He shit hoopte minstens 25 fps eruit te persen. Dit is mn htpc, speel geen games erop maar laatst MW2 ergens gespeeld en mn handen kriebelen al om weer te (pc) gamen
maar om nou een videokaart te kopen en in mn platte (singlefan) pc te proppen
Nou, uiteindelijk werk het weer: Steam deinstalleren en op een andere locatie installeren...SysRq schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:24:
Pff. probeer ik na een tijd de multiplayer weer eens op te starten, blijft hij gewoon hangen bij het laden. Ik zie alleen een Win7 zandloper, verder niets. Proces iw4mp.exe gebruikt 50% cpu tijd (oftewel alles bij een dual core).
Mw2 al opnieuw gedownload en geinstalleerd, ATI driver geupdate, maar niet werkt.Iemand nog ideeën?
En het vreemde is, de singleplayer werkt wel gewoon?
-
We hebben hier een probleem,
we hebben 2 computers thuis met een router.
Sinds de update kunnen we niet meer samen spelen.
Als op pc 1 steam aan is en zit te spelen, en vervolgens logt pc2 in, dan wordt pc1 uit de party gegooid.
pc1 kan dan wel weer in de party komen. maar wordt er dan uitgegooid.
iemand tips?
Als op pc 1 steam aan is en zit te spelen, en vervolgens logt pc2 in, dan wordt pc1 uit de party gegooid.
iemand tips?
Anoniem: 124963
Misschien een stomme vraag, maar het is mij niet geheel duidelijk of je wel over twee verschillende Steam accounts (en dus twee verschillende COD's MW2) beschikt... Ik denk het wel, maar ik kan het niet zo één, twee, drie uit je verhaal opmaken.ApC_IcE schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:18:
We hebben hier een probleem,
iemand tips?
Mocht je over slechts één Steam account beschikken, dan is het normaal dat je wordt gedisconnect. Mocht je over twee verschillende accounts beschikken... dan is het een raar probleem...
Algemene vraag, hoe staat je NAT ingesteld? Heb je al geprobeerd je router te resetten? Ben benieuwd!
Golivier
Sorry voor de onduidelijkheid.
het zijn 2 accounts op dus 2 pc's
NAT is open en voor de update werkte het (bijna vlekkeloos)
Router is al gereset en met portforwarding is weinig uitgevoerd. (niets specifieks)
Router is al gereset en met portforwarding is weinig uitgevoerd. (niets specifieks)
Anoniem: 355408
daarom koop ik die dlc enzo ook niet puur omdat er te weinig in mijn ogen gebeurt om tegen de hack kiddies te gaan...met de eigen server stuff kan je iig kiezen waar je terecht komt enzo hier kom je dr op een en als je pech hebt bannen ze je ook nog omdat je daar per ongeluk neer kwam...zolang er geen eigen server stuff meer komt in cod koop ik ze niet meer....
Bedankt voor de uitleg!ApC_IcE schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:27:
Sorry voor de onduidelijkheid.
Euhmpf..... NAT open... het werkte voor de update... router is al gereset...
Gaan we verder met analyseren, kan je wel samenspelen met andere mensen in je friendslist? Heb je al geprobeerd de andere account te inviten als je in een spel zit. Dit is iets anders dan samen een ''lobby'' maken en iemand inviten voordat je in een server bent. Hier ben ik zelf tot vervelends toe achter gekomen... er is één friend in mijn friendslist, waar ik alleen mee samen kan spelen als ik hem in een server invite. Samen een party maken lukt NOOIT.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt... In ieder geval veel succes!
Golivier
Als PC2 uitstaat, werkt alles op PC1 naar behoren.Anoniem: 124963 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:26:
[...]
Bedankt voor de uitleg!
Euhmpf..... NAT open... het werkte voor de update... router is al gereset...
Gaan we verder met analyseren, kan je wel samenspelen met andere mensen in je friendslist? Heb je al geprobeerd de andere account te inviten als je in een spel zit. Dit is iets anders dan samen een ''lobby'' maken en iemand inviten voordat je in een server bent. Hier ben ik zelf tot vervelends toe achter gekomen... er is één friend in mijn friendslist, waar ik alleen mee samen kan spelen als ik hem in een server invite. Samen een party maken lukt NOOIT.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt... In ieder geval veel succes!
Golivier
Zelfs als allebei aanstaan, en PC2 komt in de party dan net voor we de map gaan laden dan schiet PC1 terug naar het begin scherm van MW2, met een invite gaan we vanavond even proberen, het risico hiervan is dat PC1 dan misschien in het andere team terecht komt.
Anoniem: 359545
Beste iedereen,
Wij hebben net een nieuwe PC gekocht met Windows 7 (64 bit)
Ik heb MW2 correct geïnstalleerd, maar toen ik het spel speelde, toen
waren de graphics heel slecht. Dat is raar want wij hebben een splinter nieuwe en
snelle PC die MW2 makkelijk aan kan. Weten jullie waar het aan zou kunnen liggen?
Groeten,
ThLautenbag
waren de graphics heel slecht. Dat is raar want wij hebben een splinter nieuwe en
snelle PC die MW2 makkelijk aan kan. Weten jullie waar het aan zou kunnen liggen?
Groeten,
ThLautenbag
Je hebt de instellingen op het laagst staan?
Maar gloednieuwe PC zegt natuurlijk niks, misschien hebben ze je wel in de zak genaaid of heb je helemaal geen game PC.
Dus specificaties van de PC zouden wel heel handig zijn.
Maar gloednieuwe PC zegt natuurlijk niks, misschien hebben ze je wel in de zak genaaid of heb je helemaal geen game PC.
Dus specificaties van de PC zouden wel heel handig zijn.
[ Voor 67% gewijzigd door -The_Mask- op 15-05-2010 15:29 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
@ ThLautenbag
Dat je pc splinternieuw en supersnel is zegt niet zo veel... zoals hierboven al is aangegeven, geef even je specificaties. Het gaat hier o.a. om de snelheid van de processor, hoeveel geheugen en de videokaart die erin zit.
Wat ook nog handig is om te vermelden zijn de instellingen van Modern Warfare 2... misschien heb je hem wel op een te hoge resolutie staan of staan de overige instellingen op maximum / extreme.
Ik ben benieuwd!
Golivier
Edit: Niet geheel onbelangrijk... zijn de drivers van de videokaart goed geïnstalleerd?
Dat je pc splinternieuw en supersnel is zegt niet zo veel... zoals hierboven al is aangegeven, geef even je specificaties. Het gaat hier o.a. om de snelheid van de processor, hoeveel geheugen en de videokaart die erin zit.
Wat ook nog handig is om te vermelden zijn de instellingen van Modern Warfare 2... misschien heb je hem wel op een te hoge resolutie staan of staan de overige instellingen op maximum / extreme.
Ik ben benieuwd!
Golivier
Edit: Niet geheel onbelangrijk... zijn de drivers van de videokaart goed geïnstalleerd?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 124963 op 15-05-2010 17:21 ]
Ik post toch maar even dat ik in een cheater server kwam en tada! Al mijn stats naar de malle. Best wel frustrerend, als infinity hier vanaf weet, dan moeten ze er toch wat aan gaan doen? Ze kunnen toch wel controleren dat je niet van 7500 deaths naar 650550356 deaths kan gaan?! (en hetzelfde geldt voor losses en perks/challenges)
Of ben ik dom ofzo. Ik weet, hiervoor is geen oplossing en ik ben wel blij dat ik niet opeens prestige 10 ben! maar gewoon mijn eigen prestige, maar toch, hier betaal je niet voor. Groetjes, een gefrustreerde mw2 speler!

Ati kaart?Anoniem: 359545 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:27:
Beste iedereen,
Groeten,
ThLautenbag
Ik merkte vandaag in eens dat mijn CCC de 3d settings op laag had gezet waardoor het spel er absoluut niet uit zag.
Even een bijdrage die met eerdere call of duty versies wel eens wat opstart problemen wilde fixen:
Plug je microfoon (of koptelefoon) in de microfoon ingang van je pc / laptop, dan COD starten, daarna kan je m weer uitpluggen.
Klinkt onwijs dom, en dacht zelf ook dat ik genaaid werd maar het werkt echt vooral in combinatie met windows vista. (Je kon ook een apparaat uitschakelen in apparaatbeheer maar ik weet zo gauw niet welke dat was, en dat ompluggen is wat minder rigoreus.)
Plug je microfoon (of koptelefoon) in de microfoon ingang van je pc / laptop, dan COD starten, daarna kan je m weer uitpluggen.
Klinkt onwijs dom, en dacht zelf ook dat ik genaaid werd maar het werkt echt vooral in combinatie met windows vista. (Je kon ook een apparaat uitschakelen in apparaatbeheer maar ik weet zo gauw niet welke dat was, en dat ompluggen is wat minder rigoreus.)
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Ik kon nooit goed games joinen met vrienden was altijd wel wat Attempt #1.....#2, waiting for party leader etc.
Het lag dus aan mijn router instellingen, het instellen van sommige routers kan nogal een gepruts zijn, maar ik heb een progje die je router ports opent op welk programma je maar wilt.
> Je selecteert je router (+ Firmware)
> Selecteer een spel (CoDMW2) uit een dropdownlist.
En automatisch worden de poorts geopend en updates uitgevoerd zonder ingewikkelde handelingen..
Weet niet of het toegestaan is een link hiervan te posten? Maar dit kan mensen wel goed helpen met router ports te openen, wil er desnoods wel een kleine handleiding voorschrijven. Maar wil eerst weten of het toegestaan is of niet.
Het lag dus aan mijn router instellingen, het instellen van sommige routers kan nogal een gepruts zijn, maar ik heb een progje die je router ports opent op welk programma je maar wilt.
> Je selecteert je router (+ Firmware)
> Selecteer een spel (CoDMW2) uit een dropdownlist.
En automatisch worden de poorts geopend en updates uitgevoerd zonder ingewikkelde handelingen..
Weet niet of het toegestaan is een link hiervan te posten? Maar dit kan mensen wel goed helpen met router ports te openen, wil er desnoods wel een kleine handleiding voorschrijven. Maar wil eerst weten of het toegestaan is of niet.
Een groot probleem naast de lags/host migrates is het (level) hacken dit kan gewoon met cheat engine en dan zit je weer in een map waar iemand met z'n kill streak rewards zit te cheaten, oorzak: Activision is te lui om er iets aan te doen, de winst is immers al binnen.
Ik kan me er uitermate veel aan ergeren dat er zo weinig wordt gedaan dit spel nog een beetje op te lappen.
Ik kan me er uitermate veel aan ergeren dat er zo weinig wordt gedaan dit spel nog een beetje op te lappen.
wat ik irritant vind is dat als een host zijn nick veranderd er een 'search for host' komt. waar gaat dat over?
link dat het host zijnde aan steam account ipv in-game nick name

als ik host ben en me naam verandert, gebeurd er echter niks?...patrickos85 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:40:
wat ik irritant vind is dat als een host zijn nick veranderd er een 'search for host' komt. waar gaat dat over?
Ik had vandaag ook iets geks. Na een paar potjes gespeelt te hebben was opeens een deel van mijn venster "doorzichtig". Ik bedoel het venster dat je krijgt meteen nadat je een potje heb gespeelt, of dat je op F1 durkt. Dit venster was half doorzichtig. Ook werd ik telkens nadat ik een potje gespeeld had uit de server gegooit, en kon ik weer opnieuw beginnen met zoeken...
Cod afgesloten en weer opnieuw gestart en het probleem was verholpen. Iemand die weet wat dit betekend? En of het eventueel schadelijk is?
Cod afgesloten en weer opnieuw gestart en het probleem was verholpen. Iemand die weet wat dit betekend? En of het eventueel schadelijk is?
God wat is dit irritant, daar kreeg ik op een gegeven moment ook last van (HD5770 Vapor-X, ik dacht driver probleem, alles geprobeerd + verse win7 install, was het er nog), ik heb nu AA uitgezet en heb geen last meer van maar ik ben wel nog opzoek naar een andere oplossing.Helioss schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:33:
Ik zit nog steeds met het probleem dat mijn game steeds random freezed voor een paar seconden.
Erg vervelend en frustrerend als je net op een redelijke streak zit!
Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen, ik heb msconfig nagelopen maar dit is nog in orde
Videokaart drivers zijn geupdate, maar dit helpt ook niet.
Netwerkmatig heb ik verder niets aangepast.
Ik weet dat meer mensen hier last van hebben iemand dit al opgelost??
Je bedoelt dus iw4mp.exe. Ik heb het nu gedaan, zal eens testen als ik AA aanzet.mickjuh schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:01:
[...]
De oplossing hiervoor was volgens mij om de mw2mp.exe op high prio te zetten
Of het schadelijk is laat ik in het midden (ik denk van niet maar weet het ook niet) maar ik heb er ook last van.Tromp.et schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 20:43:
Ik had vandaag ook iets geks. Na een paar potjes gespeelt te hebben was opeens een deel van mijn venster "doorzichtig". Ik bedoel het venster dat je krijgt meteen nadat je een potje heb gespeelt, of dat je op F1 durkt. Dit venster was half doorzichtig. Ook werd ik telkens nadat ik een potje gespeeld had uit de server gegooit, en kon ik weer opnieuw beginnen met zoeken...
Na ieder potje moest ik een nieuw potje zoeken omdat ik uit de lobby werd gegooid (krijg de lobby niet eens te zien en dus ook geen foutmelding). Vervelend, zeker wanneer je in een server zit waarin de spelers erg aan elkaar gewaagd zijn. Dit bederft het spelplezier wel aangezien het nog meer tijd kost voordat je kan spelen.
Anoniem: 350102
Ik had dit ook na herstarten van CoD MW2. Ik heb daarop de players map leeggegooid. Dat hielp. Je bent wel al je instellingen kwijt...bazs2000 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:35:
[...]
Of het schadelijk is laat ik in het midden (ik denk van niet maar weet het ook niet) maar ik heb er ook last van.
Na ieder potje moest ik een nieuw potje zoeken omdat ik uit de lobby werd gegooid (krijg de lobby niet eens te zien en dus ook geen foutmelding). Vervelend, zeker wanneer je in een server zit waarin de spelers erg aan elkaar gewaagd zijn. Dit bederft het spelplezier wel aangezien het nog meer tijd kost voordat je kan spelen.
hier precies hetzelfde,bazs2000 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:35:
[...]
Of het schadelijk is laat ik in het midden (ik denk van niet maar weet het ook niet) maar ik heb er ook last van.
ik ga niet al me instellingen opnieuw doen,
ik wacht het wel af
Anoniem: 350102
Hmmm, ondanks player map weggooien kwam het probleem van uit de lobby gegooid worden toch terug
Geen idee wat het is.
beter dat ik dat nog niet geprobeerd heb danAnoniem: 350102 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:16:
Hmmm, ondanks player map weggooien kwam het probleem van uit de lobby gegooid worden toch terugGeen idee wat het is.
Anoniem: 360629
middag allemaaal
zit met een probleem waar ik geen oplossing voor vind hopelijk kunne jullie me helpen
sinds deze week is men mp serieeus beginnen haperen zelfs al op het menuscherm blijft hij constant haperen
ik denk dat dit begonnen is met het spelen van private matches (denkik)
met men sp is niets mis draait normaal heb ook nooit problemen gehad met mp kon zelfs teidens het gamen downloade geen probleem en als ik nu een match join heb ik een mega lagg
connectie is inorde alles groen en speedtest ook al gscheckt =goed
nu had ik op steam de integriteit van de spelcache gecontroleert ik start trug en alles was trug goed zonder haperen alleen beetj lagg
een 2 uurtjes later probeer ik trug optestarten en hapert ie trug hard
zou ik de poorten miss moetten open zetten? maar waarom nu ineens wel? nat type is open en niks aan pc verandert heb nooit geen problemen met lagg ghad of haperende schermen!?
ik hoop dat er iemand mij wa kan helpen want zou graag trug online game :-)
dank bij voorbaat gaste
zit met een probleem waar ik geen oplossing voor vind hopelijk kunne jullie me helpen
sinds deze week is men mp serieeus beginnen haperen zelfs al op het menuscherm blijft hij constant haperen
met men sp is niets mis draait normaal heb ook nooit problemen gehad met mp kon zelfs teidens het gamen downloade geen probleem en als ik nu een match join heb ik een mega lagg
nu had ik op steam de integriteit van de spelcache gecontroleert ik start trug en alles was trug goed zonder haperen alleen beetj lagg
zou ik de poorten miss moetten open zetten? maar waarom nu ineens wel? nat type is open en niks aan pc verandert heb nooit geen problemen met lagg ghad of haperende schermen!?
dank bij voorbaat gaste
Anoniem: 209081
G.I. Jose, als je niets aan je spelling doet zijn de mensen ook niet echt geneigd om je te helpen...
Het is niet omdat je Belg bent dat je woorden als "kem" moet gaan gebruiken op een forum (kem betekend "ik heb" voor de mensen die normaal Nederlands praten).
(Ben trouwens zelf Belg)
In ieder geval, check je taakbeheer eens als je de mp opstart, kijk of er geen proces is dat verdacht veel cpu slurpt.
Het is niet omdat je Belg bent dat je woorden als "kem" moet gaan gebruiken op een forum (kem betekend "ik heb" voor de mensen die normaal Nederlands praten).
(Ben trouwens zelf Belg)
In ieder geval, check je taakbeheer eens als je de mp opstart, kijk of er geen proces is dat verdacht veel cpu slurpt.
Ik heb echt moeite met het lezen van je post, een paar puntjes en komma's zouden veel makkelijker lezen.Anoniem: 360629 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:23:
middag allemaaal
dank bij voorbaat gaste
Maar je zou steam effe kunnen herinstalleren, je raakt niets kwijt van je gegevens van mw2 omdat die bij steam bij je account zijn opgeslagen.
gistere avond deed mw2 terug normaal geen problemen meer en vandaag hapert het weer als tevoren
snap er niets meer van, er zijn geen zware processen bezig
snap er niets meer van, er zijn geen zware processen bezig
Anoniem: 399
De host disconnect. MW2 geeft zijn vrije slot aan een nieuwe speler, en doet dan een rename (dus jij ziet "host has changed name to host2" oid. Maar dat is gewoon een compleet nieuwe speler die van geen kwaad weet.patrickos85 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:40:
Ja, dit is ranzig afgehandeld door MW2. Nee, als je host bent en je naam wijzigt pikt ie geen andere host. Probeer het maar eens als je host bent.
is dus al zo.link dat het host zijnde aan steam account ipv in-game nick name
denk niet dat het iets met hosts te maken heeft, want in het hoofdmenu heb ik zelfs al moeite om te navigeren
ik heb de laatste dagen geen game meer kunnen spelen, ik doe er zelfs de moeite niet voor om er 1 te beginne
ik heb de laatste dagen geen game meer kunnen spelen, ik doe er zelfs de moeite niet voor om er 1 te beginne
Ik heb denk ik het zelfde probleem,Anoniem: 360629 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:43:
denk niet dat het iets met hosts te maken heeft, want in het hoofdmenu heb ik zelfs al moeite om te navigeren
Blijft hij ook echt een 2 a 3 sec hangen (freeze) ingame?
En in het menu loopt hij vaak vast voor 1 sec?
Ik heb al een tijd dit probleem, en begin met toch behoorlijk hier aan te ergeren.
Dus heb gister een uninstall gedaan en kijken of hij vandaag weer lekker draait.
het vastlopen voor 1 seconden in het menu heb ik ook, maar dat is na een paar keer over (dus opstarten, bacootje inschenken, teamspeak verbinden, en je bent klaar om te knallen). in-game blijft hij heel soms wel eens een seconde hangen ook, maar gezien het feit dat ik meestal host ben maakt dat weinig uit, de rest van de wereld speelt niet stiekem doorHelioss schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:12:
[...]
Ik heb denk ik het zelfde probleem,
Blijft hij ook echt een 2 a 3 sec hangen (freeze) ingame?
En in het menu loopt hij vaak vast voor 1 sec?
Ik heb al een tijd dit probleem, en begin met toch behoorlijk hier aan te ergeren.
Dus heb gister een uninstall gedaan en kijken of hij vandaag weer lekker draait.
heb ook al opnieuw geinstalleerd, en ook al 10 min gewacht voor ik begon te spelen maar blijft haperen
heb inderdaad het zelfde probleem helios, en begin me ook er zot aan te ergeren
heb inderdaad het zelfde probleem helios, en begin me ook er zot aan te ergeren
Als je het spel opstart dan wordt eerst verbinding gemaakt met IWNet en wordt er gecontroleerd of je NAT open is. Dat zorgt voor de tijdelijke vertraging in het menu.
In spel weet ik het niet, al lijkt het tijdens het spelen de host de verbinding te optimaliseren en dat kan misschien wel de tijdelijke lag/freeze veroorzaken. Ik heb hier eens opgelet met de lagometer en ping stats. Eerst is er even lag en daarna lijkt het zich te herstellen.
In spel weet ik het niet, al lijkt het tijdens het spelen de host de verbinding te optimaliseren en dat kan misschien wel de tijdelijke lag/freeze veroorzaken. Ik heb hier eens opgelet met de lagometer en ping stats. Eerst is er even lag en daarna lijkt het zich te herstellen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
als ik in steam rechterklik op het game en eigenschappen kies, en dan integriteit van spelcache controle leren aanklik ,runt hij daarna normaal ,maar dan als ik begin te spelen krijg ik snel terug het zelfde probleem
Ik heb ook er ook last van dat lagg in menu. Heb alle dingen al geprobeerd die het op kunnen lossen,maar niks werkt
Lag in het menu heb ik ook al heel lang. Het spel heb ik sinds december en in februari trad het voor het eerst op. Zodra ik in het hoofdmenu van MP zit dan hangt het spel voor ongeveer 3 seconden en dan kan ik weer verder zonder dat het nog eens blijft hangen.
Wat ik wel ervaar is dat wanneer mijn computer meer dan 5 uur aan staat en dan het spel wil spelen, dat het spel dan gaat hakkelen. Het spel hakkelt vergelijkbaar met een lagere framerate. Op dat moment draaien er geen andere processen die de prestaties kunnen beïnvloeden en andere spellen hebben hier geen last van.
Wanneer ik de computer opnieuw start dan is het euvel weer weg totdat de computer weer een paar uur heeft aangestaan. De reden dat ik dit schrijf heeft te maken met de posts hierboven (over de haperingen) en dat doet mij sterk hieraan denken.
Een
Wat ik wel ervaar is dat wanneer mijn computer meer dan 5 uur aan staat en dan het spel wil spelen, dat het spel dan gaat hakkelen. Het spel hakkelt vergelijkbaar met een lagere framerate. Op dat moment draaien er geen andere processen die de prestaties kunnen beïnvloeden en andere spellen hebben hier geen last van.
Wanneer ik de computer opnieuw start dan is het euvel weer weg totdat de computer weer een paar uur heeft aangestaan. De reden dat ik dit schrijf heeft te maken met de posts hierboven (over de haperingen) en dat doet mij sterk hieraan denken.
Een
edit:
Dit is een dubbelpost.
Dit is een dubbelpost.
[ Voor 94% gewijzigd door bazs2000 op 28-05-2010 06:31 ]
Heb na mijn herinstall nog niet weer getest, maar heb wel ontdekt dat als ik mijn Steam chat screens weg doe of in-game chat disable dat het dan minder vaak voorkomt. Vandaag nog eens even testen of ik er vanaf ben na een reinstall. Een herstart van mijn PC ga ik eens proberen of het dan in het begin minder is, PC staat namelijk al weer een dikke week aan
Hoi allemaal, ik moet me helaas ook melden in dit topic.
Sinds een paar weken ( misschien sinds ik stimulus pack heb, weet ik niet zeker) wordt ik na iedere ronde in de lobby gedisconnect. Meestal zonder melding. Dus als een game is afgelopen zit ik meteen in het menu met "find game" e.d.
Heeft iemand dit probleem ook of misschien een oplossing?
Jeroen
Sinds een paar weken ( misschien sinds ik stimulus pack heb, weet ik niet zeker) wordt ik na iedere ronde in de lobby gedisconnect. Meestal zonder melding. Dus als een game is afgelopen zit ik meteen in het menu met "find game" e.d.
Jeroen
Dat komt omdat ie dan connectie maakt met Steam / de overlay. Volgens mij heeft iedereen dit, afhankelijk van je PC en netwerk, in meerdere of mindere mate. Niks vreemds dus.bazs2000 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 06:31:
Lag in het menu heb ik ook al heel lang. Het spel heb ik sinds december en in februari trad het voor het eerst op. Zodra ik in het hoofdmenu van MP zit dan hangt het spel voor ongeveer 3 seconden en dan kan ik weer verder zonder dat het nog eens blijft hangen.
Vreemd. Heb ik absoluut geen last van. Lijkt erop dat je grafische kaart zichzelf in idle terugklokt en dat deze bij het opstarten van MW2 niet oppikt dat ie weer op volle snlheid moet gaan draaien. Drivers even updaten enzovoorts?Wat ik wel ervaar is dat wanneer mijn computer meer dan 5 uur aan staat en dan het spel wil spelen, dat het spel dan gaat hakkelen. Het spel hakkelt vergelijkbaar met een lagere framerate. Op dat moment draaien er geen andere processen die de prestaties kunnen beïnvloeden en andere spellen hebben hier geen last van.
Heb ik ook last van. Common bug, die zoals zoveel andere gewoon niet opgelost lijkt te worden.Jarrean schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:26:
Hoi allemaal, ik moet me helaas ook melden in dit topic.
Jeroen
Gisteren (vrijdag) voor het eerst last van gehad maar dan echt heel vaak.Garma schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:28:
iemand ook last van het feit dat je niet kan lopen als je een server binnenkomt? net tot wel 6 keer ofzo
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=N7XoYBRrk6s
Anoniem: 361498
Hey mensen,
Ik heb een probleem. Ik heb net Modern Warfare 2 aangeschaft. Hij leest alleen de disc niet op mijn pc.
Al eerder heb ik een trial multiplayer gespeeld op dezelfde computer. Volgens mij kan het dus niet aan de systeem eisen liggen. Ik heb hier echter weinig verstand van. Kan iemand verifieren of mijn pc aan de eisen voldoet.
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.40 GHz
Geheugen (RAM): 2047mb
Type computer: 32-bits besturingssysteem
Zoals ik al zei heb ik de multiplayer versie voor een paar dagen als trial kunnen spelen. Geen problemen gehad.
Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen en in hoeverre mijn pc in staat is het spel te draaien.
Grtz
Ik heb een probleem. Ik heb net Modern Warfare 2 aangeschaft. Hij leest alleen de disc niet op mijn pc.
Al eerder heb ik een trial multiplayer gespeeld op dezelfde computer. Volgens mij kan het dus niet aan de systeem eisen liggen. Ik heb hier echter weinig verstand van. Kan iemand verifieren of mijn pc aan de eisen voldoet.
Zoals ik al zei heb ik de multiplayer versie voor een paar dagen als trial kunnen spelen. Geen problemen gehad.
Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen en in hoeverre mijn pc in staat is het spel te draaien.
Grtz
Het lezen van een disc en het niet aankunnen van een spel voor je pc, heeft niets met elkaar te maken.
Als een spel niet op je PC zou werken, dan word dit alvorens aangegeven of hij installeerd gewoon en geeft een melding bij het starten van de game zelf.
Waarschijnlijk is de CD niet helemaal lekker en zorgt dit ervoor dat je hem gewoon niet kunt installeren.
Je zou terug kunnen gaan naar de winkel of anders CoD MW2 via steam downloaden en activeren met je product key van je CD-case.
Of het zou natuurlijk je CD-ROM speler kunnen zijn, test eens een andere disc?
Als een spel niet op je PC zou werken, dan word dit alvorens aangegeven of hij installeerd gewoon en geeft een melding bij het starten van de game zelf.
Waarschijnlijk is de CD niet helemaal lekker en zorgt dit ervoor dat je hem gewoon niet kunt installeren.
Je zou terug kunnen gaan naar de winkel of anders CoD MW2 via steam downloaden en activeren met je product key van je CD-case.
Of het zou natuurlijk je CD-ROM speler kunnen zijn, test eens een andere disc?
[ Voor 7% gewijzigd door Helioss op 01-06-2010 14:56 ]
Als je de trial al gespeeld hebt dan heb je het spel al gedownload, volgens mij is het gewoon een kwestie van CD-key ergens invoeren en klaar is kees (mits je het spel natuurlijk niet gedeinstalleerd hebt).Anoniem: 361498 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:02:
Hey mensen,
Grtz
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Anoniem: 361498
Thanks Guys
Het is inmiddels gelukt via steam.
Had hem inderdaad al gedeinstalleerd haha. De installatie duurt alleen super lang.
Maarja, hij doet het in ieder geval.
Het is inmiddels gelukt via steam.
Had hem inderdaad al gedeinstalleerd haha. De installatie duurt alleen super lang.
Maarja, hij doet het in ieder geval.
hallo iedereen, ik heb net modern warfare 2 op mijn prachtige nieuwe laptop geïnstalleerd.
maar ik heb een probleem als ik de resolutie omlaag doe naar 1024 bij 768, dan krijg ik tweede zwarte balken aan de zijkant en dan is het scherm "uitgerekt" in de lengte. De normale resolutie van mijn scherm is 1366 & 768, dan heb ik die balken niet. Ik heb al geprobeerd de ratio in mw2 te veranderen naar bijvoorbeeld 16:9/wide etc maar dat helpt niet
weet iemand de oplossing?
maar ik heb een probleem als ik de resolutie omlaag doe naar 1024 bij 768, dan krijg ik tweede zwarte balken aan de zijkant en dan is het scherm "uitgerekt" in de lengte. De normale resolutie van mijn scherm is 1366 & 768, dan heb ik die balken niet. Ik heb al geprobeerd de ratio in mw2 te veranderen naar bijvoorbeeld 16:9/wide etc maar dat helpt niet
weet iemand de oplossing?
"Above And Beyond The Call"
1024 bij 768 is 4/3 verhouding dus het lijkt erop dat je bij je videokaart/driver instellingen moeten kijken om te zorgen dat die de verhoudingen niet blijft aanpassen, maar lukt 1280x720 niet al iets beter?
Ik zou eerder de instellingen omlaag zetten dan de resolutie.
Zie ook de verhoudingen hier:
Wikipedia: File:Vector Video Standards2.svg
[ Voor 22% gewijzigd door Vandread op 02-06-2010 15:00 ]
thanks het is al gefixt! het kwam doordat de nvidia driver niet up to date waren...net een nieuwe laptop,dus die heb ik verniewd en nu doet ie het pefect. spel ziet er echt goed uit op hoge settingsVandread schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:59:
1024 bij 768 is 4/3 verhouding dus het lijkt erop dat je bij je videokaart/driver instellingen moeten kijken om te zorgen dat die de verhoudingen niet blijft aanpassen, maar lukt 1280x720 niet al iets beter?
maar waarom gebeurd dat eigenlijk niet automatisch dat updaten?
enfn alles doet het verder goed.
"Above And Beyond The Call"
Waarom wel? Over het algemeen is voor normale consumenten de opmerking: if it aint broken, dont fix it, van toepassing.
Hallo,
Als ik me pc opstart en CoD MW2 opstart loopt hij prima, maar zodra ik het spel afsluit en later weer opstart begint deze vast te lopen in het hoofd menu.
Nou heb ik alle drivers als geinstalleerd hij loopt alleen vast bij MW2 zowel multiplayer als in singelplayer.
Verder heb ik alles op max. staan als het gaat om graphics, maar dit moet geen probleem zijn aangezien hij het de eerste keer wel gewoon opstart en speelbaar is.
Heeft iemand een idee waar het aan zal liggen ?
Systeem:
Windows 7 Prof. 64Bit.
Intel Core 2 Quad Q9550
Asus P5QD TURBO, S775
Kingston KHX6400D2K2/4G, 4096 MB, DDR2
Asus EAH4870/2DI/1GD5 1GB
Cooler Master Real Power M620
Intel X25-M Postville SSD 80GB
Als ik me pc opstart en CoD MW2 opstart loopt hij prima, maar zodra ik het spel afsluit en later weer opstart begint deze vast te lopen in het hoofd menu.
Nou heb ik alle drivers als geinstalleerd hij loopt alleen vast bij MW2 zowel multiplayer als in singelplayer.
Verder heb ik alles op max. staan als het gaat om graphics, maar dit moet geen probleem zijn aangezien hij het de eerste keer wel gewoon opstart en speelbaar is.
Heeft iemand een idee waar het aan zal liggen ?
Systeem:
Windows 7 Prof. 64Bit.
Intel Core 2 Quad Q9550
Asus P5QD TURBO, S775
Kingston KHX6400D2K2/4G, 4096 MB, DDR2
Asus EAH4870/2DI/1GD5 1GB
Cooler Master Real Power M620
Intel X25-M Postville SSD 80GB
Ik kom er niet meer in althans - dat kreng zegt die in moet zijn ingelogd op steam terwijl ik dat wel ben 
Kan er sind 2130 niet meer in - alle blob meuk weggegooi maar maakt niets uit,,
Iemand anders probs ?
Kan er sind 2130 niet meer in - alle blob meuk weggegooi maar maakt niets uit,,
Iemand anders probs ?
Kon geen games joinen, game paar keer opnieuw gestart daarna pc opnieuw gestart en nu kan ik niet eens inloggen..
dat vanaf een uur of 22.00 (toen kwam ik online)

Als is steam opstart login ie kennelijk wel in maar krijg onder bij al mn games te zien "no connection". Moet ook iedere keer nm pwd invoeren.... (maar dat komt waarschijnlijk omdat ik 90min geleden de blobs heb weggeflikkerd
constant problemen hierzo met de multiplayer versie
-> crasht regelmatig, gooit een error en boem weg. toch wel 1 keer per dag
-> 'unable to connect to host' gebeurd erg vaak als je probeert te connection. dit is het irritantst. soms ben je 5 minuten bezig met connecten
-> 'unable to migrate host' gebeurd regelmatig
-> slechte hosts die het spel onspeelbaar maken van de lag
-> als steam er weer eens uit ligt kun je niet spelen.
ongelofelijk dat IW het zo slecht geregeld heeft en weigert de boel te patchen
-> 'unable to connect to host' gebeurd erg vaak als je probeert te connection. dit is het irritantst. soms ben je 5 minuten bezig met connecten
-> 'unable to migrate host' gebeurd regelmatig
-> slechte hosts die het spel onspeelbaar maken van de lag
-> als steam er weer eens uit ligt kun je niet spelen.
ongelofelijk dat IW het zo slecht geregeld heeft en weigert de boel te patchen
[ Voor 5% gewijzigd door Garma op 12-06-2010 14:24 ]
Kan nu alleen nog maar een hacked server joinen (Rust) en wordt er onmiddelijk uitgegooid met een steam connection error
Wat een troep zeg...
Wat een troep zeg...
Waar vui zit, zit geen glans!
Ben ik de enige die nergens last van heeft?
Heb uiteraard wel wat dingen onder de motorkap aangepast....o.a dat ik alleen low ping hosts join enzo.
Heb uiteraard wel wat dingen onder de motorkap aangepast....o.a dat ik alleen low ping hosts join enzo.
K20A daily :-)
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop en kan eindelijk Modern Warfare 2 spelen 
Als ik met vrienden tegelijk online ga dan hebben we echt heel erg vaak dat we ineens geen verbinding meer hebben met elkaar in het spel, maar nog wel kunnen kletsen via steam. Dan hebben we ineens unable to conncect to host. En dan maakt het niet uit wie van ons de anderen invite.
Soms zitten we met z'n allen in 1 kamer met de laptops bij een vaste computer, NAT is open, we hebben verschillende besturingssystemen (Windows Vista 1x, Windows 7 64 bit 2x, Windows XP 1x) en toch geen verbinding met elkaar in het spel, maar wel in steam.
Vaak lukt het dan wel om ipv multiplayer single player missies met zo'n 2en te doen, daar heeft ie wel verbinding, maar dan kan de rest niet mee doen natuurlijk...
En soms kan er maar 1 computer van de vier ineens niet met de rest connecten, wie dan ook de host is van ons 4...
Is dit normaal?
De tijd dat ik online shooters speelde was in het Unreal Tournament/Quake 3 Arena tijdperk, dus ik ben een noob op moderne shooters gebied en hun internet connecties. Vroeger had je nooit dat gezeik in mijn herinnering... Ik vind het echt heel vervelend dat per 2 uur dat je wilt gamen je een half uur kwijt bent aan proberen te connecten.
Of hebben we toevallig gewoon 4 kut pc's bij elkaar die steeds voor problemen zorgen? Hoe is het op te lossen? Of is het niet op te lossen in Modern Warfare en moeten we hopen dat de problemen opgelost zijn in Black Ops?
Als ik met vrienden tegelijk online ga dan hebben we echt heel erg vaak dat we ineens geen verbinding meer hebben met elkaar in het spel, maar nog wel kunnen kletsen via steam. Dan hebben we ineens unable to conncect to host. En dan maakt het niet uit wie van ons de anderen invite.
Soms zitten we met z'n allen in 1 kamer met de laptops bij een vaste computer, NAT is open, we hebben verschillende besturingssystemen (Windows Vista 1x, Windows 7 64 bit 2x, Windows XP 1x) en toch geen verbinding met elkaar in het spel, maar wel in steam.
Vaak lukt het dan wel om ipv multiplayer single player missies met zo'n 2en te doen, daar heeft ie wel verbinding, maar dan kan de rest niet mee doen natuurlijk...
En soms kan er maar 1 computer van de vier ineens niet met de rest connecten, wie dan ook de host is van ons 4...
Is dit normaal?
De tijd dat ik online shooters speelde was in het Unreal Tournament/Quake 3 Arena tijdperk, dus ik ben een noob op moderne shooters gebied en hun internet connecties. Vroeger had je nooit dat gezeik in mijn herinnering... Ik vind het echt heel vervelend dat per 2 uur dat je wilt gamen je een half uur kwijt bent aan proberen te connecten.
Of hebben we toevallig gewoon 4 kut pc's bij elkaar die steeds voor problemen zorgen? Hoe is het op te lossen? Of is het niet op te lossen in Modern Warfare en moeten we hopen dat de problemen opgelost zijn in Black Ops?
Ik heb ook lag in het menu,
Ik start mw 2 op en hij blijft hakkelen de eerste 30 seconden.
Met fraps zie ik ook dat de framerate constant wisselt.
In het menu heb ik normaal 45 fps en dat wisselt tussen de 10 en de 40 en dan na 30 seconden staat ie vast op 45 en is alles perfect.
Dit euvel heb ik sinds ik van mijn nvidia 8800GT 512mb ben overgestapt naar mijn ATI AMD 5850 1GB.
Heb windows 7 op onderstaande config.
Heb al reinstall gedaan. En drivers van AMD/ATI vanaf 10.2 t/m 10.9 (nieuwste iig)
Misschien nvidia physx?
Ik start mw 2 op en hij blijft hakkelen de eerste 30 seconden.
Met fraps zie ik ook dat de framerate constant wisselt.
In het menu heb ik normaal 45 fps en dat wisselt tussen de 10 en de 40 en dan na 30 seconden staat ie vast op 45 en is alles perfect.
Dit euvel heb ik sinds ik van mijn nvidia 8800GT 512mb ben overgestapt naar mijn ATI AMD 5850 1GB.
Heb windows 7 op onderstaande config.
Heb al reinstall gedaan. En drivers van AMD/ATI vanaf 10.2 t/m 10.9 (nieuwste iig)
Misschien nvidia physx?
Nergens last van, draai op Win7 64 bit icm Ati 5850....10.9 cat drivers. Blijft strak op 91 fps, jammer dat het gecapped is. Ook geen lag in het menu oid.
K20A daily :-)
Misschien beetje onduidelijk,
maar in game is alles prima, ook 91 fps.
alleen de eerste paar seconden in het menu dus raar.
Zo storend is het niet, omdat het alleen de eerste keer opstarten is in het menu.
Misschien als er een intro filmpje was dan stotterde die ook.
verder zou ik niet weten wat het zou kunnen zijn
ook win 7 64 bit
maar in game is alles prima, ook 91 fps.
alleen de eerste paar seconden in het menu dus raar.
Zo storend is het niet, omdat het alleen de eerste keer opstarten is in het menu.
Misschien als er een intro filmpje was dan stotterde die ook.
verder zou ik niet weten wat het zou kunnen zijn
ook win 7 64 bit
[ Voor 35% gewijzigd door ApC_IcE op 02-10-2010 19:21 ]
Ja, ik heb dat ook. Ik stoor me er niet echt aan, maar 't rare is dat ik daar eerst nooit last van had. 't begon pas toen ik weer 'ns een potje wilde doen na een tijdje niet gespeeld te hebben, en toen opeens bleek dat ik gebanned was en ge-unbanned. Vandaar dat ik 't idee heb dat ie iets met VAC aan ''t checken is o.i.d., maar geen idee.
Make lovecraft not warcraft.
Als ik MW2 net heb opgestart heb ik ook last van lag. Je ziet dan in de rechterbovenhoek nog een melding verschijnen. Ik draai met w7 64bit en een Ati/AMD HD5770. Tijdens de lag kan je even niks met je muis doen. Ik dacht zelf dat dit kwam omdat ik MW2 gemoved had van een oude HD naar mijn SSD. Ik had geen zin in een herinstallatie.
Komt dit niet door de steam overlay ?
Ik heb sinds een aantal dagen last van het matchmaking systeem van MW2.
Als ik naar een match ga zoeken, kan hij de eerste 3 minuten niks vinden, daarna gaat hij zoeken en vindt hij er 1 of 2... en die kunnen meestal ook niet gejoined worden. Daardoor ben ik dus 10 minuten bezig om een match te zoeken, dus het is nog al frustrerend. Heeft iemand anders hier ook last van?
Ik heb overigens gisteren resurgance pack gekocht via steam en geïnstalleerd, sindsdien lijkt het probleem erger te zijn geworden.
edit: dat lag-probleem als je MW2 opstart, dat had ik al vanaf de release. Heb me er nooit zo aan geërgerd, het duurt bij mij zo'n 5 sec.
Als ik naar een match ga zoeken, kan hij de eerste 3 minuten niks vinden, daarna gaat hij zoeken en vindt hij er 1 of 2... en die kunnen meestal ook niet gejoined worden. Daardoor ben ik dus 10 minuten bezig om een match te zoeken, dus het is nog al frustrerend. Heeft iemand anders hier ook last van?
Ik heb overigens gisteren resurgance pack gekocht via steam en geïnstalleerd, sindsdien lijkt het probleem erger te zijn geworden.
edit: dat lag-probleem als je MW2 opstart, dat had ik al vanaf de release. Heb me er nooit zo aan geërgerd, het duurt bij mij zo'n 5 sec.
[ Voor 13% gewijzigd door Brimmi op 09-10-2010 17:56 ]
Hier ook, vaak duurt het zolang dat uiteindelijk bij mij een nieuwe lobby wordt gestart, en dat dan na lang wachten deze vol genoeg zit om dan een match te gaan spelen.Brimmi schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 17:55:
Ik heb sinds een aantal dagen last van het matchmaking systeem van MW2.
Anoniem: 393985
hey hallo ik speel modern warfare 2 op mijn playstation ik was bij rang 32 nu ben ik dus gehackt en ben bij rang 70,dit wil ik niet dus ik wil gewoon weer opnieuw beginnen .
maar hoe moet dat ik weet het niet,kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen??
grt zp
maar hoe moet dat ik weet het niet,kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen??
grt zp
Stiekem gaat dit topic over de PC versie.
Desondanks, een mooie kick
Om je toch niet geheel met een kluitje in het riet te sturen, hier het resultaat van een halve minuut googlen:
http://answers.yahoo.com/...qid=20100904143534AANEThv
Zo te zien kan het dus als je een nieuw profiel aanmaakt
Geheel verwijderen lijkt niet mogelijk.
Misschien moet je ook even hier kijken
Desondanks, een mooie kick
Om je toch niet geheel met een kluitje in het riet te sturen, hier het resultaat van een halve minuut googlen:
http://answers.yahoo.com/...qid=20100904143534AANEThv
Zo te zien kan het dus als je een nieuw profiel aanmaakt
Geheel verwijderen lijkt niet mogelijk.
Misschien moet je ook even hier kijken
[ Voor 11% gewijzigd door Hazuki op 27-01-2011 19:15 ]
Koekie?
Idem voor het eerste punt. Met name problemen met iwmp2.exe (ofzoiets) die dan crashed of directX die er de brui aan geeft.Garma schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:24:
constant problemen hierzo met de multiplayer versie
Alles geupdate. Meerdere malen opnieuw geinstalleerd.
Draai onder Win7. Met WinXP nooit problemen gehad
Ik heb geen crashes, maar de laatste tijd krijg ik altijd aan het eind van een potje een veel lagere framerate. Volgens mij is het geen lag, want hoor niemand klagen en ook de omgeving loopt schokkerig. Er is niet mee te spelen.. Redelijk irritant als je demolition of domination speelt en ook de laatste seconden tellen 
Iemand hier over gehoord? Op google vond ik niet zo veel info tijdens een korte zoektocht.
Iemand hier over gehoord? Op google vond ik niet zo veel info tijdens een korte zoektocht.
Anoniem: 343358
Kan gewoon een kwestie van oververhitte videokaart zijn, dan moet je je temps even monitoren.
Oplossing gevonden! Eindelijk!!!pdebie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:33:
[...]
Idem voor het eerste punt. Met name problemen met iwmp2.exe (ofzoiets) die dan crashed of directX die er de brui aan geeft.
Alles geupdate. Meerdere malen opnieuw geinstalleerd.
Draai onder Win7. Met WinXP nooit problemen gehad
In het spel anti-aliasing uitgezet en de graphic settings op high ipv extra.
Wel vaag, want in XP had ik alles voluit staan. Zal wel een directX, win7 combinatie zijn waar het spel niet mee overweg kan ofzo.
Anoniem: 404061
Hey, ik heb net COD modern warfare 2 gekocht en heb al direckt enkele problemen.
Toen ik het spel opstarte kon ik de tekst niet lezen van mijn menu etc.
ik heb google rondgezocht en ben op deze site terrecht gekomen om wat help te vragen.
hier zijn enkele foto's van mijn spel.
http://img858.imageshack.us/i/2011041500002y.jpg/
http://img97.imageshack.us/i/2011041500001r.jpg/
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, alvast bedankt.
ik heb google rondgezocht en ben op deze site terrecht gekomen om wat help te vragen.
Anoniem: 321103
Ik heb sinds paar weken nu via 2 routers verbinding. Opstelling is:
Modem verbonden met router beneden gaat via kabel naar een router boven en deze kabel in mijn pc. Alleen heb ik nu op mw2 NAT Strict. Ik heb al geprobeerd poort 28960 open te zetten, firewall uitzetten helpt ook niet. Avast heeft naar mijn weet geen firewall. Kan het zijn dat ik in de andere router beneden (Linksys WRT320N) ook de poorten moet openzetten. De router hierboven is een WRT54GC, heb al diverse YT filmpjes bekeken maar niks schijnt te helpen. Hoop dat iemand me hier kan helpen..
Modem verbonden met router beneden gaat via kabel naar een router boven en deze kabel in mijn pc. Alleen heb ik nu op mw2 NAT Strict. Ik heb al geprobeerd poort 28960 open te zetten, firewall uitzetten helpt ook niet. Avast heeft naar mijn weet geen firewall. Kan het zijn dat ik in de andere router beneden (Linksys WRT320N) ook de poorten moet openzetten. De router hierboven is een WRT54GC, heb al diverse YT filmpjes bekeken maar niks schijnt te helpen. Hoop dat iemand me hier kan helpen..
laatste tijd heel veel probleem dat we uit de party gekicked worden na elke game.
Game integrity check gedaan, maar dit mocht niks baten.
Meerdere jongens uit mijn clan hebben dit probleem.
En we krijgen steeds vaker een melding: 'playlist updated blablabla'. Ook nog nooit gezien.
Bekend?
Game integrity check gedaan, maar dit mocht niks baten.
Meerdere jongens uit mijn clan hebben dit probleem.
En we krijgen steeds vaker een melding: 'playlist updated blablabla'. Ook nog nooit gezien.
Bekend?
videokaart probleem lijkt het. drivers up-to-date?Anoniem: 404061 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:25:
Hey, ik heb net COD modern warfare 2 gekocht en heb al direckt enkele problemen.
hoe gaat het met andere games?
Dit is al een paar keer langsgekomen maar ik kan het niet terug vinden met de search dus ik vat even samen hoe ik meen dat de oplossing ook weer was.Anoniem: 404061 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:25:
Je hebt een ATI kaart. Een goedkope / ouwe. De driver is hier schuld aan. Ouwe driver proberen, nieuwe driver proberen, of een nieuwe graka kopen.
Misschien is het hier al vaker voorbij gekomen. Maar ik ben nu toch wel benieuwd of er een oplossing is voor het probleem dat als je het spel opstart je de eerste 2 a 3 minuten ofzo geen server kan vinden. Na een tijdje wachten kan het dan ineens wel.
dat is al regelmatig langs gekomen._FrostBite_ schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:00:
Misschien is het hier al vaker voorbij gekomen. Maar ik ben nu toch wel benieuwd of er een oplossing is voor het probleem dat als je het spel opstart je de eerste 2 a 3 minuten ofzo geen server kan vinden. Na een tijdje wachten kan het dan ineens wel.
Wat ik meestal doe is in een private match een rondje sabotage spelen in m'n uppie. De ronde helemaal afmaken en wachten tot de scorelijst in beeld is. Daarna exit game. en hup online.
werkt perfect.
Anoniem: 438058
Hallo allemaal,
Vandaag cod mw2 gekocht, om zo samen met wat vrienden online
Te kunnen spelen. Installatie en updaten liep allemaal prima, duurde
Alleen wat lang.., ;p
Alleen online in de game had ik lag, weet iemand of ik instellingen
Moet veranderen of dergelijke?
Speel zelf op een win Vista pc, terwijl me vriend op laptop speelt en ik
Daar nooit last van lag had..,
Hoopdat iemand me kan helpen
Alvast bedankt .
Vandaag cod mw2 gekocht, om zo samen met wat vrienden online
Te kunnen spelen. Installatie en updaten liep allemaal prima, duurde
Alleen wat lang.., ;p
Alleen online in de game had ik lag, weet iemand of ik instellingen
Moet veranderen of dergelijke?
Speel zelf op een win Vista pc, terwijl me vriend op laptop speelt en ik
Daar nooit last van lag had..,
Hoopdat iemand me kan helpen
Alvast bedankt .
Het kan zijn dat je een slechte host hebt gehad en die vriend van je daar geen last van heeft gehad.
Update zowiezo alle drivers en zet de settings niet te hoog.
Update zowiezo alle drivers en zet de settings niet te hoog.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hier me pc specs.;
Win Vista
Processor; ADM Anthlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+ 2.71 GHz
Geuhgen (RAM); 2,00 GB
32-bit besturingsysteem
nog meer nodig?
heb niet so heel veel verstand van processor en RAM geheugen enso, maar vgm is 2,00 GB RAM best weinig? je moet tog ceker wel 3,00 hebben?
en wat bedoel je met drivers updaten?
Win Vista
Processor; ADM Anthlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+ 2.71 GHz
Geuhgen (RAM); 2,00 GB
32-bit besturingsysteem
nog meer nodig?
en wat bedoel je met drivers updaten?
Zoek op wat voor videokaart je hebt en download en installeer de nieuwste drivers van hun site.
Heb je een Amd Radeon videokaart in je systeem (laatste versie is 11.12) of een NVidia Geforce
Verder via Windows Update de meeste recente update installeren.
In MW2 de grafische settings automatisch laten detecteren (Auto Adjust zo even uit mijn hoofd)
Aangezien MW2 gebruikt maar van host-client kan het best zijn dat diegene die het spel host (verzorgt) een slechte verbinding heeft en het bij jou daarom schokkerig is.
Ga er daarom ook niet na 1 multiplayer spel van uit dat je systeem niet goed is.
De links in mijn post zorgen ervoor dat je weer welke videokaart er in je systeem zit en dat de meest recente driver geïnstalleerd wordt.
Heb je een Amd Radeon videokaart in je systeem (laatste versie is 11.12) of een NVidia Geforce
Verder via Windows Update de meeste recente update installeren.
In MW2 de grafische settings automatisch laten detecteren (Auto Adjust zo even uit mijn hoofd)
Aangezien MW2 gebruikt maar van host-client kan het best zijn dat diegene die het spel host (verzorgt) een slechte verbinding heeft en het bij jou daarom schokkerig is.
Ga er daarom ook niet na 1 multiplayer spel van uit dat je systeem niet goed is.
De links in mijn post zorgen ervoor dat je weer welke videokaart er in je systeem zit en dat de meest recente driver geïnstalleerd wordt.
[ Voor 26% gewijzigd door Frostbite op 29-12-2011 09:56 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
@Scorpion
Bedankt voor de moeite,
heb een NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430
Zegt me verder niks, is dit een beetje een goedE?
Ik ben de update drivers nu aan downloaden en instaleren, hopen dat het spelen nu sneller gaat
Alvast hartstikke bedankt
Bedankt voor de moeite,
heb een NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430
Zegt me verder niks, is dit een beetje een goedE?
Ik ben de update drivers nu aan downloaden en instaleren, hopen dat het spelen nu sneller gaat
Alvast hartstikke bedankt

Een nieuwere driver zal daar niet veel aan veranderen.
Ik zou je adviseren om een aparte videokaart aan te schaffen en deze in je systeem te laten zetten (als je zelf niet weet hoe dit moet).
Kijk eerst of en wat je er maximaal voor wilt uitgeven en kijk via pricewatch of vraag&aanbod voor een betere grafische kaart voor het systeem. Ik verwacht dat MW2 dan een stukje vlotter zal draaien.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
@scorpion
Oke, dacht 't al, want alles geupdated en geinstaleerd voor de videokaart, maar maakt geen verschil in stotterend beeld, hoeveel mag zo'n videokaart ongeveer kosten?
is er geen andere manier hoe ik 't miss. sneller online kan spelen?
Oke, dacht 't al, want alles geupdated en geinstaleerd voor de videokaart, maar maakt geen verschil in stotterend beeld, hoeveel mag zo'n videokaart ongeveer kosten?
Tja wat hij mag kosten hangt volledig af aan wat je ervoor wilt uitgeven. In jouw geval kun je al een goede videokaart kopen voor rond de 50 euro. Desnoods kijk je bij Vraag & Aanbod en kijk je of je een goede tweedehands kunt kopen.Anoniem: 438058 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:09:
@scorpion
De 'andere manieren' zou kunnen zijn om bij videosetting in MW2 een lagere waarde te pakken (bijv. 1024x768 of 1280 x 1024). Als dat niet helpt zou je toch echt een betere videokaart moeten aanschaffen of grafisch minder mooie spellen spelen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
@scorpion
Heb geen zin om geld voor uit te geven als het nie techt nodig is, maar blykbaar wel..,
speel al op de laagste resoluties; 640x80 ofso of hoeveel is dat?
nogmaals bedankt voor je moeite
Heb geen zin om geld voor uit te geven als het nie techt nodig is, maar blykbaar wel..,
640x480Anoniem: 438058 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:05:
@scorpion
Persoonlijk zou ik als ik MW2 speel toch echt goed nadenken om toch niet voor 30 tot 40 euro een tweedehands kaartje op de kop te tikken.
Een kleine investering die het wmb wel waard is.
-edit- dit kaartje zorgt al voor een behoorlijke upgrade aan je systeem.
Hier vind je filmpjes hoe het er dan uit zou zien.
[ Voor 40% gewijzigd door Frostbite op 29-12-2011 16:52 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Huh is dit spel nog speelbaar? Ik speelde vanaf dag 1 maar sinds MW3 uit is (eigenlijk al langer daarvoor) was het joinen van een game zo moeizaam vanwege het teruggevallen aantal spelers dat er niet veel meer aan was. Als je dan eindelijk in een game gegooid was zat die steevast vol met hackers. Ben maar teruggegaan naar CSS daardoor, zelfs daar was meer te beleven.
Totaal onspeelbaar. Je kan AlterIWnet proberen. Dat was, voor MW3, nog het meest speelbaar!
Oke, het was niet voor mezelf hoor, BF3 ftw nu
maar omdat dit topic toch nog 'redelijk actief' is, vroeg ik me af wie er nu nog dit spel speelt en hoe ze dat dan leuk vinden, want voor mij was de lol er wel af op deze manier.
mw2 blijft heerlijke shooter.Snorro schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:42:
Oke, het was niet voor mezelf hoor, BF3 ftw numaar omdat dit topic toch nog 'redelijk actief' is, vroeg ik me af wie er nu nog dit spel speelt en hoe ze dat dan leuk vinden, want voor mij was de lol er wel af op deze manier.
je kan ook vanuit steam-chat proberen actieve spelers te joinen om sneller in game te komen dan nieuwe lobby starten.
~
eey mensen,
kan iemand me helpen heb volgende probleem;
als ik mw2 mp opstart loopt me muis altyd ff vast, dat was al, maar nu ong. 1min later loopt 't hele spel vast en kryg ik zwart beeld, als ik dan weer naar bureaublad ga, staat er; "error cheat detected."
weet iemand wat dit inhoud of kan me helpen?
heb spel al verwydert, opnieuw geinstaleerd maar helpt niet...
kan iemand me helpen heb volgende probleem;
als ik mw2 mp opstart loopt me muis altyd ff vast, dat was al, maar nu ong. 1min later loopt 't hele spel vast en kryg ik zwart beeld, als ik dan weer naar bureaublad ga, staat er; "error cheat detected."
weet iemand wat dit inhoud of kan me helpen?
heb spel al verwydert, opnieuw geinstaleerd maar helpt niet...