Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 12:13
Sinds ik geupgrade heb naar de nieuwe firmware heb ik behoorlijk problemen om een GPS verbinding te krijgen en te houden. Meer mensen hier last van?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
TonyB schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:33:
Sinds ik geupgrade heb naar de nieuwe firmware heb ik behoorlijk problemen om een GPS verbinding te krijgen en te houden. Meer mensen hier last van?
De Assisted GPS server lijkt niet meer te zijn ingevuld en aangezien de chipset Bagger is kost het verkrijgen van een fix nogal wat problemen.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Laatst online: 09-06 12:13
Het is niet alleen het krijgen van een fix merkte ik, maar ik verlies 'm ook regelmatig tijdens het rijden. Erg irritant. Daarnaast werd ik op een gegeven moment door Sygic gewaarschuwd dat ik 246 km/h reed, terwijl ik in de file stond... M'n GPS is behoorlijk vaak de weg kwijt nu.

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308281

hey allemaal,

ik ben van plan een nieuwe gsm te kopen. Ik dacht eerst aan de gloednieuwe nokia E52
maar deze E66 is ook wel een tof model.
Grootste verschil dat ik op het eerste zicht zie is de batterij. Maar elke 2 dagen opladen is geen probleem voor mij.
Wat ik niet goed kan inschatten, is het verschil tussen OS van E52 en E66.
E52 = OS 6.3 S60 3rd edition
E66 = OS 6.2 S60 1st edition

klopt dit?
En kan ik die van de E66 upgraden naar edite 3?
(blijkbaar zou editie 3 veel verbeteringen hebben omtrent batterij levensduur en werksnelheid?)

Alvast bedankt voor eventuele reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 308281 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:34:
hey allemaal,
Wat ik niet goed kan inschatten, is het verschil tussen OS van E52 en E66.
klopt dit?

En kan ik die van de E66 upgraden naar edite 3?
(blijkbaar zou editie 3 veel verbeteringen hebben omtrent batterij levensduur en werksnelheid?)
Het verschil in OS is dat E66 op Feature Pack 1 (FP1) draait en de E52 op Feature Pack 2 (FP2). FP2 is iets nieuwer en biedt daarnaast iets meer functionaliteit. Echter de E66 en E71 hebben wel een paar zaken meegekregen die eigenlijk exclusief bij FP2 horen, zoals het snel kunnen bellen vanuit het Active Standby-scherm. Meer daarover kun je lezen in deze review: http://www.gsmarena.com/nokia_e66-review-274p4.php

Daarnaast is FP2 sneller en biedt het een beter energieverbruik. Let wel, de E52 is gewoon sneller want hij heeft een 600MHz processor tegen 369MHz van de E66.

Je kunt de E66 niet updaten naar FP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks Cadezo
ik zie je ook veel op het E52/E55 forum

voor mijn keuze omtrent een E52 of een E66 kan ik dan misschien beter eens gaan kijken wat de grootste verschillen zijn tussen FP1 en FP2 van symbian S60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315781

Hallo,

Ik heb een probleem!
Wanneer ik een bericht krijg van iemand die in mijn contactpersonen-lijst staat,
word deze niet weergegeven bovenaan het bericht, maar gewoon het nummer.
Dit is lastig, want dan moet ik altijd mijn hele contactlijst afzoeken van wie het bericht komt.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

Anoniem: 315781 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:26:
Hallo,

Ik heb een probleem!
Wanneer ik een bericht krijg van iemand die in mijn contactpersonen-lijst staat,
word deze niet weergegeven bovenaan het bericht, maar gewoon het nummer.
Dit is lastig, want dan moet ik altijd mijn hele contactlijst afzoeken van wie het bericht komt.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt voor jullie reacties :)
zit blijkbaar in de firmware FluffyVinnie
zie ook deze nokia support discussion topic:
http://discussions.europe...=by_date_ascending&page=1

Ziet er niet goed uit eerlijk gezegd :/
Als iemand hier een oplossing voor heeft.... ik zou het ook graag weten.
Zelf heb ik de E66 nog niet, maar het ligt dus niet aan het toestel, wel aan symbian S60 blijkbaar (ook niet aan S40 en anderen)

laatste post nog gelezen: blijkbaar heeft de combinatie met de provider er ook iets mee te maken.
Welke provider heb je FluffyVinnie ?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 308281 op 27-08-2009 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:05

Damian

Insane Obtrusion

Iemand die geprobeerd heeft de product code te veranderen van een E66?

Als dit niet mag op het forum hoor ik het wel ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:22

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb het probleem dat het geluidsknopje om het geluid omhoog te doen nu erin blijft hangen. Ik probeerde die eruit te wippen en toen had ik het knopje in mijn handen. Terug erin gedaan maar hij blijft scheef zitten en gaat vaak ook weer hangen. Kan ik hier nog iets mee of?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Christiano007 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:59:
Ik heb het probleem dat het geluidsknopje om het geluid omhoog te doen nu erin blijft hangen. Ik probeerde die eruit te wippen en toen had ik het knopje in mijn handen. Terug erin gedaan maar hij blijft scheef zitten en gaat vaak ook weer hangen. Kan ik hier nog iets mee of?
Heb ik ook gehad, lijkt een fout te zijn bij een aantal E66 toestellen. Voordeel van de E66 is dat je zelf het nodige kunt vervangen. Onderdeel kun je gewoon bestellen en er inklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

vbmot schreef op woensdag 02 september 2009 @ 01:00:
[...]

Heb ik ook gehad, lijkt een fout te zijn bij een aantal E66 toestellen. Voordeel van de E66 is dat je zelf het nodige kunt vervangen. Onderdeel kun je gewoon bestellen en er inklikken.
Enig idee waar ik dat kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262019

Het is mij nog steeds niet gelukt om te printen vanaf mijn E66.
Daarom nogmaals de vraag?
- Is het mogelijk om te printen via mijn draadloos thuisnetwerk?
Een printer is aangesloten op één van de PC's in het netwerk.
Deze printer is gedeeld. De andere PC's in het netwerk printen ook via deze netwerkprinter.
Kan ik met de E66 deze printer benaderren?
Ik heb al een paar instellingen geprobeerd, maar kom er niet uit.
Bijv. hoe moet ik de "drager' instellen? wat is 'LPR' of 'Socket/HPJetdirect'?
Wat moet ik bij 'Host' instellen?

Wie kan wel printen met zijn E66? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Damian schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:56:
Iemand die geprobeerd heeft de product code te veranderen van een E66?

Als dit niet mag op het forum hoor ik het wel ;)
Ja dat lukt.
Ik heb een E66 gekocht die uit polen blijkt te komen en die heeft nu de productcode voor NL.

Vmu

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Vmu schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:57:
[...]

Ja dat lukt.
Ik heb een E66 gekocht die uit polen blijkt te komen en die heeft nu de productcode voor NL.
Het is mij ondertussen ook gelukt ;)

• vbmot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Laatst online: 20-04 22:08
Christiano007 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:59:
Hmm, ik heb midden augustus mijn E66 gekocht en had hetzelfde verhaal. Het volume omhoog knopje werkte pas als ik er hard op duw. Terug naar de winkel en ze gingen telefoon opsturen naar Nokia. Vandaag (heeft even geduurd) zit die terug in de bus. Volgens bijgeleverde papieren is het mechanisme vervangen, maar met het resultaat dat het knopje nu nog slechter werkt.
Dat wordt morgen terug naar de winkel om ofwel terug te geven in garantie, ofwel om geld terug te vragen. Dat zie ik wel als ik morgen in de winkel sta.

Om zelf nog geld uit te geven om het knopje te vervangen terwijl gsm amper maand oud is, heb ik geen zin in.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Jump schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 21:34:
[...]

Hmm, ik heb midden augustus mijn E66 gekocht en had hetzelfde verhaal. Het volume omhoog knopje werkte pas als ik er hard op duw. Terug naar de winkel en ze gingen telefoon opsturen naar Nokia. Vandaag (heeft even geduurd) zit die terug in de bus. Volgens bijgeleverde papieren is het mechanisme vervangen, maar met het resultaat dat het knopje nu nog slechter werkt.
Dat wordt morgen terug naar de winkel om ofwel terug te geven in garantie, ofwel om geld terug te vragen. Dat zie ik wel als ik morgen in de winkel sta.

Om zelf nog geld uit te geven om het knopje te vervangen terwijl gsm amper maand oud is, heb ik geen zin in.
Die van mij is al een stukje ouder, begrijp dat je geen geld gaat uitgeven terwijl je amper te telefoon hebt.

Ik heb de side key binnen, zijn alle 3 de knoppen voor 10,50 incl verzenden , alleen zitten ze dus aan elkaar met plastic. Moet ik nu de hele reeks van de telefoon eruit slopen of kan ik gewoon alleen het knopje eraf halen en die vervangen?

Nou ik heb gewoon alle knopjes eraf gehaald, maar het probleem lijkt meer bij de bovenste volumeknop zélf te zitten ipv het knopje waar je het indrukt. De middelste en volume naar beneden hebben een echte klik, de bovenste volumeknop moet je echt met je nagel indrukken :(

[ Voor 10% gewijzigd door Christiano007 op 05-09-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Laatst online: 20-04 22:08
Christiano007 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:33:
[...]

Die van mij is al een stukje ouder, begrijp dat je geen geld gaat uitgeven terwijl je amper te telefoon hebt.

Ik heb de side key binnen, zijn alle 3 de knoppen voor 10,50 incl verzenden , alleen zitten ze dus aan elkaar met plastic. Moet ik nu de hele reeks van de telefoon eruit slopen of kan ik gewoon alleen het knopje eraf halen en die vervangen?

Nou ik heb gewoon alle knopjes eraf gehaald, maar het probleem lijkt meer bij de bovenste volumeknop zélf te zitten ipv het knopje waar je het indrukt. De middelste en volume naar beneden hebben een echte klik, de bovenste volumeknop moet je echt met je nagel indrukken :(
Inderdaad, en als je de telefoon voor je hebt en je probeert dan lukt dat 'vlotjes'. Maar probeer maar eens dat knopje in te drukken als je aan het bellen bent, dat lukt bijna niet.

Edit: toestel terug binnengestoken. Aangezien zij zelf niet mogen ruilen, enkel van Nokia uit, ben ik het minstens weer voor twee weken kwijt :{

[ Voor 7% gewijzigd door Jump op 05-09-2009 17:23 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb vorige week de software een update gegeven - werd melding van gemaakt - via de software updater, maar nu start het kreng niet meer op. Als ik op het 'aan' knopje druk is het toetsenbord wel verlicht, het toestel zelf trilt ook even, maar geen beeld. Na een seconde of 20 schakelt het apparaat weer helemaal uit.

Iemand enig idee? Google kan er niets over vinden, ook niet op de Nokia fora.

Thanks.

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 15:09
Vorige week m'n LCD gecrackt, kon gelukkig via Marktplaats snel een vervanger vinden. Scheelt nogal, ben nu voor twee tientjes klaar ipv opsturen naar nokia + veel geld + veel tijd, dus das mooi.

Meteen de software van 200.21.118 -> 300.21.012 bijgewerkt. So far, so good.

Wat me wel opvalt is dat m'n bluetooth headset (Jabra 2020) best stoort als ik bel via wifi. Ik moet nog even testen of 't ook gebeurt als ik "gewoon" bel; misschien is 't de combinatie van wifi + BT die de storing veroorzaakt. De headset zelf is wel goed, want via BT op de PC klinkt 'ie prima en muziek luisteren werkt (voor zover dat kan met zo'n ding) ook storingvrij.

Toen m'n E66 kapot ging heb ik ook oogluikend zitten kijken naar een E52. Betere batterij en FP2 vind ik toch wel aardig. Misschien maar zo'n toestel kopen als 'ie wat goedkoper wordt. MP heeft 'r één voor 185,-, op zich niet veel maar ze zullen begin volgend jaar flink goedkoper zijn..

Tot slot een korte vraag: Wie heeft er andere accu's dan de standaard 1000 mAh gevonden voor de E66? (met meer juice dus)

[ Voor 6% gewijzigd door ascent op 10-09-2009 11:58 . Reden: Vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ben bij het Nokia care center geweest: moederbordje naar de klote. Inspectie + vervangen 1100$HK, ongeveer 110 euro.

Hun advies: doe nooit een software update zelf maar laat het door Nokia doen, dan is er wel garantie.

Haal die software-updater dus maar van je PC. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Klote zeg! mja, ergens kan ik me moeilijk voorstellen dat Nokia een tool geeft om 't de klanten zelf te laten doen die onder sommige omstandigheden je mobo fried? Zou 't niet zo kunnen zijn dat er al eerder iets met 't toestel was ofzo? Sucks echt big-time man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hmmm.. Met de nieuwe firmware krijg ik ook de clock niet meer zichtbaar in standby/powersave mode. Heb breathing light al uitgezet, de gewone blink notificatie ook, mag allemaal niet helpen. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
ascent schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:40:
Klote zeg! mja, ergens kan ik me moeilijk voorstellen dat Nokia een tool geeft om 't de klanten zelf te laten doen die onder sommige omstandigheden je mobo fried? Zou 't niet zo kunnen zijn dat er al eerder iets met 't toestel was ofzo? Sucks echt big-time man.
Voorzover ik weet was er niets mis - sterker nog, weet ik wel zeker.
Alles deed het, de softwareupdater gaf aan dat er een nieuwe versie is, dus meteen enthousiast een backup gemaakt, de batterij opgeladen (alles wat Nokia voorschijft) en het programma zijn gang laten gaan. Updaten was klaar, telefoon moest opnieuw opstarten, maar daar bleef het bij. Trillen, toetsen lichten op, en weer uit.

Heb iets meer info gekregen, weet niet of het klopt, maar omdat ik het toestel in Nederland heb gekocht schijnt er een andere chipset in te zitten dan in Azie (waarom geeft men dan het advies om de upgrade te doen?). Voorzover ik weet is het enige verschil tussen de regios de beschikbare talen. Heb een paar maanden geleden hier een N86 8MP gekocht, krijg ik daar hetzelfde gekloot mee in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey allemaal... ben (na tijdje zoeken) nu ook trotse eigenaar van een E66 :)
zeker nog vanalles te leren en onderzoeken, maar wat ik al helemaal niet kan vinden, is het gebruik van smileys in sms-jes. Ik moet gewoon de simpele hebben ;-)

Welk is de eenvoudigste manier om toch een basis-set van smileys op E66 in standaard sms te gebruiken?

**edit**
ah ja... en hoe kan je geinstalleerde themes (.sis files) terug verwijderen van je gsm?
had iets gevonden om dit te doen via: menu / instrumenten / app.beh. / en daar selecteren en verwijderen.
Maar in die app.beh. bij mij staat niet in ... daar staat: (geen serverprofielen gedefinieerd)

iemand enig idee?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 308281 op 14-09-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Smileys heb ik opgelost mbv templates.. die zakelijke toestellen voorzien vziw niet echt in een makkelijke smiley-optie.

Na reinstall van m'n firmware ben ik bij applications m'n links naar facebook, youtube en flickr kwijt.. met 'zoeken' staan ze er wel bij, ik kan ze ook wel opstarten en ze staan ook wel inde log van de applicatiemanager, maar hoe krijg ik de links weer terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok asc366
best solution yet ... die templates.
Maar dan moet ik nog steeds in mijn sms-bericht kiezen voor: opties / invoegen / sjabloon / en daar mijn smileyke

Vroeger kon ik gewoon 3 puntjes intippen... en dan in de T9 mogelijkheden browsen naar mijn smileys
zoiets ook niet mogelijk? :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Anoniem: 308281 schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:40:

**edit**
ah ja... en hoe kan je geinstalleerde themes (.sis files) terug verwijderen van je gsm?
had iets gevonden om dit te doen via: menu / instrumenten / app.beh. / en daar selecteren en verwijderen.
Maar in die app.beh. bij mij staat niet in ... daar staat: (geen serverprofielen gedefinieerd)

iemand enig idee?
Dat had ik ook. Moet je even op zoek gaan naar ene programaatje dat 'Unsis' heet.

Meer info hier succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx Sanction !
ziet me er wel omslachtig uit, maar als het werkt is het ok :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey heb nog iets ontdekt dat niet 100% lijkt te werken.
Als ik de breathing light uitzet... krijg ik automatisch na tijdje soort van screensaver (de gewone klok display zoals op niet-symbian nokia toestellen)
Echter, het uur gaat niet verder... blijft gewoon staan op uur dat hij in stand-by gegaan is.
Als ik dan klik op navigatietoets, krijg je de fullscreen klok eventjes, en dan past ie wel weer aan.
Iemand een idee hoe ik die klok automatisch kan laten aanpassen zodat er telkens het correcte uur wordt weergegeven in stand-by?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok

met beetje zoeken oplossing elders al gevonden.
Voor de geinteresseerden:

Goto Tools->Settings->General->Personalisation->Themes->Power saver and select animation.
I've selected a Animamtion timeout of 4 seconds and Light time-out as off.

:-)

Herhaalde oproep !
;( [quote]Vmu schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:57:
[...]

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 262019 op 19-09-2009 11:13 ]

Herhaalde oproep ! (sorry voor bovenstaande message)
Anoniem: 262019 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:48:
Het is mij nog steeds niet gelukt om te printen vanaf mijn E66.
Daarom nogmaals de vraag?
- Is het mogelijk om te printen via mijn draadloos thuisnetwerk?
Een printer is aangesloten op één van de PC's in het netwerk.
Deze printer is gedeeld. De andere PC's in het netwerk printen ook via deze netwerkprinter.
Kan ik met de E66 deze printer benaderren?
Ik heb al een paar instellingen geprobeerd, maar kom er niet uit.
Bijv. hoe moet ik de "drager' instellen? wat is 'LPR' of 'Socket/HPJetdirect'?
Wat moet ik bij 'Host' instellen?

Wie kan wel printen met zijn E66? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand enig idee met welke setting de batterij het langst standby kan blijven?
1. breathing light on
2. breathing light off (dus dan krijg je de standaard screensaver, de balk met de klok)

Ben benieuwd naar de reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Je kunt Nokia Energy Profiler installeren om te monitoren hoeveel stroom je toestel verbruikt.
Ik verwacht dat de breathing light iets meer stroom verbruikt dan de klok screensaver maar je weet maar nooit.

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

hey R-v-R,
thanks voor die Energy Profiler. Handig om dingen te testen. Batterij is trouwens heel erg belangrijk om mee om te gaan met een E66 jammer genoeg.

Mijn bevindingen zijn dat die breathing light toch minder batterij verbruikt dan de standaard screensaver klok.
Als je wil kan ik de files uploaden... maar weet eigenlijk niet of dit wel gaat in dit forum :)

• R-v-R
  • Niet online
Ha da's toch verrassend, ik verwachtte toch serieus dat zo'n knipperledje iets meer zou verbruiken dan die lcd screensaver. Daarom had ik dus de breathing light uitgezet. Van mij mogen ze trouwens allebei wel uit maar ik geloof niet dat dat mogelijk is.
Je moet met de E66 inderdaad een beetje bewust met de accu omgaan, toch valt het mij niet eens echt erg tegen. Je moet alleen niet vergeten om Sygic McGuider echt goed uit te zetten als je uit de auto stapt, dat deed ik vanmiddag dus wel en ik vond het al zo vreemd dat mijn batterij zo snel aan het leegraken was.
(blont)
Wat dat betreft is het wel jammer dat je op het active-standby scherm niet kunt zien welke toepassingen er openstaan.
Ik heb overigens wel de wifi op 10mW gezet ipv 100mW, dat werkt bij mij thuis ook nog prima. (4mW is te zwak).
Hoe je de energie metingen op het forum kunt zetten weet ik ook niet .....

Edit: foutje in wifi milliwatts hersteld

[ Voor 3% gewijzigd door R-v-R op 23-09-2009 22:55 ]

hm jah
ik heb de wifi nog op 4mW staan. Heb nog wel ontvangst thuis, maar gebruik die toch niet frequent. Mail is niet mijn hoogste prio. Ik gebruik vooral de agenda functie op mijn E66. Dient voor mij echt als een GSM met uitgebreide agenda. Heb daarom ook Handy Calendar geinstalleerd. Zeer goed programma trouwens.
Kan ik ook terug gewone reminders gebruiken, wat met de standaard calendar van de E66 niet gaat, met goedkopere versies wel... raar van nokia.
Soit, GSM- en agenda gebruik, bluetooth ongeveer 2 uur per dag voor car-kit, en ik kan mijn gsm elke 2 dagen opladen :(
Dus voor mij: leuk toestel, maar batterij mocht toch ietsje beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234413

Iemand nog een goede site met mooie themes? Liefst 1 waar je echte smilies ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Anoniem: 234413 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:32:
Iemand nog een goede site met mooie themes? Liefst 1 waar je echte smilies ziet...
Zedge heeft wel aardige themes!

Ik heb nog een andere vraag, in het verleden heb ik ervoor gekozen om berichten op te slaan op de geheugenkaart. Dit omdat ik dacht dat mijn telefoon traag zou worden als ik veel smsjes op mijn toestel had staan.
Nu blijkt het tegenover gestelde, de telefoon wordt traag als hij vanaf de memory kaart de berichten moet halen!

Hoe kan ik de berichten verplaatsen van de memory kaart naar het telefoon geheugen?
Ik ben bezig geweest met PC suite, Zyb etc, maar het lukt me niet!

Bedankt voor het meedenken en reageren! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:33
Ik heb deze telefoon sinds kort overgenomen van mn vader. Nu wil ik graag terug naar fabrieksinstellingen omdat er veel troep etc opstaat. Hij vraagt vervolgens om de blokkeringscode, iemand die mij kan vertellen waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:49
DBreda schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:53:
Ik heb deze telefoon sinds kort overgenomen van mn vader. Nu wil ik graag terug naar fabrieksinstellingen omdat er veel troep etc opstaat. Hij vraagt vervolgens om de blokkeringscode, iemand die mij kan vertellen waar ik die kan vinden?
Probeer eens '12345'.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Werkte de code ook? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door BigEagle op 24-10-2009 14:34 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240143

ik heb een E66
Ik heb alleen de volgende problemen:
Als iemand mij belt dan kan ik normaal gesproken als ik de scherm aan tik de oproep op stil zetten.
En bijv waneer mijn wekker van tel afgaat door te tikken op het scherm ging die op snooze.

Nu werkt die funti niet,
en buiten dat kan ik sins 3 dagen geleden mijn contacten niet openen, en aftoe andere software ook niet.

Owja en ik kan Quik Office niet gebruiken er staat dat ik een licentie moet kopen, maar die moet er toch std bij zitten..??

Hoe moet ik dit oplossen..??

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 240143 op 24-10-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:38
Anoniem: 240143 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:57:
ik heb een E66
Ik heb alleen de volgende problemen:
Als iemand mij belt dan kan ik normaal gesproken als ik de scherm aan tik de oproep op stil zetten.
En bijv waneer mijn wekker van tel afgaat door te tikken op het scherm ging die op snooze.

Nu werkt die funti niet,
en buiten dat kan ik sins 3 dagen geleden mijn contacten niet openen, en aftoe andere software ook niet.

Owja en ik kan Quik Office niet gebruiken er staat dat ik een licentie moet kopen, maar die moet er toch std bij zitten..??

Hoe moet ik dit oplossen..??
Je weet dat het geen touchscreen is he..

Heb je je telefoon al eens aan + uitgezet? Helpt meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja weet wel zeker dat de e66 over die funtie beschikt want voorheen heb ik die functie gebruikt!

Ik heb net een update gedaan, maar heb hetzelfde probleem + nu krijg ik steeds een vodafone logo, wat ik niet kreeg, maar op de kap staat wel vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuw laptop gehaald, voorzien van Windows 7.
PCSuite geinstalleerd.... werkt.
Alleen het synchroniseren van het adresboek werkt niet goed.
Je kunt bij instellingen kiezen uit: Windows Outlook of Windows adresbook(Outlook Express).
Maar Windows 7 maakt gebruik van LiveMail en bijbehorend adresboek.
Verder kon ik Nokia Software Updater niet installeren.
Foutmelding: Dit besturingssysteem wordt niet ondersteund !

Da's lekker.....! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraagje:
Op de 'startpagina' kun je 2 meldingen voor mailboxen zetten.
Hierdoor geeft de E66 een signaal bij ontvangen emails in die boxen.
Maar ik heb 4 mailboxen.
Is er op één of andere manier een mogelijkheid om deze 2 'meldings-regels' uit te breiden naar vier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
Ja het werkte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 10:36
Ik heb een E66, dit is van oorsprong een gelockte Vodafone telefoon, echter heb ik nu van Vodafone een legale unlock code gekregen en gebruikt. Daarna heb ik de software geflashed naar de laatste versie, tot zover geen probleem.

Nu wil ik Live Messenger installeren. Volgens alle sites moet deze standaard staan onder Menu > download. Helaas staat hier niets over Live Messenger (note: helemaal in het begin, met lock en vorige firmware stond deze er volgens mij wel). Alleen staat hier nu wel een Nokia Ovi applicatie. Via hier kan ik de Live Messenger wel vinden maar geeft hij een error tijdens downloaden.

Wie weet er een andere/handmatige manier om Live Messenger op me tel te krijgen!? Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 10:36
(*kick*) Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-v-R
  • Niet online
Wie weet er een andere/handmatige manier om Live Messenger op me tel te krijgen!?

Downloaden op je pc en dan overzetten op je E66 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand die wat over de funtie van het scherm kan vertellen?? waarmee je bijv: een oproep op stil kunt zetten of wekker op snooze??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Laatst online: 19-03 20:16
Anoniem: 240143 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:47:
Niemand die wat over de funtie van het scherm kan vertellen?? waarmee je bijv: een oproep op stil kunt zetten of wekker op snooze??
Als ik het goed heb, kun je bij een inkomende oproep de telefoon laten zwijgen door hem om te draaien (dus met het scherm naar beneden).

Volgens mij werkt dit ook zo met het snoozen van een wekker.

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-02 01:51
Anoniem: 240143 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:47:
Menu > Tools > Settings > General > Personalization > Tones > Tap to silence > on?

Ik heb het even getest, met bellen kan je m blijkbaar alleen verzwijgen door silence (rechts) te selecteren..

[ Voor 14% gewijzigd door souheil op 09-11-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326266

Sinds vandaag kan ik geen sms meer verzenden met mijn E66, reset en firmware update helpt niet.
Instellingen zijn goed, kan wel ontvangen en mms verzenden en ontvangen.....
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Je provider al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326266

Yep, daar was geen storing...die heeft geadviseerd te resetten........

• Gijs2531
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:23
Iemand ook problemen met het opladen van zijn e66??

Bij mijn inmiddels 1/1.5 jaar oude e66 blijft het oplaad stekkertje niet meer in de telefoon zitten... met als gevolg dat de telefoon niet of nauwelijks oplaad.... 8)7

De enige manier om hem nu op te laden is door het (kleine ****) stekkertje van de oplader en de telefoon vast te houden of hem zo neer te leggen dat hij contact blijft maken. |:(

Ik heb al verschillende laders geprobeerd en het oplaad gaatje van de telefoon schoon gemaakt maar dit heeft nog niks geholpen.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Gebruik wel originele laders, die el cheapo dingen van de markt werken hier ook voor geen meter, vervangen voor een originele, en geen probleem meer.

• Gijs2531
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:23
Damian schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:14:
Gebruik wel originele laders, die el cheapo dingen van de markt werken hier ook voor geen meter, vervangen voor een originele, en geen probleem meer.
Ik heb uitsluiten originele nokia laders geprobeerd maar niks blijft echt goed zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
Misschien is de aansluiting zelf niet meer ok, heb je nog garantie?

je kan altijd dit proberen:
http://www.klc.fi/en/products.php?p=d71c4a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:46

robertwebbe

Robert Webbe

Nokia E66 RM-343 softwareupdate 400.21.013

NEW FUNTIONALITIES:
Gimlet v9.5 (v9.5.3.72)
Quick Office 5.3
Ovi Store 1.5 (v1.5.2)
Ovi Contacts - Preinstalled
Mail for Exchange 2.9.176

CHANGES AND IMPROVEMENTS:
Email Setup Wizard update
WLAN Corrections
Internet Radio v1.16 – Increased functionality
Camera functionality improvement
Incoming call hang issue fixed
Turkish SMS character input improvement
Many functionality and Stability improvements in MfE
Support for Russian and Ukranian keymats
Phone activation Baseline updated
Yahoo account hack fixed

GENERAL
Stability and functionality improvements
Email and WLAN functionality improvements
Increased robustness in handling SMS and incoming calls
Memory leak fixes and crashes

CALL HANDLING
Fix for Incoming call hang issue and fast call crash
Fix for making emergency call when the phone is locked

CALENDAR/CLOCK
Minor Functionality improvements
Time display correction when the phone is locked

CONNECTIVITY
WLAN functionality Improvements and fixes for crashes
Improvement in WLAN authentication
mVPN authentication improvements and general functionality improvement

CONTACTS/PHONEBOOK
Functionality improvements for search functionality

EMAIL
Email setup wizard updated
Fix for Yahoo account hack while setting up Gmail account through Nokia Email
Fix for mails getting duplicated after restoring backup
Mail for Exchange upgraded from 2.9.158 to 2.9.176
Gimlet updated to v9.5
Many functionality and stability improvements in MfE
Robustness and functionality improvements in email items.

INTERNET RADIO
Improved functionality
Increased application stability

QWERTY KEYBOARD
Usability improvements
Keyboard mapping corrections for Russian and Ukranian keymat

MESSAGING
Improvement in Turkish SMS characters input
Fix for delivery report for SMS with more than 22 characters
Increased robustness in handling SMS

Beschikbaar voor o.a. productcodes voor: 0557931, 0558454, 0567189, 0567190, 0577349, 0577350.
Operatorvarianten zullen mogelijk later volgen.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 25-11-2009 20:20 ]

• souheil
Mooi!

Ik had vaker last van een vastloper na het opnemen.
En hopelijk is de video opnamefunctie eindelijk verholpen.

• souheil
1e bug is een feit.
Contacten worden niet teruggezet na een backup, ook niet op de e71.

Sync je contacten voor je begint ;-)

Video opname nog steeds assynchroon

[ Voor 13% gewijzigd door souheil op 26-11-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobin79
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07-2024
Mijn E66 had nog nooit een upgrade gehad. Gisteren gebackupt, upgrade gedaan, alles gelukt. Tijd voor de restore. Helaas, die failed! Geen contactpersonen, geen agenda items, geen phone settings.

Beetje jammer, maar gelukkig was ook alles gesynced met Exchange.

Verder voelde de telefoon een beetje traag de eerste minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Heel vervelend als zo'n backup file corrupt raakt. Heb ik ook een keer gehad, sindsdien maak ik er twee naast elkaar (eerste even renamen, anders overschrijft de tweede 'm). Misschien handige tip voor mensen die nog moeten upgraden.

Bij mij is het upgraden naar de nieuwe versie goed gegaan, kreeg wel opeens een melding van de software dat iets niet was gelukt maar even later begon de telefoon toch op te starten.

En nog iets heel anders. Zijn er al anderen die de beta van Opera Mobile 10 voor Symbian hebben geprobeerd? Ik ben behoorlijk onder de indruk door wat ze nu al hebben weten neer te zetten, mooie rendering en erg snel.

[ Voor 20% gewijzigd door vbmot op 28-11-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobin79
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07-2024
Opera Mobile 10 Beta werkt als een trein! Erg happy mee. En ik was al happy met Opera Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb gister de Nokia E66 van m'n vriendin geflashed naar 4.x. Toestel was Vodafone branded en had nog 2.x erop staan. Met Phoenix succesvol geflashed naar 4.x (telefoon werkte perfect), vervolgens de via Ovi Suite gemaakte backup (onder 2.x) geprobeerd terug te zetten. Nadat de backup terug gezet was verplicht het toestel opnieuw opgestart. Thema wou niet helemaal lekker laden, dus telefoon weer uitgezet en weer aangezet en paf: "Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met wederverkoper." in het scherm. Aangezien er niks meer met het toestel aan te vangen was behalve aan/uit zetten maar terug gebracht naar de winkel, alwaar ze hem hebben moeten opsturen omdat ze daar het toestel via USB ook niet meer geflashed krijgen.

Waar het nu helemaal mis is gegaan weet ik niet. De firmware die ik heb gebruikt was die van productcode 0567190 (EU/Grey Steel, wat precies klopt met het toestel in kwestie afgezien van het feit dat ie branded is). Phoenix gaf aan dat de flash succesvol was en het toestel startte daarna ook goed op. Pas na de backup begon de ellende. Misschien omdat ik een backup heb proberen terug te zetten die gemaakt was toen de branded firmware er nog op stond?

[ Voor 4% gewijzigd door rodie83 op 01-12-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330597

De laatste tijd had mijn E66 al wat probleempjes, liep vaak vast (wit wazig scherm). Kon deze alleen restarten door de accu er uit te halen.
Nu haalde ik vanochtend mn gsm uit m'n tas en hij deed niks meer. Eerst dacht ik nog dat de accu leeg zou zijn, maar eenmaal thuis gekomen en een tijdje aan de oplader aangesloten te hebben. Doet hij nog steeds helemaal niks. Ik heb de telefoon aan mn laptop aangesloten maar dit werkt ook al niet. Hij lijkt mij dood...
Ik heb de telefoon nu ong 14 maanden en heb niet eerder een update gedaan.

Wie kan mij helpen? Alvast enorm bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
rodie83 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:26:
Ik heb gister de Nokia E66 van m'n vriendin geflashed naar 4.x. Toestel was Vodafone branded en had nog 2.x erop staan. Met Phoenix succesvol geflashed naar 4.x (telefoon werkte perfect), vervolgens de via Ovi Suite gemaakte backup (onder 2.x) geprobeerd terug te zetten. Nadat de backup terug gezet was verplicht het toestel opnieuw opgestart. Thema wou niet helemaal lekker laden, dus telefoon weer uitgezet en weer aangezet en paf: "Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met wederverkoper." in het scherm. Aangezien er niks meer met het toestel aan te vangen was behalve aan/uit zetten maar terug gebracht naar de winkel, alwaar ze hem hebben moeten opsturen omdat ze daar het toestel via USB ook niet meer geflashed krijgen.

Waar het nu helemaal mis is gegaan weet ik niet. De firmware die ik heb gebruikt was die van productcode 0567190 (EU/Grey Steel, wat precies klopt met het toestel in kwestie afgezien van het feit dat ie branded is). Phoenix gaf aan dat de flash succesvol was en het toestel startte daarna ook goed op. Pas na de backup begon de ellende. Misschien omdat ik een backup heb proberen terug te zetten die gemaakt was toen de branded firmware er nog op stond?
Jammer dat je 'm hebt teruggebracht, met een hard reset had 'ie het waarschijnlijk ook wel weer gedaan. Misschien is dat voor de poster hier boven ook een oplossing: houd * en 3 en de groene knop ingedrukt en zet dan de telefoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb een vreemd probleem met mijn E66, als ik email instel via exchange lukt dit prima (dwz de telefoon synchroniseerd met de server op de zaak).
Alleen op het homescherm blijven constant 2 meldingingen staan "email instellen" .
Vervolgens kan ik 1 melding van het homescherm "email instellen" verbergen, maar deze komt steeds terug.
De andere melding "email instellen" kan ik niet eens verbergen.
Weet iemand hoe dit van het homescherm weg te halen is ?
Ik heb al diverse keren de telefoon gereset (nieuwste firmware is ook al geinstaleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
arjan571 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:20:
Ik heb een vreemd probleem met mijn E66, als ik email instel via exchange lukt dit prima (dwz de telefoon synchroniseerd met de server op de zaak).
Alleen op het homescherm blijven constant 2 meldingingen staan "email instellen" .
Vervolgens kan ik 1 melding van het homescherm "email instellen" verbergen, maar deze komt steeds terug.
De andere melding "email instellen" kan ik niet eens verbergen.
Weet iemand hoe dit van het homescherm weg te halen is ?
Ik heb al diverse keren de telefoon gereset (nieuwste firmware is ook al geinstaleerd)
Menu ==> Tools ==> Settings ==> General ==> Personalization ==> Home screen ==> Mode Settings ==> Home screen Applications ==> Enabled Applications ==> E-mail setup wizard uitvinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336556

weet iemand hoe ik de lichtsensor uit zet van het toetsenbord. vervelend ding is dat :(
thx _/-\o_

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 21:35

Pepper

The one and only!!

lichtsensor? bedoel je het "breathing light"?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:28
Hebben meer mensen het probleem dat bij het ophalen van email d.m.v. een interval (bij mij 30 minuten) dat de 3G verbinding dan gewoon open blijft staan? Na het checken van email wordt deze dus niet meer afgesloten.

Ik zou dit namelijk wel graag willen want het scheelt nogal stroomgebruik volgens mij.

Edit: Probleem opgelost, gewoon POP gebruiken i.p.v. IMAP (bij Gmail), bij IMAP blijft de verbinding openstaan wat ik wel een beetje begrijp ook.

[ Voor 19% gewijzigd door -LA- op 05-01-2010 11:50 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Hoe lang doen jullie ongeveer met een volle accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

BigEagle schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:01:
Hoe lang doen jullie ongeveer met een volle accu?
Iets meer als 2 dagen. Heb het idee dat dit in het verleden een stuk beter was

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Slasher schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:09:
[...]

Iets meer als 2 dagen. Heb het idee dat dit in het verleden een stuk beter was
En wat doe je dan gemiddeld met de E66? Staat deze trouwens in 3G of GSM mode? Ik verstuur ong. 2 SMS-jes per dag en 15 min bellen.

Mijn 6233 staat op instorten en ik ben op zoek naar een vervanger. De 6233 gaat nu bij mij ong. 5 a 6 dagen mee. Ik had eerst de E52 op het oog maar de bouw kwaliteit viel mij tegen. :/

[ Voor 9% gewijzigd door BigEagle op 19-01-2010 08:10 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Ik heb de E66 gekocht >:) . Mijn 6233 is nu echt overleden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216437

Werkt de gratis ovimaps ook op de E66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
vast wel, aangezien als je op http://europe.nokia.com/s...ort/pricing-and-coverage# en je de mapversie klikt, word je doorgestuurd naar de 'gratis' versie.

Ik heb het niet geprobeerd, vind Mcguider goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
Ja, OVI maps werkt op de E66! Ik heb gisteravond dit op de E66 geïnstalleerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
BigEagle schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:41:
Ja, OVI maps werkt op de E66! Ik heb gisteravond dit op de E66 geïnstalleerd! :)
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Op de website kan ik geen E66 selecteren hoor..... |:(

Nevermind, heb het al gevonden.... Simpelweg wat meer klikken en lezen, wel raar dat je niet gelijk de hele lijst supported devices krijgt.

[ Voor 20% gewijzigd door -LA- op 26-01-2010 12:03 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Ik denk dat dat komt omdat de E66 nog niet ondersteund wordt door de gratis versie. De versie die je krijgt met doorklikken is betaald, waarschijnlijk werkt het omdat het de zoveel-dagen-probeerversie is ;)
Heb het zelf geprobeerd en het is erg mooi, ik hoop dat de gratis versie voor het aflopen van mijn licentie vrij komt.

[ Voor 28% gewijzigd door Vmu op 26-01-2010 20:44 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Ik kreeg idd een melding van "90 dagen proberen" licentie, hopelijk wordt het binnen anderhalve maand gratis dan ja :P

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Bij mij begint hij over het online moeten gaan voor mijn licentietype. Dit heb ik nog niet gedaan want ik wil hem offline kunnen gebruiken. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225039

Ik heb nog een mooie E66 te koop, staat ook in het vraag en aanbod gedeelte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216437

Helaas heeft de kleine mijn E66 te pakken gekregen en laten vallen. Nu is mijn display gebroken. Heeft iemand ervaring met het zelf vervangen hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Klökske schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:13:
Helaas heeft de kleine mijn E66 te pakken gekregen en laten vallen. Nu is mijn display gebroken. Heeft iemand ervaring met het zelf vervangen hiervan?
Ja, dat is heel simpel. Je moet met een torx schroevendraaier de twee schroefjes aan de achterkant van het scherm opendraaien. Vervolgens kun je met een plastic hefboom achtig tooltje of je nagels het frontje van de voorkant afhalen. Ik geloof dat het scherm ook weer met wat schroefjes vastzit en je moet voorzichtig de connector lostrekken.

Dit scherm zou erin moeten passen (e66 staat er niet bij maar google op "e66 screen" en je ziet adhv de supported modellen dat dit hetzelfde scherm is): http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30037

Tip: maak je nokia alleen in een stofvrije omgeving open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmariachi
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-02 12:04
Is er al iemand die zijn nokia E66 al werkend gekregen heeft op Windows 7 64-bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330597

Mijjn accu van mijn E66 gaat amper een halve dag mee.

Laatst heb ik de aansluiting van mijn adapter in de telefoon al laten vervangen omdat hij niet meer op laadde.
Ik heb ook een nieuwe batterij aangeschaft.

Mijn telefoon netwerk staat ingesteld op DUALmode.
ik las ergens dat het 3G netwerk erg veel stroom eist van de batterij, klopt dat?
Maar als ik alleen op gsm netwerk instel heb ik nauwlijks bereik.

wat kan ik doen?

graag wat reacties.

thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
Latest available software for Nokia E66, product code 0567190
Version: 410.21.010

Many functionality and Stability improvements in MfE. MFE3.0 has new features like HTML and Subfolders support.
Phone activation baseline upgraded

GENERAL

Stability and functionality improvements
Email application freezes
Samsung memory reboot issues
Fix for White Theme set device freeze when changing modes

CALL HANDLING

Fix for phone reboot issue when contact has Internet telephony detail
CALENDAR/CLOCK
Fix for Chinese characters in Lunar calendar
Fix for Western Sahara country legal issue

CONNECTIVITY

Improvement in Connection establishment with slow gprs
Fix for WLANsniffer scanning enabled in the background when it should be disabled
CONTACTS/PHONEBOOK
Fix for contact search with space

EMAIL

Many functionality and stability improvements in MfE
Fix for Gmail folder issue in UK and Germany for Gmail/GoogleMail configuration
Fix for email application freeze

MESSAGING
Improvement in sending SMS when memory is full

New Feature :

Following baselines/functionalities have been upgraded.
Gimlet v9.6.0.16
Mail for Exchange 3.0.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 21:35

Pepper

The one and only!!

elmariachi schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:53:
Is er al iemand die zijn nokia E66 al werkend gekregen heeft op Windows 7 64-bit?
Ja hoor, werkt hier probleemloos.

Nokia PC suite gedownloaded, installeren en gaan.

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Factuur van KPN gehad, nokia had 3200 verbindingen gemaakt en 16mb verbruikt. Totale kosten 900 euro.

Iemand een idee wat er gebeurd is? En is er een manier om de dataverbinding te disablen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Simpel. Verwijder alle toegangspunten uit de lijst, behalve die voor MMS en eventueel je WiFi.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
Nokia E66 Firmware update:
v500.21.009

NEW FUNTIONALITIES:
Following baselines/functionalities have been upgraded.
• Maps 3.03 Lite which has Free Navigation support
• Music Player upgrade
• Quick Office v6.2 which has Office 2007 support
• Ovi Store upgraded to 1.6.0.18 and Download! removed
• Lotus Notes traveler v8.5.1 -> Localization support is present only for 10 languages.
• Windows Live removed from the memory card
• Ovi Suite included in Memory card
• CS Helps baseline upgraded to fix localization issues
• Start Up settings baseline upgraded
• Ovi Store Link provided in “Set Up Internet Telephony”
• Download! removed

CALL HANDLING
• Emergency call termination with RSK key corrected
• Corrected Bluetooth link drop when an outgoing call is made in a carkit

CALENDAR/CLOCK
• Fix for Israel written instead of Jerusalem
• Corrected Argentina names issue in World Clock
• Corrected localization issues in world clock

BROWSER
• CMCC Java application download corrected
• Fix provided for accessing a link that has appended space characters

EMAIL
• Fix provided for selecting desired mailbox when multiple mailboxes are configured
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste