☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert |
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIk zoek een simpel oplaadstation, heeft iemand hier goede ervaringen met bepaalde merken?
http://dano.nl.nu --- Nas Drovje zoekt blazers (sax,trompet,trombone etc) kijk op: http://www.nasdrovje.nl
Ik ben nog steeds bezig om dingen te unlocken, en ik heb het spel al sinds de launch XDquote:Arcanedevil schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:07:
[...]
Inderdaad, geweldig spel! Blijft ook leuk om tegen vrienden te spelen, heeft echt hilarische momenten.
sanderev66 wijzigde dit bericht 08-02-2009 16:30 (57%)
Reden: quote toegevoegd
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Ja ik heb zelf er eentje van bigben. Geweldig ding. Hier te bestellen: http://dixons.nl/De_onlin...uder.7097362/default.aspxquote:dano_nl schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:39:
weet iemand een goed oplaadstation vor de WII? Ik kom allemaal verschillende tegen (König, Logic, etc) daarnaast spul van Dealextreme.com, maar dat krijgt niet echt goede recensies.
Ik zoek een simpel oplaadstation, heeft iemand hier goede ervaringen met bepaalde merken?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Zover had ik nog niet gedacht! Bedankt!quote:Magic schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:55:
Je kunt natuurlijk altijd een savegame downloaden waar de free play is vrijgespeeld: http://www.wiisave.com/?cid=227
Lijkt me niet zo handig aangezien het via USB gaat, dus om te laden moet je Wii aanstaan?quote:Tc-Chub schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:12:
[...]
Ja ik heb zelf er eentje van bigben. Geweldig ding. Hier te bestellen: http://dixons.nl/De_onlin...uder.7097362/default.aspx
Fire69 wijzigde dit bericht 08-02-2009 20:51 (45%)
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Ja, als je Wii in oranje stand staat laadt hij op, zodra je de wii op rood zet dan laadt hij idd niet meer op.quote:Fire69 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:50:
Lijkt me niet zo handig aangezien het via USB gaat, dus om te laden moet je Wii aanstaan?
jelmervos wijzigde dit bericht 08-02-2009 22:24 (6%)
Ik raad die van Nyko aan. Die heeft geen USB nodig maar gewoon een stopcontact. Plus je hoeft je wrist-straps niet af te doen. Enige nadeel is dat je wiimote iets dikker wordt...quote:dano_nl schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:39:
weet iemand een goed oplaadstation vor de WII? Ik kom allemaal verschillende tegen (König, Logic, etc) daarnaast spul van Dealextreme.com, maar dat krijgt niet echt goede recensies.
Ik zoek een simpel oplaadstation, heeft iemand hier goede ervaringen met bepaalde merken?
Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots
Die gaat er bij ook komen. Jammer dattie 'pas' de 20e komt.quote:NinteX schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:04:
En we hebben de eerste topper van 2009:
THE HOUSE OF THE DEAD: OVERKILL
http://www.wiids.nl/article.php?id=28762
Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots
Dat hoeft bij die van BigBen ook niet.quote:Deddiekoel schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:33:
[...]
Plus je hoeft je wrist-straps niet af te doen.
Volgens n-europe komt hij a.s. vrijdag (de 13equote:Deddiekoel schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:35:
[...]
Die gaat er bij ook komen. Jammer dattie 'pas' de 20e komt.
http://n-europe.com/game.php?gid=overkill
Als de batterijen leeg zijn, gaan de batterijen in de oplaad en er gaan gelijk nieuwe in de Wiimote om weer verder te kunnen spelen
Ik heb aanvankelijk een loader (Logic3 ?) gekocht, die doorgelust op de voedings-kabel zit, maar zag later dat het wel 'zwakke' batterijtje zijn, iets van 700mah. Ik gebruik nu gewoon oplaadbare AA batterijen (2500mah), daar liggen er altijd wel een paar van klaar (ook voor fotocamera, balance board enz).
Goner wijzigde dit bericht 09-02-2009 09:23 (5%)
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ / 2 Gb Kingston DDR2-SDRAM PC2-5300 (333 MHz) / XFX GeForce 8600GT 256MB DDR3 XXX / XP Pro SP3
Zijn er meer van dit type spellen?quote:NinteX schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:04:
En we hebben de eerste topper van 2009:
THE HOUSE OF THE DEAD: OVERKILL
http://www.wiids.nl/article.php?id=28762
Oude delen van House of the Dead kon ik niet vinden bij Bol.com en alleen Resident Evil kon m'n interesse wekken. Wil eigenlijk wel een paar van dit soort titels binnen halen, maar van wat ik nu gezien heb is alleen deze Overkill en RE een waardige game.
Consoles: Master System II | Mega Drive II | DC | GBA | PS 2 | GC | Wii
PC: P4 3.2 GHz, 3072MB DDR, Radeon 9800XT 256MB, 320 GB
Laptop: Core2 T7600 @ 2.33GHz, 4096MB, FireGL V5200, 100GB + 500GB Extern
Mee eens, heb ze ook, goede batterijtjes en via stopcontact opladenquote:Deddiekoel schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:33:
[...]
Ik raad die van Nyko aan. Die heeft geen USB nodig maar gewoon een stopcontact. Plus je hoeft je wrist-straps niet af te doen. Enige nadeel is dat je wiimote iets dikker wordt...
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Ghost Squad.quote:Jan_V schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:29:
[...]
Zijn er meer van dit type spellen?
Oude delen van House of the Dead kon ik niet vinden bij Bol.com en alleen Resident Evil kon m'n interesse wekken. Wil eigenlijk wel een paar van dit soort titels binnen halen, maar van wat ik nu gezien heb is alleen deze Overkill en RE een waardige game.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Reg. datum: 30 oktober 2008
Brawl is ook geen echte vechtgame. Meer een platform/vechtcombi. Helaas komen de meeste vechtgametoppers niet uit voor de Wii (Soul Calibur, Street Fighter 4, Tekken) dus daar zal je een next-gen voor moeten hebben.quote:Jan_V schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:13:
Ik heb Brawl ook, maar snap de lol er (nog) niet echt van. Je bent aan het vechten op een platform en wanneer je iemand dood hebt, dan respawned hij weer gewoon en moet je opnieuw beginnen, totdat het een aantal keer gebeurd en je uiteindelijk hebt gewonnen.
Misschien moet ik de handleiding maar eens goed doorlezen wat nou precies de bedoeling is, want op dit moment vind ik het een beetje vaag. Ben gewend om vechtspellen te doen met een HP-bar en als die leeg is, heb je gewonnen/verloren.
Daarbij zijn er echt wel genoeg klassieke vechtspellen op de Wii: DBZ, Castlevenia Judgement, Tatsunoko vs. Capcom (jap only), Naruto, Guilty Gear...
SSBB is daarbij wél een vechtspel, maar heeft in dat zijn eigen stijl die ik zelfs beter vind.
-CastleVania Judgement is crap, wat ik zelf ook jammer vind gezien ik CV-fan ben.quote:sanderev66 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:54:
stop eens met dat "next-gen". Zeg dan gewoon HD-console. Want de PS3 / XBOX360 en Wii zijn "current-gen".
Daarbij zijn er echt wel genoeg klassieke vechtspellen op de Wii: DBZ, Castlevenia Judgement, Tatsunoko vs. Capcom (jap only), Naruto, Guilty Gear...
SSBB is daarbij wél een vechtspel, maar heeft in dat zijn eigen stijl die ik zelfs beter vind.
-Tatsunoko lijkt me wel geinig, ook al ken ik de helft vd karakters niet. Deze game zal echter nooit hier uitkomen dus daar hebben we weinig aan.
-De DBZ games zijn idd wel aardig maar wel extreem basic gezien elk karakter zo'n beetje hetzelfde speelt op een paar uitzonderingen na.
-Naruto is leuk maar een absolute grap als je het vergelijkt met Ultimate Ninja storm en speelt nauwelijks anders dan de GC versies dus ja.
-Van Guilty Gear is maar 1 deel uitgebracht hier.
Uiteindelijk zal de Wii dus maar 2 of 3 redelijke vechtgames hebben. Die Wii is geinig maar van vechtgames voor vechtgames kan je beter elders je heil zoeken. Daarnaast zijn vechtgames met Wii-controls sowieso een slecht idee als je een beetje klappen wil uitdelen.
Heb het nog niet gespeeld, dus kan daar niet over oordelen.quote:GetBack schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:31:
[...]
-CastleVania Judgement is crap, wat ik zelf ook jammer vind gezien ik CV-fan ben.
Dat is idd jammer, maar met GeckoOS te verhelpen.quote:-Tatsunoko lijkt me wel geinig, ook al ken ik de helft vd karakters niet. Deze game zal echter nooit hier uitkomen dus daar hebben we weinig aan.
GC controls voor een vechtspel is nog steeds het beste. Dat merk ik wel in SSBB, best met NGC controller. Gelukkig biedt de Wii ook die mogelijkheid.quote:-De DBZ games zijn idd wel aardig maar wel extreem basic gezien elk karakter zo'n beetje hetzelfde speelt op een paar uitzonderingen na.
-Naruto is leuk maar een absolute grap als je het vergelijkt met Ultimate Ninja storm en speelt nauwelijks anders dan de GC versies dus ja.
So?quote:-Van Guilty Gear is maar 1 deel uitgebracht hier.
Zo ongeveer alle Wii vechtspellen zijn met de NGC/Classic controller speelbaar. Wat uitermate goed speelt.quote:Uiteindelijk zal de Wii dus maar 2 of 3 redelijke vechtgames hebben. Die Wii is geinig maar van vechtgames voor vechtgames kan je beter elders je heil zoeken. Daarnaast zijn vechtgames met Wii-controls sowieso een slecht idee als je een beetje klappen wil uitdelen.
Reg. datum: 13 juni 2008
Zouden zelfs niet in het algemeen de meeste spellen te spelen zijn met zo'n Classic controller? Ik vind het allesinds wel iets gemakkelijker om Mario kart met de classic controller te spelen. Natuurlijk is er voor de fun avonden nog het Wii wheel in de kast ookquote:sanderev66 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:36:
Zo ongeveer alle Wii vechtspellen zijn met de NGC/Classic controller speelbaar. Wat uitermate goed speelt.
sanderev66 wijzigde dit bericht 09-02-2009 12:03 (31%)
Ik geef toe dat het geinig is om in de DBZ games de moves na te doen maar dit verveelt snel en serieus ermee vechten op een hoog nivo is zeer lastig.
Frutselen?quote:GetBack schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:21:
Het feit dat je weer met je Wii moet lopen frutselen om hem zo legaal te kunnen spelen spreekt me echter weer enorm tegen.
1. Je koopt The Legend of Zelda TP (als je die nog niet had)
2. Je download de Twilight Hack, HBC en GeckoOS (google)
3. Je importeert het Japanse spel.
4. Je zet de TP Hack + HBC op je SD kaart, instaleert die, daarna zet je GeckoOS op je SD Kaart. Je start HBC+GeckoOS op en je plaatst het japanse spel.
6. Je kiest voor Play Game en je kan je import moeiteloos spelen.
Ik snap sowieso niet waarom Wii nog regio-begrensd is. De GB, GBA en DS waren dat immers ook niet en dat beviel ook. Volgens mij zijn de PS3 en X360 dat ook niet. Daarnaast werk je met de regiobegrenzing alleen maar piraterij in de hand.
De 360 heeft ook nog regiolocks...niet alle games hebben het, maar een groot aantal nog steeds. Ik ben het met je eens dat die regiolocks frustrerend zijn....sommige bedrijven doen toch gewoon nog steeds aan marktbescherming...quote:GetBack schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:40:
Ja dat is inderdaad frutselen. Als ik jouw methode volg zou ik eerst een spel moeten kopen wat ik niet eens wil hebben waardoor ik alweer 50 euro armer ben. Hierdoor zou het spel dus zo'n 100 euro kosten wat ik te gek voor woorden vindt. Voor de prijs van TP kan je net zo goed je Wii laten modden, kan je ook imports spelen.
Ik snap sowieso niet waarom Wii nog regio-begrensd is. De GB, GBA en DS waren dat immers ook niet en dat beviel ook. Volgens mij zijn de PS3 en X360 dat ook niet. Daarnaast werk je met de regiobegrenzing alleen maar piraterij in de hand.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.