Zeer goed uitgevoerde mod! Mijn complimenten!
Dank je.hcmveerman schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:57:
Zeer goed uitgevoerde mod! Mijn complimenten!
Alweer een update.
De fillports en het i/o shield plus de lichtbak heb ik in de achterwand geplaatst en de achterwand in de bak geschroefd.

De desk krijgt steeds meer vorm .

De bitspower fittingen passen ook mooi bij het geheel.

Dit was het weer voor vandaag.Updates volgen.
De fillports en het i/o shield plus de lichtbak heb ik in de achterwand geplaatst en de achterwand in de bak geschroefd.

De desk krijgt steeds meer vorm .

De bitspower fittingen passen ook mooi bij het geheel.

Dit was het weer voor vandaag.Updates volgen.
Ik heb misschien nog wel een leuk idee. Ik zie dat je niks kwa audio doet in je mod (of ik moet er overheen gelezen hebben). Misschien ook leuk om wat interessants in te bouwen kwa audio (speakers met versterker oid). KUTGW!
Dat klopt daar heb ik nog niets over gezegd maar er komen wel speakers in/op/langs de desk.Dit komt op het laatst aan de beurt.hcmveerman schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:22:
Ik heb misschien nog wel een leuk idee. Ik zie dat je niks kwa audio doet in je mod (of ik moet er overheen gelezen hebben). Misschien ook leuk om wat interessants in te bouwen kwa audio (speakers met versterker oid). KUTGW!
Ok ik ben benieuwd!paslis schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:30:
[...]
Dat klopt daar heb ik nog niets over gezegd maar er komen wel speakers in/op/langs de desk.Dit komt op het laatst aan de beurt.
Ik volg deze mod nu een week en ik vind hem er ge-wel-dig uitzien. Ik vraag me alleen hoe het staat in het geheel bij de rest van de kamer. Gewoon doorgaan zo, je hebt je spullen goed voor elkaar!
Offtopic, the f... betekend dat KUTGW! de hele tijd?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dank je en de desk staat mooi bij de rest van de kamer.Mu.siQ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:52:
Ik volg deze mod nu een week en ik vind hem er ge-wel-dig uitzien. Ik vraag me alleen hoe het staat in het geheel bij de rest van de kamer. Gewoon doorgaan zo, je hebt je spullen goed voor elkaar!
Lol. Ik las het als KUT GW, iets van kwalitatief uitermate bla bla bla. Nou ja, is dat ook weer opgelost. Ik blijf je topic mooi volgen ;-)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
onwijs strakke mod, zeer proffesioneel uitgewerkt, en zo te zien is het resultaat er dan ook naar.
heel veel succes en plezier met het bouwen van deze PC-mod.
ik volg hem met veel plezier en zeker de watertank ziet er al gaaf uit (en dat is nog maar een enkel hardware-deel van je pc-mod!) .
Mod-ze!
ik volg hem met veel plezier en zeker de watertank ziet er al gaaf uit (en dat is nog maar een enkel hardware-deel van je pc-mod!) .
Mod-ze!
Wow echt nice gemaakt, Kudos voor Paslis!
Ik volg deze mod zeker weten!
KUTGW
KUTGW
Gorlimtouk schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:06:
onwijs strakke mod, zeer proffesioneel uitgewerkt, en zo te zien is het resultaat er dan ook naar.
Mod-ze!
Bedankt voor de complimenten.thechib12 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:07:
Wow echt nice gemaakt, Kudos voor Paslis!
KUTGW
Wow, ziet er echt supergaaf uit. Mooi strak, daar hou ik van
Het begint er nu echt op te lijken, mooi resultaat en alles sluit ook mooi bij elkaar aan. Ben benieuwd hoe alles staat met de hardware erin.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Update.
Het 2de reservoir is ook klaar en is hetzelfde als zijn broer maar dan kleiner.Natuurlijk weer wat foto's.
De onderdelen.

En nu in elkaar zetten.

Klaar. ( Bedankt Ed )

Ook heb ik 2 strips gemaakt zodat ik de lange led strips onder 45 graden in de bak kan plaatsen.

Vandaag ben ik ook nog naar het werk geweest om wat onderdelen te tekenen die ik nog nodig heb.meer hierover als die onderdelen aan de beurt komen.
Nou dit was het dan weer ik ga weer vrolijk verder.
Het 2de reservoir is ook klaar en is hetzelfde als zijn broer maar dan kleiner.Natuurlijk weer wat foto's.
De onderdelen.

En nu in elkaar zetten.

Klaar. ( Bedankt Ed )

Ook heb ik 2 strips gemaakt zodat ik de lange led strips onder 45 graden in de bak kan plaatsen.

Vandaag ben ik ook nog naar het werk geweest om wat onderdelen te tekenen die ik nog nodig heb.meer hierover als die onderdelen aan de beurt komen.
Nou dit was het dan weer ik ga weer vrolijk verder.
Dank je.Ianovski schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:21:
Wow, ziet er echt supergaaf uit. Mooi strak, daar hou ik van
Dank je en komt goed.Mexel schreef op zondag 10 april 2011 @ 08:53:
Het begint er nu echt op te lijken, mooi resultaat en alles sluit ook mooi bij elkaar aan. Ben benieuwd hoe alles staat met de hardware erin.
Hij wordt echt mooier en mooier. Ik zou er zo ook wel een willen
Android developer & dürüm-liefhebber
Dank je.Mavamaarten schreef op zondag 10 april 2011 @ 17:17:
Weer een update
Hij wordt echt mooier en mooier. Ik zou er zo ook wel een willen
Update.
Vanwege overbelaste knieen heb ik niet veel kunnen doen aan mijn desk maar na wat fisio vandaag toch maar weer eens een poging gewaagd.
Ik heb de lijsten voor de rgb ledstrips in de bak gemaakt en er de strips ingeplakt ook heb ik de waterblokken op het mobo gemonteerd en ben ik aan de slag gegaan met de fittingen.
Een kleine preview.

Ook heb ik vandaag een cover gemaakt voor mijn geluidskaart ik heb bewust alles strak gehouden want ik wil niet gaan overdrijven met allerlei tierlantijnen.

De bedoeling is dat de desk voor 16 mei klaar is want dan begint het stemmen bij de Cooler Master casemod competitie maar dan is de desk al lang klaar.
En nu weer vrolijk verder.
Vanwege overbelaste knieen heb ik niet veel kunnen doen aan mijn desk maar na wat fisio vandaag toch maar weer eens een poging gewaagd.
Ik heb de lijsten voor de rgb ledstrips in de bak gemaakt en er de strips ingeplakt ook heb ik de waterblokken op het mobo gemonteerd en ben ik aan de slag gegaan met de fittingen.
Een kleine preview.

Ook heb ik vandaag een cover gemaakt voor mijn geluidskaart ik heb bewust alles strak gehouden want ik wil niet gaan overdrijven met allerlei tierlantijnen.

De bedoeling is dat de desk voor 16 mei klaar is want dan begint het stemmen bij de Cooler Master casemod competitie maar dan is de desk al lang klaar.
En nu weer vrolijk verder.
damnsz wat ziet alles super strak uit
audiokaart is ook zo geil geworden he niet normaal.
KUTGW
edit:
btw kan je de inlet van je ram voorzien van een extra 45 graden fitting zodat de slang recht in gaat ipv van zo'n kromme 'bocht' te maken.
KUTGW
edit:
btw kan je de inlet van je ram voorzien van een extra 45 graden fitting zodat de slang recht in gaat ipv van zo'n kromme 'bocht' te maken.

[ Voor 54% gewijzigd door Legendary1985 op 16-04-2011 15:58 ]
Dank je en ja dat kan ik wel eens doen met een extra 45 graden fitting.Legendary1985 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:56:
damnsz wat ziet alles super strak uitaudiokaart is ook zo geil geworden he niet normaal.
KUTGW
edit:
[afbeelding]
Anoniem: 394709
hoe meer fans hoe koeler, en hoe stiller 10 fans met 500/600 rpm maken meestal minder herrie dna 5 fans met 1000/1200. (natuurlijk niet helemaal in verhouding enzo maar he is maar voor het idee)
dus het kan geen kwaad. en het ziet er nog leuk uit ook.
geweldige casemod verder! en je resevoirs zien er al helemaal geweldig uit
Dat was mijn gedachte ook en bedankt voor je compliment.Anoniem: 394709 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:12:
[...]
hoe meer fans hoe koeler, en hoe stiller 10 fans met 500/600 rpm maken meestal minder herrie dna 5 fans met 1000/1200. (natuurlijk niet helemaal in verhouding enzo maar he is maar voor het idee)
dus het kan geen kwaad. en het ziet er nog leuk uit ook.
geweldige casemod verder! en je resevoirs zien er al helemaal geweldig uit
Krijg hier toch best een lange pinokkio van
Sehr schön!
Gelukkig zijn het rgb leds dus als het uit de hand loopt switch ik snel naar een andere kleur.Payne schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:02:
Hee wel sjiek dat rooie licht, is je vrouw daar ook blij mee, zo midden in de kamer
Dank je .UgotHeinzzd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:52:
Krijg hier toch best een lange pinokkio vanSehr schön!
Als je het licht sterk genoeg zet, wordt de kamer net een bordeelHee wel sjiek dat rooie licht, is je vrouw daar ook blij mee, zo midden in de kamer
Come to the dark side.... we have cookies!
Zeker een hele mooie mod dit! Kost wat tijd maar dan heb je ook wat.
offtopic:
als je alleen het beeldscherm in je kamer wilt, kan je net zo goed een iMac kopen.
[/grapje]
als je alleen het beeldscherm in je kamer wilt, kan je net zo goed een iMac kopen.
Awoodentree schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:06:
Zeker een hele mooie mod dit! Kost wat tijd maar dan heb je ook wat.
offtopic:
als je alleen het beeldscherm in je kamer wilt, kan je net zo goed een iMac kopen.[/grapje]
Bedankt voor de complimenten.ToCuS schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:08:
wauw, nice..
Op verzoek verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
Na de positieve (welverdiende) complimenten ook even een puntje voor opmerking: kan het inderdaad niet anders, wat je hebt gedaan tussen het CPU- en RAM-blok? Ik vind deze manier van verbinden eigenlijk best wel afdoen aan de strakheid van het geheel
Anoniem: 296748
Prachtig!
Heerlijk om casemods te zien van mensen die het handig geregeld hebben met werk
Ziet d'r heerlijk uit, als de vrouw des huizes iets tegen deze monsterbak heeft, zou ik wel weten welk van beiden er het huis uit gaat...
Ziet d'r heerlijk uit, als de vrouw des huizes iets tegen deze monsterbak heeft, zou ik wel weten welk van beiden er het huis uit gaat...
Zijn dat trouwens quick couplings of in de verste verte niet?
Dank je en ik ga dat met die fitting nog veranderen maar ik was aan het passen dus ik kan nog alle kanten uit.Ghost Dog schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 20:43:
Nice nice nice! En strak!![]()
Ik ben ook voor de 90°-fitting.
Dank je.Ediejo schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 23:23:
Wat een mooie manier van verlichten. Niks anders dan lof.
Zoals ik hierboven al gezegd heb is het geen definitieve opstelling ik kan het dus nog veranderen maar in ieder geval bedankt voor de opmerking.Blue-Tiger schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 23:28:
Na de positieve (welverdiende) complimenten ook even een puntje voor opmerking: kan het inderdaad niet anders, wat je hebt gedaan tussen het CPU- en RAM-blok? Ik vind deze manier van verbinden eigenlijk best wel afdoen aan de strakheid van het geheel
Het is inderdaad heel fijn dat ik de hele bak op mijn werk heb mogen maken en wat betreft de vrouw hahahaha.Anoniem: 296748 schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:28:
Prachtig!
In de verste verte niet.Blue-Tiger schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:31:
[...]
Zijn dat trouwens quick couplings of in de verste verte niet?Ik ben er (voor future mod) wel naar op zoek nml. maar kan niet echt fatsoenlijk uitziende qc vinden...
Held!
Echt prachtig wat je in elkaar hebt gezet!
Als ik je tegen kom, dan trakteer ik je op een biertje
[ Voor 91% gewijzigd door Mastermind-- op 17-04-2011 21:48 ]
There is no real life, there is just AFK.
Ach, so be it

Bedankt voor je compliment en daar houdt ik je aan.Mastermind-- schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:26:
Held!
Mooi.Blue-Tiger schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:07:
[...]
Ach, so be itIk heb inmiddels al qc's gevonden, dus da's ook weer opgelost
het gaat goed.Anoniem: 388624 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:30:
Hoe staat het ervoor kerel. Loopt alles volgens plan.
Update.
Gisteren heb ik mijn laatste fittingen binnen gekregen van Bitspower.

http://www.bitspower.com.tw/
Het pakketje.

De inhoud.

Het gaat hier om extenders,snake rotary's en een x-station.
Thank you very much Bitspower and specially Vincent.
Ik ben dus ook verder gegaan met het afmonteren van de desk.De vandal switches zijn gesleeved en in de bracket gemonteerd.

Vervolgens heb ik alle kabels aangesloten op het moederbord en alle fittingen gemonteerd en aangesloten.
Toen ben ik gaan spelen met de verlichting en Ik vindt rood natuurlijk het mooiste maar wit misstaat ook niet.
Rode verlichting.

Witte verlichting.

De bedoeling is dat ik na dit weekend de desk klaar heb en eindelijk weer een game kan spelen en dat mijn vrouw haar laptop weer terug krijgt want die is ze al kwijt sinds december.
We gaan natuurlijk weer vrolijk verder.
Gisteren heb ik mijn laatste fittingen binnen gekregen van Bitspower.

http://www.bitspower.com.tw/
Het pakketje.

De inhoud.

Het gaat hier om extenders,snake rotary's en een x-station.
Thank you very much Bitspower and specially Vincent.
Ik ben dus ook verder gegaan met het afmonteren van de desk.De vandal switches zijn gesleeved en in de bracket gemonteerd.

Vervolgens heb ik alle kabels aangesloten op het moederbord en alle fittingen gemonteerd en aangesloten.
Toen ben ik gaan spelen met de verlichting en Ik vindt rood natuurlijk het mooiste maar wit misstaat ook niet.
Rode verlichting.

Witte verlichting.

De bedoeling is dat ik na dit weekend de desk klaar heb en eindelijk weer een game kan spelen en dat mijn vrouw haar laptop weer terug krijgt want die is ze al kwijt sinds december.
We gaan natuurlijk weer vrolijk verder.
Haal strak de loop op deze manier! En ik vind witte verlichting mooier, anders wordt het allemaal te rood naar mijn idee, het contrast is juist leuk
Ga zo door!
Ga zo door!
Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0
ik zie een RGB led controllertje van ebay? makkelijke dingen, gebruik ze zelf ook overal voor
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Wat voor kleur vloeistof ga je erin doen?
Verder echt vette build, ik volg hem al vanaf het begin
Ik vindt het witte licht ook mooi maar ik kan switchen dus misschien wissel ik wel gewoon af.Chad Chubatcha schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:08:
Haal strak de loop op deze manier! En ik vind witte verlichting mooier, anders wordt het allemaal te rood naar mijn idee, het contrast is juist leuk![]()
Ga zo door!
Klopt de hele set komt van ebay.Sandertje03 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:10:
ik zie een RGB led controllertje van ebay? makkelijke dingen, gebruik ze zelf ook overal voor
Rode feser vloeistof en bedankt voor het compliment.ffrraannkk11 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:14:
Wat voor kleur vloeistof ga je erin doen?
ik vind wit mooier.
Echt zeer nice gedaan met de slangen die naar achter lopen, ziet er daardoor veel strakker uit
mijn complimenten
Echt zeer nice gedaan met de slangen die naar achter lopen, ziet er daardoor veel strakker uit
mijn complimenten
wow, sjiek zeg. Ik weet niet wat ik nou mooier vind, wit of rood, maar iig good job so far!
Ben ik de enige die vind dat het licht mee moet evolueren met de temperatuur? Wit/blauw bij koud, en overgang via groen -> geel -> rood bij warm -> heet -> furmark? Terwijl je speelt kun je dan de temperatuur zien hoe hard je je systeem onder druk zet 
Sowieso, groovy mod!
Sowieso, groovy mod!
[ Voor 21% gewijzigd door Dooievriend op 24-04-2011 02:31 ]
'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.
Disco-PC!Dooievriend schreef op zondag 24 april 2011 @ 02:30:
Ben ik de enige die vind dat het licht mee moet evolueren met de temperatuur? Wit/blauw bij koud, en overgang via groen -> geel -> rood bij warm -> heet -> furmark? Terwijl je speelt kun je dan de temperatuur zien hoe hard je je systeem onder druk zet
Sowieso, groovy mod!
Als je het subtiel doet niet. Lijkt me een super nice idee !
Ik wil het later ook gaan toepassen, dus mocht het lukken / uit te werken zijn, ik ga volgenDooievriend schreef op zondag 24 april 2011 @ 02:30:
Sowieso, groovy mod!
Bedankt voor je compliment en ik heb nog wat gespeeld met de verlichting en nu blijkt dat blauw ook heel mooi is.dralix schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:23:
ik vind wit mooier.
mijn complimenten
Dank je.Ianovski schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:53:
wow, sjiek zeg. Ik weet niet wat ik nou mooier vind, wit of rood, maar iig good job so far!
Dank je.ExploitSolo schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:56:
Komt er steeds beter uit te zien.
Dank je en ik vindt je idee heel mooi maar om eerlijk te zijn ik zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken.Dooievriend schreef op zondag 24 april 2011 @ 02:30:
Sowieso, groovy mod!
Zeker weten.Mavamaarten schreef op zondag 24 april 2011 @ 15:07:
[...]
Als je het subtiel doet niet. Lijkt me een super nice idee !
Zoals ik hierboven al heb gezegd ik zou niet weten hoe ik dat aan moet pakken.Blue-Tiger schreef op zondag 24 april 2011 @ 15:39:
[...]
Ik wil het later ook gaan toepassen, dus mocht het lukken / uit te werken zijn, ik ga volgen
Wat ziet dit er toch super gaaf uit hee, complimenten! 
En idd de wit met rode verlichting.
[ Voor 26% gewijzigd door Joopieboy op 24-04-2011 19:53 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik stem voor de witte verlichting
En again; superstrak werk
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Dank je voor je compliment.Joopieboy schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:46:
Wat ziet dit er toch super gaaf uit hee, complimenten!
Dank je.Pixeltje schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:51:
Ik stem voor de witte verlichtingEn again; superstrak werk
* Pixeltje changes mind. Likes blue.
[ Voor 4% gewijzigd door Pixeltje op 24-04-2011 21:39 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Kleur valt mooier als dat wit, dus idd.
De vrouw gaat ook voor blauw.l3p schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:29:
Vind persoonlijk blauw de mooiste kleur, belangrijkste is, welke kleur vind de vrouw het mooist denk ik ?
Dank je.
Ik sluit me volledig bij jullie aan.
Je zegt dat je niet weet hoe je dit moet aanpakken, maar kun je bepaalde lichten niet met een warmtegevoelige weerstand aansturen? En dat dan eventueel in bepaalde temperatuur klasses indelen?paslis schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:42:
[...]
Bedankt voor je compliment en ik heb nog wat gespeeld met de verlichting en nu blijkt dat blauw ook heel mooi is.
[...]
Dank je.
[...]
Dank je.
[...]
Dank je en ik vindt je idee heel mooi maar om eerlijk te zijn ik zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken.
[...]
Zeker weten.
[...]
Zoals ik hierboven al heb gezegd ik zou niet weten hoe ik dat aan moet pakken.
Dus bijv. rood bij temps van 60+ en paars 50-65, dan mengen je kleuren ook over een verschil van 5C.
Ik weet niet of het zo mogelijk is, but just a thought..
Maybe heb je er wat aan
* Trucker Her Likes this a lot, and is renting a burglary truck already..
YouTube: LM335 Temperature Sensor, Arduino Mega, SerLCD 2.5
Allicht heb je daar iets aan?
[ Voor 6% gewijzigd door Trucker Her op 25-04-2011 10:24 ]
Gestoord word je toch...
Zeker een mooi idee en wellicht iets om uit te gaan zoeken.Bedankt voor de tip.
Op verzoek verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
Mooie kleurencombinatie! Echt vet.
Maareh.. Ik wil het niet verpesten, maar hoort de 2 van H2O niet onder, ipv. boven?
@bericht beneden
Oh ja, sorry, daar las ik blijkbaar overheen >.<
Maareh.. Ik wil het niet verpesten, maar hoort de 2 van H2O niet onder, ipv. boven?
@bericht beneden
Oh ja, sorry, daar las ik blijkbaar overheen >.<
[ Voor 24% gewijzigd door WK100 op 25-04-2011 18:37 ]
Dank je.Ediejo schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:48:
Wat strak en wat een ongelofelijke mooie kleuren combo.Niks anders dan lof.
Misschien even terug lezen daar staat het al vermeld.WK100 schreef op maandag 25 april 2011 @ 16:07:
Mooie kleurencombinatie! Echt vet.
Update.
Ook vandaag weer bezig geweest en ik heb het raamwerk voor de ruit plus de ruit gemonteerd.Eerst heb ik in het raamwerk rubber geplaatst voor de demping van de ruit.
Meteen ook maar de monitor op het frame gemonteerd en de geluidskaart op het mobo geplaatst en de afdekplaat voor de voeding zit er ook op.
De foto's van hoe het er nu bijstaat.

Het einde komt in zicht maar tot die tijd gaan we vrolijk verder.
Ook vandaag weer bezig geweest en ik heb het raamwerk voor de ruit plus de ruit gemonteerd.Eerst heb ik in het raamwerk rubber geplaatst voor de demping van de ruit.
Meteen ook maar de monitor op het frame gemonteerd en de geluidskaart op het mobo geplaatst en de afdekplaat voor de voeding zit er ook op.
De foto's van hoe het er nu bijstaat.

Het einde komt in zicht maar tot die tijd gaan we vrolijk verder.
Die monitor stand maakt het wel helemaal af, toch is het leuker als er wat meer monitoren opkomen 
Voor de rest, echt gaaf! \o/
[ Voor 13% gewijzigd door DJ-Visto op 25-04-2011 18:19 ]
Ziet er echt prachtig uit zo zeg!
Echt netjes! Je ziet de kabels vrijwel niet
Dank je en meer monitoren heb ik niet nodig.DJ-Visto schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:19:
Die monitor stand maakt het wel helemaal af, toch is het leuker als er wat meer monitoren opkomen
Dank je.
De kabels zie je straks helemaal niet meer er komt ook nog een afdekplaat op.Zie foto.

[ Voor 5% gewijzigd door paslis op 25-04-2011 19:01 ]
wow, echt super man (Y)
maar wat ik me af vroeg:
hoe heb je het beeldscherm bevestig? en kan het nog bewegen??
maar wat ik me af vroeg:
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
Dank je en nee het scherm hangt vast in de bracket het is goed uitgemeten dus hangt precies fijn voor me.Ik kan als ik er behoefte aan heb altijd nog een beweegbare bracket voor maken maar zoals ik al zei het scherm hangt precies goed voor me.rohaantje schreef op maandag 25 april 2011 @ 19:41:
wow, echt super man (Y)
maar wat ik me af vroeg:
Welcome
@ Paslis:
Goed bezig! Ik had zelf inderdaad voor meerdere monitoren gekozen, ergens toch wel passend bij zo'n vet bureau! As je ze niet nodig hebt is 't onzin natuurlijk, maar ik had niet getwijfeld
Ben erg benieuwd naar het resultaat, kan me goed voorstellen dat je met plezier achter je pc gaat zitten nu
Achter is natuurlijk relatief.. technisch gezien zit je er half onder en een beetje op.. maar you'll catch my drift
Holy crap dat ziet er echt zoo gelikt uit
Kudos!
Kudos!
Damn, wat enorm gaaf 
Ik vote ook voor een 2e monitor tho
als je daar eenmaal aan gewend bent 
Edit: ligt er natuurlijk een beetje aan wat je allemaal doet op je pc
Ik vote ook voor een 2e monitor tho
[ Voor 26% gewijzigd door Noxious op 28-04-2011 12:08 ]
Dank je en ja dat was ook mijn gedachte.Ghost Dog schreef op woensdag 27 april 2011 @ 01:16:
Ziet er echt fantastisch uit!![]()
Zowel wit als blauw licht is erg nice, ik denk dat afwisselen inderdaad wel leuk is.
Dank je en ja het wordt weer eens tijd om achter/onder mijn pc te gaan zitten want de laatste keer was in december.Pixeltje schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:45:
[...]
Welcome![]()
@ Paslis:
Goed bezig! Ik had zelf inderdaad voor meerdere monitoren gekozen, ergens toch wel passend bij zo'n vet bureau! As je ze niet nodig hebt is 't onzin natuurlijk, maar ik had niet getwijfeld
Ben erg benieuwd naar het resultaat, kan me goed voorstellen dat je met plezier achter je pc gaat zitten nu
Achter is natuurlijk relatief.. technisch gezien zit je er half onder en een beetje op.. maar you'll catch my drift
Dank je.
Dank je en ik heb echt geen 2de monitor nodig.Noxious schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:08:
Damn, wat enorm gaaf
Ik vote ook voor een 2e monitor thoals je daar eenmaal aan gewend bent
2e monitor roelt wel hoor... Misschien niet tijdens het gamen, maar voor dingen zoals photoshop, painter, videobewerking etc. dan is het echt wel handig. Ik wil iig niet meer terug naar een single setup.
Je case zelf is een meesterwerkje, werk zelf ook in de metaal (CNC frezer) en heb even overwogen om ook iets van een desk idee te maken, maar uiteindelijk wordt het toch een verherbouwing/renovatie van mijn oude case. Maar anyhow:
Je case zelf is een meesterwerkje, werk zelf ook in de metaal (CNC frezer) en heb even overwogen om ook iets van een desk idee te maken, maar uiteindelijk wordt het toch een verherbouwing/renovatie van mijn oude case. Maar anyhow:
Wat betreft de 2de monitor als je het gewent bent zal het wel voordelen bieden maar zoals ik al zei ik heb echt geen 2de nodig en natuurlijk bedankt voor je compliment.FiXeL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:45:
2e monitor roelt wel hoor... Misschien niet tijdens het gamen, maar voor dingen zoals photoshop, painter, videobewerking etc. dan is het echt wel handig. Ik wil iig niet meer terug naar een single setup.
Een hele kleine update.
Ik heb het nogal druk gehad dus ik heb weinig kunnen doen.Vandaag had ik dus eindelijk tijd om mijn pomp aan te sluiten ja pomp want in plaats van 2 loops heb ik voor 1 loop gekozen en daarbij gebruik ik 1 swiftech mcp655 pomp.Ik heb het systeem een paar uur geleden gevuld en ik ben nu aan het lektesten.Tot nu toe nog geen lek ontdekt.Ook heb ik even gespeeld met het licht en nu moet ik zeggen dat het witte licht toch echt mooier is icm de rode vloeistof.
Ik zal zo spoedig mogelijk wat foto's plaatsen maar voor nu nog even lektesten.
Ik heb het nogal druk gehad dus ik heb weinig kunnen doen.Vandaag had ik dus eindelijk tijd om mijn pomp aan te sluiten ja pomp want in plaats van 2 loops heb ik voor 1 loop gekozen en daarbij gebruik ik 1 swiftech mcp655 pomp.Ik heb het systeem een paar uur geleden gevuld en ik ben nu aan het lektesten.Tot nu toe nog geen lek ontdekt.Ook heb ik even gespeeld met het licht en nu moet ik zeggen dat het witte licht toch echt mooier is icm de rode vloeistof.
Ik zal zo spoedig mogelijk wat foto's plaatsen maar voor nu nog even lektesten.
[ Voor 73% gewijzigd door paslis op 01-05-2011 20:54 ]
Bedankt !! 
Meteen maar even een kleine update.
Ik had de desk dus gevuld en ik was aan het lektesten tot zover ging het goed dus was het tijd voor mijn eerste boot met het systeem en dat was dus een no go.Het moederbord gaf aan dat mijn vga niet werkte ik kreeg dus ook geen beeld.Ik heb het systeem dus moeten drainen en ik ben de kaart gaan testen dus waterblok eraf en luchtkoeler erop en de kaart werkt.Het waterblok van de cpu eraf en het bord testen met het geheugen ook dat werkte.Toen bleef de voeding over maar die werkte ook.Het hele systeem werkte maar wat nu waterblok op de vga en de backplate erop en even een wc setup gemaakt en weer geen boot.Toen kon het alleen nog de backplate zijn en dus de backplate verwijdert en alles werkte.Het hele probleem was dus de backplate die sluiting maakte dit heb ik nu opgelost dus ik kan eindelijk weer verder.
De bedoeling is dat dit weekend de desk klaar is dus updates zijn onderweg.
Meteen maar even een kleine update.
Ik had de desk dus gevuld en ik was aan het lektesten tot zover ging het goed dus was het tijd voor mijn eerste boot met het systeem en dat was dus een no go.Het moederbord gaf aan dat mijn vga niet werkte ik kreeg dus ook geen beeld.Ik heb het systeem dus moeten drainen en ik ben de kaart gaan testen dus waterblok eraf en luchtkoeler erop en de kaart werkt.Het waterblok van de cpu eraf en het bord testen met het geheugen ook dat werkte.Toen bleef de voeding over maar die werkte ook.Het hele systeem werkte maar wat nu waterblok op de vga en de backplate erop en even een wc setup gemaakt en weer geen boot.Toen kon het alleen nog de backplate zijn en dus de backplate verwijdert en alles werkte.Het hele probleem was dus de backplate die sluiting maakte dit heb ik nu opgelost dus ik kan eindelijk weer verder.
De bedoeling is dat dit weekend de desk klaar is dus updates zijn onderweg.
Ai, da's wel minder. Gelukkig is het niet fout gegaan
Succes met de laatste loodjes, zijn we beiden dit weekend klaar

Happy b-day!
Kan niet wachten op het eindresultaat.
Kan niet wachten op het eindresultaat.
Tja wij ook niet.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Ja klopt en gelukkig geen schade en dank je.Blue-Tiger schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:56:
Ai, da's wel minder. Gelukkig is het niet fout gegaanSucces met de laatste loodjes, zijn we beiden dit weekend klaar
Bedankt en dat komt goed.
Ik ook niet
Update.
De desk is klaar en ik zal morgen een update doen.
De desk is klaar en ik zal morgen een update doen.
Neeeeeeee, wij willen NU een update 
Echt prachtbouwsel heb je daar man, proficiat !
Echt prachtbouwsel heb je daar man, proficiat !
Neeeeeeee, wij willen nu een update + dat hij nog niet klaar is zodat we langer een prachtbouwerk kunnen volgend 
wat ga je doen met je oude desk?
wat ga je doen met je oude desk?
De laatste update.
Als allereerste wil ik mijn sponsors bedanken voor het sponsoren van mijn project.
Thank you very much for sponsoring my project.

Hier dan de final foto's van mijn desk het was heel veel werk maar zeker de moeite waard.

Dit was het dan en ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn build.
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor hun complimenten en reacties en wellicht tot een volgende keer.
Als allereerste wil ik mijn sponsors bedanken voor het sponsoren van mijn project.
Thank you very much for sponsoring my project.

Hier dan de final foto's van mijn desk het was heel veel werk maar zeker de moeite waard.

Dit was het dan en ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn build.
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor hun complimenten en reacties en wellicht tot een volgende keer.
Het was de moeite voor jou, en het wachten voor ons zeker waard! Ziet er keurig uit. Stiekem vind ik wel dat er een groter scherm bij moet (in een home-made alu bezel) ;-)
Ziet er weer top uit hoor 
nog klein tipje: laatste paar kabels rond/om de kast even netjes wegwerken (foto 1)
nog klein tipje: laatste paar kabels rond/om de kast even netjes wegwerken (foto 1)