Between the present moment and my reaction to it, is my pro-active, optimistic personality
Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicKijk eens in het Touch Diamond topicquote:Dacide schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:50:
Als ik tweaks zoals deze:
[...]
wil uitvoeren... waar doe ik dit dan? wat is HKML?
Da's in de registry, HKLM is HKey_Local_Machine.quote:Dacide schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:50:
Als ik tweaks zoals deze:
[...]
wil uitvoeren... waar doe ik dit dan? wat is HKML?
Je zult hier een aparte tool voor moeten gebruiken (WinCommander, Resco File Explorer), maar pas alsjeblieft wel op wat je doet. Als je geen ervaring met de registry hebt, kun je heel veel verzouten met maar een paar aanpassinkjes, en dan is er niet veel meer aan te doen dan een harde reset.
Edit: beetje laat zie ik nu, maar toch goed bedoeld. ;)[/]
Brabo-Joossie wijzigde dit bericht 20-08-2008 15:14 (5%)
In the quiet words of the Virgin Mary... come again?
Op deze links moeten ze komen staan als ze online komen;quote:MentalMatthew schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:48:
Kan iemand mij vertellen of HTC ook de mogelijkheid geeft om een hardcopy te orderen van een van hun manuals? Ik ben namelijk hard op zoek naar een hardcopy van de Nederlandse vertaling van de HTC Touch Pro. Online is deze helaas ook nog niet te vinden... anders had ik zelf kunnen overwegen om 312 pagina's te gaan printen maar liever niet. Deze vraag stel ik meer voor mn moeder, aangezien zij liever een boekwerk heeft om in te bladeren. Zij wilt ook dit toestel gaan aanschaffen maar kijkt er best tegenop om vanuit de engelse manual het toestel onder de knie te krijgen (haar engels is niet zeg maar niet al te best).
Ik had zelf al gemaild naar HTC support, maar die zijn blijkbaar niet al te snel met antwoorden. Ik hoop dus dat jullie hier iets meer van weten!
http://member.america.htc...o/HTC_Touch_Pro_Dutch.pdf
http://member.america.htc...TC_Touch_Pro_Dutch_UM.pdf
http://member.america.htc...ouch_Pro_Dutch_Manual.pdf
Zit zelf ook al zo'n beetje elke dag te kijken of ze online staan, maar helaas nog niet....
Mocht iemand ze wel al hebben, zou die dan zo vriendelijk willen zijn om de handleiding ergens te uploaden?
Neem aan dat er wel al een NL handleiding op de CD-ROM staat die meegeleverd is met de NL versies
Ik heb er een paar fotootjes mee gemaakt en die staan hier:
http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/2781398922/
En hier een filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=YgziQHCjl2c
Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!
Nukem heb jij problemen met je toetsenbord in combinatie met TT7, ik krijg dan namelijk å (a ring) bij de invoer van een adres, op het screen werkt het wel correct.quote:
lp
Dit vond ik ook tegenvallen en heb er niet direct een oplossing voor gevonden, maar er is wel SecondToday.quote:swoezieM schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:54:
heeft iemand trouwens een idee hoe ik mijn agenda(Pocket informant) als standaard kan instellen op de touchflow3d
http://www.chi-tai.info/cs_wm_tools_im_cs.htm#SecondToday
Dit programmaatje geeft je een tweede today scherm dat je kan oproepen naast touchflo3D. Met wat instellingen is het eenvoudig te voorzien dat je makkelijk tussen de twee kan switchen (met dan de PI agenda op dat 2de today scherm).
Ik heb hetzelfde voor.quote:luck schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:58:Nukem heb jij problemen met je toetsenbord in combinatie met TT7, ik krijg dan namelijk å (a ring) bij de invoer van een adres, op het screen werkt het wel correct.
Over å gesproken, HTC's e-Club stuurde mij een mooi mailtje in het Deens ipv Dutch, maar de site klopt welquote:luck schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:58:
[...]
Nukem heb jij problemen met je toetsenbord in combinatie met TT7, ik krijg dan namelijk å (a ring) bij de invoer van een adres, op het screen werkt het wel correct.
lp
Batterij geeft nu trouwens na 9 uur nog 80% aan, dat is heel wat beter dan gisteren. WiFi uit laten staan lijkt dus zoals verwacht een enorm verschil te maken.
In theorie zou het nu moeten werken!
De handleiding staat als het goed is op de meegeleverde CD in dezelfde taal als het toestel zelf. Dus voor de NL pdf moet je een NL toestel eigenaar vinden (of worden). En je zou de handleiding kunnen printen met 6 paginas op 1 vel, dubbelzijdig, dan zijn er maar 26 A4tjes nodig.quote:MentalMatthew schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:48:
Kan iemand mij vertellen of HTC ook de mogelijkheid geeft om een hardcopy te orderen van een van hun manuals? Ik ben namelijk hard op zoek naar een hardcopy van de Nederlandse vertaling van de HTC Touch Pro. Online is deze helaas ook nog niet te vinden... anders had ik zelf kunnen overwegen om 312 pagina's te gaan printen maar liever niet. Deze vraag stel ik meer voor mn moeder, aangezien zij liever een boekwerk heeft om in te bladeren. Zij wilt ook dit toestel gaan aanschaffen maar kijkt er best tegenop om vanuit de engelse manual het toestel onder de knie te krijgen (haar engels is niet zeg maar niet al te best).
Ik had zelf al gemaild naar HTC support, maar die zijn blijkbaar niet al te snel met antwoorden. Ik hoop dus dat jullie hier iets meer van weten!
Edit: of de links hierboven indien al beschikbaar.
Daar zijn de geleerden het nog niet over eens. Bij mij werkt het wel. Misschien komt dat door de rom , maar je kan het altijd proberen. Zie ook deze discussie op xda.quote:charlierene schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:20:
[...knip]
Andere tip: SRS-Wow werkt nog niet op de diamond en touch pro.
HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.09.25.23: Unsigned Hspl Olinex v1.40. HTC-Hero-rooted. Modaco 2.5.1 Apps2sd
eerste indruk is dat hij hartstikke mooi verpakt is in een veel kleiner doosje dan ik dacht. Wat me wel al opvalt is dat de stevigheid wat minder lijkt dan de tytn 2, want dat vond ik altijd een heel robuust toestel... dat is hierbij wat minder. Het design is echter prachtig en het voelt goed hem eindelijk vast te houden
Vind ik contacten toch leuker staan
TOP!!quote:
Heb ik alvast wat leeswerk voordat ik hem krijg
Rowinvd wijzigde dit bericht 20-08-2008 17:22 (7%)
Niet dat ik de naam P4600 volledig begreep, maar kan geen onderbouwing vinden voor de wijziging naar T7272
Nadien maakte mijn camera ook rare tik geluidjes bij het proberen focussen wat duidelijker moeilijker ging dan daarvoor (raar, want er zitten daar toch geen bewegende onderdelen in denk ik).
Heeft nog iemand hier problemen mee (mijn batterij staat wel op 5% dus misschien is het dat wel
Zal hem aan de lader hangen en nadien nog eens proberen, anders wordt het een hard-reset.
Ik heb hier geen last van!quote:NuKeM schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:26:
Ik heb zonet gemerkt dat als ik bij het nemen van foto's de optie 'contacts picture' neem die gewoon bestaan uit groene lijnen...
Nadien maakte mijn camera ook rare tik geluidjes bij het proberen focussen wat duidelijker moeilijker ging dan daarvoor (raar, want er zitten daar toch geen bewegende onderdelen in denk ik).
Heeft nog iemand hier problemen mee (mijn batterij staat wel op 5% dus misschien is het dat wel)
Zal hem aan de lader hangen en nadien nog eens proberen, anders wordt het een hard-reset.
zelfs niet als ik met de camera voorop een foto maak
swoezieM wijzigde dit bericht 20-08-2008 17:30 (4%)
Multimonitor is relax :P
Je bent mn held voor vandaagquote:T1m0 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:18:
alsjeblieft:
http://rapidshare.com/fil...o_T7272_Dutch_UM.pdf.html
gisteren m'n TP NL opgehaald
Super bedankt!
Ik heb een klein vraagje over de menu's... ik heb in verschillende filmpjes gezien dat de lettertypes in de menu's (start-menu, menu in een app) nogal groot zijn, van mij mag dat echt kleiner... is dat een default en zo ja, is het aanpasbaar?
NuKeM wijzigde dit bericht 20-08-2008 17:53 (38%)
Jawel.. De autofocus is echt een mechanische optie.. Als je goed kijkt in de lens dan zie je hem ook bewegen zodra je autofocust.. Ik vind het bij m'n tytn2 bijna niet te zien, maar bij m'n vorige sony ericsson was het een stuk duidelijker te zien.quote:NuKeM schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:26:
(raar, want er zitten daar toch geen bewegende onderdelen in denk ik).
Dus daar komt het tikken vandaan. M'n tytn 2 tikt ook zodra ik de autofocus loslaat, dan schiet ie weer terug op de normale positie.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.