Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
De naam heet?De naam van het nieuwe centrum heet Techrepair en is gevestigd te Bergen op Zoom.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
reviews: E3: The Beatles: Rock BandGeen E3 is compleet zonder sterren, maar er zijn toch zelden zulke grote beroemdheden te bewonderen als Paul McCartney en Ringo Starr. Microsoft had de heren weten te strikken om The Beatles: Rock Band te pluggen. "Het spel is goed, het uiterlijk is erg goed en wij waren waren geweldig", was de samenvatting van Starr tijdens de persconferentie.
nieuws: OCZ introduceert nieuwe Agility-reeks ssd's
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
2e alinea, 1ste zin:
Terwijl de Computex-beursin volle gang is en Intel
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
2e alinea: ...substractive...
Een klassieker, het is subtractive, dus zonder de 2e 's'.
To question is to grow.
128GB hoort 120GB te zijn, zie ook o.a.:
Available in 30GB (30), 60GB (64), 120GB (128) capacities*
Het blokkeren van een website gaat bij handhaving van de huidige plannen naar schatting 90.000 Australische dollars gaat kosten,
De Agility-drives zijn vrijwel identiek aan de Vertex-drives, maar het flashgeheguen is iets langzamer,
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Negen isp's zijn bezig met een test, waarvan de resultaten in juni bekend gemaakt worden.
Bron:De testresultaten die op dit moment vergaard worden door negen isp's worden in juli vrijgegeven.
Het moet dus Juli zijn op beide plekkenResults of the trials are due to be published in July but, in response to a freedom of information request, the Government has admitted that "there are not success criteria as such".
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Spatie toevoegen na de komma.De smartphone heeft een 4,8"-touchscreen,bevat een AMD-cpu, weegt 400 gram en draait opvallend genoeg Windows XP.
Beetje vreemde zinsopbouw etc.Daarnaast levert de fabrikant een sata-kabel en verlengstuk voor stroomkabels mee. De notebook-bundel bevat in plaats daarvan een externe 2,5"-behuizing die middels usb op een laptop aangesloten kan worden.
Pagina 4
veRplicht...maar niet langer veplicht wordt gesteld.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
wmp3 -> mp3
(wellicht toch; heb nog nooit van het wmp3 formaat gehoord
beetje dubbelop lijkt meMet hoofdpersonage Nathan Drake opnieuw in de hoofdrol
+
een 's' eruitUiteraard is Drake niet de enige met interessse daarin...
[ Voor 17% gewijzigd door NRGetic op 04-06-2009 15:16 ]
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
Staat een spatie teveel voor één.De Agility-serie wordt over ongeveer één tot twee weken in de winkels verwacht.
Dit lijkt mij te moeten zijnMicrosoft opent wellicht muziekwinkel op mobieltjes
Microsoft opent wellicht muziekwinkel voor mobieltjes
[ Voor 6% gewijzigd door 84hannes op 04-06-2009 16:39 ]
Een linkje naar die site van Google lijkt me op zijn plaats?
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dit is de laatste zin van het artikel. Nu en reeds betekenen hetzelfde en dit is dus een tautologie. Het moet dus worden: zijn nu verkrijgbaar óf zijn reeds verkrijgbaar.Beide apparaten zijn nu reeds verkrijgbaar.
Ik zou het zonder 'in' schrijven, dat klopt iets beterDe gashendel is dubbel uitgevoerd, waardoor in flightsim-toestellen met twee motoren onafhankelijk zijn te bedienen.
In voetpedalen is "voetp" geel gemaakt... het lijkt me geen browser bug, maar een foutje tijdens het editen?
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Ik zie het inderdaad ook.Electrowolf schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 01:04:
nieuws: E3: Logitech kondigt Flight System G940 aan
In voetpedalen is "voetp" geel gemaakt... het lijkt me geen browser bug, maar een foutje tijdens het editen?
maar sluit niet ??? (uit?)
nieuws: Acer gaat netbook van zowel Android als Windows voorzien
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Is natuurlijk Yuixxzoals de aankomende Yunixx-mediaspeler
Verwijderd
"Vastlopers door softwarefout" was zoooooveel leuker geweest als titel
vrijdag hé
Het moet 'Het verbod' zijn lijkt me...De verbod
Virussen? Scan ze hier!
Er ontbreekt een spatie...die volgens geruchtenkomend najaar moet verschijnen, ...
Heb het even nagezocht en het blijkt worden waar 'anti' in voorkomt met een koppelingsteken (-) moeten worden geschreven. Dus eigenlijk moet het anti-trustonderzoek zijn
Denk maar aan:
anti-revolutionair
anti-virussoftware
anti-campagne
Die woorden dienen ook met een koppelingsteken (-) worden geschreven.
[ Voor 18% gewijzigd door stephenophof op 05-06-2009 19:55 ]
Gaat het hier niet om Internet Explorer 8?Natuurlijk voegt het ook de nodige extra functionaliteit toe, al is deze met de komst van Internet Explorer 7 minder indrukwekkend.
reviews: E3: Preview Modern Warfare 2
woord teveel?
Edit:
pagina 2 van de preview
"Wel duidelijk is dat de enigne van Modern Warfare 2 zichtbaar verder is dan die van het eerste deel. "
engine ipv enigne
[ Voor 28% gewijzigd door Tk55 op 05-06-2009 19:50 ]
Zelfde stuk, maar dan pagina 1 onder "Roach" 2e alinea:Tk55 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:45:
"die trouwens voor best voor veel mensen gewoon opengaan"
woord teveel?
Edit:
pagina 2 van de preview
"Wel duidelijk is dat de enigne van Modern Warfare 2 zichtbaar verder is dan die van het eerste deel. "
engine ipv enigne
Modern Warfare 2 is een vervolg op Modern Warfare in de puurste zin van het woord. Dat viel al op de te maken uit de trailers,
moet waarschijnlijk zijn:Averlogic noemde een verwachte retailprijs van ongeveer 250 tot 300 euro kosten, maar de modules zouden ook geïntegreerd kunnen worden in mediaspelers.
Averlogic noemde een verwachte retailprijs van ongeveer 250 tot 300 euro kosten, maar de modules zouden ook geïntegreerd kunnen worden in mediaspelers.
Een voor teveel, maar ik zie dat het al gemeld was...die trouwens voor best voor veel mensen gewoon opengaan
* CH4OS beloofd plechtig volgende keer beter op te letten.
[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 05-06-2009 23:39 ]
Het moet zijn:"Heel ander type spel.", dus een 'e' minder.waarna het spel min of meer verandert in heel andere type spel.
Dat hoort natuurlijk engine te zijn.
De zin loopt niet, ik denk dat er in de quote aan het eind nog het woordje is of iets vergelijkbaars bij moet.Het gaat om spellen, waarbij het schieten op mensachtige wezens "een essentieel onderdeel van het plot".
Virussen? Scan ze hier!
In het zelfde artikel, 1e zin:wildhagen schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 11:44:
nieuws: Duitse ministers willen gewelddadige games verbieden
[...]
De zin loopt niet, ik denk dat er in de quote aan het eind nog het woordje is of iets vergelijkbaars bij moet.
De ministers van de zestien Duitse deelstaten willen gewellddadige games zo snel mogelijk verbieden.
Het had leuk geweest
moet zijn:
Het was leuk geweest
4de alinea,
aangeboeden?Het meest waarschijnlijke gerucht van allemaal is weinig spectaculair: de nieuwe iPhone wordt mede in een 32GB-versie aangeboeden
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
@Lammert: volgens mij kunnen beide opties, ik leg het aan een eindredacteur voor, maar mijn gutfeeling signaleert geen fout bij 'het had leuk geweest'/
@stephenophof: not sure: je redenering klinkt niet onlogisch, maar ik kan weinig verwijzingen vinden naar 'anti-trust'. Wellicht is dit toch een uitzondering v:)
@AdnanKananda: ik weet het niet zeker; een van de belangrijkste features is tabs in de browser, en die kregen we met IE7
gebruikers."Zolang ontwikkelaars tevreden zijn met de mogelijkheid van de huidige techniek om belangwekkende verrassingen te brengen voor gebrukers, hebben we geen nieuwe hardware nodig."
- zitOnder andere de videokaart zitten dwars in de behuizing, zodat er een opwaarte luchtstroom in de kast ontstaat.
Zo zijn er nog wel wat meer. Ik denk dat het niet onverstandig is om die tekst nog eens goed door te nemen.18:37:56 @DinX • meuk: Oldunreal 227f
18:37:56 @DinX • oeh
18:48:29 l0c4lh0st • Zo
18:48:35 l0c4lh0st • Leuke typfouten in dat artikel zeg
18:48:38 l0c4lh0st • "verknocht"
18:48:45 l0c4lh0st • "ontiwkkelaar"
18:48:56 l0c4lh0st • "verbetering worden aangebracht"
[ Voor 0% gewijzigd door Tanuki op 06-06-2009 18:51 . Reden: Verknocht ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Fout: "gecontrolleert" moet zijn: gecontroleerd
edit: bij nader inzien: De hele laatste paragraaf lijkt wat snel snel in elkaar gebokst.. Mss even snel een rewrite?
[ Voor 25% gewijzigd door R3veNG op 06-06-2009 22:53 ]
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
De ministers van de zestien Duitse deelstaten willen gewellddadige games zo snel
GeweLLddadige moet met 1 L
12:32 - Een 1,2GHz-processor, een iPhone Nano of iPhone Lite: de afgelopen maanden gingen veel geruchten over een nieuwe versie van Apple's smartphone. Tweakers.net zet met de WWDC voor >de< deur de geruchten nog eens op een rijtje. »
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Daar ontbreekt een spatie (niet bepaald de ergste typo ooit, maar mijn oog viel erop).Toch ziet Nintendo nog geen reden om snel met nieuwe hardware te komen."Zolang ontwikkelaars tevreden zijn
Appie, ik ben blij dat nog IEMAND kan spellen. Op de redactie van tweakers hoef je daarvoor niet te vertrouwen...appie1981 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 23:25:
nieuws: Duitse ministers willen gewelddadige games verbieden
De ministers van de zestien Duitse deelstaten willen gewellddadige games zo snel
GeweLLddadige moet met 1 L
Verwijderd
Nog even over arnoudwokke in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande...":
@stephenophof: nee hoor, 'antitrustonderzoek' moet zeker niet met een koppelstreepje na 'anti'. Het Groene Boekje kent zelfs bijzonder weinig woorden die tussen 'anti' en het daaropvolgende woord een koppelstreepje krijgen. Kijk maar 's op http://woordenlijst.org/zoek/?q=antitrustwet&w=w.
@lammert: 'Het had leuk geweest' lijkt me niet keihard fout, 't is wel een beetje spreektaal, en in een normaal nieuwsbericht zou ik het afgekeurd hebben, maar in deze blog mag -ie van mij blijven staan.
En ook nog even over Gagarin in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande...":
bij Tweakers.net proberen we ons taalgebruik echt in de gaten te houden. We streven ernaar om alles wat we publiceren eerst even te laten checken door een eindredacteur of minstens door iemand anders dan de auteur voordat het online gaat. Door de week lukt dat wel, maar in de weekends en 's avonds is de redactie nu eenmaal dun bezet, en dan glippen foutjes er gemakkelijker doorheen. Maar je hebt wel gelijk als je vindt dat er geen excuses voor slordigheid mogen zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 10:48 ]
geplaatsTOok heeft Silverstone een 2,5"-drivebay in de behuizing geplaats waar bijvoorbeeld ssd's in geplaatst kunnen worden.
zie http://en.expreview.com/2...er-coolers.html#more-3792 waar staat: "Five heatpipes (two 6mm & three 8mm heatpipes)"Een vijftal heatpipes, waarvan er tweedrie een doorsnee van 8mm en twee anderen een diameter hebben van 6mm
[ Voor 0% gewijzigd door Kuhlie op 07-06-2009 14:53 . Reden: n toegevoegd aan andere ]
4e alinea:
Ook zijn veel geruchten eensluidend over de camera: dat zou een een 3,2-megapixelcamera
In de tabel staat drie keer Alle-in-1, terwijl dit moet zijn Alles-in-1.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
De uploadsnelheden worden .... verhoogdDe uploadsnelheden worden alleen bij de duurdere abonnementen verhoogt: bij Internet Z1 blijft deze gelijk op 0,5Mbps, terwijl deze bij het Alles-in-1 Basis-abonnement met slechts 0,1Mbps stijgt.
Overigens klopt kloppen de verwijzingen in dit fragment niet: de uploadsnelheden is meervoud, terwijl de werkwoorden bij "deze" enkelvoud zijn. Subtiel maar toch een foutje.
[ Voor 17% gewijzigd door QuaQu op 07-06-2009 16:05 ]
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
Acer probeert in ieder geval de eerste fabrikant te zijn die een Android-netbook uitbrengt, maar deze zal een Atom-cpu als motor krijgen. De Taiwanese softwareontwikkelaar Insyde Software heeft Android voor Acer geport naar de Atom-architectuur. Een prototype van de Android-netbook van Acer werd gespot op de Computex-beurs
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Staat trouwens ook fout in de acronym(?)-tag.Volgens Pdabd.netPdadb.net zou het bij de samengestelde chip gaan om een Omap3430-processor van Texas Instruments
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik zou er "...is volgens een Apple Insider waarschijnlijk..." of "...is volgens Apple Insider [naam insider] waarschijnlijk..." van maken....is volgens Apple Insider waarschijnlijk geen toeval.
[ Voor 10% gewijzigd door Tommy Angelo op 07-06-2009 22:42 ]
Verwijderd
Kuhlie in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande...": die n hoort er niet. Die hoort er in dergelijke zinnen alleen als het om personen gaat.
Tommy Angelo in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande...": de bron zelf heet Apple Insider. Het gaat dus niet om een persoon die als Apple-insider wordt beschouwd of zoiets.
Met dank aan de tipgevers weer uiteraard
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 23:56 ]
-1 hun, spreekt voor zich"Politici hebben geleerd dat het hun hun banen kost als ze doen wat de lobby zegt.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
2e alinea:
Diy omdat hij ervan overtuigd was geraakt dat zijn eerder gegeven instructie aan de jury om het aanbieden van muziek te beschouwen als verspreiden, niet correct was.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
> dubbele ontkenning "is het niet oneens "
> Dit: "Diy omdat hij ervan overtuigd was geraakt "
Inleidende alinea:
De Recording Industry Association of America is het niet oneens met de advocaat van Jammie Thomas die stelt dat het bewijs dat MediaSentry heeft verzameld tegen de van filesharing beschuldigde Amerikaanse vrouw, ongeldig zou zijn.
Zou "niet eens" of "oneens" moeten zijn gezien de strekking van het bericht
Ik meende dat dit dicht slibben moet zijn, met 2 b's dus.Navigatiesystemen zijn in staat om automobilisten, in sommige gevallen met vermijding van files die er op dat moment zijn, naar hun eindbestemming te loodsen, maar in de binnensteden slippen wegen dicht door verkeer dat een parkeerplaats zoekt.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
de eerste link in het artikel mist een 'h', zodat mijn firefox niet weet wat het er mee moet
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
|| Vierkant voor Wiskunde ||
In de titel staat directx11-gpu en in het artikel staat 2 keer DirectX11-cpu.
Moet dat ook niet gpu zijn?
En nog iets anders, wat hier niet mee te maken heeft. Is het de bedoeling dat dit nieuws niet op de FP staat?
Nu staat het er wel.
[ Voor 3% gewijzigd door DarkShadow16 op 08-06-2009 12:50 ]
Bij mijn weten word atleten nog altijd zonder 'h' geschreven....beroemde artiesten en athleten zullen...
Misschien dat de return hier weg kan? Staat een beetje gek nu een zin die halverwege word afgebroken.bij
AMD op de loonlijst als senior manager of software developer relations, gaf aan dat het
Semiconductor zit al in de bedrijfsnaam tSmcSemiconductor TSMC zou een aantal mensen hebben laten weten dat Nvidia bezig is om zijn toekomstige gpu's deels opnieuw te ontwerpen.
laatste alinea
Toen ik op de kleuterschool bij 'm in de klas zat, heette hij nog MarcoDe 32"-lcd-tv met led-edgelight, die JVC op de CES-beurs in januari liet zien, zal volgens Marko Eelman van JVC Nederland
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
nieuws: Asus introduceert reeks nieuwe home entertainment-apparatenAsus heeft op de Computex een aantal homentertainment-producten aangekondigd. Naast een tweetal ultra-slim-monitoren introduceert de hardwarefabrikant ook de O!Play-mediaspeler en een draadloze hdmi-kit.
Aan het bezuinigen op spaties?De aanstelling van Moss toont echter aan dat Obama cyberaanvallenen andere ict-gerelateerde dreigingen zeer serieus neemt.
Halverwege tweede alinea:
Woordje vergeten.(..) en richtte in 1993 DefCon op om hackers en gelijkgestemden bij elkaar te brengen
Iets verder:
Er moeten een "e" en een komma bij, toch?De conferenties zijn inmiddels uitgegroeid tot jaarlijkse, grootschalige evenementen
2e alinea, laatste regel:
In de rest van het artikel staat er een spatie tussen DirectX en 11. Hier niet.... nog dit jaar met een DirectX11-gpu op de proppen komt.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Er staat: Versie 10.6 van Apples OS brengt weinig grote veranderingen met zich mee.
Het is officieel "brengt met zich" of "brengt mee" en niet "brengt met zich mee". Een beetje een taalpuristen dingetje, want dit is wat onze taal erover zegt: http://www.onzetaal.nl/advies/meebreng.php
Alles fixed, behalve 'met zich meebrengen': volgens jouw link, Ma_rK, is dat goed: "Tegenwoordig is met zich meebrengen het gewoonst, maar ook met zich brengen en meebrengen zijn correct." Open desnoods een topic, dan kunnen onze eindredacteuren / taalpuristen hun mening geven
I know. Ik blijf "met zich brengen" netter vinden (bij oude nieuwsberichten gebruiken jullie ook "met zich mee brengen" dus de huidige schrijfwijze is consistent). "Open desnoods een topic" hahaha zover wou ik niet gaanwillemdemoor schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:41:
@ robvanwijk: weet je wel wat spaties kosten?
Alles fixed, behalve 'met zich meebrengen': volgens jouw link, Ma_rK, is dat goed: "Tegenwoordig is met zich meebrengen het gewoonst, maar ook met zich brengen en meebrengen zijn correct." Open desnoods een topic, dan kunnen onze eindredacteuren / taalpuristen hun mening geven
[ Voor 9% gewijzigd door Ma_rK op 08-06-2009 22:23 ]
"iPhone-software en -accessoire"
is het niet
"iPhone-software- en accessoire"
"pwnmobile@safemail.net" -> "pwnmobile@safe-mail.net"
In de tweede alinea staat een 's' teveel in het woord 'messaging' :
(...) openen applicaties, zoals Messsaging, veel sneller dan (...)
Verder de andere twee gefixed.
Zal wel een aardig grote chip zijn danDeze chips worden op 65nm geproduceerd, hebben een fsb van 800MHz en 512MB L2-cache en draaien op kloksnelheden van 1,6GHz tot en met 2,4GHz.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Jaja, die Celerons zijn zo slecht nog niet.Zal wel een aardig grote chip zijn dan
Aangepast hoor...
Verwijderd
Laatste zin:
Ik zou het met een t schrijvenOok als dat niet gebeurd, is de zaak nog niet ten einde: zowel de verdachten als de contentindustrie hebben hoger beroep tegen het vonnis aangetekend.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 15:32 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Inleiding:
Een halfgeleider is volgens mij nog steeds een materiaal met eigenschappen tussen een metaal en een isolator zit, een metalen halfgeleider is dus vrij tegenstrijdig.Onderzoekers van de universiteit van Austin in de Amerikaanse staat Texas zijn erin geslaagd een supergeleidende laag lood te produceren die slechts twee atomen dik is, waarmee het de dunste metalen halfgeleider ooit zou zijn.
Wat denk je van supergeleider?
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
tweede pagina, tweede alinea:
Er zijn bovendien meer lichtbronnen is het spel...
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Bij het acroniem van soc staat een '>' die daar niet hoort.
(spatie ingevoegd na & voor de duidelijkheid...) hoort dus wellicht het volgende te zijn:<acronym title="system-on-a-chip& gt;">soc</acronym>
<acronym title="system-on-a-chip">soc</acronym>
[ Voor 6% gewijzigd door 3phemeral op 10-06-2009 15:37 ]
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.