Mooi hoor zo'n fotogenieke processor! Ik ga bijna uit m'n heup gutsen.
[ Voor 32% gewijzigd door GNOOM172 op 19-09-2011 22:46 ]
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
[ Voor 32% gewijzigd door GNOOM172 op 19-09-2011 22:46 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Slechte gewoonte, maar waarBlue-Tiger schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:43:
Marlboro rokert gespot!![]()
Maar man, wat een ontzettend geile IHS heb jij nu zegDoet mij zin krijgen om mijn goeie ouwe i5 ook eens te lappen
GNOOM172 schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:45:
Mooi hoor zo'n fotogenieke processor! Ik ga bijna uit m'n heup gutsen.
Dankje! En ik heb het ook niet voor het OC'en gedaan, maar meer voor de ervaring en om een mooie vlakke IHS te krijgen (hij stond best bol!).FiXeL schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:51:
Das erg glad.. Goed werk, en mooie foto's! Ik waag me er niet meer aan, OC-en doe ik niet meer en al dat werk voor een paar graadjes koeler is me echt teveel werk... Daarom alleen al hulde!
DankjeAnoniem: 393864 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:04:
Kudo's voor je werk weer!
Dankjewel, het zou een leuke meevaller zijnJoopieboy schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:02:
Wat een prachtig resultaat, dat zul je wel gaan merken!
Thanks Pascal en al laten de foto's te wensen over, hier een slordig voorbeeldpaslis schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:46:
Zeer mooie IHS Marnix en nu is het wachten op de rest .
[ Voor 5% gewijzigd door UgotHeinzzd op 04-05-2012 11:42 ]
Dankje! Het "naar mijn zin krijgen" zit hem meer in de afwerking van de kabels en andere kleine dingen, met de kast zelf ben ik tevredenIanovski schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 21:05:
Is dit nog niet in de buurt van jouw zin?... Dan moet ik zeggen dat je wel hele hoge eisen hebt, deze kast is namelijk echt ge-ni-aal!
Thanks
Dankje, al zou je Pascal ook een compliment moeten gevenAmok schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:20:
Wauw!!! dat doe je erg netjes
Haha, het zit hem meer in de kabels. Bijvoorbeeld, de kabel die achter het moederbord langs loopt. Die heeft een knik, de sleeve is daar ook beschadigd, vond het nodig om deze tussen me kastdeur te doenSingular1ty schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:37:
Dat je dit zelf als slordig bestempelt gaat best verMaar misschien komt het op de foto's niet uit. Ik vind het er fantastisch uitzien en die support die je voor de GPU had gemaakt komt nu goed tot z'n recht om de kabels netjes te geleiden. Klopt het overigens wel dat de GT vooraan onderin naar beneden blaast? Want dat lijkt me niet echt logisch...
[ Voor 36% gewijzigd door G3n3t!cs op 28-10-2011 04:25 ]
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 28-10-2011 07:22 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Thanks
Soms heb ik nog een beetje me twijfels, misschien iets teveel zwart.. aan de andere kant hou ik juist van strak en een iets wat sobere look. De nog te plaatsen verlichting maakt het ook wat mooier.Anoniem: 403455 schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:07:
Verbazingwekkende mod! Echt een mooi kleurenschema en geniaal uitgevoerd
Sorry dat jij en andere liefhebbers er lang op moeten wachten. Op het moment begint de rust weer terug te keren, zat namelijk midden in een verhuizing en had ook niet de beschikking over internet.beunhaasbaas schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:21:
Ik wacht nog steeds in smart af op een update van je![]()
Hopen dat je er nog steeds mee bezig bent. Netjes hoor
DankjeG3n3t!cs schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 04:23:
Vind de kast er al supermooi uit zien. goed bezigg:D
De kast had niet heel veel mogelijkheden zonder er flink in te moeten gaan zagen en dat was juist wat ik niet wilde. Bay reservoirs waren sowieso geen optie i.v.m. het strakke front, maar wel bedankt voor je complimentEdiejo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:22:
De plaatsing van het reservoir spreekt me wel aan. Strakke bak verder.
Thanks, ik hoop van wel, maar wacht al bijna een maand op een andere kraan. Zodra die binnen is kan ik de kast grotendeels afbouwen en lek testen.Anoniem: 409618 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:15:
Erg mooie build! Nog een kansje op een update binnenkort?
KUTGW!
[ Voor 25% gewijzigd door UgotHeinzzd op 28-01-2012 14:21 . Reden: Tekst gewijzigd / teaser foto toegevoegd :) ]
[ Voor 3% gewijzigd door UgotHeinzzd op 04-05-2012 11:42 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dat is denk ik niet gephotoshopped, gewoon de extreme lap skills van UgotHeinzzd
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Mop mop, gas derop!
Johann Sebastian Bach
Bedankt voor je compliment Bansheeben en wie zegt dat jij dit ook niet voor elkaar krijgtBansheeben schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:59:
Damn, ik moet zeggen dat die loop er echt verschrikkelijk strak uitziet![]()
Zou me bijna overhalen om zelf ook een watersetje in elkaar te prutsen (niet dat dat te vergelijken zou zijn met jouw maatwerk natuurlijk
).
Nou inderdaad, dat was echt een drama aan het wordenpaslis schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:05:
Eindelijk je gpu blok binnen werdt tijd.Die lichbalkjes zien er ook echt goed uit.De ssd's in een velo behuizing vindt ik ook heel mooi.Kortom weer mooie resultaten en ik wacht op je volgende update.
Dank uJoopieboy schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 19:01:
Zo zeg, wauw wauw wauw! Wat een strak afwerkingsniveau zeg.
pouletkuif schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:43:
is deze gephotoshopped? http://h10.abload.de/img/aqueuminitiumtj09-118jopj.jpg
bij welke winkel heb jij de led smd's gehaald?
Photoshop, wat is datCDA441 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:08:
[...]
Dat is denk ik niet gephotoshopped, gewoon de extreme lap skills van UgotHeinzzd
Dank jemegadoom schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:28:
ziet er goed uit!
Dankjewel! Het loopt allemaal VEEL langer dan dat eigenlijk de bedoeling was, voornamelijk door een gebrek aan tijd, maar als je ergens aan begintSpatieBalkToets schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:06:
Netjes! Heb het begin van de CMod lang gelden een keer gezien en gelezen. Mooi dat je nog steeds doorzet!
KUTGW
Hahaha, echt snel ben ik niet heSingular1ty schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:14:
Pffft eindelijk een updateMijn geduld was al danig op de proef gesteld, maar de kwaliteit van je werk maakt het allemaal de moeite. Daar heb ik zelf echt het geduld niet voor hoor, op gegeven moment moet die PC gewoon draaien en dan ben ik er klaar mee. Respect!
You like it?
Thanks Nivida_intelNivida_intel schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:09:
Bookmarked. Echt spuper mooi.
[ Voor 6% gewijzigd door UgotHeinzzd op 04-05-2012 11:43 ]
[ Voor 7% gewijzigd door ToWi1989 op 15-02-2012 16:24 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Thanks mateSingular1ty schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:11:
Sweet! Vind het ook een mooi gezicht hoe je die kabels hebt opgerold. Daar heb ik in m'n Raven RV02 geen ruimte voor door een veel te dikke radiator: spaghetti
Bedankt en het is een beetje afhankelijk van het aantal leds/smd's, ik heb er niet veel in gebruik.TomWinkelmolen schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:21:
Wat een afwerking! Maarehhhh om ledjes te dimmen moet je toch zo'n PWM dimmer gebruiken?
Dank je! Bijna, maar nog niet helemaal..Gammort schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:09:
Wow erg nice, ik heb zojuist voor het eerst het hele topic doorgelezen ben zeer onder de indruk! Keep up the good work, al lijkt het dat je eigenlijk al zo goed als klaar bent :)!
Dank u!Meelobee schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:01:
Wat een ontzettende aandacht voor detail, heel erg strak
Aankomende week moet lukken lijkt me, zal grotendeels bestaan uit wat je op de teaser ziet
Thanks man
[ Voor 6% gewijzigd door UgotHeinzzd op 04-05-2012 11:44 . Reden: toevoeging sponsor banner ]
Thanks Djmaddox!
Bedankt voor je compliment en ik fotosoep echt niet hoor!GNOOM172 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:03:
Het is niet alleen een supermod. Ik vind je kwaliteit van je foto's uitzonderlijk goed, alsof ze gephotoshopt zijn. Strak hoor!
[ Voor 31% gewijzigd door UgotHeinzzd op 04-05-2012 11:45 ]
[ Voor 145% gewijzigd door UgotHeinzzd op 04-05-2012 11:45 ]
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Nickname KasPlantje.
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
snelleeddie schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:50:
Even dit topic uit het oog verloren
Maar ziet wel super uit Marnix voor de kleur combinatie zou ik voor optie 2 gaan, optie 1 zal ook wel mooi zijn maar gaat veel harder opvallen met de lichte kleur.
Haribo112 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:17:
Ik zou juist optie 1 nemen. Die lichte kleur lijkt veel 'schoner' dan die vieze groene kleur.
daantjer94 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:20:
Met optie 2 speel je het wel heel erg op safe...
Ik zal zelf voor optie 1 gaan, heeft denk ik een veel mooier effect.
Zulke kabels mogen namelijk juist opvallen.
GvanGiessen schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:09:
Ik denk dat optie 2 net iets te donker is voor het mooie, daarom zou ik voor optie 1 gaan
ReW schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:30:
Ik zou voor optie 1 gaan, ziet er mooier uit naar mijn mening
Supsooi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:47:
optie 1
wordt een hele moooie strakke mod ben benieuwd naar het eindresultaat
[ Voor 10% gewijzigd door UgotHeinzzd op 04-05-2012 11:46 ]
[ Voor 18% gewijzigd door UgotHeinzzd op 04-05-2012 11:46 ]
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Dank je SupsooiSupsooi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:02:
wow echt mooi die kleuren combi
keep up the good mods
Anoniem: 260522
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dank u
Bedankt! Het einde begint in zicht te komen, wat onderhand ook wel eens mag. Ik wacht nu nog op één USB kabel, als die binnen is kan er weer water in, het front erop en dan testen of alles ook echt werktSupsooi schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:11:
Die kleuren combi echt om te kwijlen
wat ga je nog meer doen met deze kast??
Bedankt voor het compliment StinowStinow schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:34:
Potverdorie, zie zelden zulke mooie bouwsels.
Puik werk!!
Erg bedankt voor je compliment en het is altijd leuk om te lezen dat mijn werk een ander motivaties geeft!Anoniem: 260522 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:08:
wat een SUPERSTRAKKE casemod!!
ik heb zelf ook een Sabertooth, en ik ben helemaal geïnspireerd om er ook zoiets van te gaan maken!
uiteraard met m'n eigen twist eraan
maar alsnog mijn complimenten en KUTGW!
Dank je MeelobeeMeelobee schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:14:
Echt te strak gewoon, petje af
Zijn dat MDPC-X sleeves?
Bedankt en ik zeg doenHatsjoe schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:41:
Ziet er allemaal echt strak uit! Mijn handen beginnen nu ook wel een beetje te tintelen om zelf ook een nieuwe kast te gaan bouwen
[ Voor 13% gewijzigd door Meelobee op 12-03-2012 18:15 ]
Nickname KasPlantje.
Dankjewel MeelobeeMeelobee schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:15:
Alles past zo goed bij elkaar en is echt super afgewerkt. Echt een van de mooiste builds die ik in tijden heb gezien
Thanks hoyvoy!hoyvoy schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:49:
WOW, het ziet er gewoon zoo perfect uit! Net alsof het voor elkaar gemaakt is!
Keep up the goog work
Bedankt voor je compliment en wat de kleur in het reservoir betreft, daar heb je helemaal gelijk inGvanGiessen schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:40:
Ziet er mooi uit. Vooral netjes alle kleurencombinaties netjes hetzelfde.
Wat mij voor de rest wel opviel was dat het groen van het 'water' wel erg uit de toon viel met de rest van de kleuren.
Dat is eigenlijk het enige
Voor de rest KUTGW
Dank je PixxelPixxel schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:03:
Net werk weer!
Puur voor het mooie is het jammer dat de videokaart de voedingsaansluitingen naast en niet onder elkaar heeft. Zou er net wat strakker uitzien dan de (overigens netjes opgeloste) kronkel die de twee voedingskabels nu maken.
[ Voor 26% gewijzigd door UgotHeinzzd op 13-03-2012 19:35 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
WilliamP schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:57:
Dat moederbord en die dikke buizen geven de binnenkant een industrieel maar toch ook weer strak uiterlijk.
Heel apart en mooi!
Pixeltje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:03:
Zo, even teruggelezen waar je ook alweer mee bezig was, maar wat een kwaliteit zeg! Ziet er echt retestrak uit allemaal, hulde!
Bedankt voor de complimentenlordsebel schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:15:
toch maar gaan volgen. af en toe wel op het werk gekeken maar ziet er erg goed uit.
Bedankt voor je compliment en hoop dat je de foto's die ik er zo op zet leuk vindlaminaatplaat schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:02:
Ik vind dit project zo verschrikkelijk goed! Heerlijk die binnenkant, zo clean. Je oog voor detail en vakmanschap is goed terug te zien. Ben benieuwd naar de foto dump als je klaar bent!
Dank je Alainsnelleeddie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:05:
Very nico Marnix ik kijk al uit naar die update. Vooral om dat ik de voorkant is volledig kan bezien
Een volgende komt er wel, maar dat laat nog even op zich wachten, ik heb het erg druk op het momentSupsooi schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:59:
echt prachtig
ga je ook nog een volgende mod doen eventueel met meer sponsering(ASUS MSI etc etc)
Anoniem: 69658
Dank je wel AsEeL!Anoniem: 69658 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:22:
Enkele jaren geleden sinds ik CIP projecten gevolgd heb.
Wat een evolutie in mod land nu!
Jouw mod is echt "af"!
Ik ben over alles![]()
Vooral het cable managemend doet me gapen! Prachtige sleeves!
Snap niet hoe je die paracord zo mooi kan doen aansluiten
Hoetje af
Johann Sebastian Bach
Anoniem: 69658
Bedankt voor je compliment! Ieder zijn eigen smaak, 'kleurige toeters en bellen' is niet mijn dingCageman schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:54:
Wow. Ik denk dat jij me geïnspireerd hebt om niet alleen te gaan casemodden, maar ook i.p.v. allemaal lichten en kleurige toeters en bellen een 'classy' build te maken met zwaardere tinten en geen blauwe of rode leds. Ik heb echt nog nergens betere cable management dan dit gezien. Geweldig!
Dank je wel henkbashenkbas schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:54:
wat een strakke kast!! ontzettend mooi geworden!
Bedankt ReWReW schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:22:
Erg mooie kast geworden met goeie cable management!
Succes Nivida_intelNivida_intel schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:48:
Cool dinsdag ga ik die van mij doen....
Ik heb echt geen flauw idee hoeveel licht het acryl doorlaat AsEeL. Ik heb het in ieder geval hier gekochtAnoniem: 69658 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:04:
Mag ik even vragen waar jij je donkere plexi hebt gehaald.
Heb namelijk een winkel gevonden in Duitsland die je plexi op maat zaagt en afrond maar heb geen idee hoeveel % lichtdoorlaat die van jou is?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq