Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 32
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDacht dat het gewoon een tikfout was. Ken geen "Seoel".
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.
-> ontplooiingquote:De oprichting van het platform staat nog in de kinderschoenen, en is volgens het Humanistisch Verbond bedoeld is om bestaande groepen vrijwilligers met elkaar te verbinden en ze te ondersteunen. De humanisten zien vrijheid van ontplooing als een kernwaarde, en stellen dat recente inperkingen van de privacy dit bedreigen.
-> vertrouwenquote:Mede-oprichter van Xs4all Rob Gonggrijp was een van de panelleden bij die bijeenkomst, en stelde daar dat Nederlandse burgers teveel vertouwen hebben in de overheid.
Dionamuh wijzigde dit bericht 18-05-2009 22:26 (35%)
Reg. datum: 28 maart 2009
ziujn => zijnquote:toetsen ziujn vingers
Edit:
reviews: Nokia E75: e-mailen is makkelijk, bedienen moeilijk
Een keer lijkt me genoegquote:Zo heeft Nokia heeft geen
RobertMe wijzigde dit bericht 18-05-2009 23:40 (35%)
reviews: Nokia E75: e-mailen is makkelijk, bedienen moeilijkquote:Tot nu toe doen deden de toestellen
toch nog een:
reviews: Nokia E75: e-mailen is makkelijk, bedienen moeilijkquote:Zo heeft Nokia heeft geen scherpe keuze voor een bepaald toetsenbord gemaakt,
Jimp wijzigde dit bericht 18-05-2009 23:53 (40%)
Onze vriend van xs4all heet Rop Gonggrijp (niet Rob)
Eerst zin "Het testel" --> "Het toestel"
Bedrijf : Webtrix
WhatPulse : Join het GoT Pulse-Team!
Foto materiaal:
Nikon D70s | Nikor AF-S DX 18-70mm | Nikon SB600
-> menigquote:Voor de camera hoeft niemand de E75 te kopen: de foto's die de 3,2-megapixelcamera maakt, zijn minder dan die van mening concurrent, al zijn ze wel beter dan die van de E71.
Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens
- desondanksquote:Desodanks gooit Nokia het met de E75 over een heel andere boeg.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Reg. datum: 30 april 2007
Naar mijn weten gebruikt Nokia toch echt eenquote:Bij de eerste keer opstarten is het direct duidelijk dat Nokia de nadruk op e-mail wil leggen: in het Active-Standy-screen staat de mededeling Setup E-Mail genoemd. Dat leidt rechtstreeks naar de nieuwe E-mail Wizard
Active-Standby-screen
In de laatste zin moet heeft geeft zijn neem ik aanquote:Ontwikkelaar 3D Realms is niet gesloten: de studio heeft weliswaar al het personeel ontslagen, maar blijft werken aan games rond de actieheld Duke Nukem. De directie heeft bovendien uitleg over de onderhandelingen met Take-Two.
TnI 4 Life
Rataplan wijzigde dit bericht 19-05-2009 11:49 (42%)
Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.
7 teveel of type-aanduiding verhapspeltd?quote:De K-7 is de eerste Pentax-dlsr met de mogelijkheid om video op te nemen. Voor deze filmpjes geldt een maximale resolutie van 720p, maar er kan ook een resolutie van 1536 bij 1024 pixels of 640 bij 416 pixels gekozen worden. Pentax heeft de camera verder 7 voorzien van een 3"-lcd met 920.000 pixels.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Groeperen per, niet voor.quote:Dat was geen slim idee: omdat de functietoetsen gegroepeerd zijn voor twee, gebeurt het vaak, ook na gewenning, dat een gebruiker de verkeerde indrukt:
reviews: Nokia E75: e-mailen is makkelijk, bedienen moeilijk
net onder de foto van het keyboard.
Linus Torvalds wrote the whole kernel in binary and reverse engineered it to C code for others benefit.
Dit samenwerkingsverband zal nog wel rode cijfers schrijven
nieuws: AMD verwacht dit jaar weer winst te maken
MacBook Pro 2,53 GHz | 24 LED cinema display l Mac Mini 1,83 GHz | iPhone 3G 16 GB |
Reg. datum: 31 mei 2007
Op het plaatje verschijnt bij mouse-over de tekst "Intel video-encodeer accelator-chip" waarvan ik denk dat het moet zijn "Intel video-encoder accelerator-chip"
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
Reg. datum: 27 november 2005
Done.
Robin wijzigde dit bericht 19-05-2009 15:33 (21%)
I'm glad we had this conversation
Vakantieblog USA - Tweakblog - Twitter - Last.fm
laatste zin:
Moet denk ik zijn "De populairste..." of nog beter "De meest populaire..."quote:Dat populairste drie bestemmingen in elke categorie zullen als de eerste Britse locaties worden gefotografeerd.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.