Hoofdcategorieën
Topicacties

Landelijke storing T-mobile

Pagina: 1 2 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Weg. Hier stond iets wat al bekend was. O-)

pven wijzigde dit bericht 25-07-2008 12:52 (177%)

Reg. datum: 02 mei 2004

Hier is mn telefoon ook als een gek aan het switchen tussen G, 3G, en H. Er staat dat ik wel bereik heb, bellen lukt ook soms wel, maar gebeld worden / smsjes ontvangen gaat niet.
Reg. datum: 19 april 2008

En hier werkt hij weer hoor! :-)
Ik kreeg op mijn telefoon de melding: 'Geen netwerk toegang' het is hier al opgelost gelukkig.

ach, je typt eens wat...
Reg. datum: 05 mei 2002

Ik heb een Orange abo maar die zijn overgenomen door t-mobile. Deze week nog een brief ontvangen of ik even mijn telefoon uit en aan wilde zetten want dan zou ik vanzelf switchen naar het "verbeterde t-mobile netwerk". Braaf gedaan. Gelukkig toch geen problemen vandaag vooralsnog.

You can conquer the world, but i'll still be in it.

Reg. datum: 28 augustus 2003

Hier ook storing, aantal collega's ook en weer een ander binnen hetzelfde contract weer niet. Ook een reboot van de telefoon wat een aantal posts hierboven geopperd werd helpt niet.

Erg klote dit, niet zo lang geleden had T-mobile ook al een keer een grote storing op z'n netwerk, wij zijn toen gespaard gebleven, maar je zou toch zeggen dat ze ervan leren. Guess not...

Reg. datum: 11 februari 2004

Ik heb in 4 jaar T-mobile nog nooit een storing gehad. En het is nu wel een keer lekker rustig op me telefoon. Vraag me toch af waar het aan ligt zo'n landelijke storing. En het begint nu ook wel een beetje lang te duren.
Ach, ga wel zeuren om 'T-Mobile extra' punten ofzoiets :)

Opterpr0n

Nou, de eerste zware telefoonstoring van mijn leven is voorbij :)

Ik kan weer bellen en SMSen (regio R'dam)!

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Reg. datum: 25 maart 2006

quote:
Burns_NL_dsl schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:31:
Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd op GSM mode staan....geen benul van UMTS, als ik hem op dual-modus zet....kan dat effect hebben op mijn maand-afrekening bij normaal bellen/sms ??? (geen internet-dingen....heb nog geen PIT)
Nee het heeft geen effect op je rekening. Dat kan zonder dat dat extra kost. Je belt niet via je data verbinding maar slechts via de UMTS frequentie. Het kan zelfs zo zijn dat je om sommige plekken beter bereik hebt op het umts netwerk dan op je gsm frequentie :)

laurentbas wijzigde dit bericht 25-07-2008 15:28 (3%)
Reden: Verkeerde zinsopbouw

Reg. datum: 10 maart 2008

quote:
laurentbas schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:26:
[...]

Nee het heeft geen effect op je rekening. Dat kan zonder dat dat extra kost. Je belt niet via je data verbinding maar slechts via de UMTS frequentie. Het kan zelfs zo zijn dat je om sommige plekken beter bereik hebt op het umts netwerk dan op je gsm frequentie :)
Dank u !!!

waren alle dingen maar zo makkelijk !!!
;-)

Stik er maar in!

Heb eigenlijk de gehele dag geen last gehad? Eindhoven it is!

Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/

Reg. datum: 11 februari 2004

Staat ook op de site dat het niet regio gebonden is. Sommige mensen hebben er wel last van andere niet.

Vanmorgen had ik in de metro idd geen bereik. Geen service gaf me telefoon aan.

Verder eigelijk niets gemerkt, Wel ontvangst gehad. in rotterdam centrum.

A Soldiers manual and a pair of boots.

blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

Eh, ik zit met een nog mooiere:

mijn telefoon is gister gestolen, vandaag nieuwe sim gehaald, t-mobile gebeld om hem te activeren (met de desbetreffende sim), met als antwoord, ja als u mij kan bellen dan is ie al geactiveerd. vreemd.

Maar nu weigert de sim elke dienst in mijn kaiser. Regio groningen! iemand in regio Groningen die ook last heeft van storingen of is het alleen mijn simkaart die een hickup heeft.

Ik kan overigens ook niet inloggen op my t-mobile. anderen daar ook last van?

Reg. datum: 10 september 2001

Mijn abonnement is van Orange en ik heb geen problemen ondervonden van de netwerkstoring van T-Mobile. Wellicht zit ik nu nog op het netwerk van Orange en de apparatuur die hier onder ligt.

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Klopt:
Update 16.18 uur: De storing is nog steeds niet verholpen. Evenmin is er iets over de exacte oorzaak bekend, zo meldt de woordvoerster van T-Mobile aan Webwereld. De storing treft volgens het concern ongeveer 10 procent van het klantenbestand, zo'n 270.000 mensen. Abonnees die bij Orange zaten hebben geen last van enige mankementen, zij zitten nog op een eigen Orange-netwerk dat is overgenomen door T-Mobile.

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Kreeg een uurtje geleden het persbericht in mijn bus:
quote:
Technische storing opgelost.
De technische storing bij T-Mobile, waarvan het bedrijf eerder vandaag melding maakte, is sinds 17.00 uur opgelost. Door de storing heeft ongeveer 10% van de klanten van T-Mobile een aantal uren hinder ondervonden en beperkt gebruik kunnen maken van hun mobiele telefoon. T-Mobile verwacht dat alle klanten in het komende uur weer normaal gebruik kunnen maken van haar dienstverlening.
Hiermee sluiten we dit topic. Het probleem lost zich gaande avond dus van zelf wel op :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Pagina: 1 2 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: