Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
Deddiekoel schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:44:
[...]

Dan wil ik je niet teleurstellen maar voor zover ik weet was die game Boom Blox. De game is ondertussen uit maar headtracking heeft het nooit gehaald :( Wellicht nog wel als easter egg zoals Johnny zegt maar dat lijkt me sterk...
:/ is niet echt m'n type spel, had eerder gehoopt dat het bij een FPS zou zitten of een suf "Where's Waldo" spelletje.

Maar, wat niet is, kan nog komen :Y)

500D Enthousiastelingen SIGN THE PETITION

Simple user
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Captain N schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 08:36:
[...]

Hoe ben je daar in vredesnaam achter gekomen? :P
Het klinkt alsof de disc iets raakt, het geluid veranderd ook als er geladen wordt e.d. Aangezien het vaak met 1 disc gebeurt moet het wel aan die disc liggen. Een beetje buigen maakte het eerst erger, dus nog wat buigen en toen was het plots voorbij. Maar na een paar dagen/weken komt het ook zo weer terug. Dus weer wat buigen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

In IJsland
Reg. datum: 22 april 2003

Wat ik dus zeg, doordat de disc niet meer perfect rond is, of iets zwaarder aan een kant, als de disc dan gaat draaien, onstaat er een trilling. (net zoals bij een verkeerd geladen centrifuge). Waarschijnlijk is dat de brom die je hoort. Kan je verder weinig aan doen denk ik; Aanlopen moet je kunnen zien, dan zouden er krassen op moeten komen.

(heeft mn broertje gehad met een SSBB disc, heeft waarschijnlijk te hard aan zn gamecube controller getrokken; gevolg: concentrische ring op de disc (diepe kras), en onleesbaar)

MaximusTG wijzigde dit bericht 03-02-2009 10:13 (37%)

quote:
MaximusTG schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:12:
(heeft mn broertje gehad met een SSBB disc, heeft waarschijnlijk te hard aan zn gamecube controller getrokken; gevolg: concentrische ring op de disc (diepe kras), en onleesbaar)
Das dan weer gedeeltelijk het voordeel aan Wii, het is grotendeels draadloos _/-\o_

Reg. datum: 30 oktober 2008

quote:
TimVK schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:00:
[...]

Das dan weer gedeeltelijk het voordeel aan Wii, het is grotendeels draadloos _/-\o_
Ja maar SSBB is dan juist weer een van de games die lekker speelt met de GC controller. :)

Leef om te leven

Neem een WaveBird ;) NGC controller + draadloos.

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Reg. datum: 28 september 2006

Goed nieuws voor de laatste paar hardcore nintendo gamers zonder ps3/360:

Dead Space komt naar de Wii. Fantastische game vond ik dat. Het zou niet een port worden maar een nieuw spel. Ik zal hem zelf denk ik niet halen, tenzij het echt een compleet nieuwe game wordt, maar het is echt een aanrader voor Wii-only gamers.

Leef om te leven

Ja, dat had ik vannochtend al gelezen. En ook al voor de Meuk ingestuurd.

President Evil

Heb dead space toevallig gister uitgespeeld op de Xbox. Als er een nieuwe versie voor de wii komt ga ik die zeker halen.

I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Leef om te leven

Sommige sites zeggen "port" anderen zeggen "nieuwe versie", dus ik denk dat we nog ff moeten wachten op de officiële aankondiging.

3283-6622-6398-7110

Ik ben iig blij dat er eindelijk meer grote games naar de Wii komen. De Wii heeft nu een grote userbase en dev kosten zijn nog steeds een stuk lager. Tijd er eens wat moeite in te steken en dat lijkt nu langzaam te gebeuren...

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
Deddiekoel schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:27:
Ik ben iig blij dat er eindelijk meer grote games naar de Wii komen. De Wii heeft nu een grote userbase en dev kosten zijn nog steeds een stuk lager. Tijd er eens wat moeite in te steken en dat lijkt nu langzaam te gebeuren...
De Wii heeft idd een grote userbase, maar het gros daarvan zal niet geïnteresseerd zijn in een spel als Dead Space, gok ik.

The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl

Reg. datum: 28 september 2006

quote:
Exorcist schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:30:
[...]

De Wii heeft idd een grote userbase, maar het gros daarvan zal niet geïnteresseerd zijn in een spel als Dead Space, gok ik.
Ben bang dat dit waar is. Mensen die geinteresseerd zijn in dit soort spellen hebben bijna allemaal al de overstap gemaakt naar de concurrentie (indien financieel haalbaar) of zijn ontzettend loyaal en geduldig geweest de afgelopen jaren. Diezelfde mensen kopen dan in geval van dit soort spellen ook gewoon de mooiste versie indien ze de mogelijkheid hebben. Ik zou me verbazen als hij meer dan de helft verkoopt dan bv de 360 versie.

Het gros hoeft ook niet met zo'n grote userbase. Juist met een gebrek aan hardcore games kan het wel interessant zijn om te releasen. RE4 deed het ook niet slecht.
Wow, vorige week m'n Wii opgestuurd naar Nintendo, omdat deze geen beeld meer gaf. Hier een hele lijst bijgevoegd met testen die ik zelf al had uitgevoerd.
Krijg ik gisteren een doos aangeboden uit Nieuwegein, maak ik die open, zit er een nieuwe Wii in. Echt gave service zeg. Had niet verwacht dat ze dat kosteloos zouden doen. Had de Wii namelijk een tijdje terug op Marktplaats gekocht en dus geen bonnetjes of iets dergelijks.

Vind het netjes dat ze het toch doen. Oh wat ben ik ook blij nu!

Consoles: Master System II | Mega Drive II | DC | GBA | PS 2 | GC | Wii
PC: P4 3.2 GHz, 3072MB DDR, Radeon 9800XT 256MB, 320 GB
Laptop: Core2 T7600 @ 2.33GHz, 4096MB, FireGL V5200, 100GB + 500GB Extern

Arwen / Kayne

Gisterenavond bijna 2u Boom Blox gespeeld, wat een cool spel zeg! Hoewel ik nog steeds in de training-levels zit, vind ik het nu al super! :)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Multi-OS
Reg. datum: 15 september 2001

Jammer genoeg is bij boom blox de trainings levels het leukste. Hoe verder je in het spel komt, hoe saaier de levels worden. Als ze gewoon alles zoals in de trainingslevels gedaan hadden dan was het een super-spel geweest. In plaats daarvan hebben ze heel geforceerd nieuwe speltypes proberen te maken.

1000x jammer. :(

Website | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.

Arwen / Kayne

Da's wel jammer. :/
Maar ik denk dat het nog wel een paar uurtjes duurt vooraleer ik daar geraak, dus totdan probeer ik er zoveel mogelijk plezier uit te halen. :P

Ik zag ook een Party-optie staan. Is dat voor multi-player?

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Simple user
Reg. datum: 13 oktober 2000

Ik heb Boom Blox tot de schiet levels gespeeld, daar is namelijk niks aan vind ik. Puzzelen e.d. is juist leuk.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Therapy?
Reg. datum: 27 juli 2001

quote:
Tijn89 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:25:
Little King's Story indd. Lijkt nog weinig nieuws over te zijn, als die al maart moet uitkomen... Ben benieuwd :)

@Died_laughing: Laat het eventueel even weten hoe het is :) Ik zit ook al een tijdje met dezelfde gedachte naar dat spel te kijken.
Gisteren Shaun White snowboarding gespeeld met de balance board.
Een leuk spel en veel leuker dan snowboarden in wii fit.
Je kan de gevoeligheid van het balance board instellen.

I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.

Michael Baysplosions!!!
Reg. datum: 15 september 2002

Iemand overigens ervaringen met Madden 09 All Play? Ik heb em besteld omdat ik eigenlijk wel een American Football spel wilde spelen en ik zat te twijfelen tussen deze en Madden 08. Uiteindelijk heb ik, na wat reviews doorgelezen te hebben, toch gekozen voor deze versie. De Call Your Shot versie lijkt een erg leuke toevoeging. :)

In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS

You have 80:00 minutes.

Ik?
Reg. datum: 17 december 2000

quote:
pasta schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:39:
Iemand overigens ervaringen met Madden 09 All Play? Ik heb em besteld omdat ik eigenlijk wel een American Football spel wilde spelen en ik zat te twijfelen tussen deze en Madden 08. Uiteindelijk heb ik, na wat reviews doorgelezen te hebben, toch gekozen voor deze versie. De Call Your Shot versie lijkt een erg leuke toevoeging. :)
Je bedoelt american handegg :?

B)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

believe the reggie(revo)lution
Reg. datum: 13 november 2003

Ik vind Madden 09 een stuk leuker als 08 (heb ze allebei). Alleen vind ik afstand tussen de verschillende moeilijkheidsgraden een beetje te groot. Het wordt ineens echt super moeilijk of makkelijk. De Call Your Shot functie werkt goed, maar je hoeft hem niet te gebruiken. De AI reageert er soms heel raar op. Verder vooral erg leuk als multiplayer game.

3283-6622-6398-7110

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

Fotosnoepert

quote:
sanderev66 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:26:
Neem een WaveBird ;) NGC controller + draadloos.
Zo'n Wavebird zou ik eigenlijk ook nog wel willen hebben, maar koop je zo'n ding nu nog? En dan het liefste voor de Nintendo adviesverkoopprijs van 30 euro.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: