Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 november 2005

Heb donderdag, de update van t-mobile op me compact gezet en sindsdien kan ik geen smsjes meer versturen 8)7, Ze blijven allemaal in me postvak uit staan en ik kan zo op geen enkele manier hiervandaan verzenden. Soms pakt ie ze na 2 dagen alsnog ineens op en verzend ie ze alsnog. Iemand bekend met dit probleem??

quote:
Blowganz schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:19:
Heb donderdag, de update van t-mobile op me compact gezet en sindsdien kan ik geen smsjes meer versturen 8)7, Ze blijven allemaal in me postvak uit staan en ik kan zo op geen enkele manier hiervandaan verzenden. Soms pakt ie ze na 2 dagen alsnog ineens op en verzend ie ze alsnog. Iemand bekend met dit probleem??
Misschien ff je instellingen opnieuw instellen?
Of anders een harde reset na backup van je gegevens?
Sucses

Reg. datum: 01 november 2005

*weg* Daar hebben we http://tweakers.net aanbod voor :)

pven wijzigde dit bericht 30-11-2008 20:21 (90%)

doei
Reg. datum: 12 juli 2003

quote:
Heb je soms een backup gemaakt en weer terug gezet op je nieuwe rom?

hoi

met C en CK
Reg. datum: 05 december 2000

*weg* En daar hebben we TopicReports voor. ;)

pven wijzigde dit bericht 30-11-2008 20:21 (93%)

Ignorance is a Bliss!! (- The Matrix)

Reg. datum: 19 oktober 2005

quote:
Zelfde probleem hier. Gisteren de nieuwe ROM op de compact van mijn vriendin gezet. Die kan nu ook geen SMS'jes versturen.

I've got balls of steel..
Reg. datum: 04 maart 2006

Wat 'ook' een beetje suf is is het feit dat je je belvolume niet kan aanpassen als je wachtwoord-vergrendeling aan hebt staan. Moet je eerst vragen om momentje, wachtwoord invoeren en vervolgens aanpassen 8)7

Diegene die mij kan vertellen hoe dit handiger kan is mijn held

I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..

quote:
ferdius schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:31:
Diegene die mij kan vertellen hoe dit handiger kan is mijn held
Euhh...................................wachtwoord vergrendeling uitzetten, misschien? _/-\o_

vuurvreter1963 wijzigde dit bericht 30-11-2008 23:01 (7%)

Reg. datum: 19 oktober 2005

quote:
Via XDA de oplossing gevonden. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2979880&posted=1#post2979880 Met dit cabje en een soft reset kun je weer SMSen. ;)

FS Weldoener !
Reg. datum: 28 juli 2008

quote:
fysiootje schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:53:
[...]

Via XDA de oplossing gevonden. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2979880&posted=1#post2979880 Met dit cabje en een soft reset kun je weer SMSen. ;)
Grappig, ik heb eens gekeken wat dat cabje doet en die maakt een regkey aan of past deze aan:

HKLM\Software\OEM\UMTS"><parm name="OpMode" value="1" datatype="integer"

Ik heb KPN en daar staatn OpMode op 0 als waarde ingesteld. Ik krijg met KPN iig geen ontvangst bevestiging, ook al staat dat ingesteld. Bij T-mobile en Orange kreeg ik netjes een smsje terug dat de ontvangende partij mijn sms had ontvangen. Bij KPN lukt me dat niet. Zal die waarde eens op 1 zetten dan en nog eens testen.

EDIT: Werkt dus nog steeds niet. Anderen die KPN hebben en sms ontvangst bevestiging hebben ingeschakeld waarbij het niet werkt ?

Thnx voor de link iig....Mag wel in de faq opgenomen worden.

MRELynx wijzigde dit bericht 30-11-2008 23:08 (6%)

Reg. datum: 08 februari 2005

quote:
nbch schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:45:
[...]

Ik ben ook niet direct van plan om een originele houder te kopen. Door de verhalen in de diverse topics hier over houders die de folie op de onderste toetsen los laat zitten en het erg warm worden van het toestel bij gebruik van gps leek het me echter wel een praktische houder: geen probleem met de folie en veel 'ventilatiegaten'. Dit heb ik op ebay gevonden, volgens de verkoper is de lader 1 ampere, alleen weet ik niet wat een originele HTC lader doet.

Succes met je zoektocht, ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Alhoewel mij onduidelijk is hoeveel de verzendkosten nou zijn is het wel een mooie comboaanbieding (~¤20 euro). Ik ga nog ff rondkijken, laat ajb weten als jij het daadwerkelijk besteld dan wel binnen hebt :)

Zend Certified Engineer

quote:
MRELynx schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:02:
[...]

Grappig, ik heb eens gekeken wat dat cabje doet en die maakt een regkey aan of past deze aan:

HKLM\Software\OEM\UMTS"><parm name="OpMode" value="1" datatype="integer"

Ik heb KPN en daar staatn OpMode op 0 als waarde ingesteld. Ik krijg met KPN iig geen ontvangst bevestiging, ook al staat dat ingesteld. Bij T-mobile en Orange kreeg ik netjes een smsje terug dat de ontvangende partij mijn sms had ontvangen. Bij KPN lukt me dat niet. Zal die waarde eens op 1 zetten dan en nog eens testen.

EDIT: Werkt dus nog steeds niet. Anderen die KPN hebben en sms ontvangst bevestiging hebben ingeschakeld waarbij het niet werkt ?

