Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Dude!?

Als ik Yahtzee van ZP mag geloof is het qua gamen af en toe k*t met peren in Australië, dus ik snap het helemaal!

En volgens mij is Australië inderdaad ook gewoon PAL en PAL is PAL :P

Icec_Old wijzigde dit bericht 04-12-2008 09:49 (25%)

GamerTag: BurntIcecOldWhat comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'!PSN-id: Icec_Old

Reg. datum: 10 februari 2004

quote:
Icec_Old schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:48:
Als ik Yahtzee van ZP mag geloof is het qua gamen af en toe k*t met peren in Australië, dus ik snap het helemaal!

En volgens mij is Australië inderdaad ook gewoon PAL en PAL is PAL :P
Er is natuurlijk meer dan gamen en het weer in het leven.
Ik heb ook 4+ jaar in Sydney gewoond, maar woon nu ook weer in Europa.
Australia is wel aan de andere kant van de wereld en je familie en vrienden wonen dus erg ver weg en in een totaal andere tijdzone.. dat kan erg lastig zijn.
En als je zoals wij aan een gezin wou beginnen dan kan de behoefte om dichter bij familie te gaan wonen toch ineens heel sterk worden hoe mooi/leuk een land ook is..
Of misschien gaat ie voor zijn werk weer terug omdat zijn contract in Oz afgelopen is... of kreeg hij geen visum meer.. tal van redenen om terug te gaan..

En volgens mij moet een Oz Wii het in europa ook gewoon doen (wel ff verloopstekker voor de stroom natuurlijk)

Ayreonaut

Ik heb een vraagje over het kabel gebeuren. Ik heb nog gewoon die standaard stekkertjes die bij de Wii geleverd werden en die waren tot voor kort voldoende gezien het kleine schijt tvtje waar ik de Wii op had aangesloten.

Nu heb ik echt de ruimte om mijn Sony Trinitron breedbeeld van stal te halen die na het overlijden van opa in mijn bezit is gekomen. Ik weet dat het een KV-28FX60B model is. 100Hz geval van 60/70cm of iets in die geest. Ik kan geen productie datum vinden maar erg handzaam is het ding niet dus ik ga me er geen breuk aan sjorren om het uit te vinden. Ik schat dat het ding ergens uit 99 of 00 komt maar misschien ook wel eerder of later. Ik weet niet meer precies wanneer het ding is aangeschaft.

Ik kan ook geen handleiding vinden op internet maar ben geen held met zoeken dus dat zal aan mij liggen. Ik kan er alleen van die tulp stekkertjes in steken en scart. Ondersteund die TV RGB want dan lijkt mij het beste om daar maar voor te gaan. Ik kan het echter niet vinden dus misschien dat iemand weet waar ik het kan vinden.

of all those who are born most are so fortunate as te be sentenced to death for surely they are better of than those who are sentenced to life!!

Reg. datum: 20 juli 2003

Op een TV forum misschien? :)

Most Wanted: Starcraft 2
Reg. datum: 02 februari 2005

Volgens mij moet een rgb kabel geen probleem zijn, die worden (bijna) altijd wel ondersteund volgens mij. Mischien dat je anders zo'n kabel even van iemand mag lenen om uit te proberen?

Wii/DS/Ps3/PC gamer psnid: valentino1988

Reg. datum: 23 september 2003

Op mijn aristona beeldbuistv uit midden jaren 90 heb ik laatst ook een rgb scart kabel aangesloten en dat leverde merkbare beeldkwaliteitswinst op. Dus niet te lang nadenken, gewoon een goedkoopkont rgb-kabel voor de wii kopen. Ik heb een logic3 (geloof ik) kabel bij de mediamarkt gehaald. Voor die 10-15 euro kan het niet fout gaan.

Rudedadude wijzigde dit bericht 04-12-2008 22:03 (7%)

Canon A75 en nog wat andere foto-spulletjes

Reg. datum: 22 januari 2008

Ja inderdaad. Gewoon zon RGB scart kabel kopen. Is hij niet goed, ruil je hem toch zo weer in.

Strikes Again
Reg. datum: 09 mei 2002

Bedankt voor de antwoorden!

Op de achterkant van de doosjes van de Wii spellen staat bij 9 van de 10 spellen een europese code en dat ze alleen geschikt zijn voor PAL. Op sommige spellen staat naast EUR ook AUS vermeld. Lijkt mij dat de europese spellen het gewoon zouden moeten doen. Ik neem 'm in ieder geval mee :)

De reden dat ik terug ga is dat ik in Nederland moet afstuderen, heb hier me afstudeerstage gedaan en ben daarna nog eventjes gebleven. Me visum is ook bijna afgelopen. Of ik later weer terug ga naar Australie, wie weet :) Het leven in Sydney was me in ieder geval super goed bevallen. Het klopt idd wel dat je wel ver van familie en vrienden zit en eigenlijk een heel nieuw bestaan begint.

][ Lightah's site][ System Specs ][ The Unpredictable Striker!

