Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ debroei

Waarom wil je een software update doen, heb je last van bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-07 18:16
ik hoop dat met een firmware update de batterij duur wat verbeterd.
En als ik een toets ingedrukt hou klikken de toets tonen af en toe wat vreemd.Of ze even blijven hangen.
Soms als ik software installeer en hij geeft een piep lijkt ie een ploppend geluid te maken.
Ik heb hierover op meerdere fora gelezen.Zowel bij de E66 als de E71.Dit lijkt iets software matigs te zijn.
Verder alleen maar positief over de telefoon.
Maar aangezien er sinds de release nog geen update is wordt het nu wel tijd.
Soms merk je het verschil/verbetering pas als ie is doorgevoerd.
Dus ik ben wel benieuwd

Verbeteringen in Nokia E66 Firmware 110.07.126 zijn:

This SW release contains
the following new features:

Gimlet 9.2.1.381 (Nokia Email Service version) in user disk.
Gimlet is visible only in countries where service available, otherwise hidden
Improved Email set-up Wizard to check availability of Nokia email service
This is visible only in countries where service available, otherwise hidden.
Mail for Exchange 2.5.5.
Maps 2.0 release from w 30.
VoIP baseline from w 32.
Switch4 from wk 32.
Startup settings from wk 32.
Catalogs 3.1.50 from wk 32.
Y drive: for WMDRM protection files.

Corrected Items from
MCU SW version 102.07.81

Email for Exchange - Synching improvements
DUT does not connect to BT stereo headset and car kit
Drive visible with PC Suite
EAP-FAST authentication improvements
Some captured images are seen inverted in gallery
Image taken in portrait mode is sometimes not saved in correct orientation
Camera viewfinder turned upside down after taking photo
Unable to start maps when memory card is full

Camera - Picture cannot be taken correctly after zooming in maximum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand problemen bij het vastleggen van een video dat bij het afspelen de audio niet gelijk loopt met de video?

Voor de rest ben ik hartstikke tevreden met het toestel. Alleen dit klein probleempje.
Als iemand hier ook last van heeft graag jullie reactie. En natuurlijk een manier om dit op te lossen.

MilJano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je je vraag hier plaatste? :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles wat ik heb kunnen proberen
- in verschillende lichtmodussen opnames maken om te kijken of er verschil is.
- bij daglicht opname maken om te kijken of het met daglicht beter gaat.
- via bluetooth het filmpje doorgestuurd naar een ander nokia toestel (6110) om te zien of het aan de mediaspeler ligt.

wat kan ik nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Leg je de video vast in het telefoongeheugen of op een geheugenkaartje?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:23:
Leg je de video vast in het telefoongeheugen of op een geheugenkaartje?
Alle twee de opties geprobeerd, geen vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 1.5 maand in 't bezit van de E66 zonder problemen,
Sinds dit weekend reageert de telefoon traag en als ik de agenda open dan duurt het 20 + 40 seconden voor dat de items zichtbaar zijn en krijg ik fouten wij het syncen van de agenda via MFE 3.07 (mail & contact pers geen probleem). ik heb alle contact personen al een keer verwijderd, heb de fabrieksinstellingen terug gezet maar nog steeds de zelfde fout. Iemand een idee?
Bedankt Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze al eerder geplaatst, maar weet iemand het volgende: Kun je de telefoon gewoon beantwoorden met de groene aanneem knop? Maw hoef je niet elke keer de slide open te schuiven als je een inkomend gesprek krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-07 18:16
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:45:
Ik heb deze al eerder geplaatst, maar weet iemand het volgende: Kun je de telefoon gewoon beantwoorden met de groene aanneem knop? Maw hoef je niet elke keer de slide open te schuiven als je een inkomend gesprek krijgt?
Klopt , je kunt gewoon met de groene toets aannemen met gesloten slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Iemand al TomTom aan het werk mét de interne GPS? Heb nu nog steeds met een externe GPS TomTom draaien.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Christiano007 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:10:
Iemand al TomTom aan het werk mét de interne GPS? Heb nu nog steeds met een externe GPS TomTom draaien.
nee tomtom gaat niet (heeel misschien met een crack maar volgens mij werkt dat ook niet). Ikzelf heb sygic mcguider draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09-2024
Batsu schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:49:
overigens, je kan ook een tijd opgeven waarna automatische toetsenblokkering volgt
Weet iemand hoe? Kan het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Joor schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:43:
[...]

Weet iemand hoe? Kan het nergens vinden...
menu,instrumenten,instellingen, algemeen, beveiliging, telefoon en sim kaart, per. autom. blokk. ttsnb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb mn toestel laten vallen en nu zit de slider een beetje los. Enig idee of dit zelf op te lossen is of dat ik dit moet laten repareren? Iemand enig idee waar ik daarvoor het beste terecht kan, zonder mn toestel direct een tijdje kwijt te zijn....? (omgeving Almere) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit forum wordt gesproken dat de camerkwaliteit slecht is, maar ik heb de foto`s gezien op Mobile Review (http://www.mobile-review.com/review/nokia-e66-en.shtml#9) en vond deze redelijk, in ieder geval niet slecht.

