Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia E66 Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 februari 2006

quote:
gewoonjan85 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:03:
[...]

Dit heb ik geprobeerd, maar werkt ook niet.
Ik heb de volgende data geprobeerd:
2-12-2006
2-12-2007
2-01-2008
2-12-2008

Niks werkt. Bij data terug in de tijd zegt hij iets over de datuminstellingen, nog niet geldig of verlopen o.i.d. (kan het niet helemaal lezen, verdwijnt snel weer de melding) en met de houdige tijd werkt hij ook niet...
heb je je certificaat controle uit staan?

onder instellingen: toepassingen, toep beheer, software installatie = alles, online controle=uit

Batsu wijzigde dit bericht 02-12-2008 11:55 (8%)

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

993CC G10
Reg. datum: 26 februari 2001

Kan niemand met divx player kijken hoelang een volle batterij het uithoud bij constant kijken met 320x240?

Reg. datum: 30 oktober 2008

quote:
Batsu schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:39:
[...]

heb je je certificaat controle uit staan?

onder instellingen: toepassingen, toep beheer, software installatie = alles, online controle=uit
Dank u, dat eerste was inderdaad het probleem, stond op "alleen ondertekend"

Supercalifragilistic

Ik heb sinds een paar dagen ook een E66, gratis bij een 1-jarig MyFaves25 met Web'n'Walk-standaard.
http://martijnfoto.nl/dump/IMG_6663.jpg

Ik snap alleen nog niet hoe "Draaien voor stilte" en "Tikken voor stilte" werken. Beiden staan op aan, maar ik krijg het niet werkend. Iemand een tip voor me? :)

5D | 20-35 | 35/2 | 85/1.8 | 580EX | SB24's | PW's .:. martijnfoto.nl & Flickr

I was cool before I met ya
Reg. datum: 02 november 2000

quote:
MartijnGizmo schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:14:
Ik heb sinds een paar dagen ook een E66, gratis bij een 1-jarig MyFaves25 met Web'n'Walk-standaard.
[afbeelding]

Ik snap alleen nog niet hoe "Draaien voor stilte" en "Tikken voor stilte" werken. Beiden staan op aan, maar ik krijg het niet werkend. Iemand een tip voor me? :)
Bel jezelf op. En draai je telefoon om als ie rinkelt. Of tik er even op.

Supercalifragilistic

Oh, alleen op het moment dattie overgaat? Ik dacht dat je ermee van profiel wisselde, dat verklaard een hoop, thanks! :)

quote:
[afbeelding]

Waar kun je dit trouwens aanzetten?

Reg. datum: 02 januari 2006

quote:
Hoe en waar heb je de E66 gratis gekregen met deze abbo-vorm? Ik vind hem voor 80e en niet goedkoper?

Supercalifragilistic

quote:
hmm ok thxn maar dan betaal je dus wel 9.95 per maand extra boven op die 25?
Ik heb helaas erg slecht bereik met t-mobile dus moet kpn of vodaphone hebben.
Dan krijg ik hem helaas niet goedkoper dan 79.95 met een 21e per maand.

heb het ff uitgerekend en als ik die 80 bij moet betalen zit ik op 34e in de maand inclusief onbeperkt internet.
Komt dus wel overeen, ga hem maar es bestellen :)

javami wijzigde dit bericht 16-12-2008 14:54 (17%)
Reden: toevoeging

Reg. datum: 22 januari 2000

quote:
[afbeelding]

Is dat een grijze? Hij lijkt eerder zwart?

quote:
[afbeelding]

hoe zet je dit aan?

Kan iemand mij dit uitleggen, heb al door instellingen heen gebladerd, maar ik kom er niet uit / krijg het niet werkend.

Ich bin der champion

Lamaar, las het verkeerd.

Kan het ook niet zo vinden, dacht dat het bij de opties in je persoonlijke scherm waren maar daar staat het niet.

Christiano007 wijzigde dit bericht 22-12-2008 16:37 (85%)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Reg. datum: 26 december 2008

Hoe is het mogelijk om streams te bekijken?
Ik krijg iedere keer een foutmelding met niet ondersteund:S
Wat moet ik hiervoor downloaden?

Alvast bedankt

@ 11.854 rpm
Reg. datum: 04 april 2000

Is het trouwens standaard dat je de E66 met een 2GB kaartje geleverd krijgt?
Na het bewonderen van mijn nieuwe telefoon kwam ik er namelijk achter dat er bij mij een kaartje à 2GB in zat :)

- B.L.A.A.T. -

Supercalifragilistic

Ontdekte ik ook toen ik mijn net gekochte kaartje van 2GB erin wilde stoppen. :+

quote:
gewoonjan85 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 17:45:
[...]

hoe zet je dit aan?

Kan iemand mij dit uitleggen, heb al door instellingen heen gebladerd, maar ik kom er niet uit / krijg het niet werkend.
er ondertussen al uitgekomen?

Als u demping door middel van
tikken of omdraaien wilt
uitschakelen, selecteert u Menu >
Instrumenten > Instell. >
Algemeen > Persoonlijk >
Tonen > Tikken voor stilte of
Draaien voor stilte.

Reg. datum: 12 juni 1999

quote:
Batsu schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:28:
Ik heb van tijd tot tijd e melding: geheugen vol.
en dan is er niets anders op te vinden als uitzetten en aanzetten.
Ik heb geen applicaties in de achtergrond draaien. Is nu zon 4x voorgekomen, komt jullie dit bekend voor?
Heb je dit nog steeds? Op het moment heb ik de N73 en ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon. De N73 vind ik echt vre-se-lijk. O.a. omdat ik vaak de melding krijgt dat het geheugen vol zit (met veel internetten).

Maar vooral vind ik de N73 VEEL en VEEL te traag (met alles...). Van wat ik begrijp is de E66 aardig snel een goede vervanger. Verder heb ik graag GPS en goed internet, en moet het toestel een beetje compact en zakelijk zijn. Muziekspeler en camera boeien mij totaal niet.

Aangezien ik snelheid belangrijk vind: wat zijn jullie ervaringen wat dit betreft?

En wat zijn geduchte concurrenten van de E66?

quote:
RemCOW schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:04:
[...]

Heb je dit nog steeds? Op het moment heb ik de N73 en ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon. De N73 vind ik echt vre-se-lijk. O.a. omdat ik vaak de melding krijgt dat het geheugen vol zit (met veel internetten).

Maar vooral vind ik de N73 VEEL en VEEL te traag (met alles...). Van wat ik begrijp is de E66 aardig snel een goede vervanger. Verder heb ik graag GPS en goed internet, en moet het toestel een beetje compact en zakelijk zijn. Muziekspeler en camera boeien mij totaal niet.

Aangezien ik snelheid belangrijk vind: wat zijn jullie ervaringen wat dit betreft?

de snelheid van het toestel is gewoon echt goed. snelheid van gps matig, het kan soms even duren maar als ie werkt dan doet ie t goed.

mbt mijn melding. Ja dit heb ik nog steeds, maar niet tijdens gebruik (bv internet). Ik krijg die melding dus ook als ik geen applicaties open heb staan. Lijkt dus alsof er een memory leak oid plaats vindt en ik ben bang dat dit echt aan mijn toestel ligt en niet aan de e66 in het algemeen.

Ik zou de e66 zeker aanraden, toptoestel!

Supercalifragilistic

quote:
RemCOW schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:04:
[...]

Ik ben van een N73 naar een E66 gegaan, en dat bevalt nog steeds prima. Kan alles wat me aan de N73 beviel erg goed, alleen veel sneller. :)

Reg. datum: 18 februari 2006

Even een vraagje: Kan je op deze telefoon Nos Mobiel installeren? Qua 'alles' zou het moeten kunnen, alleen hij staat niet op de site van Nos Mobiel vermeldt als ondersteund. Ik weet niet of dat een belemmering is?

Shetlandpony kopen? Stal 'De Zwarte Boer'

quote:
Cadezo schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:14:
Even een vraagje: Kan je op deze telefoon Nos Mobiel installeren? Qua 'alles' zou het moeten kunnen, alleen hij staat niet op de site van Nos Mobiel vermeldt als ondersteund. Ik weet niet of dat een belemmering is?
tis een symbian telefoon dus ik denk als je een compatibel type selecteert hij het vast wel doet...

Frack you.

quote:
Batsu schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:18:
[...]

tis een symbian telefoon dus ik denk als je een compatibel type selecteert hij het vast wel doet...
Ik lees meteen waarschuwingen voor kosten en dergelijke. Zijn aan het streamen van NOS Mobiel video's bij een mobiel internet abonnementje, zoals dat nu overal te krijgen is, eigenlijk nog extra kosten verbonden?

Intel 80386 | 16Mb | 120Mb connor | 2sp cdrom | Running kernel 2.0.38
"You have a face for the radio.. "- The View

Proud Daddy of Iris!

quote:
pjottum schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:44:
[...]Ik lees meteen waarschuwingen voor kosten en dergelijke. Zijn aan het streamen van NOS Mobiel video's bij een mobiel internet abonnementje, zoals dat nu overal te krijgen is, eigenlijk nog extra kosten verbonden?
Hangt van je provider af.

05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - Nu met: Canon 40D - 17-85mm IS USM - Tokina 100mm 2.8 - Canon 70-210mm 3.5-4.5 USM - Canon 50mm 1.8 II - Grip BG-E2 - Lowepro Slingshot 200AW

Reg. datum: 22 januari 2000

Sinds vanmiddag heb ik een Nokia E66 en ben er erg tevreden mee.

Maar ondanks dat ik de meldingsindicator uit heb staan blijft de navigatietoets licht knipperen. Hoe zet je dat uit?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: