Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

[WP7] Ervaringen met de HTC 7 Trophy - Deel 1

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 11 september 2003

Ik heb nog steeds geen update gehad op mijn Trophy :{ . Gewoon via Zune toch?

Reg. datum: 15 april 2005

Ja, en/of een melding op de telefoon. Ik heb zelf ook pas een uur geleden een melding gekregen. Kan dus even duren. Ik heb overigens ook een Duits vodaphone model.

Reg. datum: 22 juni 2000

Heb hem ook net binnen gekregen.

Mijne is gewoon unbranded. Toch vreemd.

Reg. datum: 02 augustus 2010

quote:
MarcoC schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:28:
Mijne is gewoon unbranded. Toch vreemd.
Mijne ook, maar krijg geen update. Heel vreemd.

Microsoft pakt dit anders aan dan Apple. Updates komen niet voor iedereen tegelijk beschikbaar, maar het wordt verdeelt over verscheidene dagen.

Vind het raar dat ik nog steeds geen update heb :{ .

Reg. datum: 25 juli 2011

Hang in there, ik ook niet.

Ik heb een van swisscom btw.

Reg. datum: 01 september 1999

http://www.wpcentral.com/...ring-update-roll-out-soon
Internet sharing komt er dus ook aan. Ik heb de 7740 update hier ook nog niet gezien.
Hopelijk komt deze dan gelijk met "Internet Sharing"

Jul in 7740 zit internet sharing. Zelf nog niet gebruikt, omdat overal waar ik ben al wifi is, maar ziet er wel handig uit. Hij zet dan zo'n wifi netwerkje op waar anderen mee kunnen verbinden.

quote:
Internet sharing zit in de HTC update, niet in de 7740 update. Deze komt apart, maar (meestal) wel direct na 7740.

Reg. datum: 16 juni 2004

Ik heb net beide updates binnen gekregen op een unbranded Trophy.

Reg. datum: 02 augustus 2010

quote:
Ru__ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:24:
Ik heb net beide updates binnen gekregen op een unbranded Trophy.
Ik krijg nu ook de updates binnen (unbranded). :)

quote:
troftnom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:15:
[...]

Internet sharing zit in de HTC update, niet in de 7740 update. Deze komt apart, maar (meestal) wel direct na 7740.
Dacht ik ook, maar hij kwam vanavond als 1 gebundelde update:7740 + internet sharing.

Gefeliciteerd, maar op dit soort reacties zitten we op GoT niet te wachten.

En even in het algemeen: Meldingen van "ik heb de update wel/niet" zijn nou niet de meest spannende leesvoer. Mocht er iets spannends gebeuren tijdens je update, dan horen we dat graag, alleen de melding dat hij er nog wel/niet is, kan wel achterwege blijven

PaT wijzigde dit bericht 01-12-2011 07:47 (152%)

quote:
MarcoC schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:58:
[mbr]Gefeliciteerd, maar op dit soort reacties zitten we op GoT niet te wachten.

En even in het algemeen: Meldingen van "ik heb de update wel/niet" zijn nou niet de meest spannende leesvoer. Mocht er iets spannends gebeuren tijdens je update, dan horen we dat graag, alleen de melding dat hij er nog wel/niet is, kan wel achterwege blijven

[/mbr]
Interessante gedachtegang, maar het topic is toch dood en er valt niks te bespreken behalve de updates. Ik vind het een onnodige ingreep om mijn post te verwijderen. Het is niet zo dat ik door mijn mededeling een actieve discussie verstoor of het overzicht in het topic verminder.

Volgende keer zal ik mijn gedrag dus niet veranderen.

Nu met nieuw icon
Reg. datum: 20 juli 2000

Sinds 7740 kan ik op mijn Trophy geen Wifi meer gebruiken. Ik kan het wel aanzetten in de Settings, maar hij blijft dan hangen op "searching..." en geeft geen netwerken, ik kan ook niet meer terug naar 7720 omdat de HTC update direct na 7740 kwam en ik daar niet meer naar terug kan. :( Iemand een oplossing?

Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.

Reg. datum: 08 maart 2003

quote:
Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:55:
Sinds 7740 kan ik op mijn Trophy geen Wifi meer gebruiken. Ik kan het wel aanzetten in de Settings, maar hij blijft dan hangen op "searching..." en geeft geen netwerken, ik kan ook niet meer terug naar 7720 omdat de HTC update direct na 7740 kwam en ik daar niet meer naar terug kan. :( Iemand een oplossing?
Probeer je netwerk toe te voegen op
Settings => Wifi => button 'Advanced'

Nu met nieuw icon

Nee ik kan in dat scherm nergens op drukken. Het is gewoon stuk....

Ja, dat mod
Reg. datum: 29 april 2003

quote:
Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:18:
Nee ik kan in dat scherm nergens op drukken. Het is gewoon stuk....
Heb je het toestel al een keertje opnieuw opgestart?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Nu met nieuw icon

quote:
PaT schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:25:
[...]

Heb je het toestel al een keertje opnieuw opgestart?
Of course, 3 keer geprobeerd de HTC update te installeren (die faalt telkens), toen een hersteloperatie geprobeerd, maar die zet 7740 terug van toen het ook al fout ging... en daarna nog een hard reset op de telefoon zelf, allemaal geen oplossing.

quote:
Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:35:
[...]

Of course, 3 keer geprobeerd de HTC update te installeren (die faalt telkens), toen een hersteloperatie geprobeerd, maar die zet 7740 terug van toen het ook al fout ging... en daarna nog een hard reset op de telefoon zelf, allemaal geen oplossing.
Wat je kunt proberen is het toestel aanmelden voor garantie, desnoods als je een beetje van tweaken houdt een NoDo ROM terugzetten en zo weer upgraden naar Mango. (Je kunt ook direct naar de Mango ROM toe maar dat heeft als nadeel dat je heel wat ringtones mist).

Of een wat minder drastische stap is een andere radio flashen.

Manuel wijzigde dit bericht 04-12-2011 17:02 (5%)
Reden: * aanvulling

SSL certificaten al vanaf ¤ 15 per jaar

Nu met nieuw icon

Hoe werkt dat radio flashen dan? Ik kan op zich wel beetje tweaken ;) maar ik kan niet echt ergens een goede guide vinden om een ROM te flashen (of uit te vinden welke ROM voor mijn (vodafone branded) trophy geschikt is) . Ik ga morgen iig eerst even HTC bellen om te kijken wat daar de opties zijn. Op zich heb ik nu een Nokia Lumia als primaire telefoon maar de Trophy was bedoeld voor een vriendin die nu dus geen WiFi heeft.

Ramon wijzigde dit bericht 04-12-2011 21:11 (10%)

quote:
Ramon schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:09:
Hoe werkt dat radio flashen dan? Ik kan op zich wel beetje tweaken ;) maar ik kan niet echt ergens een goede guide vinden om een ROM te flashen (of uit te vinden welke ROM voor mijn (vodafone branded) trophy geschikt is) . Ik ga morgen iig eerst even HTC bellen om te kijken wat daar de opties zijn. Op zich heb ik nu een Nokia Lumia als primaire telefoon maar de Trophy was bedoeld voor een vriendin die nu dus geen WiFi heeft.
Radio flashen is erg simpel geworden dankzij de XDA community, zie deze linkjes:
[HOWTO] http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=883313
[ROM / RADIO] en deze moet je zelf maar even zoeken, iets met auteursrecht :+

Je kunt de RADIO zo uit de ROM halen, staat ergens wel een post van op XDA. :)

PaT wijzigde dit bericht 20-12-2011 07:49 (6%)

SSL certificaten al vanaf ¤ 15 per jaar

Reg. datum: 01 oktober 2010

Mijn Trophy wil maar niet updaten wat ik ook probeer.
Zelfs telefoon reset.
Hij blijft melden er is een update.
Dan hang ik de telefoon aan Zune en na de eerste reboot gelijk fout melding dat het mislukt is.
Iemand een idee?
Het is unbranded van de pdashop zonder tweaks of hacks.

ps ow en de camera zuigt van deze cam!

mowikan wijzigde dit bericht 06-12-2011 19:55 (17%)

Heeft iemand tethering aan de praat in combinatie van een HTC Trophy met KPN
Alles gaat goed, de software van m'n Galaxy Tab zegt dat ik verbonden ben met m'n Trophy, op mijn Trophy staat het ook goed (1 gast verbonden) maar er komt geen data over.
Of moet ik voor KPN iets extra instellen? Of heeft KPN het überhaupt tegenwoordig uitstaan?

Edit: Het werkt inmiddels :)

Sake wijzigde dit bericht 18-12-2011 22:31 (6%)

Reg. datum: 23 september 2007

Weet iemand hoe ik telefoonnummers kan exporteren vanuit mijn HTC 7 Trophy?

Ik kan daar niks over vinden op google.

quote:
MrJoker1985 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:22:
Weet iemand hoe ik telefoonnummers kan exporteren vanuit mijn HTC 7 Trophy?
Ik kan daar niks over vinden op google.
Synchroniseren met google, live of een exchange server en dan vanuit de webinterface (of een client) van een van deze de contacten exporteren. Een andere mogelijkheid is er volgens mij niet.

Reg. datum: 15 december 2003

Ik heb een heel typisch probleem met mijn Trophy. Het ding heeft vannacht aan de lader gehangen om op te laden en heeft de hele dag een beetje op tafel gelegen (zakelijke telefoon gebruik ik zelden in het weekeind).

Op een gegeven moment hoor ik de telefoon trillen dus ik loop er naartoe en zie dat het scherm wit is met HTC logo. Hetzelfde scherm als je ziet bij het opstarten van de telefoon. Na een paar minuten is dit scherm echter nog steeds te zien. Normaalgesproken duurt dit enkele seconden dus conclusie was dat de telefoon vastgelopen is (bezig het toestel sinds introductie en loopt nooit vast dus hoogst ongebruikelijk...) en er is ook geen reactie op de aan/uit knop.

Als volgende stap de accu eruit gehaald en er weer in gedaan. Helpt niet. Sim kaartje is er nu uit maar de telefoon blijft nog steeds hangen. Aan Zune hangen is ook geen oplossing want het OS is nog niet gestart dus wordt niet herkend en reageert ook niet op lader in- en uitpluggen.

Heeft iemand dit probleem eerder gezien?

Kon met de search niets vinden en op XDA tot nu toe alleen deze post gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1492563 maar is nog onbeantwoord.

Nvm; heb de telefoon zakelijk en dagelijks nodig en factory reset was voldoende om hem weer aan de praat te krijgen, ben nu alleen wat foto's en apps kwijt, de rest komt weer van exchange.

E-Jungle wijzigde dit bericht 13-02-2012 13:38 (14%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011