Motorola Milestone - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 57.152 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-04 22:54
Na het zien van de onderstaande filmpje en berichten over "Gorilla glas" heb ik geen screenprotector gekocht voor mijn Milestone!

[YouTube: http://www.youtube.com/v/eh2g7AIHdc8]

Na twee weken heb ik dus nu een dikke kras! Ik doe helemaal niks wilds mee, doe het niet eens in mijn tas. Heb het op de bureau of in een beschermtasje in mijn tas. Echt vervelend :(:(:(:

Weet iemand een goede screenprotector?

Begon net helemaal verliefd te worden op de Milestone. Moet bijna huilen! Echt niet leuk

[ Voor 45% gewijzigd door Lisadr op 26-01-2010 17:10 . Reden: video ging fout ]

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je een foto maken? Ben benieuwd...
Voor de rest is er een eigen accessoires voor de Motorola Milestone topic en ik raad je deze aan, van Brando.
CLB schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:38:
Er is een FAQ toegevoegd aan de TS, met momenteel slechts 1 vraag / antwoord. Heb jij vragen die volgens jou zeker in de FAQ moeten, stuur mij dan even een DM'tje, zodat ik het kan verwerken! Dit telt uiteraard ook voor 'Softwaretips', software speciaal gemaakt / ontwikkeld voor de Milestone! :D :Y

[ Voor 56% gewijzigd door CLB op 26-01-2010 17:19 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:09
Lisadr schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:08:
Na het zien van de onderstaande filmpje en berichten over "Gorilla glas" heb ik geen screenprotector gekocht voor mijn Milestone!

[video]

Na twee weken heb ik dus nu een dikke kras! Ik doe helemaal niks wilds mee, doe het niet eens in mijn tas. Heb het op de bureau of in een beschermtasje in mijn tas. Echt vervelend :(:(:(:

Weet iemand een goede screenprotector?

Begon net helemaal verliefd te worden op de Milestone. Moet bijna huilen! Echt niet leuk
ow ow ow, huilende vrouwen dat willen we natuurlijk niet hebben. ;)

Tja erg sneu. Ik dacht het zelfde na het zien van dat filmpje. Ik heb dus ook besloten geen screenprotector aan te schaffen. Zelf heb ik nog geen enkel krasje gezien op mijn Milestone.

Kun je niet meer achterhalen wat de oorzaak kan zijn, Laten vallen? Scherp voorwerp in je beschermtasje?? Niet dat je er achteraf wat aan hebt, maar het zou misschien wat kunnen verklaren.

[ Voor 6% gewijzigd door Zewatanejo op 26-01-2010 17:19 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 17:38
Waarschijnlijk heeft er met druk een scherp metalen voorwerp tegen het scherm gezeten. Een nagelvijl of zoiets dergelijks? Mijn Milestone is ook nog compleet krasvrij.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Zodra ik thuis ben ga ik een foto maken.

Moest vanmiddag een pakket langs het postkantoor brengen. Had de milestone in mijn jaszak als mp3 speler. Bij het postkantoor haalde ik het uit mijn jas (scratsch.... langs de rits van de jaszak), Althans, ik denk dat het de oorzaak is. Voor de rest lag het de hele dag op mijn bureau.

Het vreemde is, dat het niet eruit ziet als een kras, maar meer alsof er een stukje weg is onder de glas. Het voelt ook niet als een kras. Het is net alsof iemand het bovenste glas heeft verwijderd, een kras heeft gemaakt

Foto komt er binnen 2 uur aan.

@CLB

Je “ik raad je deze aan” gaat naar een leren tasje, ipv screenprotector of kijk ik verkeerd?

[ Voor 10% gewijzigd door Lisadr op 26-01-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Hobbyisten overklokken chipset Motorola Droid naar 1GHz
Lisadr schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:59:
@CLB: Je “ik raad je deze aan” gaat naar een leren tasje, ipv screenprotector of kijk ik verkeerd?
Screenprotector is al een tijdje binnen, maar moet ik nog aanbrengen!
En daar staat:
En ook maar een Brando anti-glare screenprotector besteld voor 6,50 =)
Zeker niet omdat het nodig is (ik riep altijd 'kijk naar het YouTube scratchfimpje') maar omdat het, het touchscreen niet beinvloed. Heb even een half dagje met een screenprotector van 'n NDS gelopen, ging goed! Naja als dat allemaal gewoon goed blijft functioneren, kan er ook nog wel een protector op.
EDIT @ Hieronder: Downloaden via de Market ofzo dan? Anders doe je dat toch even op je PC?

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 26-01-2010 18:37 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
CLB schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:58:
Hoeveel data verzenden jullie eigenlijk met jullie Steen?
Ik heb op 1 januari NetCounter geinstalleerd en m'n stats to nu toe zijn:
Cell, total 570,32MB & Wi-Fi, total 740,86MB! Dat doe ik toch wel aardig netjes >:)
Komt voornamelijk omdat ik bijna niks stream a la YouTube / Radio of andere onzin :+
Cell: 837 MB
Wifi: 4,9 GB

Dit sinds 24-12-2009, hoge 'score' mede door downloaden van gesproken boeken(die extreem boring bleken :S)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:58:
Okee dank, had 'm gisteren en vandaag namelijk nog eens laten recalibraten, maar dan doe ik dat niet meer =)
offtopic:
Gaaf, welk opties heb je gekozen? Vandaag komt er nog eentje binnen bij 'n Tweaker, maar dan zwart..

Hoeveel data verzenden jullie eigenlijk met jullie Steen?
Ik heb op 1 januari NetCounter geinstalleerd en m'n stats to nu toe zijn:
Cell, total 570,32MB & Wi-Fi, total 740,86MB! Dat doe ik toch wel aardig netjes >:)
Komt voornamelijk omdat ik bijna niks stream a la YouTube / Radio of andere onzin :+
Wow dat is veel, imo. Ik heb slechts 79,19MB via Cell maar ruim 6GB via Wifi. Dat eerste zelfs terwijl ik mijn privé en zakelijke mail gebruik en nog internet ook. Dat laatste omdat ik die FTPServer heb draaien om data over te zetten.

Overigens wordt de cell wel positief beïnvloedt doordat ik eigenlijk altijd wel wifi dekking hebt (thuis, op het werk en bij vrienden). Ook lette ik er altijd wel op omdat m'n werkgever nog geen data contract had op mijn nummer. Nu heb ik dat wel, dus ga ik minder voorzichtig doen. Maar goed, wifi is altijd (nouja, meestal) sneller.

@Loekie, grappig! Ik heb hem ook sinds de 24e :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Afbeeldingslocatie: http://img1.imagehousing.com/100126/e48f2f9684472b357d62db82eb197436.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img1.imagehousing.com/100126/49e91c5c841cbbe02fd7f3b9b98e7a4c.jpg

Vraag mij toch echt af of die video niet nep is!

@CLB
Bedankt, heb het online gevonden voor 9 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ugly kras zeg, ziet er gek uit..
Lisadr schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:52:
@CLB
Bedankt, heb het online gevonden voor 9 euro.
Ik had 'm voor 6,50 via de officiele site van Brando..
Vaak heb ik geen zin om Wi-Fi aan te zetten, terwijl dat wel beschikbaar is, gemak dient de mens :+

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 26-01-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Het is veel langer dan op de foto en het is een perfecte rechte lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

Lisadr schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:13:
Das balen! Hopen dat ze snel met spare parts komen ... dan kun je snel je touch glass vervangen! Ik zou helemaal gek worden als ik er een kras erop krijg ... Ik heb eergister dan ook de invisible shield besteld! Ik zou bijna een stichting voor je willen oprichten : "Help Lisadr om een nieuwe Milestone te kopen :)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Lisadr schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:13:
Wat je kan proberen is er een beschermlaag overheen te doen die je met vocht vastmaakt (zoals die van Zagg.com), in de hoop dat ie je kras opvult waardoor je hem niet meer ziet. Daar is trouwens makkelijk 5$ korting op te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 26-01-2010 20:09 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Dat is lief van je!

Ik heb mij gek laten maken door die filmpjes, had gewoon voor een tientje een screenprotector moeten kopen.

Verder ben ik ondertussen heeeel erg blij met mijn milestone, vooral de vele apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die hier nog bronnen van kent / weet... rj7855 is in geen velden of wegen te verkennen..
Anoniem: 328750 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:21:
Volgens mijn info is de 550Mhz processor in de Steen ongeveer gelijk aan een 800Mhz Snapdragon.
EDIT @ Hieronder: No problems met MP3's, Android 2.0, no root :)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 26-01-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-03 23:09
Zijn er hier nog meer mensen die af en toe last hebben van hickups tijdens het afspelen van MP3'tjes? Ik heb 2.0.1 HK er op staan maar had het met 2.0 IT ook al. Had het laatst heel erg tijdens het werk, toen was het volgens mij af en toe om de tien seconden ofzo.... Misschien dat het gewoon kwam doordat er toevallig iets op de achtergrond bezig was of iets dergelijks, maar ik heb het dus ook al wel eerder gehad, alleen dan in wat mindere mate.
Dit en de browser scrolling bug die in 2.0.1 zit zijn voor samen toch wel twee HELE grote minpunten. Laten we hopen dat er binnenkort een custom ROM of iets dergelijks uitkomt die deze twee dingen fixt of dat Motorola gewoon zelf met een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Misschien dat deze review al langs is gekomen. Mijn excuses dan daarvoor, indien het niet het geval is, veel lees plezier.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

mp3 nooit geprobeerd eigenlijk maar zowel op 2.0 (de) als de 2.0.1 (hk) ondervind ik geen problemen met ogg/vorbis files. Erbij opgemerkt dat ik de steen sowieso niet gebruik als muziekspeler ivm de lage batterij duur ;)

Een cowon S9 (dan al niet met d.touch) verslaat de steen op elk gebied qua muziek. Al heeft de steen wel veruit de beste geluidskwaliteit die ik ooit uit een niet cowon heb horen komen (boven zunes/ipods/etc.)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
Misschien moet ik dan maar eens OGG files proberen, ik weet dat er inderdaad andere apparaten zijn die sowieso een veel hogere geluidskwaliteit hebben maar ik vind het juist zo ontzettend handig dat ik één apparaatje in mijn zak heb waar ik echt alles mee kan (bellen/sms'en/podcasts ontvangen/muziek/nieuws lezen/emailen/Remember The Milk/het weer bekijken/treintijden bekijken en ga zo maar door). Daarom vind ik het ook zo jammer dat twee belangrijke functies in mijn alles-in-één apparaatje op dit moment een beetje crippled zijn (browser en muziek luisteren).

(Ik vind het trouwens heel erg meevallen met de korte batterijduur met muziek luisteren? Ik laad 'm toch sowieso elke avond op en heb er op mijn werk al een paar keer urenlang muziek mee zitten luisteren zonder dat het de batterij leegslurpte)

[ Voor 17% gewijzigd door chainzz op 27-01-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
LightYears schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:00:
mp3 nooit geprobeerd eigenlijk maar zowel op 2.0 (de) als de 2.0.1 (hk) ondervind ik geen problemen met ogg/vorbis files. Erbij opgemerkt dat ik de steen sowieso niet gebruik als muziekspeler ivm de lage batterij duur ;)

Een cowon S9 (dan al niet met d.touch) verslaat de steen op elk gebied qua muziek. Al heeft de steen wel veruit de beste geluidskwaliteit die ik ooit uit een niet cowon heb horen komen (boven zunes/ipods/etc.)
Nouja de Milestone is zeker niet top-notch, maar ik heb nog nooit een telefoon zo goed horen klinken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

RoD schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:16:
[...]

Nouja de Milestone is zeker niet top-notch, maar ik heb nog nooit een telefoon zo goed horen klinken ja :)
Waar vergelijken we het mee, en is dat met of zonder "boosts"?
Een goede uitgang (neutraal en musicaal) kan verdomd slecht klinken met een 'ipod' koptelefoon. De neutraliteit van de koptelefoon uitgang (speakers op een telefoon zijn sowieso een gimick) viel me 100% mee! Alles op standje "neutraal" nemen en dan valt vooral de signaal/ruis verhouding op van de steen, die is gewoon goed (lees oude irivers/cowon) imo.
Nogmaals ik hou het bij meerdere devices ook omdat ik het fijn vind, maar ik voel me niet kut als ik vergeet mn S9 op te laden met de steen in mn broek; met de hero van de zaak .... anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Your system is currently up to date.
Vandaag dan misschien 2.0.1 OTA voor de UK-Milestones? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:47
Die van mij kan nog steeds niet connecten met de server. Ook een UK model btw

Verder heb ik toch wel redelijk gezeur met home++. Het komt nog steeds regelmatig voor dat het programma crashed en vervolgens worden andere onderdelen van de telefoon hierdoor een stuk langzamer. (bijvoorbeeld contacten, als ik daarop druk als home++ draait duurt het soms wel 10 seconden voordat mijn contacten in beeld komen)

[ Voor 68% gewijzigd door Slaapje op 27-01-2010 09:07 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
msx2 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:08:
[...]

Same here.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

[...]

indd mijn milestone geeft inmiddels ook aan : your system is currently up to date .. ze zijn er dus indd mee bezig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hnzlb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-12-2020
up to date. nou volgensmij lopen we nog achter :p maar idd. servers bereikbaar, nu de update nog :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Room42 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:06:
[...]

Wat je kan proberen is er een beschermlaag overheen te doen die je met vocht vastmaakt (zoals die van Zagg.com), in de hoop dat ie je kras opvult waardoor je hem niet meer ziet. Daar is trouwens makkelijk 5$ korting op te krijgen.
Bedankt voor de tip. Heb ZAGG opgezocht en kom toch aardig wat slechte reviews tegen. Gat het eerst proberen met een screenprotector om verdere krassen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:32

13art

Moderator Mobile
Ook hier doet hij het nu (HK 2.01) zegt dat ik up to date ben ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Laatst online: 24-03 20:05
Jah, ben up-to-date ;)

@CLB heb zwart tasje, magneet sluiting, clip. Heb gekozen voor geen opdruk ivm doorverkoop. Verder maken ze em ook iets hoger zodat de jack connector van mn dopjes erin past ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254582

Up-to-date.. hopelijk komt hij nu snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320686

XiniX88 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:28:

Ligt aan welke fileexplorer je gebruikt, daarbij kan het ook zijn dat je ooit het vinkje "use this as system default" een keer hebt aangezet. Aanrader: gebruik Astro (heb je m al, verwijder en installeer m, android zal zien dat er een nieuwe HTML viewer is en zal je vervolgens vragen wat je wil gebruiken voor het weergeven van HTML, echter weet ik niet of de HTML browser wel lokaal bij bestanden kan, HTMLViewer zou het moeten kunnen).
Helaas, zo kom ik ook in de HTML previewer en die kan weer geen data van internet halen... ellendig ding! Wil gewoon een html file openen in een browser... Mag toch niet zo moeilijk zijn!
Onmogelijk dat het onmogelijk is.... Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
[...]

Yep. Af en toe connect ie en zegt ie dat, af en toe geef ie nog steeds aan dat hij niet kan connecten.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Nu online

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik zal ook alvast een update geven mbt batterij duur. Ik draai dus HK2.0.1 nu en heb sync en dergelijke uit staan. Het enige wat nu nog volgens de power-widget aan staat is automatisch display brightness. Overigens doe ik wel continue 3G en uiteraard zou ik hier nog wel een verbetering kunnen maken ;)

Voordat ik sync uit had staan, was een nacht standby genoeg (+15 min mail ophalen) om 4 tot soms 10% batterij leeg te maken. Nu de Google sync uit staat, 0 tot 1%.

Nu, 24 uur later na mijn laatste opladen (waar ik normaal dus rond de 5 - 10% zat met mijn gebruik), heb ik nog 50% batterij over. Dus de Google Sync lijkt erg veel batterij te misbruiken.

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinsdag 26 januari 05:50:
code:
1
2
3
4
5
Accuracy:           6%
Full battery life:  16:40
Current status:     11:07
Battery Percent:    70%
Accurate Percent:   67%

Dinsdag 26 januari 11:55:
code:
1
2
3
4
5
Accuracy:           6%
Full battery life:  19:05
Current status:     6:26
Battery Percent:    40%
Accurate Percent:   34%

Woensdag 27 januari 11:50
code:
1
2
3
4
5
Accuracy:           22%
Full battery life:  22:22
Current status:     6:42
Battery Percent:    30%
Accurate Percent:   30%
Volgens mij wel is langsgekomen ja, maar staat nog niet in de TS, dus dat wordt gefixed..
Wil de Droid reviews er een beetje uithalen, en er Milestone reviews in plaatsen, dus als mensen er meer zien!
Hier ook alles 'Up to Date', dus we zien 't wel, we zijn alvast weer stapje dichterbij :)
Slaapje schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:05:
Verder heb ik toch wel redelijk gezeur met home++.
Ervaringen met homescreen-replacements ?
Tassadar32 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:42:
@CLB heb zwart tasje, magneet sluiting, clip. Heb gekozen voor geen opdruk ivm doorverkoop.
Ahjoh simpele Marktplaatsers zien toch geen verschil tussen zo'n ubertasje of 'n BelCompany-iets ;(
Verder maken ze em ook iets hoger zodat de jack connector van mn dopjes erin past ;)
Dat is wel handig, als je 't vaak gebruikt ja =) Ligt natuurljk ook weer aan je dopjes enzo, haakse connector..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Google Sync uit maakt een ongelofelijke verschil! Accu gaat 2x zo lang mee! Dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 09:35
Batterijstatus:

code:
1
2
3
4
5
Accuracy: 4%
Full battery life: 51:44
Current status: 18:08
Battery Percent: 60%
Accurate Percent: 35%

Ben al 17h unplugged (dus waarom current status op 18h staat weet ik niet) volgens Android, maar dat is wel vreemd, want ik ben 17+24 uur unplugged. Maandagavond voor het laatst aan de kabel gehangen. :?

Heb alleen niet meer dan 2 minuten gebeld. :+

Wifi altijd aan, sync altijd aan (contacts, mail, calendar).

[ Voor 24% gewijzigd door Molybdenum op 27-01-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334226

Heb nog 2.0 op mijn UK milestone (icm T-Mobile) en moest 't wel 5x proberen (unable tot connect) maar ben nu up-to date zegt 'ie. Laat 2.01 maar komen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Molybdenum schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:55:
(dus waarom current status op 18h staat weet ik niet)
Volgens mij is dat hoeveel uurtjes je batterij nu nog mee kan... niet hoelang die aanstaat...

Ik ga binnenkort naar IJsland, hoef niet elke dag 10MB data te verbruiken dus zodoende, ben ik verder gaan zoeken naar progsels die dat uit konden zetten (3G), allemaal gevonden en hier m'n vraag geplaatst dus top.

Maar ik stel hier een subvraag, aangezien sommigen van jullie dit ook wel zullen hebben.
Ik gebruik Vodafone, en heb 1 APN ingevuld. Hiermee kan ik internetten, maar ook MMS'en.. Als ik in IJsland ben wil ik MMS'jes gewoon kunnen blijven ontvangen, zodoende kan dat niet via dat APN, want die is dan waarschijnlijk disabled. Dus zodoende de vraag? Gewoon een 2e APN aanmaken voor MMS denk ik met deze MMS-instellingen dunkt me? Is er hier iemand die ook 2 APN's heeft bij VF, voor internet & sms? Problemen?

EDIT: Inmiddels 2 APN's aangemaakt, lijkt allebei goed te werken

[ Voor 67% gewijzigd door CLB op 27-01-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:10:
[...]

Volgens mij is dat hoeveel uurtjes je batterij nu nog mee kan... niet hoelang die aanstaat...
Er staat toch echt 'since unplugged'. :)

En hij staat nu op 19u49m. dus.....

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
WHiZZi schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:27:
Nu, 24 uur later na mijn laatste opladen (waar ik normaal dus rond de 5 - 10% zat met mijn gebruik), heb ik nog 50% batterij over. Dus de Google Sync lijkt erg veel batterij te misbruiken.
Handiger zou zijn als je kon instellen om de hoeveel tijd die moet syncen... Want zelf laat ik het wel aan staan omdat ik mezelf ken, en het echt nodig heb dat mijn agenda op 3 plaatsen actueel is, of als ik ergens wat aanpas dat het dan op alle plekken ook staat (telefoon, online en outlook). Al te vaak er tegenaangelopen dat ik afspraken in mijn agenda miste om wat voor reden dan ook. Maar goed aangezien je volgens mij niet kan instellen dat hij om de 2 uur bijv moet syncen laat ik het maar aan staan en laad ik mijn Milestone maar vaker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

Is het al zeker dat er een nl release komt? Ik heb gehoord in maart, maar is dit officieel?
Ik wil nu een milestone uk kopen, echter heb ik wel liever de nl taal. Als de milestone NL uitkomt is het dan mogelijk om NL taal op een milestone UK te zetten?
Nokia firmwares hebben altijd alle talen erin zitten, is dit ook zo bij motorola?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 81768 op 27-01-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:50
Anoniem: 81768 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:05:
Is het al zeker dat er een nl release komt? Ik heb gehoord in maart, maar is dit officieel?
Ik wil nu een milestone uk kopen, echter heb ik wel liever de nl taal. Als de milestone NL uitkomt is het dan mogelijk om NL taal op een milestone UK te zetten?
Nokia firmwares hebben altijd alle talen erin zitten, is dit ook zo bij motorola?
Nou blijkbaar niet anders zou er nu ook wel NL zijn :+

Maar de Engelse taal is toch geen issue? Goed, ik ken je natuurlijk niet, maar "wij Nederlanders" beheersen de Engelse taal over het algemeen dermate goed dat niemand daar echt een probleem mee zal hebben. Zeker een tweaker niet... ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m'n Motorola Milestone niet kunnen verkopen, na 20 mailtjes / belletjes heen en weer,
omdat de user er achterkwam dat hij geen NL ondersteunde... Uhm ja, wat je dan met zo'n device moet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

Rossi46 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:21:
[...]

Nou blijkbaar niet anders zou er nu ook wel NL zijn :+
Vroeg me af of je kon kiezen welke taal je wilde via het menu. Zo ja, dan ga ik er vanuit dat je op dit moment alleen Frans, Italiaans, Duits en Engels kan kiezen, gezien hij in die landen uit is.
Rossi46 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:21:
[...]

Maar de Engelse taal is toch geen issue? Goed, ik ken je natuurlijk niet, maar "wij Nederlanders" beheersen de Engelse taal over het algemeen dermate goed dat niemand daar echt een probleem mee zal hebben. Zeker een tweaker niet... ;)
Nee ik ben de engelse taal wel machtig, echter is het meer gewenning denk ik. Windows wil ik ook altijd NL, omdat ik het altijd zo gehad heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 81768 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:32:
Zo ja, dan ga ik er vanuit dat je op dit moment alleen Frans, Italiaans, Duits en Engels kan kiezen
En Spaans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Toch zou ik wel een voorstander zijn van de toevoeging van de Nderlandse taal. Als is het maar voor Google voice search/text to speech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Zewatanejo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:46:
Toch zou ik wel een voorstander zijn van de toevoeging van de Nderlandse taal. Als is het maar voor Google voice search/text to speech.
Meer eens! Heb liever een engelse toestel, maar search en google voice zou wel handig zijn in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Flightmode aanzetten f*cked dat batteryleft ding goed
total: 29u
current: 3u
Batt %: 90% <--
acc%: 13% <--

Volgens android zelf is het de 90% die klopt ....
(is het trouwens mogelijk dat je nadat je telefoon ontwaakt is je niet steeds je pin moet invullen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06-05 12:25
LightYears schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:44:
Flightmode aanzetten f*cked dat batteryleft ding goed
total: 29u
current: 3u
Batt %: 90% <--
acc%: 13% <--

Volgens android zelf is het de 90% die klopt ....
En wat is er precies 'f*cked'? Die acc% staat voor accuracy, de nauwkeurigheid van de tijdschatting dus, niet de batterijpercentage ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LightYears schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:44:
(is het trouwens mogelijk dat je nadat je telefoon ontwaakt is je niet steeds je pin moet invullen?)
Ontwaakt? Aka hij is in standby gegaan, automatisch of dmv de powerbutton ingedrukt te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Nee hij had het over flightmode. Dan moet je altijd weer je pincode invoeren

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me niet dat hij elke keer z'n telefoon op flight-mode zet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:56:
Lijkt me niet dat hij elke keer z'n telefoon op flight-mode zet..?
Jawel :P Elke nacht tussen 0:00 en 7:00; mijn rust is me belangrijker dan bereikbaar zijn, Voor nood kunnen ze altijd de vaste lijn bellen (en de mensen in mijn omgeving weten dat) Dus ja, elke nacht gaat flight mode aan; dan eet de steen bijna geen batterij.
Heb tegen batteryleft maar gezegd dat die opnieuw mag beginnen met berekenen want volgens mij kom ik met deze setup makkelijk over de 48 uur heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06-05 12:25
Die accuracy gaat volgens mij vanzelf omhoog naar mate je het langer gebruikt, dus iedere keer resetten heeft niet zoveel zin?

En flightmodus is eigenlijk hetzelfde als je telefoon opnieuw opstarten, dus je zal wel altijd je pincode in moeten geven.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er bestaat toch zoiets als 'Mute' (en nee niet de user hierboven :+ )
Voor de rest met Mute, flight-mode is gewoon elke keer je pincode invoeren! 'Elluhk voordeel heb zuh nadeel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07-2024
Weet iemand toevallig of de Parrot CK3100 carkit wil syncen met de Milestone, als ik in die Parrot de meest recente firmware stop? Dat doet ie nu namelijk niet. Wel bellen, maar geen automatische sync met het telefoonboek. De Milestone staat nog niet bij de toestellen die ondersteund worden, moet ik toegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
CLB schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:26:
Ik heb m'n Motorola Milestone niet kunnen verkopen, na 20 mailtjes / belletjes heen en weer,
omdat de user er achterkwam dat hij geen NL ondersteunde... Uhm ja, wat je dan met zo'n device moet |:(
Verkopen? Heb je er twee ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
twaeker schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:57:
Weet iemand toevallig of de Parrot CK3100 carkit wil syncen met de Milestone, als ik in die Parrot de meest recente firmware stop? Dat doet ie nu namelijk niet. Wel bellen, maar geen automatische sync met het telefoonboek. De Milestone staat nog niet bij de toestellen die ondersteund worden, moet ik toegeven...
Ik heb het echt dagen geprobeerd, maar het lukt me niet eens om verbinding te krijgen met de parrot CK3100.
Ik heb het dan ook maar opgegeven.

De parrot CK3200 in mijn andere auto werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Vandaag mijn eerste milstone crash gehad! Alles werd extreem langzaam en de telefoon reageerde niet meer, toen werd mijn scherm zwart en kreeg ik het opstart android logo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen had ik er twee ja: V&A aangeboden: Motorola Milestone Zwart ;)
Lisadr schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:18:
Vandaag mijn eerste milstone crash gehad!
Welke software draaide je, wat was je aan het doen, net nieuwe software installed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Nee ik was mp3 muziek aan het luisteren.

Apps die ik heb:

APNdroid
Astro file manager
Barcodescanner
Battery left
Bubble
Cardiotrainer
Digital clock widget
Documenttogo
Google Goggles
Google Maps
Handcent SMS
Het weer
K-9 mail
Labyrinth Lite
mVideoplayer
Netcouter
PDANet fee
Reality Browser
Speedtest.net
swiftreply lite
Text-ro-speech extended
Trippo Mondo voice translator
Truecaller
tvgids.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07-2024
Zewatanejo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:12:
[...]
Ik heb het echt dagen geprobeerd, maar het lukt me niet eens om verbinding te krijgen met de parrot CK3100.
Ik heb het dan ook maar opgegeven.
De parrot CK3200 in mijn andere auto werkt wel.
Dank je. Na wat Googelen kwam ik dit bericht van gisteren tegen:

I've spoken with Parrot support and an engineer at Ego. Both companies report that
they're having issues with their car kits and the Droid. I don't know enough about
the Android BT stack, but it seems something is seriously amiss here, as I can't find
any vendor that sells a car kit that works fully with the Droid (though they work
with MANY, MANY phones).

Whatever needs to be done on the BT stack should be done. Soon.

From what I understand, most of these protocols (L2CAP, AVCTP, AVDTP, A2DP, OPP,
PBAP) are standard, supported by most modern phones.

The Droid/Android should support:
- Streaming and control of multimedia via A2DP/AVCTP
- Answering and initiation of calls as well as direct dial and voice dial (HFP)
- Phone book access/transfer including photos (PBAP/OPP)

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=4948

Dus..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Het verbinden met mijn CK3100 gaat prima. Ook sync hij met mijn telefoonboek. Geen idee waarom die het bij mij zonder problemen doet en bij jou niet.... Heb je bluetooth wel op zichtbaar gezet?

Heb inderdaad ooit wel eens de CK3100 geüpdate, maar dat is alweer een tijd geleden, maar goed je kan het altijd proberen natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 27-01-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
PIN na flight mode is een instelling op je SIM. Bij veel gsms kan je dat in het menu uitschakelen, android mist die instelling nog. Ik heb het op mn vorige telefoon uitgezet, nu staat het ook uit op mn steentje.

Valt me wel op dat android na windows mobile toch een aantal simpele opties mist waaronder ook het lock screen aan/uitzetten. Aan de andere kant is de interface ontzettend veel beter. SDK ook.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneervanloon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Iemand ook problemen met de wekker? Deze gaat over het algemeen gewoon op de afgesproken tijd af, maar soms (zoals vanmorgen :X ) vertikt ie het gewoon om af te gaan.
Uiteraard staat de phone gewoon aan, maar wel in dock-mode. Iemand snapt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
twaeker schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:50:
[...]
The Droid/Android should support:
- Streaming and control of multimedia via A2DP/AVCTP
Doet ie
- Answering and initiation of calls as well as direct dial and voice dial (HFP)
Opnemen doet ie, andere zaken gebruik ik niet
- Phone book access/transfer including photos (PBAP/OPP)
Niet getest, maar zou welkom zijn
Granted meer stabilitiet bij BT is zeer welkom, eens in de 25 -50 keer herstart milestone zich na disconnecten BT headset. Dat is irri.
Tassadar32 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:47:
PIN na flight mode is een instelling op je SIM. Bij veel gsms kan je dat in het menu uitschakelen, android mist die instelling nog. Ik heb het op mn vorige telefoon uitgezet, nu staat het ook uit op mn steentje.

Valt me wel op dat android na windows mobile toch een aantal simpele opties mist waaronder ook het lock screen aan/uitzetten. Aan de andere kant is de interface ontzettend veel beter. SDK ook.
Ben je daar heel zeker van? 2 SIM's hier, beide in W960i netjes na flightmode terug, milestone wil bij beide PIN hebben.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:10
@Lisadr

Tjees wat een kras.. ongelovelijk! dat is echt waar ik het meest bang voor ben. Ik ben altijd heeeeel voorzichtig ben met telefoon.....................de eerste 3 weken.
Daarna sluipt de gemaktzucht erin. Denk je echt dat die kras bij jou door een rits komt? Het lijkt erop alsof er wel heel veel kracht op is uitgeoefend..

oh ja.. thnx voor je app-lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Nu online

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Volgens mij ligt dat pin-na-flightmode ook heel erg aan de software. Feitelijk wordt je SIMcard "disconnected" als je naar flight-mode gaat. Het OS blijft dus doordraaien. Zie het als dat je je PC disconnect van een WLAN. Als je daarna weer connect met je WLAN, zou het ook kunnen (of je kunt er in ieder geval voor kiezen) om je WPA/WEP/WPA2 key weer in te vullen. Zo werkt het dus ook met je PIN code.

Het feit dat je daarna je Pin code opnieuw moet invullen is dus gewoon software en persoonlijk vind ik het wel veiliger. Er wordt weer opnieuw access gevraagd naar je provider en dat zou wel prettig zijn als het in ieder geval afgeschermd is. Bij toestellen waar het dus NIET gevraagd wordt, staat er geen Pincode op je simcard OF je pincode is continue aanwezig in het geheugen van de telefoon. Het is maar wat je prettig vindt ;)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-04 23:18
DjWannaB2002 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:46:
Het verbinden met mijn CK3100 gaat prima. Ook sync hij met mijn telefoonboek. Geen idee waarom die het bij mij zonder problemen doet en bij jou niet.... Heb je bluetooth wel op zichtbaar gezet?

Heb inderdaad ooit wel eens de CK3100 geüpdate, maar dat is alweer een tijd geleden, maar goed je kan het altijd proberen natuurlijk.
Weet of dit helpt, maar om mijn telefoon met de CK3100 te verbinden moest ik eerst in de CK3100 aangeven dat ik mijn milestone wou gebruiken. Pas daarna vondt mijn milestone de CK3100. Was vergeten hoe dit werkte, dus het duurde even voordat ik m'n aan de praat had.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Even ter verduidelijking: mijn milestone vraagt dus NOOIT om de sim PIN. Heeft 'ie ook nooit gedaan. Ik had de PIN uitgezet met mijn vorige toestel (HTC Kaiser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Knowuse schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:02:
[...]

Weet of dit helpt, maar om mijn telefoon met de CK3100 te verbinden moest ik eerst in de CK3100 aangeven dat ik mijn milestone wou gebruiken.
Hoe doe je dat dan?

@ hieronder.
Met de CK3200 heb ik ook helemaal geen problemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Zewatanejo op 28-01-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hnzlb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-12-2020
Heb zelf totaal geen problemen meer met het verbinden met de parrot CK3200
Het enige waar ik op moet letten is dat bluetooth aanstaat op mn telefoon voor ik mn auto start(en de carkit aangaat). Als de carkit al aan is en ik zet dan pas bluetooth aan op mn telefoon connect ie niet.
Af en toe staat dr n melding in t schermpje van de carkit 'bestandsformaat niet ondersteund' maar hij synct prima. En het geluid is verder ook prima, zelfs als ik gewoon n podcast of muziek luister vanaf de telefoon....

Indien je problemen hebt misschien de firmware van je parrot eens updaten? misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
even een update:

code:
1
2
3
4
5
Accuracy: 10%
Full battery life: 73:50
Current status: 14:10
Battery Percent: 30%
Accurate Percent: 19%

Hij heeft sinds afgelopen maandagavond niet meer aan de prik gehangen.

Ben niet ontevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Laatst online: 22-11-2024
- GMail Sync
Voor het zelf regelen van de GMail synchronisatie is het programma WiSyncPlus zeer geschikt. Hiervoor moet je jammer genoeg wel betalen.

Met de gratis versie WiSync kunnen wel regelen dat je alleen synchroniseert als je WiFi actief is.

- Parrot CK3100
Ik heb geen enkel probleem met de Parrot CK3100. Heb de nieuwste versie van het firmware geinstalleerd en heb de telefoon aangemeld. 2 minuten later kon ik bellen.

[ Voor 29% gewijzigd door ruthger op 28-01-2010 10:23 ]

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Molybdenum schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:46:
Er staat toch echt 'since unplugged'. :)
En hij staat nu op 19u49m. dus.....
Molybdenum schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:40:
even een update:
Current status: 14:10
Dus.. Dan is die toch niet opgelopen, aka is het niet de tijd dat hij 'aanstaat' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Vanmorgen stond mijn batterij weer op minder dan 5% terwijl ik hem gisteravond tegen een uur of 11 volledig had op geladen. Vervolgens heb ik op battery use geklikt en daar stond dat google goggles 65% in gebruik had. Dit is vreemd, want ik heb gekeken met mijn taskkiller en daar stond goggles niet tussen.

Ook heb ik gisteravond nog met de taskkiller alles afgesloten voordat ik ging slapen (en ik heb goggles maar 1 keer uitgeprobeerd toen ik mijn steen net binnen had). Het is toch vreemd dat ook dit soort programma's zo maar aangaan?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
CLB schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:28:
[...]

[...]

Dus.. Dan is die toch niet opgelopen, aka is het niet de tijd dat hij 'aanstaat' :)
sorry CLB, een verwarring, met dat getal bedoelde ik de tijd 'since unplugged' die je in de normale battery status vindt. dat getal is nu ruim een dag, maar klopt nog steeds niet. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Molybdenum op 28-01-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooooowh okee, my bad =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:57
meneervanloon schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 01:02:
Iemand ook problemen met de wekker? Deze gaat over het algemeen gewoon op de afgesproken tijd af, maar soms (zoals vanmorgen :X ) vertikt ie het gewoon om af te gaan.
Is de Alarm Clock niet gekilld door een of andere task killer? Heb ik ook een keer gehad. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
meneervanloon schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 01:02:
Ken het probleem. Weet ook niet hoe het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.nius
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-01 21:24
Lisadr schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:09:
[...]

Ken het probleem. Weet ook niet hoe het komt.
nah geen last van.. GELUKKIG ik ben al zo moeilijk uit bed te trappen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 11:55
Bij het zoeken naar gegevens over de gevoeigheid/helderheid van het touchscreen van de Milestone t.o.v. mijn Samsung i8910HD kwam ik nog een interessante vergelijkings test tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
catt4u schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:48:
Bij het zoeken naar gegevens over de gevoeigheid/helderheid van het touchscreen van de Milestone t.o.v. mijn Samsung i8910HD kwam ik nog een interessante vergelijkings test tegen.
Wat een poep test, als ik bijvoorbeeld de Multi-touch paint app start kan ik prima rechte lijnen trekken. Maar dat is ook al eerder besproken. Als je ook goed oplet zie je dat de vinger van die man niet in een rechte lijn beweegt.

[ Voor 10% gewijzigd door Sebazzz op 28-01-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet weer die domme tekentesten zeg :+ Daar is al 'n non-dicussie over gevoerd ;)
Maverick schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:06:
Als je nog een leuke game zoekt. In het volgende filmpje komen er een hoop voorbij:

[ Voor 61% gewijzigd door CLB op 28-01-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Is er ook een lijst van die 50 games? Zie een paar hele leuke tussen. Milestone heeft to wel indrukwekkende graphics voor een telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze verschijnen telkens rechtsonder.. dus even meeschrijven.. Anders maak ik straks wel lijstje...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
- Homerunbattle 3D
- Speed Forge 3D
- Radiant
- Flight Director
- Zen Table Tennis
- Tank Ace 1944
- Sky Force
- Shoot U!
- Armageddon Squadron
- Light Racer 3D
- Gang Wars
- Wave Blazer
- Death Ride
- Head to head Racing
- Farm Frenzy
- Light Racer
- Family Guy - Unscenesored
- Super Boom Boom
- ToonWarz
- Air Hockey
- Meteor
- What the Doodle!
- Raging Thunder
- The Settlers
- Light Up!
- The Game of Life
- Millitary Madness
- Bebbled
- Jump! Santa Jump!
- Diner Dash
- Brain Challenge
- Assasins Creed
- Space Physics
- Million Dolar Poker
- Derek Jeter Pro Baseball 2009
- Armored Strike
- Robo Defense
- Guitar Hero
- Air Attack 
- Texas Hold'em
- deBlob
- Papa Stacker
- Spades
- Spore
- Tennis Slam
- Iron Sight
- Tetris
- Tower Bloxx
- Mechanics Touch
- TightRope Hero!
- Flying Aces

Ik ken er heel veel van.
Zitten hele vette tussen, die van Polarbit (even Googlen) en hele slechte zoals Air Attack :+

[ Voor 83% gewijzigd door CLB op 28-01-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

pin aanvraag uitgezet op een andere telefoon en nu doet ie precies wat ik wil; net zoals ik 7 uur slapen en dan weer klaar wakker! Gek inderdaad dat dit niet in te stellen is op het android platform. Laten we het maar niet te hard roepen voor iemand met een bepaalde andere telefoon zegt dat dit al jaren kan op een ander platform ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Ander dingetje:
Zoals we weten (toch?) zien wij als milestone gebruikers niet alle apps in de market maar met het rooten kan je een gebruik maken van een app "market enabler"; wat moet hier in aangepast worden zodat je wél protected apps zie? Of is dat gewoonweg niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk even op YouTube ofzo? Bij MarketEnabler kun je kiezen om een andere provider na te doen, zo denkt
de MIlestone dat je bijvoorbeeld op het T-mobile netwerk van de USA zit en kun je alles in de markt zien...

Maar uhm wij zien al alles voor zover ik weet... Behalve ScummVM...

En deze ken je vast wel Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mijn ervaring met De Steen is geweldig ..! Ik heb m een paar uur en zonder handleiding kom ik al een heel eind.

Misschien komt het omdat ik eerder met WM heb gewerkt. Als ik in bv de browser zit, zie ik nergens een knopje afsluiten. Ik ga dan terug, maar blijft de browser dan open staan? Met WM had je rechtsboven nog een taakbalk.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien Android aan multitasking doet, blijft dat gewoon netjes open staan.
Wil je het gekilled hebben moet je even een taskcleaner / taskkiller installeren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mijn lijstje uit het filmpje van wannahaves games:

Shoot U!
Armageddon Squadron
Wave Blazer
Toonwarz
Bebbled
Space physics
Armored strike
Guitar hero

Wat ik me afvroeg nu ik het filmpje zag, met speedforge, kan je daar ergens instellen dat hij uit zichzelf gas geeft? Want ik kreeg het alleen voor elkaar met de dpad, maar nu zag ik in het filmpje ook weer dat ze zonder dpad het spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb altijd automatisch gas =)

(als jullie nou even even doorposten, start ik vannacht deeltje 3)
CLB schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:38:
Er is een FAQ toegevoegd aan de TS, met momenteel slechts 1 vraag / antwoord. Heb jij vragen
die volgens jou zeker in de FAQ moeten, stuur mij dan even een DM'tje, zodat ik het kan verwerken!
Dit telt uiteraard ook voor 'Softwaretips', software speciaal gemaakt / ontwikkeld voor de Milestone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:07:
Aangezien Android aan multitasking doet, blijft dat gewoon netjes open staan.
Wil je het gekilled hebben moet je even een taskcleaner / taskkiller installeren =)
Automatic Taskkiller woohoot }:O :)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
CLB schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:21:
Ik heb altijd automatisch gas =)

[...]
Ehhh hoe dan????
Kan het bij settings niet vinden. Als ik kijk bij steering kan ik nergens wat aanpassen. Zie daar op de G1 in de layout. Heb ik misschien een oude[re] versie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:49:
Ze verschijnen telkens rechtsonder.. dus even meeschrijven.. Anders maak ik straks wel lijstje...
code:
1
[...]

Ik ken er heel veel van.
Zitten hele vette tussen, die van Polarbit (even Googlen) en hele slechte zoals Air Attack :+
Staat ook gewoon bij de youtube video comments ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
CLB schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:49:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
- Homerunbattle 3D
- Speed Forge 3D
- Radiant
- Flight Director
- Zen Table Tennis
- Tank Ace 1944
- Sky Force
- Shoot U!
- Armageddon Squadron
- Light Racer 3D
- Gang Wars
- Wave Blazer
- Death Ride
- Head to head Racing
- Farm Frenzy
- Light Racer
- Family Guy - Unscenesored
- Super Boom Boom
- ToonWarz
- Air Hockey
- Meteor
- What the Doodle!
- Raging Thunder
- The Settlers
- Light Up!
- The Game of Life
- Millitary Madness
- Bebbled
- Jump! Santa Jump!
- Diner Dash
- Brain Challenge
- Assasins Creed
- Space Physics
- Million Dolar Poker
- Derek Jeter Pro Baseball 2009
- Armored Strike
- Robo Defense
- Guitar Hero
- Air Attack 
- Texas Hold'em
- deBlob
- Papa Stacker
- Spades
- Spore
- Tennis Slam
- Iron Sight
- Tetris
- Tower Bloxx
- Mechanics Touch
- TightRope Hero!
- Flying Aces

Ik ken er heel veel van.
Bedankt, was mij niet opgevallen dat ze rechtsonder stonden. Nu dat jij zegt wel. :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alstu =)

En we gaan weer lekker verder, topics lopen stormen, keep them coming!!!
Dus we gaan hierzo naartoe verkassen: Motorola Milestone - Deel 3

Er is een FAQ toegevoegd aan de TS, met momenteel slechts 1 vraag / antwoord. Heb jij vragen die volgens jou zeker in de FAQ moeten, stuur mij dan even een DM'tje, zodat ik het kan verwerken! Dit telt uiteraard ook voor 'Softwaretips', software speciaal gemaakt / ontwikkeld voor de Milestone! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Weet iemand al hoe duur de MotoNav software gaat kosten?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:31:
Alstu =)

En we gaan weer lekker verder, topics lopen stormen, keep them coming!!!
Dus we gaan hierzo naartoe verkassen: Motorola Milestone - Deel 3

Er is een FAQ toegevoegd aan de TS, met momenteel slechts 1 vraag / antwoord. Heb jij vragen die volgens jou zeker in de FAQ moeten, stuur mij dan even een DM'tje, zodat ik het kan verwerken! Dit telt uiteraard ook voor 'Softwaretips', software speciaal gemaakt / ontwikkeld voor de Milestone! d:)b
We hebben een S
We hebben een L
We hebben een O
We hebben een T
We hebben een J
We hebben een E

...oooooooooooOOOOOOOOOOO *O* SLOTJE *O* OOOOOOOOOOoooooooo..........

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.