Mocht je online spelen, dan is het sowieso aan te raden NU te spelen. Het is namelijk Double Cash weekend t/m woensdag. Het is maar wat je weekend noemt

Zie
hier voor meer info.
Mocht je afvragen wat je met deze "cash" kunt, moet je toch wat langer/vaker online spelen
Ik ga toch eens kijken of ik Level XXX (=80) kan halen, wat een prestatie zal zijn ipv trophies scoren. Je moet namelijk $362 965 500 online "cash" scoren. Level X (=60), wat voorheen het hoogste level was, is al $62 965 500.
Om een beeld te geven, per online game kun je sinds kort maximaal 75 000 $ scoren (voorheen 50 000). Om level XXX te halen moet je dus 4900 online games met maximum score halen. Gemiddeld scoor je rond de 30 000 $, dus ga er maar van uit dat je meer dan 12 000

online battles moet hebben uitgevochten wil je level 80 bereiken.... Vanaf level 52 ofzo krijg je de zogenaamde negative boosters, waardoor het iets "makkelijker" wordt om hoge scores te halen, maar er gaat toch een hoop tijd in zitten denk ik zo....
Met de double cash weekends kun je maximaal 150 000 $ scoren, dus vandaar het nu het moment is online te spelen, vooral als je hetzelfde doel heb als ik
Zie
hier voor uitgebreide info
ThePrutser wijzigde dit bericht 05-07-2010 16:04 (5%)