Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
In IJsland
Reg. datum: 22 april 2003

quote:
Rakkerzero schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:34:
[...]

Zo'n Wavebird zou ik eigenlijk ook nog wel willen hebben, maar koop je zo'n ding nu nog? En dan het liefste voor de Nintendo adviesverkoopprijs van 30 euro.
Hier:
http://www.gameshop.nl/Ga...amp;cPage=32&cId=1192

staat ie nog te koop, 50 euro..

Leef om te leven

Hier hebben ze 'm voor 50 euro: http://www.gameshop.nl/

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Reg. datum: 30 oktober 2008

quote:
Mooizo krijgen we meer topgames zoals Carnival Games, Boogie, Celebrity Sportsdown, MySims enNinja Reflex.

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
GetBack schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:04:
[...]

Mooizo krijgen we meer topgames zoals Carnival Games, Boogie, Celebrity Sportsdown, MySims enNinja Reflex.
Reken eerder op Dead Space(geen lame port, speciaal voor de Wii gebouwd), Spore Heroes(Spore action-adventure game) en Need for Speed: Nitro(Burnout achtig).

trouwens staat dit op de Japanse Metroid site:
http://www.wiids.nl/files/btn_another.jpg
Het Japanse tekstje vertaald zich naar: "Follow Metroid Prime's history from the perspective of the Space Pirates."

Another Code R als het goed is in april en ik heb vanmiddag om exact 16:00 de review van House of the Dead: Overkill online staan. Tot zo ver de Nintex update

p.s. als dit topic vol is, dan open ik een nieuwe en dan volgt hopelijk volgende week een update van de TS. Stuur voor die tijd via DM even alle veranderingen die je graag wilt zien door.

Dingen die er zoiezo al bijkomen:
- New Play Control
- Update releaselijst
- Wat veranderingen bij de must-haves en aankomende games

NinteX wijzigde dit bericht 06-02-2009 14:03 (28%)

Arwen / Kayne

Heeft iemand tips voor het gooien in Boom Blox?
Want soms gooi ik zo hard dat ik vrees voor mijn plasma, en toch valt dat balletje gewoon voor mijn voeten neer (so to speak...).
Gevolg is dat ik nu in beide armen gigantische spierpijn heb, na 3u spelen. :P

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Reg. datum: 02 september 2008

Weet iemand waar je die Wii Lens Cleaner kan kopen in Nederland?

Fotosnoepert

quote:
Fire69 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:04:
Heeft iemand tips voor het gooien in Boom Blox?
Want soms gooi ik zo hard dat ik vrees voor mijn plasma, en toch valt dat balletje gewoon voor mijn voeten neer (so to speak...).
Gevolg is dat ik nu in beide armen gigantische spierpijn heb, na 3u spelen. :P
Ik gooi enkel met mn pols en niet met mijn hele arm. Werkt prima :)

Nog ff een vraagje uit nieuwsgierigheid:
Kan je ook gamecube games via het homebrew channel spelen?

Rakkerzero wijzigde dit bericht 06-02-2009 14:52 (10%)

Leef om te leven

quote:
lourens12345 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:47:
Weet iemand waar je die Wii Lens Cleaner kan kopen in Nederland?
Ik zag ze laatst bij de mediamarkt in Rotterdam. (Lijnbaan)

What can I do you for ?
Reg. datum: 29 mei 2002

quote:
sanderev66 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:06:
[...]

Ik zag ze laatst bij de mediamarkt in Rotterdam. (Lijnbaan)
Yep, ik heb er laatst eentje meegenomen bij Mediamarkt Den Haag, 6 euro geloof ik.

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ / 2 Gb Kingston DDR2-SDRAM PC2-5300 (333 MHz) / XFX GeForce 8600GT 256MB DDR3 XXX / XP Pro SP3

Reg. datum: 01 februari 2004

En we hebben de eerste topper van 2009:
THE HOUSE OF THE DEAD: OVERKILL
http://www.wiids.nl/article.php?id=28762

Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
NinteX schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:04:
En we hebben de eerste topper van 2009:
THE HOUSE OF THE DEAD: OVERKILL
http://www.wiids.nl/article.php?id=28762
Ziet er grafisch goed uit.....moet nog steeds Ghost Squad en House of the Dead 2 en 3 kopen....ben ik nog niet aan toegekomen....

FR1908

Wat een goed nieuws als het waar is :)

http://www.nonly.nl/nieuws/6983/Anno_komt_naar_de_Wii/

begin weer een beetje hoop te krijgen in de Wii, eerder het bericht van EA dat ze voor de Wii meer gaan ontwikkelen nu dit bericht over Anno..

Kredietcrisis misschien toch goed voor de Wii omdat de ontwikkelkosten voor Wii games lager liggen dan 360/PS3???

Wii

Just plain weird.
Reg. datum: 03 januari 2001

Ik zit aan Big Brain Academy te denken (wegens gebrek aan partygames enzo), in hoeverre is dat taalafhankelijk? Ik heb het een paar weken geleden even zitten spelen, en het is erg leuk (vooral met een groepje, en dan natuurlijk als je niet de domste bent :P), maar ik ben vergeten of er veel tekst en uitleg (nodig) was.. En het scheelt bijna een tientje of je de NL of UK versie haalt..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

quote:
Tarin schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:58:
Ik zit aan Big Brain Academy te denken (wegens gebrek aan partygames enzo), in hoeverre is dat taalafhankelijk? Ik heb het een paar weken geleden even zitten spelen, en het is erg leuk (vooral met een groepje, en dan natuurlijk als je niet de domste bent :P), maar ik ben vergeten of er veel tekst en uitleg (nodig) was.. En het scheelt bijna een tientje of je de NL of UK versie haalt..
Dat spel verveelt in notime. Als je het nu terugbekijkt zou het gewoon op WiiWare uitgebracht kunnen zijn.
Leef om te leven

quote:
SOCO_cola schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:50:
Kredietcrisis misschien toch goed voor de Wii omdat de ontwikkelkosten voor Wii games lager liggen dan 360/PS3???
Nou goede Wii games hebben ook een lange ontwikkeltijd (dus ook hogere kosten) kijk maar naar spellen als Super Mario Galaxy en SSBB. Echter is het aantal verkochte Wiis (en dus mogelijke klanten) vele malen groter dan dat van de XBOX360 en de PS3.

Gisteren de Blob aangeschaft (i'm late to the party, maar heb te veel andere games die ook om aandacht vragen). Heb het een uurtje gespeeld en het is echt een leuke game. Lekker op je gemakje door die levels heen en alles een beetje kleur geven. Zoals in de reviews staat is het jammer dat het springen niet gewoon op een knop zit, waardoor je af en toe toch wel een sprong mist, maar ik weet dat ik me prima met die game zal kunnen vermaken!

Arwen / Kayne

Ik heb het gisteren ook voor het eerst een half uurtje gespeeld , maar het is wel nogal chaotisch :)
Mijn vrouw zat nogal verveeld te kijken ernaar, dus ik heb het nog niet grondig kunnen testen. Dat springen heb ik ook wel gemerkt dat het nogal onnauwkeurig kan zijn...

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Wokmaster
Reg. datum: 09 augustus 2006

Meh, ik vond blob niet erg leuk. Het is een fantastische game en heeft innovatieve besturing, maar ik miste iets wat me bezighield (zoals spannende verhaallijn/afwisseling), en daardoor werd het naderhand eentonig :) En toen lag ie weer stof te happen..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Denk dat ik daar geen last van zal hebben, misschien komt het door de achievements op de 360, maar probeer in elke level toch wel alles te kleuren en te pakken.....weet niet hoe het in de latere levels is, maar het is tot nu toe een heerlijk ontspannende game....

Reg. datum: 27 februari 2000

Zelf heb ik vandaag nog Super Smashbros Brawl voor 30,- bij intertoys weten te vinden nadat het spel op de website al uitverkocht was.

Zo maar eens kijken of het wat is. :)

Arwen / Kayne

quote:
FikkieHo schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:03:
Meh, ik vond blob niet erg leuk. Het is een fantastische game en heeft innovatieve besturing, maar ik miste iets wat me bezighield (zoals spannende verhaallijn/afwisseling), en daardoor werd het naderhand eentonig :) En toen lag ie weer stof te happen..
Ik dacht dat het voor mijn dochtertje van 5 nog leuk zo zijn om in Free Play gewoon door de stad te rollen en alles te kleuren wat ze tegenkwam... maar die Free Play is in het begin helemaal niet beschikbaar :/
Dat vond ik wel heel jammer, je kan dus niet zomaar even rondrollen zonder eerst een hoop filmpjes en uitleg en zo te zien...

Multi-OS
Reg. datum: 15 september 2001

Je kunt natuurlijk altijd een savegame downloaden waar de free play is vrijgespeeld: http://www.wiisave.com/?cid=227

Website | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.

Reg. datum: 22 januari 2008

quote:
Lizard schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:38:
Zelf heb ik vandaag nog Super Smashbros Brawl voor 30,- bij intertoys weten te vinden nadat het spel op de website al uitverkocht was.

Zo maar eens kijken of het wat is. :)
En of brawl wat is :D

Echt een geweldige game met een replay waarde van een 10. Je wilt constant beter worden en als je online gaat krijg je dat gevoel nog meer :D

Ik heb Brawl ook, maar snap de lol er (nog) niet echt van. Je bent aan het vechten op een platform en wanneer je iemand dood hebt, dan respawned hij weer gewoon en moet je opnieuw beginnen, totdat het een aantal keer gebeurd en je uiteindelijk hebt gewonnen.
Misschien moet ik de handleiding maar eens goed doorlezen wat nou precies de bedoeling is, want op dit moment vind ik het een beetje vaag. Ben gewend om vechtspellen te doen met een HP-bar en als die leeg is, heb je gewonnen/verloren.

Consoles: Master System II | Mega Drive II | DC | GBA | PS 2 | GC | Wii
PC: P4 3.2 GHz, 3072MB DDR, Radeon 9800XT 256MB, 320 GB
Laptop: Core2 T7600 @ 2.33GHz, 4096MB, FireGL V5200, 100GB + 500GB Extern

Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
Tc-Chub schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:13:
[...]

En of brawl wat is :D

Echt een geweldige game met een replay waarde van een 10. Je wilt constant beter worden en als je online gaat krijg je dat gevoel nog meer :D
Inderdaad, geweldig spel! Blijft ook leuk om tegen vrienden te spelen, heeft echt hilarische momenten.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: