Wii/DS/Ps3/PC gamer psnid: valentino1988
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDe een is blij met een Wii de ander met een Xbox en de ander weer een PS3...
absolute onzin om mario kart af te branden dat het geen goede racert is.. tis nou eenmaal de gameplay om iedereen dichtbij elkaar te houden...
maar goed, is er al wat info omtrent Majora's mask naar de VC te brengen?? Nintex weet jij daar wat van?
Wii
Reg. datum: 10 februari 2004
idd, kunnen we nu weer on topic en het over de Wii hebben en niet over zijn concurentie.quote:SOCO_cola schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:42:
nou deze discussies komen nou niet echt het topic ten goede!
De een is blij met een Wii de ander met een Xbox en de ander weer een PS3...
absolute onzin om mario kart af te branden dat het geen goede racert is.. tis nou eenmaal de gameplay om iedereen dichtbij elkaar te houden...
maar goed, is er al wat info omtrent Majora's mask naar de VC te brengen?? Nintex weet jij daar wat van?
IMHO (ja daar ie is weer
Net zoals je geen Wii fit op de PS3 hebt...
LBW kreeg bij de Gadget show trouwens wel erg ravende reviews, ze vonden het zo goed dat het zelf de aankoop van PS3 'justified'...
Dus als er zoiets op de Wii uitkomt zou dan natuurlijk heel leuk zijn, maar tot die tijd vermaak ik me wel met de games die ik nu heb..
IMHO = In My Humble Opinion of In Mijn Heilige Ogen (
qed
Dus die ellenlange discussies waarbij we lekker de favoriete console van de ander afkraken... laat het toch lekker zitten jongens. Niemand zal je minderwaardig vinden omdat je een Wii hebt, of omdat je een PS3 hebt, en ook al zou dat zo zijn, dan is dat niet jouw probleem. Dus bespaar je de moeite de ander af te kraken en jezelf te verdedigen. Dan is iedereen blij.
quote:I have a dream! I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the console they prefer, but by the content of their games.
Stel het je toch eens voor. Een wereld met maar 1 console, waarvan Nintendo, Sony en MS alle drie een gelijk aandeel in hebben. Alle exclusieve top games op 1 console, het online systeem van MS, een blue-ray speler, en Wii motion controls als mogelijkheid (naast een normale controller). Dat zou het allemaal toch een stuk makkelijker maken, nietwaar?
Ik heb gezegd.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Twitter - YouTube - Xbox Gamertag - Soepoog.nl - iPod Classic 80 Gb - Nokia E71 - Xbox 360 Pro
Reg. datum: 01 februari 2004
[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
• Releaselijst update
• Sonic Unleashed, Disaster: Day of Crisis en Call of Duty: World at War toegevoegd bij 'leuke games'
• Sonic Unleashed, Disaster: Day of Crisis, Wii Music weggehaald bij "games in de maak"
• Als test wat plaatjes op tinypic gezet, hopelijk veranderd het niet binnen een dag in een "bandwith exceeded" berichtje, dan moeten we naar een andere oplossing zoeken.
Wel een leuk spel maar wil eerst nog Call of Duty 5 halen (Waar trouwens NOG STEEDS GEEN review van is op gametrailers!)
Heb voor sinterklaas dan ook een Wii zapper gevraagd zodat ik dan optimaal kan genieten (A)
http://www.metacritic.com...%20World%20at%20War%20Wiiquote:Tc-Chub schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:48:
Ja die heb ik net vanmiddag bekeken
Wel een leuk spel maar wil eerst nog Call of Duty 5 halen (Waar trouwens NOG STEEDS GEEN review van is op gametrailers!)
Heb voor sinterklaas dan ook een Wii zapper gevraagd zodat ik dan optimaal kan genieten (A)
Een 8.3 op metacritic, dus dat zit wel goed. Ik gok dat Gametrailers(net als wij) geen review exemplaar heeft gehad van Call of Duty Wii. We kregen wel die gare James Bond game maar geen COD
Reg. datum: 07 december 2004
Eerst moeten ze de game krijgen (wat voor sommige games op release day of zelfs later kan zijn), daarna moet iemand van het team ze uitspelen en comments/tekst schrijven, waarna iemand op de redactie zelf de game ook nog eens moet spelen om visuele stukjes bij de tekst te zoeken en te capturen (niet iedereen heeft thuis av-capture equipment staan), en dan moet één iemand nog alles inspreken en moet het gemonteerd worden en gehost.
De review komt vast nog wel. Ik ga ook steeds meer enkel nog af op reviews van gametrailers.com. Een gesproken tekst is toch relaxter om op te pikken, het is sneller, en bepaalde issues of punten worden meteen onderstreept door bijhorend beeldmateriaal. Ik weet niet welke sites nog videoreviews aandienen, maar éénmaal je dat gewend bent is het heel moeilijk om nog terug te keren naar de gebruikelijke geschreven reviews.
Eerst wilde ik een PS3, omdat er ook Blu-Ray in zit, maar ik vind dat te duur en game niet zoveel. Maar het idee om af en toe weer eens Mario te kunnen doen, of met vrienden te kunnen sporten lijkt me leuk.
Waarom zou ik nou echt een Wii kopen en niet een PS3 of een XBox 360?
Apple iMac 20" 2,4Ghz 4GB RAM - Apple iPhone 3G - Apple AirPort Express - Mac OS X 10.5.4 - Samsung L32R82B - LG HDD160GB
Maar (imho of course) wat je het beste kan doen is kijken welke genre's je graag speelt en dan kijken welke games daarvoor beschikbaar zijn.
Je noemt nu al specifiek mario en het sporten dus dan lijkt de wii idd voor jou de beste keuze.
Verder is bij de wii belangrijk dat je rekening houdt met het feit dat veel games motion controls hebben, wat heel leuk kan zijn, maar soms ook niet helemaal plezierig. Voor mij persoonlijk was de motion control bij galaxy vermoeiend, maar ik hoor dat dit ook met een soepele polsbeweging kan dus wellicht is dat gewoon iets waar je aan went als je het vaker speelt (ik heb het een kleine 30 minuten bij een vriend gespeeld).
360 current fave(cf): sf4, verw.volgnd aankoop(vva): g.h.M wii cf:Zelda TP vva:galaxy/TP/NSMB wii xbla cf:gw2 vva:HD trials VC cf:soldier blade vva:Super metroid
Het is een low-entry console, dus iedereen kan er mee overweg je hoeft niet een echte hardcore gamer te zijn. Daarnaast zijn er zoals je in de topicstart kan zien genoeg spellen voor te krijgen. Het 'vrienden' dus lokale multiplayer verhaal komt op de Wii ook veel meer naar voren dan op de andere twee apparaten. Met games als Mario Party, Wii Sports, Mario Kart Wii en Super Smash Bros. Brawl.quote:BASENL schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:16:
Ik ben van plan morgen voor de Kerst, voor mezelf, een Wii te gaan aanschaffen.
Eerst wilde ik een PS3, omdat er ook Blu-Ray in zit, maar ik vind dat te duur en game niet zoveel. Maar het idee om af en toe weer eens Mario te kunnen doen, of met vrienden te kunnen sporten lijkt me leuk.
Waarom zou ik nou echt een Wii kopen en niet een PS3 of een XBox 360?
Een Xbox 360 is ook een erg goede keuze maar het ligt eraan of je interesse hebt in online gaming en of je thuis een HD scherm hebt staan. Ik vind dat namelijk de twee sterkste punten van de Xbox 360 en de schappelijke prijs die het ding op dit moment heeft natuurlijk ook.
Anyway, de beste manier is om hier en daar eens wat uit te proberen. Misschien heb je een gameshop ofzo in de buurt met een demopod of een kennis met een Wii of Xbox 360. Nintendo's slogan was nog niet zolang geleden: "Playing is believing".
Reg. datum: 07 december 2004
Jammer dan dat ik echt nog NOOIT een nintendo Wii demo-pod heb gezien. Vier gamewinkels hier in de buurt. Nu hebben ze in één van die onlangs een Wii op een tv aangesloten die demofilmpjes draait (geen controllers dus, gesloten box)quote:NinteX schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:11:
Nintendo's slogan was nog niet zolang geleden: "Playing is believing".
Ik snap dat het moeilijker is om die controller waar veel bewegingsvrijheid nodig is, diefstalveilig ergens aan vast te maken, maar dan is dat 'playing is believing' verhaal ook nogal zwak.
Bij de Game Mania in Leiden kun je iedere game gewoon even uit proberen. Ik vind dat meer winkels zo'n service moeten hebben.quote:alvi schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:15:
[...]
Jammer dan dat ik echt nog NOOIT een nintendo Wii demo-pod heb gezien. Vier gamewinkels hier in de buurt. Nu hebben ze in één van die onlangs een Wii op een tv aangesloten die demofilmpjes draait (geen controllers dus, gesloten box)
Ik snap dat het moeilijker is om die controller waar veel bewegingsvrijheid nodig is, diefstalveilig ergens aan vast te maken, maar dan is dat 'playing is believing' verhaal ook nogal zwak.
GamerTag: BurntIcecOld ♠ What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'! ♠ PSN-id: Icec_Old
Ik verhuis binnenkort weer vanuit Australie terug naar Nederland.
Mijn vraag is of een Australische wii de europese spellen kan spelen zonder freeloaders of mods en dergelijke.
Het is hier PAL, maar de dvd regio is hier wel anders. Maar zover ik kan vinden hanteert nintendo drie verschillende regio's.
Wie kan me van een antwoord voorzien?
][ Lightah's site][ System Specs ][ The Unpredictable Striker!
Wii/DS/Ps3/PC gamer psnid: valentino1988
Mooier weer, relaxere mensen enz enz...
Maar ik weet het eigenlijk niet precies. Volgens mij zijn er 3 Wii regio's; Europa, VS en Japan (als ik naar de freeloaders kijk). Kan je Japanse spellen spelen op je huidige Wii?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.