Johann Sebastian Bach
Anoniem: 69658
Mag ik even vragen waar jij je donkere plexi hebt gehaald.
Heb namelijk een winkel gevonden in Duitsland die je plexi op maat zaagt en afrond maar heb geen idee hoeveel % lichtdoorlaat die van jou is?
Heb namelijk een winkel gevonden in Duitsland die je plexi op maat zaagt en afrond maar heb geen idee hoeveel % lichtdoorlaat die van jou is?
Bedankt voor je compliment! Ieder zijn eigen smaak, 'kleurige toeters en bellen' is niet mijn dingCageman schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:54:
Wow. Ik denk dat jij me geïnspireerd hebt om niet alleen te gaan casemodden, maar ook i.p.v. allemaal lichten en kleurige toeters en bellen een 'classy' build te maken met zwaardere tinten en geen blauwe of rode leds. Ik heb echt nog nergens betere cable management dan dit gezien. Geweldig!
Dank je wel henkbashenkbas schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:54:
wat een strakke kast!! ontzettend mooi geworden!
Bedankt ReWReW schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:22:
Erg mooie kast geworden met goeie cable management!
Succes Nivida_intelNivida_intel schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:48:
Cool dinsdag ga ik die van mij doen....
Ik heb echt geen flauw idee hoeveel licht het acryl doorlaat AsEeL. Ik heb het in ieder geval hier gekochtAnoniem: 69658 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:04:
Mag ik even vragen waar jij je donkere plexi hebt gehaald.
Ook als er geen spanning op staat?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.