@ debroei
Waarom wil je een software update doen, heb je last van bugs?
Waarom wil je een software update doen, heb je last van bugs?
Verwijderd
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Alle twee de opties geprobeerd, geen vooruitgang.pven schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:23:
Leg je de video vast in het telefoongeheugen of op een geheugenkaartje?
Verwijderd
Verwijderd
Klopt , je kunt gewoon met de groene toets aannemen met gesloten sliderVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:45:
Ik heb deze al eerder geplaatst, maar weet iemand het volgende: Kun je de telefoon gewoon beantwoorden met de groene aanneem knop? Maw hoef je niet elke keer de slide open te schuiven als je een inkomend gesprek krijgt?
Ter land, ter zee en in de kroeg
nee tomtom gaat niet (heeel misschien met een crack maar volgens mij werkt dat ook niet). Ikzelf heb sygic mcguider draaienChristiano007 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:10:
Iemand al TomTom aan het werk mét de interne GPS? Heb nu nog steeds met een externe GPS TomTom draaien.
Weet iemand hoe? Kan het nergens vinden...Batsu schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:49:
overigens, je kan ook een tijd opgeven waarna automatische toetsenblokkering volgt
menu,instrumenten,instellingen, algemeen, beveiliging, telefoon en sim kaart, per. autom. blokk. ttsnb
Verwijderd
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Pura Vida
Verwijderd
Verwijderd
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
Verwijderd
14 dagen is onzin ja. misschien als je hem op je nachtkastje laat liggen..Albert020 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:40:
Ik las dat hij tot 14 dagen standby kan staan, is dit onzin of is het werkelijk zo,
en bij normaal gebruik, beetje internetten en bellen, navigatie gebruiken, gaat
hij dan langer als 1 dag mee, graag even u ervaringen . . . .
Ik doe gemiddeld 4 a 5 dagen met een volle accu lading. Ik internet er veel mee, bellen en smsen doe ik ook regelmatig.Albert020 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:40:
Ik las dat hij tot 14 dagen standby kan staan, is dit onzin of is het werkelijk zo,
en bij normaal gebruik, beetje internetten en bellen, navigatie gebruiken, gaat
hij dan langer als 1 dag mee, graag even u ervaringen . . . .
Bedankt voor de tip, zal hier ook eens kijken!Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:18:
Ja ik download thema's van Zedge, zijn gratis.
Bij mij zijn daardoor ook de iconen aangepast.
Ik heb trouwens gewoon POP mail in kunnen stellen. Bij mij ging dit automatisch na mijn emailadres in te voeren. Heb handmatig de inkomende server enz ingesteld en heb verder geen problemen gehad. Doet het als een trein. Wellicht als je je stappen beschrijft...??
gewoonjan85 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:52:
Heeft iemand trouwens zijn E66 al geupdate? Ik heb het zojuist geprobeerd via de Nokia Software updater, maar hij zegt dat hij mijn telefoon niet vind/herkent... is het iemand anders al wel gelukt? Zo ja, wat doe ik fout. Ik kies trouwens als verbindingsmodus pc-suite op de telefoon.
Verwijderd
Ik heb de e66 een keer laten vallen en sindsdien zit er stof onder het scherm maar het wordt niet erger.Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:21:
Hoet gaat het met stof onder de display. Mijn neef gebruikt de E66 nu ongeveer 3 maand en heeft het eerste stof onder het glas. Ik gebruik zelf de E66 nu een paar weken en ben voor mijn werk soms in een lichte stofige omgeving. Ik hoop dat het bij mij goed gaat. Ik zou ook niet weten welke telefoon ik dan anders moet nemen (Nokia)?
De E65 heeft geen pennetje, net als de nieuw E66..carpetburn schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:06:Ik zie geen "pennetje" meer op de zijkant zitten van de E66 waar de E65 deze wel heeft.
[ Voor 61% gewijzigd door PMarcus op 13-11-2008 15:26 ]
mbt gps.carpetburn schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:37:
Zo 3 redenen voor mij om niet over te stappen naar de e66
Pennetje weg ; geen stukjes tekst kopieeren-plakken dus.....
En ook de WPA passphrase mag minimaal 8 en maximaal 63 karakters zijn voor tekst...
En de GPS die soms 10 minuten duurt om signaal te krijgen...
Jammer hoor. ik vond hem er zo leuk uitzien.
Heeft nokia heel dat pennetje afgeschaft en zal er een andere mogenlijkheid zijn om te copy-pasten ?
Copy/paste kan d.m.v. de shift toets (de # knop).carpetburn schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:37:
Zo 3 redenen voor mij om niet over te stappen naar de e66
Pennetje weg ; geen stukjes tekst kopieeren-plakken dus.....
En ook de WPA passphrase mag minimaal 8 en maximaal 63 karakters zijn voor tekst...
En de GPS die soms 10 minuten duurt om signaal te krijgen...
Jammer hoor. ik vond hem er zo leuk uitzien.
Heeft nokia heel dat pennetje afgeschaft en zal er een andere mogenlijkheid zijn om te copy-pasten ?
Ook maar dat ik dat weet!
Verwijderd
Verwijderd
Het is mij vandaag gelukt m.b.v. NSU. Volgens mij valt het mee met de verbeteringen. De camera sluitertoets kan nog steeds niet worden gebruikt om de camera te activeren. Weet iemand daar misschien een applicatie voor?gewoonjan85 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:52:
Heeft iemand trouwens zijn E66 al geupdate? Ik heb het zojuist geprobeerd via de Nokia Software updater, maar hij zegt dat hij mijn telefoon niet vind/herkent... is het iemand anders al wel gelukt? Zo ja, wat doe ik fout. Ik kies trouwens als verbindingsmodus pc-suite op de telefoon.
Verwijderd
De instellingen kun je het beste bij de emailprovider vandaan halen. Voor Live/Hotmail moet je nog wel een plugin installeren geloof ik, weet niet of je hiervoor moet betalen. Pop3 en imap worden native ondersteund (of evt. via Profimail te gebruiken) en voor Exchange moet je een gratis programma van Nokia installeren. Bij mij werkt het perfect.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:20:
Ik heb nu enkele weken de E66 en ben er zeer over te spreken. Ben nog van alles aan het ontdekken en zoeken. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen met de instellingen van mijn mail? Ik dacht dat ik een eind kwam, maar helaas is het nog niet gelukt. Ik heb o.a. een mailadres van live.
Wie o wie kan mij helpen
Verwijderd
Volgens mij zou je gewoon moeten kunnen omruilen voor een ander toestel, je meld het toch binnen een week?Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:51:
Heb sinds vrijdag een e66, althans had. Geluidskwaliteit tijdens het bellen erg slecht. Erg veel resonantie tijdens gesprekken. Gelijk contact gezocht met Simshop. Opsturen is het antwoord. Zijn er meer mensen met dit probleem?? ben nu mn telefoon weer een tijd kwijt, hoe zijn de regels en wetten eigenlijk in zo'n geval??
Please let me know, wordt r gek van
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Verwijderd
je hebt als comsument het recht om binnen 7 dagen zonder opgaaf van redenen het product te retoureneren. Feit is wel dat als je een abo hebt afgesloten dat wat meer voeren in de aarde heeft!Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:02:
Ja dat zou je verwachten van Simshop, echter beroepen zij zich op het verhaal dat ze eerst een toestel 3 keer mogen laten repareren, maar idd, ik meld het binnen een dag al...iemand met enige wettelijke kennis die weet hoe dit zit?
met een thema kan je zeker je iconen verannderenAghanim schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:23:
Ik heb al een aantal weken mijn oog laten vallen op de E66 als vervanger van mijn 6120Classic. Nu had ik gisteren het toestel bij de Media Markt in de hand maar het viel toch enigszins tegen.
De grootte van de inconen, tekst, etc. is enorm (heb deze via instellingen op klein gezet) en daardoor lijkt het alsof de resolutie van de telefoon heel laag is, vergeleken met mijn 6120 classic lijken de iconen 1.5 keer zo groot. Verder vind ik de iconen er nogal kaal en afstandelijk uit zien (Veel grijstinten en weinig kleur) , heel anders dan bij de Nokia's van de N serie.
Zijn deze iconen aan te passen? Ik verwacht van niet.....En hoe ervaren jullie de telefoonresolutie / grootte van de tekens? Voor mijn gevoel is het 1024x768 terwijl je 1280x1024 kunt....
Waar kan je mooie thema's voor de E66 krijgen?Batsu schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:24:
[...]
met een thema kan je zeker je iconen verannderen
zedgeSlasher schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:42:
[...]
Waar kan je mooie thema's voor de E66 krijgen?
Aahh dat is dus de barcode scanner.. Was aan het zoeken wat voor progje dit probleem veroorzaakte.Klökske schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:57:
Fijn toestelletje is de E66. Alleen één probleempje. Wanneer ik de barcode scanner gebruik, geeft hij na een aantal keren aan de camera in gebruik is door een andere toepassing. Ik moet de telefoon dan weer opnieuw opstaten. Hebben hier nog meer mensen problemen mee?
dus...
Verwijderd
Lees dit maar eens: QR-code, is Nederland er klaar voor?Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:13:
Barcode scanner??
Zit die erop, en zo ja wat moet je daar dan mee???
Verwijderd
vbmot schreef op maandag 17 november 2008 @ 00:10:
[...]
Het is mij vandaag gelukt m.b.v. NSU. Volgens mij valt het mee met de verbeteringen. De camera sluitertoets kan nog steeds niet worden gebruikt om de camera te activeren. Weet iemand daar misschien een applicatie voor?
Verwijderd
Verwijderd
Nou inmiddels is de e66 naar Dynafix gestuurd, deze gaan de telefoon bekijken....we wachten het maar af. Maar goed, mn abonnement wil ik gewoon houden, wil alleen een goed werkende telefoon, daar betaal ik toch voor. Iemand een idee om de regel van 3 x reparatie te omzeilen???Batsu schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:23:
[...]
je hebt als comsument het recht om binnen 7 dagen zonder opgaaf van redenen het product te retoureneren. Feit is wel dat als je een abo hebt afgesloten dat wat meer voeren in de aarde heeft!
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:07:
In de vorige topic over de Nokia E66 werd geschreven dat men de buienradar niet kon bekijken. Ik heb nu de E66 enkele weken en het wou bij mij ook niet maar ik dacht gisteren laat ik het eens weer proberen en vanaf gisteren gaat het perfect.
Dus ik kan vanaf gisteren met mijn Nokia E66 en een Hi abonnement prima naar de buienradar kijken.
Altijd handig als je 's morgens snel even de keuze moet maken van met de fiets of de auto naar het werk?
Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar hebben al wat meer mensen last van stof achter het scherm bij de E66?
Zelf heb ik het nog niet maar ken wel iemand met dit probleem.
Verder vindt ik het een prima toestel.
Accu ook geen klagen over.
3 dagen met wat bellen, smsén, internetten en elke paar uur mijn mail checken vind ik dat netjes voor dit soort telefoon.
Ik hoop dat de stof mee gaat vallen want ik werk soms in een iets stoffige omgeving.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb al meerdere thema's van Zedge gedownload en geprobeerd te installeren, maar dit lukt helaas niet. Hij geeft een certificaatfout? Wat doe ik fout? Is het iemand anders al wel gelukt?Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:18:
Ja ik download thema's van Zedge, zijn gratis.
Bij mij zijn daardoor ook de iconen aangepast.
Ik heb trouwens gewoon POP mail in kunnen stellen. Bij mij ging dit automatisch na mijn emailadres in te voeren. Heb handmatig de inkomende server enz ingesteld en heb verder geen problemen gehad. Doet het als een trein. Wellicht als je je stappen beschrijft...??
je datum een jaar terugzettengewoonjan85 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:54:
[...]
Ik heb al meerdere thema's van Zedge gedownload en geprobeerd te installeren, maar dit lukt helaas niet. Hij geeft een certificaatfout? Wat doe ik fout? Is het iemand anders al wel gelukt?
Verwijderd
mijn probleem is vanzelf opgelost! Vreemd maar blij...Batsu schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:44:
Overigens, ik heb sinds kort een probleem:
text ingeven gaat niet, althans niet zoals ik wil. druk ik op de a krijg ik .C. Ook krijg ik sosm een out of memory melding, het enige dat dan helpt is uit en weer aanzetten.
Aantal vragen:
kan ik beter een softe reset doen of gewoon een harde??
wat zijn hier de codes van? codes gevonden
Moet ik mijn sim en/of geheugenkaart verwijderen voordat ik daaraan begin?
alvast bedankt!
Dit heb ik geprobeerd, maar werkt ook niet.
heb je je certificaat controle uit staan?gewoonjan85 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:03:
[...]
Dit heb ik geprobeerd, maar werkt ook niet.
Ik heb de volgende data geprobeerd:
2-12-2006
2-12-2007
2-01-2008
2-12-2008
Niks werkt. Bij data terug in de tijd zegt hij iets over de datuminstellingen, nog niet geldig of verlopen o.i.d. (kan het niet helemaal lezen, verdwijnt snel weer de melding) en met de houdige tijd werkt hij ook niet...
[ Voor 8% gewijzigd door Batsu op 02-12-2008 11:55 ]
Dank u, dat eerste was inderdaad het probleem, stond op "alleen ondertekend"Batsu schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:39:
[...]
heb je je certificaat controle uit staan?
onder instellingen: toepassingen, toep beheer, software installatie = alles, online controle=uit
Bel jezelf op. En draai je telefoon om als ie rinkelt. Of tik er even op.MartijnGizmo schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:14:
Ik heb sinds een paar dagen ook een E66, gratis bij een 1-jarig MyFaves25 met Web'n'Walk-standaard.
[afbeelding]
Ik snap alleen nog niet hoe "Draaien voor stilte" en "Tikken voor stilte" werken. Beiden staan op aan, maar ik krijg het niet werkend. Iemand een tip voor me?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Waar kun je dit trouwens aanzetten?MartijnGizmo schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:14:
Ik heb sinds een paar dagen ook een E66, gratis bij een 1-jarig MyFaves25 met Web'n'Walk-standaard.
[afbeelding]
Ik snap alleen nog niet hoe "Draaien voor stilte" en "Tikken voor stilte" werken. Beiden staan op aan, maar ik krijg het niet werkend. Iemand een tip voor me?
Hoe en waar heb je de E66 gratis gekregen met deze abbo-vorm? Ik vind hem voor 80e en niet goedkoper?MartijnGizmo schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:14:
hmm ok thxn maar dan betaal je dus wel 9.95 per maand extra boven op die 25?
[ Voor 17% gewijzigd door javami op 16-12-2008 14:54 . Reden: toevoeging ]
Is dat een grijze? Hij lijkt eerder zwart?MartijnGizmo schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:14:
[afbeelding]
hoe zet je dit aan?MartijnGizmo schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:14:
[afbeelding]
[ Voor 85% gewijzigd door Christiano007 op 22-12-2008 16:37 ]
Verwijderd
- B.L.A.A.T. -
er ondertussen al uitgekomen?gewoonjan85 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 17:45:
[...]
hoe zet je dit aan?
Kan iemand mij dit uitleggen, heb al door instellingen heen gebladerd, maar ik kom er niet uit / krijg het niet werkend.
Heb je dit nog steeds? Op het moment heb ik de N73 en ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon. De N73 vind ik echt vre-se-lijk. O.a. omdat ik vaak de melding krijgt dat het geheugen vol zit (met veel internetten).Batsu schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:28:
Ik heb van tijd tot tijd e melding: geheugen vol.
en dan is er niets anders op te vinden als uitzetten en aanzetten.
Ik heb geen applicaties in de achtergrond draaien. Is nu zon 4x voorgekomen, komt jullie dit bekend voor?
de snelheid van het toestel is gewoon echt goed. snelheid van gps matig, het kan soms even duren maar als ie werkt dan doet ie t goed.RemCOW schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:04:
[...]
Heb je dit nog steeds? Op het moment heb ik de N73 en ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon. De N73 vind ik echt vre-se-lijk. O.a. omdat ik vaak de melding krijgt dat het geheugen vol zit (met veel internetten).
Maar vooral vind ik de N73 VEEL en VEEL te traag (met alles...). Van wat ik begrijp is de E66 aardig snel een goede vervanger. Verder heb ik graag GPS en goed internet, en moet het toestel een beetje compact en zakelijk zijn. Muziekspeler en camera boeien mij totaal niet.
Aangezien ik snelheid belangrijk vind: wat zijn jullie ervaringen wat dit betreft?
En wat zijn geduchte concurrenten van de E66?
Ik ben van een N73 naar een E66 gegaan, en dat bevalt nog steeds prima. Kan alles wat me aan de N73 beviel erg goed, alleen veel sneller.RemCOW schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:04:
[...]
Heb je dit nog steeds? Op het moment heb ik de N73 en ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon. De N73 vind ik echt vre-se-lijk. O.a. omdat ik vaak de melding krijgt dat het geheugen vol zit (met veel internetten).
Maar vooral vind ik de N73 VEEL en VEEL te traag (met alles...). Van wat ik begrijp is de E66 aardig snel een goede vervanger. Verder heb ik graag GPS en goed internet, en moet het toestel een beetje compact en zakelijk zijn. Muziekspeler en camera boeien mij totaal niet.
Aangezien ik snelheid belangrijk vind: wat zijn jullie ervaringen wat dit betreft?
En wat zijn geduchte concurrenten van de E66?
tis een symbian telefoon dus ik denk als je een compatibel type selecteert hij het vast wel doet...Cadezo schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:14:
Even een vraagje: Kan je op deze telefoon Nos Mobiel installeren? Qua 'alles' zou het moeten kunnen, alleen hij staat niet op de site van Nos Mobiel vermeldt als ondersteund. Ik weet niet of dat een belemmering is?
Ik lees meteen waarschuwingen voor kosten en dergelijke. Zijn aan het streamen van NOS Mobiel video's bij een mobiel internet abonnementje, zoals dat nu overal te krijgen is, eigenlijk nog extra kosten verbonden?Batsu schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:18:
[...]
tis een symbian telefoon dus ik denk als je een compatibel type selecteert hij het vast wel doet...
ping 127.212.23.124
Hangt van je provider af.pjottum schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:44:
[...]Ik lees meteen waarschuwingen voor kosten en dergelijke. Zijn aan het streamen van NOS Mobiel video's bij een mobiel internet abonnementje, zoals dat nu overal te krijgen is, eigenlijk nog extra kosten verbonden?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq