Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Slasher schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:32:
Sinds vanmiddag heb ik een Nokia E66 en ben er erg tevreden mee.

Maar ondanks dat ik de meldingsindicator uit heb staan blijft de navigatietoets licht knipperen. Hoe zet je dat uit?
Het communicatielampje kun je aan of uit zetten bij de profielen.
Maar als je deze thread even had doorgelezen... dan had je het zelf ook gevonden ;)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Pepper schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:08:
[...]

Het communicatielampje kun je aan of uit zetten bij de profielen.
Maar als je deze thread even had doorgelezen... dan had je het zelf ook gevonden ;)
Ik had het al gevonden inderdaad, ik zocht op de verkeerde naam daarom lukt het niet, maar toch bedankt ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09-2024
Batsu schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:02:
[...]
de snelheid van het toestel is gewoon echt goed. snelheid van gps matig, het kan soms even duren maar als ie werkt dan doet ie t goed.

Ik zou de e66 zeker aanraden, toptoestel!
Wat voor mij goed hielp is het monteren van de originele CR-105 houder. De telefoon blijft dan goed in 1 positie en als je even stil blijft staan heb je eigenlijk altijd snel GPS.

Elke dag ontdek ik weer nieuwe functies. Blijf het echt een supergoed toestel vinden.

Iemand toevallig Telfort Spot internet en enig idee of streamen extra kosten geeft? B.v.b.d. Joor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hthoeven
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-01-2009
Kan iemand mij vertellen hoe ik de lijst inkomende of verzonden berichten ( sms ) in één keer kan wissen. kan de manier niet vinden. Zit ze nu één voor één te verwijderen...moet toch sneller kunnen.
Wellicht een domme vraag :? , maar ik kan echt de manier niet vinden.

Thanks alvast.
harold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
hthoeven schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 21:33:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de lijst inkomende of verzonden berichten ( sms ) in één keer kan wissen. kan de manier niet vinden. Zit ze nu één voor één te verwijderen...moet toch sneller kunnen.
Wellicht een domme vraag :? , maar ik kan echt de manier niet vinden.

Thanks alvast.
harold.
via "markeren" en dan "alle" en dan "verwijderen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-08 17:09
heb er iemand een "music id" app aan gang gekregen :?
zag het werkend op een htc diamond _/-\o_

sorry beetje googlen kwam ik erachter dat dat shazam id heet voor symbian

[ Voor 30% gewijzigd door Guff_ op 28-01-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Guff_ schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:55:
heb er iemand een "music id" app aan gang gekregen :?
zag het werkend op een htc diamond _/-\o_

sorry beetje googlen kwam ik erachter dat dat shazam id heet voor symbian
En dat werkt erg goed kan ik uit ervaring zeggen (met mn E71 dan).
Zelfs muziek welke ik zelf stream "herkent" ie.
(dus Shazam luisterd naar Nokia Internet Radio op 1 en dezelfde telefoon :)).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
Gutteguttegut schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:38:
[...]
En dat werkt erg goed kan ik uit ervaring zeggen (met mn E71 dan).
Zelfs muziek welke ik zelf stream "herkent" ie.
(dus Shazam luisterd naar Nokia Internet Radio op 1 en dezelfde telefoon :)).
eindelijk na een hoop gepuzzel aan de praat gekregen :*)
echt top app.. _/-\o_ _/-\o_
werkt ook razend snel.. net na 2 seconden recording binnen 4 seconden het correcte nummer!!

is freeware
- download hier
- zet op foon
- datum naar 1-1-2008 op je foon
- installen maar en datum kan weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waar Nokia de belminuten/sms teller heeft verstopt in deze prachtige telefoon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:54:
Heeft iemand enig idee waar Nokia de belminuten/sms teller heeft verstopt in deze prachtige telefoon? :)
onder Logboek, alleen geen sms teller dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken deze telefoon te kopen.

Een ding is me echter niet helemaal duidelijk geworden na het lezen van dit topic.

Je kan je mail ophalen met deze telefoon maar ik kan nergens vinden of deze werkt met active sync en vervolgens een exchange server.

Zodat ik ook mijn contacten, agenda en mail kan syncen.
Ergens heb ik wel gelezen dat de subfolders van de mail niet meegenomen worden.

Mijn vraag is dus of dit allemaal mogelijk is.

zo ja dan kan ik hem bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mail for exchange gedownload maar als ik deze applicatie installeer doet mijn tel. dat alleen in het telefoongeheugen. Is het mogelijk om mail for exchange ook op mijn geheugenkaart te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 23:04
Help mijn lcd is kapot! Nu heb ik voor 2 tientjes een nieuw lcd op ebay gekocht, maar ik weet niet hoe ik hem moet vervangen. Weet iemand welke schroefjes ik moet losmaken of weet iemand waar dat staat op internet?
Er zitten 2 verschillende torq schroefjes in

Hieronder een foto:
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/oit2mr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghager
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-01-2023
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren voor de 2e keer nieuwe software in mijn telefoon gezet, maar als ik dan naar afbeeldingen ga, laat hij ALLE afbeeldingen zien, ook van de software die op de telefoon staat. Ik had verwacht dat hij die alleen uit de map 'afbeeldingen' zou halen.

Nu ik de telefoon opnieuw aan het instellen ben geweest, blijkt de gehele inhoud van 8 GB card te zijn verdwenen, terwijl de inhoud er na de update nog opstond.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Of weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan?

Voor de rest is het een perfecte foon!

Gr. Gerard

[ Voor 5% gewijzigd door ghager op 10-02-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Djarune schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:04:
Help mijn lcd is kapot! Nu heb ik voor 2 tientjes een nieuw lcd op ebay gekocht, maar ik weet niet hoe ik hem moet vervangen. Weet iemand welke schroefjes ik moet losmaken of weet iemand waar dat staat op internet?

Hieronder een foto:
[afbeelding]
Je moet gaan zoeken naar de service manual van de E66. Service manuals zijn meestal te vinden op de Nokia website alleen je moet wel waarschijnlijk heel goed zoeken. Anders kan je vragen of ze via de mail jou de service manual opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 23:04
silmaril8 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:21:
[...]

Je moet gaan zoeken naar de service manual van de E66. Service manuals zijn meestal te vinden op de Nokia website alleen je moet wel waarschijnlijk heel goed zoeken. Anders kan je vragen of ze via de mail jou de service manual opsturen.
ontzettend bedankt!! :) Eerste hit op google was voldoende voor een gehele tutorial met foto's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. De E66 bevalt ook mij erg goed ! Heb maar snel mijn HTC Diamond op marktplaats gezet.
Wat ik nog zoek is een methode om agenda-items snel te kunnen kopieeren.
Bijv. morgen plan je een vergadering in en deze is ook over 10 dagen weer aan de beurt.
Onder Windows-Mobile was ik het bekende knippen/plakken gewend.
Maar het lukt me niet op mijn (symbian) E66.
Is het mogelijk? |:( Wie weet hoe dat moet?

Verwijderd

Ik heb een kleine vraag. Ik probeer de laatste firmware te installeren op mijn nokia e66, alleen zegt het programma dat ik de laatste versie al heb...

Mijn firmware versie:
102.07.81

volgens internet:
110.07.126

Echter, wanneer ik dus de nokia software updater start, zegt hij dat mijn firmware de laatste versie is...

Waarom kan ik niet updaten?

• jeerke
  • Laatst online: 07-04-2024
volgens mij is de nieuwe firmware 200.21.118 deze heb ik namelijk voor twee weken terug op mijn foon de E66 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
jeerke schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:34:
volgens mij is de nieuwe firmware 200.21.118 deze heb ik namelijk voor twee weken terug op mijn foon de E66 gezet.
Yep dat is de nieuwste firmware idd. Mooi extratje erbij is dat je de Nokia Internet Radio App erbij krijgt.
Fantastisch als je een flatfee internet abo hebt zoals ik. Altijd en overal streaming webradio! _/-\o_

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joor
Djarune schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:04:
Iemand al een mooie fotoreportage gezien van dit model? Ik heb een soortgelijke vraag, heb wat stof voor mijn cameralens en wil het er graag uithalen. In het Nokia E71 topic heeft iemand een prachtige reportage gemaakt. Iemand toevallig al tegengekomen?

Heb hem ook gevonden!

Ben trouwens wel benieuwd of het vervangen van de LCD probleemloos is verlopen en of er stappen zijn die je over kunt slaan als je alleen bij de cameralens wilt.

[ Voor 13% gewijzigd door Joor op 13-02-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:44:
[...]

Yep dat is de nieuwste firmware idd. Mooi extratje erbij is dat je de Nokia Internet Radio App erbij krijgt.
Fantastisch als je een flatfee internet abo hebt zoals ik. Altijd en overal streaming webradio! _/-\o_
En waar vind ik die frimware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom Tom..

Weet iemand of het al mogelijk is om Tom Tom te installeren op de E66.
Wat ik ervan begrepen heb zou dit niet werken met de interne GPS ontvanger.

Klopt dat?
Of is daar inmiddels al iets op gevonden?

Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joor
Sygic McGuider werkt als een prinsesje i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joor schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:43:
en dat is???

Sorry ben een beetje een analfabeet in deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:02:
[...]en dat is???

Sorry ben een beetje een analfabeet in deze!
http://gathering.tweakers.net/forum/find :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik die firmware er ook zelf opzetten, dus echt handmatig downloaden en gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeerke
Nee dit is niet aan te raden bij mij zijn twee gevallen bekend waar dit fout is gegaan en dus ook de nokia garantie weg is. Het beste is effe naar de nokia winkel in de buurt en effe vragen of ze hem erop willen zetten. Grt Pierre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik heb het gewoon gedaan met de Nokia Software Updater
Eerst een backupje maken, daarna firmware installeren, backup terugzetten, presto! :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het bij de meeste Nokia E66 gebruikers met het stof achter het glas?

Ik heb er na 4 maanden al behoorlijk wat acher zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:24:
Ik heb het gewoon gedaan met de Nokia Software Updater
Eerst een backupje maken, daarna firmware installeren, backup terugzetten, presto! :)
Dat is het juist, die geeft aan dat er geen nieuwe firmware is, terwijl hij er wel zou moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Joor schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:43:
mwa prinsesje vind ik teveel eer.
het werkt redelijk maar niet meer dan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
wat ik nie snap is dat het oproepen van contacten zolang moet duren... :?
of heb ik daar alleen last van ?

ik druk op de contacten knop en dan moet ik 2 seconden wachten... en zoveel contacten heb ik nou ook weer nie

bij mijn vorige nokias ging dit altijd razenddddddddddsnel..

verder moet ik hem regelmatig uitzetten omdat de mail exchange sync het niet meer doet :/

maar verder wel topding hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Vince22 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:44:
[...]Yep dat is de nieuwste firmware idd. Mooi extratje erbij is dat je de Nokia Internet Radio App erbij krijgt.
Ik heb deze app laatst gewoon van de Nokia site gedownload voor mn E71 :)
Werkt erg goed (zelfs met KPN/Hi) alleen word mn telefoon heel erg warm na een half uurtje luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeerke
Ik heb mijn Nokia E66 nu bijna twee maanden en het ding werkt perfect, de menu's werken veel soepeler als het menu van de E65. Ik heb er ook effe McGuider 7.7 opgezet deze werkt ook perfect samen met de A-GPS ik heb binnen 30sec een fix. De (internet)radio werkt goed en ook mijn Email werkt fijn en snel op het 3G netwerk alleen de batterij hoor je dan leeglopen. Verder ben ik nog niet echt MINPUNTEN tegen gekomen. Mijn carkit is een parrot 3100 en deze werkt ook goed met de telefoon en zelfs de navigatie, geen probleem. Kortom ik ben zeeeeeer tevreden over het toestel.

Pierre

Verwijderd

Ik heb altijd gruwelijk de pest aan mensen die mij bellen en hun nummer niet meesturen.Ik neem dan sowieso niet op, dus weet iemand of ik iets kan instellen bij de E66 waarbij "privé" nummers worden geblokkeerd of automatisch worden geweigerd?

Verwijderd

Groepen aanmaken, mensen uit je contactboek hierin zetten, vervolgens kun je een nieuw profiel maken en aangeven dat hij alleen moet waarschuwen als iemand uit 1 of meerdere groepen belt.

De oproep wordt nog wel gedaan maar je hoort het niet ;) .

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:35:
Ik heb altijd gruwelijk de pest aan mensen die mij bellen en hun nummer niet meesturen.Ik neem dan sowieso niet op, dus weet iemand of ik iets kan instellen bij de E66 waarbij "privé" nummers worden geblokkeerd of automatisch worden geweigerd?
Je zou eens kunnen kijken naar Advanced Call Manager by WebGate, die heeft ook wel heel uitgebreide opties qua weigeren van oproepen, etc. Ik weet niet zeker of dat programma met deze telefoon wordt meegeleverd (met de E71 volgens mij wel), in ieder geval zou het dan onder Download! moeten staan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:35:
Onder 'download!' vind je het programma 'Advanced Call Manager'.
Even installeren en je kunt een keur van profielen instellen.
Hierbij kun je ook bepaalde (groepen-) bellers blokkeren.
Ook kun je instellen hoe de telefoon reaktie geeft op bellers (ingesprektoon/antwoordsms/voicemail/enz...)
;"] ;)

Verwijderd

Het is al een aantal malen (een keer of 3x) voorgekomen, dat ik wordt gebeld door een onbekend nummer.
Als ik opneem hoor ik niets.... Daarna reboot de E66 spontaan !
Het blijkt later dat de beller mij dan niet meer terugbelt.
Wie heeft dit fenomeen ook al eens beleefd???
Ik denk zelf aan toeval in combinatie met een software-bug... of het zou een soort virus / hack moeten zijn.
Misschien een buitenlandse bel-computer??

P.S.: ik heb geen anti-virus (F-secure) geinstalleerd.
Ben benieuwd naar de ervaringen met F-secure (te vinden onder 'Download!'.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg op geen mogelijkheid de nieuwe firmware op de E66 geinstalleerd via de software-updater. heb het al diverse malen geprobeerd maar hij blijft de melding geven dat het updaten mislukt is.

kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeerke
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:19:
Ik krijg op geen mogelijkheid de nieuwe firmware op de E66 geinstalleerd via de software-updater. heb het al diverse malen geprobeerd maar hij blijft de melding geven dat het updaten mislukt is.

kan iemand mij hiermee helpen?
Waar heb je je telefoon gekocht (NL software) ????????????

Pierre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon op mijn E66 de mail ophalen via de wireless. Per sms vd week instellingen gekregen en opgeslagen van KPN, waarna de mail functie nu aangeeft bij ophalen: "Inkomende mailserver niet gevonden. Controleer mailboxinstellingen".
Ik heb mijn E65 erbij gehouden en de instellingen exact zo ingevoerd zoals het op de E65 was (waar het ook gewoon lukte), alleen krijg ik telkens weer bovenstaande melding.
Weet iemand hoe deze vrouwelijke nokia gebruiker weer gebruik kan maken van de mailfunctie?
Wat is er nu ineens anders gezet in de instellingen.....Please help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 18:45:
Ik kon op mijn E66 de mail ophalen via de wireless. Per sms vd week instellingen gekregen en opgeslagen van KPN, waarna de mail functie nu aangeeft bij ophalen: "Inkomende mailserver niet gevonden. Controleer mailboxinstellingen".
Ik heb mijn E65 erbij gehouden en de instellingen exact zo ingevoerd zoals het op de E65 was (waar het ook gewoon lukte), alleen krijg ik telkens weer bovenstaande melding.
Weet iemand hoe deze vrouwelijke nokia gebruiker weer gebruik kan maken van de mailfunctie?
Wat is er nu ineens anders gezet in de instellingen.....Please help me
Kun je wat duidelijker zijn? Wireless=wifi of umts/gprs? Heb je mail instellingen of umts/gprs instellingen gehad van kpn via sms?

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:27

Sherlock

No Shit

Sinds vanmiddag heb ik hem ook binnen, hij hangt nu nog aan de lader maar daarna kan ik helemaal meedoen in dit topic :)
* Sherlock = blij

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je wat duidelijker zijn? Wireless=wifi of umts/gprs? Heb je mail instellingen of umts/gprs instellingen gehad van kpn via sms?
[/quote]

Voor zover ik het begrijp: Ik bedoel de Wireless verbinding. Deze vind hij wel, alleen kan de mail er op de een of andere manier niet meer mee ophalen.
Van KPN heb ik de mailinstellingen ontvangen per sms. Nadat ik deze had opgeslagen was het gebeurt met het ophalen vd mail via de wireless verbinding. Het kan nog wel middels mobielinternet (maar dat kost me klauwen met geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Sherlock schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:11:
Sinds vanmiddag heb ik hem ook binnen, hij hangt nu nog aan de lader maar daarna kan ik helemaal meedoen in dit topic :)
* Sherlock = blij
Zelfde hier.
Ik heb vorige week mijn N82 ingeruild voor een E66 want ik werd echt helemaal gestoord van die kleine scherpe knopjes, dit is veel beter ik begin weer gevoel in mijn wijsvinger te krijgen ;)
Jammer want de camera van de N82 is echt super.
Deze E66 lijkt langer met zijn accu te doen en ik vind dat schuiven toch wel handig voor de toetsblok.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zo, ik ben er nu een dagje mee aan het stoeien geweest en het algegele gevoel is wel positief. Mijn meest recente vergelijkingsmateriaal is een Samsung i600, een telefoon die nog meer gericht is op de zakelijke gebruiker, ik heb de E66 dan ook bewust gekozen vanwege 'the best of both worlds' met oa GPS en een fraaier uiterlijk. Helaas merk ik wel dat de Samsung qua berichten wel een toptelefoon is (of in elk geval dat de Nokia hier wel minder goed presteert).

De Mail for Exchange toepassing had wat mij betreft wel een stuk uitgebreider gemogen; bijvoorbeeld een instelbare achtergrond (of standaard een effen achtergrond, dat leest een stuk prettiger) en ook de lettergrootte zou ik nog wel in willen stellen. Vooral in je inbox, daar wil ik in één oogopslag toch wel het onderwerp en afzender van minimaal 5 emails kunnen zien. (Ik heb de lettergrootte van de E66 al op klein gezet).

Verder zou ik graag in kunnen stellen dat hij niet steeds vraagt welke verbinding hij kiest (standaard mijn thuisnetwerk, anders Mobiel Internet) maar ik heb het vermoeden dat dat wel kan, alleen dat ik het nog niet gevonden heb.

Tot slot: ik wil ook wel graag een lijstje van favoriete contactpersonen hebben; mensen die ik vaak bel moeten makkelijker bereikbaar zijn dan 'vage zakelijke contacten' die noodzakelijkerwijs wel in mijn telefoon moeten staan. Is die mogelijkheid er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Sherlock schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:27:

Verder zou ik graag in kunnen stellen dat hij niet steeds vraagt welke verbinding hij kiest (standaard mijn thuisnetwerk, anders Mobiel Internet) maar ik heb het vermoeden dat dat wel kan, alleen dat ik het nog niet gevonden heb.
Daarvoor kun je de gratis versie van Smart Connect gebruiken die je vindt in ""Download!"

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Vmu schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:11:
[...]

Daarvoor kun je de gratis versie van Smart Connect gebruiken die je vindt in ""Download!"
Ik vind zelf Psiloc Connect prettiger, maar daar moet je voor betalen. Gelukkig is er een trial zodat je kunt testen of 'ie aan je verwachtingen voldoet, mocht je niet tevreden zijn met Smart Connect.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Pfff, ik heb nu al een aantal keer een 'bladerfout' terwijl ik in downloads! naar Smart Connect zocht. Uiteindelijk maar een trial versie van Psiloc Connect gedownload en dan blijft hij weer zeuren over een certificaatfout... (via Menu-Intst...-Toep...-toep.beheer de online certificaatcontrole op aan en uit geprobeerd) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb al een aantal Themes van Zedge gedownload maar krijg telkens de melding dat het certificaat ongeldig of verstreken is..

Hoe kan dat en is daar iets aan te doen?

Thxs alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet het al, uitzetten van alleen ondertekenen bij toepassingsbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

ik ben nu op vakantie, maar nu werkt nokia maps niet meer Die wilt steeds online gaan, maar dat kan natuurlijk niet met een prepaid simkaartje. In de nieuwste versie maps kan ik ook niet gps aanzetten. enig idee hoehet wel moet?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Sherlock schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:31:
Pfff, ik heb nu al een aantal keer een 'bladerfout' terwijl ik in downloads! naar Smart Connect zocht. Uiteindelijk maar een trial versie van Psiloc Connect gedownload en dan blijft hij weer zeuren over een certificaatfout... (via Menu-Intst...-Toep...-toep.beheer de online certificaatcontrole op aan en uit geprobeerd) :(
Zo, heb eindelijk Smart Connect kunnen vinden, aangezien Psiloc geen zin had (bleef maar over dat certificaat zeuren, terwijl hij wel degelijk op 'uit' stond + alles installeren). In de toepassingenlijst ben ik maar gaan zoeken en toen kwam hij wel tevoorschijn, ondanks de eerder genoemde bladerfout. Ik heb het net in kunnen stellen en het ziet er tot nu toe wel goed uit; het doet wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

kmf schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:11:
ik ben nu op vakantie, maar nu werkt nokia maps niet meer Die wilt steeds online gaan, maar dat kan natuurlijk niet met een prepaid simkaartje. In de nieuwste versie maps kan ik ook niet gps aanzetten. enig idee hoehet wel moet?
Ik heb je situatie net proberen na te bootsen. Bij de vraag welk toegangspunt ik wilde hebben heb ik mijn thuisnetwerk geselecteerd, welke hier natuurlijk niet bereikbaar is. Vervolgens kwam er een publiek netwerk tevoorschijn, hier heb ik op annuleren gedrukt en vervolgens kwam de aardbol van nokia maps tevoorschijn. Daarna kon ik gewoon zoeken e.d. en werd na de eerste zoekopdracht ook mijn huidige locatie weergegeven. Hoop dat je hier iets aan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43
Zow, ik heb 'm nu ook.. gekocht bij the phonehouse in Enschede.. en bij registratie geeft Nokia.com/myphone me aan dat 't serienummer al bekend is. Maar eens even bellen morgen....

edit: nvm... bij 't aanzetten en aanmelden bij vodafone stuurt 't ding je 06 en imeinummer mee en registreert je automatisch

[ Voor 26% gewijzigd door ascent op 02-03-2009 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
Iemand toevallig nog een goeie kalender app gevonden die ook remote kalenders snapt in webdav/ical/ics formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje:

Als ik naar Menu>Installatie wil gaan wordt het menu wel geopend maar er worden geen icoontjes weergeven (dus het hoofdmenu blijft openstaan). Echter als ik in dit menu beweeg en iets selecteer wordt de toepassing geopend die op die plek in het menu "installatie" staat. Dus het menu opent wel, maar het beeld verandert niet!

Dit probleem is ontstaan nadat ik mijn nieuwe 8gb kaartje erin heb gedaan en een aantal apps en thema's heb geinstalleerd. Ik heb alles van mijn oude 2gb kaartje gekopieerd naar mn nieuwe 8gb. Verder heb ik ook nog McGuider geinstalleerd.
Heb de telefoon aan- en uitgezet en ook al geheugenkaart eruit gehaald maar niets schijnt te helpen. Erg vervelend in ieder geval.

Is het mogelijk om met een helemaal cleane geheugenkaart te beginnen of ben ik dan een aantal standaard nokia bestanden (en misschien wel instellingen) kwijt?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 00:05:

Is het mogelijk om met een helemaal cleane geheugenkaart te beginnen of ben ik dan een aantal standaard nokia bestanden (en misschien wel instellingen) kwijt?
Dat kan je sowieso proberen: alles van je kaart naar een map op je pc kopieren, kaart formatteren en proberen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:39
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 00:05:
Als ik naar Menu>Installatie wil gaan wordt het menu wel geopend maar er worden geen icoontjes weergeven (dus het hoofdmenu blijft openstaan). Echter als ik in dit menu beweeg en iets selecteer wordt de toepassing geopend die op die plek in het menu "installatie" staat. Dus het menu opent wel, maar het beeld verandert niet!
Dit probleem heb ik ook gehad, bij mij had het te maken met een applicatie die niet helemaal lekker samenwerkte met de E66 wat ik gedaan heb is het volgende. Ga weer naar installatie, het eerste icoontje (wat dan niet verandert is) is dan het toep. beheer. Start deze en deinstalleer de laatst geinstalleerde applicatie en kijk of dit het probleem oplost. Zo kreeg ik mijn menu weer aan de gang zonder alles te weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anakin239 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:29:
[...]
Start deze en deinstalleer de laatst geinstalleerde applicatie en kijk of dit het probleem oplost.
Dit lijkt te werken, blijkbaar een onbetrouwbare versie van WindowsLive ergens gedownload wat het probleem veroorzaakte.

Iemand nog een andere site voor betrouwbare apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005

robertwebbe

Robert Webbe

Sinds gisteren is er een nieuwe firmwareversie beschikbaar voor de E66:

Changes/improvements made from MCU SW version 200.21.118 to version 210.21.007:

- Support for Searching Hungarian Double Consonants, from Easy Dial and Phonebook
- Reserved Homescreen Plug-in UIDs can now be given to partners

General
- Stability and functionality improvements
- Compliance with FM Radio band requirements for MEA/Tunisia

Browser
- Minor stability improvements

Messaging
- Remote Denial of Service vulnerability fixed.
- Stability improvement in MMS.

VOIP / SIP
- Minor stability improvements

Calendar
- Stability and Minor Functionality improvement

Camera
- New DCC files – Functionality improvement

FS contacts
- Stability and functionality improvement

Share Online
- Minor improvements in functionality

De update is in ieder geval beschikbaar via de Nokia Service Centers, via de Nokia Software Updater heb ik nog niet getest. Als dat nog niet het geval is, dan kan dat soms 1 - 2 weken duren.

Tenslotte nog een tip: Ook Mail for Exchange is geupdate. Versie 2.9.158 is hier te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skipper_NH
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:52
Fijn die constante updates van de firmware. Maar een irritant item dat ik al 2 keer heb door gegeven aan Nokia care center is het feit dat, ondanks dat telefoonboek staat ingesteld op sorteren op voornaam, alle inkomende sms'en, ontvangst bevestiging en beantwoorde sms'en weergegeven worden op achternaam. Een verstuurd sms wordt wel gewoon op voornaam weergegeven. Ik heb sorteren op voornaam ingesteld, omdat carkit op voornaam selecteert en niet aan te passen is. Ook Outlook staat zo ingesteld en dat werkt al jaren prima.
Is dit iets typisch E66 of is dit een Symbian probleem?

Verder werkt hij goed samen met carkit van Peugeot (af fabriek) maar geeft ie alle telefoonnummers als aparte items weer. Mijn oude 6021 gaf mijn contact zonder nummer weer als en meerdere nummers waren en dan ging je één level dieper en kon je het nummer vanje keuze selecteren. Was veel overzichtelijker. Ik gebruik geen speciaal Nokia programmaatje voor de BT communicatie. Heeft iemand ervaring of het gebruik van het Nokia programmaatje voor hun eigen BT carkit de contacten weer netjes gegroepeerd weergeeft zoals de 6021?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb bij mijn Hi abonnement een standaard internet van 9.95 euro. Heeft het dan zin om te kiezen voor dual mode (GSM/3G) of kan ik de telefoon ook alleen op GSM laten staan?
Wat moet ik bij Hi veranderen om eventueel een snel internet abonnement te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 14:05:
Hallo,

Ik heb bij mijn Hi abonnement een standaard internet van 9.95 euro. Heeft het dan zin om te kiezen voor dual mode (GSM/3G) of kan ik de telefoon ook alleen op GSM laten staan?
Wat moet ik bij Hi veranderen om eventueel een snel internet abonnement te krijgen?
Hoi maakt gebruik van UMTS, dus het is weldegelijk zinvol om je toestel op 'dual mode' te laten staan. Dat zal sneller zijn dan alleen GSM.

Wat betreft je moet veranderen om snel internet abonnement te krijgen, is er helaas niets wat je kunt doen. Je hebt bij Hi al het snelste abonnement wat ze aanbieden. Andere providers bieden wel een hogere snelheid (o.a. Telfort en Vodafone).

offtopic:
Je hoeft het echt maar 1 keer te posten hoor...

[ Voor 3% gewijzigd door Cadezo op 21-03-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E66 nu een aantal weken in bezit. Het toestel bevalt mij erg goed.
Ik ondervind nog de volgende probleempjes. Wie weet de oplossing?
- Als ik de E66 aanzet, dan komt er in beeld: 'Bezig met installatie'.
Na een tijdje komt de melding "Kan installatie vanaf geh.krt niet voltooien'.
Ik heb al op de geh.krt gekeken, maar er staan geeen *.sys bestandjes meer op.

- Is het mogelijk om te printen via mijn draadloos thuisnetwerk?
Een printer is aangesloten op één van de PC's in het netwerk.
Deze printer is gedeeld. De andere PC's in het netwerk printen ook via deze netwerkprinter.
Kan ik met de E66 deze printer benaderren?
Ik heb al een paar instellingen geprobeerd, maar kom er niet uit.
Bijv. hoe moet ik de "drager' instellen? wat is 'LPR' of 'Socket/HPJetdirect'?
Wat moet ik bij 'Host' instellen?

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb me een paar dagen geleden de e66 aangeschaft. Tof toestel maar zit met een probleempje dat ik maar niet opgelost krijg. Op mijn vorige telefoon heb ik al mijn contacten opgeslaan op mijn SIM-kaart.

Ik vind niet hoe je de contacten van SIM kaart in één keer allemaal naar je telefoongeheugen kan kopiëren (wel blijkbaar één voor één).

Is er misschien een mogelijkheid om in te stellen dat de contactenlijst zowel contacten op SIM-kaart als telefoongeheugen weergeeft?

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:58:
Ik heb me een paar dagen geleden de e66 aangeschaft. Tof toestel maar zit met een probleempje dat ik maar niet opgelost krijg. Op mijn vorige telefoon heb ik al mijn contacten opgeslaan op mijn SIM-kaart.

Ik vind niet hoe je de contacten van SIM kaart in één keer allemaal naar je telefoongeheugen kan kopiëren (wel blijkbaar één voor één).

Is er misschien een mogelijkheid om in te stellen dat de contactenlijst zowel contacten op SIM-kaart als telefoongeheugen weergeeft?
Ik weet niet wat je vorige telefoon is, maar als dat een Nokia (S60) is dan kan je in het contactenlijst kiezen voor Opties --> Markeringen aan/uit --> Alle markeren --> Opties --> Kopiëren --> Naar geheugenkaart, om alles te kopiëren naar je geheugenkaart.

Daarnaast kun je via Menu --> Instrumenten --> Overdracht heel makkelijk data (contacten, sms'jes, agenda, notities, recente oproepen, etc.) tussen twee Nokia-toestellen uitwisselen o.a. via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cadezo, bedankt! 't is gelukt!

En zeggen dat ik daar gisteren een paar uur op zitten zoeken heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Is er een manier om het volume te verhogen, behalve de knopjes aan de zijkant? Ik hoor sinds ongeveer een week de persoon die mij belt heel slecht, terwijl bijvoorbeeld muziek nog wel op normale sterkte afgespeeld wordt (en ik ook niet plotseling doof ben geworden). Ik heb ook geen andere software geinstalleerd, dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen.

Verder doet live-streaming het nog niet bij mij, bijvoorbeeld de NOS-mobiel applicatie daar kan ik wel alle nieuwsberichten lezen, maar geen video's bekijken. Waar kan dat aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de E66 nu een week. Ben echt erg tevreden. Zou alleen nog graag twee instellingen willen wijzigen, maar kan maar niet vinden waar en of het wel kan.
  • Het gaat om de spraakknoppen. Als je de linker en rechterbovenknop langer ingedrukt houdt, gebeurt het me soms wel eens dat het toestel in geluid afspeeld: you have no new meddages. Dat vind ik storend voor de omgeving. Alle andere snelknoppen heb ik wel kunnen wijzigen. Zelfs de snelknop rechts waar camera stond, maar dus niet de snelknop als je hem langer ingedrukt houdt.
  • En ik zou graag willen dat als ik de slider dichtklap, ik niet in het menu blijf hangen waar ik inzit, maar dat hij afsluit en teruggaat naar het startscherm.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosemoose
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 12:20
*removed*

[ Voor 98% gewijzigd door moosemoose op 07-04-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-07 09:46
Ik heb een mooie zwart/grijs theme draaien op mijn E66 maar nu is mijn MCguider icoon in het actieve venster oranje. Tevens is de knop "Modus wijzigen" blauw.
Kan iemand mij vertellen of en hoe dit te wijzigen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 22:26
GosZk schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:07:
Ik heb een mooie zwart/grijs theme draaien op mijn E66 maar nu is mijn MCguider icoon in het actieve venster oranje. Tevens is de knop "Modus wijzigen" blauw.
Zet hem eens uit en aan, dan leest hij volgens mij de iconen weer opnieuw in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als alles naar wens doet. Geen vastlopers e.d. Moet ik dan nog een softwareupdate doen?
Ik ben bang dat ik na die tijd wel problemen krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-07 09:46
stormfly schreef op zondag 12 april 2009 @ 08:28:
[...]

Zet hem eens uit en aan, dan leest hij volgens mij de iconen weer opnieuw in.
Toestel is nu uit. Maar volgens mij heeft dit geen zin. MC Guider is een navigatie programma die er niet standaard op staat. Een theme houdt daar dus ook geen rekening mee dus het programma toont haar eigen icoon.
Ik denk dat ik toch echt zelf moet zorgen dat dit icoon qua kleur past bij de theme die ik er nu op heb.
Toestel is nu weer aan maar zonder resultaat.

In ieders geval bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
GosZk schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:07:
Nee, het icoontje hoort bij de toepassing. Zonder spannende tweak (in McGuider of in je thema) kan je dit niet aanpassen. Je kunt natuurlijk wel McGuider weghalen uit je active standby en (bijvoorbeeld) de rechter softkey aanwijzen voor McGuider. In dat geval kan je toch snel McGuider starten, maar staat alleen de tekst op je display.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Heeft iemand nog een freeware messenger voor op de E66?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Enig idee hoe ik hem een harde reset geef. Ik heb het *#7370# al geprobeert, maar dan staan nog steeds de agenda items van de vorige eigenaar in de telefoon. :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik vond het volgende via Google:
1. *#7780# - Restore factory settings - resets all the settings to the default ( you will not lose any data)
Make sure you back up your data as you will lose all of it when you perform option 2 or 3 on this list.
2. *#7370# - Reformat your phone

3. This you perform as a last resort. Nothing else is working.If the phone is dead proceed with reflash if not, turn off your phone, hold the following buttons while pressing the power button. (the default code is 12345)
re-flash - hold the following buttons *, 3 (number button) and talk/green key. turn on the phone and do not release those buttons until you see the Nokia boot up screen. once you feel the phone power up you can let go off the power button while still holding all three buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:50

Damian

Insane Obtrusion

weh, die laatste zag er erg eng uit, maar gelukkig werkte het ;)

nu nog afwachten wanneer ik die nieuwere firmware mag flashen, want dat kan nog steeds niet :/

[ Voor 9% gewijzigd door Damian op 28-04-2009 16:02 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Ik heb een probleem met de camera van de nokia e66..

Iedere keer als ik de camera wil gebruiken geeft hij aan dat hij al in gebruik is door een andere toepassing!
Toen ik de telefoon net had, had ik hier geen last van.

Nu kan ik de camera alleen werkend krijgen als ik de telefoon uitschakel en opnieuwe inschakel. Dan doet de camera het wel weer. maar naar een tijdje krijg ik weer de zelfde melding.

Hebben hier meer mensen probelemen mee.. en is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik exact hetzelfde, geen idee waar het vandaan komt...

Lijkt er soms op dat een spel wat ikerop gezet heb dit veroorzaakt, namelijk een Snake versie.
Van de andere kant gebruik ik dat nooit, en is dus vreemd omdat ik vaak deze melding krijg idd.

Gebruik niet zo vaak de camera dus heb ik niet zoveel last van, maar als iemand weet hoe dit op te lossen is vin dik dattoch wel fijn.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-08 18:47
Christiano007 schreef op maandag 13 april 2009 @ 15:14:
Heeft iemand nog een freeware messenger voor op de E66?
Nimbuzz - http://www.nimbuzz.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe software update gedaan naar 210.21.007 maar nu is mijn accu veel sneller leeg. Echt veel sneller.
Normaal kon ik ongeveer 3 dagen met een accu maar nu haal ik net een dag. Als ik hem 's morgens van de lader haal dan ben ik met de middag al 1 streepje kwijt en dit gaag zo door.
Ik heb geen BT aan. Check mijn mail 1 keer per 2 uur en bel en sms minimaal omdat ik overdag aan het werk ben.

Heb meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Wie van jullie kan mij helpen, ik heb vanmorgen een nieuwe update voor de nokia E66 op mijn mobiel gezet (weet ff niet welke versie). En nu valt mij op als ik de slaapstand aan heb dan krijg ik dus een balkje in een zwart scherm met daarop tijd/datum/profiel. Maar bij de vorige versie kreeg ik dat ook maar als ik dan op de middelste knop duwde dan kreeg je het heel groot in scherm en ging die vervolgens op zwart scherm en dus slapen. maar nu krijg ik het met geen mogelijkheid op mijn mobiel gezet, kan iemand mij vertellen waar ik dit ergens kan vinden?

Tevens heb ik een probleem met sms en mms, bij sms kan ik wel versturen maar niet ontvangen en bij mms kan ik niet versturen. ik heb een vodafone netwerk. weet mss iemand of en wat ik hier aan kan doen??

Alvast bedankt

groetjes sharon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
manii schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:54:
Ik heb een probleem met de camera van de nokia e66..

Iedere keer als ik de camera wil gebruiken geeft hij aan dat hij al in gebruik is door een andere toepassing!
Toen ik de telefoon net had, had ik hier geen last van.

Nu kan ik de camera alleen werkend krijgen als ik de telefoon uitschakel en opnieuwe inschakel. Dan doet de camera het wel weer. maar naar een tijdje krijg ik weer de zelfde melding.

Hebben hier meer mensen probelemen mee.. en is hier een oplossing voor?
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:41:
Heb ik exact hetzelfde, geen idee waar het vandaan komt...

Lijkt er soms op dat een spel wat ikerop gezet heb dit veroorzaakt, namelijk een Snake versie.
Van de andere kant gebruik ik dat nooit, en is dus vreemd omdat ik vaak deze melding krijg idd.

Gebruik niet zo vaak de camera dus heb ik niet zoveel last van, maar als iemand weet hoe dit op te lossen is vin dik dattoch wel fijn.

grtz
Heb de firmware van de telefoon een upgrade gegeven waardoor ik hier geen last meer van heb. Dus voor de mensen die het zelfde probleem hebben. Firmware upgraden!

edit: Dit heeft toch niet gewerkt. Na en dag weer het zelfde probleem.!
Even terug naar de winkel dan maar!

[ Voor 4% gewijzigd door Zaratrass op 02-06-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen een Nokia E66 waar ik tot hier toe zeer tevreden over ben.

Nu is er wel één iets waar ik niet wijs uit raak, ik vind namelijk nergens een mogelijkheid om het sluitergeluid van de camera af te zetten. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
is het ook mogelijk wanneer je de telefoon dicht schuift, dat je dan de optie kan uitschakelen dat wanneer je de toets combinatie van links boven en rechtsboven dat dan de toets blokerring uit gaat. Want ik heb me telefoon wel eens in me broek en dan ga ik plots bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-08 18:47
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:19:
Ik heb sinds enkele dagen een Nokia E66 waar ik tot hier toe zeer tevreden over ben.

Nu is er wel één iets waar ik niet wijs uit raak, ik vind namelijk nergens een mogelijkheid om het sluitergeluid van de camera af te zetten. Iemand een idee?
Ik denk dat ze het express hebben gedaan, vanwege een wet wat het stille sluiter verbiedt.

meer op: http://www.google.nl/sear...TF-8&q=silent+shutter+law

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodsaiyan schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:49:
[...]

Ik denk dat ze het express hebben gedaan, vanwege een wet wat het stille sluiter verbiedt.

meer op: http://www.google.nl/sear...TF-8&q=silent+shutter+law
Tja... Weinig aan te doen lijkt mij.
Tenzij dan met een thirdparty camera app maar deze kan ik niet direct vinden.

Ik ben naar een dergelijke applicatie op zoek om op school snel een foto's te nemen van een vb een schema aan het bord. Er zijn nl maar weinig docenten die een overdreven sluitergeluidje kunnen apprecieren :/

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Laatst online: 11-09 10:29
Hoeveel agenda items kunnen er worden weergegeven op het standyscherm?
Momenteel op mijn S40 software Nokia maar 2.
Op mijn oude N79 soms 5 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:51:
[...]

een thirdparty camera app maar deze kan ik niet direct vinden.
Kijk dan hier eens :
Klik op http://pachome1.pacific.net.sg/~welic/cCam.html

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Roodey schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 07:56:
Hoeveel agenda items kunnen er worden weergegeven op het standyscherm?
Momenteel op mijn S40 software Nokia maar 2.
Op mijn oude N79 soms 5 items.
E66 ook, maar toont alleen de items van de eerstevolgende dag met agenda items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als ik wil updaten naar de nieuwste firmware (heb nog de versie van november 2008) krijg ik de volgende melding:

Your phone already has the latest supported software, no update needed

Zoeken op internet geeft dat er meerdere personen zijn met duidelijk niet de nieuwste software, maar wel deze melding. Hen wordt aangeraden contact op te nemen met Nokia. Zojuist Nokia gebeld en wat blijkt: mijn E66 is van oorsprong duits en is 'gereflashed' als 'Nederlands' toestel. Naast het feit dat de HSDPA frequentie in mijn toestel afwijkt (staat op de Duitste frequentie), is ook een zogenoemde RM code 343 Duits, Doordat er nu Nederlandse firmware op staat is er geen match tussen de huidige software versie en de RM code, met als resultaat dat ik mijn toestel niet kan updaten.

Is het normaal dat dit soort toestellen door Nederlandse webwinkels wordt verkocht? Kan nu namelijk niet updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u, dit is de app waar ik al een tijdje naar opzoek ben.
Voor de mensen die dit ook zouden willen installeren, wel eerst je datum naar ergens in 2008 zetten ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Grrrr, nu lees ik op de Nokia support site dat je de T9 niet aan kunt passen :( Dat betekent dat die ene keer dat er dau in plaats van dat ingetypt is er nu voor zorgt dat er altijd dau komt te staan ipv dat. Ik begin dit Nokia gedoe toch een beetje zat te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dat kan makkelijk. Reset je telefoon naar de fabrieksinstellingen, en alle T9 woorden die je zelf toegevoegd heb zijn pleitte. Beetje sneu dat je dan misschien meer dan 50 woorden opnieuw moet doen, maar het scheelt een ergernis aan dat ene dau woordje !

Niks gezegd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door W00fer op 25-06-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 19:30
is er een manier om te browsen/zoeken in 'mijn muziek', zoals op een pc?? heb veel muziek folders op mn geheugenkaart staan, en wil daar doorheen kunnen, ipv de zoekfunctie te gebruiken, of via de muziekspeler of via de galerij... weet iemand hoe?
(ik zie dat ik wel op albums of artiest kan zoeken, maar dan zijn de benamingen net weer iets anders dan zo als ze op de pc staan... je weet wel...)

de realplayer heeft wel iets dergelijks voor video's, dan kan ik zoeken op telefoon of geheugenkaart, en dan komen de folders te voorschijn....
gr.
Wil

-edit-:
heb het gevonden bij 'Kantoor', 'Bestandbeheer', daar kan je door de folders heen scrollen, van de telefoon, of van de geheugenkaart...

[ Voor 48% gewijzigd door wilvanwil op 28-06-2009 22:58 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste