Reg. datum: 08 augustus 2005
.. mijn handen begrijpen mijn hoofd niet ..
Forum » Telecommunicatie » Accessoires en GPS-Navigatie » [Navigon] Ervaringen en vragen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Reageer Nieuw TopicVoor alle duidelijkheid, je hebt de update officieel via Navigon Fresh uitgevoerd? M.a.w., via Navigon aangekocht?quote:elfdutch schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:43:
Hallo,
Ja de extra's zijn zeker handig. Ik heb echter voorlopig de navigon teruggezet naar de 7210 uitvoering.
Dit gewoon omdat ik Antje te irritant vindt praten, en vooral haperen (daar ben ik nogal een zeikerd in)
Ik hoop inderdaad dat er nog een soort van patch uitkomt om e.e.a. te verbeteren.
Wat vinden jullie overigens van het nieuwe routesysteem, met de verschillende kleuren? Ik heb het alleen nog maar met woon/werkverkeer uitgeprobeerd, dan zijn er niet zoveel verschillen.
Jazeker, alles netjes via navigon gedaan, met de kortingscoupon van 20 euro.quote:hardware-lover schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:02:
[...]
Voor alle duidelijkheid, je hebt de update officieel via Navigon Fresh uitgevoerd? M.a.w., via Navigon aangekocht?
maar je kan ook Wendy kiezen, dan heb je navigatie met wendy.quote:elfdutch schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:43:
Hallo,
Ja de extra's zijn zeker handig. Ik heb echter voorlopig de navigon teruggezet naar de 7210 uitvoering.
Dit gewoon omdat ik Antje te irritant vindt praten, en vooral haperen (daar ben ik nogal een zeikerd in)
Ik hoop inderdaad dat er nog een soort van patch uitkomt om e.e.a. te verbeteren.
Wat vinden jullie overigens van het nieuwe routesysteem, met de verschillende kleuren? Ik heb het alleen nog maar met woon/werkverkeer uitgeprobeerd, dan zijn er niet zoveel verschillen.
Amd 2200+, asus av7x8, 2x 80gb 1gb 9280s video
Natuurlijk, maar dan ook geen TTS meer en het verschil in route/TMC info tussen wel of geen TTS is behoorlijk groot.quote:Klaasjan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:58:
[...]
maar je kan ook Wendy kiezen, dan heb je navigatie met wendy.
Daar ben ik het zeker mee eens. Met de gesproken aanwijzingen hoef je bijna niet meer op je scherm te kijken. Wat me trouwens nog opviel is dat er een verschil is tussen de Q12009 kaarten van de 7210 en die van de geupgrade 7310. Ik heb tijdens de upgrade ook alle kaarten gedownload/geinstalleerd.quote:hardware-lover schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:13:
[...]
Natuurlijk, maar dan ook geen TTS meer en het verschil in route/TMC info tussen wel of geen TTS is behoorlijk groot.
Nogmaals, hoewel er nog aardig wat te verbeteren valt aan "frau" Antje wordt het navigeren op enkel het gehoor wel beter mogelijk aangezien met de TTS stem precies wordt aangegeven welke richting aangehouden moet worden.
Ik heb alleen deze van de Navigon 7310quote:gerbenf1 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 17:22:
help problemen navigon 2110max
heb per ongeluk de autorunce overschreven in de flash drive.
wie kan me de originele sturen heb vergeten een backup te maken.
Staat er in het display dat je 2310 verbonden is met je PC (afbeelding)? Zo niet, probeer eens een USB poort aan de achterzijde van je PC. Een andere mogelijkheid is om je losse geheugenkaartje via een kaartlezer te verbinden. Gaat over het algemeen ook nog eens stukken sneller dan via je PNA.quote:luuc schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:11:
Ik heb de 2310 gekocht maar krijg hem niet verbonden met Navigon Fresh. Heb Navigon gebeld, zij zeggen dat het aan mijn firewall ligt, maar die heb ik uitgezet en nog steeds werkt het niet. Hij zegt dat er geen MN-software gevonden kan worden op mijn device, terwijl dat er toch echt op staat!
Iemand een idee?
hardware-lover wijzigde dit bericht 08-06-2009 12:05 (12%)
Executor16 wijzigde dit bericht 11-06-2009 16:08 (53%)
Wie kan me helpen aan de autorunce file in de flash drive gedeelte?quote:Executor16 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:07:
Binnenkort dus ook Navigon voor de iPhone
http://www.iphoneclub.nl/...esoftware-voor-de-iphone/
Probeer het eens met dit in de root van je SD-kaart.quote:gerbenf1 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:17:
[...]
Wie kan me helpen aan de autorunce file in de flash drive gedeelte?
heb hem perongeluk overschreven.
werkt wel maar als ik aflsuit blijft ie op het navigon beeld staan.quote:hardware-lover schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 14:33:
[...]
Probeer het eens met dit in de root van je SD-kaart.
Da's een kwestie van even je <ExitBehaviour>?</ExitBehaviour> in applicationsettings.xml aanpassen.quote:gerbenf1 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:00:
[...]
werkt wel maar als ik aflsuit blijft ie op het navigon beeld staan.
Niemand de originele autorunce van de flash disk?
nee kan normaal niet maar had een programma net als wat je hier hebt neer gezet en toen kon ik in de flashdrive.quote:hardware-lover schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 21:11:
[...]
Da's een kwestie van even je <ExitBehaviour>?</ExitBehaviour> in applicationsettings.xml aanpassen.
0: clean quit
1: suspend device
2: suspend device & reset after resume
3: minimize MN7
4: terminateProcess
5: reset device
6: ignore
7: Standby
Overigens "per ongeluk" je autorunce in je flashdisk overschrijven? Dat gaat niet zomaar natuurlijk, normaal gesproken is deze helemaal niet zichtbaar.
Ik heb enkele bestanden van een SD-kaartje afgehaald welke gebruikt worden bij software versie 7.4.1 voor de 2110Max en niet uit het interne Flash geheugen. Dat geheugen zit in het apparaat zelf en niet op een los geheugenkaartje en is daardoor, zonder eerst iets "extra's" te doen, helemaal niet zichtbaar.quote:gerbenf1 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:10:
[...]
nee kan normaal niet maar had een programma net als wat je hier hebt neer gezet en toen kon ik in de flashdrive.
toen heb ik dat overschreven.
Executor16 wijzigde dit bericht 20-06-2009 12:56 (12%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: