Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 43 44 45 46 last

Nieuw Topic
PSN ID: Nohead
Reg. datum: 05 oktober 2001

Sinds een paar dagen heb ik een raar probleem met mijn Diamond. Als ik soms een SMS ontvang dan blijft het trillen. Telefoon werkt nog normaal maar stopt gewoon niet met trillen. Moet het gewoon aan/uit zetten om het op te lossen. Zijn er meerdere mensen die dit ook hebben en wellicht een oplossing weten?

Beetje vreemd zo iedere keer softresetten na ontvangst van sms

Asus A6VA | Q6600 | Asus P5KC | 2 x 1Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D40 | HTC Diamond

Reg. datum: 24 oktober 2003

ik vind de t-mobile 1.93 erg sloom, wel handig is de MyFaves tab, weet iemand hoe je die er uit zou kunnen halen?

Reg. datum: 03 februari 2005

quote:
Heppieboeddah schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:21:
Die radio kan je zo zonder meer flashen. Geen enkel probleem. Misschien dat je dan ook wat beter bereik hebt in dat dorp van je.. :)
Lol, misschien dat 't helpt idd ;)
Klein vraagje; er zit een .exe en een .nbh in de zip die ik gedownload heb. Hoe werkt dit precies? Alvast bedankt!

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 28 februari 2007

quote:
bounzer schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:00:
[...]

Lol, misschien dat 't helpt idd ;)
Klein vraagje; er zit een .exe en een .nbh in de zip die ik gedownload heb. Hoe werkt dit precies? Alvast bedankt!
Het werkt net zo als een rom-update. Je toestel aan je pc hangen met AS en dan op de RUU.exe klikken en dan wachten tot dat ie weer klaar is.

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40

FS Weldoener !
Reg. datum: 28 juli 2008

quote:
Heppieboeddah schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:13:
[...]

Met een 'oude' niet u-sim heb je ook geen H! En poster geeft aan dat hij die wel heeft op zijn werk. Blijkbaar heeft hij thuis in zijn gebied dus geen 3G/Umts dekking.
Euh dit is niet waar hoor. Ik had tot eind oktober een oude Dutchtone simkaart van december 2000. Toen ik overging naar het T-Mobile netwerk, stond er netjes een H in beeld bij mij in beeld. Voor de gein toen eens een download getest van een paar MB en dat ging echt wel met HSDPA snelheid. Ook het syncen van mijn contactpersonen en email ging binnen een paar tellen.

Hoe beviel die Radio v1.00.25.BS14 eigenlijk ? En qua accu verbruik ?

MRELynx wijzigde dit bericht 21-11-2008 13:36 (5%)

FS Weldoener !

Grrr. Ik had mijn TD dus opgestuurd naar HTC en die werd dus door Eurotwice gerepareerd. Kijk ik bij de status op de htc tracking site, krijg ik dit:

Status: Closed
Service Type: Repair
Service Model: C1-Repair Only
Problem Type: Others
Failure Description: No fault found

WTF is dat ? No fault found ? Ik kreeg toch echt continu een foutmelding en mijn scherm bleef zwart. Als ze dat ding niet gefixed hebben of hebben omgeruild, dan zit ik dus nog steeds met een voor 70% niet werkende TD. Heb hem eind juli gekocht, dus KPN zal waarschijnlijk geen nieuwe leveren. Wat te doen ?

quote:
MRELynx schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:32:
[...]

Euh dit is niet waar hoor. Ik had tot eind oktober een oude Dutchtone simkaart van december 2000. Toen ik overging naar het T-Mobile netwerk, stond er netjes een H in beeld bij mij in beeld. Voor de gein toen eens een download getest van een paar MB en dat ging echt wel met HSDPA snelheid. Ook het syncen van mijn contactpersonen en email ging binnen een paar tellen.
Kan je na gaan hoe verschillend dat is! Op mijn andere toestel, moest ik bij T-mobile dus wel mijn sim omruilen.
quote:
Hoe beviel die Radio v1.00.25.BS14 eigenlijk ? En qua accu verbruik ?
Beviel eigenlijk prima. Geen echte problemen mee ondervonden. Ook niet met verbruik. Heb nu even die 1.00.25.16 erop gezet. Eens kijken of die nog beter is..zo blijf je prutsen..
quote:
MRELynx schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:47:
...
Heb hem eind juli gekocht, dus KPN zal waarschijnlijk geen nieuwe leveren. Wat te doen ?
Zou even rustig wachten tot je m weer in huis hebt. Mocht ie dan dezelfde problemen nog hebben, dan zou ik het toch nog even via de KPN-shop proberen.

Heppieboeddah wijzigde dit bericht 21-11-2008 14:12 (17%)

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40

FS Weldoener !

Ok, thnx ga ik volgende week die radio ook eens proberen....

Hmm ja loop wat op de feiten vooruit. Eerst maar eens testen of dat ding nog steeds dezelfde kuren heeft. Maar goed die htc tracking site zegt me genoeg. Ik wil gewoon een goed produkt....

Reg. datum: 12 december 2003

Ik heb een HTC Diamond van T-mobile. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is het accuklepje van een andere kleur + dat er T-mobile op staat. Nu wil ik een orgineel HTC Diamond klepje hebben. Past dat? En waar kun je die krijgen?

Reg. datum: 24 oktober 2003

quote:
Moreno schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:00:
Ik heb een HTC Diamond van T-mobile. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is het accuklepje van een andere kleur + dat er T-mobile op staat. Nu wil ik een orgineel HTC Diamond klepje hebben. Past dat? En waar kun je die krijgen?
Nee dit past niet, de MDA heeft een rondere onder en bovenkant

quote:
Heppieboeddah schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:10:
Heb nu even die 1.00.25.16 erop gezet. Eens kijken of die nog beter is..zo blijf je prutsen..
Kan je die eventueel online zetten? als die betere resultaten geeft dan de 1.00.25.05 ?
En kan je die er gewoon over de bestaande heen instaleren?

Dan kan ik daar mee prutsen :9

Reg. datum: 11 augustus 2003

Even een vraagje over de HTC Diamond, ik ben naar diverse belshops geweest (waaronder belcompany), en allen beweren dat de Diamond niet geleverd word met Tomtom(7). Maar ik heb volgens mij ergens geleze (kan niet meer vinden waar) dat de Diamond juist wel met Tomtom7 geleverd zou worden.

Kan iemand dit bevestigen en eventueel vertellen waar ik hem wel met tomtom7 kan halen ?

You catch me? No you wont
Reg. datum: 26 september 2005

quote:
bones2 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:41:
Even een vraagje over de HTC Diamond, ik ben naar diverse belshops geweest (waaronder belcompany), en allen beweren dat de Diamond niet geleverd word met Tomtom(7). Maar ik heb volgens mij ergens geleze (kan niet meer vinden waar) dat de Diamond juist wel met Tomtom7 geleverd zou worden.

Kan iemand dit bevestigen en eventueel vertellen waar ik hem wel met tomtom7 kan halen ?
Niet. Alleen de touch pro wordt geleverd met tomtom7 volgens mij. Stond ooit bij nieuws op de forntpage

There is nothing that a kick in the balls or pressing the reset button won't solve |||||| Some days, nothing goes left

quote:
bones2 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:41:

Als het met TomTom wordt geleverd (Vodafone) is het een trial versie waarbij je gratis een map kan downloaden van bijv je woonplaats. Dus als je TomTom wilt gebruiken, dan heb je daar niet heel veel aan, tenzij je voor de hoofdprijs gaat.

Dan kun beter ff creatief zoeken met Google of in de nieuwsgroepen.
IGO 2008 is ook een hele mooie.

Sucses met je keuze en eventuele aanschaf.

quote:
vuurvreter1963 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:30:
[...]

Kan je die eventueel online zetten? als die betere resultaten geeft dan de 1.00.25.05 ?

Alle beschikbare radio's kan je hier vinden. Radio's kan je zonder meer vervangen. Uiteraard moet je wel de beruchte Hspl hebben.. :>

quote:
vuurvreter1963 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:30:
[...]

klikklik naar Rapidshare ;-)
edit: Heppieboeddah was me voor ;)

bounzer wijzigde dit bericht 21-11-2008 16:18 (4%)

quote:
Heppieboeddah schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:17:
Uiteraard moet je wel de beruchte Hspl hebben.. :>
Ik heb nog nooit iets met Hspl gedaan, wel veel over gelezen trouwens. Ik kan dus niet zomaar die Radio gaan flashen? Ik moet dus dat Hspl hebben...

quote:
bounzer schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:20:
[...]

Ik heb nog nooit iets met Hspl gedaan, wel veel over gelezen trouwens. Ik kan dus niet zomaar die Radio gaan flashen? Ik moet dus dat Hspl hebben...
Daar sluit ik me bij aan, ik heb de orginele HTC 1.93 rom, welke Hspl moet je dan hebben?

Reg. datum: 19 augustus 2008

So do I. Ik heb ook de originele HTC Rom (1.93.404.1 NLD)

een wijze uil is ook als uilskuiken begonnen...

Reg. datum: 07 augustus 2008

quote:
vuurvreter1963 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:03:
[...]
Dus als je TomTom wilt gebruiken, dan heb je daar niet heel veel aan, tenzij je voor de hoofdprijs gaat.

Dan kun beter ff creatief zoeken met Google of in de nieuwsgroepen.
IGO 2008 is ook een hele mooie.
Inderdaad, heb sinds gisteren ook iGo 2008 erop. Werkt erg mooi, beter dan Tomtom vind ik.

quote:
Zjoske1978 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:30:
[...]

Inderdaad, heb sinds gisteren ook iGo 2008 erop. Werkt erg mooi, beter dan Tomtom vind ik.
Is die TMC functie ook te gebruiken op de Diamand?

doei
Reg. datum: 12 juli 2003

quote:
vuurvreter1963 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:07:
[...]

Is die TMC functie ook te gebruiken op de Diamand?
Nee.

hoi

There is no spoon
Reg. datum: 10 november 2003

zoals het eruit ziet moet ik mijn T-mobile MDA IV terug gaan sturen voor reparatie :(
Bluetooth en Wifi kan ik niet meer aanzetten (tenzij direct na een hard-reset en zelfs dan stop bt ermee na een tijdje).

Nou heb ik de laatste rom update van T-mobile op de snelle manier geinstalleerd (nbh naar geheugen kopieren etc. want ik heb geen windows PC) wat betekend dat mijn niet originele HSPL er nog op staat (voor de alternatieve roms die ik liever gebruik).

Moet ik die HSPL nu ook weer origineel maken voor ik hem opstuur of maakt dat niks uit voor garantie ?

En zoja, als ik de update uitvoer via de officiele manier (windows pc zoeken en de installatie zo helemaal uitvoeren) wordt dan ook de HSPL weer teruggezet of moet ik die los van xda halen ?

Laatste vraagje dan :) , als ik die HSPL van xda haal maakt het niet uit welke versie ?
(geen idee welke ik origineel van T-mobile had)

tismij wijzigde dit bericht 23-11-2008 11:25 (9%)
Reden: foutje

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Heppieboeddah schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:21:
[...]

Wat had je er mee gedaan, dat ie terug moest? En verder ben ik ook benieuwd naar die 1.97 van Vodafone. 1.97 klinkt wel erg exotisch.. :*) Misschien zou je dan een rom-dump kunnen doen en m op 4shared of rapid kunnen zetten? Ik ben altijd in voor wat nieuws..
Hij at geen SIM-kaarten meer. Continu de melding geen SIM aanwezig, plaats SIM kaart. Ik had hem via het olipro programmatje op XDA ge-SIM-unlocked, en dus kon ik zowel Vodafone als T-Mobile kaartjes proberen: allemaal las-ie ze niet.
Er is een onderdeel vervangen staat op de website van het reparatiebedrijf, en dus een nieuwe software versie erop gezet. Dumpen op internet doe ik niet zomaar, volgens mij is dat een goed stuk copyright schending namelijk, maar ik verwacht dat Vodafone zelf ook wel met deze update komt binnenkort, en dat-ie dan echt wel overal te downloaden is. Ik weet overigens nog niet zeker of dat allemaal klopt, aangezien de telefoon nog in de winkel ligt en ik morgen pas tijd heb m te halen ;)
quote:
tismij schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:55:
zoals het eruit ziet moet ik mijn T-mobile MDA IV terug gaan sturen voor reparatie :(
Bluetooth en Wifi kan ik niet meer aanzetten (tenzij direct na een hard-reset en zelfs dan stop bt ermee na een tijdje).

Nou heb ik de laatste rom update van T-mobile op de snelle manier geinstalleerd (nbh naar geheugen kopieren etc. want ik heb geen windows PC) wat betekend dat mijn niet originele HSPL er nog op staat (voor de alternatieve roms die ik liever gebruik).

Moet ik die HSPL nu ook weer origineel maken voor ik hem opstuur of maakt dat niks uit voor garantie ?

En zoja, als ik de update uitvoer via de officiele manier (windows pc zoeken en de installatie zo helemaal uitvoeren) wordt dan ook de HSPL weer teruggezet of moet ik die los van xda halen ?

Laatste vraagje dan :) , als ik die HSPL van xda haal maakt het niet uit welke versie ?
(geen idee welke ik origineel van T-mobile had)
Hoe heb je hem geflashed precies? Door de nhb van een alternatieve ROM (bv SwiftBlade) op de interne storage card te zetten, en dan? Heb je de HardSPL vervangen om dat voor elkaar te krijgen?

Als je hem opstart in de bootloader (volume-knop naar beneden & reset indrukken), die met die drie kleurtjes, zie je wat voor SPL versie erop staat. Het is wel degelijk aan te raden de originele SPL erop terug te flashen (nádat je de originele ROM, Radio, en vergeet m niet, de splash screen terug geflashed te hebben). Ik heb op XDA wel verhalen gelezen van garantiegevallen van een kapot geblazen USB poort door de autolader (starten terwijl de Touch Diamond aangesloten is op zo'n oplaad-ding, dan krijgt ie een stoot stroom!), en dat-ie m opgestuurt heeft zonder de SPL terug te zetten (kon niet meer, de USB poort was immers opgeblazen). Dit is duidelijk een hardware probleem, maar toch wouden ze hem niet helpen omdat er een andere SPL versie op stond!

Welke versie T-Mobile erop had staan? Even rondschreeuwen hier met die vraag en dan die versie er weer terug opzetten dus! :)

Reg. datum: 26 augustus 2008

Beste mensen,

Ik heb vandaag viavia IGO 8 kunnen krijgen. Na lange tijd van TomTom6, wil ik wel eens wat anders.
Echter heb ik een probleem met het installeren van IGO8.
Ik bezit naast mijn HTC TD ook nog een PDA van HP (ik weet type zo ff niet).
Ik heb IGO8 netjes op de SD kaart gezet van de HP en IGO8 werkt prima, superprogramma.
Als ik dezelfde mappen op het interne geheugen van de HTC zet en daanra installeer. Lijkt het net of het programma geinstalleerd wordt, maar vervolgens gaat ie niet verder. De balk wordt 100% maar daarna gebeurd er niet. Als je bij programma's op het IGO8 icoontje klikt, lijkt er iets te gebeuren maar er wordt niks opgestart.
Iemand bekend met dit probleem?
Het lijkt mij gewoon te moeten doen, aangezien hij het op mijn HP PDA ook doet.

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 43 44 45 46 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: