Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topic©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Reg. datum: 30 oktober 2008
Mooizo krijgen we meer topgames zoals Carnival Games, Boogie, Celebrity Sportsdown, MySims enNinja Reflex.quote:
Reg. datum: 01 februari 2004
Reken eerder op Dead Space(geen lame port, speciaal voor de Wii gebouwd), Spore Heroes(Spore action-adventure game) en Need for Speed: Nitro(Burnout achtig).quote:GetBack schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:04:
[...]
Mooizo krijgen we meer topgames zoals Carnival Games, Boogie, Celebrity Sportsdown, MySims enNinja Reflex.
trouwens staat dit op de Japanse Metroid site:

Het Japanse tekstje vertaald zich naar: "Follow Metroid Prime's history from the perspective of the Space Pirates."
Another Code R als het goed is in april en ik heb vanmiddag om exact 16:00 de review van House of the Dead: Overkill online staan. Tot zo ver de Nintex update
p.s. als dit topic vol is, dan open ik een nieuwe en dan volgt hopelijk volgende week een update van de TS. Stuur voor die tijd via DM even alle veranderingen die je graag wilt zien door.
Dingen die er zoiezo al bijkomen:
- New Play Control
- Update releaselijst
- Wat veranderingen bij de must-haves en aankomende games
NinteX wijzigde dit bericht 06-02-2009 14:03 (28%)
Want soms gooi ik zo hard dat ik vrees voor mijn plasma, en toch valt dat balletje gewoon voor mijn voeten neer (so to speak...).
Gevolg is dat ik nu in beide armen gigantische spierpijn heb, na 3u spelen.
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Reg. datum: 02 september 2008
Ik gooi enkel met mn pols en niet met mijn hele arm. Werkt primaquote:Fire69 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:04:
Heeft iemand tips voor het gooien in Boom Blox?
Want soms gooi ik zo hard dat ik vrees voor mijn plasma, en toch valt dat balletje gewoon voor mijn voeten neer (so to speak...).
Gevolg is dat ik nu in beide armen gigantische spierpijn heb, na 3u spelen.
Nog ff een vraagje uit nieuwsgierigheid:
Kan je ook gamecube games via het homebrew channel spelen?
Rakkerzero wijzigde dit bericht 06-02-2009 14:52 (10%)
[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
Ik zag ze laatst bij de mediamarkt in Rotterdam. (Lijnbaan)quote:lourens12345 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:47:
Weet iemand waar je die Wii Lens Cleaner kan kopen in Nederland?
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Yep, ik heb er laatst eentje meegenomen bij Mediamarkt Den Haag, 6 euro geloof ik.quote:sanderev66 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:06:
[...]
Ik zag ze laatst bij de mediamarkt in Rotterdam. (Lijnbaan)
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ / 2 Gb Kingston DDR2-SDRAM PC2-5300 (333 MHz) / XFX GeForce 8600GT 256MB DDR3 XXX / XP Pro SP3
Reg. datum: 01 februari 2004
THE HOUSE OF THE DEAD: OVERKILL
http://www.wiids.nl/article.php?id=28762
Ziet er grafisch goed uit.....moet nog steeds Ghost Squad en House of the Dead 2 en 3 kopen....ben ik nog niet aan toegekomen....quote:NinteX schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:04:
En we hebben de eerste topper van 2009:
THE HOUSE OF THE DEAD: OVERKILL
http://www.wiids.nl/article.php?id=28762
http://www.nonly.nl/nieuws/6983/Anno_komt_naar_de_Wii/
begin weer een beetje hoop te krijgen in de Wii, eerder het bericht van EA dat ze voor de Wii meer gaan ontwikkelen nu dit bericht over Anno..
Kredietcrisis misschien toch goed voor de Wii omdat de ontwikkelkosten voor Wii games lager liggen dan 360/PS3???
Wii
Reg. datum: 19 januari 2003
Dat spel verveelt in notime. Als je het nu terugbekijkt zou het gewoon op WiiWare uitgebracht kunnen zijn.quote:Tarin schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:58:
Ik zit aan Big Brain Academy te denken (wegens gebrek aan partygames enzo), in hoeverre is dat taalafhankelijk? Ik heb het een paar weken geleden even zitten spelen, en het is erg leuk (vooral met een groepje, en dan natuurlijk als je niet de domste bent), maar ik ben vergeten of er veel tekst en uitleg (nodig) was.. En het scheelt bijna een tientje of je de NL of UK versie haalt..
Nou goede Wii games hebben ook een lange ontwikkeltijd (dus ook hogere kosten) kijk maar naar spellen als Super Mario Galaxy en SSBB. Echter is het aantal verkochte Wiis (en dus mogelijke klanten) vele malen groter dan dat van de XBOX360 en de PS3.quote:SOCO_cola schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:50:
Kredietcrisis misschien toch goed voor de Wii omdat de ontwikkelkosten voor Wii games lager liggen dan 360/PS3???
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Mijn vrouw zat nogal verveeld te kijken ernaar, dus ik heb het nog niet grondig kunnen testen. Dat springen heb ik ook wel gemerkt dat het nogal onnauwkeurig kan zijn...
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Zo maar eens kijken of het wat is.
Ik dacht dat het voor mijn dochtertje van 5 nog leuk zo zijn om in Free Play gewoon door de stad te rollen en alles te kleuren wat ze tegenkwam... maar die Free Play is in het begin helemaal niet beschikbaarquote:FikkieHo schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:03:
Meh, ik vond blob niet erg leuk. Het is een fantastische game en heeft innovatieve besturing, maar ik miste iets wat me bezighield (zoals spannende verhaallijn/afwisseling), en daardoor werd het naderhand eentonigEn toen lag ie weer stof te happen..
Dat vond ik wel heel jammer, je kan dus niet zomaar even rondrollen zonder eerst een hoop filmpjes en uitleg en zo te zien...
Website | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
En of brawl wat isquote:Lizard schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:38:
Zelf heb ik vandaag nog Super Smashbros Brawl voor 30,- bij intertoys weten te vinden nadat het spel op de website al uitverkocht was.
Zo maar eens kijken of het wat is.
Echt een geweldige game met een replay waarde van een 10. Je wilt constant beter worden en als je online gaat krijg je dat gevoel nog meer
Misschien moet ik de handleiding maar eens goed doorlezen wat nou precies de bedoeling is, want op dit moment vind ik het een beetje vaag. Ben gewend om vechtspellen te doen met een HP-bar en als die leeg is, heb je gewonnen/verloren.
Consoles: Master System II | Mega Drive II | DC | GBA | PS 2 | GC | Wii
PC: P4 3.2 GHz, 3072MB DDR, Radeon 9800XT 256MB, 320 GB
Laptop: Core2 T7600 @ 2.33GHz, 4096MB, FireGL V5200, 100GB + 500GB Extern
Reg. datum: 04 maart 2004
Inderdaad, geweldig spel! Blijft ook leuk om tegen vrienden te spelen, heeft echt hilarische momenten.quote:Tc-Chub schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:13:
[...]
En of brawl wat is
Echt een geweldige game met een replay waarde van een 10. Je wilt constant beter worden en als je online gaat krijg je dat gevoel nog meer
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.