Reg. datum: 01 februari 2005
Q9400 / AsusP5QC / 2x2 gig geheugen OCZ reaper 1066/ 2 x tera Samsung Spinpoint / Corsair ATX 850 watt / Asus GTX275 GPU
Forum » Harde waren » Videokaarten & Beeldschermen » [TFT] Samsung Nieuws & Discussie Topic - Deel 8
De_Hollander wijzigde dit bericht 04-03-2009 11:41 (11%)
Q9400 / AsusP5QC / 2x2 gig geheugen OCZ reaper 1066/ 2 x tera Samsung Spinpoint / Corsair ATX 850 watt / Asus GTX275 GPU
Misschien heb je hier wat aan: http://www.upgradefever.com/my_weblo...e-monitor.htmlquote:De_Hollander schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:15:
Hoi ik heb nu pas de samsung T220, en nu als ik adobe photoshop open krijg ik het bericht
"Natural Color Pro 1.0 ICM" appears defective.Please rerun your monitor calibration software."
Weet iemand hier een oplossing voor?
Is een dode link je bedoeld deze http://www.upgradefever.c...08/02/delete-monitor.htmlquote:namesub schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:57:
[...]
Misschien heb je hier wat aan: http://www.upgradefever.com/my_weblo...e-monitor.html
De_Hollander wijzigde dit bericht 04-03-2009 17:41 (37%)
Arrogante mensen denken ten onrechte dat ze altijd gelijk hebben, dus ik ben niet arrogant.
Een mening zonder argumentatie is als een kettingzaag op een zoutvlakte: volkomen nutteloos.
Rechtermuis op Bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>kleurbeheer>toevoegen en voeg dan AdobeRGB1998.icc toe en kies dat als standaard.quote:Wezz6400 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:43:
Als je dan die oplossing ook nog even vermeld dan heeft een ander er ook nog wat aan, of iemand die hier via de search terechtkomt.
OMG ik heb gewoon echt PRECIES hetzelfde.... 3 uur na in gebruik name dit mooie verschijnsel.... pfff..... nu meer mensen dit hebben begin ik toch wel te twijfelen over dit model.... maar ja morgen samsung maar eens bellenquote:SoeperKees schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:16:
Toen ik gisteravond mijn monitor aan deed (2443BW) was er niets aan de hand. Maar na 5min in windows, kreeg ik ineens een groene verticale streep in beelden die is niet weg gegaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand met dezelfde ervaring gehad met een samsung? Want na mijn idee bouwen ze toch kwaliteit.
also know as : n0r
Ja gewoon de klanten service van samsung bellen en dan wordt je gebeld door de reparatie afdeling om een afspraak te maken om je monitor op te halen en dan ruilen ze hem meteen.quote:yorkick schreef op maandag 09 maart 2009 @ 01:17:
Ik heb nu sinds gister de 2333HD voor me bakkus staan.
En tot nu toe echt zeer mooi ding! Aan te raden voor iedereen die monitor zoekt met fullhd resolutie, en ook als tv gebruikbaar.
Schrijf binnenkort een review.
NOT dus.... nee meneer hij is aangemeld als DOA en dan wordt hij opgehaald, gecontroleerd en gecrediteerd, maar dat duurt minstens 3 weken... WTF.quote:SoeperKees schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:41:
[...]
Ja gewoon de klanten service van samsung bellen en dan wordt je gebeld door de reparatie afdeling om een afspraak te maken om je monitor op te halen en dan ruilen ze hem meteen.
Dat is wel fijn.
Kijk en vergelijk:quote:plusstevie schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 00:23:
[...]
Ik heb vanmiddag twee Samsung t240 (niet de HD-variant) binnengekregen. Tot nu toe zeer tevreden, alleen vraag ik me nou af of deze schermen op te hangen zijn. Zie wel twee kleine 'kraters' in de achterkant zitten, maar heb deze met een schroevendraaier niet door weten te drukken.
Heb bovenstaande link bekeken, maar dit schept ook niet bepaald concrete duidelijkheid....

Tsurany wijzigde dit bericht 24-03-2009 01:18 (45%)
Ik heb de Z5450 precies hetzelfde aangesloten als jij. De monitor kan 5.1 geluid leveren echter dit is niet Dolby Digital maar Pro Logic II met de bekende Music en Movie optie. Prima geluid hoor alleen toch jammer.quote:bartosiej schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 00:08:
Ik ben van plan om een Z5500 setje aan te schaffen voor mijn xbox 360..