Is er ook weersinfo software beschikbaar die automatisch het weer voor een bepaalde plaats weergeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Bulldog

Hieronder het adres van een Nokia Service point. Ik zou hem gewoon even daar afgeven. Vaak kunnen hun hem ter plekke maken. Is tevens ook een Nokia care Piont voor zakelijke gebruikers.

MULTICOM B.V.Kweekgrasstraat 12/14
1313 BX Almere Tel: 036/534.64.74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
weet iemand of ik de Garmin navigatie software die ik op mijn N95 heb ook kan installeren op de E66? Of moet ik dan een nieuwe versie kopen?

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Garmin XT lopen zonder problemen. Test het eens zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:57

Maverick2001

Never look back

Na een teleurstellende ervaring met T-mobile en de iPhone ben ik weer terug bij Vodafone en heb ik als opvolger van mijn e65 ook voor de e66 gekozen.

Vormgeving is erg strak en weer iets slicker dan de e65. Je kan gewoon merken dat de constructie goed in elkaar zit.

Functionaliteiten zijn op diverse punten uitgebreid en het is toestel is veel sneller dan de e65. Waar de e65 nog wel eens bleef hangen gaat de e66 gewoon snel door! Ook het benaderen van andere toepassingen tijdens een gesprek is super!

GPS werkt erg goed! In huis niet echt snel contact maar in de auto heel snel! In combinatie met McGuider werkt de GPS ontvanger prima en McGuider is een goede opvolger van TomTom wat ik op mijn e65 had draaien.

Foto's zijn nog steeds niet werelds maar dat weet je met zo'n toestel! Het blijft een zakelijk toestel en voor een leuk foto-tje is deze telefoon echt wel geschikt! De snelheid is ook positief verbeterd zodat je niet meer 2 seconden hoeft te wachten voor hij daadwerkelijk een foto maakt.

Conclusie: erg stevige en stabiele telefoon die heel veel mogelijkheden heeft en ook nog snel is. Samen met de Nokia OSX software is de sync met mijn Mac ook prima. Zelfs itunes, iphoto en safari sync!

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey luitjes,

Als ik een andere achtergrond afbeelding wil instellen laat deze boven en onder 2 blaken zien van de auto afbeelding.

Met andere woorden, de nieuwe afbeelding vult het scherm niet!

Hoe pas ik dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de E66 nu een paar dagen. Bevalt goed, maar heb wel een paar opmerkingen. Als eerste vind ik het lastig dat je het algemene volume niet kunt aanpassen. Daarnaast kan ik bij de SMS niet instellen dat ik eerst de voornaam te zien krijg. Ook zit de luidspreker voor mij aan de verkeerde kant, ik ben rechts en heb steeds mijn hand op de speaker. Verder is ' ie wel echt perfect! Als iemand hier goede oplossingen voor weet, graag. Kan ze via de zoekfunctie niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Zit te denken om mijn HTC Diamond voor deze in te ruilen. Hoelang kan je eigenlijk divx kijken voordat de accu leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van bellen over een bluetooth carkit met dit toestel? Heb zelf de nokia 6300 en dat is dramatisch met BT. Heeft iemand ook de accuduur bij gewoon gebruik (half uur tot een uur bellen per dag)?

Vind deze telefoon voor diverse redenen interessant, maar ga me geen twee maal branden aan de bt ellende (bel vrijwel uitsluitend in de auto).

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de mailboxtype kan wijzigen van Imap naar Pop3. Ik krijg geen mails binnen, ik gebruik dezelfde instellingen als bij mijn oude telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonjan85
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05 22:44
Ik heb sinds een paar weekjes de e66, maar ik vind de pictogrammen nog steeds niet echt mooi. Ik had hiervoor een e51 hierbij waren de pictogrammen vaak geel o.i.d. (e65 had dezelfden). Nu heb ik van die grijze pictogrammen. Volgens mij is dit wel standaard. Weet iemand of deze wellicht te veranderen zijn, hetzij los of met een thema? Met de bestaande thema's veranderen ze namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik download thema's van Zedge, zijn gratis.
Bij mij zijn daardoor ook de iconen aangepast.

Ik heb trouwens gewoon POP mail in kunnen stellen. Bij mij ging dit automatisch na mijn emailadres in te voeren. Heb handmatig de inkomende server enz ingesteld en heb verder geen problemen gehad. Doet het als een trein. Wellicht als je je stappen beschrijft...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Ik las dat hij tot 14 dagen standby kan staan, is dit onzin of is het werkelijk zo,
en bij normaal gebruik, beetje internetten en bellen, navigatie gebruiken, gaat
hij dan langer als 1 dag mee, graag even u ervaringen . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Albert020 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:40:
Ik las dat hij tot 14 dagen standby kan staan, is dit onzin of is het werkelijk zo,
14 dagen is onzin ja. misschien als je hem op je nachtkastje laat liggen..

bij normaal gebruik: 2-4 dagen. Wifi, GPS verbruiken veel stroom dus bij veel gebruik daarvan gaat de batterij sneller leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonjan85
Albert020 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:40:
Ik doe gemiddeld 4 a 5 dagen met een volle accu lading. Ik internet er veel mee, bellen en smsen doe ik ook regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonjan85
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:18:

Ik heb trouwens gewoon POP mail in kunnen stellen. Bij mij ging dit automatisch na mijn emailadres in te voeren. Heb handmatig de inkomende server enz ingesteld en heb verder geen problemen gehad. Doet het als een trein. Wellicht als je je stappen beschrijft...??
Bedankt voor de tip, zal hier ook eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonjan85
Heeft iemand trouwens zijn E66 al geupdate? Ik heb het zojuist geprobeerd via de Nokia Software updater, maar hij zegt dat hij mijn telefoon niet vind/herkent... is het iemand anders al wel gelukt? Zo ja, wat doe ik fout. Ik kies trouwens als verbindingsmodus pc-suite op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:06
Ik heb precies het zelfde bij het updaten, ben ook wel benieuwt.
gewoonjan85 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:52:
Heeft iemand trouwens zijn E66 al geupdate? Ik heb het zojuist geprobeerd via de Nokia Software updater, maar hij zegt dat hij mijn telefoon niet vind/herkent... is het iemand anders al wel gelukt? Zo ja, wat doe ik fout. Ik kies trouwens als verbindingsmodus pc-suite op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoet gaat het met stof onder de display. Mijn neef gebruikt de E66 nu ongeveer 3 maand en heeft het eerste stof onder het glas. Ik gebruik zelf de E66 nu een paar weken en ben voor mijn werk soms in een lichte stofige omgeving. Ik hoop dat het bij mij goed gaat. Ik zou ook niet weten welke telefoon ik dan anders moet nemen (Nokia)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:21:
Hoet gaat het met stof onder de display. Mijn neef gebruikt de E66 nu ongeveer 3 maand en heeft het eerste stof onder het glas. Ik gebruik zelf de E66 nu een paar weken en ben voor mijn werk soms in een lichte stofige omgeving. Ik hoop dat het bij mij goed gaat. Ik zou ook niet weten welke telefoon ik dan anders moet nemen (Nokia)?
Ik heb de e66 een keer laten vallen en sindsdien zit er stof onder het scherm maar het wordt niet erger.

er zijn natuurlijk die robuuste stof en (spat) water dichte telefoons maar die zijn meestal niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

Vraagje, als ik bij connection manager kijk en dan onder active connections dan vind ik daar dikwijls een actieve verbinding van meer dan 10minuten. Dit terwijl ik alleen automatic mail retrieval aan heb staan (eens per half uur om een beetje stroom te sparen). Maar als de verbinding zolang open blijft staan dan schiet het nog niet echt op natuurlijk.

Iemand die dit ook ondervonden heeft? Ik heb gezocht in de instellingen maar kan geen optie vinden waar staat hoelang de verbinding actief blijft. Het leek mij logischer dat de mail opgehaald word en dan netjes weer de verbinding gesloten word.

Overigens heb ik onbeperkt internet, dus het gaat mij niet om de kosten, puur levensduur van de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-12-2024
Vraagje : als ik zo dit topic lees moet ik bijna opmerken dat er geen handleiding bij dit toestel wordt geleverd ,alleen maar een link naar dit forum om vragen te stellen ...

Momenteel heb ik nog de E65 die ik naar alle tevredenheid al een jaar gebruik. De E66 lijkt me wel een waardige opvolger. Mijn vriendin heeft de Touchdiamond maar dat windows mobile/ppc vind ik maar bagger.

Ik zie geen "pennetje" meer op de zijkant zitten van de E66 waar de E65 deze wel heeft.
Als er ook nog 64 karakter WPA TPK key aankan koop ik hem.. (Op de zaak hebben ze een 64 lang karakter als wifo wachtwoord, de E65 kan er maar max 63 aan, en dus geen wifi op m`n werk voor mij...

• PMarcus
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:10
carpetburn schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:06:Ik zie geen "pennetje" meer op de zijkant zitten van de E66 waar de E65 deze wel heeft.
De E65 heeft geen pennetje, net als de nieuw E66..

[ Voor 61% gewijzigd door PMarcus op 13-11-2008 15:26 ]

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

De E65 heeft wel een pennetje, dat is om bijv. meerdere berichten te selecteren. Dit mist de E66 jammer genoeg want ik vond dat een verdomd handige functie om smsjes eruit te gooien.

Of kan het stiekem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-12-2024
Zo 3 redenen voor mij om niet over te stappen naar de e66

Pennetje weg ; geen stukjes tekst kopieeren-plakken dus.....
En ook de WPA passphrase mag minimaal 8 en maximaal 63 karakters zijn voor tekst...
En de GPS die soms 10 minuten duurt om signaal te krijgen...

Jammer hoor. ik vond hem er zo leuk uitzien.
Heeft nokia heel dat pennetje afgeschaft en zal er een andere mogenlijkheid zijn om te copy-pasten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
carpetburn schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:37:

En ook de WPA passphrase mag minimaal 8 en maximaal 63 karakters zijn voor tekst...

Heeft nokia heel dat pennetje afgeschaft en zal er een andere mogenlijkheid zijn om te copy-pasten ?
mbt gps.

Als je 1-2 minuten wacht voordat je wegrijft heb je een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
carpetburn schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:37:

Copy/paste kan d.m.v. de shift toets (de # knop).

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de E66 op de Mac te syncen met Entourage? Ik heb ook nog een vraagje over de camera: is de fotokwaliteit goed genoeg om op klein formaat af te drukken in een fotoboekje (ter verduidelijking: de meeste foto's zal ik maken met mijn digitale camera, maar je hebt af en toe van die fotomomenten dat je hem net niet bij je hebt...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de vorige topic over de Nokia E66 werd geschreven dat men de buienradar niet kon bekijken. Ik heb nu de E66 enkele weken en het wou bij mij ook niet maar ik dacht gisteren laat ik het eens weer proberen en vanaf gisteren gaat het perfect.
Dus ik kan vanaf gisteren met mijn Nokia E66 en een Hi abonnement prima naar de buienradar kijken.
Altijd handig als je 's morgens snel even de keuze moet maken van met de fiets of de auto naar het werk?

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar hebben al wat meer mensen last van stof achter het scherm bij de E66?
Zelf heb ik het nog niet maar ken wel iemand met dit probleem.

Verder vindt ik het een prima toestel.
Accu ook geen klagen over.
3 dagen met wat bellen, smsén, internetten en elke paar uur mijn mail checken vind ik dat netjes voor dit soort telefoon.
Ik hoop dat de stof mee gaat vallen want ik werk soms in een iets stoffige omgeving. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
gewoonjan85 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:52:
Het is mij vandaag gelukt m.b.v. NSU. Volgens mij valt het mee met de verbeteringen. De camera sluitertoets kan nog steeds niet worden gebruikt om de camera te activeren. Weet iemand daar misschien een applicatie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu enkele weken de E66 en ben er zeer over te spreken. Ben nog van alles aan het ontdekken en zoeken. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen met de instellingen van mijn mail? Ik dacht dat ik een eind kwam, maar helaas is het nog niet gelukt. Ik heb o.a. een mailadres van live.
Wie o wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:20:
Ik heb nu enkele weken de E66 en ben er zeer over te spreken. Ben nog van alles aan het ontdekken en zoeken. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen met de instellingen van mijn mail? Ik dacht dat ik een eind kwam, maar helaas is het nog niet gelukt. Ik heb o.a. een mailadres van live.
Wie o wie kan mij helpen
De instellingen kun je het beste bij de emailprovider vandaan halen. Voor Live/Hotmail moet je nog wel een plugin installeren geloof ik, weet niet of je hiervoor moet betalen. Pop3 en imap worden native ondersteund (of evt. via Profimail te gebruiken) en voor Exchange moet je een gratis programma van Nokia installeren. Bij mij werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vrijdag een e66, althans had. Geluidskwaliteit tijdens het bellen erg slecht. Erg veel resonantie tijdens gesprekken. Gelijk contact gezocht met Simshop. Opsturen is het antwoord. Zijn er meer mensen met dit probleem?? ben nu mn telefoon weer een tijd kwijt, hoe zijn de regels en wetten eigenlijk in zo'n geval??

Please let me know, wordt r gek van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:51:
Heb sinds vrijdag een e66, althans had. Geluidskwaliteit tijdens het bellen erg slecht. Erg veel resonantie tijdens gesprekken. Gelijk contact gezocht met Simshop. Opsturen is het antwoord. Zijn er meer mensen met dit probleem?? ben nu mn telefoon weer een tijd kwijt, hoe zijn de regels en wetten eigenlijk in zo'n geval??

Please let me know, wordt r gek van 8)7
Volgens mij zou je gewoon moeten kunnen omruilen voor een ander toestel, je meld het toch binnen een week?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn toestelletje is de E66. Alleen één probleempje. Wanneer ik de barcode scanner gebruik, geeft hij na een aantal keren aan de camera in gebruik is door een andere toepassing. Ik moet de telefoon dan weer opnieuw opstaten. Hebben hier nog meer mensen problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou je verwachten van Simshop, echter beroepen zij zich op het verhaal dat ze eerst een toestel 3 keer mogen laten repareren, maar idd, ik meld het binnen een dag al...iemand met enige wettelijke kennis die weet hoe dit zit?

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb al een aantal weken mijn oog laten vallen op de E66 als vervanger van mijn 6120Classic. Nu had ik gisteren het toestel bij de Media Markt in de hand maar het viel toch enigszins tegen.

De grootte van de inconen, tekst, etc. is enorm (heb deze via instellingen op klein gezet) en daardoor lijkt het alsof de resolutie van de telefoon heel laag is, vergeleken met mijn 6120 classic lijken de iconen 1.5 keer zo groot. Verder vind ik de iconen er nogal kaal en afstandelijk uit zien (Veel grijstinten en weinig kleur) , heel anders dan bij de Nokia's van de N serie.

Zijn deze iconen aan te passen? Ik verwacht van niet.....En hoe ervaren jullie de telefoonresolutie / grootte van de tekens? Voor mijn gevoel is het 1024x768 terwijl je 1280x1024 kunt....

• Batsu
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:02:
Ja dat zou je verwachten van Simshop, echter beroepen zij zich op het verhaal dat ze eerst een toestel 3 keer mogen laten repareren, maar idd, ik meld het binnen een dag al...iemand met enige wettelijke kennis die weet hoe dit zit?
je hebt als comsument het recht om binnen 7 dagen zonder opgaaf van redenen het product te retoureneren. Feit is wel dat als je een abo hebt afgesloten dat wat meer voeren in de aarde heeft!

• Batsu
Aghanim schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:23:
Ik heb al een aantal weken mijn oog laten vallen op de E66 als vervanger van mijn 6120Classic. Nu had ik gisteren het toestel bij de Media Markt in de hand maar het viel toch enigszins tegen.

De grootte van de inconen, tekst, etc. is enorm (heb deze via instellingen op klein gezet) en daardoor lijkt het alsof de resolutie van de telefoon heel laag is, vergeleken met mijn 6120 classic lijken de iconen 1.5 keer zo groot. Verder vind ik de iconen er nogal kaal en afstandelijk uit zien (Veel grijstinten en weinig kleur) , heel anders dan bij de Nokia's van de N serie.

Zijn deze iconen aan te passen? Ik verwacht van niet.....En hoe ervaren jullie de telefoonresolutie / grootte van de tekens? Voor mijn gevoel is het 1024x768 terwijl je 1280x1024 kunt....
met een thema kan je zeker je iconen verannderen

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Batsu schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:24:
[...]

met een thema kan je zeker je iconen verannderen
Waar kan je mooie thema's voor de E66 krijgen?

• Batsu
Slasher schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:42:
[...]

Waar kan je mooie thema's voor de E66 krijgen?
zedge
mobile9

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Klökske schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:57:
Fijn toestelletje is de E66. Alleen één probleempje. Wanneer ik de barcode scanner gebruik, geeft hij na een aantal keren aan de camera in gebruik is door een andere toepassing. Ik moet de telefoon dan weer opnieuw opstaten. Hebben hier nog meer mensen problemen mee?
Aahh dat is dus de barcode scanner.. Was aan het zoeken wat voor progje dit probleem veroorzaakte.
dus ja, je bent niet alleen. idd alleen rebooten helpt.

Ik heb ook nog een ander probleempje:
Normaal gesproken als ik de rechtonderste knop (#) een aantal seconeden ingedrukt hou zou hij op profiel "Stil" moeten gaan.
Alleen dit doet hij niet. Hij komt met de melding of ik de uitgaande telefoon lijn wil wijzigen.
Is dit een instelling of een bug ? :?
Iemand een ideetje?

dus...

Verwijderd

Barcode scanner??

Zit die erop, en zo ja wat moet je daar dan mee???

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:13:
Barcode scanner??

Zit die erop, en zo ja wat moet je daar dan mee???
Lees dit maar eens: QR-code, is Nederland er klaar voor?

Een leuk gebbetje

Verwijderd

Ja hoor. Ik heb het ook voor elkaar. Na 4 weken al een mooi broeinest met stof onder mijn glas. :( :( :( :(
vbmot schreef op maandag 17 november 2008 @ 00:10:
[...]

Het is mij vandaag gelukt m.b.v. NSU. Volgens mij valt het mee met de verbeteringen. De camera sluitertoets kan nog steeds niet worden gebruikt om de camera te activeren. Weet iemand daar misschien een applicatie voor?

