Gestolen MacBook komt online, wat kan ik doen!?

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 199.809 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:44

Fiber

Beaches are for storming.

Vraagje, ik heb niet helemaal alles gelezen, maar even voor de duidelijkheid, ben je 'alleen' je macbook kwijt? Die is vervangbaar. Of ben je ook al je data, foto's, werk, etc. kwijt? Dat zou namelijk veel erger zijn. :'(

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317050

Zoals hierboven word gezegd(Fricky), zou je er zelf heen moeten gaan. En niet alleen gaan. :D

Ben zelf nu ook Orbicule aan het aanschaffen. Kan mijn Macbook Air echt niet missen. Er is 2 weken geleden hier ingebroken. En mijn Playstation 3 is weg. MBA hebben ze waarschijnlijk niet gezien.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 317050 op 01-11-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

http://www.geenstijl.nl/m...er_runt_laptophandel.html
Geenstijl leest ook al mee :D

Ik zou er zelf zeker langsgaan maar niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finder
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 16:32
Schandalig, ik zou inderdaad ook 1x me heel erg boos maken bij de politie en zorgen dat ze actie ondernemen. Desnoods stuur je die Rutger d'r op af, en zeg je dat dit landelijke media-akkefietje zeer negatief kan zijn voor 'het imago van de asielzoeker'. Zo niet ga je hem zelf halen met wat vrienden, zonder geweld natuurlijk, die laptop is jouw eigendom, en je hebt er (waarschijnlijk) lang voor gespaard.

Trouwens nog een tip voor de andere Mac-gebruikers: http://www.orbicule.com/undercover/
Dat computerprogramma is ideaal in zo'n gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:39
WooK schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:12:
[...]

De kans dat die dief Nederlands kan is "gelukkig" vrij klein :/
Voor hetzelfde geld is het iemand van de leiding die heelt.
Dat heb ik al een keer eerder gezien bij een jeugdcentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kan ook zijn dat die nu ook mee leest op geenstijl.nl

Ik zou ook even contact opnemen met geenstijl.nl om het z.s.m. weer eraf te laten halen.

Studenten licentie van Undercover is maar iets van bijna €28. Ben het zelf nu aan het kopen.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 317050 op 01-11-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 17:06
Hm, jammer dat geenstijl.nl er nu met dit topic vandoor gaat. Nog even en Geert Wilders komt persoonlijk langs om je de MacBook te overhandigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-06 16:22

i7x

Emoji fan πŸ‘½πŸ¦‘πŸ¦‹πŸ“

Lol, dat gaat sowieso niet gebeuren. Ik denk trouwens dat de kans dat hij de laptop terugkrijgt alleen maar groter word door dat artikel. Bijna al dat soort acties van hun hebben al gewerkt en de politie doet in dit geval toch niets.

πŸ¦… U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ πŸ“ˆ ARKK, πŸ“ˆ UPRO, πŸ“ˆ TECL, πŸ“ˆ QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan maar aan geenstijl.nl vragen of ze niet mee willen met een camera ploeg om de laptop op te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
torp schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:27:
Hm, jammer dat geenstijl.nl er nu met dit topic vandoor gaat. Nog even en Geert Wilders komt persoonlijk langs om je de MacBook te overhandigen...
Wees eerder blij. Op GeenStijl staan weleens meer topics van gestolen spullen, en die komen vrijwel altijd weer terecht. Denk bijvoorbeeld aan die gestolen kever.

ο£Ώ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Anoniem: 317050 schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:26:

Ik zou ook even contact opnemen met geenstijl.nl om het z.s.m. weer eraf te laten halen.
Haha jij kent duidelijk GS niet :')
Anoniem: 317050 schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:29:
Dan maar aan geenstijl.nl vragen of ze niet mee willen met een camera ploeg om de laptop op te halen ?
Ik stem voor!

[ Voor 27% gewijzigd door Peedy op 01-11-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido

Geenstijl en iets weg halen?... dat doen ze never.
De TS moet nu gewoon snel actie ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-08-2024
TS kan twee dingen doen, met een grote vent http://www.bigfrank.nl/ naar het asielzoekerscentrum gaan en iedere willekeurige kamer doorzoeken.

Of dit samen doen met Rutger want dan wordt dit een echt groot item en krijg je vrijwel gegarandeerd je laptop terug. Ik zou Rutger/Geenstijl NU mailen en vragen of deze even langs wilt komen, meest efficiΓ«nte om je laptop terug te krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Shuriken

Life is all about priorities

Ik zou er niet zo zeker van zijn dat deze gegevens kloppen. Als ik mijn ip adres in geef, kom ik in Zwaag uit, wat toch minstens 30 km verwijderd is van hier.

Daarnaast zie ik in de RIPE Database niet alleen een verwijzing staan naar Utrecht, maar ook naar een adres hier in Alkmaar. Ik weet toevallig dat daar ook een azc zit.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

wees blij dag GS het oppikt. Ik hoop dat Rugter of desnoods boer Reinder (als hij in het wilde westen durft te komen) naar het AZC gaat voor je!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302185

wel raar dat je als asielzoekr toegang hebt tot de wifiAP. Het zou dus ook best wel eens medewerker van het centrum kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Laatst online: 11-06 16:22

i7x

Emoji fan πŸ‘½πŸ¦‘πŸ¦‹πŸ“

Shuriken schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:36:
[...]

Ik zou er niet zo zeker van zijn dat deze gegevens kloppen. Als ik mijn ip adres in geef, kom ik in Zwaag uit, wat toch minstens 30 km verwijderd is van hier.

Daarnaast zie ik in de RIPE Database niet alleen een verwijzing staan naar Utrecht, maar ook naar een adres hier in Alkmaar. Ik weet toevallig dat daar ook een azc zit.
Is al eerder in dit topic uitgelegd dat het bij gewone privΓ© verbindingen niet werkt omdat het via je ISP gaat. Bij bedrijven werkt het wel zeer nauwkeurig omdat dat anders geregistreerd staat.

πŸ¦… U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ πŸ“ˆ ARKK, πŸ“ˆ UPRO, πŸ“ˆ TECL, πŸ“ˆ QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230522

Deze site werkt ook helemaal niet op mijn ip adders.
Als ik mijn IP adders invoer bij RIPE dan woon ik volgens de website in Amsterdam.

Terwijl ik toch duidelijk in Wezep woon (boerengat bij zwolle).

Dus ik zou maar niet al te zeker van zijn dat die gegevens kloppen.

EDIT:

Had reactie hierboven niet gelezen:$.

Als het dan wel echt om een bedrijf gaat, lijkt het me sterk dat het dan een asielzoeker is. Meer kans dat een medeweker ofzo het is (die medewekers zijn waarschijnlijk zelf ook zo crimineel als de best, net zoals gevangenisbewaarders).

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 230522 op 01-11-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
[...]

Dat adres in Alkmaar is het adres van de domeinnaam houder.

En dat adres in Utrecht klopt echt wel:

http://www.maxmind.com/app/locate_ip?ips=195.73.84.161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:00

Umbrah

The Incredible MapMan

De TS zal in principe juist nΓΊ naar de politie gaan, dat het op GeenStijl staat kan inderdaad als complicatie worden gezien, wat de prioriteit zal verhogen (als in: die gast kan dat ook lezen en er vandoor gaan, en geloof me, die macbook zal heus niet de eerste zijn). Zondag of niet, eigen rechter spelen werkt sowieso niet, en de politie ziet ook heus wel in dat iets op de semi-officiΓ«le nationaal-populistische website als complicatie geld, waardoor ook zij mogelijk een crimineel kwijt raken (weer een illegaal erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

UitdrijvΓ»rrrr!

Studenten licentie van Undercover is maar iets van bijna €28. Ben het zelf nu aan het kopen.
Een asielzoeker die op GeenStijl zit lijkt me stug ;)

Hopelijk komt er wat van terecht. Hoe was het ding ΓΌberhaupt ontvreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Niet online
die gast hoeft niet eens Geenstijl te lezen.
van de gasten of medewerkers hoeft er maar één te zijn die Geenstijl leest en het nieuws zal als een lopend vuurtje door het asiel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 23:23
Anoniem: 230522 schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:42:
Deze site werkt ook helemaal niet op mijn ip adders.
Als ik mijn IP adders invoer bij RIPE dan woon ik volgens de website in Amsterdam.

Terwijl ik toch duidelijk in Wezep woon (boerengat bij zwolle).

Dus ik zou maar niet al te zeker van zijn dat die gegevens kloppen.
Lezen is lastig he? Hierboven staat voor de vierde keer dat bedrijfsverbindingen op naam staan en daardoor het zeker is dat de laptop verbinding maakt vanaf een AZC. Als particulier ip adres zie je enkel je provider en een wilde gok van locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:02
Ga er iig heen om te kijken of je een heterdaadje kan doen. Dwz eerst onderzoeken hoe je daar op internet komt. Ligt er een open wifi dan kan hij er uit z'n kamer bij wat de boel enorm compliceert. Is er een internetruimte dan kan je vragen of daar toezicht is en of het mogelijk is dat je daar zelf pc's inplugt. Want als hij het ook daar niet kan is het wellicht een medewerker.
etc etc.
Effe op pad

edit:
maikelstraub schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:49:
Trouwens, als het om WiFi gaat, zou het dan niet iemand die langs het azc woont kunnen zijn, die op een of andere manier op het WiFi netwerk kan komen en zo dus dat ip heeft?
Dit zou ook nog kunnen, daarom is het zo belangrijk dat dat eerst even uitgezocht wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door MrAngry op 01-11-2009 11:59 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230522

Damocles.NL schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:45:
[...]

Lezen is lastig he? Hierboven staat voor de vierde keer dat bedrijfsverbindingen op naam staan en daardoor het zeker is dat de laptop verbinding maakt vanaf een AZC. Als particulier ip adres zie je enkel je provider en een wilde gok van locatie.
Het is natuurlijk altijd leuk om mensen af te kraken. Als jij goed gekeken had had jij kunnen weten dat ik de reactie boven mijn post niet gelezen had. Toen ik dat door had, heb ik hem ook meteen geΓ«dited.

Overgens klopt de laatst gegeven website wel beter (die geeft aan dat mijn ip ergens in de buurt van Gelderland ligt wat redelijk klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:44:
<Knip>
Hoe was het ding ΓΌberhaupt ontvreemd?
MrAcid schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 12:47:
<Knip>
Overigens gaat het hier om een woninginbraak waarbij de MacBook is meegenomen
<Knip>
Trouwens, als het om WiFi gaat, zou het dan niet iemand die langs het azc woont kunnen zijn, die op een of andere manier op het WiFi netwerk kan komen en zo dus dat ip heeft?

[ Voor 56% gewijzigd door xPhantom op 01-11-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271482

Vreemd, utrecht heeft wijkagenten, en jij hebt aangifte gedaan van een gestolen Macbook(is overigens de hele Macbook met alle toebehoren pleite, of alleen de notebook, tas, adapter?

Bellen is maar 1 ding, gewoon uitleggen aan de balie dat jij keihard kan bewijzen uitleggen dat dat jouw notebook is(hou het kort om te zeggen hoe en wat, want de gemiddelde diender is een digibeet.

Houd er trouwens wel ff rekening mee dat die kerel niet vervolgd zal worden(omdat hij nou eenmaal een zielige asielzoeker is), en je Macbook waarschijnlijk deels vervuild/beschadigt terugkomt, tenzij deze al geheeld is(niet onwaarschlijk), en die kerel(als hij al gevonden word) heeft lak aansprakelijkheid hoor. Die krijgt hooguit "niet meer doen he?" van de begeleiders te horen, zo heel gek is de houding van de politie nou ook al weer niet.

Ik kan je alleen aanraden dat je hem voortaan gewoon zelf in het zicht houd, of desnoods in een kantoor waar meerdere mensen zitten die weten wie je bent en waarvoor je komt, en thuis valt het gewoon onder de inbraakverzekering.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 271482 op 01-11-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Shuriken

Life is all about priorities

i7x schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:41:
[...]

Is al eerder in dit topic uitgelegd dat het bij gewone privΓ© verbindingen niet werkt omdat het via je ISP gaat. Bij bedrijven werkt het wel zeer nauwkeurig omdat dat anders geregistreerd staat.
Ook voor het ip adres van het bedrijf waar ik werk klopt er geen hout van. Dat is niet een adres maar ook een reeks die geheel van ons is.

Volgens de bovenstaande website is het in Diemen, via Maxmind Geoip is het in Heemskerk. Het daadwerkelijke adres is in Haarlem.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm interessante stukje tekst:

Het OLC wordt beheerd door externe vrijwillegers.
Misschien iemand van GOT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322226

Waarom ga je niet gewoon langs? Er is een kans dat iemand die daar werkt ook wel is op tweakers kijkt. Als hij dan dit topic ziet kan je je macbook nooit meer terug krijgen. Bel gewoon een vriend op of je vader ofzo en ga langs. Doe het niet te opvallend. Leg gewoon je probleem aan de balie uit en vraag of je even een kijkje mag nemen. Neem wel je ID mee en eventueel een laptop zodat je voor wifi kan zoeken en of jou MAC adres ertussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323542

Ik zou als ik jou was wachten tot diegene weer op het net zit, op dat moment even aankloppen bij het AZC.
Wel even een paar kameraden meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

UitdrijvΓ»rrrr!

Met iets als BackTrack (en bijbehorend de Aircrack suite) kun je wellicht scannen om te zien of jouw MAC adres zichtbaar wordt, als je die weet. Als je dan, zoals hierboven aangegeven, met een andere laptop daar kan rondwandelen en het ding is actief, moet je hem voorbij zien komen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322226

Anoniem: 323542 schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:07:
Ik zou als ik jou was wachten tot diegene weer op het net zit, op dat moment even aankloppen bij het AZC.
Wel even een paar kameraden meenemen :)
Waarom wachten? Misschien heeft hij het topic wel gelezen. Of het programma eraf gegooit. Ze kunnen ook zeggen wie er een macbook heeft. Dat valt denk ik wel op in een asielzoekerscentrum of in de computerruimte. Als ze dan kunnen zeggen wanneer hij vaak komt kan je even wachten of later terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 22:35
Is er nog meer "ontvreemd" tijdens de inbraak?

Als die spullen meer waarde hebben is het misschien handig om op de politie te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
[...]

Dit is een kpn zakelijke verbinding. Die staan wel op naam ;)
Het is nu nog wachten op een verslag van MrAcid. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bobmeister op 01-11-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323542

Anoniem: 322226 schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:09:
[...]

Waarom wachten? Misschien heeft hij het topic wel gelezen. Of het programma eraf gegooit. Ze kunnen ook zeggen wie er een macbook heeft. Dat valt denk ik wel op in een asielzoekerscentrum of in de computerruimte. Als ze dan kunnen zeggen wanneer hij vaak komt kan je even wachten of later terug komen.
Nouja, er direct heen gaan kan natuurlijk ook..
Alleen vraag ik me af hoe jij in zo'n heel centrum je laptop terug vind.
Misschien even een andere asielzoeker vragen of ie een macbook gezien heeft? (desnoods geef je hem wat smeergeld :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelr
  • Laatst online: 08-06 00:04
Awsom schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:57:
[...]
Langsgaan! Al is het alleen om met de medewerkers daar te overleggen!
En toen was een medewerker de dader ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164351

Je staat op geenstijl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015

ο£Ώ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 13:10

FTL

Om niet meteen mensen in een hokje te plaatsen, maar hoe dom of respectloos kan je zijn.
Eerst kom je in een land, te gast, om een procedure te starten om er te kunnen blijven.
Tijdens de procedure ga je lekker stelen :|

Net alsof je een gast thuis krijgt, die gewoon je zilverwaar in zijn jas stopt en dan nog vraag of hij toch niet mag blijven, rare mensen.

edit: er is nog niets bewezen natuurlijk, maar toch.

[ Voor 9% gewijzigd door FTL op 01-11-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Laatst online: 07:06
Gozer, je staat nu op geenstijl. Als je nog wilt gaan, moet je nu gaan. Direct. Anders is die laptop weg. Dat garandeer ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164351

Dat wil ik dus zeggen ja. Zorg dat je dat ding terug krijgt. Anders is hij echt weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 18:36
Ik denk niet dat dit verhaal op GeenStijl had gestaan als het IP had verwezen naar het Openbare Zwembad Assen om maar iets te noemen, tsja nu zijn de gieken en hooivorken tevoorschijn gehaald omdat het woord asielzoekerscentrum is gevallen.

Nou ja succes met het terugkrijgen van de laptop, lijkt me trouwens wel een zaak voor de politie, jammer dat die niet echt snel reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wow, vreemd wakker worden dit. Kreeg een sms van een vriend dat ik beroemd werd.

Weet nog steeds niet goed wat ik moet gaan doen, MacBook is in ieder geval niet meer online geweest voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De TS heeft zelf ook nog niet gereageerd vandaag, misschien is hij al daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

MrAcid schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:31:
Wow, vreemd wakker worden dit. Kreeg een sms van een vriend dat ik beroemd werd.

Weet nog steeds niet goed wat ik moet gaan doen, MacBook is in ieder geval niet meer online geweest voor zover ik kan zien.
Ga gewoon eens naar het AZC, je kan je verhaal altijd aan de balie uitleggen!
Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

prOnorama2 schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:29:
Ik denk niet dat dit verhaal op GeenStijl had gestaan als het IP had verwezen naar het Openbare Zwembad Assen om maar iets te noemen, tsja nu zijn de gieken en hooivorken tevoorschijn gehaald omdat het woord asielzoekerscentrum is gevallen.
Ik vind het niet zo raar. Het zal een boel mensen tegen de borst stuiten dat een eventueel toekomstig nederlander gewoon nu al crimineel gedrag vertoont. Maakt niet uit van welk land het komt of welke huidskleur hij/zij heeft, ik zou zulke mensen niet over de vloer willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Rustig afwachten lijkt me ook niet de beste aanpak. Als die gast overal in kan heeft-ie inmiddels ook wel op je twitter gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:25
ja waar wacht je nog op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:04

Minkie

Groazers Unite.

Wat hier al eerder werg gezegt in het topic:

Melden bij de politie dat je naar het COAA gaat proberen je MacBook terug te krijgen, niet goedschiks dan wel kwaadschiks.

Dan staat er zo een auto daar voor de deur ipv woensdag.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Laatst online: 07:06
Gozer. Nogmaals ga gewoon direct daar heen. Als je je laptop nog terug wilt in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:37
ik denk dat de meeste neusjes wel dezelfde kant op staan hier; ga er heen!

Maar neem uiteraard 2 man mee en licht eventueel de politie in dat je er heen gaat voor inspectie.

ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ ο£Ώ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online

Hup! Erheen! Met of zonder Rutger..

http://www.geenstijl.nl/contact.html
Stuur ze een mail en bel ze O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06 09:39
Ik voel een geenstijl.tv aflevering aankomen! Kom op Rutger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:21
Minkie schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:34:
Wat hier al eerder werg gezegt in het topic:

Melden bij de politie dat je naar het COAA gaat proberen je MacBook terug te krijgen, niet goedschiks dan wel kwaadschiks.

Dan staat er zo een auto daar voor de deur ipv woensdag.
Precies. Als de politie kennelijk geen actie onderneemt, dan melden dat je in je volste recht staat de jouw toebehorende spullen terug te eisen en dat je dat nu gaat doen. Meld dat het mogelijk kan gaan escaleren en waarschijnlijk zijn ze er eerder dan jij ;). Kwaadschiks is dat natuurlijk niet je recht, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

thaan schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:37:
Precies. Als de politie kennelijk geen actie onderneemt, dan melden dat je in je volste recht staat de jouw toebehorende spullen terug te eisen en dat je dat nu gaat doen. Meld dat het mogelijk kan gaan escaleren en waarschijnlijk zijn ze er eerder dan jij ;). Kwaadschiks is dat natuurlijk niet je recht, maargoed.
Lees het wetboek er even op na, dan weet je wat je rechten en plichten zijn.

@TS: Heb je al contact gehad met de verzekeraar ? Zij hebben een groter belang bij het terugkrijgen dan iets als de politie

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:21
lier schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:39:
[...]

Lees het wetboek er even op na, dan weet je wat je rechten en plichten zijn.
Ehh, Art. 5:1 lid 1: Eigendom is het meest omvattende recht dat een persoon op een zaak kan hebben?
lid 2 natuurlijk ook, en aangezien hij gebruik van zijn goed wenst te maken, moet hij het goed even ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82429

Zorg in ieder geval dat je een camara bij je hebt, buiten plaatjes schieten mag je toch niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:53

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Die laptop zie je dus niet meer terug. Ik denk dat TS te bang is om naar het AZC te gaan. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 21:50

Heb je ook een Twitter account, zodat je ons "Live" op de hoogte kan houden? :9~ :9
Als ik jou was, zou ik wel angstig zijn om te gaan en ook niet zo goed durven. Toch moet je wat doen. Ik denk ook dat het verstandigst is dat je naar de politie gaat om te vertellen dat je er straks naar toe gaat. Misschien gaan ze met je mee...

[ Voor 23% gewijzigd door autoreverse op 01-11-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:40

Saven

Administrator

Neem een tip van mij aan: ga er heen, en kom niet terug zonder je laptop.
En ga dat nu doen want anders sla je jezelf voor je kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heb je niet, dat heet eigen rechter spelen, hoe ongeloofwaardig het ook klinkt, jij kan nooit aantonen dat die asielzoeker(of begeleider), onrechtmatig aan jouw laptop is gekomen. Gooit hij het daarop, neemt de politie hem in beslag, totdat hun via hun eigen bronnen geverifieerd hebben dat het jouw eigendom is, en uiteindelijk krijg je hem wel terug(in wat voor staat hij dan ook is).

Maar het zal me niks verbazen als de politie in het gezicht tegen MrAcid gaat zeggen; "weet u het wel zeker, de dief weet tenslotte waar u woont, voor hem zal het nl. toch met een sisser aflopen, en dan sta je straks in een gesloopt/gemolesteerd huis".

Natuurlijk kan het geen kwaad(nadat je aangifte hebt gedaan, om de politie te vragen of je zelf met het AZC contact op mag nemen, met de informatie dat je aangifte hebt gedaan, bewijzen hebt dat het apparaat zich daar bevind(let op dat je het in jip-en-janneke taal uitlegt hoe en wat), en ze de kans hebben om de laptop boven water te laten komen en dat je hem bij hun op wilt halen, als ze een huiszoeking willen voorkomen. Leg dit bij de politie en ze bellen zelf wel even of sturen een wijkagent langs(De politie van utrecht is echt niet zo heel kinderachtig, in tegenstelling tot die van sommige andere steden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196208

Jij verwoordt precies mijn gevoelens! Ik vind het verbazingwekkend hoe primair er hier wordt gereageerd.
Natuurlijk is het zuur en ook van de zotte dat de politie niet meteen naar het AZC gaat om daar polshoogte te nemen. Dat geeft je natuurlijk niet het recht om zelf maar even op 'onderzoek' uit te gaan.

Ik vraag me af hoe mensen dat voor zich zien. Je kan echt niet zomaar willekeurige woonruimtes in een AZC binnenlopen zonder toestemming en vervolgens op speurtocht gaan naar je MacBook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Anoniem: 196208 schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:59:
Je kan echt niet zomaar willekeurige woonruimtes in een AZC binnenlopen zonder toestemming en vervolgens op speurtocht gaan naar je MacBook.
Dat lijkt mij ook, maar aan de andere kant is wachten op woensdag weer het andere uiterste... Heb je wel gezien hoe oud dit topic inmiddels is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226311

Rutger zou al onderweg moeten zijn. Voor GS is dit veel te leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ik ben er langsgefietst en zoals gezegd, er wonen ruim 350 mensen dus het is behoorlijk groot. Het zijn meerdere gebouwen. Het heeft mijn inziens nu geen zin om daar aan te kloppen en het verhaal te doen aangezien de kans dat ik oog in oog met m'n eigen MacBook kom te staan nihil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 21:34
Anoniem: 196208 schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:59:
[...]

Jij verwoordt precies mijn gevoelens! Ik vind het verbazingwekkend hoe primair er hier wordt gereageerd.
Natuurlijk is het zuur en ook van de zotte dat de politie niet meteen naar het AZC gaat om daar polshoogte te nemen. Dat geeft je natuurlijk niet het recht om zelf maar even op 'onderzoek' uit te gaan.

Ik vraag me af hoe mensen dat voor zich zien. Je kan echt niet zomaar willekeurige woonruimtes in een AZC binnenlopen zonder toestemming en vervolgens op speurtocht gaan naar je MacBook.
Zo wordt hier gereageerd omdat mensen de frustraties kennen wanneer iets gestolen is en de politie niets doet. Misschien is het niet zoals het hoort maar ik begrijp waarom mensen dat hier schrijven en vind het helemaal niet gek.

En het primaire doel is de laptop terug krijgen denk ik en niet de dader straffen, de dief in het AZC zal echt wel slim genoeg zijn om hem gewoon terug te geven. Daarbij is bewijzen dat het zijn (MrAcid) laptop is heel gemakkelijk dus ik snap je reactie niet zo. De dief wordt niet gelynched of weet ik het, die gast wil gewoon zijn notebook terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Anoniem: 226311 schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:02:
Rutger zou al onderweg moeten zijn. Voor GS is dit veel te leuk.
Ik betwijfel of hij dat durft. Maar hij heeft wel een heel groot bord voor z'n kop dus wie weet.
Aan de andere kant wordt hij er misschien ook wel iets wijzers van als hij met echte menselijke ellende in aanraking komt (en dan bedoel ik niet de dief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
MrAcid schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:04:
Ik ben er langsgefietst en zoals gezegd, er wonen ruim 350 mensen dus het is behoorlijk groot. Het zijn meerdere gebouwen. Het heeft mijn inziens nu geen zin om daar aan te kloppen en het verhaal te doen aangezien de kans dat ik oog in oog met m'n eigen MacBook kom te staan nihil is.
Meerdere gebouwen op 1 IP adres zou kunnen maar vaak wordt het wel opgesplitst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
hmm, Ik las dit dus net ook op GS.

TS: niet geschoten is altijd mis.
zoals vele andere hiervoor al hebben aangegeven, straks komt Jantje bij Piet lang om de laptop deal te maken en ik je laptop in een andere provincie of zelfs wel in een ander land.

Heb je al iets van Rutger gehoord?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:02
Daar gaat het niet om. Check voor wifi, check waar je internet vandaan haalt met je net gestolen macbook. Ga naar de receptie en kijk of je hulp kan krijgen. Kijk of er camera toezicht is in de internet ruimtes indien internet gerestricteerd is. Zoek die shit uit.

Natuurlijk is het geen optie om gewoon wat ruimtes te gaan bezoeken daar, maar doe iig alles wat wel binnen je rechten ligt.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL

FTL

Kom op, je kan het iig even zeggen tegen de mensen bij de balie.
Of ze actie ondernemen of niet maakt niet uit, je staat in je recht om dit te melden! Verwacht niet dat er meteen actie komt, maar het is geen "eigen rechter" spelen als je alleen komt melden dat er iets aan de hand is. Kan me nog een aflevering van Peter R herinneren dat de politie nog te lui was om even langs te gaan en dat de bestolen persoon maar een (aangetekende)brief moest versturen naar de dief om deze terug te eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230385

Meer dan een maand en de politie heeft nog steeds niets gedaan ? TS mag van geluk spreken dat de MB zich nog in het AZC bevind, bij gewone diesfstal was ding al lang een aantal keer van eigenaar veranderd (als dat nog niet gebeurd is althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylus
  • Laatst online: 11-06 15:49
Dam, ik wens je veel succes man! Zal mijn mbp ook eens wat beter op slot zetten, las ook al dat 3fm even met je wil bellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb vroeger welleens zo een programma op mijn PC gehad, die opzoek kon gaan naar signalen, en aan de hand van signaal sterkte zou TS langs de deuren kunnen gaan om te kijken of het signaal van zijn laptop versterkt.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Stond je bluetooth aan? En weet je welke naam je het hebt gegeven? Wellicht kan je zodra de laptop online verschijnt met een telefoon (of met wat vrienden) de mogelijke locatie nauwkeuriger bepalen. Misschien kan zoiets ook met een wifi met bv erg weinig vermogen maar dat zal wat geavanceerder zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ik ben inmiddels inderdaad ook benaderd door 3FM maar ik twijfel een beetje aan de waarde van zo'n gesprek. Dat wordt vooral een "schandalig dat de politie niks doet en opvallend dat de MacBook in een AZC is" gesprek lijkt me.

Daar krijg ik m'n laptop natuurlijk niet van terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-06 21:55
Ik weet niet hoe de toestanden in zo'n asielzoekers centrum zijn, maar valt een Macbook in zon centrum niet op?
In dat geval zou de begeleiding daar toch moeten weten om wie het gaat, en dan ga ik ervan uit, dat niet de begeleiding zelf de dader is.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 21:34
MrAcid schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:15:
Ik ben inmiddels inderdaad ook benaderd door 3FM maar ik twijfel een beetje aan de waarde van zo'n gesprek. Dat wordt vooral een "schandalig dat de politie niks doet en opvallend dat de MacBook in een AZC is" gesprek lijkt me.

Ik zou het wel doen, ten eerste kan je het gesprek zelf ook sturen. En hoe meer media aandacht hoe beter als je je laptop terug wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp

Mee eens. Daarom zeg ik nogmaals: naar het politieburo, niet bellen maar gaan.
Niet gaan dreigen maar de media-aandacht wel even vermelden natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door torp op 01-11-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online

Ga langs het politiebureau en leg je hele verhaal nog een keer uit. Kom met bewijzen, meld ook nog even dat je op GS staat en dat als de politie nu nog niks gaat doen je het aanbod van 3FM aanneemt. Media aandacht helpt! Een beetje hoofdinspecteur gaat dan wel met wat agentjes mee lijkt me ;) Dan krijgen ze een keer goede aandacht denken ze :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

UitdrijvΓ»rrrr!

Hoe meer aandacht jouw "zaak" krijgt, des te groter de kans dat iemand wel weet hoe de vork in de steel steekt. Wellicht loont het de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320862

Ik denk aleen dat als je op 3fm komt de kans groter is dat de dader er achter komt dat zijn gestole laptop word gezocht :S en er vandoor gaat of teminste de laptop dumpt

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 320862 op 01-11-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ik ga proberen om bij het politiebureau iemand zover te krijgen dat ze met me mee willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320862

Lijkt me heel slim idee !

Same sta je sterk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJey schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:11:
Ik heb vroeger welleens zo een programma op mijn PC gehad, die opzoek kon gaan naar signalen, en aan de hand van signaal sterkte zou TS langs de deuren kunnen gaan om te kijken of het signaal van zijn laptop versterkt.
Fluke heeft dit allemaal tegenwoordig in een draagbaar kastje zitten, bedoelt om roque wireless clients op te sporen, die dit kan peilen. En dan staat hij er voor de deur, en dan? Zonder huiszoekingsbevel kom je nergens hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
MrAcid schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:21:
Ik ga proberen om bij het politiebureau iemand zover te krijgen dat ze met me mee willen gaan.
Jep, de naam van het AZC gaat op deze manier ook niet verbeteren als je hun aangeeft watvoor mediacircus er van gemaakt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:10
macciez schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:16:
Ik weet niet hoe de toestanden in zo'n asielzoekers centrum zijn, maar valt een Macbook in zon centrum niet op?
In dat geval zou de begeleiding daar toch moeten weten om wie het gaat, en dan ga ik ervan uit, dat niet de begeleiding zelf de dader is.
Haha, ik woon 100 meter van een opvangtehuis voor daklozen/junks en ze rijden op de nieuwste fietsen waarvan de slot geforceerd is en ze doen er helemaal niks aan. Mooi land leven wij toch in hΓ© ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronn0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 20:43
console schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:27:
[...]

Haha, ik woon 100 meter van een opvangtehuis voor daklozen/junks en ze rijden op de nieuwste fietsen waarvan de slot geforceerd is en ze doen er helemaal niks aan. Mooi land leven wij toch in hΓ© ;)
En als je hem koopt, dan staan ze weer binnen no-time voor je deur wegens heling.

Overigens wil ik ook even de TS succes wensen, ik hoop dat je hem snel terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Volgens mij heeft de media nu de kans dat je hem terug vind kapot gemaakt. Natuurlijk leest/luistert er iemand naar GS/3FM, lekker naief om te denken dat het niet zo is.

Too bad.....

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209119

Eeh... er zijn geen virussen voor de Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je niet even naar de receptie loopt, en je verhaal/beklag doet weet je ook zeker dat je niet geholpen word. Als je daar afgewimpeld word kun je altijd nog op hoge poten naar het politiebureau stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324666

ga naar de receptie(beveiliging) en doe je verhaal. Medewerkers in de begeleiding van die asielzoekers zijn morgen pas weer aanwezig maar wie weet is jou mac idd gesignaleerd en weet de beveiliging hier van. Ook weet de beveiliging dan precies waar diegene woont en zal dan met jou mee gaan om te checken. Ik heb hetzelfde meegemaakt maar dan met een fiets. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Anoniem: 271482 schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:34:
Als je niet even naar de receptie loopt, en je verhaal/beklag doet weet je ook zeker dat je niet geholpen word. Als je daar afgewimpeld word kun je altijd nog op hoge poten naar het politiebureau stappen.
Zou kunnen maar ook een goeie kans dat die persoon achter de receptie niks van het verhaal begrijpt. Voordat de melding dan bij de juiste figuur komt en dat er echt iets op uit gedaan wordt...

Kortom, zowel bij AZC als bij politieburo moet je misschien door een muur van onwil heen. Toen ik gisteren voor mijn verdwenen auto bij de politie kwam zag ik ook zo'n briefje hangen: 'Aangiften s.v.p. na afspraak'. Gelukkig was de man achter de balie behulpzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Anoniem: 209119 schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:32:
[...]

Eeh... er zijn geen virussen voor de Mac.
die zijn er zeker wel, en komen er ook steeds meer, hoe populairder iets word, hoe meer aantrekkelijker het word om er virussen voor de maken.

maar ontopic: wel heel zuur dat je een goed idee hebt van waar het ligt maar dat je er zo weinig mee kan doen door de wet, en laksheid van de politie door procedures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Laatst online: 13-05 13:37

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik ga dit topic ook even volgen... keep us posted MrAcid!

Wat ik verder in het hele topic nog niet gezien heb is Screenshots maken!
Beter teveel bewijs dan te weinig.

Verder zou ik even de films Payback en vooral Taken even bekijken en ervan leren O-)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-06 15:43

Snippertje

Light up your life

MrAcid schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:21:
Neem je camera mee d:)b

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

torp schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:42:
[...]

Zou kunnen maar ook een goeie kans dat die persoon achter de receptie niks van het verhaal begrijpt.
Dat is bij veel van dat soort organisaties zo, maar dan zeg je het volgende: "Er is bij mij ingebroken en mijn computer is meegenomen, dit apparaat meld zich aan op lokaties via waar hij het internet op komt, en bevind zich nu in een van jullie gebouwen. Ik heb aangifte gedaan, maar de politie heeft pas woensdag tijd, hij ziet er zus en zo uit, en ik kan bewijzen dat het de mijne is aan de hand van de serienummers en stickers op de onderkant, ook staan mijn privegegevens er op, die voor mij, mijn studie en werk belangrijk zijn, en daarom wil ik hem zo snel mogelijk terughebben".

Als ze dat nog niet snappen horen ze zelf in een inrichting voor verstandelijk beperkten.

Niet geschoten, altijd mis, jammer als ze niks van het verhaal begrijpen, maar "nee" heb je al en "ja" kun je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-06 09:20
Goeie reclame voor de asielzoekers daaro, ik zou zeggen zet daar een briefje neer in het engels en nederlands met een flinke beloning voor het verraden.
Dan heb je hem snel genoeg!

Ps, als je dit serieus overweegt, betaal ik wel 5 euro mee aan de beloning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 15:45
Even een heel andere vraag, je zegt dat de dief er in kon en met vanalles liep te kloten op je laptop. Begrijp ik dan goed dat er geen wachtwoord of iets dergelijks op zat? Of is dat zelfs door de grootste leek te kraken?

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ja, smile...we staan (weer) op Geenstijl. Dat weten we nu wel dus dat hoef je niet te posten.

Ook "Ik zou er met broer/neef/vrienden/bigfrank/BA Baracus/goudvis/etc. langs gaan is nu vaak genoeg gepost. TS is gaan kijken en ziet er zelf geen brood in. Het voegt nu dus niets meer toe aan de discussie : laat het alsjeblieft achterwege.

Dank voor uw medewerking.