[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 85.392 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

cornelixnootje1 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 01:46:
[...]

Correct.

Trouwens, ook zoiets, je sleutels in dezelfde broekzak als je iphone, wie doet dat? :+
Niemand natuurlijk, maar accidents happen :P

Ik moet daar bij zeggen, ik was ook nooit fan van die screenprotectormeukjes, maar mijn iPhone 3G heeft een klein krasje ontwikkeld en toen heb ik 't maar eens geprobeerd. Sindsdien is 'ie er nooit afgeweest afgezien van als 't tijd was voor een nieuwe. Overigens doe ik wel moeite om er geen luchtbelletjes onder te krijgen, want dat is idd teringirritant.

[ Voor 40% gewijzigd door CyBeR op 23-04-2010 02:24 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik zoek een variant van OneNote wat ik kan gebruiken op mijn iPad als vervanging van mijn schriften tijdens de lessen op school. Zelf zat ik aan Pages te denken omdat je met Pendiltum ( kan zijn dat ik het fout spel ) alleen maar handgeschreven aantekeningen kan maken. Zoals ik aangeef met Pages ben ik best bereid te betalen voor een goede app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:51
CyBeR schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 01:44:
[...]

Ik denk ook dat 't voor een iPad een stuk minder nodig is. 't is niet alsof je die met je sleutels in je broekzak propt ofzo...

En toegegeven, die screen protectors krassen sneller dan de iPhone/iPod/iPad-schermen (want plastic vs glas), maar daar staat dan wel weer tegenover dat je de screenprotectors makkelijk kunt vervangen als er een kras opzit die hinderlijk is.
Ik gebruik nu al bijna drie jaar iPhones (1e generatie + 3G) en heb eigenlijk nooit een hinderlijke kras op het scherm gekregen. Sterker nog ik heb ook nooit een hoesje gebruikt icm m'n iPhones. De behuizing van de iPhone krast sneller. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nooit een kras op het scherm zal komen, maar echte diepe krassen waardoor je minder goed de info op het scherm kan zien komen bij normaal gebruik zelden voor.

Ik ben daarom ook niet van plan om een screenprotector voor mn iPad te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
CyBeR schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 01:44:
[...]

Ik denk ook dat 't voor een iPad een stuk minder nodig is. 't is niet alsof je die met je sleutels in je broekzak propt ofzo...
Echter, de kans dat er een vork, boek, beker op de ipad valt/wordt gezet is wel veel groter dan bij een iPhone.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Eindelijk UPS aan de deur.
iPad met de Apple case ontvangen.
Eerste indrukken: lekker snel, mooooi scherm.
Ebooks zien eruit zoals ik gehoopt had, straks meteen eens een stuk lezen om te testen.
De apple case is mooi plat en een beetje rubberig, wat wel fijn is, omdat je dan net wat meer grip hebt (al kan ik er na een uurtje spelen natuurlijk og geen serieus oordeel over geven).

In de Apple case:
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4040/4545539570_9a73ae6c25.jpg

Rechtop staand:
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4057/4544906833_ea6f4f8ffc.jpg

En in laagste stand:
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4027/4545541842_e7501d1401.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door matthijst op 23-04-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:55
ziet er goed uit dat hoesje, zat daar ook over na te denken.

hoe kom ik trouwens bij het macadres van de ipad.

[ Voor 30% gewijzigd door Rebel-Rebel op 23-04-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ifconfig in een terminal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Instellingen -> algemeen -> info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Grappenmaker 8)7

Instellingen > Over deze iPad (of info, weet ik niet 100% zeker) > onderaan staat dan 'wifi-adres'.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
iPad info app downloaden

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-02 13:59

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

cornelixnootje1 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:01:
[...]
Er is een reden dat 95% van de iPad gebruikers geen screen protector heeft. Denk daar even over na. ;)
Ja hoor...90% van NL kijkt naar RTLx, daar denk ik ook liever niet over na
:+

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
robbinonline schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:02:
WAT EEN GEWELDIG NIEUWS

RTL Gemist: tv-programma’s kijken op je iPad en iPhone nu mogelijk

Bron:
http://www.ipadplanet.nl/...iphone-nu-mogelijk-scoop/
Werkt ook mooi op de Playstation 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323622

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/11j5cop.jpg

Vandaag ontvangen van
http://www.disney.com nu is mijn iPad helemaal af. Wat past het toch weer schitterend en de VGA kabel is onwijs handig voor presentaties. Ik ben om!

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 01-06-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timowouters schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 01:17:
Super :)
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik in m'n bed iets van RTL wil terug kijken. En aangezien mijn laptop wordt verruilt met een iPad, is dit wel mooi meegenomen. De publieke omroep zal wel snel volgen met of een iPad app of een aangepaste website waar de content highres wordt uitgezonden.
Nou de NOS heeft zijn site al een aantal weken werkend in html5. Werkt perfect op de iPad.
(is een goed begin samen met RTL)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-01 18:46
Vandaag ontvangen van iPadhoes nu is mijn iPad helemaal af. Wat past het toch weer schitterend en de VGA kabel is onwijs handig voor presentaties. Ik ben om!
En hoe bevalt de Dock? Ik wil er eigenlijk ook wel graag 1 hebben. Maar ik geloof dat er geen oplaadkabel bij zit toch? Die er maar even los bij kopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
ik heb die dock ook uit de states meegenomen, gelijk met een setje reisladers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
Ik heb zojuist pages gedownload maar als ik een bestand wil uploaden naar iWork kan ik niet inloggen.
Daarna ben ik gewoon naar iWork.com gegaan en daar kan ik ook niet inloggen, ik blijf de melding krijgen dat mijn login incorrect is. Ik heb het zowel met een Nederlands als een Amerikaans account geprobeert. Heeft iemand hetzelfde probleem maar nog beter een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 23:40
Donstil schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:17:
[...]

Nou de NOS heeft zijn site al een aantal weken werkend in html5. Werkt perfect op de iPad.
(is een goed begin samen met RTL)
Kun je dit toelichten? Als ik bij instellingen quicktime selecteer. Dan zie ik nog steeds een kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 09:30

Floor-is

5.2

Dimby schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:42:
Ik heb zojuist pages gedownload maar als ik een bestand wil uploaden naar iWork kan ik niet inloggen.
Daarna ben ik gewoon naar iWork.com gegaan en daar kan ik ook niet inloggen, ik blijf de melding krijgen dat mijn login incorrect is. Ik heb het zowel met een Nederlands als een Amerikaans account geprobeert. Heeft iemand hetzelfde probleem maar nog beter een oplossing ?
Ik kom er ook niet in.. Zowel met mijn MobileMe als mijn NL én US accounts niet.
Kan niet testen vanaf een desktop op het moment, misschien moet je daar in een iWork applicatie je account aanmaken?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik kon in eerste instantie ook niet inloggen op iwork.com. Via een kleine omweg wordt het wel mogelijk om documenten naar iWork.com up te loaden. Als je de destop versie van bijvoorbeeld Pages opent dan is er een menu genaamd 'Delen'. Als je daar vervolgens op 'Login' drukt moet je inloggen met je Apple ID. Als je dat eenmaal hebt gedaan dan kun je nu inloggen op iWork.com. Voordat je een document voor het eerste upload moet je wel nog even je emailadres controleren door middel van een verificatie-email maar dat spreekt voor zich.

Dit is wat het voor mij mogelijk heeft gemaakt om ook naar iWork.com te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Even een reactie geplaatst op het frontpage gedeelte van Tweakers die ik jullie niet wil onthouden.
Vond het wel redelijk scherp op de vroege ochtend :P

Toch wel grappig dat fabrikanten gelijk reageren met producten wanneer Apple een nieuw product op de markt zet.
Nog grappiger dat veel mensen hier heel kritisch zijn op bijv. de iPad, terwijl het apparaat enorm gaat verkopen, retepopulair al is (in the US). Moet ik nu die driekwart miljoen kopers geloven dat het een goed product is, of een stellende blatende tweakers die claimen de wijsheid in pacht te hebben en hier vertellen dat Flash een cruciale niet te missen onderdeel van een OS is?
Als ik al die youtube filmpjes zie van enthousiaste mensen met een iPad zie, moet ik dan denken..allemaal fanboys, want dat zeggen de 'kenners' de 'tweakers' op het forum ook altijd, of geef ik mijn verstand voorrang en denk.. Als het apparaat zo goed verkoopt, iedereen er zo blij mee is, dan moet het toch wel iets zijn.
Neem de iPhone.. 8 miljoen in een kwartaal verkopen, dan kan het geen gebrekkig apparaat zijn zoals jullie zeggen. Een bagger apparaat verkoopt niet, dan gaan consumenten niet te veel geld (zoals jullie altijd zeggen) voor betalen.
Oh klink ik nu ook als een fanboy!? Eeh nee, ik klink meer als een keuze bewuste consument die de markt afscand en kijkt wat er allemaal te koop is.
Geloof ik in de EEEpad?? Nee zeker niet dat zij in succes Apple gaan overklassen.

Als nu 500.000 mensen gaan klagen over de iPad, over het missen van flash enz, dan geef ik jullie gelijk en koop ik een Android device, maar ik volg toch liever de bekende Amerikaanse slogan.. A MILLION BUYERS CAN'T BE WRONG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Anoniem: 106714 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 08:02:
...
Oh klink ik nu ook als een fanboy!? Eeh nee, ik klink meer als een keuze bewuste consument die de markt afscand en kijkt wat er allemaal te koop is.
Geloof ik in de EEEpad?? Nee zeker niet dat zij in succes Apple gaan overklassen.

Als nu 500.000 mensen gaan klagen over de iPad, over het missen van flash enz, dan geef ik jullie gelijk en koop ik een Android device, maar ik volg toch liever de bekende Amerikaanse slogan.. A MILLION BUYERS CAN'T BE WRONG
het is geen kwestie van gelijk of ongelijk hebben. Een mens heeft nu eenmaal snel last van tunnelvisie. De keuze is allang gemaakt, maar hij/zij zoekt daarvoor verdere bevestiging. Uit jouw vragen lees ik dat jij een bevestiging zoekt om een iPad te kopen. Als jij dat leuk vindt, moet je dat toch gewoon doen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

nou ik vind er niks scherps aan. Het is op het niveau van: meer mensen draaien Windows, dus Windows moet wel beter zijn dan een Mac. Of: er zijn miljoenen Netbooks verkocht, dus Jobs heeft ongelijk dat ze niet handig zouden zijn. Of: Nokia heeft het wereldwijd het grootste marktaandeel, dus Nokia producten en Symbian zijn beter dan de iPhone.

[ Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-04-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

BurkaN schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:08:
[...]

Ik gebruik nu al bijna drie jaar iPhones (1e generatie + 3G) en heb eigenlijk nooit een hinderlijke kras op het scherm gekregen. Sterker nog ik heb ook nooit een hoesje gebruikt icm m'n iPhones. De behuizing van de iPhone krast sneller. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nooit een kras op het scherm zal komen, maar echte diepe krassen waardoor je minder goed de info op het scherm kan zien komen bij normaal gebruik zelden voor.

Ik ben daarom ook niet van plan om een screenprotector voor mn iPad te gebruiken.
Ik heb alle iphones hier liggen en heb op mijn eerste iphone nooit een screenprotector gebruikt,sleutels doe ik ALTIJD in mijn andere broekzak, maar dat scherm zit echt vol krassen.
Toen mijn nieuwe 3G na dag 2 uit mijn zak viel tussen mijn autostoel en 1 zandkorrel, die bij het terugpakken een nare kras achterliet was ik om. En sindsdien gebruik ik wel screen protectors.
Touchscreens zijn nu eenmaal krasgevoelig, en ik vind ze lelijk.
Screen protector kun je simpel wissellen en dan heb je weer een mooi maagdelijk krasvrij scherm heerlijk!
Maar duidelijk dat het een kwestie van smaak is.

Qua bubbels, kwestie van goede screen protector kopen, de goedkopere (lang niet allemaal trouwens) hebben daar welleens last van, maar de duurdere heb ik nooit een bubbel gehad die niet na 2 dagen weg getrokken was.

Dat ik mijn Ipad niet de hele tijd in mijn broekzak heb zitten, wil niet zeggen dat hij niet bekrast kan raken, ding ligt hier gewoon op tafel, waar soms ook suikerkorrels liggen en die kunnen ook nare krassen achterlaten.
Maargoed sommige mensen willen er geen , maar ik wel, en had verwacht wat meer medestanders te vibden die wellicht wel een goed adres voor me hadden.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:34
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:16:
nou ik vind er niks scherps aan. Het is op het niveau van: meer mensen draaien Windows, dus Windows moet wel beter zijn dan een Mac. Of: er zijn miljoenen Netbooks verkocht, dus Jobs heeft ongelijk dat ze niet handig zouden zijn. Of: Nokia heeft het wereldwijd het grootste marktaandeel, dus Nokia producten en Symbian zijn beter dan de iPhone.
Dat zegt hij helemaal niet. Hij stelt dat als vele honderduizenden mensen een product kopen er wel iets goed aan moet zijn. Anders kopen al die mensen er geen. Dat wil niet zeggen dat er niet iets beters is. Voor die mensen is dat dus de beste keuze. Om welke reden dan ook.

Iedereen heeft andere wensen en maatstaven

Prima toch...

[ Voor 40% gewijzigd door t14wo op 24-04-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
cyclone schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:34:
[...]

Ik heb alle iphones hier liggen en heb op mijn eerste iphone nooit een screenprotector gebruikt,sleutels doe ik ALTIJD in mijn andere broekzak, maar dat scherm zit echt vol krassen.
Dan vind ik dat toch echt knap moet ik zeggen. Ik heb de eerste iPod Touch, de iPhone 3G en 3Gs. Geen van allen ooit in een hoesje gehad (gewoon omdat ik dat oerlelijk vind en zonde van het scherm). De iPod Touch zit aan de achterkant vol met krassen, op de beide iPhones ook her en der, de screens zijn echter zo mooi als toen ik ze kocht. Het is glas, daar kan een kras in ontstaan, maar dat jouw iPhone vol zitten vind ik echt vreemd. Heb je ze ook na goed boenen nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Klopt. Echter, het feit dat Windows zoveel gekocht en gebruikt wordt is een historisch onstane feit. De iPad wordt gekocht, met name door mensen die al ervaring hebben met bijv. de iPhone of door mensen die gewoon zien dat het lekker werkt (hands-on) en dan de boel aanschaffen. Eee-pc's zijn blijkbaar voor veel mensen ook een prettig werkend geheel, maar dat is inderdaad een bepaalde doelgroep... me dunkt dat iPad's onder een veel breder publiek verkocht gaan worden. Nokia's zijn zo populair...omdat ze zo goedkoop zijn, heel simpel. Ik denk dus dat gezien de vlucht die de iPad neemt onder gewone, gemiddelde consumenten (en dat is een belangrijk punt), met daarbij de vrij weinige negatieve ervaringen, het zeker zo zou kunnen zijn dat het 1 van de meest prettige Tablets op dit moment is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:11
[...]

Dat ik mijn Ipad niet de hele tijd in mijn broekzak heb zitten, wil niet zeggen dat hij niet bekrast kan raken,
Uhm, ik heb hier mijn Ipad voor me liggen. Gezien het formaat vraag ik me af hoe je het ding in je broekzak kan stoppen (vouw je hem op of zo :) Mij lukt dat iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
herkend de ipad een hardeschijf als je deze via die usb camera connector aan sluit?
Afbeeldingslocatie: http://i.t.com.com/i/lumiere/2006/05/31/31328733-320-0-19942-20060531_123148-320x240.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Zal daar nou elektronica in zitten? Of is het gewoon een veel te dure iPad connector naar usb female? Anders kan je dit met een iPad kabeltje en een USB male->Female dus zelf aan elkaar knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Waarschijnlijk wel, ik neem aan dat de iPad een USB slave device is en die moet je altijd koppelen aan een USB host device. Je kunt niet zomaar twee slave devices aan elkaar koppelen.

Waarschijnlijk zit er dus een usb host in die 2 slaves accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
djee-djee schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:27:
herkend de ipad een hardeschijf als je deze via die usb camera connector aan sluit?
Er is geen verkenner optie op de iPad, dus al zou die het herkennen kan je er nog niets mee,
Maar als je foto's op de harde schijf hebt staan ( niet in mappen) dan zou er misschien de mogelijkheid bestaan dat je ze met de photo app ze kan importeren.

Even afwachten, en Youtube in de gaten houden voor een goede review.

[update]

http://www.youtube.com/watch?v=UBr2k1vLojA
helaas !

[/update]

[ Voor 7% gewijzigd door absrnd op 24-04-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Toch klopt het als een bus wat je zegt. Het feit dat iets heel goed verkoopt zegt wat over het product. Het feit dat Nokia wereldwijd marktleider is zegt wat over hun producten. Als zei een touchscreen telefoon maken en die verkoopt het best, zal het ongetwijfeld een goeie telefoon zijn. Op het moment dat ik een persoonlijke afkeer tegen Nokia heb en ik ga allerlei zaken belichten en negatieve kritiek plaatsen, dan zegt dat wat over mij en niet over de meest verkochte telefoon.
Als OSX zoveel beter zou zijn dan zou dat uiteindelijk het meest verkopende product worden (tenzij de prijs 3x zo duur is ofzo) dus waarschijnlijk is Windows voor de MEERDERHEID om welke reden dan ook het product die ze aanschaffen.

Mijn verhaal was puur om te laten zien dom het maar telkens is een product af te zeiken, helemaal omdat het product het meest verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
absrnd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:36:
[...]

Er is geen verkenner optie op de iPad, dus al zou die het herkennen kan je er nog niets mee,
Maar als je foto's op de harde schijf hebt staan ( niet in mappen) dan zou er misschien de mogelijkheid bestaan dat je ze met de photo app ze kan importeren.

Even afwachten, en Youtube in de gaten houden voor een goede review.

[update]

http://www.youtube.com/watch?v=UBr2k1vLojA
helaas !

[/update]
Ik vermoed dat dit 1 van de eerste dingen is die mogelijk gemaakt gaat worden op het moment dat er gejailbreaked is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Even een vraagje aan iemand die iWork/Keynote er al op heeft staan: doen die mooie transitions het ook, zoals Magic Move? En als je ook Pages hebt: kun je dan ook zelf afbeeldingen uitsnijden met een eigen vorm (dus zelf maskers maken)?

Edit: stom, je ziet het gewoon in de guided tours. iPad gaat mijn laptop binnenkort vervangen :P

[ Voor 17% gewijzigd door sebastius op 24-04-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Sander schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:05:
[...]

Ik vermoed dat dit 1 van de eerste dingen is die mogelijk gemaakt gaat worden op het moment dat er gejailbreaked is...
Mappen structuur is niet iets wat je zo kan toevoegen volgens mij.
Dan moet het hele OS op de schop. Dus dit zal niet zomaar kunnen, ook al heb je gejailbreaked.

@hierboven,
Precies de doorslag waarom ik ook mijn laptop inruil. de Office toepassingen moeten genoeg functionaliteit hebben om een school laptop te vervangen. O.a. Keynote moet met leuke effecten e.d. kunnen werken. En Pages moet alle standaard functies hebben. Dat hebben ze allemaal. Alleen jamer dat Keynote niet in .PPT kan opslaan. Je kan ze wel openen als het goed is. Net als Numbers. Helaas ook niet mogleijk om als .XLS op te slaan. Wel een minpunt. Maar waarschijnlijk komt quick office nog wel met een goede excel.

[ Voor 39% gewijzigd door t14wo op 24-04-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

@hierboven, tja, ik ga ook een iMac met iWork aanschaffen, dus die omzetting doe ik daar wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Lastig punt he. Ik heb een Macbook Pro en een iPhone, de iPad lijkt me erg leuk, maar het is puur een gadget wat mij betreft. Handig en leuk voor boeken en tijdschriften en mooie apps... maar goed, nodig is het absoluut niet. :) Ik durf te stellen dat de iPad het eerste product is wat ik zou hebben, wat niet echt extra nut heeft, maar puur voor de heb is. Maakt mij niks uit overigens, maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik meer geduld weet te houden, wellicht voor versie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
timowouters schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:50:
[...]

Mappen structuur is niet iets wat je zo kan toevoegen volgens mij.
Dan moet het hele OS op de schop. Dus dit zal niet zomaar kunnen, ook al heb je gejailbreaked.

@hierboven,
Precies de doorslag waarom ik ook mijn laptop inruil. de Office toepassingen moeten genoeg functionaliteit hebben om een school laptop te vervangen. O.a. Keynote moet met leuke effecten e.d. kunnen werken. En Pages moet alle standaard functies hebben. Dat hebben ze allemaal. Alleen jamer dat Keynote niet in .PPT kan opslaan. Je kan ze wel openen als het goed is. Net als Numbers. Helaas ook niet mogleijk om als .XLS op te slaan. Wel een minpunt. Maar waarschijnlijk komt quick office nog wel met een goede excel.
Dat klopt, maar op het moment dat je een jailbreaked app krijgt die niks anders doet dan de HDD aanspreken en de content daarvan kan aanbieden aan het OS in het gewenste formaat lijkt het me niet zo'n probleem. In principe is het gewoon een UNIX variant en kun je dus al een hoop bereiken met hardlinks en softlinks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Net bij een maat met een iPad gespeeld. Moet zeggen dat ik verbaasd ben hoe goed het werkt en hoe fijn het is om hem vast te houden. Echt een heel fijn apparaat. Dat wordt sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
Tip voor mensen met een android telefoon en onderweg op de Ipad willen internetten:

Ik heb mijn Ipad sinds vanmiddag gekoppeld aan mijn Nexus One en kan nu draadloos via mijn Nexus op internet. Ik zou eigenlijk voor de 3G versie gaan maar dat is nu volledig overbodig.

Het werkt echt opvallend goed en supersimpel om te doen.

"Barnacle wifi tether" heet de app in de android markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
ik heb dus foto's op mijn ipad die ik op mijn computer wil hebben, de ipad is gesync'ed met een andere itunes dan die van mijn computer..hoe krijg ik deze foto's nou op mijn computer als ex.massaopslag niet werkt? Allemaal emailen? Dat gaat verrekes lang duren als dat de enige oplossing is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Tja, tis een gesloten platform, maar ik weet ook niet hoe het nu werkt met iPod touch enzo qua foto's delen. Uploaden naar Flickr oid anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arene schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:43:
Tip voor mensen met een android telefoon en onderweg op de Ipad willen internetten:

Ik heb mijn Ipad sinds vanmiddag gekoppeld aan mijn Nexus One en kan nu draadloos via mijn Nexus op internet. Ik zou eigenlijk voor de 3G versie gaan maar dat is nu volledig overbodig.

Het werkt echt opvallend goed en supersimpel om te doen.

"Barnacle wifi tether" heet de app in de android markt.
Nais =) Stom dat Apple het zelf verbied (tethering tussen iPhone en iPad), maar dat het via de concurrent wel kan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-04-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
vgroenewold schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:06:
Lastig punt he. Ik heb een Macbook Pro en een iPhone, de iPad lijkt me erg leuk, maar het is puur een gadget wat mij betreft. Handig en leuk voor boeken en tijdschriften en mooie apps... maar goed, nodig is het absoluut niet. :) Ik durf te stellen dat de iPad het eerste product is wat ik zou hebben, wat niet echt extra nut heeft, maar puur voor de heb is. Maakt mij niks uit overigens, maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik meer geduld weet te houden, wellicht voor versie 2.
als je een Macbook pro hebt, dan kan je daar de iPad Pro app op draaien :)

Afbeeldingslocatie: http://hooverae.com/upload/files/240410/2833347.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:24:
[...]

Nais =) Stom dat Apple het zelf verbied (tethering tussen iPhone en iPad), maar dat het via de concurrent wel kan :)
Kan via de iphone ook, MyWi app kost 9,99 en maakt van je iphone een wifi accespoint, waar je met je ipad naar kunt connecten. Kan eigenlijk met alle smartphones met wifi...

Wat geblokkeerd wordt is het makkelijk tetheren via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354278

Hallo,

Ik ben sinds gisteren de eigenaar geworden van een iPad 16GB. Wat een prachtig apparaat:D even een kleine vraag wegens mijn gebrek aan ervaring met apple producten en iTunes. ik heb een US account aangemaakt op de laptop van de zaak om apps op te downloaden maar al mijn muziek staat op mijn privé laptop. Het probleem nu is dat als ik mijn muziek over wil zetten dat alles op mijn iPad word verwijderd omdat je maar met 1 iTunes kunt werken blijkbaar. Weet iemand hoe ik alsnog mijn muziek op de iPad krijg zonder dat alles verwijderd word? Dit bericht heb ik trouwens geschreven op mijn iPad die snel en nauwkeurig te bedienen is met 2 handen, ben alleen de entertoets kwijt.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 354278 op 24-04-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Gewoon op je privé laptop met je us account inloggen en dan de Apps syncen?

/ervaring na een dag kloooien
Zit nu al een tijdje te surfen op de iPad, maar ben nog geen sites tegengekoemn waar ik flash mis...
Waar was al die drama nou voor?
Eerste boek ook bijna uit. Leest prima op een lcd scherm :D

[ Voor 63% gewijzigd door matthijst op 24-04-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]Bobo1 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 23:33[/message]:
Hallo,

Ik ben sinds gisteren de eigenaar geworden van een iPad 16GB. Wat een prachtig apparaat:D even een kleine vraag wegens mijn gebrek aan ervaring met apple producten en iTunes. ik heb een US account aangemaakt op de laptop van de zaak om apps op te downloaden maar al mijn muziek staat op mijn privé laptop. Het probleem nu is dat als ik mijn muziek over wil zetten dat alles op mijn iPad word verwijderd omdat je maar met 1 iTunes kunt werken blijkbaar. Weet iemand hoe ik alsnog mijn muziek op de iPad krijg zonder dat alles verwijderd word? Dit bericht heb ik trouwens geschreven op mijn iPad die snel en nauwkeurig te bedienen is met 2 handen, ben alleen de entertoets kwijt.
Op zaaklaptop sync music uitzetten en op privelaptop sync music aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 23:10:
[...]

Kan via de iphone ook, MyWi app kost 9,99 en maakt van je iphone een wifi accespoint,
Wel met jailbreak helaas.
(ik mis mywi best wel nu op op os4b2 zit)

maargoed er is al wel een optie om online te internetten op de iPad. De iPad 3G 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Niet te vergeten dat die jailbreak onmogelijk is als je je 3GS hebt geupdate naar de nieuwste firmware. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40104

Iemand al gekeken naar de opties om met bv een Vodaphone duokaart een 2e sim te modden naar micro-sim voor de ipad 3g? Dit zou een 2e mobiel abonnement aanschaffen onnodig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Sander schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 23:10:
[...]

Kan via de iphone ook, MyWi app kost 9,99 en maakt van je iphone een wifi accespoint, waar je met je ipad naar kunt connecten. Kan eigenlijk met alle smartphones met wifi...

Wat geblokkeerd wordt is het makkelijk tetheren via bluetooth.
Gister MyWi gedownload, maar de app crasht op mijn iPhone...meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-05 04:30

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ja rock onderdelen zijn niet bepaald de stabielste te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17
Anoniem: 40104 schreef op zondag 25 april 2010 @ 07:31:
Iemand al gekeken naar de opties om met bv een Vodaphone duokaart een 2e sim te modden naar micro-sim voor de ipad 3g? Dit zou een 2e mobiel abonnement aanschaffen onnodig maken.
Kan er maar 1 tegelijk aan staan, maar het kan wel wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:11
Iemand al een idee hoe je de iphone en de ipad kunt laten blauwe tanden. Ondanks de i technologie zijn ze blind voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 17:28

zAo

GPLv2 Fanboy

swiebert schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:33:
Iemand al een idee hoe je de iphone en de ipad kunt laten blauwe tanden. Ondanks de i technologie zijn ze blind voor elkaar.
Voor mij nu nog de grootst showstopper aangezien ik geen wifi AP in m'n jaszak wil hebben. Ik ben bang dat we tot de jailbreak moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 40104 schreef op zondag 25 april 2010 @ 07:31:
Is al vaker besproken.

Ik heb Vodafone gebelt een paar weken terug om dit te overleggen (met de carkit als smoes)

Een tweede sim is geen probleem en zelfs gratis. Je kan op die tweede sim dan alles wat je ook op de eerste kan.

Met als nadeel dat ze NIET samen aangemeld zijn op het netwerk.

Daarom is het voor mij geen optie meer. Maar weer mywi gebruiken zodra de jailbreak beschikbaar is voor os4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40104

Donstil schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:36:
[...]

Is al vaker besproken.

Ik heb Vodafone gebelt een paar weken terug om dit te overleggen (met de carkit als smoes)

Een tweede sim is geen probleem en zelfs gratis. Je kan op die tweede sim dan alles wat je ook op de eerste kan.

Met als nadeel dat ze NIET samen aangemeld zijn op het netwerk.

Daarom is het voor mij geen optie meer. Maar weer mywi gebruiken zodra de jailbreak beschikbaar is voor os4
Ah top, ik heb nu de standaard ipad maar vind het niet fijn om mywi te gebruiken. Ik merk dat de power drain op mijn telefoon te groot is en ik heb alles liever in 1 device. Daarnaast was de keuze om voor de 16GB versie te gaan niet verstandig omdat ik daar nu al mee in de knoop zit.

Ik ga denk ik om te beginnen het gewoon proberen zodra de 3g word geleverd. Mensen bellen nu toch naar m'n zakelijke vaste nummer als de mobiel niet word opgenomen en daar kan ik calls in de voip server forwarden naar een voip app. Kan ik in ieder geval zien hoe fijn 3g connectiviteit op de ipad werkt voordat ik een 2e abonnement aanschaf.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 40104 op 25-04-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:52
@debeer @Donstil .. hebben jullie de Ultimate SleeveCase van WaterField inmiddels ontvangen? Die van mij staat sinds 2 dagen op 'Into Foreign Customs: Netherlands'.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diotav schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:15:
@debeer @Donstil .. hebben jullie de Ultimate SleeveCase van WaterField inmiddels ontvangen? Die van mij staat sinds 2 dagen op 'Into Foreign Customs: Netherlands'.
Nou ik heb een sleeve besteld maar die is al 3 weken onderweg (gaat morgen de vierde week in)

Ik moest dinsdag weer mailen naar waterfields als hij niet was aangekomen. Maargoed ik moest afgelopen maandag ook mailen en toen wilde ze nog wachten op donderdag en toen ik vrijdag mailde wilden ze wachten tot aanstaande dinsdag.

Lijkt een beetje een gebed zonder end te worden. Pakketje ligt aldus de tracking nog in de states maar zonder lokatie (oftewel die is keihard kwijt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Wie heeft er hier ervaring met de KPN-hotspots op de stations? Zodra ik mijn gebruikersnaam/wachtwoord op onderstaand formulier invul en op "inloggen" klik loopt deze na enige tijd vast. Ik moet dan de home-button indrukken om weer iets te kunnen doen.

Verschillende stations geprobeerd. Ook op andere netwerken met een vergelijkbare login (Erasmus universiteit bijv.) komt op dezelfde crash uit.

Heeft iedere iPad dit? Of werkt het bij jullie wel?
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/dkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

wdekreij schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:36:
Wie heeft er hier ervaring met de KPN-hotspots op de stations? Zodra ik mijn gebruikersnaam/wachtwoord op onderstaand formulier invul en op "inloggen" klik loopt deze na enige tijd vast. Ik moet dan de home-button indrukken om weer iets te kunnen doen.

Verschillende stations geprobeerd. Ook op andere netwerken met een vergelijkbare login (Erasmus universiteit bijv.) komt op dezelfde crash uit.

[afbeelding]
'k Heb zelf geen iPad, maar het bereik/ verbinding schijnt niet zo sterk/ stabiel te zijn...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
Waarschijnlijk een domme vraag maar waar kan ik de titel van een document in pages veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 23:33

Zoefff

❤ 

Dimby schreef op maandag 26 april 2010 @ 00:12:
Waarschijnlijk een domme vraag maar waar kan ik de titel van een document in pages veranderen ?
In het overzicht van documenten op de titel tappen, dan kan je hem aanpassen. Ja, het duurde bij mij ook even voordat ik daar achter kwam ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-05 12:37

LoneWolf

Just a Byte

[...]
...

Qua bubbels, kwestie van goede screen protector kopen, de goedkopere (lang niet allemaal trouwens) hebben daar welleens last van, maar de duurdere heb ik nooit een bubbel gehad die niet na 2 dagen weg getrokken was.

Dat ik mijn Ipad niet de hele tijd in mijn broekzak heb zitten, wil niet zeggen dat hij niet bekrast kan raken, ding ligt hier gewoon op tafel, waar soms ook suikerkorrels liggen en die kunnen ook nare krassen achterlaten.
Maargoed sommige mensen willen er geen , maar ik wel, en had verwacht wat meer medestanders te vibden die wellicht wel een goed adres voor me hadden.
Ik zou zelf voor een een screenprotector van brando gaan.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Tip voor mensen die nog een goedkope ipadcover zoeken:

http://www.focalprice.com..._Case_Cover_for_iPad.html
Afbeeldingslocatie: http://img.focalprice.com/lpic/201004/ID008X.JPG

11 dollar incl verzending.

edit: Ook te koop in fancy blue :D

Afbeeldingslocatie: http://img.focalprice.com/lpic/201004/ID014L.JPG

extra feature: diefstalbeveiliging. How to make your 1000-euro ipad looks like a cheap 100 euro gadget. :o

[ Voor 33% gewijzigd door kmf op 26-04-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Ook bij dealxtreme.com te krijgen, maar dan voor 9 dollar incl. vrzndkstn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
timowouters schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:11:
Ook bij dealxtreme.com te krijgen, maar dan voor 9 dollar incl. vrzndkstn.
Die van DX zijn sleeves, deze zijn cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Nu online

cyclone

kmf schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:06:
Tip voor mensen die nog een goedkope ipadcover zoeken:

http://www.focalprice.com..._Case_Cover_for_iPad.html

11 dollar incl verzending.

edit: Ook te koop in fancy blue :D

extra feature: diefstalbeveiliging. How to make your 1000-euro ipad looks like a cheap 100 euro gadget. :o
Thanks Ik vind het een goede tip! ga ik zeker ff proberen, voor dat geld wil ik wel zien wat het is!

edit
Zo inmidels de zwarte versie besteld, EN een el cheapo deluxe screen protector. Niet degene die ik zocht maar it will do voorlopig.

[ Voor 11% gewijzigd door cyclone op 26-04-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Je hebt gelijk ja. I'm sorry. Ze lijken wel op elkaar. Mij lijkt een sleeve alleen fijner. Bij een case heb je dat ding er alitjd omheen zitten. Lijkt mij niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

wdekreij schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:36:

[afbeelding]
Vandaag nogmaals op 2 stations getest. Ook al heb ik vol wifi-bereik loopt de iPad vast bij het inloggen, ook als ik (express) foutieve login-gegevens invul.

Is er hier iemand die wil testen of zijn/haar iPad wel verder komt dan de hierboven getoonde afbeelding? Ook al heb je geen account, gewoon foutieve informatie invullen is voldoende om te zien of je wel/niet verder komt.

Mijn dank zal groot zijn _/-\o_

Edit: Volgens (o.a.) dit topic gaat het hier om een OS 3.2 bug. Als Safari Autofill aan staat ontstaan er problemen met dergelijke netwerken. De volgende keer dat ik met de trein ga maar eens testen!

[ Voor 12% gewijzigd door wdekreij op 26-04-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 13:17
diotav schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:15:
Ik heb mijn Ultimate sleevecase vorige week binnen gekregen.
Lekker stevig ding met leer afgewerkt aan de onderkant.

Raar dat jij hem nog niet binnen hebt Don, jij had hem toch eerder besteld dan ik.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
debeer schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:34:
[...]

Ik heb mijn Ultimate sleevecase vorige week binnen gekregen.
Lekker stevig ding met leer afgewerkt aan de onderkant.

Raar dat jij hem nog niet binnen hebt Don, jij had hem toch eerder besteld dan ik.
Ja hopelijk komt waterfield morgen met een oplossing.
Ding ligt al bijna 2 weken op 1 plek volgens de trace. Lijkt me gewoon keihard kwijt.

Hoelang is jou sleevecase onderweg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Een 700 dollar kostende iPad en dan 11 dollar deals zoeken voor de cover.. mag natuurlijk, maar ik zet 'em gewoon in iets moois leders oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G4SDP73Hc5M&feature=related]

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 26-04-2010 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whow wat verteld die kerel het ongeinteresseerd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
@59 seconden: De iPhone start razendsnel op.....
iPad dus. Wat een saai en ongeïnteresseert verhaal.

Vooral die laatste zin. Kerel wat een onzin verteld die vent. Senioren?! Ja tuurlijk want mijn oma heeft ook al jaren de iPhone omdat die zo simpel in gebruik is. Pff.. Kan iemand dit filmpje offline halen. xD

[ Voor 50% gewijzigd door t14wo op 26-04-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Hahaha ja, schitterend. Het is zeker een punt, maar bijv. mijn zoontje van 2 kan er ook mee overweg... net als Tweakende-ik. Hij maakt dus de grote fout, simpel te bedienen = niet interessant. Verder is het pure reclame, je maakt een "review" over de iPad en voila, exposure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

ik vind het een slechte review. Hij noemt drie punten op die ik zonder een ipad te hebben ook wel kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187449

Kan je met je iPad bij foto's die op je NAS staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Anoniem: 187449 schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:29:
Kan je met je iPad bij foto's die op je NAS staan ?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 08-04 11:51
Net zeker 1,5u vermaakt met de (Amerikaanse) Scrabble for iPad. Wat werkt dat geniaal met de iPhone als letterbakjes. Het werkt echt heel leuk en makkelijk. Verbinding maken via WiFi of Bluetooth, al geeft bluetooth wel een stabielere verbinding dan de WiFi. Zeker de moeite waard om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Die kerel doet me een beetje denken aan mijn 1995 cassette bandjes speler die steeds nieuwe batterijen nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Je hebt hem stiekum veranderd, net werd ik nog gerickrolled!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Nou, de ipad int launch zal wel weer vertraagd worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 13:17
Ja hopelijk komt waterfield morgen met een oplossing.
Ding ligt al bijna 2 weken op 1 plek volgens de trace. Lijkt me gewoon keihard kwijt.

Hoelang is jou sleevecase onderweg geweest.
[/quote]

Ehm, als ik me niet vergis ongeveer 2 weken, give or take a day.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Hoe bevalt de iPad as e-book/pdf reader? Ik overweeg namelijk een iPad te kopen, onder andere om een beetje relaxt papers en zo te kunnen lezen (meestal PDF formaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 107960 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:03:
Hoe bevalt de iPad as e-book/pdf reader? Ik overweeg namelijk een iPad te kopen, onder andere om een beetje relaxt papers en zo te kunnen lezen (meestal PDF formaat).
Ik heb van mijn favoriete schrijvers wat epubs op mijn iPad gezet en het lezen gaat echt prima! Ik heb geen ervaring met e-ink readers, maar na een uurtje sci-fi had ik geen last van mijn ogen oid. Vooral in bed is het relaxt omdat je geen externe lichtbron nodig heb. Gewoon de helderheid wat terug en paginas verslinden. Ik was wat sceptisch over de toepasbaarheid als ebook, maar dat zit prima in elkaar. Ik heb nog niet buiten getest. Ik ben bang dat je buiten last zult krijgen van spiegelingen in je screen. Ik zal het eens bekijken.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Mij bevalt 'ie prima! Waar ik voorheen alle artikelen uitprinte (veeeeeeel..) zet ik ze nu op m'n iPad, leest prima! Moet zeggen dat ik er skeptisch over was, maar lees ze nu vanuit bed / op terras / in de trein en bevalt overal uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Als PDF-reader is het perfect (afhankelijk van de app). Ik heb bijvoorbeeld al de reisgidsen (grafische PDF) van tig landen op m'n ipad gegooid, gebruikshandleidingen, documentatie, tijdschriften, etc.

Met goodreader zijn deze goed te ordenen en uit te lezen. (hoewel sommige pdf-bestanden de app laten crashen, maar dat is slechts bij enkele)

Het IPS-scherm maakt het lezen van deze kleurrijke bestanden een zeer goede ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Nu online

cyclone

Heb ooit eens een Brando screenprotector gehad, maar vond de prijs kwaliteit ver te zoeken.
Ik ging persoonlijk erg voor die van Zagg, of bodyguardz, een collega heeft die laatste op zijn Iphone zitten en daar zit geen bubble in en valt niet bekrast te krijgen.

Met een beetje mazzel heb ik volgende week de Zagg alsnog (vriend van me zit nu in de states en heeft er hopelijk 1 geregeld) en anders heb ik straks een tijdelijke el cheapo deluxe versie van focalprice.
Dan maar even geduld hebben tot de Ipad in Europa uit is dan zal dat spul ook stukken makkelijker te krijgen zijn aan deze kant van de oceaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

@mdmeijer, wdkreij, kmf

Bedankt voor de reacties! Het gaat nu toch wel kriebelen om een iPad te halen om andere als PDF reader te gebruiken. Hopen dat hij binnenkort nog in Engeland beschikbaar wordt, dan haal ik er daar eentje! Ik heb geen zin om erg moeilijk te doen en eentje uit Amerika te halen.. Welke model hebben jullie overigens? 32gb moet genoeg zijn toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 27-04-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Anoniem: 107960 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:21:
@mdmeijer, wdkreij, kmf

Bedankt voor de reacties! Het gaat nu toch wel kriebelen om een iPad te halen om andere als PDF reader te gebruiken. Hopen dat hij binnenkort nog in Engeland beschikbaar wordt, dan haal ik er daar eentje! Ik heb geen zin om erg moeilijk te doen en eentje uit Amerika te halen.. Welke model hebben jullie overigens? 32gb moet genoeg zijn toch?
Ligt aan hoe groot jouw archief is.
Ik heb nu nog 700MB over. Op mijn 64GB iPad. (maar dat komt ook omdat ik de movies-library zo mooi vind met de juiste covers. Ik heb er films opgezet die ik pas een maand later, tijdens m'n vakantievlucht zal bekijken. Anders had ik nog wel 10GB over O-) )

Twijfels, twijfels... is 60 euro (incl verzending) niet een beetje duur voor dit?\

[ Voor 8% gewijzigd door kmf op 27-04-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269244

Mmm, het is mijn smaak niet. Ik ga eerder voor een sleeve of een tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Volgens Techzine.nl kun je tegenwoordig ook Windows draaien op je iPad :')

Scammers infecteren iPads met malware via email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Good Fella schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:53:
Volgens Techzine.nl kun je tegenwoordig ook Windows draaien op je iPad :')

Scammers infecteren iPads met malware via email
:F Die gast die dat heeft geschreven zit bij mij in de klas. MBO Onderwijs faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:04
FiXeR.nl schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:06:
[...]

:F Die gast die dat heeft geschreven zit bij mij in de klas. MBO Onderwijs faalt.
Haha ja inderdaad, wat een heerlijk bericht though :P, zal wel wat commotie veroorzaken neem ik aan :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Inmiddels is het aangepast. Wel erg faal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] Importeren.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid

Denk mee met de grote Tweakers [iPad] iPad test!