Ik heb de xbox nu op mijn T260 aangesloten via HDMI en het plan is om dan mijn Z5500 optisch op mijn T260 aan te sluiten.., iemand hier echter ervaring mee?
Kan de monitor 5.1 geluid leveren via optical? Of is het beperkt tot stereo geluid?
Nee, ik heb geen ervaring met deze monitor, maar als ik hem bekijk dan zie ik inderdaad alleen maar een VGA aansluiting er op zitten. De andere monitoren die je noemt hebben meestal allemaal meer aansluit opties. Denk dat je er geen miskoop aan hebt als je niet al te hoge eisen hebt en de boel gewoon alleen via VGA aan wilt sluiten.quote:Tsurany schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:26:
Heeft iemand ervaring met de 2243SN?
Ik kan op internet heel weinig informatie vinden over deze monitor, eigenlijk niks. Geen reviews, geen vragen, niks. Enkel winkels die hem verkopen. Het is een erg goedkoop scherm met enkel VGA aansluiting, maar wel 1080p en een hoog DPI. Maar vergelijkbare schermen zijn stukkie duurder, dus twijfel daarom erg over de kwaliteit. Iemand die hier wat zinnigs over kan vertellen?
Ik heb ook naar andere schermen gekeken, namelijk de Iiyama ProLite E2209HDS-1, Samsung Syncmaster 2333SW, Samsung Syncmaster 2443NW, Iiyama ProLite E2407HDS-1, Iiyama ProLite B2409HDS-1 en de Samsung Syncmaster 2443BW. Echter zijn deze allemaal redelijk tot een stuk duurder dan de 2243SN.
Intel Core 2 Duo E6600, Ati HD 5750 512MB, 3 GB PC5300 Kingston, Asus P5B, Creative Audigy 2 ZS, NX Ultra webcam, Inspire T7700 7.1, Samsung Syncmaster 2443BW. And last but not least: Asus EEE pc 1000HE
clonedonkey wijzigde dit bericht 29-03-2009 17:04 (37%)
Klopt, deze is 2 meter.quote:clonedonkey schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:54:
Alleen even een vraagje, bij de 226bw kreeg je een vga kabel bijgeleverd, hoe lang is die ? Want kan dit nu niet zo 1,2,3 opmeten maar de lengte van deze kabel is precies goed. Volgens mij is het 2 meter maar weet het niet zeker ??
Zoals je kunt zien heeft DVI-I nog 4 pinnetjes om de platte connector aan de linkerkant, als je videokaart alleen DVI-D ondersteund zit je daar aan vast.quote:En nog even een vraagje over de soort kabel. Als ik zoek vindt ik dat ik als het goed is een dvi male naar dvi male moet hebben? Alleen bij sommige kabels staat DVI-D Male/Male. Nu heb ik gevonden dat DVI-D helemaal digitaal is en DVI-I tussenmaat tussen digitaal en analoog. Alleen mijn videokaart heeft DVI-I kan ik dan alleen een DVI-I kabel gebruiken of werkt een DVI-D kabel ook ?
Daar is een handig topic voor geschreven: **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?quote:Twiister schreef op zondag 29 maart 2009 @ 20:03:
Ik zoek een nieuw schermpje, wil gaan voor de Samsung Syncmaster 206BW
Iemand nog adviezen voor mij voordat ik het doe?
Wiethoofds meuk en 'overige'
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
Ik heb het nog eens overwogen en 22" lijkt mij toch te klein, voornamelijk omdat die niet hoger zal zijn dan mijn 19" en ik ook meer hoogte wil.quote:Prutzer80 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:45:
[...]
Nee, ik heb geen ervaring met deze monitor, maar als ik hem bekijk dan zie ik inderdaad alleen maar een VGA aansluiting er op zitten. De andere monitoren die je noemt hebben meestal allemaal meer aansluit opties. Denk dat je er geen miskoop aan hebt als je niet al te hoge eisen hebt en de boel gewoon alleen via VGA aan wilt sluiten.
Het verschil is analoog-digitaal. Het VGA signaal ziet er 'korrelig' uit. Ik zag laatst de NW versie van mijn scherm (2443BW) bij de Mycom en vond het enorm tegenvallen. Blijf weg van VGA! Bovendien kan je met VGA niet aan de softwarematige pixelmapping. Daar heb je DVI voor nodig.quote:Tsurany schreef op maandag 30 maart 2009 @ 00:03:
[...]
- Wie heeft er het verschil tussen VGA en DVI gezien en hoe groot is dat verschil?
When I was your age, we rocket jumped all the way to school uphill, both ways... IN BOILiNG LAVA
JapyDooge wijzigde dit bericht 30-03-2009 10:11 (40%)
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits.
Vlassie1980 wijzigde dit bericht 30-03-2009 16:08 (8%)
Intel Core 2 Duo E6600, Ati HD 5750 512MB, 3 GB PC5300 Kingston, Asus P5B, Creative Audigy 2 ZS, NX Ultra webcam, Inspire T7700 7.1, Samsung Syncmaster 2443BW. And last but not least: Asus EEE pc 1000HE
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
Dit heb ik ook wel eens gehad met mijn laptop na een verse windows install, toen kon ik ook maar max 1280 x 800 selecteren terwijl de maximale reso van mijn laptop 1440 x 900 is. Na een install van de video drivers kon dit wel gewoon dus je zult idd je drivers even moeten updaten en rebooten.quote:tw_gotcha schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:41:
heb net een nieuwe T220 en een gainward 4850 grafische kaart. Ik krijg het scherm niet op een hogere rolutie dan 1280x800! bij 1440x900 of 1680x1050 gaat de desktop scrollen en in een game wordt een deel gewoon niet getoond. Mijn oudere ndivia 8800 gts maar terug gezet en die heeft hetzelfde. Hoe krijg ik mijn scherm op die hogere resoluties?
Weet iemand hier meer over? Hoe zijn de ervaringen?quote:nimrod1984 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 00:19:
Ik heb een vraag over de t240HD. Hoe goed is de tv-tuner van dit toestel? Ik wil een nieuwe TV kopen maar wil niet zo'n groot bakbeest. 24" Vind ik een mooie maat voor een TV en eigenlijk vind ik deze qua vormgeving het mooist. Ik weet dat dit een monitor is maar vraag me dus af of hij qua TV beeldkwaliteit (bij digitale TV) veel onder doet voor echte LCD TV's. Kan deze monitor concurreren met LCD TV's uit dezelfde prijsklasse?
helaas, heb de monitor geprobeerd op drie verschillende pcs (2 nvidia en een ati) en een nieuwe install van windows met nieuwste drivers, en geen enkel spel kan ik spelen op 1440x900 of hoger. Die gaat terug naar komplettquote:Wiethoofd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:54:
De monitordriver kan je in het apparaatbeheer ook verwijderen, scheelt weer een herinstallatie
tw_gotcha wijzigde dit bericht 03-04-2009 21:53 (37%)

Bedankt voor je snelle antwoord. Dan ga ik lekker opzoek naar zo'n mooi samsung scherm. Het uitzoeken is de helft van de fun van het kopen.quote:Wiethoofd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 21:48:
Een FX-5200 moet, met een eventuele driverupdate, als het goed is een 16:10 resolutie op je beeld kunnen toveren.
Het achtervoegsel NW is een van de weinige suffixes (achtervoegsels) die Samsung consequent gebruikt bij het aangeven van een D-Sub-input-only scherm. LNX weet ik zo niet waar het voor staat, maar een simpele zoektocht in de pricewatch leverde het volgende op: pricewatch: Samsung Syncmaster 2243LNX Dit is ook een D-Sub-only scherm met een 1680*1050 resolutie.
Het uiterlijk en afmetingen:
Is het niet zo dat je met die ingebouwde DVB-Testerial alleen maar digitale signalen van digitenne kan ontvangen?quote:nimrod1984 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 11:12:
[...]
Weet iemand hier meer over? Hoe zijn de ervaringen?
Helaas ben je niet toegelaten tot HK, de reden hiervoor is dat we niet overtuigd waren van de kwaliteit van je postgeschiedenis en/of notes.
DVB-T is "uit de lucht" en DVB-C is via de kabel.quote:Morph666 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:26:
[...]
Is het niet zo dat je met die ingebouwde DVB-Testerial alleen maar digitale signalen van digitenne kan ontvangen?
Oftewel het is niet mogelijk om hier rechtsstreek je CAI. kabel op aan te sluiten of wel?
Ik ben hier zelf ook zeer benieuwd naar.
You were disconnected from EA Online (1)
Wussie wijzigde dit bericht 12-04-2009 23:02 (54%)
Geen vertragingen gemerkt tot dusver met gamen.quote:Ritsaart schreef op zondag 12 april 2009 @ 08:21:
@vosss
Kun jij me wat vertellen over de inputlag van het ding? Merk je iets vertraging tijdens het spelen?
Is de inverter, eventjes op volle helderheid tijdje laten staan en het kan zijn dat het weg is. Heb het bij me laptop, maar is na 10 sec weer weg. Als het blijft en je irriteert je er mateloos aan dan zou ik de monitor gewoon terug brengenquote:naaitsab schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:49:
Ik hoor bij mijn T240HD een zacht (wel redelijk hoorbaar) piep-/fluittoon dit heeft te maken met geluid(mute is het gefluit al wat zachter maar nogsteeds daar) en als ik de helderheid heel laag zet is het weg.
Is dit een kwaaltje of moet ik terug naar de winkel?
BlaBlaBla
waar heb je die zo goedkoop gevonden?quote:JapyDooge schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:10:
Afgelopen vrijdag een Samsung 220HD gekocht voor 189 euro
Leuk ding
@VGA/DVI verschil: dat maakt inderdaad echt veel verschil, vooral als je het naast elkaar ziet!
En een Pivot optie. Verder lijkt er inderdaad geen verschil in te zitten en volgens http://www.flatpanelshd.com/panels.php zit er ook hetzelfde paneel in. Die hogere prijs is met de extra opties die het scherm heeft overigens niet zo vreemd. Ook andere vergelijkbare monitoren die op dat punt verschillend zijn hebben vaak een dergelijk prijsverschil.quote:SubSun schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:51:
Ik vroeg mij af wat het verschil is tussen de 2494HM en de 2494HS. Is het enkel dat de HM versie in hoogte verstelbaar is en een usb hub heeft of is er meer?
Ah thx.. pivot had ik over het hoofd gezien.quote:PromoX schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 01:16:
[...]
En een Pivot optie. Verder lijkt er inderdaad geen verschil in te zitten en volgens http://www.flatpanelshd.com/panels.php zit er ook hetzelfde paneel in. Die hogere prijs is met de extra opties die het scherm heeft overigens niet zo vreemd. Ook andere vergelijkbare monitoren die op dat punt verschillend zijn hebben vaak een dergelijk prijsverschil.
Dat is wat lastig. Een geval waarbij uitgebreid verschillende panelen vergeleken zijn is de 226BW (zie ook de startpost). Dit scherm is geleverd met panelen van tenminstens 3 verschillende fabrikanten. Hierbij kwam de Samsung overduidelijk als beste uit de tests en was het CMO paneel een stuk minder en wisselender in kwaliteit. Ondertussen zijn we natuurlijk wel weer bijna 2 jaar verder en kan de kwaliteit van de CMO panelen verbeterd zijn.quote:SubSun schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:07:
[...]
deze samsungs hebben een TN (CMO M236H1-L01) panel. een ander scherm waarna ik zit te kijken is de Iiyama 2409HDS-1 met een (g2g) TN panel. Hoe kan ik zien wat deze panels inhouden, wat zijn de plus/minpunten van elk panel?
darkpluisje wijzigde dit bericht 08-05-2009 16:58 (3%)
Ook al zou dat gelijk zijn, is het nog te simpel gedacht om puur de specs te gaan vergelijken. De beeldkwaliteit zal voor een deel bepaald worden door het gebruikte paneel en het is niet onwaarschijnlijk dat er verschillende merken panelen gebruikt worden en dat de beeldkwaliteit dan ook heel verschillend kan zijn. Het is overigens wel weer zo dat lang niet iedereen het verschil in beedkwaliteit daadwerkelijk ziet.quote:darkpluisje schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:56:
edit: ok zie net dat de T240 16:10 is, en de 2494 is 16:9
I'm Bigger, and Bolder, and Rougher and Tougher, in other words Sucker, there is no other.
Godfather Bodybuilding topic reeks | Mod @ http://forum.dutchbodybuilding.com
Als je die info aan mij door kan spelen (via DM of mail) zal er even een leuk tabelletje van maken voor in de TS.quote:MrJ schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:30:
Misschien een idee om de TS te updaten met de P2x70 series? Ik ben daar zelf nu wat info over het verzamelen.
naja mijn vraag kwam omdat juist de specs van de 2494 overal anders stonden. Bijna overal wel met 50.000 contrast, maar soms met 300cd/m2 en soms met 400. Ook heb ik ze gezien met precies zelfde specs als de T240, wat toch de vraag doet reizen of dat niet dezelfde panelen waren...quote:PromoX schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:18:
[...]
Ook al zou dat gelijk zijn, is het nog te simpel gedacht om puur de specs te gaan vergelijken. De beeldkwaliteit zal voor een deel bepaald worden door het gebruikte paneel en het is niet onwaarschijnlijk dat er verschillende merken panelen gebruikt worden en dat de beeldkwaliteit dan ook heel verschillend kan zijn. Het is overigens wel weer zo dat lang niet iedereen het verschil in beedkwaliteit daadwerkelijk ziet.
BlaBlaBla
Ibidem wijzigde dit bericht 21-05-2009 10:01 (17%)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben ook aan het twijfelen tussen een T240HD of een P2370HD. Ik kan echter nog niks over de P2370HD vindenquote:G-Star PIMP schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:56:
Is er iemand die enig idee heeft wanneer de P2370HD op de markt verschijnt of een prijsindicatie van dit scherm.. Ik twijfel tussen 2x T240HD of 2x P2370HD. Het scheelt 1" in grootte, verder gaat mijn voorkeur qua design uit naar de P2370HD, maar ik weet niet of deze met een redelijke prijs de markt betreed. Een ander verschil is dat de 'P' gebruik maakt van een resolutie van 1920x1080 (Full HD) en de 'T' gebruik maakt van een resolutie 1920x1200 (WUXGA).
Kan iemand mij wijze raad bieden over het bovenstaande?
ja ik twijfel ook tussen die 2 (hoewel niet de HD versies)... maar kan er nog weinig over vinden... 3cm dik scherm lijkt me wel relaxt, maar wil ook eerst weten hoe het met de kwaliteit zitquote:roelieboelie schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:47:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben ook aan het twijfelen tussen een T240HD of een P2370HD. Ik kan echter nog niks over de P2370HD vinden
foutje... als je op salland klikt zie je dat die prijs ex. btw is ... hij kost daar alsnog 174 euro...quote:Eastman schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:28:
prijs van de 2333SW is nu wel heel laag..
pricewatch: Samsung Syncmaster 2333SW foutje of?
Zelfs de ex. btw bedrag bij salland is hoger dan de pricewatch prijs..quote:darkpluisje schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:29:
[...]
foutje... als je op salland klikt zie je dat die prijs ex. btw is ... hij kost daar alsnog 174 euro...
Maar ook dat is niet veel geld voor een 23''
C00P wijzigde dit bericht 23-05-2009 23:48 (42%)
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Drum & Death
It ain't hardcore unless it's hexacore
heb je toenvallig een linkje naar die actie? want kan op de site niks vinden over de t260quote:bvk schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:53:
Gisteren een T260 gehaald bij de MM ivm hun acties. Wat een scherm zeg, heerlijk!
Ik had hiervoor een 2232bw, ook mooi, maar zeker met gamen is 26" toch wel gaaf. De hele speelwereld is meteen weer een stuk groter en daarmee realistischer.
Wel apart en vraag me af hoe het bedoeld is: Ik heb het vermoeden dat de monitor standaard op de "internet" setting staat. Geen probleem en alles ziet er verder normaal uit, alleen GoT is ineens anders met licht blauwgrijze content, waar dan quotes ineens weer in wit weergegeven wordenDe frontpage en internet ansich toont zich zoals het altijd gedaan heeft en ik niet anders ken.
Ik ga wel eens eindelijk de manual raadplegen en kijken naar de instellingen, zoals ik al meteen had moeten doen natuurlijk... Toch snap ik niet dat een nieuwe monitor er ineens voor zorgt dat een webpagina anders wordt weergegeven dan verwacht, dit wordt toch eerder door OS, browser en videodriver bepaalt dacht ik. Waar dus niets mee veranderd is... Ik heb verder nog geen enkele driver of software geinstalleerd van de monitor, het gewoon aan Windows 7 RC overgelaten, ga zo wel even alsnog de driver installen en kijken of er een verschil is.
Aan/uit "knop" is ook wel een leuke, duurde even voordat ik dát doorhad
Een hele hoop mooie spulletjes.
eddyd wijzigde dit bericht 06-06-2009 20:10 (9%)
Gigabyte DS4, E8400, Asus x1900xt, Corsair TWIN2X4096-6400C4DHX, 1x Intel X25-M, 2x Maxtor SATAII 250Gb, 1x Seagate 750 Gb
voor gamen kan je de meeste TN schermen wel gebruiken..quote:eddyd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 20:09:
Vandaag flink internet afgespeurd naar een leuke 26" van Samsung (of concurent).
Heb al 2 samsungs 19" in huis staan en die bevallen echt goed.
Maar klopt mijn conclusie dat de 26" minder presteren dan de 24"?
Extra resolutie geven de 26ers niet, maar ik dacht hoe groter hoe beter maar begin nu te twijfelen.
Is dit bij jullie ook opgevallen?
Zelf game ik graag maar, dus een gamers scherm is gewenst (maar geen pro ofzo)
greets
Eddy

5DII + 35L = ❤
Ga de maten vanavond voor je opmetenquote:Cade schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:02:
LeeJon, kan je de hoogte van het LCD paneel van de 2494HM opmeten?
Ik zit er ook aan te denken deze te halen dus ben blij om te lezen dat ie bevalt. Geen dode pixels kunnen ontdekken?
leonvw wijzigde dit bericht 09-06-2009 13:19 (10%)
5DII + 35L = ❤
Het pinnetje ter verankering kan ik bevestigenquote:Cade schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:15:
Ah thanks! Het belangrijkste voor mijzelf is ook de hoogte van het LCD paneel zelf (zonder randen van de monitor dus) maar minimale en maximale hoogte waarop de monitor ingesteld kan worden zijn ook meer dan welkom!
Ergens anders las ik dat als je het scherm op de gewenste hoogte had ingesteld dat je deze dan zou verankeren met een pin of iets dergelijks. Kan je dit bevestigen? Ik hoop dat dit inderdaad het geval is want ik heb in het verleden gezien dat dit soort in de hoogte verstelbare schermen na verloop van tijd lam worden en niet meer op de gewenste hoogte blijven staan.
Last but not least... waarom heb je voor een 16:9 scherm gekozen en niet voor 16:10? Ik neig ook heel sterk naar de 2494HM (goede reviews en gewoon een mooi ding om te zien) maar twijfel toch nog een beetje. Een 16:10 scherm heeft immers een iets hogere resolutie van 1920x1200, of zouden die 120 extra pixels in de hoogte verwaarloosbaar zijn?
5DII + 35L = ❤

5DII + 35L = ❤
Ben 10 minuten na mijn eerdere post naar de winkel gesprint en de P2370 gekocht. Was het zo zat, dat twijfelen. Heb m nu 2 dagen staan en t is een geweldig scherm. Een verademing t.o.v. mijn "kleine" 19" Nog geen moment spijt gehad van mijn impulsieve actie.quote:Wiethoofd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:20:
Je zou in de Pricewatch je eisen in kunnen vullen qua schermgrootte, budget, aansluitingen en paneel, dit aan de hand van **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? om zo tot je ultieme scherm te komen, natuurlijk wel als merk Samsung invullen als je een Samsung wilt
quote:De wereld van uw entertainment opent onmiddellijk met de geïntegreerde Digital Television-tuner (DTV) van de T series. Anders dan veel monitors kan de T series digitale tv-uitzendingen door de lucht decoderen en zonder probleemloos weergeven zonder dat u aanvullende apparatuur hoeft aan te schaffen. Met de monitor van uw pc kunt u nu uw favoriete tv-programma’s bekijken terwijl u op uw pc werkt. Dat is nog eens multitasken!
vosss wijzigde dit bericht 16-06-2009 14:54 (23%)
Het hangt van het type tuner af. Een DVB-C tuner is voor de kabel, een DVB-T tuner is voor de Ether.quote:vosss schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:50:
Ik heb een vraagje over de Samsung T260HD waar ik zo 123 niet uit kom. Wellicht dat hier iemand mij kan helpen.
Ik heb dit scherm een paar maanden geleden gekocht en ben er prima tevreden mee.
Hoewel ik de tv functie eik niet gebruik op dit moment heb ik toch voor deze en niet voor de T260 gekozen destijds, want ze waren nagenoeg net zo duur en je weet nooit of je het in de toekomst wel wilt gaan gebruiken.
Anyway, die heeft dus een TV-kanaal zegmaar en een DTV kanaal.
Ik had thuis nog geen digitale televisie, maar gewoon kabel. Als ik die aansluit heb ik tv en dat werkt goed.
Maar hoe zit het nou met dat DTV kanaal? Ik krijg volgende week digitale tv en wil eik zowel op dit scherm als op mijn tv digitale tv aansluiten. Kan dit met dit scherm zonder een extra digitaal kastje bij mijn pc te moeten plaatsen? Iemand die het weet?
=edit=
Op de site van Samsung staat het volgende waar ik ook geen wijs uit kom:
[...]
You were disconnected from EA Online (1)
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: