Android Market en applicaties - Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 97.979 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De playstation app is beschikbaar.
maar ik kan wel mijn percentage trophys voor een game zien, maar niet de trophys zelf bekijken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219603

C00P schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:37:
Ik heb vroeger eens een programma gehad op mijn G1 om mijn windows desktop over te nemen.
Iemand een ide hoe dat programma weer heette ?
Teamviewer! Gratis, werkt snel, en is (bij non-commercieel gebruik) gratisch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390278

Ik zou graag een screenwriting applicatie willen. Nu heb ik al e.e.a. gezocht en het beste nieuws dat ik tegenkom is dat Celtx het ontwikkelen van de android applicatie op de to do list zou zetten. ScriptsPro lijkt iOS dedicated en Final Draft heeft enkel aangegeven interesse te hebben in een iPad versie.

Lijkt er dus voorlopig nog niet aan te komen, helaas.

Om een alternatief te gebruiken zou bijv. een applicatie zijn waarbij via programmeerbare knoppen xml danwel html tags aan tekst kunnen worden toegevoegd, of een tekstverwerkingsapp die op basis van sjablonen kan werken.

Iemand die toevallig een app kent die aan één van deze opties zou kunnen voldoen?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-04 07:38
Tsurany schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:42:
[...]

Nee, aangezien er vele soorten zijn. Je hebt allerlei remote desktop programma's, kan zijn dat het een van die is? Zelf gebruik ik Wyse Pocketcloud.
Ik heb net ook even pocketcloud geprobeerd. Ziet er goed uit!
Ik gebruik mijn google-account om verbinding te maken.
Alleen de wallpaper van mijn pc wordt zwart, en dit lijk ik niet uit te kunnen schakelen?
Bij settings staat onder "RDP Performance Tuning" wel "Wallpaper On/Off", maar dit heeft geen effect?

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Niekfct schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:26:
[...]

Ik heb net ook even pocketcloud geprobeerd. Ziet er goed uit!
Ik gebruik mijn google-account om verbinding te maken.
Alleen de wallpaper van mijn pc wordt zwart, en dit lijk ik niet uit te kunnen schakelen?
Bij settings staat onder "RDP Performance Tuning" wel "Wallpaper On/Off", maar dit heeft geen effect?
Dat Wallpaper On/Off zal wel voor je telefoon bedoeld zijn, of je wel of niet de bureaubladachtergrond van de host op je telefoon laat zien.
Bij RDP programma's zie je wel vaker dat het bureaublad van de host zwart wordt om aan een eventuele gebruiker aan te geven dat iemand met hem/haar meekijkt. Bij VNC is dit volgens mij wel uit te zetten, bij Teamviewer bijvoorbeeld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:20
Is er een mogelijkheid om via wifi bestanden te transporteren tussen GSM en windows desktop ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Hoe bedoel je dat C00P? Zoek je een specifieke manier waarop het overgebracht moet kunnen worden?

Dit zijn een aantal programma's die ik gebruik voor dit soort doeleinden:
DavDrive Lite
PAW Server for Android
WebSharingLite File/Media Sync
Astro File Manager + Astro SMB module (aanrader!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339435

Hallo,

Is er een app waarmee je de belminuten en je dataverbruik kunt bijhouden?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
phoneusage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-04 17:19
Kerel, zoek effe zeg...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:44
C00P schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:09:
Is er een mogelijkheid om via wifi bestanden te transporteren tussen GSM en windows desktop ?
Dropbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339435

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Anoniem: 219603 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:26:
[...]
Ik gebruik ook Teamviewer. Wat ik mis is een handleiding voor Android. Zo ben ik er nog niet achter hoe ik 'rechts' kan klikken, meerdere bestanden kan selecteren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:50
Of met een willekeurig ftp-program en SwiFTP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wekkel schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:39:
[...]

Ik gebruik ook Teamviewer. Wat ik mis is een handleiding voor Android. Zo ben ik er nog niet achter hoe ik 'rechts' kan klikken, meerdere bestanden kan selecteren e.d.
Rechts klikken kan volgens mij als je in de onderste balk op de muis klikt. Meerdere bestanden selecteren weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Nieuwe update van Google Translate voor Android verschijnt binnenkort:

Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/MWAP/resize/232x/format/jpg/http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/01/google-conversation-rm-eng.jpg
Google Translate for Android is celebrating its first birthday this month, and to celebrate, an update will be pushed out offering a number of UI tweaks as well as an alpha version of Conversation Mode. Never heard of it? A demo was given at IFA 2010, but in case you're still in the dark, it essentially lets two speakers talk to one another in their respective native tongues while the app speaks real-time translations. Right now it'll only do English and Spanish -- and even then expect some hiccups with "regional accents, background noise or rapid speech" -- but the Babel fish has to start somewhere.
Via Engadget.com

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 12-01-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb een bluetooth carkit gekocht, nu kan ik helaas geen goed programma vinden om te voice dialen.
ze maken veel fouten of doen het helemaal niet.

kent iemand een goeie voice dialer? mag ook betaald zijn maar dan wil ik eigenlijk wel weten wat anderen voor ervaringen hebben in combinatie met een BT carkit.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mr.Nobody schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:35:
ik heb een bluetooth carkit gekocht, nu kan ik helaas geen goed programma vinden om te voice dialen.
ze maken veel fouten of doen het helemaal niet.

kent iemand een goeie voice dialer? mag ook betaald zijn maar dan wil ik eigenlijk wel weten wat anderen voor ervaringen hebben in combinatie met een BT carkit.
Doet je carkit dat zelf niet? Mijn Parrot herkent namen uit mijn telefoonboek vrij goed, en belt ze dan. De telefoon haakt vanzelf in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
nee, deze doet dat niet. gebruik hem meestal alleen voor binnenkomende gesprekken. zou fijn zijn als er toch een goed programma zou zijn.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 15:27
Programma van laatst luisterde zeer slecht :P

Toch even gekeken en misschien is dit wat? Voice Actions Free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Anoniem: 219603 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:26:
[...]

Logmein, niet gratis maar wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:06
RetroTycoon schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:45:
[...]

Of met een willekeurig ftp-program en SwiFTP :)
Of gewoon es file explorer / astro met windows shares (smb)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:02
phoneusage werkt niet helemaal zodat je je verbruik goed bij kan houden. Het laat niet minuten en sms uit dezelfde bundel delen, ook laat het niet overgebleven sms meenemen naar volgende maanden.

[ Voor 180% gewijzigd door Snuurtje op 12-01-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-04 20:11
M a r c o schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:01:
De playstation app is beschikbaar.
maar ik kan wel mijn percentage trophys voor een game zien, maar niet de trophys zelf bekijken. :?
Klopt, is een feature die er nog niet in zit. Ik vind de app erg goed performen en voor een 1.0-versie al erg goed. Voornamelijk voor het bijhouden van het nieuws en de blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Vads schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:10:
[...]
Klopt, is een feature die er nog niet in zit. Ik vind de app erg goed performen en voor een 1.0-versie al erg goed. Voornamelijk voor het bijhouden van het nieuws en de blog.
voor nieuws en blog wel handig ja. Voor de rest vind ik het nut en de functies nog veel te beperkt.
je kunt je trophies niet zien, geen berichten sturen naar vrienden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M a r c o schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:57:
[...]

voor nieuws en blog wel handig ja. Voor de rest vind ik het nut en de functies nog veel te beperkt.
je kunt je trophies niet zien, geen berichten sturen naar vrienden enz.
Ik had ergens gelezen dat dit pas de 1e versie is en dat de app de komende tijd nog uitgebreid zal worden met meer features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 27-04 23:56
Zijn er nog mensen die de oude market gebruiken? Ik krijg een foutmelding bij het startscherm. Geinstalleerde appel bekijken en updaten gaat nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 18:42
Iemand een idee waarom het komt dat mijn broertje z'n X8 veel apps die ik op m'n Legend vind, niet kan vinden? Bijvoorbeeld eBuddy vind ik meteen, bij hem staat die er gewoon niet tussen. Voorzover ik weet, is z'n telefoon niet branded
(Als we de .apk's los downloaden en dan via Astro installeren, werken ze wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 10:31
Dan is dat vinkje nog niet aangezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Joen schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:17:
Hoe bedoel je dat C00P? Zoek je een specifieke manier waarop het overgebracht moet kunnen worden?
Het makkelijkste zou zijn als ik bij mijn computer een extra schijf kreeg, maar dit is te mooi voor waar te zijn zeker ? :)
Astro SMB module (aanrader!)
Ik heb deze beiden geïnstalleerd, maar weet niet direct hoe ik nu verder moet, op appmarket staat verder ook geen uitleg hoe verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 27-04 17:19
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:18:
Nieuwe update van Google Translate voor Android verschijnt binnenkort:

[afbeelding]

[...]

Via Engadget.com
Ik kreeg gisteren de update naar 2.0.0 gepusht via de market.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De nieuwe Google Translate is zeer welkom voor mij. Kan geen Chinees lezen en soms krijg ik toch wel Chinese SMS' binnen die nu heel makkelijk zonder copy&paste vertaald kunnen worden. Natuurlijk geld dit ook voor andere talen. Ben benieuwd wanneer een andere taal wordt toegevoegd voor het 'live vertalen'. Chinees lijkt mij wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:36:
De nieuwe Google Translate is zeer welkom voor mij. Kan geen Chinees lezen en soms krijg ik toch wel Chinese SMS' binnen die nu heel makkelijk zonder copy&paste vertaald kunnen worden. Natuurlijk geld dit ook voor andere talen. Ben benieuwd wanneer een andere taal wordt toegevoegd voor het 'live vertalen'. Chinees lijkt mij wel handig.
offtopic:
Je spreekt wel Chinees of niet? Want ik zag dat je echte naam een Chinese naam is. ik kan trouwens wel een paar Chinese tekens lezen, Gangdong, Guangzhou, cijfers 1 tm 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-04 11:19
Gratis in januari:
Outfront http://www.mapmytracks.com/outfront
Runkeeper pro http://blog.runkeeper.com...ough-the-month-of-january

[ Voor 70% gewijzigd door miles op 13-01-2011 13:48 . Reden: links toegevoedg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
C00P schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:17:
[...]

Het makkelijkste zou zijn als ik bij mijn computer een extra schijf kreeg, maar dit is te mooi voor waar te zijn zeker ? :)
Dat zou misschien kunnen met
DavDrive Lite
icm
WebDrive
[...]

Ik heb deze beiden geïnstalleerd, maar weet niet direct hoe ik nu verder moet, op appmarket staat verder ook geen uitleg hoe verder te gaan.
Ga in de knoppenbalk boven in helemaal rechts (dus op zij schuiven) en tap op "Network".
Tap linksboven op "New".
Tap op "SMB".

Vul de gegevens in die beneodigd zijn.
Label: naam die je aan de koppeling wilt geven.
Server: hostnaam of IP-adres van de PC waar je verbinding mee wilt maken.
Share: naam van de gedeelde map
Domain: heb ik zelf leeg gelaten, is denk ik nodig als je te maken hebt met een domaincontroller in het netwerk
Directory: heb ik leeg gelaten
User Name: gebruikersnaam voor toegang tot de share
Password: wachtwoord voor toegang tot de share

Nadat je de instelling hebt opgeslagen komt er in het "network" scherm een icoontje met de naam die je bij "Label" had ingevuld. Tap er op om de share te benaderen.

Bestanden rechtreeks openen wil niet echt, maar copy/paste, verwijderen, hernoemen, etc. wil prima. :)

Ik hoop dat deze uitleg voldoende duidelijk is. Zo niet, dan wil ik wel een keer proberen er screenshots van te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Joen op 13-01-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Outfront is er alleen voor iphone volgens de site, runkeeper is goed om te weten.... die heb ik net maar even geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
@tomvdlee

Ik gebruik SIPdroid op mijn XS4ALL en BudgetPhone accounts via pbxes.org servers. Dat werkt wel goed over WiFi en 3G (WnW). Het gebruik van pbxes.org is gratis en daarnaast krijg je allemaal extra mogelijkheden. Zelfs thuis gebruikt ik voip gebruik ik via pbxes.org op mijn Fritz!Box 7390.

http://seethisnowreadthis...er-on-your-android-phone/

[ Voor 8% gewijzigd door ruthger op 13-01-2011 14:40 ]

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290423

C00P schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:09:
WiFi File Explorer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-04 11:19
gwystyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:00:
[...]

Outfront is er alleen voor iphone volgens de site, runkeeper is goed om te weten.... die heb ik net maar even geïnstalleerd.
Hmmm, jammer van Outfront. Heb alleen ff snel op de site gekeken, in de VK van di stond dat deze app ook voor android was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

miles schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:05:
[...]

Hmmm, jammer van Outfront. Heb alleen ff snel op de site gekeken, in de VK van di stond dat deze app ook voor android was.
Ze geven zelf aan niet echt bezig te zijn met een Android client, maar geven ook een lijst met clients die om kunnen gaan met het Map My Tracks formaat (wat dat ook mag zijn): http://www.mapmytracks.com/blog/entry/70592/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Of MyPhoneExplorer ook wel best handig programma met sync mogelijkheden :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290423

Jeffroiscool schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:33:
[...]

Of MyPhoneExplorer ook wel best handig programma met sync mogelijkheden :)
als onze vriend coop er nu nog niet uit komt dan heeft het niet aan ons gelegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik zal hier ook mijn vraag nog even stellen, want het is in het kader van apps, market en widgets. Ik heb net de htc widget gedownload van notities. Echt vind ik deze wat slordig/kinderachtig overkomen en werken, ik wil namelijk wat meer zakelijk. Gewoon een rechthoekig kladblok, met fijne kleine letters en cijfers. Nu ben ik alleen niet zo'n ster in het zoeken wat ik nodig heb. Kun je uberhaupt wel widgets van de market downloaden of alleen maar apps?

Heeft iemand een tip voor een goede notitiewidget? Ik wil 't gebruiken om mijn gewerkte uren te noteren, en er moet plek zijn om onder het notitieblok de calculator snelkoppeling te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet niet zeker of ik hiervoor in dit topic moet zijn, maar ik zoek iets om mijn music controls in de notification-layover te krijgen.
Ik gebruik nu Cyanogenmod 6.x en daar zijn er in de notification-layover knopjes om wifi, gps en 3g aan of uit te zetten. Helemaal tof.
En nu vroeg ik me af of het mogelijk is om mijn muziekcontrols daar te krijgen, is daar een app of widget voor?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390278

Anoniem: 390278 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:43:
Ik zou graag een screenwriting applicatie willen. Nu heb ik al e.e.a. gezocht en het beste nieuws dat ik tegenkom is dat Celtx het ontwikkelen van de android applicatie op de to do list zou zetten. ScriptsPro lijkt iOS dedicated en Final Draft heeft enkel aangegeven interesse te hebben in een iPad versie.

Lijkt er dus voorlopig nog niet aan te komen, helaas.

Om een alternatief te gebruiken zou bijv. een applicatie zijn waarbij via programmeerbare knoppen xml danwel html tags aan tekst kunnen worden toegevoegd, of een tekstverwerkingsapp die op basis van sjablonen kan werken.

Iemand die toevallig een app kent die aan één van deze opties zou kunnen voldoen?

Bij voorbaat dank!
Niemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

*weg* daar hebben we topicreports voor

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 13-01-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Joen schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:58:
[...]

Dat zou misschien kunnen met
DavDrive Lite
icm
WebDrive

[...]

Ga in de knoppenbalk boven in helemaal rechts (dus op zij schuiven) en tap op "Network".
Tap linksboven op "New".
Tap op "SMB".

Vul de gegevens in die beneodigd zijn.
Label: naam die je aan de koppeling wilt geven.
Server: hostnaam of IP-adres van de PC waar je verbinding mee wilt maken.
Share: naam van de gedeelde map
Domain: heb ik zelf leeg gelaten, is denk ik nodig als je te maken hebt met een domaincontroller in het netwerk
Directory: heb ik leeg gelaten
User Name: gebruikersnaam voor toegang tot de share
Password: wachtwoord voor toegang tot de share

Nadat je de instelling hebt opgeslagen komt er in het "network" scherm een icoontje met de naam die je bij "Label" had ingevuld. Tap er op om de share te benaderen.

Bestanden rechtreeks openen wil niet echt, maar copy/paste, verwijderen, hernoemen, etc. wil prima. :)

Ik hoop dat deze uitleg voldoende duidelijk is. Zo niet, dan wil ik wel een keer proberen er screenshots van te maken.
Joen bedankt voor de tips.
Het lukt me echter niet, maar ik ben wel al wat opgeschoten :)

Wat moet ik bij share invullen ? ik wil gewoon de hele sd kaart in mijn netwerk hangen.
Het paswoord voor mijn netwerk te benaderen weet ik (via windows 7 , deze computer, thuisgroep, wachtwoord weergeven) maar wat moet ik als user name ingeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-04 21:36
Thuisgroep werkt uiteraard alleen met Windows 7, dus niet met Android. Je moet dus echt een share aanmaken.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Anoniem: 215072 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:20:
[...]

Ik gebruikte het standaard Android mail programma voor mijn zakelijke e-mail. Ik ben toch naar K9 overgestapt omdat ik merkte dat zelfs wanneer ik mijn inboxen helemaal leeghield, het gebruikte geheugen maar bleef stijgen. De berichten deleten was dus blijkbaar niet genoeg.
Daar had K9 trouwens in het begin ook last van, maar nu met de laatste versie blijft m'n geheugen gebruik mooi stabiel, en laag. Ik heb trouwens ook de Email app van de vorige pagina geprobeerd, maar ik struikelde al bij het opzetten van mijn mail-account. Accountnaam en wachtwoord waren 100% zeker goed, maar deze app (versie 1.75) kon toch geen verbinding met de server maken. Tegelijkertijd werkte K9 wel gewoon, dus er was geen verbindingsprobleem. De app er uiteraard meteen weer afgegooid...
Kan je in k9 nou wel of niet aangeven dat 'ie bv. niet meer dan 50 kb van een bericht moet downloaden...? Ik heb ooit k9 niet gedownload omdat ik las dat 'ie altijd complete berichten download incl. attachements en dat wil ik dus absoluut niet...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
C00P schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:14:
[...]

Joen bedankt voor de tips.
Het lukt me echter niet, maar ik ben wel al wat opgeschoten :)

Wat moet ik bij share invullen ? ik wil gewoon de hele sd kaart in mijn netwerk hangen.
Het paswoord voor mijn netwerk te benaderen weet ik (via windows 7 , deze computer, thuisgroep, wachtwoord weergeven) maar wat moet ik als user name ingeven ?
Je moet de gegevens van de share op de Windows PC opgeven. De SMB module van Astro zorgt er niet voor dat je een map op je telefoon kan delen. In dat geval kan je beter DavDrive Lite op je telefoon en WebDrive op je PC gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-04 12:20
Iemand een tip voor een app. om te gebruiken bij het rennen?

Ik had op mijn oude C905 een dingetje dat via GPS bijhield welke route er werd gelopen, wat de gelopen afstand was, en de gelopen snelheid. Moet wel gratis zijn, want heb geen credit card om in market te betalen.

Moet goed werken met een galaxy S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 11:55
SuperKris schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:59:

Ik had op mijn oude C905 een dingetje dat via GPS bijhield welke route er werd gelopen, wat de gelopen afstand was, en de gelopen snelheid. Moet wel gratis zijn, want heb geen credit card om in market te betalen.

De laatste posts al doorgelezen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SuperKris schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:59:

Zoiets...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-04 12:20
hahah, had ik even mooi overheen gelezen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072

Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:52:
Kan je in k9 nou wel of niet aangeven dat 'ie bv. niet meer dan 50 kb van een bericht moet downloaden...? Ik heb ooit k9 niet gedownload omdat ik las dat 'ie altijd complete berichten download incl. attachements en dat wil ik dus absoluut niet...!
Jazeker kan dat. In 'settings', 'account settings', 'fetching mail' kun je in 'fetch messages up to' aangeven hoeveel Kb je van het bericht automatisch wil downloaden. Je kunt kiezen uit 1, 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512KB, 1Mb of 2Mb... K9 geeft keurig aan wanneer niet het complete bericht is gedownload zodat je zelf de controle hebt welk bericht je compleet download en welk bericht niet.

Die van mij staat op 64Kb, da's genoeg voor een tekstbericht. Als er een attachment aan hangt ga je daar natuurlijk al snel overheen, maar dat wordt dus niet automatisch gedownload. Pas als jij op "download complete message' klikt haal je 'm helemaal binnen. Mooi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Is er een programma waarmee je muziek vanaf je computer kunt streamen naar android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 23-04 15:27
Ik weet dat het in ieder geval kan met Orb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:13

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Anoniem: 114616 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:34:
Is er een programma waarmee je muziek vanaf je computer kunt streamen naar android?
Subsonic natuurlijk! Geniaal programma :Y

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik gebruik zelf ook subsonic, maar winamp is er natuurlijk ook nog

[ Voor 24% gewijzigd door N0stradamus op 15-01-2011 00:48 ]

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 114616 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:34:
Wil je voortaan zelf even zoeken voor je hier een vraag neerdumpt? Met Google is hier voldoende over te vinden. GoT is geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Commentaar op de moderatie mag, maar dan wel via mail of DM.

[ Voor 111% gewijzigd door RoD op 15-01-2011 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Weten een app waarbij je je dataverbruik kan bijhouden?
Heb dan wel onbeperkt internet van T-Mobile maar na 2 GB wordt je snelheid extreem vermindert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Versteegrob schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:05:
Heb dan wel onbeperkt internet van T-Mobile maar na 2 GB wordt je snelheid extreem vermindert.
Phoneusage :)

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 15-01-2011 14:06 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb een aantal van dat soort apps gezien nu, maar geen van allen kunnen ze meten hoeveel er via bluetooth tethering verstookt wordt he?

Ik krijg van de week mijn tablet, en die kan alleen via tethering het web op (en wifi, maar daar is het dataverbruik niet interessant van ;) ) Het liefst zou ik dus via het tablet zelf het dataverbruik in de gaten houden.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Laatst online: 14:02
Versteegrob schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:05:
Heb je zo'n "i-phone" abonnement? Daar gaat het volgens mij niet bij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Phoneusage was op mijn Desire Z voor belminuten en SMSjes acuuraat, maar liet het afweten wanneer het op data aankwam. Ik heb zelf niets nodig om mijn dataverbruik bij te houden, dus daar zat ik niet zo mee.
Maar er is ook nog 3G Watchdog, ik dacht dat dat ook een aanrader was voor dit soort dingen, zeker als het je enkel om data te doen is.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb gisteren Smarter Alarm gedownload en nu net ook SVOX mobile voices met nederlandse stem. Wanneer ik bij Smarter alarm dan de keuze krijg tussen de verschillende engines krijg ik een error dat de tts-settings niet geconfigureerd kunnen worden.

Iemand die een goeie oplossing kent om nederlandse stem te krijgen bij bvb. Smarter Alarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
Heeft iemand hier ervaring met het programma vermiljoen? Ik ben met name geinteresseerd of het bijhouden van de data accuraat is. Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:10
kaaasje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:15:
Heeft iemand hier ervaring met het programma vermiljoen? Ik ben met name geinteresseerd of het bijhouden van de data accuraat is. Bij voorbaat dank
Ik heb hem gekocht en ben er zeker blij mee. Qua beltegoed en data is het vrij accuraat:)
99cent helemaal waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JJelle schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:46:
[...]

Ik heb hem gekocht en ben er zeker blij mee. Qua beltegoed en data is het vrij accuraat:)
99cent helemaal waard!
O ja, die wilde ik ook nog kopen: is makkelijker dan inloggen op de site. BTW Niet gek dat de data accuraat is want de app geeft in feite gewoon de info weer die je ook op Vodafone site kan vinden, alleen dan via een app. Ze zeggen ook ergens dat ze afhankelijk zijn van de site: als die plat ligt, werkt de app ook niet.

EXIT
Mwah... bij nader inzien biedt die app ECHT niets meer dan de site... de info op de site ziet er eigenlijk zelfs beter en overzichtelijker uit! En inloggen via internet op de mobiel gaat ook nog eens vanzelf. Dus dan koop ik liever een game of zo voor die euro... ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 15-01-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 21-04 22:23

Bullet NL

Eigen Wijs

kaaasje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:15:
Vermiljoen houd zelf geen data bij, het programma vraagt het op bij de provider dmv inloggen op de website van je provider

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 22:06
Is er een app waarmee ik mijn Archos 70 in portrait stand kan locken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:20
kavish schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:38:
Is er een app waarmee ik mijn Archos 70 in portrait stand kan locken?
Dit is meestal in de instellingen te regelen.. even door de instellingen spitten denk ik.

ik heb dit gevonden via google, http://forum.archosfans.c...opic.php?t=40992&p=291408
I have the A70. All the tools that I used to lock the screen orientation basically disabled the accelerometer, so locked the screen on landscape mode. But portrait mode is much better for reading. . Anybody knows how to lock it on the portrait mode?
Get launcher pro from the market. There is a setting in preferences for launcher pro that locks the screen orientation to your liking.
zen123 wrote:
Get the app Rotation Lock from Google Market. Have to reboot after installation. Works a treat.
Hello, I'm also looking a way to lock it in portrait mode. I installed Rotation Lock but it seems this app it's doing the very same thing as checking/un-checking the Auto-Rotate option in the display settings area. But that does not lock the screen in portrait mode.

I tried another app called RotateD but I did not work too. Maybe I missing something and I don't know how to use Rotation Lock or RotateD but those apps doesn't lock in portrait (Home screen and apps)

Any info is appreciated.
Pick ADW LAUNCHER... look in setting referrence
http://jbthemes.com/anderweb/category/adwlauncher/

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-04 07:12
Wie kan mij helpen met Subsonic. Heb net 2 uur zitten prutsen maar het werk niet om het werkende te krijgen.

- Geinstalleerd op mijn telefoon
- Geinstalleerd op mijn computer

Poort 80 en 4040 zowel internet als extern open gezet in mijn firewall. En ik blijf de melding houden in het Subsonic-programma onder settings - network :Status: .......subsonic.org is registered, but could not connect to it. (ConnectTimeoutException) . Er staat wat op internet, maar ik kom er niet uit. Zie ik iets belangrijks over het hoofd?

Ook heb ik poort 1026 ingesteld, maar daarbij dezelfde melding.
Als laatste mijn firewall uitgeschakeld, heeft ook geen effect.

[ Voor 8% gewijzigd door MaStar op 16-01-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 25-04 10:31
Snuurtje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:44:
[...]

Heb je zo'n "i-phone" abonnement? Daar gaat het volgens mij niet bij op.
Weet je dat zeker? Heb het nergens kunnen vinden, en op de site staat er een sterretje bij, maar niet wat het sterretje betekend (heel irritant trouwens) Het is in ieder geval wel trager (2Mbps ipv 3.6 Mbps). Weet iemand of Beltegoed Tulip goed werkt met T-Mobile? (Heb nu nog hi maar ga binnenkort over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hebben jullie ook een relatief traag ladende market? Ik heb een Galaxy S met Darky's 7.6 ROM (ja ik wert dat ik de nieuwere versie moet flashen :p) waarmee alles snel is, met uitzondering van de market. Meestal krig ik als ik bijboorbeeld op "games" druk lang dat draaiende laad icoontje, of worden de icoontjes van applicaties niet geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thomasthomas schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:05:
Hebben jullie ook een relatief traag ladende market? Ik heb een Galaxy S met Darky's 7.6 ROM (ja ik wert dat ik de nieuwere versie moet flashen :p) waarmee alles snel is, met uitzondering van de market. Meestal krig ik als ik bijboorbeeld op "games" druk lang dat draaiende laad icoontje, of worden de icoontjes van applicaties niet geladen.
Net getest, ik heb geen probs op stock Android 3G/WiFi met Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-04 12:15
Binnenkort iedere dag een betaalde app voor Android gratis :D

http://www.androidworld.nl/66600/binnenkort-elke-dag-een-betaalde-android-app-gratis/

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Thomasthomas schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:05:
Jep, hier ook. Zal wel weer door Vodafone komen. Op WiFi is het een stuk sneller.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

MaStar schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:59:
[...]

Wie kan mij helpen met Subsonic. Heb net 2 uur zitten prutsen maar het werk niet om het werkende te krijgen.

- Geinstalleerd op mijn telefoon
- Geinstalleerd op mijn computer

Poort 80 en 4040 zowel internet als extern open gezet in mijn firewall. En ik blijf de melding houden in het Subsonic-programma onder settings - network :Status: .......subsonic.org is registered, but could not connect to it. (ConnectTimeoutException) . Er staat wat op internet, maar ik kom er niet uit. Zie ik iets belangrijks over het hoofd?

Ook heb ik poort 1026 ingesteld, maar daarbij dezelfde melding.
Als laatste mijn firewall uitgeschakeld, heeft ook geen effect.
Wat gebeurt er als je op je ip probeert te connecten? En weet je zeker dat je goed geportforward hebt?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Mad Marty schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:22:
[...]

Wat gebeurt er als je op je ip probeert te connecten? En weet je zeker dat je goed geportforward hebt?
Wat bedoel je met het connecten van mijn IP? Hij geeft aan dat hij goed geforward heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46
Nadat ik in het Android: Turn by Turn Navigation topic erachter kwam dat de app "eSpeak for Android", de google maps instructies vernachelde (er klinkt alleen een mannenstem die een of ander raar webadres opleest) vraag ik me af of ik de enige ben die dit ondervind.
Ik lees op internet nog een paar andere mensen, maar eigenlijk heel weinig.

Wie gebruikt er nog meer eSpeak? Werkt google maps nog? (staat espeak ook als standaard engine?).

Ik heb de beheerder al gemaild maar nog geen reactie ontvangen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Net Launcher Pro Plus met credit card aangeschaft (heeft overigens niet erg veel met de market te maken maargoed). Duurt lang voordat de betaling wordt verwerkt, nu, een uur later is ie nog steeds niet valid :S. Als het maar niet langer duurt dan de door hun beloofde 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan je de app dan ook nog niet downloaden? Ik kan mijn gekochte apps altijd meteen downloaden, via de mail krijg ik een paar seconden later altijd bevestiging dat de CC accoord is.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
pven schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:48:
Kan je de app dan ook nog niet downloaden? Ik kan mijn gekochte apps altijd meteen downloaden, via de mail krijg ik een paar seconden later altijd bevestiging dat de CC accoord is.
Idem alhoewel ik er aan toe moet voegen dat ik alles via een 3v card betaal. Ik raad je aan die mails goed te bewaren/labellen voor het geval de ontwikkelaar de app opnieuw in de market zet. Dan kun je gelijk aantonen dat je de app daadwerkelijk betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:10

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

pven schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:48:
Het systeem voor Launcherpro werkt anders. Je betaalt direct bij de maker van de app en die stuurt je een unlockcode.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bij mij ging dat direct, kreeg direct de plus code in m'n mailbox.

@ Pven: Je weet dat de betaalde versie van LauncherPro nog niet in de market te krijgen is omdat Google dat in zijn land niet toestaat? Daarom moet je dus apart een code aanschaffend ie je in de normale versie invoert om de plus functionaliteit te unlocken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb de unlock code al ontvangen maar hij is nog invalid. Er staat dat het een dag kan duren, dus dat neem ik maar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

MaStar schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:08:
[...]

Wat bedoel je met het connecten van mijn IP? Hij geeft aan dat hij goed geforward heeft.
Via XXX.subsonic.org heb ik persoonlijk altijd problemen, en connect dus altijd gewoon via m'n IP-adres. Probeer dat eens.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:50

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Thomasthomas schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:03:
Ik heb de unlock code al ontvangen maar hij is nog invalid. Er staat dat het een dag kan duren, dus dat neem ik maar aan.
Toevallig eergisteren gekocht, code werkte bij mij direct.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:00:
@ Pven: Je weet dat de betaalde versie van LauncherPro nog niet in de market te krijgen is omdat Google dat in zijn land niet toestaat? Daarom moet je dus apart een code aanschaffend ie je in de normale versie invoert om de plus functionaliteit te unlocken.
Sorry, idd: ik heb hem ook niet via de market gekocht. :$

Zijn er 'screensavers' die de status van de batterij weer kunnen geven? Als ik mijn Z in de dock heb zitten, dan start ik Desk Clock zodat het schermpje nog enigzins wat nut heeft. Ik wil daar echter behalve de tijd ook de status van de batterij zien. Uiteraard heb ik gezocht, maar ik op een aquarium na vind ik niets bijzonders.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Thomasthomas schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:46:
Net Launcher Pro Plus met credit card aangeschaft (heeft overigens niet erg veel met de market te maken maargoed). Duurt lang voordat de betaling wordt verwerkt, nu, een uur later is ie nog steeds niet valid :S. Als het maar niet langer duurt dan de door hun beloofde 24 uur.
De 24 uur regel is al een tijdje verdwenen.
Tegenwoordig is de tijdslimiet 15 minuten om je geld terug te krijgen.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En dat heeft er dus helemaal niks mee te maken aangezien de LauncherPro Plus buiten de market om aanschaft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Mad Marty schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:12:
[...]

Via XXX.subsonic.org heb ik persoonlijk altijd problemen, en connect dus altijd gewoon via m'n IP-adres. Probeer dat eens.
Wat moet ik dan in de Subsonic app invulllen onder: Server adress - username - password?
Ik kan me voorstellen dat ik bij Server-adress mijn IP adres moet invullen, maar wat bij username en password?

edit: als ik alleen http://*ip* adres doe, dan kan hij geen verbinding maken.
edit: ook via mijn router (netwerkadres) doet'ie het niet

[ Voor 13% gewijzigd door MaStar op 17-01-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zie geen topicwarning, dus het zal denk ik niet erg zijn als ik een vraagje stel? ;)

Mijn pricewatch: Samsung Galaxy 551 i5510 Zwart heeft een YouTube app tussen de standaard apps staan.

Om de een of andere reden geeft die bij een zoekopdracht niet alle video's weer. De video's die niet te voorschijn komen zijn overigens niet af te spelen als ik ze mbv de browser (die ik al heb weten laten te crashen :+ ) opzoek. Krijg dan "cannot play on mobile" te zien.

Kwam met Google een pagina tegen (kan die niet zo gauw terugvinden) waar iets stond over copyright, dat dat er mee te maken zou hebben en dat bij de betreffende video's ad's zouden te zien zijn (wat niet het geval is).

Enig idee wat het nog anders zou kunnen zijn? Vind het wel apart namelijk.

Voorbeelden: YouTube: Zaz - Je Veux , YouTube: lustra - scotty doesn't know

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:50
Raven schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:35:
Zie geen topicwarning, dus het zal denk ik niet erg zijn als ik een vraagje stel? ;)

Mijn pricewatch: Samsung Galaxy 551 i5510 Zwart heeft een YouTube app tussen de standaard apps staan.

Om de een of andere reden geeft die bij een zoekopdracht niet alle video's weer. De video's die niet te voorschijn komen zijn overigens niet af te spelen als ik ze mbv de browser (die ik al heb weten laten te crashen :+ ) opzoek. Krijg dan "cannot play on mobile" te zien.

Kwam met Google een pagina tegen (kan die niet zo gauw terugvinden) waar iets stond over copyright, dat dat er mee te maken zou hebben en dat bij de betreffende video's ad's zouden te zien zijn (wat niet het geval is).

Enig idee wat het nog anders zou kunnen zijn? Vind het wel apart namelijk.

Voorbeelden: YouTube: Zaz - Je Veux , YouTube: lustra - scotty doesn't know
Volgens mij is dat wel dat copyright-gedoe, ik zie ook niet alle vid's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Super vet wat je allemaal met Tasker kan doen! _o_

Telefoon lokaliseren als kwijt / gestolen:

- Nieuw profiel aanmaken met als start taak "Received SMS". Bij bericht iets invullen als "locateme"
- Aantal taken aanmaken:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1. GPS On

2. Wait 1 minute

3. Send SMS. Versturen naar %SMSRF met inhoud bijv: 

GPS: %LOCN | Accuracy: %LOCNACC | Silent: %SILENT | Battery: %BATT

4. GPS off

5. Silent mode off

6. Ringer / notification / alarm volume: 7

Net even getest, werkt als een trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 11:20
Dan zou ik wel eerst een SMS sturen dat de telefoon in de pin beveiliging laat gaan. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dadona op 17-01-2011 22:21 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We mogen wel verder in: Android Market en applicaties - Deel 11

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 21-04 22:23

Bullet NL

Eigen Wijs

een nieuw deel in deze serie: Android Market en applicaties - Deel 11

Dit topic is gesloten!

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.