Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:48
T-Mobile Web 'n Walk

T-Mobile introduceert per 1 September 2008 nieuwe abonnementen voor mobiel internet voor zowel je telefoon als voor op je notebook.

De snelheden zullen verhoogd worden en er zal een nieuwe dienst worden toegevoegd namelijk mobile tv.

De nieuwe abonnementen.
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/3141/schemajw1.jpg

Bij Web'n'Walk plus heb je ook de beschikking over enkele tv zenders.
Op dit moment zijn dat Nederland1 en 3, RTL4, SBS6 RTL24 en Nick Toons.
Wellicht zullen er op een later tijdstip nog meer zenders worden toegevoegd.

Ook kun je vanaf 7 September 2008 een prepaid modem bestellen waardoor je zonde vaste kosten per maand kunt internetten met een snelheid van 2Mbit, je betaalt hiervoor enkel de eerste 7Mb, hierna kun je de rest van de dag onbeperkt downloaden. Dus per dag betaal je maximaal 7euro.
LET OP!

Per 15 Juli 2009 wordt het tarief verlaagd naar 30 cent per MB, met een maximum van 4,50 per dag. Ook zal de snelheid worden verhoogd van 2MBIT naar 3,6MBIT. *bron telecomvergelijker

FAQ
Hoelang is de contacttijd van W'n'W?
Deze staat gelijk aan je mobiele contract, dus voeg je later W'n'W toe loopt deze net zo lang als je contract loopt.

Internet op je laptop?
T-Mobile heeft speciale internet abonnementen voor op je notebook, voorheen was het ook toegestaan om je mobiel als modem te gebruiken, dit is nog steeds mogelijk met de nieuwe abonnementen, en met een snelheid van rond de 100Kb/s (WnW+) is het prima werkbaar.

Tv? Hoe werkt dat?
Je kunt op http://www.t-mobile.nl/mobiletv kunnen kijken of je toestel geschikt is.
Op sommige WM toestellen zul je een update uit moeten voeren.
Helaas wordt het dataverbruik van TV kijken ook meegerekend voor WnW+ klanten, dus bij veel gebruik zou je boven de 2GB per maand uit kunnen komen. De streams zijn dan nog steeds te kijken alleen je algehele internet zal een stuk langzamer zijn. Voor WnW Standaard klanten is dit niet van toepassing. Deze hebben namelijk standaard 384/64kbit

Kan ik overstappen vanaf mijn oude internetbundel?
Ja dat kan, pit+ klanten hebben inmiddels een brief ontvangen dat deze automatisch de nieuwe snelheden krijgen zonder de datalimiet (zover ik uit kon maken van de brief).
Voor pit klanten geldt dit ook, deze kunnen overstappen op WnW, of WnW+
SimOnly klanten kunnen beter langs de T-Shop gaan, omdat de KS de snelheden blijkbaar niet om kan zetten. In de winkel kan dit wel.

Er was op GoT verwarring ontstaan over de vraag of klanten konden overstappen van de ene abonnementsvorm naar de andere. Klantenservicemedewerkers meldden namelijk aan forumleden dat gebruikers van Pocket Internet Totaal niet konden overstappen naar Web 'n Walk. Dat dit wel degelijk kan, bevestigt Van der Heijden: "De klantenservice was kennelijk nog niet goed op de hoogte."

Prepaid modem?
Net als Vodafone bied T-Mobile vanaf 7 September ´08 in haar winkels (en die van de mediamarkt/phonehouse) een prepaid modem aan.
Deze kost momenteel 59,95 euro kosten en is inclusief een prepaid simkaart en 10 euro beltegoed.

VOIP?
Per 11 januari is het niet langer toegestaan om met 'het nieuwe relax' voip te gebruiken. Oude abonnementen zullen gewoon voip mogen gebruiken. Naar mijn weten blocked T-Mobile voip verkeer niet, en wordt je tot dusver niet extra belast qua kosten bij het gebruik hiervan.

Dit topic is een vervolg op dit topic

[ Voor 65% gewijzigd door netblade op 07-04-2010 09:16 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Web 'n Walk Plus wordt nu een zeer interessant abonnement. Slechts 5 euro extra voor een veel hogere snelheid + een vertienvoudigde datalimiet. Ik heb nu een PIT abonnement, maar ga zeker over op WnW+ vanaf 1 september, er vanuitgaande dat T-Mobile me dat toelaat. :) Wat mij betreft een goede stap van T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
is dit incl streamen ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:31

soap

diskoers.

Ik stap ook over van PIT naar WnW plus denk ik zo, mits er geen addertjes onder het gras zitten dus die voorwaarden maar eens goed doorspitten :)
Voor dat mobiel tv kijken heb je zeker weer een exotisch mobieltje nodig, dat werkt niet op een E51 neem ik aan.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:16

watercoolertje

Untertitel

Mr.Zop schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:49:
Voor dat mobiel tv kijken heb je zeker weer een exotisch mobieltje nodig, dat werkt niet op een E51 neem ik aan.
Klopt, Windows Mobile is het vereiste :) (jeeh ik heb T-mobile PIT+ icm Touch Diamond) dus hoop snel wat te zien... Nu nog ergens een plek vinden waar ik ook daadwerkelijk goed bereik heb :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
watercoolertje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:53:
[...]

Klopt, Windows Mobile is het vereiste :) (jeeh ik heb T-mobile PIT+ icm Touch Diamond) dus hoop snel wat te zien... Nu nog ergens een plek vinden waar ik ook daadwerkelijk goed bereik heb :P
Dat zou wel leuk zijn. Want met een Windows Mobile, MDA of SPV wordt je nu vaak juist uitgesloten. Bij Orange dat ook TV op je Mobiel heeft, heb je of een Nokia (Symbian) of Sony-Ericsson nodig. En de NOS applicatie met video werkt wel op Windows Mobile, maar dan zonder de video's. :|
Leuk dat ik nu ook TV kan kijken, maar volgens mij gaat ieder WM-toestel anders met video om, dus je hebt kans dat het bij de een wel werkt, en bij de ander niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 22:34

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Is UMTS/HSPDA geschikt om te gebruiken in een auto als deze rijd? (even er vanuit gaan dat de dekking aanwezig is).

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:59
Hangt van je rijstijl af >:) UMTS/ HSDPA werkt volgensmij tot 130 KM/h. Meen ik ergens gelezen te hebben. Ik kan iig in intercity treinen met UMTS internetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Terror op 26-08-2008 11:56 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:16

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

woet! dat wordt binnekort Web'n'Walk Plus voor mij :)

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-11-2023
Is er al bekend wat er met het oude prepaid internetten gaat gebeuren? Dat kost max 2,50 per dag, was wel heel traag, maar werkbaar. Af en toe gebruik ik dat wel eens op die plaatsen waar ik geen Wifi, Wimax of vaste verbinding heb. Als dat nu 7 euro gaat kosten, wordt het me toch iets te begrotelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 22:34

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Terror schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:55:
Hangt van je rijstijl af >:) UMTS/ HSDPA werkt volgensmij tot 130 KM/h. Meen ik ergens gelezen te hebben. Ik kan iig in intercity treinen met UMTS internetten.
Interresant voor het feit dat je dan dus TV kunt kijken in de auto. Leuk voor een carpc project.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Jan-E schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:50:
Is er al bekend wat er met het oude prepaid internetten gaat gebeuren? Dat kost max 2,50 per dag, was wel heel traag, maar werkbaar. Af en toe gebruik ik dat wel eens op die plaatsen waar ik geen Wifi, Wimax of vaste verbinding heb. Als dat nu 7 euro gaat kosten, wordt het me toch iets te begrotelijk.
Ik denk dat daar meer duidelijkheid over komt als het product er eenmaal is.
Het zou ook kunnen dat ze net als Vodafone een apart product op de markt zetten onder de noemer 'Laptop Prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Allemaal leuk en aardig, maar sinds de uitrol van de iPod 3G heb ik nauwelijks meer 3G dekking met mijn Vario 3. Om nog bereikbaar te blijven moet ik noodgedwongen alles terugzetten naar GPRS. Ik heb dus liever korting ipv. hogere snelheden waar ik momenteel toch niets aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Gumball schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:09:
Allemaal leuk en aardig, maar sinds de uitrol van de iPod 3G heb ik nauwelijks meer 3G dekking met mijn Vario 3. Om nog bereikbaar te blijven moet ik noodgedwongen alles terugzetten naar GPRS. Ik heb dus liever korting ipv. hogere snelheden waar ik momenteel toch niets aan heb.
Ik denk dat dit probleem van tijdelijke aard is. Ook gezien Orange geheel overgaat op T-Mobile kan dat ook extra belasting betekenen. Ikzelf heb er heel af en toe last van dat mijn verbinding niet wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb even met ze gebeld en heb een opvallend antwoord gekregen: T-mobile kan nog geen mededelingen doen over deze nieuwe diensten omdat ze nog even moet wachten op de aankondiging aan de pers. Best grappig dat in nieuws: T-Mobile introduceert nieuwe abonnementen voor mobiel internet te lezen valt dat T-mobile het een-en-ander heefft bevestigt. :)

Kortom: nog geen nieuws, even afwachten.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Vanaf 8 september introduceert T-Mobile een prepaid variant voor mobiel breedband internet. Met Laptop PrePaid hebben T-Mobile klanten al voor 1,- euro per Mb, altijd en door heel Nederland toegang tot razendsnel internet. De kosten voor het prepaid surfen zijn maximaal 7,00 euro per dag. Hier is de klant altijd verzekerd van een vast maximumbedrag zonder onverwachte kosten achteraf en zonder ergens aan vast te zitten.

Bart Weijermars, Marketing Directeur bij T-Mobile in Nederland: "Niet iedereen wil zich binden aan een abonnement, dat is begrijpelijk. Dat geldt in het bijzonder voor mensen die buitenshuis weinig gebruik maken van internet op de laptop. Anderzijds zijn er mensen die niet goed weten of ze het wel nodig hebben. Deze mensen kunnen het nu ongedwongen een tijdje proberen, zonder meteen een contract af te sluiten."
Zoals hier te lezen is gaat het blijkbaar om een nieuwe dienst. Laptop Prepaid.
Dit houdt dus in dat de 'oude' webnwalk voor prepaidklanten behouden zullen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-04 20:44
Toch zou ik nog altijd wel willen weten hoeveel de tv aan data verkeer verstookt. Het zou natuurlijk raar zijn als na een uur of 10 al je 2 gig weg zijn, en het dan niet meer mogelijk is om tv te kijken door de lagere snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Het zal wel zo zijn dat de applicatie die ze nu hebben een WM applicatie is..en dat de streams zelf ook in een niet-symbian/java-compatible vorm worden aangeboden.

Dat eerste..is niet zoveel aan te doen. Dat 2de.....er zijn zat alternatieve mediaspelers voor Symbian die een heel breed scala aan videobestanden en streams accepteren..

*gaat duimen* *heeft N95*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:52

DDX

heb hier een pit+, alleen haal ik daar nu onbeperkte bandbreedte mee
(ivm foutje dat ik afgesloten was, en nu net zoals in begin weer full speed oid?)

ben benieuwd of ik automatisch over ga naar wnw+ (en dus in snelheid omlaag eigenlijk)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Als het inderdaad niet mogelijk is om over te stappen van PIT naar W'n'W (zie posts in vorige topic) dan zou ik dat behoorlijk schofterig vinden naar bestaande klanten. Iedereen met PIT heeft deze databundel met een reden. Er bestaat duidelijk behoefte aan een snellere verbinding die de pioniers dus duidelijk wordt ontzegd zolang het bestaande abonnement nog niet is afgelopen. Ik overwoog om over te stappen naar de 1 MBit-variant met televisie maar als ook dat niet mag dan kost het T-Mobile nog geld ook. Komt bij dat als op 1 september blijkt dat T-Mobile daadwerkelijk voet bij stuk houdt dat ze mij als klant dan gewoon kwijt zijn. Dan stap ik over naar Telfort (768 kbps) en neem ik de beperking op streams wel op de koop toe. (Ik kijk of luister toch nooit streams onderweg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
watercoolertje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:53:
[...]

Klopt, Windows Mobile is het vereiste :)
Bron? Want als dat waar is, dan zijn ze van de pot gerukt. Er zijn gewoon standaarden voor, waarmee ook non-smartphones overweg kunnen. Bovendien is WinMob bij lange na niet het meest gebruikte mobiele platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04 13:24
Ik heb ergens gelezen dat voor de streams ook gebruik gemaakt kan worden van de functies in Real Player. Dit betekend dat het ook geschikt is voor Symbian toestellen.

Nog even over mijn stukje in het vorige topic. Ik heb hierna nog een aantal mailtjes gestuurd, en wat gezegd wordt dat de bevestiging op de frontpage van tweakers een "foutje" was. En dat de huidige abonnees pas een mogelijkheid hebben tot upgrade bij verlenging van het contract. Ik vind dit echt schandalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Marc_K84 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:06:
Ik heb ergens gelezen dat voor de streams ook gebruik gemaakt kan worden van de functies in Real Player. Dit betekend dat het ook geschikt is voor Symbian toestellen.

Nog even over mijn stukje in het vorige topic. Ik heb hierna nog een aantal mailtjes gestuurd, en wat gezegd wordt dat de bevestiging op de frontpage van tweakers een "foutje" was. En dat de huidige abonnees pas een mogelijkheid hebben tot upgrade bij verlenging van het contract. Ik vind dit echt schandalig!
Hmm mij is gisteren anders verzekerd dat ik over kan stappen op de nieuwe bundels.
Ik denk dat er nog té weinig info wordt vrijgegeven aan de medewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04 13:24
netblade schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:57:
[...]

Hmm mij is gisteren anders verzekerd dat ik over kan stappen op de nieuwe bundels.
Ik denk dat er nog té weinig info wordt vrijgegeven aan de medewerkers.
Dat idee heb ik ook. Laten we 1 september maar afwachten, dan zien we wel. Het lijkt er inderdaad op dat niemand binnen T-Mobile het echt weet. Is wel een slechte zaak trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:06
Net gebeld met t-mobile en je kan van pit naar wnw overstappen, pit+ naar wnw+ kan niet! Dit weet ik tamelijk zeker (deze bron is doorgaans beter geinformeerd dan de KS), reden is dat wnw duurder is dan pit (dus kan het),maar wnw+ is goedkoper pit+ Vandaar dus! Succes ermee allemaal!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

dus dan zit je met een pit+ die langzamer is dan wnw... lekker vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Sp!tF!re schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:49:
Net gebeld met t-mobile en je kan van pit naar wnw overstappen, pit+ naar wnw+ kan niet! Dit weet ik tamelijk zeker (deze bron is doorgaans beter geinformeerd dan de KS), reden is dat wnw duurder is dan pit (dus kan het),maar wnw+ is goedkoper pit+ Vandaar dus! Succes ermee allemaal!
Is dat omzetten per direct mogelijk? Of pas na 1 sept? Lekker lullig voor PIT+ gebruikers. Dat ze dan minstens de optie bieden dat je WNW+ krijgt voor die €19,50/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Fuzzillogic schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:06:
[...]

Is dat omzetten per direct mogelijk? Of pas na 1 sept? Lekker lullig voor PIT+ gebruikers. Dat ze dan minstens de optie bieden dat je WNW+ krijgt voor die €19,50/maand.
Ik ga net zo lang door totdat ik het heb, anders pak ik per mei mijn spullen en ga ik naar vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik weet niet of bij mij het kwartje valt.

Heb momenteel een HTC Touch Dual met T-Mobile PIT/WNW, de snelheid is nu 128/64. Deze gaat als ik het dus goed begrijp vanaf 1 september omhoog, of is dit alleen voor nieuwe abbo/klanten ?

Neem aan dat PIT en WNW hetzelfde is, uiteraard onderscheid in +.

Heeft al dat klagen misschien toch nog geholpen :)

[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 27-08-2008 16:13 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146043

Da's wel lullig inderdaad :/ Natuurlijk zouden ze die meteen moeten omzetten, zou geen probleem mogen zijn anders vind ik de post boven me geheel terecht.

Ik heb een vraag. Hier heb ik alleen GPRS en daarvan varieert het signaal ook sterk. Soms heb ik geen signaal en gaan de blauwe ledjes blinken en uit en aanloggen is genoeg, maar hoe kan het dat het signaal zo sterk fluctueerd van 4/5 naar 0/5 streepjes? Nu ineens laag signaal, net nog zeer goed. Ga ik op het zuiden zitten van mijn huis dan heb ik het ook.
Ik kan wel internetten, maar soms is de verbinding weg en af en aanloggen is dan al voldoende.
Ongeveer eens per 2 uur verliest hij het signaal en geeft dat ook aan door de ledjes te laten blinken. Als het een hardwarefout was zou ik er niet zo gemakkelijk vanaf komen?

Gisteren geprobeert op het UMTS/HMDPA te komen, maar dat lukt echt niet. Dan krijg ik "niet geregistreert" te zien in de W&W manager. Is dat omdat ik geheel geen UMTS kan ontvanegn of omdat ik niet op het UMTS netwerk mag?

Ik heb een gewoon T-PIT abonnement van 9,95 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 25-04 19:08

xon

NeoMe schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:11:
Ik weet niet of bij mij het kwartje valt.

Heb momenteel een HTC Touch Dual met T-Mobile PIT/WNW, de snelheid is nu 128/64. Deze gaat als ik het dus goed begrijp vanaf 1 september omhoog, of is dit alleen voor nieuwe abbo/klanten ?

Neem aan dat PIT en WNW hetzelfde is, uiteraard onderscheid in +.

Heeft al dat klagen misschien toch nog geholpen :)
Jongens lees nou even goed wat hiervoor is geschreven...

Als je nu een abbo hebt met PIT (zonder + ) dan kan je zoals het er nu naar uitziet in aanmerking komen om deze te laten omzetten naar WNW+ . Je moet dit wel zelf activeren (omdat dit een contractwijziging is)

Ze zullen overigens wel een flinke aktie gaan beginnen rondom dat TV verhaal iets ze hebben overgenomen van orange. Alleen is het iets wat volgens mij nog lang niet helemaal lekker werkte dus ben benieuwd of ze dat in de lucht kunnen houden allemaal voor die 15 euro.

Dit zal KPN overigens niet fijn vinden met hun DVB-H telefoons want dit is natuurlijk veel handiger dan een veel groter apparaat met een raar antennetje wat uitsteekt :-)

OVerigens is je batterij wel als de sodemieter leeg als ie continue op 3G staat te pompen maar ja dan maar 4 extra china tafelladers kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net de coverage kaarten bekeken op 5375AR, maar er is wel signaal op die kaart, maar net in dat hoekje van mijn locatie slechte ontvangst, net een heel klein gebied.

Ze zenden 100 meter verderop een eigen radiokanaal (legaal) en bovenin de kerk die op 20 meter van mijn huis staat staan dikke masten, maar die zijn niet van T-mobile. Wel van Orange, dus nog even 3 maanden wachten en ik kan beter het internet op. Dit is inderdaad even minder, maar ik wist dat ze eraan bezig waren.

PS: Meteen even Opera 9.5 erop gezet, die is beter met cachen van gegevens want mijn gemiddelde bandbreedte over 24 uur is 27 kbps!

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 146043 op 27-08-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

xon schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:24:
[...]

Jongens lees nou even goed wat hiervoor is geschreven...

Als je nu een abbo hebt met PIT (zonder + ) dan kan je zoals het er nu naar uitziet in aanmerking komen om deze te laten omzetten naar WNW+ . Je moet dit wel zelf activeren (omdat dit een contractwijziging is)

Ze zullen overigens wel een flinke aktie gaan beginnen rondom dat TV verhaal iets ze hebben overgenomen van orange. Alleen is het iets wat volgens mij nog lang niet helemaal lekker werkte dus ben benieuwd of ze dat in de lucht kunnen houden allemaal voor die 15 euro.

Dit zal KPN overigens niet fijn vinden met hun DVB-H telefoons want dit is natuurlijk veel handiger dan een veel groter apparaat met een raar antennetje wat uitsteekt :-)

OVerigens is je batterij wel als de sodemieter leeg als ie continue op 3G staat te pompen maar ja dan maar 4 extra china tafelladers kopen :-)
Ik wil geen +, ik wil snelheidsverhoging :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gewoon een PIT abonnement en hoger zetten heeft in mijn geval geen zin. Ik kan hier tot op heden alleen GPRS ontvangen. Zodra UMTS en HSDPA beschikbaar komen op mijn locatie (+- 3 maanden) dan zal ik de kwestie heroverwegen.

Ik heb even een brug gemaakt tussen het Ziggo netwerk dat ik nog heb tot 1 oktober en mijn W&W netwerk. Ziggo ligt er als eerste uit _/-\o_ Nu namelijk,
Leuk dat Vista dat zo mooi aangeeft en direct overschakeld op W&W.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 146043 op 27-08-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Laatst online: 08-11-2024
Quote:
"Net gebeld met t-mobile en je kan van pit naar wnw overstappen, pit+ naar wnw+ kan niet! Dit weet ik tamelijk zeker (deze bron is doorgaans beter geinformeerd dan de KS), reden is dat wnw duurder is dan pit (dus kan het),maar wnw+ is goedkoper pit+".

Zou jammer zijn voor de mensen met pit+ , ik heb ook pit+ maar mijn abb. is van 2003 , gelukkig kun je dan met een opzegtermijn van 2 maanden je bundel opzeggen en daarna gewoon een nieuwe bundel nemen.

Voordat mensen denken opzegtermijn na je abb. is toch 3 maanden?
Klopt maar in 2003 was dit 2 maanden en ik heb sinds 2003 gelukkig nooit verlengd of vernieuwd.
Daarom heb ik ook geen startminuut en betaal ik buiten de bundel maar 0.11 cent.
Hier kunnen de huidige abb. niet aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

janzeeschuimers schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:40:
Quote:
"Voordat mensen denken opzegtermijn na je abb. is toch 3 maanden?
Klopt maar in 2003 was dit 2 maanden en ik heb sinds 2003 gelukkig nooit verlengd of vernieuwd.
Daarom heb ik ook geen startminuut en betaal ik buiten de bundel maar 0.11 cent.
Hier kunnen de huidige abb. niet aan tippen.
ehmm eens dat je die voordelen hebt. Toch hoop ik dat je dan een sim only abbo hebt want anders lacht tmobile het hardst...en had je ieder jaar een fikse korting kunnen krijgen of premie voor nieuw toestel..

maar back on topic :)

@NeoMe die krijg je dan toch ook met + de eerste 2gig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Laatst online: 08-11-2024
@xon
Natuurlijk heb ik het over een sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:05
Vandaag in de T-Mobile de Vario IV bekeken.. Ze kon me echt niets vertellen over de nieuwe abbo's of over prijzen i.c.m. toestellen. Maandag wel.. Ben ongelooflijk benieuwd hoe dit nieuwe Plusabbo gaat uitpakken, want mijn interesse hebben ze wel! Wel jammer dat je niet van PIT+ kan downgraden, want dan zou je nu een toestel met fikse korting kunnen kopen en vervolgens weer 5 euro dalen in de maandelijkse kosten.

En hier ga ik er dus vanuit dat iedereen moeiteloos UMTS/HSDPA kan ontvangen??

Overstappen heeft weinig zin als je meer dan 50% van je tijd op GPRS zit. Hier in Reek nog 3 maandjes wachten en ik kan ook het HSDPA netwerk op.

Tip: Neem Opera 9,5 als browser bij GPRS en dat is minimaal 2 a 3 keer vlugger als IE7.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Als je abbo eigenlijk nog loopt tot halverwege december, en dan gaat me nummer over naar vodafone...

Kan ik dan vanaf 1 september nog voor een paar maandjes overgaan van pit naar web and walk plus?
Of moet zoiets voor minimaal een jaar gelden :(

• pven
  • Niet online
Dat is nog onbekend, daarnaast kan alleen T-mobile die vraag met zekerheid beantwoorden.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• netblade
Vreemd als ze huidige klanten (dan al niet voor die 20 euro die ik betaal) Niet die 1Mbit + tv geven.

Anoniem: 53453

Ik snap dat iedereen altijd maar meer snelheid wil, maar wat ik me wel afvraag. Op het moment dat je je contract afsluit mag je vaak ook een nieuw toestel uitzoeken. Op het moment dat de opvolger hiervan uitkomt ga je dan ook aan de bel hangen dat je deze maar als extra service wilt ontvangen?

Je sluit op een gegeven moment een contract af met een bepaalde periode, mocht je tussentijds over kunnen stappen naar een voor jou voordeligere optie dan is dat in mijn ogen een extra service. Geen vanzelfsprekendheid.

En natuurlijk wil ik ook wel meer snelheid bij mijn abbo, maar ik merk het allemaal wel nav wat ik hiervoor schreef. Me er enorm druk om maken (zoals velen hier in mijn ogen) is energie die ik beter ergens anders aan kan besteden.

• IceEyz
Nou Plukkie, ik snap 't wel hoor. Nieuwe klanten krijgen straks een sneller abonnement voor minder geld, terwijl "trouwe" oude klanten meer voor minder betalen. Ik kan me 't eigenlijk niet voorstellen hoor. Het minste wat ze kunnen doen is PIT+ klanten dezelfde service verlenen voor het oude bedrag (met als excuus de gegeven subsidie op een toestel).

Je voelt je echt wel genaaid als je voor twee jaar een servicecontract van 't een of 't ander afsluit waarna vervolgens een goedkoper en beter contract beschikbaar komt bij hetzelfde bedrijf. Dat betekent in feite dat jij met je oude contractje nieuwe klanten subsidieert..

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-04 11:30

Dethroned

Liev

IceEyz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:56:
Nou Plukkie, ik snap 't wel hoor. Nieuwe klanten krijgen straks een sneller abonnement voor minder geld, terwijl "trouwe" oude klanten meer voor minder betalen. Ik kan me 't eigenlijk niet voorstellen hoor. Het minste wat ze kunnen doen is PIT+ klanten dezelfde service verlenen voor het oude bedrag (met als excuus de gegeven subsidie op een toestel).

Je voelt je echt wel genaaid als je voor twee jaar een servicecontract van 't een of 't ander afsluit waarna vervolgens een goedkoper en beter contract beschikbaar komt bij hetzelfde bedrijf. Dat betekent in feite dat jij met je oude contractje nieuwe klanten subsidieert..
Zo ! 't Kwartje valt. Nergens, maar dan ook nergens waar jij een contract voor afsluit kan jij reclameren op basis van de voorwaarden voor nieuwe contracten voor nieuwe klanten.
Je moet gewoon de looptijd uitzitten en anders had je niet voor dat contract moeten kiezen

Waar ik een beetje van baal zijn 2 heel andere zaken
1. HSDPA zouden ze op 7.2 mbit kunnen aanbieden, maar tot nu toe zie ik nergens hoger dan de 3.6 mbit (Vodafone). KPN heeft nog belachelijk lage snelheid, T-mobile tot nu to ook eigenlijk nog.
Telfort bied voor 7 euro 2x de snelheid van PIT. Alleen Vodafone Blox is een optie voor snelheid.
2. Ik vind het werkelijk van de pot gerukt, achterlijk, schofterig, kansloos en ergens gezien ook immoreel dat bij de abbo's voor "internet op je mobiel" er in de algemene voorwaarden staat dat je het apparaat niet als modem mag gebruiken icm een laptop.

Dit staat bij telfort en vodafone in de voorwaarden, kpn had ik geen geduld voor en bij t-mobile is het in ieder geval zo bij de iphone abbo's. Gek genoeg zegt de zakelijke klantenservice dat het wel mag.

Nav dat telefoongesprek wilde ik tot maandag wachten totdat ik zo handig was door ff hier op GoT te kijken en dan vind ik de prijzen echt onzinnig. Bij Telfort heb je al 3.6 mbit voor de laptop voor 20 p.m.
Om nog maar over die laptop abbo's te zwijgen.

Trouwens, zou een laptop sim nou ook werken in een mobieltje ?
Dan zou je middels voip en smsoip toch verder niks missen ?

I got a problem-solver and its name is revolver

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04 23:14
Vanaf 1 september kan ik eindelijk van orange overstappen naar T-mobile dus sneller internet + tv kijken is erg leuk kadootje. Alleen nu is me twijfel nog groter om of WnW+ of Iphone abbo te nemen voor me HTC. Ben erg benieuwd hoe de kwaliteit van het tv kijken is. Dacht dat bij vodaphone het maar op een lage resolutie gestreamed wordt.

PSN: speedrazor3

• Fuzzillogic
SpeeDRaZoR3 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:24:
Vanaf 1 september kan ik eindelijk van orange overstappen naar T-mobile dus sneller internet + tv kijken is erg leuk kadootje. Alleen nu is m'n twijfel nog groter om of WnW+ of Iphone abbo te nemen voor m'n HTC. Ben erg benieuwd hoe de kwaliteit van het tv kijken is. Dacht dat bij vodaphone het maar op een lage resolutie gestreamed wordt.
Waarom wil je nog een iPhone abo? Een sim-only-abo + WnW+ is goedkoper. Die 1Mibit/s extra van het iPhone-abonnement zul je echt niet gaan merken bij gebruik op mobiel zelf. Bij gebruik op laptop/PC nog wel, maar is het je dat waard?

Volgens de berichten gaat T-mobile H264 gebruiken. Dat (kan) aanzienlijk beter zijn dan de drek waar youtube/flash ons mee irriteert. Met een bitrate van zo'n 300Kibit/s kun je al een heel aardig beeld&geluid krijgen op 320x240. Hopelijk is het inderdaad wel H264, hoewel ik me best kan voorstellen dat ze zich beperken tot 3GP, om een groter publiek te bereiken. Maar ook dat is gewoon MPEG4-based, dus slecht hoeft het ook niet te zijn.

Weet iemand wat de specificaties van de videostreams bij Orange en Vodafone zijn?

• Arjan90
Volgens mij snapt nog niet iedereen het helemaal, een korte uitleg met situatie zoals die nu is voor sommigen (vorige was op het werk geschreven met een iPhone en dat ding typt rottig):

Je hebt nu PIT (meteen afgesloten bij het aansluiten van je contract)
- Kan ik naar WnW overstappen? Ja, de kosten stijgen hierbij van €9,50/mnd naar €9,95/mnd!
- Kan ik naar WnW+ overstappen? Ja, de kosten stijgen hierbij van €9,50/mnd naar €14,95/mnd!

Je hebt nu PIT+ (meteen afgesloten bij het aansluiten van je contract)
- Kan ik naar WnW overstappen? Nee, de kosten zouden hierdoor dalen en je hebt extra korting gekregen voor je PIT+!
- Kan ik naar WnW+ overstappen? Nee, de kosten zouden hierdoor dalen en je hebt extra korting gekregen voor je PIT+!

Als je de bundels later hebt afgesloten kan je de dienst/bundel natuurlijk altijd opzeggen en dan over 2 maanden (ik meen dat dat de opzegtermijn is voor die bundels) overstappen op WnW of WnW+.

Het klopt inderdaad dat je extra korting krijgt voor PIT+ t.o.v. PIT (hoewel ik moet zeggen dat dit geen schokkend verschil is, maar dat is niet relevant voor T-Mobile als ze moeilijk willen doen). Wat dat betreft kan ik jullie dus niet verder helpen. Ik weet alleen dat deze bron vrij betrouwbaar is (doorgaans goed geïnformeerd), dus ik neem aan dat deze gegevens zo kloppen.
Een mogelijkheid is om WnW+ aan te gaan voor hetzelfde bedrag als PIT+ als T-Mobile dat toestaat (hoewel ik dat betwijfel, dat zal waarschijnlijk moeilijk moeilijk zijn om in het systeem toe te voegen O-) ), als je dit zou overwegen zou ik dat natuurlijk wel voor het laatste moment bewaren, als ze écht niet meewerken.

Ik wens jullie allemaal veel succes, ik wacht nog even met mijn abonnement, ik wilde voor Vodafone gaan, maar deze WnW/WnW+ is toch wel interessanter. De snelheden van WnW vind ik nu vele malen interessanter dan die van PIT, een verdriedubbeling ga je zeker merken!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• DDX

DDX

ja en dat is dus het hele kromme, mensen die al (jaren) pit+ hebben en extra betalen, gaan nu een langzamere snelheid krijgen dan mensen die pit normaal hebben....

• Dethroned

Dethroned

Liev

Sp!tF!re schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:52:
<knip>
Ik wens jullie allemaal veel succes, ik wacht nog even met mijn abonnement, ik wilde voor Vodafone gaan, maar deze WnW/WnW+ is toch wel interessanter. De snelheden van WnW vind ik nu vele malen interessanter dan die van PIT, een verdriedubbeling ga je zeker merken!
En waarom is WnW interessanter dan vodafone ?

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Toch zie ik wat raars bij het abbo-overzicht uit de startpost:

Zoals ik het nu zie lijkt het dat 'Laptop Economy' dezelfde snelheden heeft als 'WnW+' , maar daarentegen 5 euro duurder is en je zit al veel sneller op je datalimiet voordat je naar de lagere snelheden gaat.
En dat terwijl je zou verwachten dat je met een laptop meer data verbruikt dan met een WnW abbo.

Ligt het aan mij of is dit raar en onlogisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Dethroned schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:11:
[...]

Omdat T-Mobile vooralsnog geen poorten dichttmikt en je via je notebook kunt internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2. Ik vind het werkelijk van de pot gerukt, achterlijk, schofterig, kansloos en ergens gezien ook immoreel dat bij de abbo's voor "internet op je mobiel" er in de algemene voorwaarden staat dat je het apparaat niet als modem mag gebruiken icm een laptop.
Hallo beste kerel, mag het een octaafje lager?

Staat erin ja, maar rij jij ook nooit harder dan 80 of 120 km/h? Het is zo gedaan hoor en niemand die het kan nachecken want data door je mobiel gegenereerd kan ook voor de mobiel zelf nodig zijn geweest tenzij je even 20 GB per maand gaat trekken, dan gaat het opvallen.

Het mag niet, maar maak jij je er dan zo druk over. Ze schrijven zoveel tegenwoordig, het is wel best. Zolang je maar geen rare dingen doet ermee lijkt het me geen probleem :)

Ik ken er genoeg die het doen hoor, zelfs een paar GGZ medewerkers en die moeten het voorbeeld geven, maar gaat het een ander aan wat ze in hun eigen tijd doen?!

Dus ;)

*Ik zet niet aan tot illegale zaken, maar of je nu een W&W stick hebt of niet, je mag dus op je laptop internetten. Ik heb er notabene een abbo voor, dus hoe verantwoorden ze die maatregel?
ben wel benieuwd.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 146043 op 29-08-2008 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 08:08
ik ben eigenlijk benieuwd of ik met mijn internet totaal plus ook automatisch die hogere upload snelheid krijg van 1.4Mb and if so, dan zal ik mijn vertrouwde n95 die ik als modem gebruik en heel wat giga bites heeft opgeslokt de deur uit moeten doen, omdat die geen hsupa ondersteund. 8-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Dethroned schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:11:
[...]

Ik bedoelde interessant, dus niet interessanter, sorry. Maar zelfs dan, Vodafone heeft een FUP die om te huilen schijnt (ik weet niet in hoeverre je dichtbij komt, heb zelf nog nooit gebruik gemaakt van internet op de mobiel, maar mezelf kennende ga ik het dan wel vrij veel gebruiken). In feite is WnW/PIT gewoon onbeperkt, alleen is PIT gewoon een stuk trager dan Vodafone, WnW is nog steeds trager maar is wel een stuk sneller dan PIT (en m.i. is 384kbps best acceptabel met gebruik van Opera Mini).

Voordat je WnW kan gebruiken moet je dit wel eerst aangeven bij T-Mobile (dan ga je immers akkoord met de nieuwe voorwaarden), het gaat niet automatisch aangezien dat zou leiden tot een wijziging van voorwaarden die negatief voor je uitpakken (geen gebruik meer van je abonnement voor je laptop, officieel gezien). Dus even met de klantenservice bellen tegen die tijd en dan hopen dat ze er al van op de hoogte zijn :+ Ik las vandaag ook dat de tarieven omlaag gaan? €1/MB in het binnenland en €2/MB in het buitenland. Altijd mooi meegenomen natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

netblade schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:30:
[...]

Omdat T-Mobile vooralsnog geen poorten dichttmikt en je via je notebook kunt internetten.
Gebruikt je foon andere poorten dan je laptop ?
Anoniem: 146043 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 02:50:
[...]

Hallo beste kerel, mag het een octaafje lager?

Staat erin ja, maar rij jij ook nooit harder dan 80 of 120 km/h? Het is zo gedaan hoor en niemand die het kan nachecken want data door je mobiel gegenereerd kan ook voor de mobiel zelf nodig zijn geweest tenzij je even 20 GB per maand gaat trekken, dan gaat het opvallen.

Het mag niet, maar maak jij je er dan zo druk over. Ze schrijven zoveel tegenwoordig, het is wel best. Zolang je maar geen rare dingen doet ermee lijkt het me geen probleem :)

Ik ken er genoeg die het doen hoor, zelfs een paar GGZ medewerkers en die moeten het voorbeeld geven, maar gaat het een ander aan wat ze in hun eigen tijd doen?!

Dus ;)

*Ik zet niet aan tot illegale zaken, maar of je nu een W&W stick hebt of niet, je mag dus op je laptop internetten. Ik heb er notabene een abbo voor, dus hoe verantwoorden ze die maatregel?
ben wel benieuwd.
Nee het mag geen octaaf lager. Ik heb geen probleem in een FUP of restricties die ergens op slaan.
Maar dit zou men vrijspel geven om ten alle tijden te kunnen ingrijpen op basis van onzin dus. En dat moet eens een keer afgelopen zijn.
Sp!tF!re schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:23:
[...]

Ik bedoelde interessant, dus niet interessanter, sorry. Maar zelfs dan, Vodafone heeft een FUP die om te huilen schijnt (ik weet niet in hoeverre je dichtbij komt, heb zelf nog nooit gebruik gemaakt van internet op de mobiel, maar mezelf kennende ga ik het dan wel vrij veel gebruiken). In feite is WnW/PIT gewoon onbeperkt, alleen is PIT gewoon een stuk trager dan Vodafone, WnW is nog steeds trager maar is wel een stuk sneller dan PIT (en m.i. is 384kbps best acceptabel met gebruik van Opera Mini).
Ik weet dat PIT(+) onbeperkt is, echter weet ik neit wat dadelijk in de algemene voorwaarden gaat staan van WnW(+). De FUP van Vodafone is dat je max 10*gemiddelde gebruiker*3mnd mag halen waarna ze je een "passend aanbod doen". In de tussentijd als je opvalt zullen ze contact opnemen om het te beperken.
Hoe dan ook, het is nog maar te zien hoe ze juridisch staan gezien er nergens een beindiging word opgegeven of geldelijke vergoedingen worden geeist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Stiekem gok ik eigenlijk dat de nieuwe WnW gaat verbieden om via je laptop te internetten. Met het i-phone abbo mag dit namelijk ook niet!
Voor data gebruik geldt dat bij een oneigenlijk gebruik T-Mobile beperkingen kan stellen. Van oneigenlijk gebruik is onder meer sprake wanneer de iPhone of de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop. Je kunt eenmaal per maand overstappen naar een hoger abonnement. Download/ upload snelheid 2048/ 384 Kb/sec.
Bron: http://www.t-mobile.nl/pe...tie/prijslijst-iphone.pdf

[ Voor 101% gewijzigd door BastiaanN op 29-08-2008 12:06 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

???

Ik heb ook Web & Walk sedert 3 dagen en ik mag gewoon op mijn laptop internetten. Het is immers een U.S.B. stick en welk apparaat heeft USB poorten? De PC!

@boven
Dan ga je wat mij betreft een octaaf hoger zitten met het geklaag, hoe ik het ook met je eens ben, jij in je eentje veranderd daar niets aan. Mijn manier van handelen is rustig blijven en bellen, want als ik ga tieren en vloeken word ik daar alleen maar moe van en dat gun ik ze niet ;), maar ieder zijn meug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Laatst online: 28-04 23:14
BastiaanN schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:00:
Stiekem gok ik eigenlijk dat de nieuwe WnW gaat verbieden om via je laptop te internetten. Met het i-phone abbo mag dit namelijk ook niet!

[...]

Bron: http://www.t-mobile.nl/pe...tie/prijslijst-iphone.pdf
Was zelfs vergeten dat je met WnW via je laptop mag internetten. Alleen na 2gb verbruik wordt je terug gezet naar een lagere snelheid, dus denk dat ze het gewoon zo laten. Bij de Iphone heb je alleen als voordeel dat je van hun hotspots gebruik mag maken. Maar daarintegen krijgen wij tv kijken erbij.

Vodafone en Orange bieden TV aan met een resolutie van 176x144 (QCIF), hopelijk dat T-mobile wel wat fatsoenlijkers aan kan bieden. Anders kan je waarschijnlijk de ondertitels niet eens lezen.

[ Voor 12% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 29-08-2008 12:20 ]

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
QCIF resolutie? Dat zou wel heel erg waardeloos zijn op een VGA-schermpje.. QVGA lijkt me wat het wordt, en VGA zou helemaal leuk zijn, maar daar hoeven we niet op te rekenen..

Over Vodafone, lees telkens over de FUP van 10x gemiddeld. In de winkel werd mij gegarandeerd dat onbeperkt, onbeperkt is, tot aan de laptop. Op mijn mobiel gigabytes binnen slepen was geen probleem, alleen níet met de laptop. Hij claimde dat aan de manier van gegevens ophalen ook gezien kan worden of er met een laptop geïnternet wordt.

Als WnW straks wél met de laptop mag, is dat natuurlijk een enorm voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
IceEyz schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:48:
QCIF resolutie? Dat zou wel heel erg waardeloos zijn op een VGA-schermpje.. QVGA lijkt me wat het wordt, en VGA zou helemaal leuk zijn, maar daar hoeven we niet op te rekenen..

Over Vodafone, lees telkens over de FUP van 10x gemiddeld. In de winkel werd mij gegarandeerd dat onbeperkt, onbeperkt is, tot aan de laptop. Op mijn mobiel gigabytes binnen slepen was geen probleem, alleen níet met de laptop. Hij claimde dat aan de manier van gegevens ophalen ook gezien kan worden of er met een laptop geïnternet wordt.

Als WnW straks wél met de laptop mag, is dat natuurlijk een enorm voordeel.
als je een proxy servertje op je laptop gooit (bijv. privoxy) kun je altijd nog je useragent string instellen op dat van bijv. opera mobile. volgens mij wordt het dan aardig moeilijk om te zien of je nou met een telefoon internet of met een laptop..

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Ja het zal wel gissen blijven maar waar ik ERUG nieuwsgierig naar ben hoe ze omgaan met de datateller en tv. Gaat dat van de 2GB af of kijkt de applicatie naar een bepaalde server die niet ' meetelt'?

Misschien referentie hoe dit ging bij Orange?

Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
ZakHooi schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:59:
Toch zie ik wat raars bij het abbo-overzicht uit de startpost:

Zoals ik het nu zie lijkt het dat 'Laptop Economy' dezelfde snelheden heeft als 'WnW+' , maar daarentegen 5 euro duurder is en je zit al veel sneller op je datalimiet voordat je naar de lagere snelheden gaat.
En dat terwijl je zou verwachten dat je met een laptop meer data verbruikt dan met een WnW abbo.

Ligt het aan mij of is dit raar en onlogisch?
Ben ik nou de enige die dit op valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53453

ZakHooi schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 08:19:
[...]

Ben ik nou de enige die dit op valt?
Ik meen dat in dit topic ook al was aangehaald dat je bij dit abbo er waarschijnlijk een losse simkaart en ontvanger voor je laptop bij krijgt. Vandaar dan ook de 5 euro in de maand meer. WnW zul je dan alleen kunnen koppelen aan een bestaand contract, Laptop Economy is dan een volledige losse aansluiting. Dit is echter de verwachting en dus nog lang niet zeker of het zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:13
Ter info, ik kreeg vandaag een brief in de bus van T-Mobile met de mededeling dat mijn huidige PIT Plus per 1-9-08 automatisch wordt omgezet naar het vernieuwde PIT Plus. Als vernieuwingen worden de WnW plus specs (TV, 1Mbit) genoemd, de term WnW wordt alleen nergens vermeld.

M.a.w., ik ben benieuwd welke voorwaarden er gelden (datalimiet, laptop etc.) en wat er op de komende factuur wordt vermeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Henkes op 30-08-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Laatst online: 24-01-2024
Henkes schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:58:
Ter info, ik kreeg vandaag een brief in de bus van T-Mobile met de mededeling dat mijn huidige PIT Plus per 1-9-08 automatisch wordt omgezet naar het vernieuwde PIT Plus. Als vernieuwingen worden de WnW plus specs (TV, 1Mbit) genoemd, de term WnW wordt alleen nergens vermeld.

M.a.w., ik ben benieuwd welke voorwaarden er gelden (datalimiet, laptop etc.) en wat er op de komende factuur wordt vermeld.
Ik kreeg die brief zojuist ook door in de brievenbus. Vanaf 1/9 worden PIT plussers automatisch omgezet naar de nieuwe dienst :P Ben er wel tevreden mee. Ook is het dan mogelijk om mobiele TV te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-03 12:28
Ik weet niet of dit bericht klopt, ik zag het op een forum staan. Een alternatief voor tmobile eventueel.

Vodafone nieuwe mobiel breedband abonnementen:

dus nu ook vanaf september kent Vodafone nieuwe mobiel breedband tarieven + nieuwe varianten. Er zijn vanaf september 3 abonnementsvormen met vaste kosten en 3 vormen met maximale snelheid, de klant kan dus kiezen. Zie hieronder de nieuwe tarieven:

Data Nationaal Standaard, 19,95 p/mnd, snelheid 768 /384 kbps, datalimiet 400 mb
Data Nationaal Plus, 34,95 p/mnd, snelheid 1.536/384 kbps, datalimiet 1 GB
Data Nationaal Super, 49,95 p/mnd. Snelheid 2.048/384 Kbps. Datalimiet 2,5 GB

Verbruikt de klant meer dan de datalimiet dan worden er geen extra kosten in rekening gebracht alleen wordt de snelheid verlaagt naar 128/64 kbps.

Hieronder staan de nieuwe ‘maximale snelheid’ abonnementen:
Data Nationaal Standaard, 19,95 p/mnd, snelheid 3.6mb /384 kbps, datalimiet 400 mb
Data Nationaal Plus, 34,95 p/mnd, snelheid 3.6mb /384 kbps, datalimiet 1 GB
Data Nationaal Super, 49,95 p/mnd. Snelheid 3.6mb /384 kbps. Datalimiet 2,5 GB

Verbruikt de klant meer dan de datalimiet dan worden er extra kosten van 0,12 per mb in rekening gebracjht met behoud van snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 10:57

itarix

404 soul not found

Ik vind het vodafone aanbod niet echt een goed alternatief...

1) ze zijn 10 of 5euro duurder dan T-mobile

2) datalimiet (hoewel tmobile het nu ook doet met snelheid limitaties :/ )

bij t-mobile krijg je 1mbit met tv en een 1600mb hoger limiet voor minder geld 8)7

Overgens wel een mooie optie als je persee geen tmobile wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 17:28
Henkes schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:58:

Ik heb die brief zojuist ook gehad. Staat bij mij dat de snelheid gaat van 384 Kb/s naar 1 Mb/s.
Verder wordt er een nieuwe dienst toegevoegd Mobile TV, via de web'n'walk startpagna. Op www.t-mobile.nl/mobiletv staat welke toestellen geschikt zijn.

In het buitenland gaan tarieven voor data omlaag, in Europa wordt het € 2,00 per MB.

Doordat ik voor de snelheids/datalimieten PIT+ genomen heb, ga ik er vanuit dat ik nu onbeperkt 1 Mb/s heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 15:11
Is iedereen momenteel bezig met het vernieuwen of aanpassen van zijn contract? De site geeft telkens een technische storing. Ik probeer al een uur om mijn contract aan te passen (wil naar simonly met een WnW abbo). Heb nu nog PIT 2005 en was benieuwd wat de kosten voor mij waren, omdat ik nog zo'n 65 eu totaal per maand aan abbokosten betaal. Met simonly moet dat een stuk minder kunnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Binnetie op 30-08-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 10:57

itarix

404 soul not found

het lijkt erop dat Tmobile nu zijn WnW abbos aan het uploaden is.

De site geeft
wegens geplanned onderhoud is de website van Tmobile tijdelijk onbeschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Dit is de desbetreffende brief die T-Mobile PIT+ klanten vandaag hebben ontvangen.
Dit sluit aan wat een helpdeskmedewerker mij gisteren vertelde dat ik maandag een telefoontje kan plegen en dat dan per direct mijn snelheid verhoogd wordt.
*knip* plaatje geeft login

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 20-09-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Vandaag werd ik ook gebeld door een medewerker (kan binnenkort verlengen) en had altijd de standaard PIT voor 9,50. Toch om laten praten tot W&W+ voor 15e. Meneer kon me toezeggen dat het nieuwe mobileTV dan ook zou werken op m'n P1i. Nu werkt alleen http://www.t-mobile.nl/mobiletv niet om te zien of dat ook echt zo is.... Ook ondersteunt de P1i geen HSDPA en alleen UMTS, ook dat zou geen probleem zijn. Haal ik met alleen UMTS wel de volle W&W+ snelheid? Volgens Wikipedia: Universal Mobile Telecommunications System niet namelijk....

[ Voor 9% gewijzigd door r0el op 30-08-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
r0el schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:34:
Haal ik met alleen UMTS wel de volle W&W+ snelheid?
Nee. Maximaal 384Kibit/s. Wat de upstream is van UMTS weet ik zo ook niet, zul je moeten opzoeken.

[edit]De hele t-mobile-site ligt momenteel plat voor "gepland onderhoud". Ik gok dat ze alles in orde aan het maken zijn voor de nieuwe abo's. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Fuzzillogic op 30-08-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-04 22:27
1202 doet het ook niet, dus ze zullen inderdaad wel druk bezig zijn. Overigens pleegt t-mobile wel vaker op zaterdag onderhoud aan hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook maar eens gebeld met T-mobile vandaag.
Ten eerste voo reen abusemelding van iemand, maar toen ze vroeg of er nog vragen waren stelde ik deze meteen (ik had de zakelijke heldesk 'per ongeluk' gebeld, maar die nemen vlug op 8) O-)

Het is bevestigd dat de masten van Orange samengevoegd worden met het T-mobile netwerk. Ik wist niet dat ik een T-pit+ abbo had, maar binnen 3 maanden zit ik op UMTS.

Voor mij geld het issue om over te stappen naar een sneller abonnement niet in zwaarte want ik zit er niet mee dat ik geen W&W+ abbo kan krijgen, maar ik heb wel de Web'n'Walk stick in mijn laptop zitten, dus ik ga ervan uit dat ik dus gewoon met laptop online mag, tenminste, ik doe het gewoon. Ik heb hem notabene besteld bij "metjelaptoponline.nl".....

*Gaat brievenbus nakijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Iemand al de pagina met de compatible telefoons kunnen bekijken?

Stonden er alleen symbian toestellen op of ook Windows mobile 6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
xon schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:29:
Iemand al de pagina met de compatible telefoons kunnen bekijken?

Stonden er alleen symbian toestellen op of ook Windows mobile 6 ?
LG Secret KF750
LG Viewty KU990
MDA Touch Plus
MDA Vario III*
MDA Compact IV*
MDA Vario IV
Nokia 6120
Nokia 6220
Nokia 6500 Classic
Nokia 6500 Slide
Nokia 6650
Nokia N73
Nokia N78
Nokia N95
Nokia N95 8 GB
Nokia E51
Nokia E66
Samsung G800
Samsung Soul U900
Samsung Soul B U800
Samsung F480
SonyEricsson C902
SonyEricsson K800i
SonyEricsson W880i
SonyEricsson W890i

Bij de toestellen met een * (de windows toestellen) moet eerst een software update worden uitgevoerd, aldus T-Mobile.

Ook lijkt modemgebruik toegestaan. Niet tegengekomen in de prijslijsten relex, flex etc. dat dat verboden wordt. Ook nieuw: Indien geen web'n'walk 1 euro per MB, max 2,50 per dag (net als prepaid). Dit was 2,36 per MB.

[ Voor 6% gewijzigd door robert-630 op 30-08-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-11-2023
WnW Plus mag kennelijk ook op een laptop gebruikt worden. Zie het 'laptops'. Datzelfde staat er niet bij WnW sec.

En Prepaid Mobiel Internet kost nog steeds max 2,50 per dag:
http://www.t-mobile.nl/pe...el-internet/tarieven.aspx

Edit: Voor Prepaid staan in de Data Only prijslijst andere snelheden (2 Mbps / 384k) en een ander dagmaximum, namelijk toch weer die 7 euro.

[ Voor 30% gewijzigd door Jan-E op 30-08-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

thanks @robert-630

de update zal wel naar 6.1 zijn denk ik..voor mobile 6. Want mobile 6 is mobile 6 lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:09
Is er ook iets bekend over de kwaliteit van de TV uitzendingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
zal wel gelijk liggen aan de kwaliteit via vodafone, je hebt voor deze televisie uitzendingen volgens mij geen hsdpa toestel nodig (getest met een k800i op vodafone netwerk, die ondersteunt alleen umts) Je kan gewoon een prepaidje kopen voor 7,50 bij vodafone en dan heb je een maand tv en kan je zien hoe de kwaliteit is. Daarna beslis je het of je het neemt, als je toch al een hspda geschikt toestel hebt dan zou ik het sowieso nemen, maar met een umts toestel twijfel ik dit te nemen je zit er gedurende looptijd contract aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
De lijst met ondersteunde toestellen, icm de uitspraak dat H.264-ondersteuning vereist is, lijkt erop te duiden dat TV helaas maar QCIF@15fps is. Althans, dat is de spec van bijv. de Nokia 6500 slide. Jammer, want veel toestellen, incl de 6500 slide, zijn toch ook in staat tot QVGA, met een minder complexe codec, zoals MPEG4 (A)SP.

Otoh, je zou zelf thuis ook een streaming media server kunnen neerzetten, die het onderste uit de kan kan halen :) De enige beperking is dan de bitrate, maar zelfs 384Kibit/s is voldoende voor puike kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
In de prijslijst staat specifiek voor WnW+ nog de bepaling: "web’n’walk Plus is uitsluitend bedoeld voor gebruik met je telefoon." Nou is dat weer heerlijke onduidelijk geschreven: als ik met m'n laptop online ga, dan gaat dat immers toch ook echt met mijn telefoon :+

offtopic:
Anderzijds staan er ook weer dingen als "Tot 2 Gb" en "€ 1,00 per Mb". Nou is Gb en Mb geen S.I. eenheid, maar in de volksmond is Gb nog altijd gigabit, en Mb megabit. En ach, bij videobellen staat ook geen eenheid vermeld, alleen dat het €0,50 kost, en dat je betaalt per secode. Maar wat betaal je dan per seconde?! Lekker duidelijk weer jongens.

[ Voor 29% gewijzigd door Fuzzillogic op 31-08-2008 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het wordt me nu wel onduidelijk:

Dit plukte ik van 'mij T-mobile' af:

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/w9yxhc.jpg

Klopt dit nu?

Via dit:
http://metjelaptoponline....etInternetTotaalPlus2jaar

Dus T-PIT+ mag dus op een laptop, dat dacht ik al..

[ Voor 140% gewijzigd door Anoniem: 146043 op 31-08-2008 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Morgen maar eens bellen (net als waarschijnlijk duizenden andere niet wachtende forum lezers) naar Tmobile dat ik me PIT wil omzetten naar WNW+. Toch weet ik stiekem al dat ze het vast nog niet in orde hebben en het nog niet kan of zo....het koude kermis verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirre
  • Laatst online: 19-04 16:12
netblade schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:29:
Dit is de desbetreffende brief die T-Mobile PIT+ klanten vandaag hebben ontvangen.
Dit sluit aan wat een helpdeskmedewerker mij gisteren vertelde dat ik maandag een telefoontje kan plegen en dat dan per direct mijn snelheid verhoogd wordt.
[afbeelding]
Ik heb die brief zaterdag ook gehad. Ik begrijp alleen niet waarom je maandag zou gaan bellen. Laatste alinea staat dat je per 1 september automatisch gebruik gaat maken van het vernieuwde Pocket Internet Totaal Plus abonnement. (Sneller internet + TV op je mobiel).

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Mirre schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:11:
[...]

Ik heb die brief zaterdag ook gehad. Ik begrijp alleen niet waarom je maandag zou gaan bellen. Laatste alinea staat dat je per 1 september automatisch gebruik gaat maken van het vernieuwde Pocket Internet Totaal Plus abonnement. (Sneller internet + TV op je mobiel).
Mij werd geadviseerd te bellen omdat niet iedereen op dat moment sneller gaat.
Anders overbelast je het netwerk flink lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
De standaard pit gebruikers moeten wel bellen, zij gaan immers niet automatisch over, omdat ze anders ineens 45 cent extra gaan betalen. Of zouden ze de gewone pit gebruikers gebruik laten maken van w&w standaard voor hetzelfde geld? 9,50? Ik hang morgen wel aan de lijn, ze krijgen het nog druk morgen!!

[ Voor 12% gewijzigd door Julius op 31-08-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:56

The Legend

*Plop*

Op sommige websites worden de nieuwe abo's al genoemd. Overal acties 12 maand 50% korting bij 2 jarige abo's. Best netjes!

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Dat is nu ook al tijden zo voor PIT en PIT+, dus die korting vind ik niet al te bijzonder.

Vind het leuker als ze morgen met limited acties komen ter gelegenheid van de nieuwe abbo's. Een Touch Pro voor heel weinig bijvoorbeeld :).

[Edit] Correctie, op ritel.nl claimen ze 50% korting op beide WnW's gedurende de gehele looptijd... :9

[ Voor 18% gewijzigd door IceEyz op 31-08-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
T voelt net als pakjesavond toen ik 7 was...woei! :D

Heb PIT+, hopelijk gooien ze me meteen om naar WnW+ ...lekker TV kijken. Fijn m'n underpowered accu leegtrekken in een uurtje.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas kan ik mijn tariefplan en dus ook mijn databundel niet online wijzigen. Morgen maar 's langs de winkel met het doodleuke verzoek dat ik wil upgraden naar wnw+.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 01-09-2008 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Anoniem: 55563 schreef op maandag 01 september 2008 @ 00:38:
Helaas kan ik mijn dataplan niet online wijzigen. Morgen maar 's langs de winkel met het doodleuke verzoek dat ik wil upgraden naar wnw+.
Je kunt ook gewoon de helpdesk bellen. Zij kunnen het meteen omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja da's wellicht een beter idee. Ik ga morgenochtend meteen de daad bij het woord voegen. :)

Worden snelheidswijzigingen per direct doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Laatst online: 24-01-2024
Heb nog geen verandering waar kunnen nemen met m'n PIT+ abo. Symbool op mijn N82 blijft op 3G staan. TV portal heb ik nog niet kunnen vinden. Het is echter nog vroeg. Wellicht in de loop van de dag verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Ik heb net gebeld en ik ben gewijzigd naar web 'n walk+.
Er werd mij nadrukkelijk verteld dat ik vanaf nu nog maar 14,95 betaal.

Goede service van T-Mobile (of komt het omdat ik 4 keer dezelfde meneer aan de lijn kreeg de afgelopen week haha).

Kan helaas de snelheid op mijn werk niet testen(gprs dekking), en ik zie nog geen mobile tv knop bij de internet portal.

Maargoed even afwachten dan maar

*knip* plaatje geeft login

Edit; Maar even naar buiten gelopen, en daar wel een goede 3G dekking, en inderdaad mijn N95 geeft nu 3,5G aan zodra ik met UMTS verbind. Nog geen TV knop, maar die komt vanavond hoop ik wel :)

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 20-09-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Net gebeld om PIT over te laten zetten naar WnW+. Eerst kreeg ik te horen dat het niet kon 'WnW kan alleen afgesloten worden bij contractvernieuwing', maar na navraag bleek het toch te kunnen. Zoals altijd is het op de Klantenservice in eerste instantie nog niet helemaal duidelijk. ;) Ik zie het nog niet in m'n tariefplan staan, maar dat zal spoedig wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Ondanks de lage dekking binnen in het kantoor (leuke metaal/beton constructie) heb ik net toch binnen bereik kunnen krijgen met 3G, rondom de 100KB/s en de upload hing hier rond de 16KB/s.
Dat is een stukje fijner om mee te werken dan de gewone umts snelheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb net ook even gebeld. Als ik een kwartier na mijn telefoontje mijn GSM uit-en-aan zet, dan zou het geactiveerd moeten zijn. *O*

En idd: het werkt! _O_

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 01-09-2008 10:05 ]

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste