In het begin haalde ik ook wel 3 dagen, maar na een jaar gebruiken maximaal 1.5 dag. Verder vond ik het geen slecht toestel, maar met name het interne geheugen vond ik een beperking. Bij elke (dure!!) app die je installeerde dacht je "oh, daar gaat weer geheugen".
Mijn BB werd ook gigantisch traag na verloop van tijd, regelmatig zandloper tijdens het browsen. Browsen vond ik sowieso trouwens al een van de zwakke punten; eigenlijk werken alleen mobiele websites goed. Uiteindelijk moest je dan weer een nieuw OS installeren, maar welke? Steeds experimenteren met hybrids en leaked OS'en, en dan weer shrinken - leuk is anders. In 1,5 jaar tijd heb ik 6x een nieuw OS geïnstalleerd, een tijdrovend klusje al bij al.
Ik ben een paar maanden geleden overgestapt naar de iPhone 4S en vind dit op vrijwel ieder vlak een betere telefoon. Enige nadeel is dat je tijdens het fietsen niet kunt typen. Verder vind ik het touchscreen prima typen, ben je er eenmaal aan gewend dan werkt het prima.
quote:
Agenda en email functionaliteit zijn zeer doordacht.
Nou, dat valt toch behoorlijk tegen. Zonder dure app van $30 per jaar kun je niet eens je zakelijke Exchange agenda OTA syncen met je BB (met BIS, met BES kan dat wel). Sowieso is het hele BIS-verhaal natuurlijk enorm achterhaald, terwijl je er wel 5 euro pm extra voor betaalt. Push email? Leuk in theorie maar in de praktijk zit er 1-10 minuten tussen Outlook en de BB.
quote:
Binnen 2 seconden (letterlijk) uit de broekzak alle belangrijke zaken in een oogopslag te zien.
Als je die lelijke holster gebruikt misschien wel. Gebruik je geen holster dan zul je een schermwachtwoord moeten instellen anders gaat de 9700 namelijk broekzakbellen. De knop voor de toetsenbordblokkering wordt namelijk extreem makkelijk ingedrukt - gewoon een enorme designfout IMHO. Afijn die 2 seconden haal je met een schermwachtwoord dus nooit.
havana wijzigde dit bericht 19-03-2012 11:16 (42%)