Hoofdcategorieën
Reg. datum: 08 augustus 2005

quote:
Seki schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:59:
[...]

Ik had mij ook ingeschreven bij Navigon als de 7310 beschikbaar zou zijn,maar heb wel nog geen mailtje gehad zoals U die gehad heeft.Was dit op de duitse site van Navigon ???

Grtz Seki
Inderdaad, mailing is vanaf Navigon.de afkomstig.

.. mijn handen begrijpen mijn hoofd niet ..

M-Power
Reg. datum: 14 juni 1999

Even een stomme vraag wellicht, maar is het mogelijk om een 2110 als gps te gebruiken terwijl hij via usb verbonden is met een PC? Hij springt bij mij meteen naar USB drive mode zeg maar.

"It is dangerous to be right in matters on which the established authorities are wrong." (Voltaire)

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
Rusty schreef op donderdag 30 april 2009 @ 09:16:
Even een stomme vraag wellicht, maar is het mogelijk om een 2110 als gps te gebruiken terwijl hij via usb verbonden is met een PC? Hij springt bij mij meteen naar USB drive mode zeg maar.
Ik neem aan dat je Windows gebruikt?
Zolang hij niet 'gemount' is kan je hem als GPS gebruiken, zodra je hem ook echt verbindt gaat hij in USB modus inderdaad.
Misschien kan je met 'safe remove' hem ontkoppelen?

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

Reg. datum: 13 juli 2007

Hallo,heeft iemand de Navigon 7310 al kunnen kopen in Nederland;buiten de Nederlandse site van Navigon zelf ??? en welke prijs ???

Grtz

Ik zie de nieuwe producten inderdaag al op de Nederlandse Navigon website staan.
Tijd om de OP eens bij te gaan werken. :)

quote:
Gonadan schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:26:
Ik zie de nieuwe producten inderdaag al op de Nederlandse Navigon website staan.
Tijd om de OP eens bij te gaan werken. :)
Hier op de duitse site van Mediamarkt staat hij in de flyer...

http://www.mediamarkt.de/...ekt/kw18/flyer_kw18/html/

Reg. datum: 19 oktober 2003

Ik heb een 8110, maar ik ben laatst mijn SD-kaart kwijtgeraakt. Ik weet alleen niet precies welke software ik nu nodig heb om hem weer werkend te krijgen. Ik kan nergens terugvinden of er MN6 of MN7 op moet komen te staan. Enig idee hoe ik hier weer aan kan komen?

quote:
trancemaniak schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:07:
Ik heb een 8110, maar ik ben laatst mijn SD-kaart kwijtgeraakt. Ik weet alleen niet precies welke software ik nu nodig heb om hem weer werkend te krijgen. Ik kan nergens terugvinden of er MN6 of MN7 op moet komen te staan. Enig idee hoe ik hier weer aan kan komen?
Navigon 7 software en dan specifiek voor je 8110. Je zou Navigon support kunnen proberen en als dat niet lukt het alternatieve circuit.

hardware-lover wijzigde dit bericht 05-05-2009 01:26 (4%)

quote:
Seki schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:06:
Hallo,heeft iemand de Navigon 7310 al kunnen kopen in Nederland;buiten de Nederlandse site van Navigon zelf ??? en welke prijs ???

Grtz
Ik heb nu toch maar voor een "upgrade" gekozen van 2110Max naar de 7210. Ik vind het prijsniveau van de 7310 dusdanig hoog dat ik kies voor een identiek apparaat met op dit moment officieel wat mindere software maar deze zal later gelijk getrokken kunnen worden middels een software update.

De reden voor mijn overstap van 2110Max naar 7210 heeft te maken met de mogelijkheid van software_besturing via spraak_ingave bij de nieuwe 7.4 software. Deze voorziening is helaas niet aanwezig op de 2110Max. Daarnaast beschikt de 7210 over 128Mb geheugen en een flink snellere CPU.

Reg. datum: 09 oktober 2004

Ik heb nu een 2110 MAX gekocht voor mijn opa en oma. Leuk apparaatje :) Maar is het trouwens zo dat je bij aankoop ook gelijk meteen de nieuwste kaarten kunt downloaden? Want het lijkt me raar dat als je zo'n ding nieuw koopt dat je rond moet rijden met oudere kaarten? De kaarten van q3 staan er trouwens op. :)

quote:
hardcore_bass schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 18:52:
Ik heb nu een 2110 MAX gekocht voor mijn opa en oma. Leuk apparaatje :) Maar is het trouwens zo dat je bij aankoop ook gelijk meteen de nieuwste kaarten kunt downloaden? Want het lijkt me raar dat als je zo'n ding nieuw koopt dat je rond moet rijden met oudere kaarten? De kaarten van q3 staan er trouwens op. :)
Als dit een nieuw toestel is dan hebt ge Latest Map Guarantee ;dit wil zeggen dan U 1 maal mag Updaten naar de aller nieuwste kaart mappen.Op het ogenblik zal dit de Q 1 2009 zijn,binnenkort komt de Q2 2009 uit.

De verdere Updates moet U betalen...

Grtz Seki

quote:
Seki schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:24:
[...]

Als dit een nieuw toestel is dan hebt ge Latest Map Guarantee ;dit wil zeggen dan U 1 maal mag Updaten naar de aller nieuwste kaart mappen.Op het ogenblik zal dit de Q 1 2009 zijn,binnenkort komt de Q2 2009 uit.

De verdere Updates moet U betalen...

Grtz Seki
Bedankt Seki! Dit dacht ik al maar kon het ff niet zo snel vinden. Heb je enig idee wanneer Q2 uitkomt? Want dan ga ik hem pas downloaden denk ik :)

Reg. datum: 27 april 2002

heb je ook een url van de ftp site?
quote:
hardware-lover schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:01:
[...]

En nu wordt het toch 29 april (in Duitsland tenminste) dat de 7310 uitgeleverd gaat worden.
Dit staat in een mailtje wat ik vandaag ontvangen heb.

Ik vraag mij af of deze vervroegde release iets te maken heeft met de slordigheid van Navigon waarbij een FTP server publiekelijk werd en daardoor de nieuwe 7.4 software op straat kwam te liggen.

Voor de 7210 komt een (betaalde) update beschikbaar waarmee de mogelijkheden gelijk getrokken worden aan die van de 7310 maar redelijk wat (vooral Duitse) 7210 gebruikers draaien op dit moment al met de vroegtijdig gelekte software.

Amd 2200+, asus av7x8, 2x 80gb 1gb 9280s video

quote:
Klaasjan schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:19:
heb je ook een url van de ftp site?

[...]
Mag hier niet ;)

quote:
Die "lek" is dezelfde dag nog op slot gegooid maar toen was het kwaad al geschied. Veel maakt het ook niet uit want inmiddels is de final versie van de 7310 software ook al in het alternatieve circuit verschenen. 8)

quote:
hardcore_bass schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:33:
[...]

Bedankt Seki! Dit dacht ik al maar kon het ff niet zo snel vinden. Heb je enig idee wanneer Q2 uitkomt? Want dan ga ik hem pas downloaden denk ik :)
Volgens mij kun je tot 1 maand na aankoop gebruik maken van de gratis kaart-update. Met een beetje geluk kun je inderdaad nog de Q2 2009 kaarten meenemen aangezien Q1 2009 in februari verschenen is.

quote:
hardcore_bass schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:33:
[...]

Heb gehoord tegen eind Mei,maar kan ook Juni worden...

Dus als ge het toestel voor de eerste keer aan zet,de eerste GPS Fix,dan hebt ge 30 dagen om hem te Updaten naar de nieuwste kaarten,daar moet ge wel rekening mee houden.

Zo zegt Navigon toch.

Grtz Seki

Reg. datum: 02 februari 2000

Wat ik me afvraag is of de modellen van Navigon geschikt zijn voor gebruik op de motor. Ik heb Navigon hierover gemaild en een keurige mail teruggehad waarin ze aangeven dat het plaatsen van een beschermingsfolie over het display genoeg zou zijn.

Zou iemand uit eerste hand willen vertellen of de apparaten zelf water-/stofdicht zijn. Zelf heb ik hier grote vraagtekens bij.

Dank

quote:
Mercure schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:51:
Wat ik me afvraag is of de modellen van Navigon geschikt zijn voor gebruik op de motor. Ik heb Navigon hierover gemaild en een keurige mail teruggehad waarin ze aangeven dat het plaatsen van een beschermingsfolie over het display genoeg zou zijn.

Zou iemand uit eerste hand willen vertellen of de apparaten zelf water-/stofdicht zijn. Zelf heb ik hier grote vraagtekens bij.

Dank
Wat ik al de laatste tijd gelezen heb zouden ze niet water-/stofdicht zijn.Ik denk dat het modellen zijn voor de auto alleen.

Grtz

quote:
Seki schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:30:
[...]

Heb gehoord tegen eind Mei,maar kan ook Juni worden...

Dus als ge het toestel voor de eerste keer aan zet,de eerste GPS Fix,dan hebt ge 30 dagen om hem te Updaten naar de nieuwste kaarten,daar moet ge wel rekening mee houden.

Zo zegt Navigon toch.

Grtz Seki
Bedankt! Wou net vragen hoe Navigon er dan achter moest komen wanneer ie gekocht is, maar dat kan dus inderdaad via de GPS.

Wie heeft de nieuwe Navigon 7310 al in zijn bezit ??? En eerste ervaringen misschien....en waar aangekocht...

Voor wie het weten wil, er is een update van de Fresh_Software uitgekomen.

LOST...niet de serie.

quote:
hardware-lover schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:58:
Voor wie het weten wil, er is een update van de Fresh_Software uitgekomen.
..zal wel te vinden zijn op de navigon site, maar een linkje bij zo'n bericht is toch wel fraaier ;)

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op http//www.welo-massage.nl

quote:
LOST schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:49:
[...]
..zal wel te vinden zijn op de navigon site, maar een linkje bij zo'n bericht is toch wel fraaier ;)
Voor officiële kaart- en software updates kan enkel Fresh gebruikt worden en je word er via de Navigon site vanzelf naar toe geleid. Maar bij deze.

Je krijgt toch gewoon een melding als je de software start?
Of moet je dat echt zelf aanklikken?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: