Ik, want ik ben vaak de grootste Battlefield hoer met 8Spaiker schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:55:
Het is niet dat je meer punten gaat krijgen door die veteran status, dat is gewoon om aan te tonen dat je eerder BF games gespeeld hebt, als je status 1 hebt, heb je die M1 Garand, vanaf het moment dat je meer dan 1 hebt is er enkel het verschil van getal ingame, en wie maalt erom?
Tellen bijvoorbeeld alle uitbreidingen voor BF2 ook los mee?AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:21:
[...]
In mijn lijstje staan volgens battlefieldbadcompany2.com/veteran:
- BF1943
- BF2
- BF2142
- BFBC2
- BF2142:NS
- BF2:SF
- BF2:EF
- BF2:AF
Ik heb het gevoel van niet
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Dat zeg ik toch ook? Maar daarbij is veteran status 1 genoeg, wie geeft er ook maar iets om als je status 9 hebt of status 1..
Drive it like you stole it.
Verwijderd
die M1 kan je ook vrij spelen als ik me niet vegis?
klopt dat en zoja op welk lvl?
Thanks
klopt dat en zoja op welk lvl?
Thanks
Nee, dat is de M1A1, de "Tommygun"
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Hoe zit dat dan voor de mensen die hem via EA Downloader hebben? Kan ik maar 10 keer opnieuw installeren?M2M schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:49:
nee, of online verificatie (geen dvd in je drive) kan maar 10 keer, of dvd verificatie, dat kan zolang je de dvd nog hebt.
geen flauw idee eigenlijk, maar mij lijkt een telefoontje dan voldoende. Sowieso, 10 keer opnieuw installeren? Dat vind ik eigenlijk al een grote vooruitgang ten opzichte van een spel als bioshock bijvoorbeeld...Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:09:
[...]
Hoe zit dat dan voor de mensen die hem via EA Downloader hebben? Kan ik maar 10 keer opnieuw installeren?
Verwijderd
Herinstallatie van Windows? heb al 3/4 keer opnieuw Windows geinstalleerd gehad, moet toch gewoon kunnen? De key is toch gekocht/geldig, legaal etc?M2M schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:11:
[...]
geen flauw idee eigenlijk, maar mij lijkt een telefoontje dan voldoende. Sowieso, 10 keer opnieuw installeren? Dat vind ik eigenlijk al een grote vooruitgang ten opzichte van een spel als bioshock bijvoorbeeld...
Net een beetje gaan oefenen met assault (speelde eerst altijd engineer en medic), en maak opeens meer kills 
De 870 combat (shotgun) met 12. slugs werkt goed..
Op het schip bij Basis B op Atacama dessert met 1 schot iemand neerschieten, die de ladder opklimt bij middelste schip 
Ben wel benieuwd wanneer ik de andere shotguns unlock, eens ff gaan loeren op de stats sites
De 870 combat (shotgun) met 12. slugs werkt goed..
Ben wel benieuwd wanneer ik de andere shotguns unlock, eens ff gaan loeren op de stats sites
Beetje jammer dat de Dutch Cheese server nu ook mixed mode draait, speelde ik juist omdat het geen mixed mode was.
Soms is rush leuk, maar 90% van de tijd vind ik er geen zak aan omdat ik de enige ben die doorpusht terwijl de rest van de wookies in de bosjes zitten te snipen.
Nee, gooi hem maar weer op Conquest only imo, of Squad Deathmatch ook erg leuk.
Soms is rush leuk, maar 90% van de tijd vind ik er geen zak aan omdat ik de enige ben die doorpusht terwijl de rest van de wookies in de bosjes zitten te snipen.
Nee, gooi hem maar weer op Conquest only imo, of Squad Deathmatch ook erg leuk.
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 16-06-2010 17:50 ]
Weet niet of deze link al gepost is 
http://badcompanytwo.com/...ny-2-pc-patch-r8-preview/
Pc patch R8 review.. staan wat screens in van de chat als je dood bent.. screenie van de flares van de heli.
En nog wat dingen
Pc patch R8 review.. staan wat screens in van de chat als je dood bent.. screenie van de flares van de heli.
En nog wat dingen
Ik las net dat op 22 july een nieuwe ps3 firmware update komt (3.40) waarbij er staat dat cross-game voice chat nu mogelijk is. Betekent dit dus dat we met alle gotters nu kunnen communiseren ingame zonder bij elkaar in de squad te zitten ? Zou wel vet zijn!
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Dat zeker, maar vraag me wel af hoe ze dat in battlefield gaan doen, als je namelijk in een squad zit dan kun je ook al met elkaar praten, maar om nou uit een squad te stappen. Dan moet je iedere keer een pokke eind lopen.Striptease schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:04:
Ik las net dat op 22 july een nieuwe ps3 firmware update komt (3.40) waarbij er staat dat cross-game voice chat nu mogelijk is. Betekent dit dus dat we met alle gotters nu kunnen communiseren ingame zonder bij elkaar in de squad te zitten ? Zou wel vet zijn!
Je zou 3 squadleiders aan kunnen stellen die het dan weer kunnen communiseren met de squads.walletje-w schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:48:
[...]
Dat zeker, maar vraag me wel af hoe ze dat in battlefield gaan doen, als je namelijk in een squad zit dan kun je ook al met elkaar praten, maar om nou uit een squad te stappen. Dan moet je iedere keer een pokke eind lopen.
Of de voip van bc2 stilzetten en enkelt de crossvoip functie gebruiken lijkt me alleen erg druk worden dan.
[ Voor 11% gewijzigd door TRAXION op 16-06-2010 20:01 ]
Zou dan toch gewoon bij hetzelfde blijven maar dan als extra dat je met de andere teamleden kan praten (buiten squad om), daar hoef je je squad niet voor uit toch?Striptease schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:04:
Hopelijk fixed die patch ook de bug (feature?) dat je niet uit het spel kunt gaan als je dood bent of als er een nieuwe map wordt geladen. Leuke manier om je in de game te houden, maar vind het wel vaag dat je per se eerst moet spawnen voordat je uit een server kunt.dunn0w schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:51:
Weet niet of deze link al gepost is
En nog wat dingen
Ook komt er hopelijk een spectator modus, is wel handig voor clanwars enz.
Goud is geen geld
Hebben jullie ook last van een bug met C4, als ik assault speel wil het soms niet de lucht in gaan, zeer vervelend is dat als je sneaky in een hoekje zit met je ontsteker 
Verder is de Neostad soms ook zeer vaag, soms raak je iemand op een kilometer afstand, maar loop je achter hem dan moet je soms 2 of 3 keer schieten
Verder is de Neostad soms ook zeer vaag, soms raak je iemand op een kilometer afstand, maar loop je achter hem dan moet je soms 2 of 3 keer schieten
Maandagavond prima kunnen gamen.
Gisteravond opeens zeer veel connectie problemen, dissconnects, ping van 999 etc.
Zomaar, opeens?! Ik dacht dat zou wel even een server probleem zijn.
Niet dus! vandaag precies het zelfde probleem!
Mijn internet verbinding is prima, goede down en upload etc.
Wat kan er mis zijn? dingen die ik even kan checken?
Ik krijg net als velen vanaf dag 1: "bfbc 2 connection to the server has been lost" meldingen.
Maar de problemen die ik nu heb zijn nieuw en (momenteel) onverklaarbaar.
Iemand suggestie wat ik kan doen, checken, testen?
Gisteravond opeens zeer veel connectie problemen, dissconnects, ping van 999 etc.
Zomaar, opeens?! Ik dacht dat zou wel even een server probleem zijn.
Niet dus! vandaag precies het zelfde probleem!
Mijn internet verbinding is prima, goede down en upload etc.
Wat kan er mis zijn? dingen die ik even kan checken?
Ik krijg net als velen vanaf dag 1: "bfbc 2 connection to the server has been lost" meldingen.
Maar de problemen die ik nu heb zijn nieuw en (momenteel) onverklaarbaar.
Iemand suggestie wat ik kan doen, checken, testen?
Ik heb het regelmatig als assault dan gooi je een c4 je ziet de vijand er overheen lopen je klikt maar je c4 verdwijnt dan zonder ontploffing, idd erg irri.brilsmurfffje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:54:
Hebben jullie ook last van een bug met C4, als ik assault speel wil het soms niet de lucht in gaan, zeer vervelend is dat als je sneaky in een hoekje zit met je ontsteker
Kan niet achterhalen in welke situatie het nou voorkomt lijkt totaal random.
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Verwijderd
npSpaiker schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:04:
Dank voor deze vergelijking, wat behelpt DX11 aan de framerate? Was het zo dat dat een boost gaf aan de framerate, of eerder een aanslag erop, ik meen het eerste maar weet het niet zeker, bij mij staat het allessinds op 11, maar nog niets anders geprobeert eigenlijk.
DX11 testen heeft dacht ik geen zin daar BFBC2 geen DX11 renderpaden gebruikt.
Omdat DX11 backwards compatible is, *zou* er geen verschil moeten zijn in performance.
Er zou dus ook geen verschil moeten zijn in kwaliteit (BFBC2 draait native DX10, Frostbite 1.5) en daarom is DX11 testen of "forceren" imho compleet zinloos.
edit: Er is zie ik nu wel degelijk iets verschil in kwaliteit, BFBC2 doet deels DX11 ondersteunen, ook al is het DX10 based. Enige verschil wat ik zie is de "soft shadow" feature van DX11. (ziet eruit als een gaussian blur over de shadow maps, die daardoor minder hard overkomen)
DX9 instellen heeft daarentegen wel degelijk zin.
Je snoept wat van de render kwaliteit af middels factoren die niet of lastiger in te stellen zijn.
Wat je WEL kan instellen binnen de GUI en settings.ini is behoorlijk beperkt.
En het lijkt erop dat dat ook performance winst geeft.
Je ziet ook duidelijk dat mijn CPU een bottleneck is: op DX10 krijgt hij toch flink op z'n donder en bij DX9 is de load een stuk minder. Ook in perfmon (waar ik mee gemeten heb) krijg ik onder DX10 een waarschuwing dat CPU te veel stress krijgt. Onder DX9 krijg ik die waarschuwing niet.
Het zou misschien wel goed kunnen dat met een snellere proc die verschillen tussen DX9 en DX10 minder naar voren komen, daar de CPU het grootste verschil maakt in mijn benchmark dat kan ik dus nu niet testen.
Maar voor mensen die net als ik een tragere proc hebben (dual core) en een gelijkwaardige GPU (of lager) heeft het dus wel degelijk zin om DX9 te forceren...... zo lang je niet die stationary MG's gebruikt met die schilden ervoor.. (of is dat al gefixed?)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 21:57 ]
Je zou je probleem in het BFBC problemen topic kunnen postenIemand suggestie wat ik kan doen, checken, testen?
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Je kan toch bij elkaar in de squad zitten en daarna iedereen muten ingame, dan hoor je elkaar alleen nog de in voice chat. Lekker chaos enzo, mensen die stressen en schelden zijn altijd grappig *kuch uno, tokus, cherionn :D*walletje-w schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:48:
[...]
Dat zeker, maar vraag me wel af hoe ze dat in battlefield gaan doen, als je namelijk in een squad zit dan kun je ook al met elkaar praten, maar om nou uit een squad te stappen. Dan moet je iedere keer een pokke eind lopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 16-06-2010 23:26 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Waar ik mij de laatste tijd steeds aan erger zijn de mensen die op jouw spawnen en dan jouw positie veraden. Stel je sneakt helemaal hun basis in, gaan ze meteen in het wilde weg schieten
.
Of je rent wil weg rennen staat er net zo'n oen achter je die gewoon blijft staan
Of je bent sniper, net een mooie campspot gevonden zit je daar met je hele squad.
Dus ik zit alleen in een squad en zet hem mooi op slot
Alleen met voice chat ga ik in een squad
Of je rent wil weg rennen staat er net zo'n oen achter je die gewoon blijft staan
Of je bent sniper, net een mooie campspot gevonden zit je daar met je hele squad.
Daar probeer ik wel aan te denken als er recons in mijn team zit. Want zo verpest je ook je eigen spel.brilsmurfffje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:34:
Waar ik mij de laatste tijd steeds aan erger zijn de mensen die op jouw spawnen en dan jouw positie veraden. Stel je sneakt helemaal hun basis in, gaan ze meteen in het wilde weg schieten.
Of je rent wil weg rennen staat er net zo'n oen achter je die gewoon blijft staan![]()
Meestal spawn ik dus bij andere of bij een spawnpoint. Tenzij mijn squad uit recons bestaat, dan help ik hun.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Vandaag toch een tof potje meegemaakt. Voor 't eerst sinds een lange tijd weer met een paar vrienden van een Duitse clan gespeeld en ik was me toch een partij aan 't rapen met m'n assault class
(niet te verwarren met baserapen
) Vind de XM8-P nog steeds heel erg fijn.
We speelden 8 tegen 8 een paar potjes Rush HC, eerste potje ging niet zo lekker (Nelson Bay - defenders) hoewel we toch aardig tegenstand boden. Vervolgens volgende map Laguna Alta - attackers (denk ik, iig de map met 5 sets m-coms in de jungle waar je begint op een eiland). We hadden de ronde gewonnen in nog geen 10 minuten en slechts 4x dood
Niet eens gebruik gemaakt van de shortcut met quads om achter in hun basis te komen e.d., maar gewoon continu frontaal in de aanval.
Heb nog regelmatig moeten checken of we nog wel tegenstanders hadden, aangezien we er vrij weinig van hadden gemerkt (iedereen die we zagen moest het toch afleggen
). Ace pin in ontvangst mogen nemen met nog een shitload aan pins en punten
Het blijft me verbazen hoeveel verschil een squad dat samen werkt kan maken in deze game, heb het andere squad van ons team niet eens voorbij zien komen.
Ik heb zo'n potjes niet vaak, maar als ik ze heb dan is 't altijd weer genieten geblazen met deze game
Ze hadden het trouwens nog over mijn GoT tag, ze waren eerder deze week een paar gotters tegengekomen in een HC potje op PS3. Blijkbaar hadden de gotters het ze behoorlijk moeilijk gemaakt
Nu zijn deze gasten (GHC clan) ook niet slecht, ik denk ongeveer vergelijkbaar met GoT als het aankomt op teamplay en algemene skills.
Nog even en GoT is een begrip in BC2
We speelden 8 tegen 8 een paar potjes Rush HC, eerste potje ging niet zo lekker (Nelson Bay - defenders) hoewel we toch aardig tegenstand boden. Vervolgens volgende map Laguna Alta - attackers (denk ik, iig de map met 5 sets m-coms in de jungle waar je begint op een eiland). We hadden de ronde gewonnen in nog geen 10 minuten en slechts 4x dood
Heb nog regelmatig moeten checken of we nog wel tegenstanders hadden, aangezien we er vrij weinig van hadden gemerkt (iedereen die we zagen moest het toch afleggen
Ik heb zo'n potjes niet vaak, maar als ik ze heb dan is 't altijd weer genieten geblazen met deze game
Ze hadden het trouwens nog over mijn GoT tag, ze waren eerder deze week een paar gotters tegengekomen in een HC potje op PS3. Blijkbaar hadden de gotters het ze behoorlijk moeilijk gemaakt
Nog even en GoT is een begrip in BC2
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Dat is pure emotie Aslan, pure emotieStriptease schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:25:
[...]
. Lekker chaos enzo, mensen die stressen en schelden zijn altijd grappig *kuch uno, tokus, cherionn :D*
Flickr PSN ID= cheironnl
Een aantal mensen hebben de tag alweer weggehaald, aangezien de server aan de andere kant af en toe leegliep. Misschien niet zo zeer omdat er een aantal Gotters zaten, maar omdat ze tegen 3 volledige GoT squads speelden
Gisteren een aantal vreemde potjes gespeeld...
Als defenders werden iedere keer redelijk overlopen bij de eerste set M-coms, terwijl ze met geen mogelijkheid de 2e set M-coms wisten te vernietigen. Dit was niet op 1 map zo, maar op meerdere. Maar het belangrijkste was dat we alles hebben gewonnen.
Ik vind jou nog best rustig, Cheiron...Dat is pure emotie Aslan, pure emotie

[ Voor 7% gewijzigd door Jackal131 op 17-06-2010 08:24 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dus je vind het tof dat je totaal geen tegenstand hebt en zomaar alle mcom's kan opblazen? Volgens mij is er dan voor beide teams geen zak aan, voor jou te makkelijk voor het andere team blijkbaar te moeilijk. Dit is trouwens het grootste probleem met BC2: ongebalanceerde teams. Hoe vaak je wel niet op een server komt en het ene team heeft allemaal k/d van >1 en het andere team allemaal k/d van <1. Het is pas tof als er hard gevochten wordt en jouw team uiteindelijk als winnaar uit de bus komt.Wizz15 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 02:27:
Vandaag toch een tof potje meegemaakt. We hadden de ronde gewonnen in nog geen 10 minuten en slechts 4x dood
Maar ja, blijkbaar ben ik één van de weinigen die er zo over denkt, want hoeveel zijn er wel niet die lamen met de CG. Dat soort gasten willen alleen maar makkelijke kills, als er een atoombom in het spel zou zitten zouden zulke figuren zelfs dat nog gebruiken om maar één tegenstander uit te schakelen.
Nadat gister een mooi schijfje in de brievenbus lag, kon ik na 2-3 weken afwezigheid weer eens knallen. omfg wat zuig ik hard nu. Moet weer helemaal in komen
gelukkig blijft C4 wel goed plakken, dus nog paar kills kunnen maken. Afgezien van de vietnam DLC, zijn er al andere dingen aangekondigd?
Het probleem is niet altijd dat het unbalanced teams zijn, maar meer de teamplay van de tegenstanders. Als je kijkt naar de ranks van de tegenstanders, dan zijn de teams aardig in balans. Maar als de tegenstander niet goed samenwerkt, wie heeft er dan schuld aan dat ze overlopen worden????SpitfireFrl schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:39:
[...]
Dus je vind het tof dat je totaal geen tegenstand hebt en zomaar alle mcom's kan opblazen? Volgens mij is er dan voor beide teams geen zak aan, voor jou te makkelijk voor het andere team blijkbaar te moeilijk. Dit is trouwens het grootste probleem met BC2: ongebalanceerde teams. Hoe vaak je wel niet op een server komt en het ene team heeft allemaal k/d van >1 en het andere team allemaal k/d van <1. Het is pas tof als er hard gevochten wordt en jouw team uiteindelijk als winnaar uit de bus komt.
Maar ja, blijkbaar ben ik één van de weinigen die er zo over denkt, want hoeveel zijn er wel niet die lamen met de CG. Dat soort gasten willen alleen maar makkelijke kills, als er een atoombom in het spel zou zitten zouden zulke figuren zelfs dat nog gebruiken om maar één tegenstander uit te schakelen.
Als wij potjes spelen tegen goed samenwerkende squads/clans, dan maakt het niet uit wat hun rank is, dan zijn het gewoon aardige potjes. Als we spelen tegen 12 rank 40+ spelers die niet samenwerken, dan zijn ze gewoon kansloos...wat is dan unbalanced?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dat is inderdaad niet wat ik bedoel zoals Jackal al zegt. Het probleem was niet dat het niet gebalanceerd was (want het was 8 tegen 8, dat heb ik nog gecheckt). Op sommige momenten waren wij zelfs in de minderheid. En vaak had de vijand ook geen idee waar we vandaan kwamen (door een assault met smoke in ons squad).SpitfireFrl schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:39:
Dus je vind het tof dat je totaal geen tegenstand hebt en zomaar alle mcom's kan opblazen? Volgens mij is er dan voor beide teams geen zak aan, voor jou te makkelijk voor het andere team blijkbaar te moeilijk. Dit is trouwens het grootste probleem met BC2: ongebalanceerde teams. Hoe vaak je wel niet op een server komt en het ene team heeft allemaal k/d van >1 en het andere team allemaal k/d van <1. Het is pas tof als er hard gevochten wordt en jouw team uiteindelijk als winnaar uit de bus komt.
Het potje voordat wij 'domineerden' hadden we het namelijk ook nog erg moeilijk om tegenstand te bieden. We moesten er ook gewoon voor werken om die m-coms op te blazen, het was niet zo dat we er op ons dooie gemak naar toe konden lopen om vervolgens even rustig die m-coms op te blazen
Het lag meer aan een medic die z'n werk goed deed in ons squad, en het feit dat we 1 iemand hadden die constant de vijand probeerde te flanken terwijl de rest van het squad met z'n 3en oprukte. Op die manier zijn campers (vooral bij de m-coms zelf) redelijk kansloos. Nu is campen bij de m-com niet erg als defender, maar je moet wel zorgen dat je er ook een paar medics hebt rondlopen dan
Voor afleiding zorgen met smoke werkt trouwens aardig merkte ik. De assault die constant aan 't flanken was gooide op bepaalde punten smoke op zonder dat de rest van het squad er in de buurt was, waardoor de vijand daarop concentreerde ipv op het groepje van 3 wat naar de m-coms onderweg was.
[ Voor 11% gewijzigd door Wizz15 op 17-06-2010 09:37 ]
Ik was gisteren zo hard met smokes aan het spammen dat ik zelfs een smoke kill had 
Maar heb de afgelopen dagen echt keiharde lag, meerdere mensen die ik keihard raak met meerdere hitmarkers.
Of mijn mes in iemand steken en niet doodkrijgen.
etc etc etc, gister nog met de apache aan de gang gegaan raketten sloegen overal in behalve waar ik richte.
Maar heb de afgelopen dagen echt keiharde lag, meerdere mensen die ik keihard raak met meerdere hitmarkers.
Of mijn mes in iemand steken en niet doodkrijgen.
etc etc etc, gister nog met de apache aan de gang gegaan raketten sloegen overal in behalve waar ik richte.
Gisteren na lange tijd weer een potje gespeeld en tijdens het rondje op Isla Inocentes als verdediger twee mooie geluks-kills gemaakt.
Als assault zag ik een heli aankomen dus ik richt m'n AN-94 en los een paar schoten en krijg een kill...+ headshot cool! Ik heb de gunner die ik niet eens kon zien ( heli was te ver weg) neergeschoten.
3 seconden later, krijg ik ook nog een vehicle destroy + nog 1 kill en nog wat bonussen zonder dat ik wat gedaan heb, blijkt dat ik de heli-piloot heb ge-headshot
en niet de gunner, zoals ik eerder dacht.
Tien minuutjes later zit ik als sniper in de struiken andere snipers het leven zuur te maken. Zie ik weer een heli in de verte dus ik richt op de heli om deze te spotten, leunt mijn palm per ongeluk op de touchpad van m'n laptop en los ik een schot met de GOL. Grrrr de vijandelijke assaulter 10m verderop hoorde dat schot, en dat was dus mijn dood.
Het perongeluk afgevuurde schot was overigens weer een headshot en de ongelukkige piloot was wederom het slachtoffer
Als assault zag ik een heli aankomen dus ik richt m'n AN-94 en los een paar schoten en krijg een kill...+ headshot cool! Ik heb de gunner die ik niet eens kon zien ( heli was te ver weg) neergeschoten.
3 seconden later, krijg ik ook nog een vehicle destroy + nog 1 kill en nog wat bonussen zonder dat ik wat gedaan heb, blijkt dat ik de heli-piloot heb ge-headshot
Tien minuutjes later zit ik als sniper in de struiken andere snipers het leven zuur te maken. Zie ik weer een heli in de verte dus ik richt op de heli om deze te spotten, leunt mijn palm per ongeluk op de touchpad van m'n laptop en los ik een schot met de GOL. Grrrr de vijandelijke assaulter 10m verderop hoorde dat schot, en dat was dus mijn dood.
Het perongeluk afgevuurde schot was overigens weer een headshot en de ongelukkige piloot was wederom het slachtoffer
gister heb ik op 3 servers gespeeld - continue set-backs erg frustrerendTRAXION schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:59:
Maar heb de afgelopen dagen echt keiharde lag
Het wordt tijd dat we eens verlost worden van die bulletmagnet aan onze kont. Wij hebben inderdaad hetzelfde probleem...waar we ook staan in een groepje, wij zijn altijd de eersten die omgelegd wordenWizz15 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:22:
[...]
... Dat ik maar 4x doodga in een potje is echt behoorlijk uitzonderlijk, zoals sommige gotters hier wel kunnen bevestigen
...

gisteren bij wijze van test met 4 man tegelijk allemaal aan het smoken geslagen. Je zag geen hand voor ogen, waarna eentje de bom ging zetten en de rest bleef smoken en granaten gooien. Werkt uitstekend, aangezien dan echt niemand kan zien waar alle smoke vandaan komt. (en een FPS drop van ongeveer 60%, maar dat neem ik op de koop toe)Wizz15 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:22:
[...]
Voor afleiding zorgen met smoke werkt trouwens aardig merkte ik. De assault die constant aan 't flanken was gooide op bepaalde punten smoke op zonder dat de rest van het squad er in de buurt was, waardoor de vijand daarop concentreerde ipv op het groepje van 3 wat naar de m-coms onderweg was.
meer mensen met problemen om een server te joinen momenteel?
Leuke killschrisO schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:11:
Je moet anders even je touchpad uitschakelen als je met je muis speelt, scheelt een hoop frustratie
Twitter updates over de patch:
Hugesummer: @Bazajaytee hehe =), status update about the patching?, you said he was sick last timei asked and you had not heart anything new.=)
Bazajaytee: @Hugesummer He isn't in the office yet today to catch up with.
Hugesummer: @Bazajaytee so there is realy only one guy doing all the patching?, and even though its 1 montch delayed STILL only one guy? =&&&
Bazajaytee: @Hugesummer Throwing more programmers at one bug doesn't help things.

[ Voor 4% gewijzigd door drZymo op 17-06-2010 11:01 ]
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
De balancer van BC2 werkt (op PS3) juist erg goed. Je wordt, als je een server joint, altijd in een server gegooid waarin spelers zitten met een gelijk skill level. In mijn geval zijn dat spelers van lvl 22 tot 40, een enkele hogere of lagere uitzondering daargelaten (mijn skill level slingert wat tussen 175 en 185).
Hetgeen de verhoudingen in servers verpest zijn hoger geplaatste spelers (qua skill level) die joinen op een lager skill level maatje.
Voor de rest is het, zoals hierboven aangegeven, nagenoeg alleen maar de teamplay die win of verlies veroorzaakt.
Hetgeen de verhoudingen in servers verpest zijn hoger geplaatste spelers (qua skill level) die joinen op een lager skill level maatje.
Voor de rest is het, zoals hierboven aangegeven, nagenoeg alleen maar de teamplay die win of verlies veroorzaakt.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
* Battlefield: Bad Company 2
- Kit Shortcut Bundle Pack (€ 17.99)
- Kit Shortcut Medic (€ 6.49)
- Kit Shortcut Assault (€ 6.49)
- Kit Shortcut Engineer (€ 6.49)
- Kit Shortcut Recon (€ 6.49)
- Kit Shortcut Bundle Pack (€ 17.99)
- Kit Shortcut Medic (€ 6.49)
- Kit Shortcut Assault (€ 6.49)
- Kit Shortcut Engineer (€ 6.49)
- Kit Shortcut Recon (€ 6.49)
[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 17-06-2010 11:30 ]
Mooi he, 18 euro betalen voor wat dingen die je in een paar uur vrijspeelt
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Brr heb het wel beetje gehad met die snipers overal , ik ben normaal gezien de eerste om iedereen vrij te laten in zijn spelkeuze maar als je rushed tegen een team snipers en uw hele eigen team is ook aan het snipen dan wordt het wel erg boring
Heb dus nieuwe BC hobby ... Zet eens de snipers uit je eigen team in de zak .. Spawn ik naast de snipers uit mijn squad en begin ik in het wilde weg te springen en te schieten zodat alle verdedigendes snipers hun weten zitten , dit herhaal ik dan bij alle sniper groepjes van mijn eigen team ...
Beetje zielig i know maar 12 aanvallend (en stilzittende) snipers in 16 vs 16 Rush is er zwaar over...
Heb dus nieuwe BC hobby ... Zet eens de snipers uit je eigen team in de zak .. Spawn ik naast de snipers uit mijn squad en begin ik in het wilde weg te springen en te schieten zodat alle verdedigendes snipers hun weten zitten , dit herhaal ik dan bij alle sniper groepjes van mijn eigen team ...
Beetje zielig i know maar 12 aanvallend (en stilzittende) snipers in 16 vs 16 Rush is er zwaar over...
Tracer dart...Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:08:
Brr heb het wel beetje gehad met die snipers overal , ik ben normaal gezien de eerste om iedereen vrij te laten in zijn spelkeuze maar als je rushed tegen een team snipers en uw hele eigen team is ook aan het snipen dan wordt het wel erg boring
idd staan er ineens allemaal roode lichtjes in de bossen
we wish you a merry Christmas ....
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
De game heeft mij al een controller gekost anders
Overigens heb ik ook best vaak het idee dat als ik in een groepje sta, ik altijd degene ben die dood ga. Het zal vast niet zo zijn, maar dat gevoel heb ik wel.
-edit-
Overigens goed dat die shortcut packs zo duur zijn. Laat die gasten maar bloeden voor de unlocks
[ Voor 32% gewijzigd door cheiron op 17-06-2010 13:12 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
hehe das idd ook een goed idee ga ik wel eens doen , maar t is grappig als je de snipers uit uw eigen team zo in de zak zet , paar seconden daarna regent het mortar strikes op die positiesProxx schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:51:
[...]
idd staan er ineens allemaal roode lichtjes in de bossen
we wish you a merry Christmas ....
Meestal word ik dan keihard uitgescholden in de in game chat maar ze moeten verdomme maar eens aanvallen , ga deathmatch spelen als je enkel kills wilt halen he ...
Verwijderd
me says c4 his cover downVerwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:08:
Kan iemand voor mij even de SPECACT achievements voor de xbox360 uit de doeken doen?
Tot zover heb ik dit gevonden:
SPECACT Assault Elite(15 points): Get all SPECACT Assault Awards
In a round, kill 8 enemies with the M16 SPECACT.
Reach a killstreak of 5 with the M16 SPECACT
SPECACT Engineer Elite (15 points): Get all SPECACT Engineer Awards
In a round, kill 8 enemies with the UMP SPECACT
Reach a killstreak of 5 with the UMP SPECACT
SPECACT Recon Elite (15 points): Get all SPECACT Recon Awards
In a round. kill 8 enemies with the M95 SPECACT
Reach a killstreak of 5 with the M95 SPECACT
SPECACT Medic Elite (15 points): Get all SPECACT Medic Awards
In a round, kill 8 enemies with the MG3 SPECACT
Reach a killstreak of 5 with the MG3 SPECACT
Ik kan geen wapens meer unlocken. Hoe selecteer ik het specact wapen? Ik zie in de stats dat ik er al mee gespeeld heb. Maar ik heb geen idee of ik dat opgeraapt heb of zelf gekozen. Als ik het al zelf gekozen heb zie ik het niet op mijn xbox 360
Ik kan geen wapens meer unlocken. Hoe selecteer ik het specact wapen? Ik zie in de stats dat ik er al mee gespeeld heb. Maar ik heb geen idee of ik dat opgeraapt heb of zelf gekozen. Als ik het al zelf gekozen heb zie ik het niet op mijn xbox 360
[ Voor 48% gewijzigd door scorelord op 17-06-2010 13:20 ]
Verwijderd
Specact is de betaalde DLC van 18 euro voor nieuwe uitstraling van je char + gunscorelord schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:19:
Kan iemand voor mij even de SPECACT achievements voor de xbox360 uit de doeken doen?
En dat heb ik dus ook gegoogled samen met Dr Pepper codes (voor us only) maar ik ga er van uit dat je je 1000G kan halen met een spel als je dat gekocht hebt. Het is niet 1200G wat je bij addons ziet toch?Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:21:
[...]
Specact is de betaalde DLC van 18 euro voor nieuwe uitstraling van je char + gun
Op de PS3 kostte het me maar 5 euro...Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:21:
[...]
Specact is de betaalde DLC van 18 euro voor nieuwe uitstraling van je char + gun
18 euro gaan alle unlocks van de vanilla wapens kosten
[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 17-06-2010 13:49 ]
Verwijderd
hehe das ook smerig maar ergens ook nadelig voor mezelf , ik kan die cover nog gebruiken als ik zelf aan het rushen ben ..
Verwijderd
daar heb je gelijk in, Ik ga in het geval van vele snipers in beide partijen close combat recon. Want die motion sensors zijn dan verdomd handig als je die MCOM probeert armen en beschermen.SVV + motion mine is godmode = close to haxVerwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:03:
hehe das ook smerig maar ergens ook nadelig voor mezelf , ik kan die cover nog gebruiken als ik zelf aan het rushen ben ..
geen excuus, dan loop je maar omVerwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:03:
[...]hehe das ook smerig maar ergens ook nadelig voor mezelf , ik kan die cover nog gebruiken als ik zelf aan het rushen ben ..
Exclusive Asgaro news lol: PC patch won't step in the footsteps of Duke Nukem Forever!
Bron http://forums.electronica...pc/1172209-new-patch.html
Bron http://forums.electronica...pc/1172209-new-patch.html
New Patch
By the end of tomorrow we will have something to tell you regarding the release date of the patch.
Kalms is going to do some work before we can discuss our solution but we may roll back one of the changes so we can get the current changelog out and work on that one remaining issue after.
That will allow you to get most of the fixes and features which you have been waiting for including access to Map Pack #3.
Het lijkt niet zo het is gewoon zo. Soms heb ik dat ook, zoals gisteren: Ik werd gisteren in Nelson Bay 7x achterelkaar (ja achterelkaar) en alleen ik door een kut hand grenade door verschillende mensen gedood. Way to OP en sinds de laatste patch krijg je hand grenades/c4 sneller dus iedereen proviteert ervan en gaat naast een ammo pack staan en hun natuurlijk vol spammen enzo vieze lijers durven niet face to face te schieten zielige son of a bitchescheiron schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:05:
[...]
De game heeft mij al een controller gekost andersPlus dat ik de game heb geprobeerd te boycotten.. lukte ook precies 3 dagen
Overigens heb ik ook best vaak het idee dat als ik in een groepje sta, ik altijd degene ben die dood ga. Het zal vast niet zo zijn, maar dat gevoel heb ik wel.
-edit-
Overigens goed dat die shortcut packs zo duur zijn. Laat die gasten maar bloeden voor de unlocks
Volgens mij is er iets goed mis met de damage van die granaten trouwens, want gisteren op Nelson Bay sta ik naast mn ammo pack en heb volgens mij wel 83 van die krengen naar groepjes tegenstanders gegooid, en alsnog heb ik er niet meer dan 7 kills mee gehaald, waarbij steeds maar 1 uit het groepje omviel.....Striptease schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:35:
[...]
Het lijkt niet zo het is gewoon zo. Soms heb ik dat ook, zoals gisteren: Ik werd gisteren in Nelson Bay 7x achterelkaar (ja achterelkaar) en alleen ik door een kut hand grenade door verschillende mensen gedood. Way to OP en sinds de laatste patch krijg je hand grenades/c4 sneller dus iedereen proviteert ervan en gaat naast een ammo pack staan en hun natuurlijk vol spammen enzo vieze lijers durven niet face to face te schieten zielige son of a bitches.

Disclaimer: ik heb gisteren niet gespeeld, daarnaast heeft mijn PS3-matchmaking system de andere GoTters op magische wijze altijd weten te ontwijken
Splash damage van hand grenades heeft een behoorlijk groot bereik (groter dan dat flikkerende nade indicatortje aangeeft), maar verliest ook snel damage naarmate de slachtoffers verder van de nade explosie staan. Iemand met 100% leven gaat eigenlijk alleen dood door een nade als ie er bovenop staat. Maar door de snelle refill van ammo packs altijd wel 'leuk' om chokepoints er mee te spammenAllSeeyinEye schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:49:
[...]
Volgens mij is er iets goed mis met de damage van die granaten trouwens, want gisteren op Nelson Bay sta ik naast mn ammo pack en heb volgens mij wel 83 van die krengen naar groepjes tegenstanders gegooid, en alsnog heb ik er niet dan 7 kills mee gehaald, waarbij steeds maar 1 uit het groepje omviel.....![]()
Disclaimer: ik heb gisteren niet gespeeld, daarnaast heeft mijn PS3-matchmaking system de andere GoTters op magische wijze altijd weten te ontwijken
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Hierbij moet wel vermeld worden dat Aslan steeds op dezelfde plek bleef zitten (zolder van eerste M-comStriptease schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:35:
[...]
Het lijkt niet zo het is gewoon zo. Soms heb ik dat ook, zoals gisteren: Ik werd gisteren in Nelson Bay 7x achterelkaar (ja achterelkaar) en alleen ik door een kut hand grenade door verschillende mensen gedood. Way to OP en sinds de laatste patch krijg je hand grenades/c4 sneller dus iedereen proviteert ervan en gaat naast een ammo pack staan en hun natuurlijk vol spammen enzo vieze lijers durven niet face to face te schieten zielige son of a bitches.
Neej eerst zat ik in a, die tough guys stonden eerst boven A: Daardoor 2x gekilledJackal131 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:59:
[...]
Hierbij moet wel vermeld worden dat Aslan steeds op dezelfde plek bleef zitten (zolder van eerste M-com. Tja als die gasten dan blijven gooien, dan is dat easy kills maken
Daarna stonden weer een paar gasten ergens bij A en maakte niks uit waar ik heen ging, ik kwam bij een granaat terecht. Nadat A kapot was ging ik naar B en toen begon de spam again. Eerst zaten ze boven a, effe snel gecleared met de CG die ik opgepikt had en daarna stress stress stress again.
En je kan wel zeggen moest je maar niet in B of A staan maar we verder overgelopen de eerste ronde maar ik kon ook effe helemaal naar achteren lopen en snipen maar dat is niet mijn style (gewoon die mofos op close combat rapen, zal ze leren!). Maarja 2e base ging dan wel weer lekker, ze hadden maar 1x A kunnen armen en daarna was het klaar voor hun!
[ Voor 20% gewijzigd door Aslanboy1905 op 17-06-2010 16:05 ]
Even een tip: Gebruik je crossfire? Installeer dan niet cat 10.6, BFBC2 fps worden gehalveerd.
Tjah ik heb ook altijd de pech met de volle 100hp alsnog dood te gaan door een nade, ren er altijd vanaf maar het doet altijd teveel pijn.Striptease schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:35:
[...]
Daarnaast blijf ik laggen.
Skilllevel van de meeste gotters ligt rond de 190 en omhoog misschien is dat de rede ?AllSeeyinEye schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:49:
[...]
Volgens mij is er iets goed mis met de damage van die granaten trouwens, want gisteren op Nelson Bay sta ik naast mn ammo pack en heb volgens mij wel 83 van die krengen naar groepjes tegenstanders gegooid, en alsnog heb ik er niet meer dan 7 kills mee gehaald, waarbij steeds maar 1 uit het groepje omviel.....![]()
net een potje gehad met daarin een medic die op het einde 107-7 stond. Ja ja. Dikke cheater weer. En stellig beweren dat hij geen cheater is, maar in de tussen tijd wel constant headshots krijgen en precies weten waar iedereen zit
deze noob dus: Noob
[ Voor 14% gewijzigd door mhindrik op 17-06-2010 17:28 ]
Alle vragen hebben een antwoord
Cheats !mhindrik schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:24:
net een potje gehad met daarin een medic die op het einde 107-7 stond. Ja ja. Dikke cheater weer. En stellig beweren dat hij geen cheater is, maar in de tussen tijd wel constant headshots krijgen en precies weten waar iedereen zit
Lijkt me duidelijk, elke 15 seconden en kill lijkt me erg sterk.
Hij gebruikt over het algemeen de AN-94 en heeft daarmee een accuracy van 16%mhindrik schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:24:
Niet echt statistieken van een hacker. Denk dat ie echt gewoon beter dan de rest is zeg maar
Oe dat had ik nog niet gezien. Ik neem me woorden terug.TRAXION schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:32:
[...]
Cheats !
Lijkt me duidelijk, elke 15 seconden en kill lijkt me erg sterk.
[ Voor 17% gewijzigd door phosporus op 17-06-2010 17:39 . Reden: AHAAA ]
En als je geen Crossfire gebruikt?unfor schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:05:
Even een tip: Gebruik je crossfire? Installeer dan niet cat 10.6, BFBC2 fps worden gehalveerd.
Misschien beetje offtopic hoor, maar die site laad niet in mijn FF. Het scherm blijft wit.
CTRL+F5 niks werkt, iemand een idee?
wel knap dat hij in 9 uur op lvl 25 zit
Spawncamper lijkt me wel een goede definitie, daar hij als defender een W/L ratio heeft van 2.5, en attacker maar iets van een 0,9.
Nuja, het lijkt me straf, maar als punkbuster niets zegt.. Dan moet het nog ontdekt worden
.
Nuja, het lijkt me straf, maar als punkbuster niets zegt.. Dan moet het nog ontdekt worden
Verwijderd
Zojuist een beetje de tank-whore gespeeld op Port Valdez. Mijn team scheen niet te snappen hoe je met voertuigen je voordeel kon doen. Altijd lekker om een paar keer de Apache uit de lucht te schieten met je tank, en dan vervolgens ook nog een Blackhawk.
Ik heb die hele ronde maar twee tanks gebruikt. Op een gegeven moment had ik geen machinegeweer meer (althans, dat werkte niet meer). Heb toen besloten om de tank zelf met RPG-s op te blazen, en de volgende tank die spawnde te pakken. Werkte het machinegeweer nog niet! Alternate weapon is altijd geselecteerd als perk. Is dit een bug? Hebben meer mensen hier last van? Of is mijn controller (360) kapot?
Vragen vragen........iemand een antwoord?
Ik heb die hele ronde maar twee tanks gebruikt. Op een gegeven moment had ik geen machinegeweer meer (althans, dat werkte niet meer). Heb toen besloten om de tank zelf met RPG-s op te blazen, en de volgende tank die spawnde te pakken. Werkte het machinegeweer nog niet! Alternate weapon is altijd geselecteerd als perk. Is dit een bug? Hebben meer mensen hier last van? Of is mijn controller (360) kapot?
Vragen vragen........iemand een antwoord?
YES! Ik ben eindelijk Veteran! Level 2. Ik heb dus zoals eerder was gemeld de EA Chat Support geraadpleegd en werd heel netjes geholpen. Ze hebben BF2 met alle expansions toegevoegd en Heroes. Ik vertelde namelijk dat ik die had en ik moest mijn account gegevens geven en het is hersteld! Goed bezig EA!
Nu ff snel die M1 Garand vol kneppe en heb weer een leuk insigne erbij!
Edit:
Kreeg net een email met daarin nog het chatlog van ons gesprek. Is hieronder te zien. Weet je wat je moet vragen als je hetzelfde probleem hebt...
Edit:
Kreeg net een email met daarin nog het chatlog van ons gesprek. Is hieronder te zien. Weet je wat je moet vragen als je hetzelfde probleem hebt...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| Hi, my name is Haden. How may I help you? [10:50:55 AM] : Hi [10:51:05 AM] : I don't have Veteran status [10:51:17 AM] : within Bad Company 2 [10:51:32 AM] : i have added 2 games [10:51:58 AM] Haden: May I know the name of games? [10:50:02 AM] : Bad Company 2 and Battlefield Heroes [10:52:56 AM] : I also have Battlefield 2 with euroforce and special forces [10:53:10 AM] : but I registerd them on other email address [10:53:29 AM] Haden: May I know your soldier name along with your EA account e-mail address? [10:51:21 AM] : ******@hotmail.com [10:54:04 AM] : Bad Company 2 = Techno Overlord [10:54:13 AM] : EA Account = ****** [10:54:20 AM] : And Heroes soldier = ***** [10:54:26 AM] Haden: In which account your BFBC 2 is registered? [10:53:09 AM] : ********@hotmail.com [10:55:51 AM] : xbox 360 version [10:55:54 AM] : when I check http://www.badcompany2.ea.com/soldier I see both accounts [10:56:07 AM] : i logged in with ******@hotmail.com [10:56:15 AM] : I got stats with Techno Overlord [10:57:28 AM] Haden: Please give me a moment. [10:55:04 AM] : and allthough I played Heroes the stat do not appear [10:57:39 AM] : ok sorry take your time. I will wait [10:57:54 AM] Haden: Thankx [10:56:31 AM] : I see u fixed it? [11:09:03 AM] : I refresh the page and my status is 2 [11:09:09 AM] : can you confirm this? [11:09:15 AM] Haden: Thank you for your patience. [11:08:06 AM] Haden: I added veteran for BF 2, bf heroes, bf euro force and bf special force to your account. [11:09:26 AM] Haden: Is there anything else may I assist you? [11:09:38 AM] : No sir [11:22:13 AM] : thank u! [11:22:15 AM] : very much [11:22:18 AM] Haden: Your welcome. [11:20:26 AM] : bye! [11:23:08 AM] : have a nice day! [11:23:12 AM] Haden: I would greatly appreciate if you can take some time to complete the survey which you will receive in your email. [11:20:40 AM] : ok I will [11:23:25 AM] : no problem [11:23:30 AM] Haden: Thank you for your participation in the EA Games Chat Support. [11:22:44 AM] '' disconnected ('Concluded by Agent'). [11:29:56 AM] |
[ Voor 74% gewijzigd door Techno Overlord op 17-06-2010 21:03 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Waarom speel jij de console versie als je zon pc hebt?Techno Overlord schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:55:
YES! Ik ben eindelijk Veteran! Level 2. Ik heb dus zoals eerder was gemeld de EA Chat Support geraadpleegd en werd heel netjes geholpen. Ze hebben BF2 met alle expansions toegevoegd en Heroes. Ik vertelde namelijk dat ik die had en ik moest mijn account gegevens geven en het is hersteld! Goed bezig EA!
Haha, omdat ik met matties speel die geen pc gamers zijn of een trage kutpc hebben.
Is heden ten dagen toch niet meer echt zó speciaal?

Forever raver!
Accuracy zegt niks, kijk eens naar die headshot kill verhouding. Minimaal de helft van zijn kills zijn headshots. Daar gaat een lampje branden.phosporus schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:37:
[...]
Hij gebruikt over het algemeen de AN-94 en heeft daarmee een accuracy van 16%
Niet echt statistieken van een hacker. Denk dat ie echt gewoon beter dan de rest is zeg maar
[...]
Oe dat had ik nog niet gezien. Ik neem me woorden terug.
Alle vragen hebben een antwoord
Of hij is echt heel goed, dat is een mogelijkheid maar zeer onwaarschijnlijk, zoveel echt goede spelers zijn er niet, of hij is een cheater, die kans is een stuk groter.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het punt is dat statistieken niks zeggen over het individuele persoon. Hij kan gewoon zo goed zijn eigenlijk.Tsurany schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:58:
Of hij is echt heel goed, dat is een mogelijkheid maar zeer onwaarschijnlijk, zoveel echt goede spelers zijn er niet, of hij is een cheater, die kans is een stuk groter.
Maar op de pc houd je altijd cheaters. Een van de redenen om daar niet meer op te gamen.
Met betrekking tot de lag: log even in op www.ea.com (onder aan de pagina) en check in je account settings of het land goed is ingesteld. Als je hem daar op US hebt staan bijvoorbeeld (had ik namelijk wel), dan word je in-game alleen verbonden met US servers (als je niet iemand uit je friendlist joint).TRAXION schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:15:
Tjah ik heb ook altijd de pech met de volle 100hp alsnog dood te gaan door een nade, ren er altijd vanaf maar het doet altijd teveel pijn.
Daarnaast blijf ik laggen.
Sinds vandaag is er namelijk door Dice een wijziging doorgevoerd die (xbox en ps3) spelers automatisch verbind met de dichtstbijzijnde server, maar dat werkt wel op basis van het land wat je hebt ingesteld voor je EA account.
Grote kans dat de lag komt door een foute instelling daar
[ Voor 3% gewijzigd door Wizz15 op 18-06-2010 05:27 ]
ik vindt gamen met zo'n muis op de PS3 ook cheaten
De hoeveelheid cheaters valt echt reuze mee, de meeste servers hebben nu punkbuster aanstaan.
Ik heb ooit een rondje met een hacker gehad, dat is 1 rondje op een totale speeltijd van 134 uur..

De hoeveelheid cheaters valt echt reuze mee, de meeste servers hebben nu punkbuster aanstaan.
Ik heb ooit een rondje met een hacker gehad, dat is 1 rondje op een totale speeltijd van 134 uur..
En jouw post slaat op....?brilsmurfffje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:09:
ik vindt gamen met zo'n muis op de PS3 ook cheaten![]()
Ik vermoed dat je het over Splitfish en FragNstein hebt. Mijns inziens is dat geen cheaten, dat zijn immers game-accessoires waarover iedereen kan beschikken.
Verwijderd
Bovendien werkt zo'n splitfish voor geen meter.
Ik heb er ook één aangeschaft, en welgeteld 5 minuten geprobeert.
Hij ligt al maanden zielig alleen in de kast.
Ik heb er ook één aangeschaft, en welgeteld 5 minuten geprobeert.
Hij ligt al maanden zielig alleen in de kast.
Ik vind een muis op de ps3 niet hetzelfde als een pad.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:43:
[...]
En jouw post slaat op....?
Ik vermoed dat je het over Splitfish en FragNstein hebt. Mijns inziens is dat geen cheaten, dat zijn immers game-accessoires waarover iedereen kan beschikken.
Dan zou je het moeten kunnen filteren alla Killzone2.
Een muis geeft je een flinke voorsprong ten opzichte van thumbsticks.
Ben zelf jaren pc gamer geweest en de snelheid op pc is voor mij vele malen hoger.
Als iemand mij wil sponseren wil ik wel een fragnstein kopen en even demonstreren
Verwijderd
Van de Fragnstein weet ik het niet, maar de splitfish heeft nogal last van input lag.TRAXION schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:00:
[...]
Als iemand mij wil sponseren wil ik wel een fragnstein kopen en even demonstreren
De bewegingen moeten vertaald worden naar analoge stick bewegingen die de PS3 begrijpt.
Dit kost wat tijd, en daardoor zat ik altijd naast mijn target.
De slechte resolutie maakte het nog eens onmogelijk om zuiver te richten.
Je vergeet er bij te zeggen dat wanneer je met een muis op de ps3 speelt, de auto-aim wordt uitgeschakeld. Dit hebben alleen controller gamers. Met auto-aim kan je met een controller vrijwel net zo precies schieten als met een muis+keyboard imho.
Forever raver!
Nou nou, overdrijven is ook een kunstphosporus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:21:
[...]
Het punt is dat statistieken niks zeggen over het individuele persoon. Hij kan gewoon zo goed zijn eigenlijk.
Maar op de pc houd je altijd cheaters. Een van de redenen om daar niet meer op te gamen.
Buiten lopen moordenaars rond, nu ook een reden om niet meer buiten te komen?phosporus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:21:
[...]
Het punt is dat statistieken niks zeggen over het individuele persoon. Hij kan gewoon zo goed zijn eigenlijk.
Vindt dat een beetje vergaan, heb een vraagje als je online gaat:
- Zijn er genoeg server? Ook voor beginneners, omdat ik nog niet goed weet hoe het werkt. (ben een counter strike speler).
- Zijn voertuigen handig? Moet je die gebruiken of mag?
- Hoe werkt het met die rank's?
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Ruim overdreven. Ik weet niet welke game jij als laatste hebt gespeeld op de pc, maar ik merk er echt amper iets van.phosporus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:21:
Het enige wat ik merk is dat er soms mensen gekickt worden door punkbuster om een aimbot of dergelijke. Volgens mij is het voor een mens moeilijk om door te hebben of iemand een aimbot gebruikt of gewoon heel scherp kan schieten. En ik weet zeker dat de meeste mensen die worden beschuldig van cheaten gewoon goed zijn
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Het is een aim assist. Hoe vaak ik wel niet moet aanhoren dat er op de console's alleen maar auto aims zijn.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:12:
Je vergeet er bij te zeggen dat wanneer je met een muis op de ps3 speelt, de auto-aim wordt uitgeschakeld. Dit hebben alleen controller gamers. Met auto-aim kan je met een controller vrijwel net zo precies schieten als met een muis+keyboard imho.
En met een aim assist/auto aim schiet je op lange afstand niks raak en in sommige situaties op bewegende dingen ook niet.
Vooral de wat oudere Call of duty's. Gelukkig zei ik ook 1 (!!!) van de redenen, want anders zouden jullie nog gelijk hebben ook.XanderDrake schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:50:
[...]
Ruim overdreven. Ik weet niet welke game jij als laatste hebt gespeeld op de pc, maar ik merk er echt amper iets van.
Het enige wat ik merk is dat er soms mensen gekickt worden door punkbuster om een aimbot of dergelijke. Volgens mij is het voor een mens moeilijk om door te hebben of iemand een aimbot gebruikt of gewoon heel scherp kan schieten. En ik weet zeker dat de meeste mensen die worden beschuldig van cheaten gewoon goed zijn
Phosporus heeft weer tegen het zere been van PC gamers aangeschopt. Zal het niet meer doen hoor.
Als het goed is word je neer geflikkerd met mensen met dezelfde rang/skill lvl.T-Rhidon schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:40:
[...]
Buiten lopen moordenaars rond, nu ook een reden om niet meer buiten te komen?
- Zijn er genoeg server? Ook voor beginneners, omdat ik nog niet goed weet hoe het werkt. (ben een counter strike speler).
Als je met ze overweg kan zijn ze vrij handig.
Verdien punten en je gaat omhoog.
PS: Vind het nogal een groot verschil tussen moordenaars die je niet kan ontlopen omdat je niet weet waar ze zitten(oid) of gewoon van een platform(PC) afstappen en op een andere(xbox360) beginnen gewoon omdat er een aantal dingen niet meer leuk zijn op de pc. Ik bedoel hoe voelt het om door DICE helemaal vergeten te zijn. Lijkt mij knap lullig. En buiten dat kan je tegenwoordig niet meer in een pc server komen van een modern spel of je word voor cheater uitgescholden.
[ Voor 28% gewijzigd door phosporus op 18-06-2010 11:08 ]
Ik zeg ook niet dat een muis en een pad hetzelfde zijn. Wat ik aangeef is dat het een 'voordeel' is dat iedereen zichzelf zou kunnen verschaffen, vergelijk het met het race-stuurtje in verhouding tot een reguliere controller.TRAXION schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:00:
[...]
Ik vind een muis op de ps3 niet hetzelfde als een pad.
Dan zou je het moeten kunnen filteren alla Killzone2.
Een muis geeft je een flinke voorsprong ten opzichte van thumbsticks.
Ben zelf jaren pc gamer geweest en de snelheid op pc is voor mij vele malen hoger.
jou sig en ondertitel....T-Rhidon schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:40:
[...]
Buiten lopen moordenaars rond, nu ook een reden om niet meer buiten te komen?

Forever raver!
Verwijderd
Hier moet ik Phosporus toch even bijvallen. Heb een aantal jaar BF2 op de PC gespeeld. Op de PC ligt het tempo veel hoger doordat je met muis speelt. Sneller aimen, sneller bewegen. En ja, er zaten ook veel cheaters in BF2. Op een gegeven moment vergalt dat echt je spel plezier
Nu speel ik BC2 op de 360, en ik kom niets van cheaters meer tegen. Ja het gaat wat trager, en ja het mikken is lastiger, en ja daardoor maken de n00bs meer kans je af te schieten......maar wat maakt het uit? Je weet in ieder geval dat het nu eerlijk gaat.
Nu speel ik BC2 op de 360, en ik kom niets van cheaters meer tegen. Ja het gaat wat trager, en ja het mikken is lastiger, en ja daardoor maken de n00bs meer kans je af te schieten......maar wat maakt het uit? Je weet in ieder geval dat het nu eerlijk gaat.
Dat is inderdaad een van mij klachten wat betreft console shooters, het tempo.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:21:
Hier moet ik Phosporus toch even bijvallen. Heb een aantal jaar BF2 op de PC gespeeld. Op de PC ligt het tempo veel hoger doordat je met muis speelt. Sneller aimen, sneller bewegen. En ja, er zaten ook veel cheaters in BF2. Op een gegeven moment vergalt dat echt je spel plezier
In de tijd dat een Xbox 360 BC2 player een stukje heeft gelopen, een target heeft gevonden en zijn aim op orde heeft, zou ik hem als PC shooter al drie keer overhoop hebben geschoten, hem ge-teabag-d en hem een degelijke begrafenis gegeven.
Maar goed, dat hoort ook bij het doel van console gamen. Lekker relaxed op de bank achter de TV beetje shooten, dan is het ook niet erg als het net wat langzamer gaat.
En inderdaad. BF2 was cheat galore. Mensen die hele games onaangeraakt *in* een muur bivakeren enzo. Maar dat heb ik echt bijna niet op BC2.
Als er auto-aim was, denk je dat mensen dan nog het spel zouden spelen ? Iedereen drukt maar gewoon op de schiet knop en je aim gaat vanzelf naar je tegenstander, neej dat zou leuk zijn.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:12:
Edit:
PS: Pixel racen met wiel is ook cheaten dus, geef mij maar je G27 aan mij want cheaten is niks voor jou.
[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 18-06-2010 11:55 ]
Heb je al eens UT gespeeld op een PS3? Daar speel je met je controller ook tegen PC gamers die met muis en keybord spelen. (cross-compatible) Die rennen heus niet sneller hoor. Vaak genoeg delven ze het onderspit tegen mij met m'n controller.XanderDrake schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:41:
[...]
Dat is inderdaad een van mij klachten wat betreft console shooters, het tempo.
In de tijd dat een Xbox 360 BC2 player een stukje heeft gelopen, een target heeft gevonden en zijn aim op orde heeft, zou ik hem als PC shooter al drie keer overhoop hebben geschoten, hem ge-teabag-d en hem een degelijke begrafenis gegeven.![]()
Maar goed, dat hoort ook bij het doel van console gamen. Lekker relaxed op de bank achter de TV beetje shooten, dan is het ook niet erg als het net wat langzamer gaat.
En inderdaad. BF2 was cheat galore. Mensen die hele games onaangeraakt *in* een muur bivakeren enzo. Maar dat heb ik echt bijna niet op BC2.
Modern Warfare 2 is al hendig snel op consoles, is op pc heus niet nog sneller (want dan wordt t haast onspeelbaar).
Als ik op youtube filmpjes kijk van BC2 op de PC dan ziet het er precies hetzelfde uit qua snelheid. Misschien dat het om je heen kijken sneller gaat maar de algehele pace is exact gelijk.
Op console kan je ook de sensitivity zo hoog zetten maar dan wordt t vaak weer onnaukeurig. Met Halo zet ik de sensitivity weer juist lager dan de standaard. Bij UT op PS3 weer hoger. Net zoals ik shooters op PC ook graag hoger speel dan de vooraf ingestelde sensitivity.
Op consoles wordt ook flink gecheat. Een poos lang op zowel de PS3 als de 360 dikke cheats met aimbots
en al met Modern Warfare 2.... Halo waar in kleine maps zonder vehicles opeens 20 ghosts spawnen en dat soort shit. Toegegeven, op consoles een stuk minder dan op pc maar ook daar ben je als cheaterhater niet veilig...
Er zit wel degelijk auto aim op. Het is niet dat er de cross hair vanzelf op de target blijft mikken maar als je iemand tegenkomt en er wordt gestrafed dan stuurt je cross hair een klein beetje mee met de target. Dat zit op vrijwel elke console shooter, ook bij BC2.Striptease schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Als er auto-aim was, denk je dat mensen dan nog het spel zouden spelen ? Iedereen drukt maar gewoon op de schiet knop en je aim gaat naar je tegenstander gaan, dat zou pas fucked up zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door Techno Overlord op 18-06-2010 11:53 ]
Forever raver!
Oops, dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Techno Overlord op 18-06-2010 11:54 ]
Forever raver!
Dat heb ik dan nooit opgemerkt en ik denk dat als je aan de andere console players vraagt je hetzelfde antwoord zal krijgen.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Heb je al eens UT gespeeld op een PS3? Daar speel je met je controller ook tegen PC gamers die met muis en keybord spelen. (cross-compatible) Die rennen heus niet sneller hoor. Vaak genoeg delven ze het onderspit tegen mij met m'n controller.
Modern Warfare 2 is al hendig snel op consoles, is op pc heus niet nog sneller (want dan wordt t haast onspeelbaar).
Als ik op youtube filmpjes kijk van BC2 op de PC dan ziet het er precies hetzelfde uit qua snelheid. Misschien dat het om je heen kijken sneller gaat maar de algehele pace is exact gelijk.
Op console kan je ook de sensitivity zo hoog zetten maar dan wordt t vaak weer onnaukeurig. Met Halo zet ik de sensitivity weer juist lager dan de standaard. Bij UT op PS3 weer hoger. Net zoals ik shooters op PC ook graag hoger speel dan de vooraf ingestelde sensitivity.
Op consoles wordt ook flink gecheat. Een poos lang op zowel de PS3 als de 360 dikke cheats met aimbots
en al met Modern Warfare 2.... Halo waar in kleine maps zonder vehicles opeens 20 ghosts spawnen en dat soort shit. Toegegeven, op consoles een stuk minder dan op pc maar ook daar ben je als cheaterhater niet veilig...
[...]
Er zit wel degelijk auto aim op. Het is niet dat er de cross hair vanzelf op de target blijft mikken maar als je iemand tegenkomt en er wordt gestrafed dan stuurt je cross hair een klein beetje mee met de target. Dat zit op vrijwel elke console shooter, ook bij BC2.
Ja maar ik heb het spel nog niet, dus ik kan de handleiding nog niet lezen
Maar lijkt me echt een leuke game. Zijn er hier ook mensen die ook wel eens css (counter strike 1.6 / source) hebben gespeeld? Is de game play hiermee te vergelijken en qua wapens?
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Ik kan niets zeggen over de twee andere games die je aanhaalt, maar ik heb voordat ik dit postte nog het filmpje Bad Company 2 Moments Ep. 3 gekeken, en jawel het is een stuk langzamer. Ik zie bijvoorbeeld niemand rennen in dat stuk of amper. En vooral het draaien in close combat situaties, mijn god, zo traaag. En ik begrijp het ook wel, je moet er voor zorgen dat je voorbij je targets draait.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
Wat ik ook zie is dat er op een gegeven moment twee vijanden in een hangar staan. De speler draait naar hun toe en *iedereen* staat een paar seconden stil, schietend of niet. Waarschijnlijk is dat om je aim goed te krijgen, maar voor mij haalt dat de intensiviteit uit het spel.
Het kunnen eigenlijk geen cheats zijn, omdat je geen eigen software kan draaien. Dus zijn het bugs. Die kunnen gefixt worden en na 2 minuten weet iedereen dat de bug bestaat en gebruikt iedereen hem en word ie binnen de kortste keren eruit gehaald.Techno Overlord schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Heb je al eens UT gespeeld op een PS3? Daar speel je met je controller ook tegen PC gamers die met muis en keybord spelen. (cross-compatible) Die rennen heus niet sneller hoor. Vaak genoeg delven ze het onderspit tegen mij met m'n controller.
[...]
Er zit wel degelijk auto aim op. Het is niet dat er de cross hair vanzelf op de target blijft mikken maar als je iemand tegenkomt en er wordt gestrafed dan stuurt je cross hair een klein beetje mee met de target. Dat zit op vrijwel elke console shooter, ook bij BC2.
Verder is er GEEN auto aim maar een aim assist. Hier zit een groot verschil in. GTA Vice City op de xbox had een auto aim. BFBC2/Call of Duty/e.d. hebben een aim assist die je uit kan zetten. Had laatst nog met iemand over dat wanneer je met aim assist speelt dat je voor de meter niet kan mikken. Vooral sniperen word onmogelijk gemaakt aangezien je dan recht op het poppetje gaat mikken. En op lange afstand moet je er juist iets boven mikken.
Geloof me als ik zeg dat dat filmpje geen goed voorbeeld is hoe er op de console's word gespeeld.XanderDrake schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:09:
[...]
Ik kan niets zeggen over de twee andere games die je aanhaalt, maar ik heb voordat ik dit postte nog het filmpje Bad Company 2 Moments Ep. 3 gekeken, en jawel het is een stuk langzamer. Ik zie bijvoorbeeld niemand rennen in dat stuk of amper. En vooral het draaien in close combat situaties, mijn god, zo traaag. En ik begrijp het ook wel, je moet er voor zorgen dat je voorbij je targets draait.
Wat ik ook zie is dat er op een gegeven moment twee vijanden in een hangar staan. De speler draait naar hun toe en *iedereen* staat een paar honderd milliseconden stil. Waarschijnlijk is dat om je aim goed te krijgen, maar voor mij haalt dat de intensiviteit uit het spel.
Dit is een filmpje dat ik net nog keek YouTube: Battlefield Bad Company 2: Gameplay #1 - In squad with Bazajaytee(from DICE)
[ Voor 19% gewijzigd door phosporus op 18-06-2010 12:17 ]
Met zo'n 650 uur BF2 en 175 uur BC2 ben ik echt amper cheaters tegen gekomen, meestal zijn het glitchers die bepaalde level bugs misbruiken maar echte cheaters? Nee nog niet of amper tegengekomen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:21:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.