Even een reactie geplaatst op het frontpage gedeelte van Tweakers die ik jullie niet wil onthouden.
Vond het wel redelijk scherp op de vroege ochtend
Toch wel grappig dat fabrikanten gelijk reageren met producten wanneer Apple een nieuw product op de markt zet.
Nog grappiger dat veel mensen hier heel kritisch zijn op bijv. de iPad, terwijl het apparaat enorm gaat verkopen, retepopulair al is (in the US). Moet ik nu die driekwart miljoen kopers geloven dat het een goed product is, of een stellende blatende tweakers die claimen de wijsheid in pacht te hebben en hier vertellen dat Flash een cruciale niet te missen onderdeel van een OS is?
Als ik al die youtube filmpjes zie van enthousiaste mensen met een iPad zie, moet ik dan denken..allemaal fanboys, want dat zeggen de 'kenners' de 'tweakers' op het forum ook altijd, of geef ik mijn verstand voorrang en denk.. Als het apparaat zo goed verkoopt, iedereen er zo blij mee is, dan moet het toch wel iets zijn.
Neem de iPhone.. 8 miljoen in een kwartaal verkopen, dan kan het geen gebrekkig apparaat zijn zoals jullie zeggen. Een bagger apparaat verkoopt niet, dan gaan consumenten niet te veel geld (zoals jullie altijd zeggen) voor betalen.
Oh klink ik nu ook als een fanboy!? Eeh nee, ik klink meer als een keuze bewuste consument die de markt afscand en kijkt wat er allemaal te koop is.
Geloof ik in de EEEpad?? Nee zeker niet dat zij in succes Apple gaan overklassen.
Als nu 500.000 mensen gaan klagen over de iPad, over het missen van flash enz, dan geef ik jullie gelijk en koop ik een Android device, maar ik volg toch liever de bekende Amerikaanse slogan.. A MILLION BUYERS CAN'T BE WRONG