Thnx voor de link iig....Mag wel in de faq opgenomen worden.
Volgens mij biedt KPN die dienst niet (ontvangst bevestiging). Kon het ook altijd aanzetten bij mijn oudere Nokia's, maar bij allen kreeg ik niets. Zelfde toestel met andere provider werkte wel...

kwakkie wijzigde dit bericht 01-12-2008 00:51 (0%)
Reden: ticvautje

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
bing69 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:43:
[...]

precies, de RUU_Diamond_Vodafone_NL_1.97.172.4_Radio_Signed_Diamond_52.44.25.24_1.08.25.08_Ship.exe rom
En ... waar vind jij die?

Que?
Reg. datum: 10 september 2004

quote:
Iets verder teruglezen, dan had je 'm gevonden.

Hier nogmaals: http://forum.pocketinfo.n...-uk-rom-3.html#post651619

Ya pues!

Failure is no option!
Reg. datum: 16 augustus 2000

quote:
Anton Rongen schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:25:
Ik kan geen videogesprek aanvangen.. volgens Telfort zou dit een bekend iets zijn met de Diamond en moest ik maar contact opnemen met de fabrikant.
Zijn er meer mensen die ism Telfort dit probleem hebben?

Reg. datum: 15 december 2000

quote:
Mocht je hem daar nier meer kunnen vinden dan laat het maar even weten, voor de maker van mijn favoriete programma kan ik wel iets regelen!!!

Bing

Reg. datum: 03 maart 2004

quote:
bing69 schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:37:
[...]

Mocht je hem daar nier meer kunnen vinden dan laat het maar even weten, voor de maker van mijn favoriete programma kan ik wel iets regelen!!!
Ik ben de link tegengekomen, maar ik heb een username en wachtwoord nodig?
Wat meot je hier invullen?

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
bing69 schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:37:
[...]

Haha thanx, is niet nodig :) Ik moest idd iets verder teruglezen, maar het werkt nog. Daarnaast had ik de ROM zelf al via het reparatiecentrum gekregen, maar het is toch handig een officiele versie te hebben. Nu alleen de telefoon nog, die weer bij reparatie ligt ... :S

Reg. datum: 08 november 2008

quote:
kwakkie schreef op maandag 01 december 2008 @ 00:27:
[...]

Volgens mij biedt KPN die dienst niet (ontvangst bevestiging). Kon het ook altijd aanzetten bij mijn oudere Nokia's, maar bij allen kreeg ik niets. Zelfde toestel met andere provider werkte wel...
Even op knp.com rondgekeken en daar kwam ik het volgende tegen:
"Sms, afleverrapport ontvangen

Vraag
Kan ik een afleverrapport ontvangen na het versturen van een sms-bericht?

Antwoord
Wil je een afleverrapport ontvangen van een sms'je? Zet *0# vóór het sms-bericht dat je wilt versturen.
Deze dienst is gratis. Let op: wil je van meerdere sms'jes een afleverrapport, dan dien je vóór elk sms'je de code *0# te plaatsen."

Reg. datum: 15 december 2000

quote:
donker11 schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:23:
[...]

Ik ben de link tegengekomen, maar ik heb een username en wachtwoord nodig?
Wat meot je hier invullen?
volgens mij vodafone

Bing

Reg. datum: 03 maart 2004

quote:
Dit deed het hem. bedankt

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Kon mijn vraag niet in de FAQ vinden, maar zal vast al eens voorbij zijn gekomen:

Hoe kan ik de knopjes die aan de standaard headset zitten uitschakelen? Word er een beetje gek van om tijdens het fietsen perongeluk mensen op te bellen.

Yarrr!!!
Reg. datum: 30 maart 2002

quote:
Wake Up on New SMS --> HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL : DisableSMSWakeUpEvent <-- set to "1" by default. Change value to "0"
Dit doet precies wat het zegt, maar niet wat ik wil. De telefoon komt nu uit standby bij een SMS, maar ik hoor nog steeds geen geluid, en trillen werkt ook niet. Iemand een idee?

It takes one to know one...

Reg. datum: 08 november 2008

quote:
Dubbeldrank schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:37:
[...]

Dit doet precies wat het zegt, maar niet wat ik wil. De telefoon komt nu uit standby bij een SMS, maar ik hoor nog steeds geen geluid, en trillen werkt ook niet. Iemand een idee?
Start --> Settings --> Sounds & Notifications --> Tabblad Notifications
Bij Event kiezen voor Messaging: New text message
Hier kun je het geluid aanzetten, kiezen of het bericht direct moet worden weergegeven, of het lampje van de enter-knop moet oplichten en of 'ie moet trillen.

Reg. datum: 08 februari 2005

quote:
MOAW schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:52:
Kon mijn vraag niet in de FAQ vinden, maar zal vast al eens voorbij zijn gekomen:

Hoe kan ik de knopjes die aan de standaard headset zitten uitschakelen? Word er een beetje gek van om tijdens het fietsen perongeluk mensen op te bellen.
Volgens mij is het eerder langsgekomen en was de conclusie dat het niet mogelijk was om de standaard headset te locken. De uitgebreidere versie (RC E100) kan ik van harte bij je aanbevelen: meer knoppen, mogelijkheid om te locken en om je eigen dopjes in te pluggen.

//edit:
Uiteraard houd niets je tegen om het ding open te maken en de contactjes van het knopje te slopen ;)

Neok_ wijzigde dit bericht 01-12-2008 19:56 (8%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: