Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Topicstarter
[table border=1 bordercolor=black width=100%]
[tr]
[td align=center bgcolor=gray]
Call of Duty: Black Ops - Problementopic
[/]
[/][tr]
[td align=center height=200 bgcolor=black]Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/626I8rkYKS9Upvy0iqAsbtXv/full.jpg[/][/]
[tr]
[th bgcolor=gray]Inhoudsopgave[/]
[/]
[tr]
[td][/]
[tr]
[th bgcolor=gray]Introductie[/]
[/]
[tr]
[td]
Dit topic is bedoeld om problemen te bespreken rond de game Call of Duty: Black Ops van Treyarch/Activision. Op deze manier kan de inhoudelijke discussies en discussies over problemen van elkaar gescheiden blijven.
[/]
[/]
[tr]
[th bgcolor=gray]Systeemeisen PC[/]
[/]
[tr]
[td]
Minimaal
Processor Intel Core 2 Duo E6600 | AMD Phenom X3 8750
Geheugen 2 GB
Grafische kaart Nvidia 8600GT | Ati X1950Pro
Besturingssysteem Windows Vista / XP / 7
Vrije schijfruimte 12 GB voor digitale | ? GB voor disc-versie

Uiteraard zijn deze gegevens van toepassing op de PC-versie van de game!
[/]
[/]
[tr]
[th bgcolor=gray]Veelgestelde vragen[/]
[/]
[tr]
[td]
Hoe installeer je de game vanaf CD :?
In dit topic worden een aantal mogelijke oplossingen genoemd
- NoepZor in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..."
- Jasperklaren in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..."
- digital8 in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..."

Wat te doen bij performanceproblemen :?
Een aantal mogelijke oplossingen worden genoemd in dit topic op het forum van steam: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1572406. De wijzigingen kunnen aangebracht worden in config.cfg en config_mp.cfg.

Zie onder andere ook onderstaande reacties:
- Donnie in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..."
- Anoniem: 77587 in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..."

Ook zou je de config file van DM.Aram kunnen proberen.

Missen jullie nog vragen en antwoorden, stuur PromoX, TheZeroorez of psychoclown een DM.

[/]
[tr]
[th bgcolor=gray]Handige links[/]
[/]
[tr]
[td]
  • Overzicht gewone Call of Duty: Black Ops topics
  • Overzicht van alle Call of Duty topics in SPV
  • [small]Missen jullie nog een handige link, stuur [url=http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/49343]PromoX[/], [url=http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/154493]TheZeroorez[/] of [url=http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/181919]psychoclown[/] een DM. Topiclayout overgenomen van [TOPIC=1398417][Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic[/TOPIC].[/] [right][small][jump=top]Terug naar boven[/][/][/]
[/]
[tr]
[th bgcolor=gray]Regels[/]
[/]
[tr]
[td]
Modbreak:• Lees eerst de topicstart voordat je je probleem post
• Zoek of er al enige oplossingen voor zijn gevonden
• Geef een duidelijke omschrijving van het probleem
• Vermeld wat je zelf hebt geprobeerd
• Vermeld ook het platform waar het probleem over gaat
• Simpele vragen en problemen waar geen inzet worden getoond zijn uit den boze!

[/][/]

[ Voor 131% gewijzigd door PromoX op 12-12-2010 23:52 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:34

steveman

Comfortabel ten onder

TiMmS in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 5"

Zowaar gelukt om per DVD de install aan de praat te krijgen. Volg de stappen, en voer ze een paar keer uit totdat het lukt. Na 5 pogingen ging bij mij de install vanaf de DVD van start :)

Thx voor die post! :*)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-04 21:24
Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:19:
[...]

Heb ik ook gedaan, uiteraard met de paden die op mijn systeem van toepassing zijn, hij start de setup maar blijft daarna komen met de melding over de overbelaste Steam server bla bla bla. Hij doet gewoon gelemaal niks met mijn DVD drive.
Je moet de game wel eerst weer verwijderen hè, als hij dan nog zeikt moet je misschien een andere locatie instellen bij de downloads tab van de intellingen van Steam, ik had hem op Singapore staan, en het ging gewoon in één keer goed. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Tower410 op 09-11-2010 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-04 13:05
Heel stoer dat de PC servers nu al plat zijn, was ook totaal niet te verwachten dat er veel mensen zouden spelen op de release dag. Wat een geweldige intelligentie heeft Treyarch (of Steam) toch.

Ik was net lekker bezig met mijn flamethrower en had net scavenger gekocht en toen besloot Black Ops er maar mee te kappen, kreeg om de 2 seconden "downloading game settings", BO opnieuw opgestart en nu blijft hij hangen op fetching stats.

Ge-FUCKING-weldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Hoe kan het dat de installatie bij iedereen werkt door <steam padnaam> -install <dvddrive letter>: op te geven behalve hierzo? Hij start vervolgens wel de setup en geeft aan bestanden voor te bereiden maar blijft komen met de melding over de Steam servers? Wellicht omdat ik Steam op een andere partitie heb geïnstalleerd? Lijkt mij heel sterk maar ik zou het niet meer weten. Ben echt gefrustreerd nu. Ik heb gewoon een fucking DVD waar niet eens vanaf geïnstalleerd wordt. Nee hij moet per sé via internet. Hoe achterlijk.

EDIT: Hij is bij mij nu wel bezig met downloaden waar hij voorheen aangaf dat de Steam server overbelast zijn oid. Maar nog steeds niet zoals het zou moeten, installeren vanaf DVD! Maar goed, hopen dat het downloaden in één keer goed gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 09-11-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:05
steveman schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:24:
TiMmS in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 5"

Zowaar gelukt om per DVD de install aan de praat te krijgen. Volg de stappen, en voer ze een paar keer uit totdat het lukt. Na 5 pogingen ging bij mij de install vanaf de DVD van start :)

Thx voor die post! :*)
Werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 08:56
WitchHunter schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:27:
Heel stoer dat de PC servers nu al plat zijn, was ook totaal niet te verwachten dat er veel mensen zouden spelen op de release dag. Wat een geweldige intelligentie heeft Treyarch (of Steam) toch.

Ik was net lekker bezig met mijn flamethrower en had net scavenger gekocht en toen besloot Black Ops er maar mee te kappen, kreeg om de 2 seconden "downloading game settings", BO opnieuw opgestart en nu blijft hij hangen op fetching stats.

Ge-FUCKING-weldig.
Ja het is vervelend, maar nu weten we het wel... Het is ook gewoon logisch hoor. Steam gaat echt niet even duizenden servers erbij gooien om de load op de eerste dag op te vangen, want die servers staan na de eerste dag niets te doen... Ik krijg hem ook nog niet geinstalleerd maar ik ga ook niet om de 2 posts erover zeiken... Ik wil inderdaad ook wel wat meer info over de gameplay en hoe alles werkt enzo (voornamelijk PC gedeelte), want er zijn al genoeg mensen die de hele dag gespeeld hebben. Ik neem aan dat die mensen allemaal 30 pagina's vol gezeik aan het lezen zijn...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381149

Zijn ze al bezig met een patch? En wat lost dit precies op? Performance is vrij goed op mijn GTX 460/quadcore cpu, maar vrienden kunnen het spel met moeite spelen. Er is een rare vorm van lag op servers, ondanks dat mijn ping en FPS goed is voelt het toch niet vloeiend. Als ik een MP/SP game net in ga dan schokt het wat aan het begin als ik schiet, dit gaat na 1 minuut wel over. Server browser is echt belabberd, friends/recent/favorites tab werkt niet eens en ik vind erg vaag servers niet die vrienden wel zien. Ligt niet aan de filters. Er mag nog een hele hoop gesleuteld worden zeg.

Bovenalles: WAAR IS /CONNECT??? Wat een onzin zeg, ik kan niet met vrienden spelen!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 381149 op 09-11-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-04 21:24
Ik kan hem niet eens installen .. Steam server not available

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327937

Zijn er meer mensen die maar 6 servers ontvangen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:34

steveman

Comfortabel ten onder

Checken of de local gamecontent wel weggehaald is, uitvoeren.

Ik kreeg een paar keer de melding dat steam te druk was. Inmiddels is de DVD-installatie klaar en staat steam zowaar te downloaden... @mijn volledige bandbreedte 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 09-11-2010 18:39 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Masterkale1 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:36:
Same here. Lekker handig dat ze dat Steam zo willen opdringen dat je ook niet vanaf de cd kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04-2024
Masterkale1 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:36:
er stond ergens iets met de download regio singapore
heb dit daarnaar verandert nu installed hij wel van de disk

hoop dat dit helpt!!

EDIT#1: ff aant zoeken hoe! zie volgende edit!

EDIT#2: Settings>Download & Steamcloud > Download region

Succes!

[ Voor 15% gewijzigd door HerrProx op 09-11-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
steveman schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:39:
[...]

Checken of de local gamecontent wel weggehaald is, uitvoeren.

Ik kreeg een paar keer de melding dat steam te druk was. Inmiddels is de DVD-installatie klaar en staat steam zowaar te downloaden... @mijn volledige bandbreedte 8)7
Als er staat not installed, is dan alles weg? Zo nee hoe haal je derest weg dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:59
al 5 verschillende landen geprobeerd, echter kan ik hem nog steeds niet installeren dmv steam :(

iemand nog tips welke server ik kan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33
leuk dit...
spel loopt rete traag, zelfs op laagste settings.
Volgens mij gaat er iets niet goed met de sounddrivers.

En dit is alleen nog maar SP.
MP twee keer geprobeerd en dat eindigde in een volledige system freeze.

Komend weekend maar weer is proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11
HerrProx schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:40:
[...]

hoop dat dit helpt!!

Succes!
Dit werkt ! Thx ! nu pakt hij wel de DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04-2024
Moet er wel bij zeggen dat hij rete traag installeerd... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269244

Ik neem aan dat iedereen op de PC nu massive problemen heeft net als ik? (Fetching stats, Servers die op t scorebord vastzitten, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
HerrProx schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:40:
[...]

hoop dat dit helpt!!

Succes!
Dankje, hij download nu hier ook weliswaar langzaam maar t is iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 22:06
Anoniem: 269244 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:45:
Ik neem aan dat iedereen op de PC nu massive problemen heeft net als ik? (Fetching stats, Servers die op t scorebord vastzitten, etc.)
Ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-01 10:09
Net voor € 39 opgepikt bij E-plaza ;)

Gamedisk in de drive gestopt, eerst ff GOT openen om te zien of er problemen zijn...
Sjeeees wat een drama zeg :9 De methode om vanaf DVD te installatie werkt niet, dus na een aantal keer proberen komt hij nu met 2.6mb/s binnen via steam :X zonde van de bandbreedte van steam want ik heb de DVD gewoon..

Maar als ik die allemaal zo lees ben ik bank dat ik erg teleurgesteld ben straks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:10

Barca

In Search Of Sunrise

Ik heb zojuist Black Ops ontvangen via MediaOffer, maar nu is het de FRANSE VERSIE als ik de cover moet geloven. "Version française intégrale".

Maakt dat nog verder wat uit? Ik neem aan dat nu niet ineens al het geluid en dergelijke, en alle popups, Frans zijn? Want ik had een filmpje gezien waar dat zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269244

Denk het niet, Steam kan je gwn op een language zetten, net als de game.
EDIT: Je kan via de properties van de game in Steam, de game op een andere 'language' zetten. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 269244 op 09-11-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 07:49

Donnie

AKA DonCorleone

Voor mensen met performance isues check deze link:

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1572406

vooral deze settings in je cfg file is belangrijk:
r_glow_allowed

This setting enables Glow (HDR?) shader effects. Normally, this should have a negligible performance impact. HOWEVER, this setting seems to be buggy! Performance improved DRAMATICALLY when I set this option to "0".

Zet deze dus snel op 0

[ Voor 57% gewijzigd door Donnie op 09-11-2010 18:56 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[TLT]Lynx schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:43:
leuk dit...
spel loopt rete traag, zelfs op laagste settings.
Volgens mij gaat er iets niet goed met de sounddrivers.

En dit is alleen nog maar SP.
MP twee keer geprobeerd en dat eindigde in een volledige system freeze.

Komend weekend maar weer is proberen....
Klopt je sig nog? Met een E6400 gaat het niet lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Barca schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:50:
Ik heb zojuist Black Ops ontvangen via MediaOffer, maar nu is het de FRANSE VERSIE als ik de cover moet geloven. "Version française intégrale".

Maakt dat nog verder wat uit? Ik neem aan dat nu niet ineens al het geluid en dergelijke, en alle popups, Frans zijn? Want ik had een filmpje gezien waar dat zo was.
Ik ben er bang voor... Ik heb hem ook via mediaoffer maar kan niets in het frans vinden (ik schrok wel even toen ik "FRACHISE" zag staan in grote letters achter op lol). Wel raar :/ Ik zou zeggen probeer het eerst even... En zo niet gewoon terug sturen, kunnen ze niet maken dat ze je zomaar een franse versie sturen.

Trouwens, de helft van de posts hier zeggen dat je op het moment niet kan spelen omdat de servers eruit liggen ofzo, maar m'n halve friends list is toch echt aan het spelen...?

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 09-11-2010 18:55 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApOE schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:50:
Net voor € 39 opgepikt bij E-plaza ;)

Gamedisk in de drive gestopt, eerst ff GOT openen om te zien of er problemen zijn...
Sjeeees wat een drama zeg :9 De methode om vanaf DVD te installatie werkt niet, dus na een aantal keer proberen komt hij nu met 2.6mb/s binnen via steam :X zonde van de bandbreedte van steam want ik heb de DVD gewoon..

Maar als ik die allemaal zo lees ben ik bank dat ik erg teleurgesteld ben straks..
Ik heb 2x MW2 en BO nu ook geïnstalleerd vanaf DVD. Steam afsluiten voor je begint met installeren en hij doet het vanaf DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
reemprive schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:57:
[...]

Ik heb 2x MW2 en BO nu ook geïnstalleerd vanaf DVD. Steam afsluiten voor je begint met installeren en hij doet het vanaf DVD.
Werkte bij mij niet, ik moest ook de download region veranderen naar Singapore (waarom Singapore eigenlijk? Paar andere landen geprobeerd en dat werkte niet) en toen werkte het opeens wel. Ik snap het echt niet, ze weten goed dat de steam servers zwaar onder load komen, maar nog is de default om iedereen maar te laten downloaden?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:26
in sp heb ik bijna geen lag
mp, das een ander verhaal, kan daar gewoon niet spelen door de lag, ben precies een slideshow aant bekijken :p
hoop dat er snel een fix uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[TLT]Lynx schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:59:
[...]

Hmpf het zou voldoen aan de minimale systeemeisen en de rest moet wel compenseren.
Ben nu aan het updaten, maar ben er eigenlijk al wel flauw van.

Als het echt niet anders kan morgen maar ruilen voor PS3 versie.

exit pc gaming....
Ik had een E6400 (met een HD5770 gfx kaart) en daarmee kon ik MW2 nog net spelen, vrijwel alles op low (de MP dan, SP nooit geprobeerd op de PC). Je cpu is duidelijk een bottleneck, en daar gaat een super goeie videokaart niet voor compenseren, die staat dan gewoon niets te doen.
Heb nu geupgrade naar een AMD X6 1055t en alles loopt als een zonnetje (wel nog niet alles op full-hd daar is m'n videokaart net niet krachtig genoeg denk ik, maar op 1650 draait het prima op max).

BO net klaar met installeren, ben benieuwd of ik ergens last van heb.

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 09-11-2010 19:03 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Donnie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:53:

r_glow_allowed

This setting enables Glow (HDR?) shader effects. Normally, this should have a negligible performance impact. HOWEVER, this setting seems to be buggy! Performance improved DRAMATICALLY when I set this option to "0".

Zet deze dus snel op 0
Ja net zoals iets anders wat je moets veranderen maar dat werkte bij mij ook niet =P

Dus ik wacht mooi ff op bevestiging XD

Bruut is die verder :D

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-04 13:47
Gelukkig werken die download servers heerlijk mee, install van dvd is gelukt maar dan moet ie nog de laatste restjes via internet bijwerken...

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-03 11:49

kevinr1

Dude?

Hoe installeer je dan vanaf CD ?
Hij probeert nu bij mij aan 8Gb Cod files te downloaden.

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:01
Barca schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:50:

Ik kreeg van de winkel hier ook de Franse hoes omdat ze geen engelse meer konden krijgen :s, de game is verder gewoon in het engels ( mocht dit niet zo zijn dan kun je dit onder steam veranderen )

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
steam is klote. sinds gister heb ik een vac ban op mw2 .... waarom?? en support van steam is 0.0. en ze vragen de hoofdprijs voor spellen en support geven ho maar. zolang het niet wordt opgelost geen steam game meer voor mij.

steam suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
kevinr1 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:13:
Hoe installeer je dan vanaf CD ?
Hij probeert nu bij mij aan 8Gb Cod files te downloaden.
Staat een paar keer genoemd in de topics:

1. Steam afsluiten
2. Druk Windows toets + R (Uitvoeren scherm opent dan)
3. Voer dit in: "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe" -install X: (Vervang X door je driveletter waar je dvd in zit)
4. Steam start op en gaat van DVD installeren. Mocht je nog een melding krijgen over servers too busy, begin dan weer bij stap 1.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-03 09:46
Donnie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:53:

r_glow_allowed

Zet deze dus snel op 0
Ik vind r_glow_allowed toch niet in mijn config hoor?

Ik kijk in de volgende map:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players
vervolgens open ik config_mp.cfg met kladblok

Maar hier kan ik dit niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Laatst online: 16-03 11:49

kevinr1

Dude?

NoepZor schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:16:
[...]

1. Steam afsluiten
3. Voer dit in: "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe" -install X: (Vervang X door je driveletter waar je dvd in zit)
4. Steam start op en gaat van DVD installeren. Mocht je nog een melding krijgen over servers too busy, begin dan weer bij stap 1.
Hoera / THX =D!

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-04 14:45
Wel maf dat jullie problemen ervaren met het installeren vanaf de CD. Dit ging bij mij in 1 x goed... Gewoon de DVD erin, in de setup aangeven dat ie moet installeren en dan detecteert hij zelf al dat er Steam aanwezig is en of je deze wilt toevoegen... Wanneer je drukt op ja, doet de DVD de rest...

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-04 12:59

Pykow

Angelo OTR

Hoe installeer je CoD BO vanaf de DVD ?
want ik heb geen zin om nu nog 8 uur te wachten voor de installatie en de server die te busy zijn :S
wat een faal :S

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Pykow schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:22:
Hoe installeer je CoD BO vanaf de DVD ?
want ik heb geen zin om nu nog 8 uur te wachten voor de installatie en de server die te busy zijn :S
wat een faal :S
Door te lezen wat er al meerdere keren in dit topic genoemd staat, per slot van rekening nog deze pagina!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
Thanx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 18:03
Helaas werkt de bovenstaande optie voor mij niet, ik blijf de melding krijgen dat de Steam servers te druk zijn. Ik probeer het morgen wel weer....

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-04 23:55

ErA

Ik heb gekozen voor:

Steam - Settings - Download & Cloud -> China, Chengdu: 600 Kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Strontvervelend dit.
Net de Steam Download aangezet voor Black Ops en deze springt continue naar Suspended.
Moet dan telkens weer op Resume klikken en dit gebeurt elke 10 minuten, zo schiet het niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Voor mensen met een lage FPS is dit misschien ook nog iets om naar te kijken:
(van steam forum)
I did not come up with this. Stole this from another forum but it apparently works.

for those of you who are having issues. go into steam/common/call of duty black ops/players and edit the config.cfg and config_mp.cfg

look for the following strings

seta r_multiGpu
seta r_multithreaded_device

if you have multigpu, set the number after multigpu to 1 (although for some reason, its set to this by default, change it back to 0 if you only have one card)

if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with).

in my case, setting the multigpu to 0 (i sold one of my 5850s a while ago so im not running crossfire) and multithreaded to 1 reduced the amount of 'freezes' dramatically. havent had any freezes in a while.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-04 11:04
Masch schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:25:
Helaas werkt de bovenstaande optie voor mij niet, ik blijf de melding krijgen dat de Steam servers te druk zijn. Ik probeer het morgen wel weer....
Misschien iets heel simpels, maar probeer eens tijdens de installatie je Netwerkkabel uit je computer te halen.
Wellicht dat hij dan overstapt naar de DVD?

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 25-04 12:59

Pykow

Angelo OTR

ok voor de mensen die hem willen installeren
Zit je steam eerst op een ragio in china.
daarna via Windows RUN "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe" -install X:
en dan is die binnen 15 minuten geinstalleerd

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04 11:27

RA7

NoepZor schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:16:
[...]

1. Steam afsluiten
Werkt dus niet, gaat gewoon weer op zoek naar een server. K*T steam

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
Meekoh schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:33:
[...]

Misschien iets heel simpels, maar probeer eens tijdens de installatie je Netwerkkabel uit je computer te halen.
Wellicht dat hij dan overstapt naar de DVD?
Inmiddels geprobeerd. heb het ook in offline mode geprobeerd zonder succes. Heb de bovenstaande stappen inmiddels al 10 keer geprobeerd maar blijf proberen. Mocht ik iets vinden zijn jullie de eerste die het horen.
Heb overigens ook geprobeerd alleen multiplayer te downloaden maar die pauzed steeds naar een paar seconden waarna ik hem weer kan resumen met hetzelfde probleem wat terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-04 15:22
Bah, mijn CPU is niet goed genoeg - ondanks dat ik wel MW2 met alles op high kon spelen. >_> Ik zal het toch eens proberen, misschien is het wel speelbaar.

http://img829.imageshack.us/img829/325/grrry.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
systeem ;
Windows 7 x64
4GB werkgeheugen
E8400@stock
Ati HD4850 512MB@stock
Asus P5Qpro

Ik kon MW2 hoogste settings heel soepeltjes draaien, speel nu SP en heb last van laggspikes. Heb de settings als van High naar Normal gezet maar het mocht niet baten. Niet onspeelbaar maar het verpest toch de speelervaring omdat het irritant is.

Ik hoop dat julle mij kunnen helpen

-edit-
Ik las iets over een bug en kino der untoten werkt prima op max settings ! :) Zal dus wel een bug zijn

[ Voor 13% gewijzigd door Cornelisjuh op 09-11-2010 20:00 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Game draait hier echt belabberd. Ik voldoe toch echt aan de minimum specs. Mijn specs: E8400 en Ati HD4850. Zelfs op Low is alles haperig, ook een beetje in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
  • Laatst online: 05-03 16:58
hey ik heb een probleem want in mp herkent het spel niet dat ik online ben. hij laad prima maar als ik servers zoek vind hij niets!!
ik kan op internet niemand vinden die hier ideeen over heeft en het ligt niet aan mijn firewall want die had ik al uit. ook mijn ip adres heb ik al van statisch af gehaald om te kijken of het werkt alle toegewezen poorten verwijderd uit de router..... kortom ik ben ten einde raad. mijn laptop kan hem wel laden...

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
PS3 Servers doen het ook niet meer :(

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
jrw88 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:50:
hey ik heb een probleem want in mp herkent het spel niet dat ik online ben. hij laad prima maar als ik servers zoek vind hij niets!!
ik kan op internet niemand vinden die hier ideeen over heeft en het ligt niet aan mijn firewall want die had ik al uit. ook mijn ip adres heb ik al van statisch af gehaald om te kijken of het werkt alle toegewezen poorten verwijderd uit de router..... kortom ik ben ten einde raad. mijn laptop kan hem wel laden...

iemand een idee?
een aanvulling... ik weet dat vrienden van mij tegelijkertijd al aan het gamen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Laatst online: 19:01
Nou om dan maar meteen een open deur in te trappen.

Hebben nog meer mensen last van stotterende gameplay, zowel in de SP en MP?
Ik heb al wat gezien op het forum via steam, maar de mensen die daar komen....
Veranderen van instellingen heeft in ieder geval geen nut.
Zijn er oplossingen, of is het een kwestie van tijd voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Goed initiatief! Ik blijf de ontwikkelingen en fixes die Treyarch ( hopelijk) uit gaat brengen hier wel volgen.

Op het moment is het spel namelijk nauwelijks speelbaar.

E5200@4ghz
2 GB ddr2
GTX260

Veel lag spikes, onstabiele framerate, tearing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Beetje MP aan het spelen op de Xbox, veel connection issues maar als je eenmaal in een server zit voelt het als vanouds. Weinig nieuws aan de horizon.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01 19:42
Speelde net voor de 3e keer online, en het spel stotterde als een gek opeens. Het connecten naar een server en de serverlijst ophalen duurt ook erg lang imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-04 15:26
Steam is druk, servers worden niet geladen.. hakkeltakkel ping etc.
Epic FAiL van steam. Friends kunnen je nauwelijks joinen etc.

Spel loopt bij trouwens wel soepel hoor, SP zeker ( zonder lag dan)
1900*1200 8x AA.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-04 22:29
Nou net even gespeelt op mn laptop (T5750, 9600gt (1gb), 4gb ram) en het speelt redelijk. Meer last van lag dan dat mn pc er moeite mee heeft. Wel alle graphics op laag :)

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:53
Anoniem: 381149 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:36:
Zijn ze al bezig met een patch? En wat lost dit precies op? Performance is vrij goed op mijn GTX 460/quadcore cpu, maar vrienden kunnen het spel met moeite spelen. Er is een rare vorm van lag op servers, ondanks dat mijn ping en FPS goed is voelt het toch niet vloeiend. Als ik een MP/SP game net in ga dan schokt het wat aan het begin als ik schiet, dit gaat na 1 minuut wel over. Server browser is echt belabberd, friends/recent/favorites tab werkt niet eens en ik vind erg vaag servers niet die vrienden wel zien. Ligt niet aan de filters. Er mag nog een hele hoop gesleuteld worden zeg.

Bovenalles: WAAR IS /CONNECT??? Wat een onzin zeg, ik kan niet met vrienden spelen!
De performance van SP vind ik ook tegenvallen.
Ik gebruik dan een GTX 480. Soms loopt het heel vloeiend maar zodra er veel interactie is heb ik last van spontane framedrops.
Multi-Player heb ik nog niet geprobeert maar paar vrienden van mij op steam konden niet connecten met de servers

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04 11:27

RA7

Wat een k*t spel, kan het niet eens installeren en wil alleen 8 GB downloaden?
Waarom?? IK HEB TOCH EEN DVD WAAR DE CONTENT OP STAAT!!!!!

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 22:45
Ook hier is de MP gameplay ontzettend stotterend als in zware lag, terwijl me ping ok is (~20-40) en van de rest ook meestal (~70). Met bots heb ik af en toe een stotter (fps altijd rond 40-90 zonder verdere drops), dus het ligt bij mij aan de connectie denk ik. Samen met de ontzettend lange laadtijden als je een class hebt aangepast en lange connectietijden, lijkt me dat de (master)servers het op dit moment niet trekken. Hopelijk wordt dit snel gefixt, beetje jammer als dat de game al killt voordat ie goed van start kan gaan :<

Wel 'leuk' dat SMG's zwaar overpowered zijn zo. Lekker warpen en instant dropshotten :E

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
RA7 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:07:
Bij MW2 speelde zich exact hetzelfde tafereel af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 22:51
Bezig met installatie vanaf disk via steam 20 min.. duurt wel lang om 8 gig te installeren..

[ Voor 14% gewijzigd door dunn0w op 09-11-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
quote:
jrw88 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:50:

iemand een idee?
een aanvulling... ik weet dat vrienden van mij tegelijkertijd al aan het gamen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-04 14:16
Hier ook problemen met de installatie..
Blackops bestand worden gevalideerd.
Bezig met valideren
En dan: Alle bestanden zijn gevalideerd.

Okee ? en nu gebeurd er niks ik kan alleen op sluiten drukken maar dan gebeurd er helemaal niks meer, kan ik weer opnieuw beginnen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravit0n
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
RA7 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:07:
Sluit eerst je Steam af, daarna weer installeren van je dvd,
Werkte bij mij.

Ik kan nu alleen niet eens singleplayer spelen, omdat de servers te druk zijn.
Ik gebruik geen freaking servers voor singleplayer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Laatst online: 28-03 16:45
Eindelijk ook begonnen aan de installatie vanaf de disc. Ik moest welliswaar mijn region op Iceland/Greenland zetten anders kreeg ik steeds de melding dat de servers to busy waren (ook met UK/België en Duitsland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 07:51
Kut Steam.. Heb je een DVD gekocht.. moet je nog 8GB downloaden duurt een eeuwigheid.

JAAA ik heb het topic gelezen.. maar, sorry hoor:
Truc met Windows-Run werkt niet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treedo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 18:29
Ik kan niet eens multiplayer spelen omdat er geen servers worden geladen. Ik kan wel zien hoeveel mensen er spelen en hoeveel servers er zijn, echter verschijnen deze niet in de lijst. Ik heb alles geprobeerd, firewall uitzetten, port forwarden en in dmz plaatsen maar het heeft allemaal geen zin. Heeft iemand misschien een oplossing.

Met bots spelen gaat allemaal perfect en ook de singleplayer loopt als een zonnetje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
ik kan geen server openen ondanks het feit dat het spel zon 60000 spelers online ziet
en ook een heel groot aantal servers. vervolgens druk ik op refresh en dan telt hij het aantal servers tussen haakjes maar voor de haakjes komt er niets te staan.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-04 20:29
Qua grafisch loopt ie hier heel soepel op 1920x1200 met alles helemaal open !

specs : Q9550 @2,8 6gb en Ati 4890

t probleem ligt alleen soms bij t laggen.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-04 14:16
Hier ook problemen met de installatie.
Blackops bestand worden gevalideerd.
Bezig met valideren
En dan: Alle bestanden zijn gevalideerd.

Okee ? en nu gebeurd er niks ik kan alleen op sluiten drukken maar dan gebeurd er helemaal niks meer, kan ik weer opnieuw beginnen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Laatst online: 21:48
Oke... ik weet dat ik hier eigenlijk niet met deze vraag moet komen maar goed toch een poging wagen.

Mijn broer was dus nog ingelogd met steam... nu staat black ops op zijn account... Is er een manier om dit om te zetten naar mijn account? door iets te deauthorizen ofzo... kan er maar weinig van vinden op google en de steamsupport ligt er weereens uit...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-04 22:13

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ben al vanaf 6 uur aan het gamen..Geen problemen ondervonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stategamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 18:23
Ik kan niet connecten naar de black ops servers (bij opstarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 22:51
HyperioN schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:13:
Kut Steam.. Heb je een DVD gekocht.. moet je nog 8GB downloaden duurt een eeuwigheid.

Bij mij begon ie te zeiken dat ik steam in een lege map moest installeren, Steam stond er al op..
Heb toen heel die steam map shift+delete gedaan toen weer geprobeerd. Installeerd hier prima nog 3 minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

region naar iceland/greenland veranderen wel :P

en had je de local game cache leeg gegooit (en steam gesloten) voordat je het run commando in voer?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

Sinny schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:17:
Oke... ik weet dat ik hier eigenlijk niet met deze vraag moet komen maar goed toch een poging wagen.

Mijn broer was dus nog ingelogd met steam... nu staat black ops op zijn account... Is er een manier om dit om te zetten naar mijn account? door iets te deauthorizen ofzo... kan er maar weinig van vinden op google en de steamsupport ligt er weereens uit...

Alvast bedankt
dit is een goede, het lijkt me heel lastig worden want je kan ook geen games "weggeven" in steam, dus of ze wel toestaan een game te deauthorizen... dunno.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Jasperklaren schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:13:
Eindelijk ook begonnen aan de installatie vanaf de disc. Ik moest welliswaar mijn region op Iceland/Greenland zetten anders kreeg ik steeds de melding dat de servers to busy waren (ook met UK/België en Duitsland)
Hetzelfde hier, na de bekende procedure 20 keer te hebben geprobeerd overgestapt naar zweden, zonder succes, vervolgens naar Noorwegen met succes!

Mensen die problemen blijven behouden wil ik dus adviseren om hun download region aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Laatst online: 28-03 16:45

Bij mij toch echt wel. Probeer je region is op Iceland/Greenland te zetten. Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Black Op games (in je games lijst) en kies Clear Local Content. Sluit vervolgens Steam helemaal af en run via het start menu het volgende: "C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -Install E: (vervang E: door je DVD drive letter).

Let op ik gebruik windows 7 dus mijn program files folder heet anders dan bij bijvoorbeeld windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 16:08
Voor de mensen waarbij het nog steeds niet lukt om Black Ops te installeren vanaf DVD hier is hoe ik het uiteindelijk (na bijna 30 keer te horen gekregen te hebben dat de servers te druk waren) gedaan heb.

Start op vanaf de DVD, Steam start automatisch, log in binnen Stream, geef de DVD code op, Black Ops staat nu tussen je Games binnen steam en wil deze downloaden als het downloaden niet lukt ga dan binnen Steam naar Settings > Downloads+Cloud, kies bij download region een andere regio dan Nederland bv. IJsland&Greenland ofzo, de download zal nu wel starten als de download bezig is pauzeer deze dan en kies mbv. de rechtermuisknop voor delete local content [/i](doe dit bij multi- & single-player)[/i] zet steam nu uit (rechtermuisknop taakbalk icoon), druk dan op [/i]Start > Uitvoeren[/i] en type "C:\Games\Steam\Steam.exe" -install D:\ (de locatie van Steam en de DVD speler kan bij jullie uiteraard anders zijn) nu krijg je wederom het installatie venster van Steam maar nu krijg je de melding dat de installatie vanaf DVD zal gebeuren.

In mijn geval een enorme tijdswinst want de download snelheid lag op 300Kb :o (download tijd was meer dan 8 uur) ondanks dat ik 24Mbit heb via de DVD installatie duurde nu maar 15 minuten. 8)

Let op., vergeet niet om je Downloads+Cloud settings weer goed te zetten.

Getest op 2 PC's Vista Pro 32Bit en Windows 7 Pro 64Bit.

Damn.., en dan is Jasperklaren me toch even te snel af... :P

[ Voor 4% gewijzigd door digital8 op 09-11-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadlockk
  • Laatst online: 20-06-2024
Jasperklaren schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:20:
[...]

Bij mij toch echt wel. Probeer je region is op Iceland/Greenland te zetten. Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Black Op games (in je games lijst) en kies Clear Local Content. Sluit vervolgens Steam helemaal af en run via het start menu het volgende: "C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -Install E: (vervang E: door je DVD drive letter).

Let op ik gebruik windows 7 dus mijn program files folder heet anders dan bij bijvoorbeeld windows XP.
Het was bij mij niet nodig de region te veranderen.

Open steam, als je download al gestart is, zet hem op pauze.
Clear Local Content (MP)
Run "C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -Install E: (stel je eigen drive letter in)

----------

Wat vanaf morgen wellicht handig is;
Door de download region te veranderen (naar bv Venezuela) kan je de download starten terwijl de Nederlandse server 'too busy' error geeft.
Nadat hij gestart is kan je hem weer op Netherlands (of frans) zetten en downloaden via servers die dichterbij zijn.
Op het moment heeft dit geen effect en zou ik zeker vanaf cd installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik snap het niet, zoveel mensen zijn er niet online en toch zoveeeeeeel lag overal. Mijn q9550 krijgt ook behoorlijk op zn lazer in de SP. Ping is goed en de fps zijn ook goed

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb dezelfde VGA, dezelfde CPU en ook 4GB geheugen. Same Issues. Zombie mode loopt wel soepel. Ik hoop dat Treyarch het snel oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
jrw88 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:15:
ik kan geen server openen ondanks het feit dat het spel zon 60000 spelers online ziet
en ook een heel groot aantal servers. vervolgens druk ik op refresh en dan telt hij het aantal servers tussen haakjes maar voor de haakjes komt er niets te staan.

iemand een idee?
ik heb een 64 bit besturings systeem zou het daar aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327937

Zijn er nog mensen die maar 10-11 servers kunnen krijgen? Vanmiddag werkte mijn serverlist nog perfect, maar nu dit ineens.

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 09-11-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
PWM schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:36:
[...]

Je hebt hem 20 minuten geleden gepost :?
maar ik heb ook nog maar weinig vrije tijd om het te spelen.

on topic: ik vind de graphics om te huilen zeker als ik alles op het hoogst heb staan (i7 920@ 3.6ghz 6gb 12800 gtx 295) en ook het hoofdmenu kan blijkbaar niet werken zonder te laggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
jrw88 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:34:
[...]

niet dat er ook maar iemand reageerd op mijn vraag.
Misschien weet ook niemand het antwoord op je vreemde vraag?
Iedereen hier is zelf nog bezig met alles werkende te krijgen.

Ik vond het balen toen ik zag dat m'n brievenbus nog leeg was vanavond, maar gezien de immense drukte en al de problemen, hou ik het wel nog even bij MW2. Ik zie morgen wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25892

ik heb ook exact dezelfde specs en bij mij doet ie het ook, of het nu 800x600 is of 1600x1050, zal dus wel bug zijn :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237477

Iemand die mij kan uitleggen hoe je je vrienden joined? Geen id namelijk. We krijgen het niet voor elkaar. Ook geen private matches. Ben ik nou zo dom? Hehehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 237477 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:47:
Iemand die mij kan uitleggen hoe je je vrienden joined? Geen id namelijk. We krijgen het niet voor elkaar. Ook geen private matches. Ben ik nou zo dom? Hehehehe.
Bij dit soort vragen is het wel handig om te vermelden welk platform je speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 09:46
Die problemen die jullie beschrijven ben ik nog niet tegen gekomen.

Setup gestart van DVD en hij heeft de download zelf (in steam) al na 1,8Mb gestopt en is hem nu aan het kopieren van DVD. Duurt nog ongeveer 12 minuten geeft hij aan.

Ik schrok dus in eerste instantie toen ik las van de 8Gb download-problemen.

Of roep ik te vroeg ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, het blijft hopen op een snelle fix.
Heb bijna dezelfde specs (alleen een quad core, Q9400 processor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301045

Hey,

Ik heb vandaag Call of Duty: Black Opps binnengekregen en ben direct gaan spelen. Ik heb nog geen potje gespeeld of het loopt vast. Ik kan niks meer doen (geen ctrl+alt+del, geen alt+f4, niks) Ik moet de computer opnieuw aan doen door de knop ingedrukt te houden. Ook hoor ik een irritant geluid. 'TRRRRR'. Soms heb ik na het herstarten van mijn pc een BSoD of de computer crasht op het bureaublad. Ik heb dit probleem eerder gehad bij Call of Duty 4 maar na urenlang zoeken geen oplossingen gevonden. Ik ben ten einde raad.

[mbr]knip[/]

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:

-Framework, videokaart drivers, C++ redistributable, directx geupdate
-Alle processen uitgezet
-Game booster
-Schijf defragmentatie
-Geluid settings veranderd (bitrate , microphone er wel/niet in)
-Graphic settings op allerlaagst

Ik heb riva tuner geinstalleerd en probeerde de temperatuur te bekijken maar na 3 minuten spelen was de temperatuur 60 graden. Dit is niet allarmerend hoog en soms crash ik al na 3 minuten.
Ik wil niet opnieuw een (of een ander) besturingssysteem installeren omdat het een softwarematig probleem kan zijn en dan heb ik het een week later weer.

Specs:

Windows 7 Ultimate 64 bit
Q6600 Quadcore
Geforce 9800 GTX+

Misschien dat dit helpt: http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=104166

Alvast bedankt, David

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 301045 op 09-11-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

ik zeg wachten op een patch van treyarch.
das dan 10 euro aub ;)
ze weten dat er iets mis gaat dus patch is zsm te downloaden lijkt me

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.