Zeker ook een mogelijkheid (al vind ik het stukje "maar de politie heeft pas woensdag tijd" wel wat zwakAnoniem: 271482 schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:52:
Dat is bij veel van dat soort organisaties zo, maar dan zeg je het volgende: "Er is bij mij ingebroken en mijn computer is meegenomen, dit apparaat meld zich aan op lokaties via waar hij het internet op komt, en bevind zich nu in een van jullie gebouwen. Ik heb aangifte gedaan, maar de politie heeft pas woensdag tijd, hij ziet er zus en zo uit, en ik kan bewijzen dat het de mijne is aan de hand van de serienummers en stickers op de onderkant, ook staan mijn privegegevens er op, die voor mij, mijn studie en werk belangrijk zijn, en daarom wil ik hem zo snel mogelijk terughebben".
Als ze dat nog niet snappen horen ze zelf in een inrichting voor verstandelijk beperkten.
Niet geschoten, altijd mis, jammer als ze niks van het verhaal begrijpen, maar "nee" heb je al en "ja" kun je krijgen.
Anyway, MrAcid is naar het politieburo, daar hebben ze al een aangifte dus dat geef ik ook een goeie kans. Als ze maar niet tot woensdag wachten, want dat is echt een afknapper.
Het lijkt erop dat er dan geen wachtwoord op zat. Want zo makkelijk is dat echt niet te kraken. Verder lijkt het me sterk dat asielzoekers veel Mac-kennis hebben.Boxman schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:05:
Even een heel andere vraag, je zegt dat de dief er in kon en met vanalles liep te kloten op je laptop. Begrijp ik dan goed dat er geen wachtwoord of iets dergelijks op zat? Of is dat zelfs door de grootste leek te kraken?
[ Voor 17% gewijzigd door torp op 01-11-2009 14:08 ]