Reg. datum: 05 januari 2002
Reg. datum: 11 februari 2005
Behalve dat het plaatje wat erbij staat wel de indeling heeft die ik wil. Nu begrijp ik wel dat ze die ook van logitech hebben, maar dan vind ik het nog niet 100% duidelijk.
Net langs geweest, en ook met de klein shift.quote:Maar deze keer waag ik het toch maar niet en ga ik is kijken wel versie ze bij de computerland hebben
denniskrol wijzigde dit bericht 27-10-2008 16:17 (33%)
L00sHeid
Kan je de letters los maken en verplaatsen anders is die qwertz versie wel relaxed.
about=blank
Reg. datum: 09 juli 2003
Reg. datum: 09 juli 2003
Ja natuurlijkquote:B0MBACI schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:07:
Kan je de letters los maken en verplaatsen anders is die qwertz versie wel relaxed.
Ik heb het toetsenbord nu zelf ook gekocht
Wilde hem bij de computerland halen, liep ik daar naar binnen en zag ik hem voor 80 liggen. Ga ik na vragen, hij was toch 70 op jullie site, liet de verkoper me hun site zien. Was het de dynabyte
Ook een rood logo
Toen maar even naar de winkel schuintegenover
Ik vind het toetsenbord nu al heel fijn typen! Hij heeft inderdaad de klein shift, dat is wel even wennen, anders de setpoint software in windows is proberen. Hij ziet er ook mooi uit in het donker
De steun voor je pols voelt ook goed aan! 
Ik vind het toetsenbord nu al heel fijn typen! Hij heeft inderdaad de klein shift, dat is wel even wennen, anders de setpoint software in windows is proberen. Hij ziet er ook mooi uit in het donker
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00633602
Toch echt 70 op hun site, en bij de computerland hier (Leiden) was die vanmiddag ook gewoon 70.
Toch echt 70 op hun site, en bij de computerland hier (Leiden) was die vanmiddag ook gewoon 70.
L00sHeid
Ik was bij de verkeerde winkelquote:denniskrol schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:09:
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00633602
Heb hem vanmiddag besteld bij Alternate, maar zie nu pas dat ze op de site afbeeldingen van de NL-indeling gebruiken. Ofwel, quote boven de 2, apenstaartje naast de shift, etc. Vreselijk, en absoluut onwenselijk.
Bij de productinformatie staat dat het wel de amerikaanse indeling betreft. Ook maar eens mailen dus...
Bij de productinformatie staat dat het wel de amerikaanse indeling betreft. Ook maar eens mailen dus...
frickY wijzigde dit bericht 27-10-2008 20:05 (25%)
Op mijn doos staat "US International version US English 105-key keyboard". Dat staat op alle dozen met de kleine shift. Het plaatje op de doos klopt ook niet, wel een kleine shift, maar naast de enter staat een #, dus ook een verkeerd layout. Misschien dat het daardoor verwarrend is voor de webshops.
Azerty heeft ook gewoon de versie met kleine shift en 'rare' enter (niet horizontaal). Dat is dus niet hetzelfde als het plaatje op hun website.quote:denniskrol schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:16:
Behalve dat het plaatje wat erbij staat wel de indeling heeft die ik wil. Nu begrijp ik wel dat ze die ook van logitech hebben, maar dan vind ik het nog niet 100% duidelijk.
[...]
Net langs geweest, en ook met de klein shift.
Ik heb nu een weekendje met het toetsenbord getype en moet zeggen dat ik al gewend ben aan de kleine shift en postie de backslash ernaast. De groter del knop vind ik best relaxed moet ik zeggen. Ff wennen dat de insert knop iets hoget zit maar dat is een kwestie van tijd.
Antwoord van Alternate; Ze verkopen het toetsenbord met de Nederlandse indeling. De afbeeldingen kloppen dus wel, de productinformatie niet.
Als ontwikkelaar wil ik er niet aan moeten wennen dat mijn backslash, quotes en accolades opeens op een andere plek zitten.

Die gaat dus retrour. Om de verticale enter en grote [Del] kan ik me niet zo druk maken, maar ik wil wel perse een US-International layout.
update
Het schijnt wél de Amerikaanse layout te zijn. Zou morgen binnen moeten komen, dus dan weten we het zeker.
Op de Logitech-site zelf wordt hij overigens wel in de ideale indeling afgebeeld; US-international met een normale enter en l-shift.

Als ontwikkelaar wil ik er niet aan moeten wennen dat mijn backslash, quotes en accolades opeens op een andere plek zitten.
Die gaat dus retrour. Om de verticale enter en grote [Del] kan ik me niet zo druk maken, maar ik wil wel perse een US-International layout.
update
Het schijnt wél de Amerikaanse layout te zijn. Zou morgen binnen moeten komen, dus dan weten we het zeker.
Op de Logitech-site zelf wordt hij overigens wel in de ideale indeling afgebeeld; US-international met een normale enter en l-shift.

frickY wijzigde dit bericht 28-10-2008 15:01 (52%)
Bij een normale toetsenboord kan je zo de letters eraf plukken en ergens ander plaatsen dat bedoelde ik. (ooit eens een grap uitgehaald door de letters op abc volgorde te zettenquote:
Maar wat ik uit je reactie begrijp is dat het bij deze niet kan.
about=blank
Je kan ze er wel afhalen. Ze zijn denk ik alleen iets fragieler dan je standaard toetsenbord toetsenquote:B0MBACI schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:22:
[...]
Bij een normale toetsenboord kan je zo de letters eraf plukken en ergens ander plaatsen dat bedoelde ik. (ooit eens een grap uitgehaald door de letters op abc volgorde te zetten)
Maar wat ik uit je reactie begrijp is dat het bij deze niet kan.
Het zijn volgens mij dezelfde toetsen als in de Ultra-X zitten alleen met een ledje eronder. Voorzover ik kan zien tenminste. Ik heb geen zin om er een toets af te sjorren om vervolgens weer te priegelen met het erop zetten.
Bij de ultra-x wel een aantal keer gedaan maar die zijn nooit meer zo soepel geweest als in het begin.
Reg. datum: 06 juli 2006
Reg. datum: 06 juli 2006
Welk toetsenbord is dat btw?quote:m-tuning schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:43:
[...]
Klopt idd, maar is verticaal niet standaard?
Had ik ook al op mijn oude toetsenbord:
[afbeelding]
Het is niet die layout die je laat zien. De toetsenpositionering is wel zo, maar de toetsen hebben niet de functies van die Nederlandse layout. Die layout die logitech verkoopt staat dus ook gewoon niet eens op wiki.quote:frickY schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:10:
Antwoord van Alternate; Ze verkopen het toetsenbord met de Nederlandse indeling. De afbeeldingen kloppen dus wel, de productinformatie niet.
[afbeelding]
update
[afbeelding]
Het is een soort mix van US International met de NL layout.

e6750 @ 3,6ghz (Thermalright Ultra 120 Extreme), Asus Commando , nVidia 8800GTS @ 648/1512/1000 (Thermalright HR-03 plus), 4x 1GB Team Xtreem pc6400, Highpoint RR2320, in een CM-Stacker.
Logitech Media Keyboard Elite heet ie geloof ik.quote:
Ik heb er nog 1 te koop voor 15 euro. (half jaartje gebruikt)
Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260
In de logitech shop kan je 'm ook bestellen (wel 80 euro maargoed), daar kan je ook uit verschillende indelingen kiezen, maar nogsteeds niet de gene die wij willen. (heb ik gister over gemailed met logitech)quote:frickY schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:10:
...
update
...
[afbeelding]
Bij die shop staan er ook artikel codes bij, maar de gene die wij willen (US indeling, NIET US international) is art. code: 920-000914.
En in Amerika lijkt die nog nieteens te koop te zijn (Amazon), dus dat schiet ook niet op.
L00sHeid
Reg. datum: 25 augustus 2006
Reg. datum: 25 augustus 2006
Ik had al eerder in het topic gezegd dat mij is verteld dat ik het pas in november zou kunnen bestellen.
Dit betrof toen ook de US indeling. Dus ik ga ervan uit dat als ik hem krijg dat ik de juiste indeling heb. Maar dat wordt dus sowieso pas november.
Dit betrof toen ook de US indeling. Dus ik ga ervan uit dat als ik hem krijg dat ik de juiste indeling heb. Maar dat wordt dus sowieso pas november.
Heb hem binnen en het is dezelfde layout als Frag1le hierboven laat zien.
Wel verwarrend, want de afbeelding op de doos is van een NL-layout, met daar op een sticker met "US International version 105-key keyboard".
Vind het wel belachelijk dat er 2 precies dezelfde toetsen opzitten. De toets met pipe en backslash naast de linkershift is identiek aan de toets met pipe en backslash naast de enter. Ik snap echt niet waarom voor deze layout gekozen is, want ofwel de shift ofwel de enter is voor niets opgeoffert.
Wel verwarrend, want de afbeelding op de doos is van een NL-layout, met daar op een sticker met "US International version 105-key keyboard".
Vind het wel belachelijk dat er 2 precies dezelfde toetsen opzitten. De toets met pipe en backslash naast de linkershift is identiek aan de toets met pipe en backslash naast de enter. Ik snap echt niet waarom voor deze layout gekozen is, want ofwel de shift ofwel de enter is voor niets opgeoffert.
Reg. datum: 08 oktober 2004
Reg. datum: 08 oktober 2004
Soms is het nog gekker. Op het toetsenbord van mijn Medion PC zit er naast de linker, kleine [Shift]-toets een toets het het opschrift 'not used'. Hier wordt dus een fatsoenlijke [Shift]-toets opgeofferd voor......niets.quote:frickY schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:30:
macro-key?
Be a man! (Russel Peters).
Reg. datum: 28 december 2006
Reg. datum: 28 december 2006
Heeft iemand al enig idee of het juiste toetsenbord al ergens te bestellen is? Dus niet de versie met de verticale enter, kleine linkershift en 2 dezelfde toetsen (backslash key).
Ik ga de mijne denk ik terug sturen naar Salland. Zij hebben echter niet de juiste indeling leverbaar...
Ik ga de mijne denk ik terug sturen naar Salland. Zij hebben echter niet de juiste indeling leverbaar...
Ik heb een boel winkels afgemaild, nergens lijken ze de goed te hebben 
L00sHeid
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last