Net al een 6:44 gereden met die Radical SR4 252hp, met nog een aantal fouten erin. Onder de 6:40 moet goed te doen zijn

[ Voor 9% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 27-08-2008 16:18 ]
Gooi eens een timetrail online crusher, of stuur hem ff naar mij dan gooi ik hem wel onlineCrusher77 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:04:
Net al een 6:44 gereden met die Radical SR4 252hp, met nog een aantal fouten erin. Onder de 6:40 moet goed te doen zijn
[ Voor 36% gewijzigd door Tortelli op 27-08-2008 20:13 ]
6:42Crusher77 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:04:
[ Voor 28% gewijzigd door Tortelli op 27-08-2008 21:55 ]
hmm je moet er een creditkaart voor hebben, weet iemand misschien een andere goede webshop voor games waarje via ideal / overboeking kan bestellen ?Fuelke schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:57:
[...]
Geen probleem, verzendkosten inbegrepen, en je hebt ze op 4 dagen of zo.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
rijden jullie met ABS aan of uit...ding lockt fucking snel op, bijna niet te doen op de nordschleife.silencedead schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:23:
[...]
6:42, Maar die 6:30 die ik beweerde dat mogelijk was is toch denk ik wel lastig. Een foutje is snel gemaakt. Ik ben namelijk ook 3 keer gespind in de caroussel. Ik had hem wat lager bij de grond gezet, maar dat werkte niet lekker in die bocht.
Alles uit, alleen auto-clutch aanShva schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:53:
[...]
rijden jullie met ABS aan of uit...ding lockt fucking snel op, bijna niet te doen op de nordschleife.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik rij altijd met ABS aan, het is lame maar met mijn oude stuur was het zonder niet te doen. Nu eerst even wennen aan mijn nieuwe stuurtje en dan zal ik hem eens uit/op low zetten.Shva schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:53:
[...]
rijden jullie met ABS aan of uit...ding lockt fucking snel op, bijna niet te doen op de nordschleife.
Gemiddeld? Dat is best wel een breed spectrum aan tijden vrindNoLiMiTSoLDieR schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:15:
Top game,
Zelfs goed bestuurbaar met een 360 controller met alle A ids off.
m'n Gemiddelde tijd op nordschleife is gemiddeld in de 7.20/7.40
weet niet meer met welke bak ik reed.
[ Voor 20% gewijzigd door Shva op 29-08-2008 15:20 ]
Hier mijn time-trial. Alles uit behalve auto clutch, blokkeren niet zo'n last van, gewoon pedaal wat minder ver intrappen en wat spelen met de rembalans. Ik ga van het weekend nog wel ff proberen de tijd wat scherper te zetten.Tortelli schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:55:
Uploaden die hap.
Carosel blijft lastig, mijn truuc is nu om er in de 3 doorheen te gaan om zo te voorkomen dat je steeds spin.
Klopt,Jejking schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 01:12:
[...]
Gemiddeld? Dat is best wel een breed spectrum aan tijden vrind
Het begint hier goed te kriebelen, binnenkort ga ik me ook maar eens wagen aan een TT!
[ Voor 10% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 29-08-2008 17:00 ]
GTR was nog lastiger dan GTR2 imo. Race07 vond ik een beetje een tegenvaller. Nu net even GTR Evo gespeeld met een fabrieks Audi R8 op zandvoort. Enorm melig. Al is ie niet snel maar hij is erg lekker dwars door een bocht te gooien.The DenMan schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:23:
Heb net GTR2 weer is ff bij gehaald.
Ben er nu toch wel achter, dat GTR2 veel meer SIM is.
Best nog wel hard werken met GTR2 op sim.
Vond GTR ook lastiger rijden dan GTR2, toch heb ik het gevoel dat GTR2 een betere sim is dan deel 1. Nou heb ik nog nooit in een echte race wagen mogen rijden maar volgens mij moet je kunnen aanvoelen dat de auto zijn grip kwijt raakt. Bij GTR was je de grip in een bocht gewoon in een keer kwijt als je er iets te veel gas gaf en dan was je niet meer te redden, in GTR2 ga je ook glijden maar dan kan je op de baan blijven met een beetje mazzel. RACE was niet echt mijn ding, RACE07 heb ik wel even gespeeld maar merkte dat als ik GTR2 weer ging spelen ik er aan alle kanten uitvloog. Zit toch nog een redelijk verschil in het reageren op het gasOzBoz schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:04:
[...]
GTR was nog lastiger dan GTR2 imo. Race07 vond ik een beetje een tegenvaller. Nu net even GTR Evo gespeeld met een fabrieks Audi R8 op zandvoort. Enorm melig. Al is ie niet snel maar hij is erg lekker dwars door een bocht te gooien.
GTR Evo heeft in ieder geval weer goeie motorgeluiden, dat viel in GTR2 aardig tegen.
Waarom zou GTR2 meer sim zijn? Omdat je minder grip hebt? Sommige coureurs hebben aangegeven dat race07 qua grip en gevoel veel beter inelkaar steekt dan GTR2. Al is er ook een radical coureur die zegt dat de Radicals in race07 niet kloppen.The DenMan schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:23:
Heb net GTR2 weer is ff bij gehaald.
Ben er nu toch wel achter, dat GTR2 veel meer SIM is.
Best nog wel hard werken met GTR2 op sim.
https://www.dynabyte.nl/artikel/615257/Shva schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:14:
ik vind zowiezo dat race07 een beter force feedback gevoel heeft standaard, zonder ook maar iets aan te passen in het spel, alleen effects op max zetten dan
Over het aantal grip tja, ik vind gtr2 toch altijd wel het on ice feeling hebben, wat wel meer mensen vonden, race07 heeft meer dat verbonden met de weg gevoel....
nog vraagje: wanneer ligt race07+ gtrevo eigenlijk in de nederlandse winkels?
Komt ook nog tax bij he, of is dat incl jou bedrag?GAIAjohan schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:49:
[...]
https://www.dynabyte.nl/artikel/615257/
5sept
Maar ik zou het bij Steam kopen. Iets van $50
Mijn GTR Evo was $26,76 incl tax.. 22,95 zonderDutch3men schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:55:
[...]
Komt ook nog tax bij he, of is dat incl jou bedrag?
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 01-09-2008 19:14 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Hoogie2004 op 01-09-2008 21:23 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Asus Zenbook i7 256gb
[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Detonator op 01-09-2008 21:29 ]
Ik heb liever geen cd die stukgaat of een starforce beveiliging die roet over mijn pc installatie gooitMr. Detonator schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:28:
ik heb toch liever een hoesje/cd/boekje ed. erbij voor dat geld.
[ Voor 10% gewijzigd door Ghostrider op 01-09-2008 21:32 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Je hebt niks aan een cd met een Steam game, aangezien als je de online code erin pleurt je alles ook via Steam kan downloadenGhostrider schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:30:
[...]
Ik heb liever geen cd die stukgaat of een starforce beveiliging die roet over mijn pc installatie gooit
@1,6mb's
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 01-09-2008 21:33 ]
wat heeft jouw downloadsnelheid, of starforcebeveiliging hiermee te maken ?!Ghostrider schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:30:
[...]
Ik heb liever geen cd die stukgaat of een starforce beveiliging die roet over mijn pc installatie gooit
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Detonator op 01-09-2008 21:42 ]
Bij mij niet.Ghostrider schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:23:
Ennn de steam release is downloadbaar!
[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 01-09-2008 22:08 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hij bedoelt voor de mensen die een pre-order hadden geplaatst.Marzman schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:02:
[...]
Bij mij niet.
This subscription is not available for purchase in your country
Het scheelt 3 dollar met zijn prijs.GAIAjohan schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:05:
[...]
Hij bedoelt voor de mensen die een pre-order hadden geplaatst.
Ik denk dat jij nog even moet wachten, voordat je hem (voor een veeel hogere prijs) kan kopen en downloaden..
/▌
Komt vast nog wel belasting over heen.
downloadsnelheid was even een indicatie voor de persoon boven mij, zijn snelheid ligt dus niet aaan steam.Mr. Detonator schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:36:
[...]
wat heeft jouw downloadsnelheid, of starforcebeveiliging hiermee te maken ?!![]()
het gaat mij ook alleen maar om de key die op het doosje staat....de cd blijft in het doosje..
het spel heb ik allang gedownload, maar zo'n doosje staat nou eenmaal mooi in de kastbij de rest van m'n verzameling
ook het installeren gaat bij een fresh install gewoon vanaf een image...gaat veel sneller natuurlijk, dan welke download dan ook
Asus Zenbook i7 256gb
Anoniem: 196065
Bij de actieprijs van $25 ook. Het verschil blijft 3 of 4 dollarGAIAjohan schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:22:
[...]
Komt vast nog wel belasting over heen.
Actieprijs was 22,95 en met tax 26,76Anoniem: 196065 schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:36:
[...]
Bij de actieprijs van $25 ook. Het verschil blijft 3 of 4 dollar
Nou ik racete tegen de computer.. en serieus, de AI is niet al te intelligent. Had eerst voor de fun ook nog wat Mini's op circuit maar dan wordt het al snel een lange file omdat ze niet durven in te halen. Die rode is echt snel das volgens mij de Koenigsegg CCX. Maar die straatversie van de Audi is niet zo snel eigenlijk.. lastiger te handelen ook door weinig spoiler en normale remmenJejking schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 01:09:
Driftkikker
Dat rode geval in je video loopt wel hard overigens op het rechte stuk? Wat is dat er voor 1?
[ Voor 20% gewijzigd door Mystikal op 02-09-2008 11:17 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Nope..Mystikal schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:11:
Misschien een noob vraag maar. Op dit moment ben ik redelijk fan van Grid. Echter ik wil wellicht wat meer en deze combi moet het gaan worden. Alleen is het me nog steeds niet duidelijk hoe het zit.
Welke 2 spellen heb ik nou nodig? Heb ik Race07 nodig en de nieuwe add-on die a.s. vrijdag bij de FRS ligt? Of hoe zit het precies. Ik snap er namelijk niet veel van.
okay, ik snap het denk ik toch meer. Je hebt race07 nodig als basis en vervolgens kun je of kiezen voor de add-on STCC of GRT Evo. Klopt dit? Waarbij beide add-ons vrijdag beschikbaar zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 02-09-2008 11:26 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Mystikal op 02-09-2008 12:08 ]
Basement Bios ---- Exo-S
16 septemberMystikal schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:08:
Helemaal helder! Bedankt!
En wanneer komt STCC dan uit? Ook al zeer spoedig pas volgend jaar?
omdat ik een spel eerst effe wil uitproberen voordat ik t koop, en daar kan ik geen steam bij gebruikenGhostrider schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:35:
[...]
Waarom via illegale sites downloaden als het makkelijker via steam kan
ben benieuwd, want daar zei die jongen niks van maandag...anders heb ik 2 spellen bijGAIAjohan schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:23:
[...]
Maar als jij vrijdag GTR Evo koopt in de FRS, dan heb je race07 erbij.
[ Voor 33% gewijzigd door Mr. Detonator op 02-09-2008 18:46 ]
Asus Zenbook i7 256gb
volgens mij als je de online-mode installeerd, komt er zo'n venstertje van steam tevoorschijn waar je je key invoertGhostrider schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:07:
Ik vraag me af of je de retail versie van GTR evo wel kan activeren via steam, het is immers geen steam only game (toch??)
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Heb hetzelfde voor met mijn FX-60 @ 3.2 alles op medium. eerste indruk is dat de tracks/engine gewoon slecht gemaakt zijn/is en totaal niet scalable . Enkel nieuwe engine zal hier helpen.paragon schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:09:
Gisteren en vandaag ff wat rondjes gedaan, en het valt me op de de game erg zwaar is en wisselvallig kwa fps.
Vandaag eerst steeds rond 70fps op de Nordschleife met ongeveer 20 andere gamers, op een andere server was het later nauwelijks boven de 50 uit te krijgen zelfde aantal gamers.
X2-5000+ @3.3Ghz en 3870 @800/1225
Vraag me af of ik een nieuwe cpu nodig heb want het uitschakelen van AA en AF maakte niks uit.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Denken/ Hopen Meer hoop dan denken , maar als blijkt dat er een userbase is wie weet. (is eerste keer er een RACESIM "GT5 is nog niet uit" komt op console) Ook hoop ik dat SIMBIN eens gaat samenzitten met MS en ze ervan overtuigen wat simracing is. (en niet die brol van een ms wheel dat ik ook heb)rCk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:03:
Denk je dat ze die gaan supporten? Ze willen hun eigen stuurtje meer verkopen. Alhoewel het wel erg slimme zet zou zijn. Laat misschien een hoop gamers 2x nadenken ipv een PS3 te kopen vanwege de G25 met bijv. GT5.
Hoe krijg je het voor elkaar om met verschillende klasses door elkaar te rijden?OzBoz schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 00:28:
[video]
Ik was even aan het etteren met een straatversie van de Audi R8 in een wisselend veld.. het blijft grappigal gaat die race variant wel ff stukje harder en remt ook een heel stuk prettiger
carfilter gebruiken maar gaat maar met 3 classes volgens mij. Niet ?Tortelli schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:06:
[...]
Hoe krijg je het voor elkaar om met verschillende klasses door elkaar te rijden?
valt mij op dat de nordschleiffe zo lang duurt om te laden, vooral het laatste stukje; bij gtr1 en 2 waren downloadbare versies lang niet zo lang aan het laden. Verder is de fps daar iets lager dan bij de rest van de tracks.
Asus Zenbook i7 256gb
Anoniem: 152481
Om op laatste maar te antwoorden, neen.Anoniem: 152481 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:30:
Hmm..
Ik zit naar de comments te kijken, zowel op t.net als op andere sites en ik heb een vraag:
Ben ik nou echt de enige die dit spel zeer zwaar vind tegenvallen?
.............................
.....................
Kan iemand zich hierin vinden?
[ Voor 7% gewijzigd door Markao645 op 04-09-2008 14:25 ]
/patsermoderCk schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:26:
Tja als je de specs van je pc erbij zet? Dan weten we meer.
haha, dat probleem had ik ook, ik heb het opgelost door er nog een stoel achter te zetten die tegen de muur aan drukt. Ik weet het, niet de mooiste oplossing, maar het werkt wel.(ben niet G25 compatible, pedalen gaan veeeeeel te stroef voor me, als ik rem bijvoorbeeld duw ik mezelf naar achter ipv de rem naar beneden, ik blijf nog wel even bij mijn liever Rode Momo)
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Ik weeg maar 55 kilo of zo en mijn stoel staat op wieltjes op zeil.Flyby_Wire schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:08:
[...]
haha, dat probleem had ik ook, ik heb het opgelost door er nog een stoel achter te zetten die tegen de muur aan drukt. Ik weet het, niet de mooiste oplossing, maar het werkt wel.
Anoniem: 171349
Hola ik ben wel gespierd,heb 15 jaar geturndrCk schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:26:
Tja Merquise ik weeg het dubbele. Dus met mijn G25 had ik geen problemen.Druk ze zo in. Maarja, het is idd algemeen bekend dat ze stroef gaan, maarja eenmaal ingewerkt valt het mee. En tja voor mij ik heb flink getrainde benen van het basketballen dus dat helpt ook mee.
/▌
My bad... hij stond op private, nu doet ie het wel.Marzman schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 21:35:
Je moet inloggen voor die video, kun je hem beter ergens anders zetten (youtube ofzo)
Top video, top apparatuur! Ziet er zeeeeer goed uit!Splendiddd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:34:
Hmm, ik vind het maar een beetje raar dat jullie de G25 pedalen zwaar vinden gaan... heb zelf ook een G25 gehad, maar ben overgestapt op een Frex Hydrobrake...is zoo veel beter (en zwaarder)![]()
Heb van de week ff een filmpie gemaakt met een maatje, ff raggen op de Nordschleife...
http://vimeo.com/1672036
Cheers
Basement Bios ---- Exo-S
The Simbin Development Team maintains close ties to the sim racing community and as such, the Swedish developer is very much aware of the rush to convert content from their latest GTR Evolution simulation to other titles.
Among other news, Simbin has sent out an email with their stand on modding and conversions to various sites including this one. Allow me to share the most important paragraphs with you:
In the past SimBin have applauded serious modding groups and have even employed the help of some as well as recruit new employees from the groups of talented individuals. We have every intention of supporting quality mods, customs skins and all the other changes that make our games come alive with the help of dedicated modding communities across the globe. GTR Evolution underlines this statement by being relatively easy to add new and unique content for.
But… SimBin can no longer afford pouring funds into creating unique quality content for competing titles. Lately the mutual respect that used to exist seems to have vanished and now straight conversions between competing titles are done in a matter of minutes after we release a new game. Our Nürburgring and Macau are prime examples. Unless something is done to stop this we will no longer be able to afford creating quality content and with 10Tacle fresh in memory I think it is clear that some individuals in the simracing community are effectively ruining it for everyone by their actions and that there will be no more new titles unless this behavior is stopped.
Straight conversions require little skill, no imagination and it is nothing but petty theft. True mod making is the addition of NEW, fresh and unique content to a title… not stealing content for use elsewhere. I hope all of you will consider this and take matters into your own hands by not allowing these conversions in your own community.
This is a wake-up call. Things must change now if SimBin are to deliver any new titles on PC, and the change can only start with you dedicated simracers saying “enough” !
If you have ideas on how to change the way things are at the moment or what can be done to ensure a more “fair” way of modding in the future then let us know, we are interested in solutions much more than in assigning blame. The alternatives are either lawsuits which we really don’t want to resort to, moving all developments to consoles where things are not stolen, or you guys taking up the challenge and create an environment in YOUR community where conversions are not accepted. If you agree with our stance in this, then let your concern be heard in those forums and gathering points where piracy seems to be an accepted standard.
We hope you can make a difference in the battle against theft and piracy while allowing the true modders to create their works of art adding to the fun and enjoyment of everyone.
This statement really shows Simbin’s respect for the community as other companies would have resort to more drastic measures without any further notice. I completely agree on their points and have chosen to define a ground rule for myself.
VirtualR.net will not be endorsing, promoting or linking any straight GTR Evolution conversions that come without any form of protection that ensures they will only be used by GTR Evolution owners (i. e. CD-Check).
I hope that most of you agree on this decision, as usual the comments are the place to voice your opinion.
Ik heb hem vandaag gehaald bij dixons, en ik heb toch echt de ''full-version'' gekregenGAIAjohan schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:23:
[...]
Nope..
Race07 is de basisgame. GTR Evo is een uitbreiding hierop.
Dus als je GTR Evo wil spelen heb je race07 nodig.
In de Nederlandse winkels wordt GTR Evo niet los als add/on pack verkocht, maar puur als pakket samen met race07.
Dat zegt hij dus ookMr. Detonator schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:39:
[...]
Ik heb hem vandaag gehaald bij dixons, en ik heb toch echt de ''full-version'' gekregen
Ter land, ter zee en in de kroeg
beetje late reactie maargoed;Ghostrider schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:30:
[...]
[afbeelding]
Hier nog 1...Mystikal schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 08:33:
[...]
Top video, top apparatuur! Ziet er zeeeeer goed uit!
[ Voor 75% gewijzigd door seninha op 07-09-2008 21:41 ]
Zo te zien heb jij het lekker voor elkaar met zo'n setup , helaas heb ik er de ruimte niet voor en ook het geld nog even niet , maar dat kan ik wel regelen als ik eerst alles even op orde heb . Maar vooral de ruimte is een probleem , ik speel graag ook andere spellen zoals shooters en meer en dan even de raceseat met tierelantijn opruimen doe je niet binnen een uur of 2 of wel meer , ben wel van plan om onder mijn huis ooit een extra ruimte te maken , buren hebben dat ook gedaan en ben aan bekijken of dat bij mij ook haalbaar is , me huis wordt er toch alleen maar meer door waard . Grote nadeel blijft dus dat ik alleen zoiets dus dan wil neerzetten voor het racen en het niet combineren valt voor de andere genre spellen . Kan je grofweg even zeggen wat zoiets kost ?Splendiddd schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:22:
Sony Bravia KDS55A2000 Rear Projection SXRD 55 Inch (140cm) 1080p![]()
Echt helemaal top dat ding, wordt helaas niet meer geleverd in nederland.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 08-09-2008 15:27 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Detonator op 08-09-2008 16:38 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq