Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Gytax schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:43:
@bitshape:

Ik heb hier het een en ander over gelezen inderdaad. Ik kan zelf prima de bios inkomen.
Als oplossing werd een firmware upgrade geboden, dit scheen vooral bij MSI bordjes voor te komen.

Ik zou dus zeggen; probeer een firmware upgrade van je moederbord.
Gytax, bedankt voor je reactie, maar ik bedoel met het RAID-BIOS een ander BIOS dan het alom bekende en standaard Moederbord-BIOS. Inderdaad heb ik het recentste BIOS van mijn Moederbord erop staan, en kan dus probleemloos het Moederbord-BIOS inkomen en aanpassen met het Logitech Illuminated USB toetsenbord.

Het gaat mij juist om het aparte RAID-BIOS waarin je de gewenste RAID-config in kan stellen, een losse RAID-controller bevat ook een apart RAID-BIOS (ik heb ook nog een Adaptec liggen), en deze geeft helaas hetzelfde euvel met dit Illuminated toetsenbord als met de onboard Intel ICH10R RAID-controller.

Ik ben dus opzoek naar medeTweakers die mogelijk een oplossing weten voor dit euvel icm een Logitech Illuminated USB toetsenbord, de 'workaround' is algemeen bekend: Gebruik een PS/2 toetsenbord voor het configureren van een RAID-array in het RAID-BIOS van een RAID-controller.

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Zou iemand kunnen vertellen of de K800 een UK of een US layout heeft? Je kan dit o.a. zien door de kleine (UK) of grote (US) linker shift. Of misschien nog beter even een fotootje maken van de keyboard, aangezien ze bij de bedraade versie ook een eigen layout (let op de leestekens) schijnbaar hebben verzonnen...

[ Voor 21% gewijzigd door Regeneration op 23-10-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-04 10:31
bitshape schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:01:
[...]

Gytax, bedankt voor je reactie, maar ik bedoel met het RAID-BIOS een ander BIOS dan het alom bekende en standaard Moederbord-BIOS. Inderdaad heb ik het recentste BIOS van mijn Moederbord erop staan, en kan dus probleemloos het Moederbord-BIOS inkomen en aanpassen met het Logitech Illuminated USB toetsenbord.

Het gaat mij juist om het aparte RAID-BIOS waarin je de gewenste RAID-config in kan stellen, een losse RAID-controller bevat ook een apart RAID-BIOS (ik heb ook nog een Adaptec liggen), en deze geeft helaas hetzelfde euvel met dit Illuminated toetsenbord als met de onboard Intel ICH10R RAID-controller.

Ik ben dus opzoek naar medeTweakers die mogelijk een oplossing weten voor dit euvel icm een Logitech Illuminated USB toetsenbord, de 'workaround' is algemeen bekend: Gebruik een PS/2 toetsenbord voor het configureren van een RAID-array in het RAID-BIOS van een RAID-controller.
Mijn fout. Jij bedoeld het scherm dat er tussenin komt.
Ik heb die zelf uitgezet aangezien ik geen gebruik maak van RAID. Wat me wel opvalt is dat mijn verlichting aangaat bij het opstarten, dan uit gaat en pas weer aan springt bij Windows. Ik gok dat ik dus hetzelfde probleem heb. Ik zal binnenkort even kijken of ik het kan reproduceren.
Zou een PS/2 naar USB adapter wel helpen voor je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

Precies daar ben ik ook benieuwd naar.

Volgens mij kun je het zien aan de productcodes: PN 920-002380 is volgens mij de versie met US layout (international) met lange linker-shift.

PN 920-002382 is volgens mij de UK versie met de kort linker shift.

Maar ik ben er ook wel benieuwd naar. Jammer dat je hem eigenlijk bijna
nergens kan 'aanraken' om te proberen :)
Regeneration schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:39:
Zou iemand kunnen vertellen of de K800 een UK of een US layout heeft? Je kan dit o.a. zien door de kleine (UK) of grote (US) linker shift. Of misschien nog beter even een fotootje maken van de keyboard, aangezien ze bij de bedraade versie ook een eigen layout (let op de leestekens) schijnbaar hebben verzonnen...

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-05 15:28
Ik heb m vandaag binnen gekregen en ervaar totaal geen problemen. :)

Het gaat hier om de bedraade versie met de kleine shift. Moet wel zeggen dat de spatie afentoe iets raar aanvoelt. Maar misschien moet deze nog intypd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 448191
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik had een Enermax Aurora, die heeft toch zo'n 4 jaar gedaan met intensief gebruik (programmeren). Alleen kan je die nergens meer krijgen.

Dit toetsenbord lijkt er enigszins op (plat, zelfde soort toetsen), de keuze is verder nogal beperkt als je ook een numpad wil.

Waar ik met de Enermax nog mee kwam was alle toetsjes er af halen en weer op zetten, om hem schoon te maken. Bij een normaal toetsenbord gaan ze natuurlijk sowieso makkelijk af en weer op, en is het schoonmaken onder de toetsen minder belangrijk, bij de Aurora moest het met heel veel beleid om de verbindingen niet te breken.

Nu zie ik dat sommigen problemen hebben met bepaalde toetsen, dat zou best wel eens kunnen komen door vuil (een flinke korrel rostzout, stukje muesli, bedenk het ;)) onder de toets.

Heeft iemand geprobeerd om de toetsen er af te halen en hoe ging dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kon me herinneren dat er een afbeelding ervan stond in dit topic:
frickY schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:31:
Ik gok dat het hetzelfde systeem als bij de UltraX is.
Dan is het een schaartje van 2 plastic U-tjes waarvan de ene in de toets klemt en in een gleufje in het toetsenbord glijdt, en de ander in het toetsenbord klemt en in een gleufje in de toets glijdt.
Die kun je er af trekken en er weer opdrukken. Maar te ruw of en vaak en de pinnetjes breken af

Ah, zo dus;
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/1170/jpg/10082.1.0.jpg
Vrijwel hetzelfde als de UltraX.
:)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 448191
Is hetzelfde systeem. Op zich fijn dat de aanslag hetzelfde zal zijn, jammer dat de verbindingen ook zo fragiel zijn. Dat is de reden dat ik nu op zoek moet naar een nieuw toetsenbord: bij de tweede keer schoonmaken onder de toetsen in 4 jaar is een van de pinnetjes gebroken waardoor de toets het niet meer goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 448191
Ik ben eigenlijk op zoek naar een UK layout. US layout is ook wel ok, maar de positie van het apeenstaartje en aanhalingstekens is veel logischer bij de UK layout.

Het enige wat ik tot nu het kunnen vinden waarbij expliciet UK layout staat is hier:

http://www.expansys.nl/lo...rd-k800-uk-qwerty-204291/

maar dat is wel prijzig vergeleken bij wat er in de pricewatch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Ik heb nu een Illuminated Keyboard in bezet maar ik vroeg me af, hoe je bepaalde instellingen kan veranderen. Zo werken bij mij onder andere de muzieknoppen niet. Ik kan dus de knoppen 'Vorige/Volgende' en Play/Pause niet gebruiken. Ik gebruik o.a. itunes en Spotify voor het luisteren van muziek. Weet iemand hoe ik dit wel werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je moet in iTunes/Spotify de goede keys koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

Tc-Chub schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:32:
Ik heb nu een Illuminated Keyboard in bezet maar ik vroeg me af, hoe je bepaalde instellingen kan veranderen. Zo werken bij mij onder andere de muzieknoppen niet. Ik kan dus de knoppen 'Vorige/Volgende' en Play/Pause niet gebruiken. Ik gebruik o.a. itunes en Spotify voor het luisteren van muziek. Weet iemand hoe ik dit wel werkend krijg?
FN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-05 18:03
Ik heb dit toetsenbord ook (met draad).
Heerlijk toetsenbord.

Echter heb ik nu een probleem.
Van de week is dat er drinken overheen was gevallen en ik dacht slim te zijn om gelijk de fohn te pakken.

Dit was niet zo slim want de toetsen smelten als je ze warm maakt.
Nu kan ik onmogelijk de 'a' indrukken dus heb ik ze los gemaakt (de toetsen zitten best slim vast maar je kan ze echt makkelijk los halen.)

Dus ik Logitech gebeld, die zeiden natuurlijk dat ze geen spare parts hiervoor verkopen.
Dus als iemand hier nog een kapot illuminated keyboard heeft liggen ben ik zeker geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-05 01:28
vreet die wireless keyboard niet veel batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10-2024
echt een heerlijk toetsenbord! ik heb de kleine shift maar ben daar aan gewent. Ik had setpoint al voor mijn muis. Toetsenbord er in pluggen en hij doet het :) De toetsenverlichting doet zijn werk ook goed. Een aanrader :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-05 17:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb ook sinds vandaag dit toetsenbord aangeschaft en vind het echt een geweldig toetsenbord!! Hij ziet er erg mooi uit. en typt nog eens erg lekker! :D

Las ook in dit topic dat mensen problemen hadden met meerdere toetsen indrukken. Heb ik totaal geen last van! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 13:49

westergas

rikkie_pc

Deze ramplank weigert bij mij dienst als ik de pc uit de slaapstand haal. Ik heb dit probleem bij zowel mijn huidige PC als de vorige dus aan de setup/mobo ligt het niet. Als de pc uit de slaapstand komt doet het toetsenbord helemaal niets, ook bijv numlock en de knop om de verlichting aan te passen. Ik heb de laatste setpoint drivers geinstalleerd en draai win7 x64 ultimate.

Iemand enig idee?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-05 12:59

Bananenspin

Omdat het kan

Wat gebeurt er als je de usb ontkoppelt wanneer ie aan staat, en hem dan weer aansluit? Werkt ie dan wel?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bananenspin schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:57:
Wat gebeurt er als je de usb ontkoppelt wanneer ie aan staat, en hem dan weer aansluit? Werkt ie dan wel?
Net ff getest en dan doet ie het wel weer. Dat is wel knap lastig, of is hier een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Je hebt toch zo'n optie voor USB in je bios..? Iets met 'legacy usb' ofzo?

Snel ff gezocht:
bitshape schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:51:
Prima toetsenbord, heb partnr. 820-001272.

Ik ondervind wel een minpuntje, maar dat kan ook liggen aan het feit dat het een USB toetsenbord is:
- Bij het instellen van een RAID-config op de onboard Intel ICH10R kom ik het RAID-BIOS niet in, wat ik ook probeer (in BIOS "USB Legacy" enz.).
Met m'n oude PS/2 toetsenbord werkt dit gelukkig wel en probleemloos.

Meer Tweakers hier last van? Of is dit een USB euvel in het algemeen?
en de reactie daarop:
Gytax schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:43:
@bitshape:

Ik heb hier het een en ander over gelezen inderdaad. Ik kan zelf prima de bios inkomen.
Als oplossing werd een firmware upgrade geboden, dit scheen vooral bij MSI bordjes voor te komen.

Ik zou dus zeggen; probeer een firmware upgrade van je moederbord.
Misschien heb je er wat aan. :)

* Scipionyx is nog steeds erg blij met zijn Illuminated Keyboard :*)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-05 17:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hij typt erg lekker hea. zo lekker stil met typen! je hebt niet het gevoel dat je ergens keihard zit op te rammen! en in het donker zie je de letters en tekens ook goed! ben echt blij met de aanschaf van dit toetsenbord!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Ook ik heb dit toetsenbord sinds 2 dagen in huis en inderdaad wat een verademing! Ik ben wel voor de US versie gegaan met de grote shift toets.

Het toetsenbord heeft voornmij veel weg van een laptop toetsenbord en hij typt heerlijk! Lekker dun en de lichtgevende knoppen zijn ook een uitkomst in de avond.

Al met al tot nu toe dik te vreden met deze plank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Scipionyx schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:58:
Je hebt toch zo'n optie voor USB in je bios..? Iets met 'legacy usb' ofzo?

Snel ff gezocht:

[...]

en de reactie daarop:

[...]

Misschien heb je er wat aan. :)

* Scipionyx is nog steeds erg blij met zijn Illuminated Keyboard :*)
Ik heb de instellingen voor de legacy support aangepast, ook kan het USB toetsenbord de computer uit de slaapstand halen (volgens de bios dan, in de praktijk niet) maar dit maakt allemaal niets uit helaas. Google uiteraard ook geprobeerd...ben bang dat jet aan de ramplank ligt...

update: Ik web de plank aan de USB poort van mijn monitor gehangen, probleem opgelost :*)

[ Voor 6% gewijzigd door westergas op 23-07-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-03 14:49
Ik ben ook al meer dan een jaar erg tevreden met dit bord, echter vroeg ik me af of ik hem makkelijk schoon kan maken als ik hem openmaak (kruimels/hondenhaar onder de toetsen, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-04 10:31
westergas schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:08:
[...]

Ik heb de instellingen voor de legacy support aangepast, ook kan het USB toetsenbord de computer uit de slaapstand halen (volgens de bios dan, in de praktijk niet) maar dit maakt allemaal niets uit helaas. Google uiteraard ook geprobeerd...ben bang dat jet aan de ramplank ligt...

update: Ik web de plank aan de USB poort van mijn monitor gehangen, probleem opgelost :*)
Je hebt het probleem al opgelost middels een workaround, maar een andere optie is om in je power management settings te kijken.
Als ik het goed heb staat daar een optie voor het uitschakelen van de USB na enige tijd. Ik gok dat dat het issue is. Als je aangeeft dat de USB apparaten nooit uitgezet moeten worden, heb je best kans dat het toetsenbord het weer doet na het uit slaapstand halen (en kan je met je toetsenbord de pc uit slaapstand halen). =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-05 12:19
En anders even de MCE standby tool proberen, daarmee kan je specifiek instellen welk apparaat je systeem mag ontwaken.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 17:26
Even een tip.

Misco heeft een actie voor de Logitech Illuminated Keyboard US
€ 39,95 Excl. BTW , € 47,54 Incl. BTW
Logitech / 920-001258

Prijs is door PriceWatch al verwerkt.
Geldig tot donderdag 22.00

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik heb dit bord gisteren bij Computerland gehaald voor EUR 55, nette prijs lijkt me. Ben daar netjes geholpen, ze haalden in totaal 6 bordjes uit de dozen. Ondanks dat dit de duurste was, vond ik 'm verreweg het lekkerste tikken.
Hij vervangt mijn Microsoft ergo 4000 bord, dat nu echt wel aan vervanging toe was. Dat bord heb ik zo'n 4-5 jaar geleden gekocht, toen ik wat lichte RSI-klachten had. Na een korte gewenningsperiode vond ik 'm erg fijn tikken. Alleen heb ik op mijn werk en op andere plekken niet zo'n gesplitst bord en het schakelen tussen zo'n ergo bord en een normaal bord, vond ik altijd best lastig.

Nu, na een dagje tikken vind ik mijn nieuwe toetsenbord toch een stuk fijner op de volgende punten:
  • lichte, ondiepe aanslag;
  • plat bord, wat qua ergonomie toch echt wel een pluspunt is;
  • verlichting, erg handig in het donker;
  • vormgeving: het is een erg mooi bord.
Al met al ben ik erg tevreden met dit tobo, ik kan 'm van harte aanbevelen.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:40

F.West98

Alweer 16 jaar hier

*Lichte bump O-)

Ik vraag me af welke productcode nu exact de US-layout is (bedrade, klassieke versie)
Is dat nu 920-000914 of 920-001258. Ik denk de 914... (en die is dus bij 4launch te bestellen (US))

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Anders doe je even een belletje naar 4launch 2 be sure? Ik heb net gekeken maar mijne zit in de 820 serie dus daar heb je niets aan..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Mijn god. Dit maakt een mens toch knettergek hè. Wil net zoals zovelen hier een K800. Maar US layout. Ga ik wel in de states bestellen als het hier zo'n drama is. Lijkt het dat ze daar weer andere typenummers hebben :?

In dit topic moeten toch zat mensen zijn die een US layout met brede shift hebben. Kan iemand zijn tobo eens omdraaien en kijken wat het type is? Een 900? Want denk dat er veel een 800 hebben (zit er eigenlijk verschil in?)

/edit
Ik kom dus overal een 920-002359 tegen in de states.

/edit 2
Tering zeg, ze draaien je wel een poot uit. Nieuw (dus niet zoals zoveel refurbished), kom je al snel op USD 150+ inclusief shipping. Wil je er 2? USD30 shipping extra. Is toch niet te filmen. Ik denk dat ik maar eens wat contacten in de states aan ga boren, misschien kan iemand me daar helpen en de goedkoopste bestellen en doorzetten voor een normale prijs.

[ Voor 32% gewijzigd door UltraSub op 19-11-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-05 16:32
Ik ben dit bordje in de pricewatch laatst tegengekomen, aangezien ik een nieuwe zoek.
(de oude is doordrenkt met wiener melange... :+ )
Liefde op het eerste gezicht, het is echt een mooi ding.

alleen nou zit ik met een probleem, ik lees vooral dat het een geweldig toetsenbord is en dat het heerlijk typt, maar is dit bord geschikt om op te gamen?
Ik lees hier en daar dat toetsen loskomen en weet ik wel niet allemaal. maar ik wil hem er wel graag voor gebruiken, en niet een review wijd erover uit. :/
Ik bedoel de bedraade versie, niet de k800.

[ Voor 4% gewijzigd door KleineJoop op 01-12-2011 22:31 . Reden: Type toetsenbord toegevoegd (bedraade versie) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:29
sorry, jij zoekt naar de wireless versie. Excuses 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Pittie op 01-12-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Het bleek jammer genoeg dus een andere versie te zijn dan op de site staat. Nu uit UK laten overkomen, 2e hands via amazon.
Dus:
920-001258 is korte shift (US int.)
920-001165 is totaal anders (UK)
920-000914 is de goede. US (NIET INTERNATIONAL)

de -0914 is enkel in US te verkrijgen!

[ Voor 40% gewijzigd door F.West98 op 19-12-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
F.West98 schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:23:
Het bleek jammer genoeg dus een andere versie te zijn dan op de site staat. Nu uit UK laten overkomen, 2e hands via amazon.
Dus:
920-001258 is korte shift (US int.)
920-001165 is totaal anders (UK)
920-000914 is de goede. US (NIET INTERNATIONAL)

de -0914 is enkel in US te verkrijgen!
De UK versie die je nu hebt, hoe bevalt deze? En is die dan ook met de beruchte kleine shift en verticale enter-toets? Ook ik wil dolgraag een Logitech Illuminated keyboard, maar met al deze ongemakken moet ik misschien toch maar voor een ander merk gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Nee, dat was de US versie uit UK ;)
Als je eraan kan wennen, doe het, het tikt erg lekker!
Anders is het het wel waard om hem over te laten vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
F.West98 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:46:
Nee, dat was de US versie uit UK ;)
Als je eraan kan wennen, doe het, het tikt erg lekker!
Anders is het het wel waard om hem over te laten vliegen
Ah maar heb je nu dan de versie met de lange shift? En mag ik vragen hoeveel je in totaal kwijt was om hem vanuit de UK hier te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

nou, dat was een 2ehands uit UK, was 50 euro oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
F.West98 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:56:
nou, dat was een 2ehands uit UK, was 50 euro oid
Hmm dat is niet slecht! Heb je last van de keyblocks zoals bij W+shift+spacebar?
Alvast bedankt voor alle info :9

EDIT: Vandaag een tweede hands Logitech Illuminated keyboard binnen gekregen. Gelukkig geen last van keyblocking, en wat een heerlijk toetsenbord!

[ Voor 21% gewijzigd door Brokxie op 18-01-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
$allo allemaal.

$Ik Heb gisteren mijn bordje ontvangen. $En Helemaal geweldig, alleen nu beginnen de sHiften raar te doen. $Terwijl ik aan HEt typen ben krijg ik ook af en toe Het $Volume pop-up in beeld. $Opnieuw opstarten Haalt niks uit, en opnieuw opstarten zonder kabel er in- en later weer inpluggen Haalt ook niks uit. $De eerste keer na installatie werkte Het allemaal wel pico-bello. $Ik zie nu ook dat specifiek de H elke keer uit zicHzelf een Hoofdletter is. HHmmm. :(

$Linker sHift indrukken$:
$$$$$$$$$$$$$$

$|RecHter sHift$:
HHHHHHHHHHHHHHHH

$Ik Heb $Windows 7 32bit met $Set$Point 6.32.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
jesper86 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:24:
$allo allemaal.

$Ik Heb gisteren mijn bordje ontvangen. $En Helemaal geweldig, alleen nu beginnen de sHiften raar te doen. $Terwijl ik aan HEt typen ben krijg ik ook af en toe Het $Volume pop-up in beeld. $Opnieuw opstarten Haalt niks uit, en opnieuw opstarten zonder kabel er in- en later weer inpluggen Haalt ook niks uit. $De eerste keer na installatie werkte Het allemaal wel pico-bello. $Ik zie nu ook dat specifiek de H elke keer uit zicHzelf een Hoofdletter is. HHmmm. :(

$Linker sHift indrukken$:
$$$$$$$$$$$$$$

$|RecHter sHift$:
HHHHHHHHHHHHHHHH

$Ik Heb $Windows 7 32bit met $Set$Point 6.32.7
Heb je het probleem ook als je het toetsenbord op een ander systeem aansluit? In dat geval is het ding gewoon niet goed. Als hij het op een ander systeem wel doet moet je verder gaan zoeken bij je eigen systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Niet online
$OH stom, dat is normaal altijd Het eerste wat ik probeer. $Maar Helaas daar Heb ik Hetzelfde probleem. $Lijkt er op dat ik tocH terug moet.

$Raar dat dat dan vandaag ineens is maar gisteren werkte Het nog als een zonnetje ...

Edit: $Net op een 3e computer geprobeerd waar hij nog nooit in Heeft gezeten, $(en de drivers van windows update dus weer automatiscH installeerde$), en daar Hetzelfde probleem.

$Nou $LogitecH mag dan wel de mooiste producten maken, maar we Hebben er ecHt alleen maar problemen mee. $De $Di$Novo $Mini is ook al 3keer $!!! vervangen voor defecte toetsen, en nog zitten we met een slecHt reagerende 't', en dan nu dit bord weer ...

$Ik ben blij dat iig $Alternate niet moeilijk doet over ruilen, maar HEt zit niet mee... :(

Edit2: $Het is niet iets dat met region/langues te maken Heeft tocH$? $Ik Heb namelijk een paar verscHillende geprobeerd, maar dat Haalt niks uit.

ps. $Set$Point opnieuw installeren Haalt natuurlijk ook niks uit, en $et is de letter g die volume omHoog Haalt.

[ Voor 68% gewijzigd door jesper86 op 26-01-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
jesper86 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:46:
$OH stom, dat is normaal altijd Het eerste wat ik probeer. $Maar Helaas daar Heb ik Hetzelfde probleem. $Lijkt er op dat ik tocH terug moet.

$Raar dat dat dan vandaag ineens is maar gisteren werkte Het nog als een zonnetje ...

Edit: $Net op een 3e computer geprobeerd waar hij nog nooit in Heeft gezeten, $(en de drivers van windows update dus weer automatiscH installeerde$), en daar Hetzelfde probleem.

$Nou $LogitecH mag dan wel de mooiste producten maken, maar we Hebben er ecHt alleen maar problemen mee. $De $Di$Novo $Mini is ook al 3keer $!!! vervangen voor defecte toetsen, en nog zitten we met een slecHt reagerende 't', en dan nu dit bord weer ...

$Ik ben blij dat iig $Alternate niet moeilijk doet over ruilen, maar HEt zit niet mee... :(

Edit2: $Het is niet iets dat met region/langues te maken Heeft tocH$? $Ik Heb namelijk een paar verscHillende geprobeerd, maar dat Haalt niks uit.

ps. $Set$Point opnieuw installeren Haalt natuurlijk ook niks uit, en $et is de letter g die volume omHoog Haalt.
Het lijkt er gewoon op dat er een keer een glas drinken overheen is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ik zou hem gewoon terug sturen. En wellicht niet eens naar Alternate, ik zou zelf contact opnemen met Logitech. Ik heb tot op heden prima ervaringen met hun helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Niet online
Rupie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:23:
Ik zou hem gewoon terug sturen. En wellicht niet eens naar Alternate, ik zou zelf contact opnemen met Logitech. Ik heb tot op heden prima ervaringen met hun helpdesk.
$Dat is vast waar, maar $Alternate is niet Heel ver weg van Hier, dus HEt is gewoon inleveren en ik krijg meteen een andere in de Hand. $Dat is precies waarom ik daar koop :). $Maar Het is erg jammer dat 'zelfs' $LogitecH gewoonweg onbetrouwbaar is, en tocH blijf ik terug komen.
Joolee schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:12:
[...]
Het lijkt er gewoon op dat er een keer een glas drinken overheen is gegaan.
$Nee, ik denk dat ik dat dan wel in mijn eerdere post bij mogelijke oorzaken vermeld zou Hebben. $En zo klungelig ben ik tot op Heden niet $($*afkloppen$). :)

[ Voor 24% gewijzigd door jesper86 op 26-01-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
jesper86 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:40:
[...]

[...]
$Nee, ik denk dat ik dat dan wel in mijn eerdere post bij mogelijke oorzaken vermeld zou Hebben. $En zo klungelig ben ik tot op Heden niet $($*afkloppen$). :)
Je ziet mij toch ook niet schrijven dat het jouw glas water is geweest? ;)
jesper86 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:40:
[...]

$Dat is vast waar, maar $Alternate is niet Heel ver weg van Hier, dus HEt is gewoon inleveren en ik krijg meteen een andere in de Hand. $Dat is precies waarom ik daar koop :). $Maar Het is erg jammer dat 'zelfs' $LogitecH gewoonweg onbetrouwbaar is, en tocH blijf ik terug komen.
En wat doet Alternate met die toetsenborden? Als er volgens hun niets mis is verkopen ze die gewoon weer door aan de volgende. Het zou mij niets verbazen als je niet de eerste eindgebruiker bent van dat toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Niet online
$Ik Heb net een tweede lenspen gekocHt by Dixons $(een pennetje om lenzen mee scHoon te maken$), mocHt dat nou net precies Het pennetje zijn die ik bij de eerste keer langs Heb mogen uitproberen... alleen toen kreeg ik netjes een 'nieuwe' mee ;).

Maar even serieus, de logi box was duidelijk ongeopend en sealed.

Edit: Nou mensen ik heb weer een nieuwe, en het typt als een gek. Omruilen deden ze niet moeilijk over en ik heb weer een sealed exemplaar mogen uitpakken. Even opnieuw opgestart om te testen en het werkt nogsteeds, tot nu toe iig.

[ Voor 37% gewijzigd door jesper86 op 27-01-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Niet online
En dan gebeurd dit:

Afbeeldingslocatie: http://i267.photobucket.com/albums/ii301/moviemonster6/th_logitech-illuminated-broken-key.jpg Afbeeldingslocatie: http://i267.photobucket.com/albums/ii301/moviemonster6/th_logitech-illuminated-broken-key-f32.jpg

Ik heb hem gelukkig wel terug kunnen klikken. We zullen zien hoe lang het duurt ...
Mijn beoordeling voor bouwkwaliteit gaat iig een stuk omlaag.

[ Voor 22% gewijzigd door jesper86 op 30-01-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Hij is alleen losgeschoten toch? Misschien dat hij gewoon niet goed vast gezeten heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Niet online
Ja, niks gebroken ofzo, maar toch het hoort niet. Het maakt nu af en toe een raar piepje als ik de P gebruik alsof ie gesmeerd moet worden. En ik was echt alles behalve hard aan het typen, terwijl ik de P toch al vaak genoeg heb gebruikt zou je zeggen.

Edit: En het werkt nogsteeds goed, zat dus gewoon niet helemaal lekker vastgeklikt.

[ Voor 14% gewijzigd door jesper86 op 03-02-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Mijn linker ctrl is kapot gegaan :( maar logitech stuurt mij nu een nieuwe want er zit blijkbaar 3 jaars fabrieks garantie op :D

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270953

Hallo All,

Weet iemand misschien hoe het komt dat als ik op dit toetsenbord een "z" intikt, ik op het scherm "z+" te zien krijg.

Zelfde met een "k" dan geeft hij de datum plus tijd
als ik een "8" geeft hij "87"

met een "3" krijgt ik een "3 + TAB"

En zo heb ik nog een aantal van deze rare combinaties

Heb het boordje al open liggen en geprobeerd schoon te maken, maar tot op heden geen succes.

Iemand???

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Niet online
Open liggen? Je heb 'm dus al langer dan vandaag en de garantie was verlopen? Zo niet dan nu wel iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt,

Garantie was helaas verlopen.

Was destijds nog 90 euro voor dit boordje, nu rond de 50.

Maar misschien iemand een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Toevallig een keer iets van vocht over heen gegaan? Dan krijg je ook wel eens dat soort leuke rare reacties. Heb je er ook last van als je hem op een ander systeem hangt trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee er is geen vocht overheen gegaan. Het gebeurde spontaan tijdens het gamen.
Ik dacht in eerste instantie nog aan stof o.i.d. maar dat is ook niet het geval.
Hij is inmiddels helemaal open geweest en stof/vuil vrijgemaakt maar het blijft terugkomen

Heb hem op meerdere systemen geprobeerd en overal hetzelfde resultaat.
Ik denk dat er gewoon iets hardwarematig kapot is.
Wordt waarschijnlijk een nieuwe kopen

Anyway thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Niemand weet dus een winkel in Nederland die dit toetsenbord in US layout heeft?

Het lijkt mij een fijn toetsenbord maar die layout die in Nederland verkocht wordt is zeer onpraktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:49
Deze vandaag ook maar gekocht, jammer genoeg met de kleine linkershift.
Alleen even wennen, bevalt me tot nu toe goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Anoniem: 270953 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:14:
Klopt,

Garantie was helaas verlopen.

Was destijds nog 90 euro voor dit boordje, nu rond de 50.

Maar misschien iemand een idee.
Hoe is het inmiddels met je toetsenbord?
Beetje laat, maar misschien heb je hier wat aan? http://www.wikihow.com/Fi...-Has-the-Wrong-Characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-05 14:45
Keyboard is nu €50 in de Logitech webshop, geen verzendkosten.

In combinatie met de grouponactie van 30% korting in de Logitechwebshop (€5) nu dus het keyboard voor 40 euro! :)

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:39
De laatste reactie in dit topic is alweer erg oud, echter is dit toetsenbord nog steeds leverbaar dus zal mijn bevinding hier even plaatsen.
Ik heb dit toetsenbord destijds in 2008 aangeschaft en is nog steeds in goede staat, beste tobo ooit voor mij!
Nu heb ik deze op mijn werk neergelegd daar ik daar veruit het meeste typewerk verricht.
Ik zag dat hij nog steeds leverbaar was en wel voor 47euro dus heb er een voor thuis besteld.
Nu heb ik de nieuwe versie aangesloten echter lijkt het alsof de kwaliteit van deze versie minder is als de oude. De toetsen zijn nogal wiebelig en lijken een lichtere aanslag te hebben.
Meer mensen hier last van met een onlangs aangeschafte versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Misschien zit er wat minder vuil tussen waardoor er wat meer speling is? Ik kan me herinneren dat mijn Illuminated ook wat wiebelig en licht was. Heb hem uiteindelijk een jaar geleden weg gedaan omdat de toplaag van de palmrest los liet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ben me aan het oriënteren op een nieuw toetsenbord. Toevallig tik ik nu even op een pricewatch: Logitech All-in-One Keyboard TK820, vind dat scissor-switch erg prettig tikken. Het aanbod toetsenborden op basis van scissor-switch is beperkt (met eis van numerieke toetsen), maar zag dat er ergens gereferreerd werd naar de Wireless Illuminated Keyboard K800. Geloof echter niet dat deze werkt op basis van scissor-switch?

[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 17-06-2016 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

JBS schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:24:
Ben me aan het oriënteren op een nieuw toetsenbord. Toevallig tik ik nu even op een pricewatch: Logitech All-in-One Keyboard TK820, vind dat scissor-switch erg prettig tikken. Het aanbod toetsenborden op basis van scissor-switch is beperkt (met eis van numerieke toetsen), maar zag dat er ergens gereferreerd werd naar de Wireless Illuminated Keyboard K800. Geloof echter niet dat deze werkt op basis van scissor-switch?
Iemand? :)
Verbaas me erover dat er geen (?) kwalitatief aanbod is van scissor-switch toetsenborden met numerieke toetsen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik heb geen idee wat voor soort toetsen de Illuminated gebruikt maar, het typt fantastisch. Ik heb hem al heel lang in gebruikt. In het buitenland gekocht met US layout.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

evilution schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 18:38:
Ik heb geen idee wat voor soort toetsen de Illuminated gebruikt maar, het typt fantastisch. Ik heb hem al heel lang in gebruikt. In het buitenland gekocht met US layout.
Volgens mij kun je scissor-switch vergelijken (of het het wellicht hetzelfde) met een laptop-toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:21
Gebruik zelf al enkele jaren K740 toetsenborden en zou helemaal niet meer zonder kunnen.

Echter gebruik ik deze ook voor gaming, en daar lijkt deze niet voor gemaakt te zijn, althans, de matrix die gebruikt wordt is sinds eerste versie aangepast. Vroeger kon Z + SHIFT + SPATIE (ja , azerty gebruiker) gewoon gebruikt worden, maar met de recente versies is dit niet meer zo. Dit houdt me dan ook tegen om dit toetsenbord opnieuw te kopen.

Na enkele jaren is het toetsenbord wel iets luider geworden, de toetsen zijn al wat gladder geworden. Gebruikt dus. De markt is nog steeds erg klein voor scissor-switch toetsenborden. En al zeker azerty. Misschien dat ik wel kan wennen aan de Qwerty toetsenbord.. Hmmp.

Volvo XC40 MY24 Twin Ultimate - Vapour Gray - 20 inch - Pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Zojuist mijn nieuwe K740 binnengekregen uit de VS. De oude (uit 2009) was wat versleten, de 0/INS knop kreeg ik niet goed meer terug, K en J toets voelstreepjes waren weggesleten etc.
Heb hem uit de VS besteld, zodat ik een normale layout heb, i.p.v. de irritante layout die Logitech voor dit toetsenboard in de EU verkoopt. (Ga niet uit op plaatjes op Nederlandse webshops, want die kloppen vaak niet. Let op het productnummer.)
VS: 920-000914
UK English (Qwerty): PN 920-005694
Belge (Azerty): PN 920-005688
Dansk/ Norsk/ Svenska/ Suomalainen: PN 920-005692
Deutsch (Qwertz): PN 920-005687
Dutch (Qwerty): PN 920-005696
Français (Azerty): PN 920-005689
Italiano (Qwerty): PN 920-005685
P??????: PN 920-005695
Suisse / Schweizer (Qwertz): PN 920-005690
De toetsen van het product dat ik nu heb (met hetzelfde productnummer), voelt wel anders aan, de toetsen voelen bij het indrukken minder strak/goed aan en maken meer geluid, alsof ze iets losser zitten. De toetsen lijken ook iets hoger te liggen. Het voelt net iets minder prettig en goedkoper aan....
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste