Sinds ik geupgrade heb naar de nieuwe firmware heb ik behoorlijk problemen om een GPS verbinding te krijgen en te houden. Meer mensen hier last van?
Carpe Noctem
Carpe Noctem
De Assisted GPS server lijkt niet meer te zijn ingevuld en aangezien de chipset Bagger is kost het verkrijgen van een fix nogal wat problemen.TonyB schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:33:
Sinds ik geupgrade heb naar de nieuwe firmware heb ik behoorlijk problemen om een GPS verbinding te krijgen en te houden. Meer mensen hier last van?
Ook maar dat ik dat weet!
Carpe Noctem
Anoniem: 308281
Het verschil in OS is dat E66 op Feature Pack 1 (FP1) draait en de E52 op Feature Pack 2 (FP2). FP2 is iets nieuwer en biedt daarnaast iets meer functionaliteit. Echter de E66 en E71 hebben wel een paar zaken meegekregen die eigenlijk exclusief bij FP2 horen, zoals het snel kunnen bellen vanuit het Active Standby-scherm. Meer daarover kun je lezen in deze review: http://www.gsmarena.com/nokia_e66-review-274p4.phpAnoniem: 308281 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:34:
hey allemaal,
Wat ik niet goed kan inschatten, is het verschil tussen OS van E52 en E66.
klopt dit?
En kan ik die van de E66 upgraden naar edite 3?
(blijkbaar zou editie 3 veel verbeteringen hebben omtrent batterij levensduur en werksnelheid?)
Anoniem: 315781
zit blijkbaar in de firmware FluffyVinnieAnoniem: 315781 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:26:
Hallo,
Ik heb een probleem!
Wanneer ik een bericht krijg van iemand die in mijn contactpersonen-lijst staat,
word deze niet weergegeven bovenaan het bericht, maar gewoon het nummer.
Dit is lastig, want dan moet ik altijd mijn hele contactlijst afzoeken van wie het bericht komt.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt voor jullie reacties
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 308281 op 27-08-2009 08:35 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ter land, ter zee en in de kroeg
Heb ik ook gehad, lijkt een fout te zijn bij een aantal E66 toestellen. Voordeel van de E66 is dat je zelf het nodige kunt vervangen. Onderdeel kun je gewoon bestellen en er inklikken.Christiano007 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:59:
Ik heb het probleem dat het geluidsknopje om het geluid omhoog te doen nu erin blijft hangen. Ik probeerde die eruit te wippen en toen had ik het knopje in mijn handen. Terug erin gedaan maar hij blijft scheef zitten en gaat vaak ook weer hangen. Kan ik hier nog iets mee of?
Enig idee waar ik dat kan bestellen?vbmot schreef op woensdag 02 september 2009 @ 01:00:
[...]
Heb ik ook gehad, lijkt een fout te zijn bij een aantal E66 toestellen. Voordeel van de E66 is dat je zelf het nodige kunt vervangen. Onderdeel kun je gewoon bestellen en er inklikken.
Anoniem: 262019
Ja dat lukt.Damian schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:56:
Iemand die geprobeerd heeft de product code te veranderen van een E66?
Als dit niet mag op het forum hoor ik het wel
Vmu
Het is mij ondertussen ook geluktVmu schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:57:
[...]
Ja dat lukt.
Ik heb een E66 gekocht die uit polen blijkt te komen en die heeft nu de productcode voor NL.
Bijvoorbeeld hier: http://www.sparepart.dk/product.asp?product=12327Christiano007 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:56:
[...]
Enig idee waar ik dat kan bestellen?
Hmm, ik heb midden augustus mijn E66 gekocht en had hetzelfde verhaal. Het volume omhoog knopje werkte pas als ik er hard op duw. Terug naar de winkel en ze gingen telefoon opsturen naar Nokia. Vandaag (heeft even geduurd) zit die terug in de bus. Volgens bijgeleverde papieren is het mechanisme vervangen, maar met het resultaat dat het knopje nu nog slechter werkt.Christiano007 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:59:
Ik heb het probleem dat het geluidsknopje om het geluid omhoog te doen nu erin blijft hangen. Ik probeerde die eruit te wippen en toen had ik het knopje in mijn handen. Terug erin gedaan maar hij blijft scheef zitten en gaat vaak ook weer hangen. Kan ik hier nog iets mee of?
Die van mij is al een stukje ouder, begrijp dat je geen geld gaat uitgeven terwijl je amper te telefoon hebt.Jump schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 21:34:
[...]
Hmm, ik heb midden augustus mijn E66 gekocht en had hetzelfde verhaal. Het volume omhoog knopje werkte pas als ik er hard op duw. Terug naar de winkel en ze gingen telefoon opsturen naar Nokia. Vandaag (heeft even geduurd) zit die terug in de bus. Volgens bijgeleverde papieren is het mechanisme vervangen, maar met het resultaat dat het knopje nu nog slechter werkt.
Dat wordt morgen terug naar de winkel om ofwel terug te geven in garantie, ofwel om geld terug te vragen. Dat zie ik wel als ik morgen in de winkel sta.
Om zelf nog geld uit te geven om het knopje te vervangen terwijl gsm amper maand oud is, heb ik geen zin in.
[ Voor 10% gewijzigd door Christiano007 op 05-09-2009 12:46 ]
Inderdaad, en als je de telefoon voor je hebt en je probeert dan lukt dat 'vlotjes'. Maar probeer maar eens dat knopje in te drukken als je aan het bellen bent, dat lukt bijna niet.Christiano007 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:33:
[...]
Die van mij is al een stukje ouder, begrijp dat je geen geld gaat uitgeven terwijl je amper te telefoon hebt.
Ik heb de side key binnen, zijn alle 3 de knoppen voor 10,50 incl verzenden , alleen zitten ze dus aan elkaar met plastic. Moet ik nu de hele reeks van de telefoon eruit slopen of kan ik gewoon alleen het knopje eraf halen en die vervangen?
Nou ik heb gewoon alle knopjes eraf gehaald, maar het probleem lijkt meer bij de bovenste volumeknop zélf te zitten ipv het knopje waar je het indrukt. De middelste en volume naar beneden hebben een echte klik, de bovenste volumeknop moet je echt met je nagel indrukken
[ Voor 7% gewijzigd door Jump op 05-09-2009 17:23 ]
[ Voor 6% gewijzigd door ascent op 10-09-2009 11:58 . Reden: Vraag toegevoegd ]
Voorzover ik weet was er niets mis - sterker nog, weet ik wel zeker.ascent schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:40:
Klote zeg! mja, ergens kan ik me moeilijk voorstellen dat Nokia een tool geeft om 't de klanten zelf te laten doen die onder sommige omstandigheden je mobo fried? Zou 't niet zo kunnen zijn dat er al eerder iets met 't toestel was ofzo? Sucks echt big-time man.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 308281 op 14-09-2009 12:43 ]
Dat had ik ook. Moet je even op zoek gaan naar ene programaatje dat 'Unsis' heet.Anoniem: 308281 schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:40:
**edit**
ah ja... en hoe kan je geinstalleerde themes (.sis files) terug verwijderen van je gsm?
had iets gevonden om dit te doen via: menu / instrumenten / app.beh. / en daar selecteren en verwijderen.
Maar in die app.beh. bij mij staat niet in ... daar staat: (geen serverprofielen gedefinieerd)
iemand enig idee?
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 262019 op 19-09-2009 11:13 ]
Anoniem: 262019 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:48:
Het is mij nog steeds niet gelukt om te printen vanaf mijn E66.
Daarom nogmaals de vraag?
- Is het mogelijk om te printen via mijn draadloos thuisnetwerk?
Een printer is aangesloten op één van de PC's in het netwerk.
Deze printer is gedeeld. De andere PC's in het netwerk printen ook via deze netwerkprinter.
Kan ik met de E66 deze printer benaderren?
Ik heb al een paar instellingen geprobeerd, maar kom er niet uit.
Bijv. hoe moet ik de "drager' instellen? wat is 'LPR' of 'Socket/HPJetdirect'?
Wat moet ik bij 'Host' instellen?
Wie kan wel printen met zijn E66?
Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip
[ Voor 3% gewijzigd door R-v-R op 23-09-2009 22:55 ]
Zedge heeft wel aardige themes!Anoniem: 234413 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:32:
Iemand nog een goede site met mooie themes? Liefst 1 waar je echte smilies ziet...
Probeer eens '12345'.DBreda schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:53:
Ik heb deze telefoon sinds kort overgenomen van mn vader. Nu wil ik graag terug naar fabrieksinstellingen omdat er veel troep etc opstaat. Hij vraagt vervolgens om de blokkeringscode, iemand die mij kan vertellen waar ik die kan vinden?
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
[ Voor 19% gewijzigd door BigEagle op 24-10-2009 14:34 . Reden: Typo ]
Anoniem: 240143
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 240143 op 24-10-2009 15:07 ]
Je weet dat het geen touchscreen is he..Anoniem: 240143 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:57:
ik heb een E66
Ik heb alleen de volgende problemen:
Als iemand mij belt dan kan ik normaal gesproken als ik de scherm aan tik de oproep op stil zetten.
En bijv waneer mijn wekker van tel afgaat door te tikken op het scherm ging die op snooze.
Nu werkt die funti niet,
en buiten dat kan ik sins 3 dagen geleden mijn contacten niet openen, en aftoe andere software ook niet.
Owja en ik kan Quik Office niet gebruiken er staat dat ik een licentie moet kopen, maar die moet er toch std bij zitten..??
Hoe moet ik dit oplossen..??
Als ik het goed heb, kun je bij een inkomende oproep de telefoon laten zwijgen door hem om te draaien (dus met het scherm naar beneden).Anoniem: 240143 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:47:
Niemand die wat over de funtie van het scherm kan vertellen?? waarmee je bijv: een oproep op stil kunt zetten of wekker op snooze??
Relax. nothing is under control.
Menu > Tools > Settings > General > Personalization > Tones > Tap to silence > on?Anoniem: 240143 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:47:
Niemand die wat over de funtie van het scherm kan vertellen?? waarmee je bijv: een oproep op stil kunt zetten of wekker op snooze??
[ Voor 14% gewijzigd door souheil op 09-11-2009 23:46 ]
Anoniem: 326266
Ik heb uitsluiten originele nokia laders geprobeerd maar niks blijft echt goed zitten...Damian schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:14:
Gebruik wel originele laders, die el cheapo dingen van de markt werken hier ook voor geen meter, vervangen voor een originele, en geen probleem meer.
[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 25-11-2009 20:20 ]
[ Voor 13% gewijzigd door souheil op 26-11-2009 21:11 ]
[ Voor 20% gewijzigd door vbmot op 28-11-2009 11:41 ]
[ Voor 4% gewijzigd door rodie83 op 01-12-2009 16:27 ]
Anoniem: 330597
Jammer dat je 'm hebt teruggebracht, met een hard reset had 'ie het waarschijnlijk ook wel weer gedaan. Misschien is dat voor de poster hier boven ook een oplossing: houd * en 3 en de groene knop ingedrukt en zet dan de telefoon aan.rodie83 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:26:
Ik heb gister de Nokia E66 van m'n vriendin geflashed naar 4.x. Toestel was Vodafone branded en had nog 2.x erop staan. Met Phoenix succesvol geflashed naar 4.x (telefoon werkte perfect), vervolgens de via Ovi Suite gemaakte backup (onder 2.x) geprobeerd terug te zetten. Nadat de backup terug gezet was verplicht het toestel opnieuw opgestart. Thema wou niet helemaal lekker laden, dus telefoon weer uitgezet en weer aangezet en paf: "Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met wederverkoper." in het scherm. Aangezien er niks meer met het toestel aan te vangen was behalve aan/uit zetten maar terug gebracht naar de winkel, alwaar ze hem hebben moeten opsturen omdat ze daar het toestel via USB ook niet meer geflashed krijgen.
Waar het nu helemaal mis is gegaan weet ik niet. De firmware die ik heb gebruikt was die van productcode 0567190 (EU/Grey Steel, wat precies klopt met het toestel in kwestie afgezien van het feit dat ie branded is). Phoenix gaf aan dat de flash succesvol was en het toestel startte daarna ook goed op. Pas na de backup begon de ellende. Misschien omdat ik een backup heb proberen terug te zetten die gemaakt was toen de branded firmware er nog op stond?
Menu ==> Tools ==> Settings ==> General ==> Personalization ==> Home screen ==> Mode Settings ==> Home screen Applications ==> Enabled Applications ==> E-mail setup wizard uitvinkenarjan571 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:20:
Ik heb een vreemd probleem met mijn E66, als ik email instel via exchange lukt dit prima (dwz de telefoon synchroniseerd met de server op de zaak).
Alleen op het homescherm blijven constant 2 meldingingen staan "email instellen" .
Vervolgens kan ik 1 melding van het homescherm "email instellen" verbergen, maar deze komt steeds terug.
De andere melding "email instellen" kan ik niet eens verbergen.
Weet iemand hoe dit van het homescherm weg te halen is ?
Ik heb al diverse keren de telefoon gereset (nieuwste firmware is ook al geinstaleerd)
Anoniem: 336556
dus...
[ Voor 19% gewijzigd door -LA- op 05-01-2010 11:50 ]
Iets meer als 2 dagen. Heb het idee dat dit in het verleden een stuk beter wasBigEagle schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:01:
Hoe lang doen jullie ongeveer met een volle accu?
Elect a clown, expect a circus.
En wat doe je dan gemiddeld met de E66? Staat deze trouwens in 3G of GSM mode? Ik verstuur ong. 2 SMS-jes per dag en 15 min bellen.Slasher schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:09:
[...]
Iets meer als 2 dagen. Heb het idee dat dit in het verleden een stuk beter was
[ Voor 9% gewijzigd door BigEagle op 19-01-2010 08:10 . Reden: Typo's ]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Op de website kan ik geen E66 selecteren hoor.....BigEagle schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:41:
Ja, OVI maps werkt op de E66! Ik heb gisteravond dit op de E66 geïnstalleerd!
[ Voor 20% gewijzigd door -LA- op 26-01-2010 12:03 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Vmu op 26-01-2010 20:44 ]
Vmu
Anoniem: 216437
Ja, dat is heel simpel. Je moet met een torx schroevendraaier de twee schroefjes aan de achterkant van het scherm opendraaien. Vervolgens kun je met een plastic hefboom achtig tooltje of je nagels het frontje van de voorkant afhalen. Ik geloof dat het scherm ook weer met wat schroefjes vastzit en je moet voorzichtig de connector lostrekken.Klökske schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:13:
Helaas heeft de kleine mijn E66 te pakken gekregen en laten vallen. Nu is mijn display gebroken. Heeft iemand ervaring met het zelf vervangen hiervan?
Anoniem: 330597
Ja hoor, werkt hier probleemloos.elmariachi schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:53:
Is er al iemand die zijn nokia E66 al werkend gekregen heeft op Windows 7 64-bit?
dus...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq