The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it - Douglas Adams
gegooidquote:Om dit goed te kunnen doen hebben we ook Achelois in ons iSCSI cluster gegooit.
In deeze zin staan drie fauten
Wat is een neger achter een piano? - Een pianist
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it - Douglas Adams
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
quote:Verder emuleert het het directory filesystem
Reg. datum: 13 juni 2007
Onderaan de pagina bij deze foto laat het witte kader hier omheen een wat rare kloksnelheid zien imo.
1,96,9 MHz moet wezen 1.969 GHz of 1.97 GHz
Science is the new religion
Dat moet, gezien de zinconstructie en het grafiekje eronder, gedaald zijnquote:Tegengesteld aan de normale gang van zaken is de Vertex sinds zijn introductie duurder geworden, terwijl de Intel X25-M gestaag in prijs is gestegen.
Orion84 wijzigde dit bericht 28-05-2009 10:36 (6%)
The problem with common sense is that it is not all that common. | Nikon D7000 Powered | LinkedIn
moet de laatste 30GB niet 60GB zijn?quote:De aanschafprijzen passen daarmee in het straatje van de Vertex 30GB en 30GB,
Greyh0und
Reg. datum: 22 januari 2009
quote:OCZ heeft sinds de belangrijke bugfixrelease 1275 niet stilgezeten en op 15 april nieuwe firmware met versienummer 1.10 uitgebracht.
nieuws: Microsoft geeft Touch Pack vrij voor Windows 7
2e alinea, 4e regel:
quote:aanbiedt voorbijvoorbeeld reclamedoeleinden.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Nu ben ik, persoonlijk, nogal iemand die, vaak maar niet altijd, teveel informatie in een zin wil stoppen, maar, naar mijn bescheiden mening, staan er in de aangehaalde zin, welke ik van de frontpage haal, teveel zaken in die, hoewel uiteraard goed bedoeld, niet echt de leesbaarheid bevorderenDe set bevat zes applicaties die de multitouch-mogelijkheden, oftewel Windows Touch, van Windows 7, het nieuwste besturingssysteem van de fabrikant, moeten demonstreren.
quote:De set bevat zes applicaties die de multitouch-mogelijkheden van Windows 7, oftewel Windows Touch, moeten demonstreren.
Press any key to continue or any other key to quit
Trotse papa van Luca en Danu! | Pick My Icon!
geleidt -> geleid, voorbijvoorbeeld -> voor bijvoorbeeld.quote:Microsoft werkt al langer aan een multitouch-interface en dit heeft onder andere tot Surface geleidt, de software die Microsoft aan de zakelijke markt aanbiedt voorbijvoorbeeld reclamedoeleinden.
Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"
Reg. datum: 16 juli 2000
"Het P55-moederbord van ECS, de P55H-A, valt op door het gebruik aan visuele uitgangen."
Moet - denk ik - zijn "gebrek" ipv "gebruik".
optie 1quote:Overheid heeft groen licht voor invoering ov-chipkaart in Amsterdam
Overheid heeft groen licht voor invoering ov-chipkaart in Amsterdam gegeven
optie 2
Overheid geeft groen licht voor invoering ov-chipkaart in Amsterdam
edit zie dat de hele zin veranderd is
Perkouw wijzigde dit bericht 28-05-2009 17:39 (31%)
"bereid"quote:..., dan is Yahoo bereidt een deal te sluiten
Reg. datum: 26 juli 2007
Fixed en fixedquote:Lekkere Kwal schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:10:
Hetzelfde artikel:
[...]
geleidt -> geleid, voorbijvoorbeeld -> voor bijvoorbeeld.
Fixedquote:jacobvdm schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:31:
In: ECS en ASRock tonen Intel P55- en AMD 785G-moederborden
"Het P55-moederbord van ECS, de P55H-A, valt op door het gebruik aan visuele uitgangen."
Moet - denk ik - zijn "gebrek" ipv "gebruik".
en ook fixedquote:
'Bestaan' slaat op het toegangspatroon en niet op de i/o's, het moet dus 'bestaat' zijn.quote:De IOMeter fileserversimulatie genereert een kunstmatig toegangspatroon dat volledig uit willekeurige i/o's bestaan.
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
gamepc Nick Black Ops/ BFBC2: Pr0faker
Reg. datum: 20 november 2006
Het meervoud van processor is nog steeds processoren.
Reg. datum: 15 februari 2003
> ScientologyIp-adressen van de Scientolgy-kerk en daaraan gelieerde organisaties kunnen wegens veelvuldige partijdige wijzigingen niet meer gebruikt worden om artikelen op de Engelstalige versie van internetencyclopedie Wikipedia te wijzigen.
Specs: Intel Z68 | Ci7 2600 @ 3.4-4GHz | 8GB DDR3 @ 1600 | 2 x WD Caviar Blue 500GB | GTX275 | X-fi X-Music | Dell 30" TFT
- Michael Dellquote:[...] verklaarde Michel Dell
646-204 646-223 LinkedIn
Er staat namelijk Emile1974, in plaats van emiel74
@arnoudwokke
Barleone wijzigde dit bericht 30-05-2009 12:31 (3%)
IE8 InPrivate Filtering werkt als adblocker - lees meer...
*Barleone heeft zijn verzopen HTC Touch na kijkoperatie weer werkend!!
Behalve processors, omdat het woord processor in het Nederlands twee verschillende vormen kan hebben in het meervoud: processors en processoren.
@Barleone: thx, het was ook voor mij echt vrijdagavond, denk ik
Onder het tweede plaatje
Optische drives kunnen in een van de 5¼-bays worden ondergebracht, nadat het metalen plaatje aan de voorzijde, en vanzelfsprekend de afdekplaat, verwijderd zijn.
Moet nog een ; bij
nieuws: Vodafone en T-Mobile laten onterecht sms'jes lezen aan politie
1e alinea
Daardoor krijgt de politie niet alleen te zien wie met wie ge-sms't heeft, maar ook wat er in die sms'jes stond, schrijft NRC Handelsblad. De AIVD en de politie slaan de sms'jes wel op, ook al zijn ze onwettig verkregen,.
de komma verwijderen, een punt volstaat
Matis wijzigde dit bericht 30-05-2009 13:16 (38%)
nu.nl - Algemeen
22:13 HUIZEN - Zes mensen onwel door koolmonoxide
22:11 NOOTDORP - Stroom deel Nootdorp uitgevallen
21:34 ATHENE - Tientallen gewonden bij rellen in Athene
Reg. datum: 03 december 2006
De AIVD en de politie slaan de sms'jes wel op, ook al zijn ze onwettig verkregen,.
,'tje te veel...
Ik zie hier geen probleem inquote:RoeAntSte schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 11:00:
tussenschakelen -> er tussen zetten of schakelen
Rest is gefikst
Tussenschakelen is een contaminatie. En aangezien dit niet expres is gedaan, een stijlfout. Staat ook niet in de van dale.quote:Rataplan schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:44:
[...]
Ik zie hier geen probleem in
Rest is gefikst
RoeAntSte wijzigde dit bericht 30-05-2009 15:14 (7%)
Er ontbreekt een werkwoord in deze zin.quote:Gegevens over wanneer iemand gebeld heeft, mogen providers zonder toestemming van de rechter-commissaris of minister van Binnenlandse Zaken.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Reg. datum: 18 mei 2007
bureuaquote:Het kleurenthema en de bureuabladachtergrond kunnen niet worden aangepast.
Knap dat je kan zien wat we wel en niet expres doenquote:RoeAntSte schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:14:
Tussenschakelen is een contaminatie. En aangezien dit niet expres is gedaan, een stijlfout. Staat ook niet in de van dale.
De andere twee meldingen ga ik even repareren.
Reg. datum: 27 mei 2008
...aflevering van Qore, Sony's online...
of
...nieuwste Quore-aflevering...
één van beide is fout..
Die tweede Qore heeft dus een u te veel.
GWTommy wijzigde dit bericht 31-05-2009 11:47 (9%)
Reg. datum: 12 juni 2007
2de alinea:
De juni-aflevering van Quore werd als snel na het bekend worden van de lek offline gehaald
Daarnaast zijn er heel effectieve soorten mijnen. die je naar tegenstanders of gebouwen kunt gooien.
Core i7 950. DFI DK x58-T3eH6. 6GB OCZ RAM. 5850@1000/1200. Disks: OS: OCZ Vertex3 MAXIO 120GB, DATA: 12x1.5TB WD15EARS RAID6 op Areca 1231ML.Koeling: 2x 240 rad, 3x Eheim 1048, 5850@WC, 8800GT@WC, CPU@NexXxos XP, NB@WC
de acronym codetag van EOL is niet gevuld:
<acronym>eol</acronym> moet zijn <acronym title="End of Life">eol</acronym>
nu.nl - Algemeen
22:13 HUIZEN - Zes mensen onwel door koolmonoxide
22:11 NOOTDORP - Stroom deel Nootdorp uitgevallen
21:34 ATHENE - Tientallen gewonden bij rellen in Athene
Reg. datum: 01 december 2007
->quote:Tests bij Intel hebben uitgewezen dat de duurder Core i5-processors
quote:Tests bij Intel hebben uitgewezen dat de duurdere Core i5-processors
Scarlet met één t minderquote:zijn de van KPN overgenomen installaties bij Scarlett verouderd. "Er lopen investeringen om de problemen te lossen, maar dat vergt tijd."
nieuws: TV Vlaanderen ruziet met Scarlet over stroomstoringen
Quore moet Qore zijn!!
Zie GWTommy in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."quote:Skire schreef op zondag 31 mei 2009 @ 14:52:
E3: Ontwerp en specificaties PSP Go-handheld uitgelekt
Quore moet Qore zijn!!
646-204 646-223 LinkedIn
Er staat "Vigor 2820-, Vigor 2800n- en Vigor 2800vn"
Dit zou m.i. "Vigor 2820-, Vigor 2820n- en Vigor 2820vn" moeten zijn
Reg. datum: 28 mei 2006
3e alinea en dan 2e zin;
it de restultaten komt naar voren dat de processor met hyperthreading vervaarlijk dicht in de buurt komt van de Core i7 920.....
Reg. datum: 22 januari 2009
En op pagina 3:quote:Vroegere draaide het om Nintendo en Sega, tegenwoordig zijn Nintendo, Microsoft en Sony de gevestigde namen.
Tenzij dat als woordspeling is bedoeld (tweakers+tweet), moet dat waarschijnlijk tweets zijn.quote:De tweats zullen via een rss-feed op de gamespagina te volgen zijn
sevens wijzigde dit bericht 31-05-2009 20:13 (35%)
Reg. datum: 26 januari 2007
En resTultaten natuurlijkquote:LightTwi schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:07:
Artikel; nieuws: Uitgebreide benchmarks van Core i5-cpu duiken op
3e alinea en dan 2e zin;
it de restultaten komt naar voren dat de processor met hyperthreading vervaarlijk dicht in de buurt komt van de Core i7 920.....
Reg. datum: 17 november 2001
-> uitgebrachtquote:Daarnaast zijn er ook nog de ontwikkelversies 1.83 en 1.9, waarbij de eerste de bètastatus heeft en de andere onder de alphavlag wordt uitgebrachtt.
Verder vraag ik me af of alpha niet alfa moet zijn, aangezien er ook bèta in plaats van beta geschreven wordt... (ik bedoel dus EN <-> NL)
Reg. datum: 28 mei 2006
Achteraf laat een google-zoek-query inderdaad zien dat het klopt. Zo leer ik nog af en toe eens wat hier.quote:blackTIE schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:52:
Alles gefixed behalve 'vervaarlijk'. Dat mag zo blijven staan.
Ik vertrouw de Van Dale toch wat meer.quote:LightTwi schreef op maandag 01 juni 2009 @ 05:08:
[...]
Achteraf laat een google-zoek-query inderdaad zien dat het klopt. Zo leer ik nog af en toe eens wat hier.
646-204 646-223 LinkedIn
In 2007 en 2008 was er dan ook maar weinig over wat wat ooit het jaarlijkse hoogtepunt van de game-industrie was.
'wat' moet 'van' zijn zodat je krijgt: '...van wat ooit het jaarlijkse....'
PC: Shadowqueen // WoW: Zeror @ Al'Akir realm // Battle.net Tag: Rakkertje #2756
Dat moet zijn: "vergezeld van".quote:Deze rappe videokaart wordt vergezeld door een zuinige Intel Core 2 Duo P8700 processor.
'Vergezeld door' betekent 'begeleid door' (bij personen), "vergezeld van" betekent daarentegen 'gepaard met'.
In een passieve zin is 'vergezeld door' ook mogelijk. Zie hierquote:Dat moet zijn: "vergezeld van".
'Vergezeld door' betekent 'begeleid door' (bij personen), "vergezeld van" betekent daarentegen 'gepaard met'.
Vreemde uitleg op de site achter die link, aan de twee samenstellingen (met 'door' en met 'van') wordt daar dezelfde betekenis toegekend, dat is gewoon niet juist. 'Onze Taal' legt wel correct uit: http://www.onzetaal.nl/advies/vergezeld.phpquote:Olaf schreef op maandag 01 juni 2009 @ 17:11:
[...]
In een passieve zin is 'vergezeld door' ook mogelijk. Zie hier
De enige verklaring die ik voor de uitleg op de VRT-site kan bedenken is dat de betekenis 'begeleid door' op passiviteit duidt, en 'gecombineerd met, gepaard met' op gelijkwaardigheid.
Maar: gegeven dat wij processors voeten en schoeisel (en, in voorkomende gevallen, hoofdpijn) toedichten, vind ik het indirect antropomorfiseren van componenten bij tijd en wijle best acceptabel en beide varianten zijn hier wat mij betreft dan ook semantisch verdedigbaar. In elk geval is het niet een zodanige fout dat we dit stante pede moeten aanpassen
'Vergezeld met' vind ik overigens een onzinnige en gezochte variant.
Boven de tabel staat Harry Potter and the Half-Blood Prince welke ook al in de tabel staat, kan dus weg aangezien hij er ook niet hoort te staan
nieuws: E3: Lijst met nieuwe Microsoft-spellen
in de tabel staat achter Splosion Man> nog de een > die er niet hoort, ook hoort er (volgens de makers) een apostrof aan het begin van splosion omdat het niet uitgesproken wordt, maar er wel hoort te staan? iig: Wikipedia: 'Splosion Man
Wiethoofd wijzigde dit bericht 02-06-2009 11:16 (47%)
Wiethoofds meuk en 'overige'
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
3e alinea, 3e regel:
quote:Bovendien wil de softwaregigant een deel van zijn content in 1080p-kwaliteit wil gaan aanbieden
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
af met iedereen die zich op dat moment in de Jedi Temple in op Coruscant bevindt.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Linkje loopt te lang door.quote:Het was al bekend dat Acer experimenteerde met Android op meerdere apparaten,
"Small minds discuss people. Average minds discuss events. Great minds discuss ideas." -Eleanor Roosevelt
De naam doet vermoeden dat de kaart op de op 40nm gebakken RV740 van de Radeon HD 4770 gebaseerd is
Deze zin loopt niet naar mijn mening
nieuws: Dell ziet winst kelderen
...en de omzet van de deskopt-divisie daalde dan ook sterk...
moet desktop zijn
Tommy Angelo wijzigde dit bericht 02-06-2009 12:57 (27%)
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Europa
nieuws: Corsair komt met Hydro H50-waterkoeling
Core i7 950. DFI DK x58-T3eH6. 6GB OCZ RAM. 5850@1000/1200. Disks: OS: OCZ Vertex3 MAXIO 120GB, DATA: 12x1.5TB WD15EARS RAID6 op Areca 1231ML.Koeling: 2x 240 rad, 3x Eheim 1048, 5850@WC, 8800GT@WC, CPU@NexXxos XP, NB@WC
Volgens mij gaat dit om de Athlon II X2 250. Dit staat inconsequent in de titel en in het artikel op verschillende manieren. Soms valt de "X2" weg, dan weer de "II".
Intel introduceert nieuwe 3GHz-cpu en zuinige Pentium voor notebooks
Reg. datum: 27 augustus 2008
Alle overige meldingen verwerkt
Bij het kopje "menu"
Wie overigens in de interface de weg kwijtraakt, heeft altijd nog de noodknop: op het thuisscherm staat een snelkoppeling naar een zoekfunctie, die vrijwel alle onderdelen van de telefoon doorzoekt. Ook die functie werkt snel; het zoeken door onder meer contactpersonen, sms-berichten, e-mails en kalenderitems duurt hoogstens een seconde of vijf. [Arnoud, is die tijdsduur niet sterk afhankelijk van de omvang van de te doorzoeken items?]
Nog een kleine voetnoot van de redactie gemist!
klik maar, je kunt 't niet laten | MCSA | MCTS
Spatie vergeten.
"De lichtgevoeligheid van de sensor is van groter belang naastde kwaliteit van andere cameracomponenten, met op de eerste plaats natuurlijk de lens, speelt een grote rol."
Er mist een e in de laatste zin van de eerste alinea.quote:Hieronder zijn de belangrijkste verbeteringen te vinden die in deze release zijn aangebracht:
Reg. datum: 28 maart 2009
Edit: Na nog een paar keer nagelezen te hebben, het kan wel, maar leest niet makkelijk (de combi is zijn)quote:is zijn de nieuwe hd-decoderchip
RobertMe wijzigde dit bericht 02-06-2009 19:19 (19%)
De mouseover van de afbeelding zegt HD 750 maar op de afbeelding is wat anders te lezen.
Floating Points - raak geraaskal van een gek
Reg. datum: 12 juni 2007
Verder heet AMD zijn UVD 2.0-technologie in de chip geïntegreerd,
moet heeFt zijn.
Zoals het er nou staat, lijkt het dat de softwaregigant (Microsoft) nog geen definitieve naam heeft gekregen. Ik zou gekregen vervangen door opgegeven o.i.d.quote:maar aangezien de softwaregigant nog geen prijzen, releasedatum en zelfs nog geen definitieve naam heeft gekregen,
Euro's, Dollars of Kuddo's?quote:De Wii MotionPlus zal vanaf 8 juni verkrijgbaar zijn en moet los 19,99 kosten. Gebundeld met Wii Sports Resorts moet de controller-addon 49,99 opbrengen.
Klein puntje, is imo geen apart topic waardig
[ Het Spotweb topic ][ Spotweb Github ][ BF3 topic ][ GoT BF3 site ]
"Jack en Daxter" is fout, Het is nameljk: "Jak en Daxter".quote:Een aantal andere PSP-titels die kort de revue passeerden waren LittleBigPlanet, Dante's Inferno, Jack en Daxter en Rock Band Unplugged.
Curlio.com Music News For You!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
- alquote:Websites als Blogger en Youtube zijn als sinds maart niet meer toegankelijk voor de Chinese bevolking.
646-204 646-223 LinkedIn
Reg. datum: 13 februari 2006
Mist een spatie => moet vooralquote:Zo zouden de gpu's een aantal programma's in Windows 7 kunnen versnellen, door middel van de 'compute shader', maar de compute shader kan ook ingezet worden voor bijvoorbeeld 'physics' en Artificial Intelligence. De Tesselation-techniek moetvooral zijn nut bewijzen in games en zou voor een verhoging in polygonen zorgen.
Geven ze gpu's ook al normale namen?quote:De demonstratie van AMD's op stapel staande DirectX 11-gpu Rick Bergman, vice-president van AMD, kwam vrij onverwacht
Volgen mij mist hier het woordje 'door'
quote:jezelf verborgen houden wordt dus een stukje lastiger.
1e zin al gelijk: Assassin's Creed was eind 2007, na een lang een 'higly anticipated game' te zijn geweest, een van de belangrijkste games van Ubisoft.
Volgens mij moet de 1e "een" weg.
Venezië -> Venetië.quote:De grafische uitwerking van Venezië is zonder meer prachtig
Daar mist iets.quote:Studies hebben uitgewezen dat er in de VS ieder jaar meer dan 11 miljard dollar wordt uitgegeven [...] patentgeschillen.
Tevens bloedserieuze professional.
tijdensquote:...dag al te zien was tjdens de persconferentie van Microsoft.
Assassin's Creed was eind 2007, na een lang een 'higly anticipated game' te zijn geweest, een van de belangrijkste games van Ubisoft.
Is het niet 'highly'?
IE8 InPrivate Filtering werkt als adblocker - lees meer...
*Barleone heeft zijn verzopen HTC Touch na kijkoperatie weer werkend!!
[...] bij een bedrijf in beginstel het eigendom [...]
Nieuwste blog (31-01): Communicatie deel 6: de vaatwasser
Er zijn geen dieren fysiek of mentaal benadeeld tijdens het tikken van deze post. En ik vraag me af waarom niet.
Maar er zelf maar van wat je wil, maar dit klopt echt niet.quote:De lichtgevoeligheid van de sensor is van groter belang naast de kwaliteit van andere cameracomponenten, met op de eerste plaats natuurlijk de lens, speelt een grote rol.
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
er mist ergens 'aan' denk ik.quote:Studies hebben uitgewezen dat er in de VS ieder jaar meer dan 11 miljard dollar wordt uitgegeven patentgeschillen. Met uitzondering van de chemische
Reg. datum: 02 september 2007
Het zal hier waarschijnlijk gaan om Gran Turismo Mobilequote:Sony heeft de PSP Go officieel gelanceerd op de E3. De handheld zal 249 euro gaan kosten. Daarnaast maakte de consolefabrikant de line-up voor de PSP bekend, waaronder Grand Turismo PSP, een nieuwe Metal Gear Solid en Resident Evil.
Wakker worden...quote:roy-t schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:26:
nieuws: Hooggerechtshof buigt zich over patenteerbaarheid niet-fysieke zaken
[...]
er mist ergens 'aan' denk ik.
mace in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
Tevens bloedserieuze professional.
"Microsoft heeft op de E3-conferentie een trailer en enkele screenshots vrijgegeven van de sequal sequel van Left 4 Dead."
Something something
zonder tquote:...hier ruimt overheen gaat met 1073 miljoen kleuren.
Op deze pagina staat meerdere keren Assassins Creed waar dit toch echt Assassin's Creed moet zijn.
Wiethoofds meuk en 'overige'
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
"De lcd-tv's met de typenummers RH-L32R1, RH-L20R1 en de TH-L17R1 hebben een...."
Moet dit niet zijn:
"De lcd-tv's met de typenummers TH-L32R1, TH-L20R1 en de TH-L17R1 hebben een...."
Nikon D90 | Nikkor AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G | AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5
- Van Biervlietquote:Volgens [.] Biervliet begrijpt de Belgische overheid [...]
646-204 646-223 LinkedIn
moet markT zijnquote:...grote getale op de mark gezet kunnen worden.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.