Reg. datum: 11 juni 2007

Ik wil voor mijn zusje een Wii aanschaffen voor kerst. Alleen zijn er nogal veel combinaties met de Wii mogelijk als je kijkt naar starterspacks. Je kan een basispakket nemen a 249,- (soms iets goedkoper) of bijv. met Wii Play (2 controllers) a 279,- (al vind ik Wii Play niet zo boeiend). En wie weet zijn er meer packages.

Wat is wijsheid om uberhaupt aan te schaffen? Het is de bedoeling dat er met 2 man tegelijk gespeelt kan worden. Dus een 2e controller is wenselijk. Maar is dan een 2e nunchuck ook nodig?

Of zijn er bedrijven die hele mooie packages zelf samenstellen die ook nog eens scherp geprijst zijn. Graag wat tips.

Reg. datum: 10 februari 2004

quote:
Wicked-Game schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:19:
Ik wil voor mijn zusje een Wii aanschaffen voor kerst. Alleen zijn er nogal veel combinaties met de Wii mogelijk als je kijkt naar starterspacks. Je kan een basispakket nemen a 249,- (soms iets goedkoper) of bijv. met Wii Play (2 controllers) a 279,- (al vind ik Wii Play niet zo boeiend). En wie weet zijn er meer packages.

Wat is wijsheid om uberhaupt aan te schaffen? Het is de bedoeling dat er met 2 man tegelijk gespeelt kan worden. Dus een 2e controller is wenselijk. Maar is dan een 2e nunchuck ook nodig?

Of zijn er bedrijven die hele mooie packages zelf samenstellen die ook nog eens scherp geprijst zijn. Graag wat tips.
aangezien wii play amper duurder is dan een losse controller zou ik daar wel voor gaan, zitten wel geinige spelletjes tussen.

2e nunchuck heb je alleen nodig als je games waar je de nunchuck nodig hebt tegen elkaar wil spelen (zoals boxen in wii sport)
in 1e instantie had ik het niet maar nu toch wel, want tegen elkaar boxen is wel erg lachen..

Als je lid bent (of iemand kent die lid is) van de ANWB kun je hem daar krijgen voor 225euro.

Reg. datum: 01 februari 2004

Gaat METAL GEAR multiplatform?

http://www.konami.jp/kojima_pro/mgst/?ref=kjp_jp
http://www.tg-media.net/upload/images/nazo.jpg

Die I's lijken verdacht veel op die van het Wii logo, de powerknop behoeft geen introductie denk ik :o

NinteX wijzigde dit bericht 05-12-2008 13:06 (26%)

Reg. datum: 07 december 2004

whatever

alvi wijzigde dit bericht 05-12-2008 15:26 (97%)

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
Een MGS4 Wii port zal niet komen, die verwacht ik op de Xbox 360 _/-\o_

De PS2/GameCube hardware hield deze games niet tegen:
http://www.ntsc-uk.com/reviews/ngc/MGSTwinSnakes/05.jpg
http://bulk.destructoid.com/ul/90176-the-best-metal-gear-bosses-ever-/Metal%20Gear%20Bosses%20-%206%20-%20The%20Boss-468x.jpg

Dus een re-release van MGS2 of MGS3 zou de Wii line-up al goed doen. Net zoals een sidestory zoals Metal Gear Portable Ops.

NinteX wijzigde dit bericht 05-12-2008 14:27 (23%)

Het zou wel kunnen, maar het zou ook op DSi kunnen slaan want die heeft ook een i'tje in de naam.
Zou inderdaad wel vet zijn, maar zou niet weten of ik hem dan zou halen. De wii is eigenlijk wel perfect voor de controls van Metal Gear Solid.

Reg. datum: 07 december 2007

quote:
Wicked-Game schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:19:

ik heb voor de sint een tweede controller met nunchuk besteld bij dealaxtreme.com, kwam bij elkaar op 35 euro, ze versturen gratis.
Ik heb meteen die nunchuk er maar bij genomen, kunnen ze in ieder geval ook tegen elkaar boksen, best grappig.

Reg. datum: 02 september 2008

ik kan je aanraden minstens een controller + nunchuck erbij te kopen. Wel zo leuk, anders minster een controller. Wii play lijkt saai en .... dat is het ook maar toch heb ik me er wel af en toe mee vermaakt. Poolen en tanks zijn de toppers maar ook schijf schieten is leuk.

Als ik samenvat zijn Nintendo games meestal leuke games (langere tijd) zeker Wii Sports (blijft een topper) en dat soort spellen en zijn de andere een beetje rip off like, eerst leuk daarna doe je ze liever op de PC.

Een spel waarmee je heel veel fun kunt beleven (zeker met meerdere want daar is de Wii voor) is rayman raving rabbids. Ik vond 1 niet zo leuk maar 2 en 3 zijn veel toegankelijker en leuker.

Een Wii koop je voor gezelligheid, niet voor gamen!

Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

quote:
NinteX schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:06:
Gaat METAL GEAR multiplatform?

http://www.konami.jp/kojima_pro/mgst/?ref=kjp_jp
[afbeelding]

Die I's lijken verdacht veel op die van het Wii logo, de powerknop behoeft geen introductie denk ik :o
Behoeft geen introductie? Wat gemist? :P Ik vind hem overigens verdacht veel op die van de X360 lijken...

http://www.visualdesigncore.com/images/tuts/360power/final.jpg

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Ik?
Reg. datum: 17 december 2000

quote:
Captain N schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:00:
[...]

Behoeft geen introductie? Wat gemist? :P Ik vind hem overigens verdacht veel op die van de X360 lijken...

[afbeelding]
Standard power icoontje, zie daar ook niet echt wii waarde in. Twee i's lijkt op wii, groen lijkt op xbox.

Maar een power icoon met een ! erin is voor mij een nieuw icoon, en misschien duidt de teaser helemaal niet op het systeem van release :P

Nog even bekeken, maar wii zou ik niet logisch vinden eigenlijk. Er worden niet twee i's genoemd, het is een i en een !. De portable MGS games schreven ze volgens mij als ac!d, dus het lijkt me niet farfetched als het daarmee linkt.

Ac!d, gecombineerd met i... iPod? DSi? Dunno. De "het is groen dus het is xbox" vind ik een beetje te flauw, het is sowieso niet dezelfde kleur groen en het is me net te gemakkelijk.

DarkX wijzigde dit bericht 05-12-2008 20:28 (27%)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
srad750 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:18:
[...]

ik heb voor de sint een tweede controller met nunchuk besteld bij dealaxtreme.com, kwam bij elkaar op 35 euro, ze versturen gratis.
Ik heb meteen die nunchuk er maar bij genomen, kunnen ze in ieder geval ook tegen elkaar boksen, best grappig.
:) Volges mij las ik dit ook in M-F..?? :9

Michael Baysplosions!!!
Reg. datum: 15 september 2002

quote:
DarkX schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:23:
[...]
Ac!d, gecombineerd met i... iPod? DSi? Dunno. De "het is groen dus het is xbox" vind ik een beetje te flauw, het is sowieso niet dezelfde kleur groen en het is me net te gemakkelijk.
Het is rood dus het is XBox!
http://www.duelinganalogs.com/comics/2008-12-05.png

:P

In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS

You have 80:00 minutes.

Leef om te leven

Echt.. heel.. erg gaaf!

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Using Wind (the MSI U one-2-3)

quote:
lourens12345 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:53:
ik kan je aanraden minstens een controller + nunchuck erbij te kopen. Wel zo leuk, anders minster een controller. Wii play lijkt saai en .... dat is het ook maar toch heb ik me er wel af en toe mee vermaakt. Poolen en tanks zijn de toppers maar ook schijf schieten is leuk.

Als ik samenvat zijn Nintendo games meestal leuke games (langere tijd) zeker Wii Sports (blijft een topper) en dat soort spellen en zijn de andere een beetje rip off like, eerst leuk daarna doe je ze liever op de PC.

Een spel waarmee je heel veel fun kunt beleven (zeker met meerdere want daar is de Wii voor) is rayman raving rabbids. Ik vond 1 niet zo leuk maar 2 en 3 zijn veel toegankelijker en leuker.

Een Wii koop je voor gezelligheid, niet voor gamen!
Op zich mis ik die nunchuck nog niet zo erg. Een extra controller daarentegen is wel een misser. Immers de Wii is een party-console :P

I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247 Pulse mee bij WhatPulse!

Ja, die nunchuk kun je er later altijd nog bij kopen. Die kost maar 20 euro dus dat valt dan nog wel mee.
Het belangrijkste is in ieder geval wel dat je 2 wii-motes hebt dat is dan wel zo leuk.

3283-6622-6398-7110

Mensen, er is de laatste dagen wat discussie geweest omtrent of de Wii nog wel de moeite is. De meningen zijn daaover verdeeld zoals is gebeleken. Waar ik nu benieuwd naar ben is wat zouden jullie dan liever willen?
Hebben jullie liever dat Nintendo vol op de huidige Wii focust in de hoop dat 3rd parties wakker worden? Of dat er zsm een "Wii HD" komt zodat 3rd parties makkelijker cross-platform kunnen ontwikkelen inc. het Nintendo platform?

Eerlijk gezegd weet ik het zelf niet zo heel goed. Een nieuwe Wii met een verder verbeterde Wiimote/Nunchuck met geintegreerde MotionPlus en HD graphics zie ik echt wel zitten. Het zou nl. ook de mogelijkheid kunnen bieden voor een verbeterd online systeem (hoewel dat nu ook al zou kunnen). Enig risico is dat het wellicht te laat of te vroeg is voor deze generatie en dat de concurrentie wellicht (te) snel komt met nog sterkere hardware. Aan de andere kant zou het ook zo kunnen zijn dat ze juist hun huidige hardware langer in de markt houden.

Bij de huidige Wii blijven (helemaal met MotionPlus) geeft de de huidige (nieuwe) userbase meer waar voor hun geld en geeft Nintendo de kans om meer 3rd parties exclusiever te contracteren omdat ontwikkelkosten laag zijn en de userbase groot.

Ik ben dus benieuwd wat jullie denken.

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: