Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1284552526.jpeg

Welkom in het HTC Desire HD (verwachte) levertijden en abonnementen topic

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de HTC Desire HD en dan met de nadruk op de daarbij horende (verwachte) levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de HTC Desire HD.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de HTC Desire HD kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de HTC Desire HD horen

Wat we niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts die niet direct te maken hebben met levertijden en/of abo's moet je hier zijn.

Tot slot is de pricewatch: HTC Desire HD Zwart een goed begin om voor een mooie prijs de HTC Desire HD te regelen.

*Met dank aan deze topicstart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Ha, goeiedag.

Sinds gister is deze telefoon in mijn hoofd rond blijven zoemen, ik ging eerst voor de desire en keek er naar uit om hem deze week te bestellen. Nu ik over deze telefoon gehoord heb, wil ik best een maandje (?!) wachten. Ik heb bij vodafone gehoord dat ze deze rond half oktober in de winkel hebben liggen. En dat deze dan gratis is bij een abonnement vanaf 22.50/27.50. Nu zit ik zelf op de 27.50, ga er vanuit dat ik hem voor 2 jaar, gratis mag meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-04 22:17
Gisteren kreeg ik een brief in de bus van Hi, met een waardeloze aanbieding om m'n abo nog 6 maanden te verlengen met 20% korting. Vandaag belden ze me erover en ik heb deze 'aanbieding' natuurlijk afgeslagen. Als ik een goedkoper abo wil, dan haal ik namelijk wel sim only.
Ze vroegen wat de reden was en ik gaf aan dat ik een nieuw toestel wilde, namelijk de Desire HD.
Gek genoeg gaf de telefonische telefoonverkoper aan (zelfs na nog een keer navragen) deze telefoon waarschijnlijk pas begin volgend jaar verkocht zou worden. Volgens hem zou er een enorm tekort komen, gezien het toestel eerst in Amerika verkocht zou worden en andere belangrijkere landen binnen europa.

Dit vond ik een beetje een vreemd, gezien webshops aankondigen dat de telefoon vanaf begin oktober leverbaar is en Telfort dit ook al aangeeft.

Proberen ze mij bij Hi gewoon af te schepen met een klote abonnement of inferieur toestel? Of zouden ze de waarheid spreken? Dit toestel is toch helemaal niet bedoeld voor de amerikaanse markt? Die hebben immers de Evo.

Ik heb een beetje een kutgevoel overgehouden van die verkoper en hoe Hi met hun klanten omgaat. Vorige keer (2 jaar geleden) hebben ze ook al zoiets geflikt, waardoor ik dankzij de extra korting voor een toestel heb gekozen die eigenlijk niet de beste was die op dat moment beschikbaar was.

Anyway, het lijkt me vreemd als Telfort dit toestel al aanbiedt, ik heb gelezen dat vodafone deze medio oktober gaat lezen en de medewerker van Hi beweerd dat deze pas eind dit jaar te koop is... niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 19:48

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Vergeet niet dat diezelfde medewerker bij elke verkoop bonuspunten krijgt. Het zal hem een rotzorg zijn hoe die er aan komt, als die ze maar krijgt.

Persoonlijk hang ik altijd op zodra ik een verkoper aan de lijn krijg. Ik vraag daar immers (bewust) niet om.

cybergamers.nl

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:22
@Funfair
Dat is precies mijn ervaring met Hi verkopers.
Ze zijn zeer opdringerig en vragen niet naar wat je wil maar proberen je direct iets te verkopen.
Tevens luisteren ze niet naar wat je tegen ze zegt. Tenminste dat is zo bij de verkopers in de locale KPN winkel.
Ken diverse mensen die daar naar binnen zijn gegaan om iets te kopen en zeer geïrriteerd naar buiten zijn gegaan richting de concurrent of hun abo bij een 3rd party winkel afgesloten hebben.

maja ben zelf ook zeer benieuwt naar de Desire HD. Heb nu een Spica die ik zat ben. Mag vanaf deze week mijn abo verlengen en wilde eerst de Desire maar ik denk dat ik nog even wacht tot de eerste gebruikers ervaringen betreffende de Desire HD.

Trouwens ik betwijfel dat er veel leveringsproblemen zullen zijn met de HD.

Ze willen je dit gewoon wijs maken voor die 6 maanden verlenging. Zo van accepteer dit en zodra de 6 maanden afgelopen zijn is de HD leverbaar.

In de VS zal hij niet komen en ik betwijfel dat er grote leverings problemen zullen zijn.
Ik denk dat veel mensen die de HD hadden kunnen nemen de afgelopen paar maanden reeds verlengd hebben met een Desire en dus reeds voorzien zijn.

210667

Ge-preodered bij de PDA-shop. Verwachte levertijd 08-10-2010. Meer valt er eigenlijk op dit moment niet te zeggen....:-)

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 20:04
Dat hij begin volgend jaar pas hier komt door een uitverkoop in Amerika lijkt mij bijzonder vreemd aangezien deze voor de Europese markt bedoeld is...sterker nog, ik denk dat we hier in NL juist een van de eerste zullen zijn!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05-2023
2call.nl verkoopt de telefoon al inclusief abonnementen: http://www.2call.nl/telefoon/11022/htc-desire-hd
Lijkt me niet helemaal zuivere koffie bij 2call.nl, aangezien alleen telfort tot nu toe heeft aangegeven hoeveel de telefoon bij hun abonnementen gaat kosten.

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Er zijn weer nieuwe providers bij gekomen, ik vind t-mobile alleen wel heel erg duur.... maja dan misschien toch los kopen en een sim-only erbij..

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Beetje jammer dat Vodafone nog niks op de site laat weten over een pre-order mogelijkheid... Iemand misschien al wat losgepeuterd bij een lokale Vodafone winkel?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• vinnieminnie
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 18:19:
Beetje jammer dat Vodafone nog niks op de site laat weten over een pre-order mogelijkheid... Iemand misschien al wat losgepeuterd bij een lokale Vodafone winkel?
Ik ben wel langsgegaan, maar de verkopers konden nog niks in het systeem vinden.
Bij Belcompany vertelden ze me dat hij eind september al zou komen. Daar heb ik me dan ook maar opgegeven voor een reservering, zodat ze me bellen zo gauw ze meer weten over de abonnementskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:03
In België staat hij bij VanDenBorre voor 599€. Bij levertijd staat er 14 dagen of meer.

Wel een beetje aan de dure kant me dunkt...

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-03 10:58
vinnieminnie schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:07:
2call.nl verkoopt de telefoon al inclusief abonnementen: http://www.2call.nl/telefoon/11022/htc-desire-hd
Lijkt me niet helemaal zuivere koffie bij 2call.nl, aangezien alleen telfort tot nu toe heeft aangegeven hoeveel de telefoon bij hun abonnementen gaat kosten.
Hmm idd best raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-04 20:23
Bij 2call.nl staat ook een "verwachte" levertijd van drie weken, ze weten dus ook niet precies wanneer de telefoon binnenkomt maar geven je wel alvast de optie om hem te reserveren.

Ik heb deze week een emailtje naar T-Mobile gestuurd om te vragen wanneer dit apparaat beschikbaar komt. Gezien de band tussen T-Mobile en HTC denk ik (hoop ik..) dat deze de DesireHD als een van de eerste binnenkrijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
360Degreez schreef op zondag 19 september 2010 @ 10:55:
Bij 2call.nl staat ook een "verwachte" levertijd van drie weken, ze weten dus ook niet precies wanneer de telefoon binnenkomt maar geven je wel alvast de optie om hem te reserveren.

Ik heb deze week een emailtje naar T-Mobile gestuurd om te vragen wanneer dit apparaat beschikbaar komt. Gezien de band tussen T-Mobile en HTC denk ik (hoop ik..) dat deze de DesireHD als een van de eerste binnenkrijgt!
Maar t-mobile is tot nu toe wel de duurste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Wat ik niet begrijp is: Waarom kopen bij 2cal of PDA-Shop? Waarom niet gewoon bij je provider zelf?

Ik kan de HD krijgen met mijn huidige abonnement met slechts 30,- bijbetaling. Terwijl bij die oplichters het toestel met hetzelfde abonnement iets van 350 kost.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
babyxl schreef op zondag 19 september 2010 @ 17:54:
Wat ik niet begrijp is: Waarom kopen bij 2cal of PDA-Shop? Waarom niet gewoon bij je provider zelf?

Ik kan de HD krijgen met mijn huidige abonnement met slechts 30,- bijbetaling. Terwijl bij die oplichters het toestel met hetzelfde abonnement iets van 350 kost.
Via een website, of heb je naar je provider gebeld en gezegd dat je tzt wil verlengen met een Desire HD en dan vragen wat ze je kunnen aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Als ik nu bij Vodafone een abonnement zou afsluiten betaal ik 40 euro per maand, terwijl ik bij belcompany voor hetzelfde abonnement 37,50 per maand betaal. De reden dat jij goedkoper uit bent is volgens mij gewoon dat je je mobieltje gaat verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ingelogd met mijn account bij telfort, en dan op verlengen drukken. Vervolgens je voorkeur abonnement aanpassen.

Afbeeldingslocatie: http://img704.imageshack.us/img704/3577/capturere.png

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Je vergelijkt appels met peren. Je hoeft minder te betalen indien je al een abonnement bij Telfort had. Als je nu bij een Third Party winkel een abonnement wilt afsluiten heb je natuurlijk hogere kosten. Telfort wilt je natuurlijk graag als klant behouden dus geeft je extra korting.

Als je eerlijk had vergeleken was je hier op uitgekomen:

Abonnement rechtstreeks bij Telfort:
http://yfrog.com/nchtcdesirehdtelfortp

Nou moet ik wel zeggen dat Telfort bij de Third Party winkels iets duurder is. Maar bijvoorbeeld Vodafone geeft de duurdere mobieltjes bij de meeste abonnementen sowieso al gratis mee. Per maand betaal je bij Third Party Winkels hetzelfde als bij Vodafone zelf, daarom is het in dat geval geen slecht idee om bij een Third Party winkel te bestellen.

Dit wordt overigens wel mijn eerste abonnement. Krijg je bij verlengen van je abonnement via een Third Party winkel eigenlijk dezelfde aanbiedingen als dat je zou krijgen indien je rechtstreeks bij die provider had gekocht?

[ Voor 13% gewijzigd door vinnieminnie op 19-09-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208

Jip,zo ver ik weet wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

vinnieminnie schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:58:
Krijg je bij verlengen van je abonnement via een Third Party winkel eigenlijk dezelfde aanbiedingen als dat je zou krijgen indien je rechtstreeks bij die provider had gekocht?
Nee, helemaal niet. Daarom vind ik het ook zo vreemd.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:22
vinnieminnie schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:58:
Je vergelijkt appels met peren. Je hoeft minder te betalen indien je al een abonnement bij Telfort had. Als je nu bij een Third Party winkel een abonnement wilt afsluiten heb je natuurlijk hogere kosten. Telfort wilt je natuurlijk graag als klant behouden dus geeft je extra korting.

Als je eerlijk had vergeleken was je hier op uitgekomen:

Abonnement rechtstreeks bij Telfort:
http://yfrog.com/nchtcdesirehdtelfortp

Nou moet ik wel zeggen dat Telfort bij de Third Party winkels iets duurder is. Maar bijvoorbeeld Vodafone geeft de duurdere mobieltjes bij de meeste abonnementen sowieso al gratis mee. Per maand betaal je bij Third Party Winkels hetzelfde als bij Vodafone zelf, daarom is het in dat geval geen slecht idee om bij een Third Party winkel te bestellen.

Dit wordt overigens wel mijn eerste abonnement. Krijg je bij verlengen van je abonnement via een Third Party winkel eigenlijk dezelfde aanbiedingen als dat je zou krijgen indien je rechtstreeks bij die provider had gekocht?
Bij sommige providers betaal je als klant die verlengd juist meer dan een nieuwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Dan lijkt me dat je je gewoon voordoet als een nieuwe klant? Erg slimme marketing truc is dat niet.
Maar dat soort kortingen zijn volgens mij meestal op de prijs van het toestel en niet de prijs per maand. In dat geval heb ik er vrijwel niks aan, omdat de duurste mobieltjes bij mijn abonnement (Vodafone 350 bel+sms+web) sowieso gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
Deadsy schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:51:
[...]

Bij sommige providers betaal je als klant die verlengd juist meer dan een nieuwe klant.
Idd bij KPN ben je met verlenging zeker meer kwijt dan als nieuwe klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ik mag vanaf vandaag verlengen. Even getest met de Galaxy S en met het goedkoopste Hi abonnement krijg ik dat toestel al gratis indien ik verleng met 2 jaar.

Grote kans dat de Desire HD dus bij mijn normale abonnement ook gratis te verkrijgen is.

-edit- Hij is te bestellen bij Hi!! even uitzoeken hoeveel het gaat kosten :)

Huidige abonnement: Hi E25 + Internet = 35 euro

Verlengen: Hi25 online extra snel (170 min / 340 sms)
Totaal maandbedrag €26,20/mnd
Toestelprijs €44,95

Gratis vanaf: niet! Minimale toestelprijs = 19,95

Nieuwe klant: Hi25 online extra snel (170 min / 340 sms)
Toestelprijs €109,95
Entreekosten €24,95

Gratis vanaf: Hi35 online extra snel (300 min / 600 sms)

[ Voor 55% gewijzigd door FunFair op 20-09-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 28-04 08:43
babyxl schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:15:
Ingelogd met mijn account bij telfort, en dan op verlengen drukken. Vervolgens je voorkeur abonnement aanpassen.

[afbeelding]
als ik inlog bij telfort en bij verlengen kies voor de DesireHD moet ik 219,- betalen.
heel vreemd dat hij bij jou bij z`n laag abonnement goedkoper is.

ik zit dan op 12mnd 500 belmin 1000SMS en Internet.
ik zit ondertussen 4 jaar bij telfort, dat zou m.i het enige verschil kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb dezelfde aanbieding van Telfort verlengen. Maar er is nog wel een mooiere als het puur om lage kosten gaat (ik wil het gewoon puur voor internet, navigatie en muziek gebruiken):

12 maanden Telfort 300 + internet = 6 x €20 + 6 x €40 + € 20 (voor het toestel) = € 390,-
12 maanden Telfort 200 + internet = 6 x €15 + 6 x €30 + € 60 (voor het toestel) = € 330,-
12 maanden Telfort 200 + internet = 6 x €12,45 + 6 x €24,90 + € 240 (voor het toestel) = € 465,-

Al met al is die Telfort 200 toch best aardig. Jammer dat je niet ook 200sms mag versturen ipv bellen.

Ik moet wel zeggen dat mijn laatste 12 facturen gemiddeld wat steviger waren dan 20 of 30 euro. Maar ga daar wat aan doen door wat slmmer te bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 20-09-2010 19:33 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:34
Vendrom schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:28:
[...]
heel vreemd dat hij bij jou bij z`n laag abonnement goedkoper is.
[...]
Jij rekent een 12 maanden contract, FunFair denk ik 24 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Funfair zit bij Hi, we vergelijken Telfort :P.

Die Telfort aanbiedingen heb ik uitgeschreven. Die zijn echt voor 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

FunFair schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:22:
Ik mag vanaf vandaag verlengen. Even getest met de Galaxy S en met het goedkoopste Hi abonnement krijg ik dat toestel al gratis indien ik verleng met 2 jaar.

Grote kans dat de Desire HD dus bij mijn normale abonnement ook gratis te verkrijgen is.

-edit- Hij is te bestellen bij Hi!! even uitzoeken hoeveel het gaat kosten :)

Huidige abonnement: Hi E25 + Internet = 35 euro

Verlengen: Hi25 online extra snel (170 min / 340 sms)
Toestelprijs €44,95

Gratis vanaf: niet! Minimale toestelprijs = 19,95

Nieuwe klant: Hi25 online extra snel (170 min / 340 sms)
Toestelprijs €109,95
Entreekosten €24,95

Gratis vanaf: Hi35 online extra snel (300 min / 600 sms)
Ik krijg hem bij een Hi Online 45 euro (verleninging) voor 89.95. Dat is best wel een bizar verschil. Ik ga nu even naar de Hi winkel hier toe, kijken of dat anders kan :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
M3rcury schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:42:
[...]

Ik krijg hem bij een Hi Online 45 euro (verleninging) voor 89.95. Dat is best wel een bizar verschil. Ik ga nu even naar de Hi winkel hier toe, kijken of dat anders kan :)
Heb je wel extra internet aangeklikt? en 2 jaar? Dat scheelt namelijk enorm...
Ik weet ook niet of het uitmaakt hoe lang je klant bent? Ik ben nu 6 jaar klant namelijk.

Sowieso vreemd, gezien hij bij een nieuwe klant voor een Hi35 (2 jaar) al gratis is... niets verkeerd aangeklikt?

[ Voor 12% gewijzigd door FunFair op 20-09-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ik heb verlenging van hi25 + extra snel (26,20 per maand). Bij 1 jarig betaal ik nog 379,95 voor het toestel, bij 2 jaar 94,95. Die 379,95 vind ik eigenlijk net te veel :S
Wil eigenlijk geen 2 jaar hebben, dat duurt zoo lang. 1,5 jaar is niet mogelijk. Telefonisch konden ze niet meer korting geven, ik wordt nog terug gebeld door een andere afdeling die misschien wel wat kunnen regelen.
FunFair schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:53:
[...]
Sowieso vreemd, gezien hij bij een nieuwe klant voor een Hi35 (2 jaar) al gratis is... niets verkeerd aangeklikt?
Ik zie het ook ja, raar hoor. De prijzen bij een nieuw abbo lopen ook rustig aan op, bij verlengen is het met sprongen per 3 abbos een prijs verschil. Volgens mij zit dat systeem niet helemaal lekker in elkaar bij hi.

[ Voor 37% gewijzigd door JackPoint op 20-09-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 28-04 08:43
even gebeld met de Telfort desk, ze zegt dat het eraan ligt dat is 'pas' 4 jaar bij telfort zit.
@BabyXL of JVS hoelang zijn jullie klant bij telfort? dat prijsverschil is toch aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Geen idee. Lang. Ik heb al 10 jaar mobiele telefonie, ooit begonnen bij KPN, Tijdje Ben en ben vrij snel na de naamswijziging naar telfort gegaan. Da's dus ergens tussen de 8 en 5 jaar geleden ofzo. Ligt het niet eerder aan hoe hoog je rekeningen zijn?

Het is wel relaxed dat je met maar 1 jaar zo'n mooi toestel kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

FunFair schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:53:
[...]

Heb je wel extra internet aangeklikt? en 2 jaar? Dat scheelt namelijk enorm...
Ik weet ook niet of het uitmaakt hoe lang je klant bent? Ik ben nu 6 jaar klant namelijk.

Ja, ik had alles goed aangeklikt. En ik moet echt 89,95 bij betalen. Net naar de Hi winkel geweest om het daar te proberen, maar daar hadden ze hem nog niet in het systeem staan. MAAR de verkoper had een hele mooie oplossing, namelijk een HTC Legend 8)

Mijn reactie kan je dan natuurlijk wel raden :P

Net even met Hi aan de telefoon gehangen, en ook daar zou ik 89.95 bij moeten betalen. Even aangehaald dat hij voor een nieuwe klant met een Hi 35 abonnement gewoon gratis is, en toen kon ik hem ook "gratis" krijgen.

Hij is bij deze dus besteld, en ik zou hem rond de 18e van oktober moeten ontvangen :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
M3rcury schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:46:
[...]

Ja, ik had alles goed aangeklikt. En ik moet echt 89,95 bij betalen. Net naar de Hi winkel geweest om het daar te proberen, maar daar hadden ze hem nog niet in het systeem staan. MAAR de verkoper had een hele mooie oplossing, namelijk een HTC Legend 8)

Mijn reactie kan je dan natuurlijk wel raden :P

Net even met Hi aan de telefoon gehangen, en ook daar zou ik 89.95 bij moeten betalen. Even aangehaald dat hij voor een nieuwe klant met een Hi 35 abonnement gewoon gratis is, en toen kon ik hem ook "gratis" krijgen.

Hij is bij deze dus besteld, en ik zou hem rond de 18e van oktober moeten ontvangen :)
Goed geregeld d:)b

Hopelijk veranderen ze het ook op hun site, want eigenlijk is het belachelijk wat ze proberen uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

FunFair schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:54:
[...]

Goed geregeld d:)b

Hopelijk veranderen ze het ook op hun site, want eigenlijk is het belachelijk wat ze proberen uit te halen.
De eerste persoon die ik aan de lijn had zei dat het was omdat klanten een bepaalde waarde had. Maar ze durfde er verder niks over te vertellen. De 2e persoon vertelde dat als het druk was op internet, hun site een gemiddelde prijs oid aangaf? 8)7

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
M3rcury schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:57:
[...]

De eerste persoon die ik aan de lijn had zei dat het was omdat klanten een bepaalde waarde had. Maar ze durfde er verder niks over te vertellen. De 2e persoon vertelde dat als het druk was op internet, hun site een gemiddelde prijs oid aangaf? 8)7
Dat bewijst de intelligentie van de callcenter medewerkers van hi maar weer... of hun afdeling marketing moet echt geen kaas van hun vak hebben gegeten haha. De website laten bepalen wat de klant zal betalen aan de hand hoe druk het is op internet.... dan bestel ik voortaan heel vroeg in de morgen :F

Vergeleken bij het abo wat ik zojuist besteld heb, kom ik 60 euro goedkoper uit met het toestel, dan als ik een nieuwe klant zou zijn. Dat lijkt dan nog wel te kloppen. Als ik een soortgelijk iets intik bij Telfort kom ik ook op bijbetalen uit. Maar het zou me niets verbazen dat wanneer ik had gebeld het toestel ook wel 'gratis' had kunnen krijgen. (vorige keer had ik 30 euro kosten voor het bellen buiten mijn bundel met die mensen van Hi, omdat ze me 2x niet terugbelden dus veel voordeel heeft het ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Bij vodafone staat hij nog niet. Maar hi ziet er nu wel gunstig uit. voor 2 jaar, Xtra snel voor 3.75 pm, + 23.95 = 27.70
En dan moet ik nog 45 euro bijbetalen. Alleen blijf ik liever bij vodafone, daar is het internet sneller. Het is dan wel weer jammer dat zodra je over je limiet heen gaat je 10 euro moet betalen om er een extra 1000 mb data bij te kopen ... het is nog even dubben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

DiscoSuperFly schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:04:
Bij vodafone staat hij nog niet. Maar hi ziet er nu wel gunstig uit. voor 2 jaar, Xtra snel voor 3.75 pm, + 23.95 = 27.70
En dan moet ik nog 45 euro bijbetalen. Alleen blijf ik liever bij vodafone, daar is het internet sneller. Het is dan wel weer jammer dat zodra je over je limiet heen gaat je 10 euro moet betalen om er een extra 1000 mb data bij te kopen ... het is nog even dubben.
Wat heb jij aangeklikt bij Hi als ik vragen mag? Want die prijzen krijg ik niet.
Overigens moet ik als nieuwe klant bij Hi.nl voor Online 30, 2jr + xtrasnel 31,20 per maand betalen en 39,95,- voor het toestel. Als ik datzelfde op phoneshop.nl doe hoef ik maar 16,- voor het toestel te betalen.

Ik heb nu ook vodafone, en bij phoneshop.nl kan ik daar ook al vodafone verlengen. abbo is in verhouding goedkoper, maar toestel duurder..
Twijfel nog.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:32
Bij hi kan ik hem gratis krijgen bij verlengen hi 35 student. Zit ik er wel 2 jaar aan vast, maar dat mag de pret niet drukken. Ik mag vanaf 14/10 verlengen dus ik denk dat ik dat ga doen aangezien hij bij hi op de site vanaf de 18e leverbaar is. Neem er gelijk maar Xtra snel bij, kost 3,95 :) Kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Megupe schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:47:
Bij hi kan ik hem gratis krijgen bij verlengen hi 35 student. Zit ik er wel 2 jaar aan vast, maar dat mag de pret niet drukken. Ik mag vanaf 14/10 verlengen dus ik denk dat ik dat ga doen aangezien hij bij hi op de site vanaf de 18e leverbaar is. Neem er gelijk maar Xtra snel bij, kost 3,95 :) Kan niet wachten...
Ja idd ja, en als je hi student 35 niet op kan bellen, kan je ook 30 nemen. Je moet wel iets bij betalen maar die 24 maanden hi 35 betalen(terwijl je het niet opkrijgt) kost meer ;)
Andre21 schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:12:
[...]

Wat heb jij aangeklikt bij Hi als ik vragen mag? Want die prijzen krijg ik niet.
Overigens moet ik als nieuwe klant bij Hi.nl voor Online 30, 2jr + xtrasnel 31,20 per maand betalen en 39,95,- voor het toestel. Als ik datzelfde op phoneshop.nl doe hoef ik maar 16,- voor het toestel te betalen.

Ik heb nu ook vodafone, en bij phoneshop.nl kan ik daar ook al vodafone verlengen. abbo is in verhouding goedkoper, maar toestel duurder..
Twijfel nog.
Ik ga via student mobiel naar de hi site en dan student abo 2 jaar. Daar krijg je dikke korting op elk abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Megupe schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:47:
Bij mij is het wel heel droevig gesteld, al kies hi online 45 met online extra snel (2 jaar), betaal ik nog 129,95 voor dat toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

HammerNL schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:03:
[...]

Bij mij is het wel heel droevig gesteld, al kies hi online 45 met online extra snel (2 jaar), betaal ik nog 129,95 voor dat toestel...
Gewoon even met Hi bellen, zo is het bij mij ook gelukt :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Hmm, moeilijke keus dit.
31,70 p/m bij Hi. 300/600 min/sms ; 1mb/s internet
37,50 p/m bij Vodafone 350/700 min/sms ; 3,6 mb/s internet

Hi is iets goedkoper per belminuut, maar heeft wel 3x zo langzaam internet. Ik neig toch iets meer naar Vodafone, omdat ik dat een betrouwbaarder bedrijf vind en ik internet een belangrijke feature vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Hoe kan het dat Vodafone studentenabonnementen zo veel duurder zijn voor minder minuten, valt me nu pas op eigenlijk 8)7

Als ik op de Hi site een studenten 30 abonnement kies heb ik voor 27,70 p/m eenmalige toestelkosten van 39,95... Prima dus. Vraag me alleen af of ik dezelfde prijs kan krijgen bij de BelCompany...

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
De studentenabonnementen zijn bij Vodafone niet erg voordelig heb ik het idee. Hun gewone abonnementen zijn (zoals te zien is in mijn vorige post) echter helemaal niet duur vergeleken met andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroGi
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-04 11:44
Mij lijkt die actie van vodafone wel wat: Vodafone Bel+SMS+Web 275 van 39,50 voor 30,-.
Hoewel ik pas midden december moet overstappen is deze actie maar tot 30 september.

Bij telfort krijg ik met 2 jaar verlenging het toestel al gratis bij 150 belminuten.
Maarja snel internet is toch ook wel heel erg fijn, morgen maar even met 2call bellen ...

Pacta sunt servanda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-04 18:18
Heb net de Telefoon besteld via 2call.nl met Vodafone Bel+SMS+Web 275

Heb op het moment T-Mobile maar wil hier graag vanaf. En met T-mobile moet ik nog eens 300 euro neerleggen voor de telefoon. Dit is een stuk goedkoper en beter :D

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Is die prijs bij 2call.nl niet voorlopig? Ik snap niet hoe dat bedrijf als enige al alle abonnement combinaties weet te verkopen, terwijl dat nog niet eens op de site van de providers staan (m.u.v. Telfort en Hi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Lcount schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:39:

Heb op het moment T-Mobile maar wil hier graag vanaf. En met T-mobile moet ik nog eens 300 euro neerleggen voor de telefoon. Dit is een stuk goedkoper en beter :D
Hmmm, dit is wel heel erg aantrekkelijk. Ik heb tot 4 oktober om bij T-Mobile op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Lcount schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:39:

Dus dan betaal je dubbel totdat het T-Mobile abo is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:17:
[...]

mijn abbo is vanaf 4 july al afgelopen maar wachtte hele tijd op een nieuwe en goede telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroGi
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-04 11:44
Jedi_Pimp schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:17:
[...]

Je kunt je nieuwe abo toch ook gewoon later laten ingaan ;)

Pacta sunt servanda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
ZeroGi schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:45:
[...]

Je kunt je nieuwe abo toch ook gewoon later laten ingaan ;)
Misschien ga ik te ver offtopic, maar gebeurd dat gewoon automatisch als je bij het bestelscherm van 2Call aangeeft dat je je nummer wil behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 15:59
(jarig!)
JvS schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:34:
Geen idee. Lang. Ik heb al 10 jaar mobiele telefonie, ooit begonnen bij KPN, Tijdje Ben en ben vrij snel na de naamswijziging naar telfort gegaan. Da's dus ergens tussen de 8 en 5 jaar geleden ofzo. Ligt het niet eerder aan hoe hoog je rekeningen zijn?

Het is wel relaxed dat je met maar 1 jaar zo'n mooi toestel kunt krijgen.
Hoe zit het nou als je al sinds 1995 ofzo bij telfort zit (wat indertijd even O2 geheten heeft ook tijdelijk)...
Ja dat is namelijk voor mij van toepassing...
Had toendertijd nog zo een Moto-koelkast ding in die melk-achtige verpakking :)

Pas afgelopen jaar moest ik overstappen maar Telfort 150, had vroeger 120 minuten haha :)

Hoe zit het als je dus van half 90-er jaren bij Telfort al klant bent, telt dat eventueel ook als ik met de Telfort Klantenservice zou bellen voor een eventuele contractverlenging met een Desire HD? ;) :P

Wat raden jullie mij in dit scenario aan om bijvoorbeeld te doen? want een Desire HD is een telefoon die op mijn verlanglijstje is komen te staan haha ;)

[ Voor 4% gewijzigd door mindwarper op 20-09-2010 23:50 . Reden: typo's & kleine toevoeging ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
vinnieminnie schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:24:
Hmm, moeilijke keus dit.
31,70 p/m bij Hi. 300/600 min/sms ; 1mb/s internet
37,50 p/m bij Vodafone 350/700 min/sms ; 3,6 mb/s internet

Hi is iets goedkoper per belminuut, maar heeft wel 3x zo langzaam internet. Ik neig toch iets meer naar Vodafone, omdat ik dat een betrouwbaarder bedrijf vind en ik internet een belangrijke feature vind.
Ik zit dus in precies hetzelfde schuitje, maar dan heb ik er nog wat bij te melden.

Hi werkt met een FUP (fair use policy, dit beslaat zo ongeveer 800 mb). Met xtra snel heb je een limiet van 2 gb met 1 mb/s, zodra je daar overheen gaat, word je snelheid teruggeschroefd naar 64 kb/s, je betaalt zo niks extra's.

Bij Vodafone bleek laatst uit onderzoek dat 10% van de gebruikers, 80% van de verbinding gebruikte. Dat waren ze zat en ze stellen nu een 1gb limiet. Als je daar overheen gaat moet je een nieuw brok 1gb data aanschaffen voor 10 euro. Dit vind ik een beetje ... tja ... vervelend vies .... zoiets. Maar ze zeiden dat ze ook met grotere data bundels kwamen. We gaan het afwachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:50

martjah

Appel

DiscoSuperFly schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 00:28:
[...]

Ik zit dus in precies hetzelfde schuitje, maar dan heb ik er nog wat bij te melden.

Hi werkt met een FUP (fair use policy, dit beslaat zo ongeveer 800 mb). Met xtra snel heb je een limiet van 2 gb met 1 mb/s, zodra je daar overheen gaat, word je snelheid teruggeschroefd naar 64 kb/s, je betaalt zo niks extra's.

Bij Vodafone bleek laatst uit onderzoek dat 10% van de gebruikers, 80% van de verbinding gebruikte. Dat waren ze zat en ze stellen nu een 1gb limiet. Als je daar overheen gaat moet je een nieuw brok 1gb data aanschaffen voor 10 euro. Dit vind ik een beetje ... tja ... vervelend vies .... zoiets. Maar ze zeiden dat ze ook met grotere data bundels kwamen. We gaan het afwachten ...
het is of 1gb voor 10 euro of 3 cent per MB wat je eroverheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04 11:54
Qua Abonnement wil ik bij vodafone vanwege de internet snelheid, maar wat ik vrees is dat die toestellen van hun allemaal branded zijn.. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
DiscoSuperFly schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 00:28:
[...]

Ik ga denk ik toch maar voor Vodafone, puur voor de snellere internetverbinding. Dat limiet van 1GB schijn je toch niet overheen te gaan bij normaal gebruik, dat hoor ik niet alleen van vodafone zelf, maar ook van vrienden met iphones enz.
Daarnaast vind ik Vodafone een betrouwbaarder bedrijf dan Hi (van KPN), dus voel ik me daar ook fijn bij.

Daarnaast is Hi iets van een tiende cent per belminuut goedkoper dan vodafone, dus dat maakt ook niet zoveel verschil, zeker niet als je dan bedenkt dat je er natuurlijk ook een mindere internetverbinding bij krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door vinnieminnie op 21-09-2010 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
Twixell schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 00:39:
Qua Abonnement wil ik bij vodafone vanwege de internet snelheid, maar wat ik vrees is dat die toestellen van hun allemaal branded zijn.. iemand een idee?
Via 2call.nl is de telefoon simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik verbruik momenteel 400~ mb in de maand, indien je niet grote bestand van het net afhaalt met je phone. Zal je er denk niet gauw overheen gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Met online radiostations luisteren schiet het natuurlijk wel lekker op. Dat kost 0,5 tot 1MB per minuut. Elke dag een kwartiertje is al 450 minuten in een maand. Dat kan aantikken.

Maar dat valt volgens mij inderdaad niet onder 'normaal' gebruik.

* JvS gebruikt maandelijks 150-200MB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
Ik denk dat ik ook maar de vodafone abbo bij 2call ga halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Bij smartphoneshop staat hij er nu ook bij in combi met abbonement.
Ze hebben een actie van Hi Online 30 2 jaar, toestel is dan gratis.
Bij Online 35 en Online 45 2 jr, moet je wel weer bijbetalen.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-04 20:47

Blerf

VroomVroom

Mensen als 2call kunnen dit aangeven aan de hand van toestellen die ongeveer de zelfde prijs zijn voor hun. Aanhand van de toestel prijs etc.. checken hun de kick back fee van de providers. Op deze manier kunnen ze ons een "prijs' geven van het toestel wat moet gaan komen.
Dus hoop dat dit wat duidelijkheid geeft hoe ze dit doen. En dit zijn zeker niet de correcte prijsen voor nu.... want het kan goed dat tmobile stuk goedkoper gaat zijn of iemand anders.. maar dat is afwachten.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
M3rcury schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:14:
[...]

Gewoon even met Hi bellen, zo is het bij mij ook gelukt :)
Ik heb gebeld, maar kreeg geen euro korting... Nu keek ik bij studentmobiel en daar kan ik bij verlenging van een Hi 2 jarig student 25 abbo met online extra snel, de Desire HD voor €114,- meekrijgen.

Waarom kan Hi me deze korting gewoon niet geven... of zie ik iets over het hoofd.

Ter info, als ik gewoon bij Hi verleng moet ik bij eenzelfde abonnement als hierboven €199,95 bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
HammerNL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:49:
[...]

Ik heb gebeld, maar kreeg geen euro korting... Nu keek ik bij studentmobiel en daar kan ik bij verlenging van een Hi 2 jarig student 25 abbo met online extra snel, de Desire HD voor €114,- meekrijgen.

Waarom kan Hi me deze korting gewoon niet geven... of zie ik iets over het hoofd.

Ter info, als ik gewoon bij Hi verleng moet ik bij eenzelfde abonnement als hierboven €199,95 bijbetalen.
Zelfde hier, pas belde ik voor de gewone desire. Online is die 240 euro bij betalen, telefonisch maar 140. Vage boel daar.
Zie JackPoint in "HTC Desire HD levertijden- en abonnement..." Ik word als het goed is terug gebeld door een andere afdeling die wel kortingen kunnen geven :s Zo niet dan wil ik in ieder geval niet meer betalen als een nieuwe klant, want die zijn goedkoper uit als een verlenging bij hi :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Net een mooie bestelling geplaatst bij Studentmobiel voor de Desire HD icm 2-jarig Vodafone Bel+SMS+Web 200 abonnement á €25,00 p.m., telefoon kost me €49,00. Je suis tres happy! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313828

Net mijn abonnement bij Hi verlengd. Nooit afdeling verlenging bellen!

Ik heb gewoon afdeling opzeggingen gebeld en gezegd dat ik mijn abbo wil opzeggen omdat ik een toestel wil en deze is te duur als ik wil verlengen!

Na een beetje praten heb ik een mooie deal: 2 jaar 18,50 inclusief extra snel internet en gratis toestel.

Dat noem ik goedkoop :)

Anders moest ik 42,45 euro per maand betalen en 109 euro voor de toestel betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Anoniem: 313828 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:45:

Ik heb gewoon afdeling opzeggingen gebeld en gezegd dat ik mijn abbo wil opzeggen omdat ik een toestel wil en deze is te duur als ik wil verlengen!

Na een beetje praten heb ik een mooie deal: 2 jaar 18,50 inclusief extra snel internet en gratis toestel.

Anders moest ik 42,45 euro per maand betalen en 109 euro voor de toestel betalen :(
Dat is inderdaad een hele mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Anoniem: 313828 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:45:

€ 18,50 inclusief extra snel en gratis toestel.... Dan heb je wel een medewerker in een hele goede bui getroffen...

Wat voor abo heb je dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:05
HammerNL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:05:
[...]

€ 18,50 inclusief extra snel en gratis toestel.... Dan heb je wel een medewerker in een hele goede bui getroffen...
Ik kan me niet voorstellen dat Hi op deze manier überhaupt winst maakt op zo'n abonnement. Heb hem gisteren ook besteld bij 2call. Vodafone 275 Bel + SMS + Web voor 30 euro per maand, toestelprijs: 0 euro.

Ik zit nu bij t-mobile, maar ik word gek van het bereik van t-mobile. Bovendien is het internet verschrikkelijk traag. Ben alleen erg benieuwd wanneer die binnenkomt. Mijn t-mobile abonnement loopt pas af op 7 december, maar ik heb nummerportering aangevraagd voor 7 december. Dus als het goed is start mijn abonnement van vodafone pas op 7 december.

2 korte vragen:
- Moet ik mijn t-mobile abonnement nog opzeggen?
- Zal ik de telefoon eerder krijgen, of duurt dat tot ongeveer 7 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04 11:54
Lcount schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 08:05:
[...]

Via 2call.nl is de telefoon simlock vrij.
Ja simlock is iets anders dan branden. Branden houd in dat het toestel nog door de provider is aangepast, wat er voor zorgt dat je updates later krijgt.(soms een half jaar, helaas ervaring mee)

[ Voor 3% gewijzigd door Twixell op 21-09-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Net bij t-mobile store geweest. Nee van de DesireHD nog nooit gehoord. Even in het systeem kijken. Nee hoor ik zie hem niet. Oke volgende vraag. Nu een 30e abbo met 24 maanden inet gratis. Wat voor korting krijg ik als ik verleng? Nee meneer geen korting, dat was een aktie maar nu moet u gewoon 10 of 15 euro bijbetalen. Wat een winkel zeg. Ik ga naar Hi of Vodafone.....zucht.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
StanPC schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:18:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat Hi op deze manier überhaupt winst maakt op zo'n abonnement. Heb hem gisteren ook besteld bij 2call. Vodafone 275 Bel + SMS + Web voor 30 euro per maand, toestelprijs: 0 euro.

Ik zit nu bij t-mobile, maar ik word gek van het bereik van t-mobile. Bovendien is het internet verschrikkelijk traag. Ben alleen erg benieuwd wanneer die binnenkomt. Mijn t-mobile abonnement loopt pas af op 7 december, maar ik heb nummerportering aangevraagd voor 7 december. Dus als het goed is start mijn abonnement van vodafone pas op 7 december.

2 korte vragen:
- Moet ik mijn t-mobile abonnement nog opzeggen?
- Zal ik de telefoon eerder krijgen, of duurt dat tot ongeveer 7 december?
Heb dan bij Studentmobiel besteld, maar Vodafone zegt mijn abonnement bij T-Mobile op, en je krijgt je telefoon wanneer de plaats waar je hem hebt besteld hem kan leveren, je nieuwe abonnement gaat in wanneer je oude abonnement afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313828

HammerNL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:05:
[...]

Wat voor abo heb je dan eigenlijk?
Hi 35 en krijg nu Hi 15 + internet. Ik bel toch niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:25
Net eens wezen kijken op studentenmobiel en kon toch wel een aantrekkelijke aanbieding vinden.

HTC Desire HD
Vodafone 2 jaar bel+sms+web, 25 p/m prijs toestel 49,-

Of HTC Desire HD
Vodafone 2 jaar bel+sms+web, 30 p/m prijs toestel gratis

Ik denk dat ik mijn HTC Desire maar aan mijn vrouw ga geven is zij ook blij ;)
En ga ik binnenkort over op de Desire HD maar wacht nog heel even om te kijken of er nog andere leuke aanbiedingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Mabili schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:48:
Net eens wezen kijken op studentenmobiel en kon toch wel een aantrekkelijke aanbieding vinden.

HTC Desire HD
Vodafone 2 jaar bel+sms+web, 25 p/m prijs toestel 49,-

Of HTC Desire HD
Vodafone 2 jaar bel+sms+web, 30 p/m prijs toestel gratis

Ik denk dat ik mijn HTC Desire maar aan mijn vrouw ga geven is zij ook blij ;)
En ga ik binnenkort over op de Desire HD maar wacht nog heel even om te kijken of er nog andere leuke aanbiedingen komen.
Bij de eerste ben je over je gehele looptijd €71,- goedkoper uit. Dus als je de extra minuten niet nodig hebt.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik heb al rond zitten kijken en gezien dat vodafone het goedkoopste is. Maar ik ben een groot gebruiker van het internet. Dus met 1gigabyte per maand heb ik niet genoeg.
Wat raden jullie mij aan? Qua belminuten en sms heb ik er niet/bijna geen nodig. En het maximale bedrag dat ik in totale 2 jaar wil uitgeven is ~800 euro (33 euro per maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
esak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:06:
Ik heb al rond zitten kijken en gezien dat vodafone het goedkoopste is. Maar ik ben een groot gebruiker van het internet. Dus met 1gigabyte per maand heb ik niet genoeg.
Wat raden jullie mij aan? Qua belminuten en sms heb ik er niet/bijna geen nodig. En het maximale bedrag dat ik in totale 2 jaar wil uitgeven is ~800 euro (33 euro per maand).
Als 1GB niet genoeg is per maand is bij mijn weten T-Mobile de enige optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208

Sagaris schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:12:
[...]

Lekker, 1 Mb/s _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Iets mis daarmee? Ik heb het er een jaar lang prima mee gered. En de vraag ging over hoeveelheden, niet snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
Oke, dan ga ik daar even kijken.

Ik zie nu trouwens ook dat je gewoon kan bijbetalen per megabyte of gigabyte dus als ik een maand een keer meer dan 1GB verbruik zitten er geen enorme kosten aan. En de snelheid van 3.6mbps trekt mij natuurlijk ook wel aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Hoezo ben jij een grootverbruiker? Ik weet niet wat je allemaal van plan bent, maar 1GB is echt een ruime marge. Tenzij je van plan bent je laptop er op aan te sluiten en de discography van pink floyd te downloaden in .flac denk ik dat je de maand wel doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:35
Sagaris schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:12:
[...]

En KPN dan? of hebben zij inmiddels ook een limit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54
Ik zie hier heel veel posts langskomen van mensen die een 2 jarig abonnement overwegen. Ben ik de enige die dit (na helaas 2x geprobeerd te hebben) helemaal niets vindt? Aangezien de ontwikkelingen zo hard gaan, ben ik mijn telefoon al snel weer zat en kijk altijd reikhalzend uit naar het verlopen van mijn abonnementsperiode :)

Daarnaast heb ik het idee dat 2 jarige abonnementen helemaal niet per se goedkoper zijn. Het enige wat scheelt zijn meestal de wat lagere aanschafkosten. Maar goed, daar staat tegenover dat je na 1 jaar je 'oude' telefoon beter kan verkopen.

Niet echt on-topic, maar moest het ff kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
vinnieminnie schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:09:
Hoezo ben jij een grootverbruiker? Ik weet niet wat je allemaal van plan bent, maar 1GB is echt een ruime marge. Tenzij je van plan bent je laptop er op aan te sluiten en de discography van pink floyd te downloaden in .flac denk ik dat je de maand wel doorkomt.
Een youtube filmpje van 3 minuten kost ongeveer 20MB dan zit je na 50 filmpjes al op de 1GB, als je lekker google maps aan het gebruiken bent voor tien minuten, veel scrollen en inzoomen zodat hij steeds afbeeldingen moet downloaden dan loopt dat ook aardig op en bijvoorbeeld een internet radio. Dat kost al snel 1MB per minuut, je luistert een half uurtje per dag 5 dagen in de week dan kost dat ongeveer 600MB.

En bij kpn zit er een fup op. En ik had ergens gelezen dat het gemiddelde ongeveer 200MB is dus maximaal 2GB.

Maar houd het voorlopig bij vodafone aangezien je vrij goedkoop extra bandwith kan kopen. En ik inderdaad misschien helemaal niet boven die 1GB ga komen (is de eerste keer dat ik zo een internet abonnement wil afsluiten).

[ Voor 14% gewijzigd door esak op 21-09-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Jannibal23 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:51:
Ik zie hier heel veel posts langskomen van mensen die een 2 jarig abonnement overwegen. Ben ik de enige die dit (na helaas 2x geprobeerd te hebben) helemaal niets vindt? Aangezien de ontwikkelingen zo hard gaan, ben ik mijn telefoon al snel weer zat en kijk altijd reikhalzend uit naar het verlopen van mijn abonnementsperiode :)

Daarnaast heb ik het idee dat 2 jarige abonnementen helemaal niet per se goedkoper zijn. Het enige wat scheelt zijn meestal de wat lagere aanschafkosten. Maar goed, daar staat tegenover dat je na 1 jaar je 'oude' telefoon beter kan verkopen.

Niet echt on-topic, maar moest het ff kwijt :)
Normaal gesproken mee ik ook altijd een 1jarig abonnement, maar dat is me in dit geval te duur. En ik kan na een jaar de telefoon verkopen (een tweedehands Desire kost nu volgens mij ook richting de 300 euro) en dan los een nieuw toestel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Laatst online: 03-01-2024
Sagaris schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:15:
[...]

Normaal gesproken mee ik ook altijd een 1jarig abonnement, maar dat is me in dit geval te duur. En ik kan na een jaar de telefoon verkopen (een tweedehands Desire kost nu volgens mij ook richting de 300 euro) en dan los een nieuw toestel kopen.
Een abonnement van 1 jaar is zkrs wel goedkoper :).

VB als je een abonnement van telfort neemt van 200 min.
Kosten:
1ste halfjaar: 14.95*6= 89.70
2de halfjaar: 29.95*6= 179.70
Kosten tel: 249 ( je moet wel het geld hebben om dit in 1 keer te betalen)

Totale kosten: 89,70+179,70+249= 518,4

Je betaald eigk alleen voor de tel :) en belminuten+internet krijg je er nog gratis bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
Karish schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:02:
[...]

Een abonnement van 1 jaar is zkrs wel goedkoper :).

VB als je een abonnement van telfort neemt van 200 min.
Kosten:
1ste halfjaar: 14.95*6= 89.70
2de halfjaar: 29.95*6= 179.70
Kosten tel: 249 ( je moet wel het geld hebben om dit in 1 keer te betalen)

Totale kosten: 89,70+179,70+249= 518,4

Je betaald eigk alleen voor de tel :) en belminuten+internet krijg je er nog gratis bij :)
Het ligt er maar net aan om de hoeveel tijd je een nieuwe mobiel wilt.

Als je een 1 jaars abonnement afsluit en je doet met een telefoon 2 jaar is dit duurder dan een 2 jaars abonnement terwijl je ook 2 jaar met een telefoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Laatst online: 03-01-2024
esak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:13:
[...]

Het ligt er maar net aan om de hoeveel tijd je een nieuwe mobiel wilt.

Als je een 1 jaars abonnement afsluit en je doet met een telefoon 2 jaar is dit duurder dan een 2 jaars abonnement terwijl je ook 2 jaar met een telefoon doet.
Nee hoor er zijn tegenwoordig ook sim-only's ;)

Super Cheap Xd

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
Dit voegt niets toe.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 22-09-2010 15:31 ]

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:45
@Jannibal: Ik denk er ook over na. Voorbeeldje...

Vodafone Bel+Sms 350
1 jaar = 613,00
2 jaar = 840,00 (420 per jaar)

Is het realistisch als ik zeg dat ik de telefoon na 1 jaar kan verkopen voor 200 euro? In dat geval dalen die kosten tot 413 euro en heb ik na 1 jaar weer een nieuwe telefoon.

• Sagaris
BartOtten schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:28:

Vodafone Bel+Sms 350
1 jaar = 613,00

Is het realistisch als ik zeg dat ik de telefoon na 1 jaar kan verkopen voor 200 euro? In dat geval dalen die kosten tot 413 euro en heb ik na 1 jaar weer een nieuwe telefoon.
Als je kijkt naar Vraag & Aanbod worden HTC Desire's aangeboden voor €350-€375, dus ik zou zeggen: ja. ;)

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

BartOtten schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:28:

Vodafone Bel+Sms 350
1 jaar = 613,00

Mis je hier niet het 'web' gedeelte?
Mogelijk wordt het dan duurder...

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:45
Het gaat ook op voor elk web-abbo. Je verdient de jaarkosten (deels) terug doordat je het toestel (duurder) kunt verkopen. Het web-abbo levert ook zo'n berekening op.

edit: Ik zie net dat onderstaande prijzen zijn voor een Desire. De logica achter de berekening blijft gewoon hetzelfde. Bij de Desire HD zijn de maandelijkse kosten gelijk en betaal je 200 euro voor het toestel. Bij verkoop hou je dus exact dezelfde kosten over.

Vodafone Bel+Sms+Web 350
1 jaar = € 643,00
2 jaar = € 960,00 (480 per jaar)

Verkoop telefoon na slechts 1 jaar gebruik: 200 euro

Kosten 1 jaar na verkoop toestel = € 443,-

Ik ben alleen niet bekend met Vodafone en vraag me dus af welke addertjes mijn berekening om zeep kunnen helpen.

Bij Hi leveren ze de Desire HD alleen met een 2-jarig abbo. In combinatie met sneller internet lijkt Vodafone mij dus aantrekkelijker. Omdat het toch om een flinke smak geld gaat (waarvan ik dan hoop dat ik een deel terugverdien) denk ik er wat langer over na en hoop ik hier wat feedback te krijgen op de berekening en mijn voornemen om naar Vodafone over te stappen (vanaf Hi)

[ Voor 24% gewijzigd door BartOtten op 22-09-2010 13:03 ]

• JackPoint
FurY_84 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:55:
Besteld :) 18 oktober geleverd, het zal mij benieuwen, maar kan niet wachten :)
Hi vertelde bij mij ook 18 oktober, maar op http://www.smartphoneshop...107574/htc-desire-hd.html staat 8 oktober :(
Ik hoop dat Hi het mis heeft :)

• Sagaris
Achja, het kan altijd erger. Studentmobiel kan niets meer zeggen dan 'oktober'. :')
Pagina: 1 2 ... 58 Laatste