500D Enthousiastelingen SIGN THE PETITION
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHet klinkt alsof de disc iets raakt, het geluid veranderd ook als er geladen wordt e.d. Aangezien het vaak met 1 disc gebeurt moet het wel aan die disc liggen. Een beetje buigen maakte het eerst erger, dus nog wat buigen en toen was het plots voorbij. Maar na een paar dagen/weken komt het ook zo weer terug. Dus weer wat buigen.quote:Captain N schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 08:36:
[...]
Hoe ben je daar in vredesnaam achter gekomen?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
(heeft mn broertje gehad met een SSBB disc, heeft waarschijnlijk te hard aan zn gamecube controller getrokken; gevolg: concentrische ring op de disc (diepe kras), en onleesbaar)
MaximusTG wijzigde dit bericht 03-02-2009 10:13 (37%)
Reg. datum: 13 juni 2008
Das dan weer gedeeltelijk het voordeel aan Wii, het is grotendeels draadloosquote:MaximusTG schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:12:
(heeft mn broertje gehad met een SSBB disc, heeft waarschijnlijk te hard aan zn gamecube controller getrokken; gevolg: concentrische ring op de disc (diepe kras), en onleesbaar)
Reg. datum: 30 oktober 2008
Ja maar SSBB is dan juist weer een van de games die lekker speelt met de GC controller.quote:TimVK schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:00:
[...]
Das dan weer gedeeltelijk het voordeel aan Wii, het is grotendeels draadloos
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Reg. datum: 28 september 2006
Dead Space komt naar de Wii. Fantastische game vond ik dat. Het zou niet een port worden maar een nieuw spel. Ik zal hem zelf denk ik niet halen, tenzij het echt een compleet nieuwe game wordt, maar het is echt een aanrader voor Wii-only gamers.
I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots
De Wii heeft idd een grote userbase, maar het gros daarvan zal niet geïnteresseerd zijn in een spel als Dead Space, gok ik.quote:Deddiekoel schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:27:
Ik ben iig blij dat er eindelijk meer grote games naar de Wii komen. De Wii heeft nu een grote userbase en dev kosten zijn nog steeds een stuk lager. Tijd er eens wat moeite in te steken en dat lijkt nu langzaam te gebeuren...
The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl
Reg. datum: 28 september 2006
Ben bang dat dit waar is. Mensen die geinteresseerd zijn in dit soort spellen hebben bijna allemaal al de overstap gemaakt naar de concurrentie (indien financieel haalbaar) of zijn ontzettend loyaal en geduldig geweest de afgelopen jaren. Diezelfde mensen kopen dan in geval van dit soort spellen ook gewoon de mooiste versie indien ze de mogelijkheid hebben. Ik zou me verbazen als hij meer dan de helft verkoopt dan bv de 360 versie.quote:Exorcist schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:30:
[...]
De Wii heeft idd een grote userbase, maar het gros daarvan zal niet geïnteresseerd zijn in een spel als Dead Space, gok ik.
Reg. datum: 19 januari 2003
Krijg ik gisteren een doos aangeboden uit Nieuwegein, maak ik die open, zit er een nieuwe Wii in. Echt gave service zeg. Had niet verwacht dat ze dat kosteloos zouden doen. Had de Wii namelijk een tijdje terug op Marktplaats gekocht en dus geen bonnetjes of iets dergelijks.
Vind het netjes dat ze het toch doen. Oh wat ben ik ook blij nu!
Consoles: Master System II | Mega Drive II | DC | GBA | PS 2 | GC | Wii
PC: P4 3.2 GHz, 3072MB DDR, Radeon 9800XT 256MB, 320 GB
Laptop: Core2 T7600 @ 2.33GHz, 4096MB, FireGL V5200, 100GB + 500GB Extern
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
1000x jammer.
Website | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
Maar ik denk dat het nog wel een paar uurtjes duurt vooraleer ik daar geraak, dus totdan probeer ik er zoveel mogelijk plezier uit te halen.
Ik zag ook een Party-optie staan. Is dat voor multi-player?
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Gisteren Shaun White snowboarding gespeeld met de balance board.quote:Tijn89 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:25:
Little King's Story indd. Lijkt nog weinig nieuws over te zijn, als die al maart moet uitkomen... Ben benieuwd
@Died_laughing: Laat het eventueel even weten hoe het isIk zit ook al een tijdje met dezelfde gedachte naar dat spel te kijken.
Een leuk spel en veel leuker dan snowboarden in wii fit.
Je kan de gevoeligheid van het balance board instellen.
I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.
In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS
You have 80:00 minutes.
Je bedoelt american handeggquote:pasta schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:39:
Iemand overigens ervaringen met Madden 09 All Play? Ik heb em besteld omdat ik eigenlijk wel een American Football spel wilde spelen en ik zat te twijfelen tussen deze en Madden 08. Uiteindelijk heb ik, na wat reviews doorgelezen te hebben, toch gekozen voor deze versie. De Call Your Shot versie lijkt een erg leuke toevoeging.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots
Zo'n Wavebird zou ik eigenlijk ook nog wel willen hebben, maar koop je zo'n ding nu nog? En dan het liefste voor de Nintendo adviesverkoopprijs van 30 euro.quote:sanderev66 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:26:
Neem een WaveBirdNGC controller + draadloos.
[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.