Verwijderd

Ik probeer Magic Level en nog andere soortgelijke toepassing te installeren, maar het werkt niet. Installatie gaat wel, icoontje staat er tussen, maar openen doet hij hem niet.

Python heb ik ook geinstalleerd. Iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:23:
[...]

je hebt als comsument het recht om binnen 7 dagen zonder opgaaf van redenen het product te retoureneren. Feit is wel dat als je een abo hebt afgesloten dat wat meer voeren in de aarde heeft!
Nou inmiddels is de e66 naar Dynafix gestuurd, deze gaan de telefoon bekijken....we wachten het maar af. Maar goed, mn abonnement wil ik gewoon houden, wil alleen een goed werkende telefoon, daar betaal ik toch voor. Iemand een idee om de regel van 3 x reparatie te omzeilen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus nu al stof achter mijn scherm zitten. Nog niet goed te zien maar het zit er. Ik wacht nog af of er meer achter komt en dan ga ik er mee terug. Mijn abo en telefoon heb ik toch afgesloten bij een Nokia SP hier in de buurt. Dus dat is mooi handig. Al vind ik het wel jammer.
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:07:
In de vorige topic over de Nokia E66 werd geschreven dat men de buienradar niet kon bekijken. Ik heb nu de E66 enkele weken en het wou bij mij ook niet maar ik dacht gisteren laat ik het eens weer proberen en vanaf gisteren gaat het perfect.
Dus ik kan vanaf gisteren met mijn Nokia E66 en een Hi abonnement prima naar de buienradar kijken.
Altijd handig als je 's morgens snel even de keuze moet maken van met de fiets of de auto naar het werk?

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar hebben al wat meer mensen last van stof achter het scherm bij de E66?
Zelf heb ik het nog niet maar ken wel iemand met dit probleem.

Verder vindt ik het een prima toestel.
Accu ook geen klagen over.
3 dagen met wat bellen, smsén, internetten en elke paar uur mijn mail checken vind ik dat netjes voor dit soort telefoon.
Ik hoop dat de stof mee gaat vallen want ik werk soms in een iets stoffige omgeving. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, even een vraag...als ik gebruik maak van Nokia Maps, blijft hij tijdens het navigeren constant een internet verbinding houden???

Als dat zo is, is dit niet zo heel erg fijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voipbuster geïnstalleerd. Ik hoor de ontvanger perfect, de andere kant hoort echter helemaal niks. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Mail for exchange niet gebruiken op dit toestel! Hij synchroniseerde niet meer, vervolgens heb ik m'n account gewist van de telefoon. Opnieuw opgestart wat even duurde en nu is alles gewist, zelfs de geheugenkaart is leeg, dus al m'n recente data waar ik nog geen backup van heb is weg en daarnaast kan ik straks weer een paar uur verspillen aan het opnieuw inrichten van die rottelelefoon.

• gewoonjan85
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:18:

Ik heb al meerdere thema's van Zedge gedownload en geprobeerd te installeren, maar dit lukt helaas niet. Hij geeft een certificaatfout? Wat doe ik fout? Is het iemand anders al wel gelukt?

Verwijderd

Zijn er ook al buroladers voor de E66?????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
gewoonjan85 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:54:
[...]

Ik heb al meerdere thema's van Zedge gedownload en geprobeerd te installeren, maar dit lukt helaas niet. Hij geeft een certificaatfout? Wat doe ik fout? Is het iemand anders al wel gelukt?
je datum een jaar terugzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Overigens, ik heb sinds kort een probleem:

text ingeven gaat niet, althans niet zoals ik wil. druk ik op de a krijg ik .C. Ook krijg ik sosm een out of memory melding, het enige dat dan helpt is uit en weer aanzetten.

Aantal vragen:

kan ik beter een softe reset doen of gewoon een harde??
wat zijn hier de codes van? codes gevonden
Moet ik mijn sim en/of geheugenkaart verwijderen voordat ik daaraan begin?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met de weergave van afbeeldingen wanneer je internet gebruikt? Op sommige websites zie ik gewoon de afbeeldingen (nu.nl) terwijl op andere websites de afbeelding niet wordt weergegeven en ik een klein vierkantje zie met een soort blauw landschap en een 'scheurlijn' er doorheen.

Op mijn nokia 6120 classic worden deze afbeeldingen wel geladen. Hoewel ik geloof dat ik daar vorig jaar Java en/of Flash (haal die altijd door elkaar) op geupdate heb.

Dit heb ik momenteel ook geprobeerd op mijn E66, echter krijg ik bij beide updates te zien dat je niet meer up kunt daten of dat de software up to date is.

Hebben jullie een oplossing of vergelijkbare ervaringen? Ik zou graag een oplossing vinden namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vastlopers allemaal bij het Wlan-gedeelte. Telefoon vindt een netwerk onderweg, ik wil de internettelefoon hiermee verbinding laten maken, dat lukt niet. Dus ik kom weer uit automatisch op het "bureaublad". Druk op het Wlan onderdeel om een ander netwerk te selecteren en meteen een dikke vastloper. Iedere keer. Keer op keer. Enige wat helpt is de batterij verwijderen.

Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee wanneer er nieuwe firmware beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Batsu schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:44:
Overigens, ik heb sinds kort een probleem:

text ingeven gaat niet, althans niet zoals ik wil. druk ik op de a krijg ik .C. Ook krijg ik sosm een out of memory melding, het enige dat dan helpt is uit en weer aanzetten.

Aantal vragen:

kan ik beter een softe reset doen of gewoon een harde??
wat zijn hier de codes van? codes gevonden
Moet ik mijn sim en/of geheugenkaart verwijderen voordat ik daaraan begin?

alvast bedankt!
mijn probleem is vanzelf opgelost! Vreemd maar blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonjan85
Batsu schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:16:
[...]

je datum een jaar terugzetten
Dit heb ik geprobeerd, maar werkt ook niet.
Ik heb de volgende data geprobeerd:
2-12-2006
2-12-2007
2-01-2008
2-12-2008

Niks werkt. Bij data terug in de tijd zegt hij iets over de datuminstellingen, nog niet geldig of verlopen o.i.d. (kan het niet helemaal lezen, verdwijnt snel weer de melding) en met de houdige tijd werkt hij ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
gewoonjan85 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:03:
[...]

Dit heb ik geprobeerd, maar werkt ook niet.
Ik heb de volgende data geprobeerd:
2-12-2006
2-12-2007
2-01-2008
2-12-2008

Niks werkt. Bij data terug in de tijd zegt hij iets over de datuminstellingen, nog niet geldig of verlopen o.i.d. (kan het niet helemaal lezen, verdwijnt snel weer de melding) en met de houdige tijd werkt hij ook niet...
heb je je certificaat controle uit staan?

onder instellingen: toepassingen, toep beheer, software installatie = alles, online controle=uit

[ Voor 8% gewijzigd door Batsu op 02-12-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Kan niemand met divx player kijken hoelang een volle batterij het uithoud bij constant kijken met 320x240?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonjan85
Batsu schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:39:
[...]

heb je je certificaat controle uit staan?

onder instellingen: toepassingen, toep beheer, software installatie = alles, online controle=uit
Dank u, dat eerste was inderdaad het probleem, stond op "alleen ondertekend"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ik heb sinds een paar dagen ook een E66, gratis bij een 1-jarig MyFaves25 met Web'n'Walk-standaard.
Afbeeldingslocatie: http://martijnfoto.nl/dump/IMG_6663.jpg

Ik snap alleen nog niet hoe "Draaien voor stilte" en "Tikken voor stilte" werken. Beiden staan op aan, maar ik krijg het niet werkend. Iemand een tip voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

MartijnGizmo schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:14:
Ik heb sinds een paar dagen ook een E66, gratis bij een 1-jarig MyFaves25 met Web'n'Walk-standaard.
[afbeelding]

Ik snap alleen nog niet hoe "Draaien voor stilte" en "Tikken voor stilte" werken. Beiden staan op aan, maar ik krijg het niet werkend. Iemand een tip voor me? :)
Bel jezelf op. En draai je telefoon om als ie rinkelt. Of tik er even op.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Oh, alleen op het moment dattie overgaat? Ik dacht dat je ermee van profiel wisselde, dat verklaard een hoop, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonjan85
[afbeelding]

Waar kun je dit trouwens aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
Hoe en waar heb je de E66 gratis gekregen met deze abbo-vorm? Ik vind hem voor 80e en niet goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
hmm ok thxn maar dan betaal je dus wel 9.95 per maand extra boven op die 25?
Ik heb helaas erg slecht bereik met t-mobile dus moet kpn of vodaphone hebben.
Dan krijg ik hem helaas niet goedkoper dan 79.95 met een 21e per maand.

heb het ff uitgerekend en als ik die 80 bij moet betalen zit ik op 34e in de maand inclusief onbeperkt internet.
Komt dus wel overeen, ga hem maar es bestellen :)

[ Voor 17% gewijzigd door javami op 16-12-2008 14:54 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[afbeelding]

Is dat een grijze? Hij lijkt eerder zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonjan85
[afbeelding]

hoe zet je dit aan?

Kan iemand mij dit uitleggen, heb al door instellingen heen gebladerd, maar ik kom er niet uit / krijg het niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Lamaar, las het verkeerd.

Kan het ook niet zo vinden, dacht dat het bij de opties in je persoonlijke scherm waren maar daar staat het niet.

[ Voor 85% gewijzigd door Christiano007 op 22-12-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het mogelijk om streams te bekijken?
Ik krijg iedere keer een foutmelding met niet ondersteund:S
Wat moet ik hiervoor downloaden?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

Is het trouwens standaard dat je de E66 met een 2GB kaartje geleverd krijgt?
Na het bewonderen van mijn nieuwe telefoon kwam ik er namelijk achter dat er bij mij een kaartje à 2GB in zat :)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ontdekte ik ook toen ik mijn net gekochte kaartje van 2GB erin wilde stoppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
gewoonjan85 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 17:45:
[...]

hoe zet je dit aan?

Kan iemand mij dit uitleggen, heb al door instellingen heen gebladerd, maar ik kom er niet uit / krijg het niet werkend.
er ondertussen al uitgekomen?

Als u demping door middel van
tikken of omdraaien wilt
uitschakelen, selecteert u Menu >
Instrumenten > Instell. >
Algemeen > Persoonlijk >
Tonen > Tikken voor stilte of
Draaien voor stilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Batsu schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:28:
Ik heb van tijd tot tijd e melding: geheugen vol.
en dan is er niets anders op te vinden als uitzetten en aanzetten.
Ik heb geen applicaties in de achtergrond draaien. Is nu zon 4x voorgekomen, komt jullie dit bekend voor?
Heb je dit nog steeds? Op het moment heb ik de N73 en ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon. De N73 vind ik echt vre-se-lijk. O.a. omdat ik vaak de melding krijgt dat het geheugen vol zit (met veel internetten).

Maar vooral vind ik de N73 VEEL en VEEL te traag (met alles...). Van wat ik begrijp is de E66 aardig snel een goede vervanger. Verder heb ik graag GPS en goed internet, en moet het toestel een beetje compact en zakelijk zijn. Muziekspeler en camera boeien mij totaal niet.

Aangezien ik snelheid belangrijk vind: wat zijn jullie ervaringen wat dit betreft?

En wat zijn geduchte concurrenten van de E66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
RemCOW schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:04:
[...]

Heb je dit nog steeds? Op het moment heb ik de N73 en ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon. De N73 vind ik echt vre-se-lijk. O.a. omdat ik vaak de melding krijgt dat het geheugen vol zit (met veel internetten).

Maar vooral vind ik de N73 VEEL en VEEL te traag (met alles...). Van wat ik begrijp is de E66 aardig snel een goede vervanger. Verder heb ik graag GPS en goed internet, en moet het toestel een beetje compact en zakelijk zijn. Muziekspeler en camera boeien mij totaal niet.

Aangezien ik snelheid belangrijk vind: wat zijn jullie ervaringen wat dit betreft?

de snelheid van het toestel is gewoon echt goed. snelheid van gps matig, het kan soms even duren maar als ie werkt dan doet ie t goed.

mbt mijn melding. Ja dit heb ik nog steeds, maar niet tijdens gebruik (bv internet). Ik krijg die melding dus ook als ik geen applicaties open heb staan. Lijkt dus alsof er een memory leak oid plaats vindt en ik ben bang dat dit echt aan mijn toestel ligt en niet aan de e66 in het algemeen.

Ik zou de e66 zeker aanraden, toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

RemCOW schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:04:
[...]

Ik ben van een N73 naar een E66 gegaan, en dat bevalt nog steeds prima. Kan alles wat me aan de N73 beviel erg goed, alleen veel sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Even een vraagje: Kan je op deze telefoon Nos Mobiel installeren? Qua 'alles' zou het moeten kunnen, alleen hij staat niet op de site van Nos Mobiel vermeldt als ondersteund. Ik weet niet of dat een belemmering is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Cadezo schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:14:
Even een vraagje: Kan je op deze telefoon Nos Mobiel installeren? Qua 'alles' zou het moeten kunnen, alleen hij staat niet op de site van Nos Mobiel vermeldt als ondersteund. Ik weet niet of dat een belemmering is?
tis een symbian telefoon dus ik denk als je een compatibel type selecteert hij het vast wel doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Batsu schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:18:
[...]

tis een symbian telefoon dus ik denk als je een compatibel type selecteert hij het vast wel doet...
Ik lees meteen waarschuwingen voor kosten en dergelijke. Zijn aan het streamen van NOS Mobiel video's bij een mobiel internet abonnementje, zoals dat nu overal te krijgen is, eigenlijk nog extra kosten verbonden?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

pjottum schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:44:
[...]Ik lees meteen waarschuwingen voor kosten en dergelijke. Zijn aan het streamen van NOS Mobiel video's bij een mobiel internet abonnementje, zoals dat nu overal te krijgen is, eigenlijk nog extra kosten verbonden?
Hangt van je provider af.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Sinds vanmiddag heb ik een Nokia E66 en ben er erg tevreden mee.

Maar ondanks dat ik de meldingsindicator uit heb staan blijft de navigatietoets licht knipperen. Hoe zet je dat uit?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste