Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Deze berichten zijn afgesplitst van Netwerkissue's T-mobile

Meer mensen met problemen vandaag? ik heb sinds vanochtend al geen bereik meer (rotterdam) Ook andere mensen die ik probeer te bellen die Tmobile hebben krijg ik direct voicemail.

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 25-07-2008 12:51 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Ik heb samen met 2 collega's ook geen netwerk meer in regio Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 21:43
Ook hier (regio Eindhoven) al de hele ochtend 'geen service'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Voordat iedereen hier gaat melden van "ik heb het ook": niet doen aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:35

XanderDrake

Build the future!

Ik heb ook het raarste probleem op dit moment.

Mijn telefoon vertelt me dat ik buiten mijn ontvangstgebied zit. Bijzonder vreemd, gezien ik vol bereik heb en in het centrum van Rotterdam zit... Zelfde verhaal vanochtend in de trein, dus het is niet alleen in R'dam.
Gister deed alles het nog uitstekend.

Ik dacht eerst dat het aan mijn phone lag, maar zo te zien hebben andere ook problemen!

Tevens raar: PIT, oftewel internet via UMTS werkt nog prima. Dus het ziet er naar uit dat het GSM netwerk eruit ligt terwijl het UMTS netwerk (het zijn andere frequenties) nog wel werkt.

:?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

T-mobile klantenservice: na 10minuten opgehangen zonder iemand gesproken te hebben...
Ziet er naar uit dat ze hun handen vol hebben aan iets... Lokale/regionale/landelijke storing misschien?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:09
DaannO schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:06:
Voordat iedereen hier gaat melden van "ik heb het ook": niet doen aub ;)
Ik heb het ook ;) , maar ik heb ook even de T-Mobile klantenservice gebeld. Er is momenteel een landelijke storing, en bij de klantservice weten ze niet hoe lang de techneuten nog bezig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
XanderDrake schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:24:

Tevens raar: PIT, oftewel internet via UMTS werkt nog prima. Dus het ziet er naar uit dat het GSM netwerk eruit ligt terwijl het UMTS netwerk (het zijn andere frequenties) nog wel werkt.

:?
Inderdaad geinig, mijn tc geeft aan 'Geen netwerk' en toch kan ik gewoon via UMTS internetten :-)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:37
geen landelijke storing, heb hier een gsm only telefoon (dus geen umts) en ik kan hele ochtend bellen en ben bereikbaar (A'dam)

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

fyi
ik krijg net dit mailtje:
Beste mobiele gebruikers,

Op dit moment is er een grote storing op het mobiele netwerk van T-Mobile in de regio rond Rotterdam en provincie Brabant.

Het is niet bekend hoe lang de storing gaat duren.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Uit nieuwsgierigheid: hoe kom je aan die mail?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groningen ligt ook plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

pven schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:01:
Uit nieuwsgierigheid: hoe kom je aan die mail?
die krijg ik van general services van mijn bedrijf,deze regelt de telefonie en dus ook het mobiele gedeelte :) aangezien ons bedrijf ook in NL meerdere lokatie's heeft,o.a. in die regio's zal het wel opgemerkt zijn en doorgegeven,en gevraagd aan t-mobile zakelijk ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net bij de phone house en die wisten mij te vertellen dat er sinds 08:30 een landelijke storing was in het T-mobile netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is dan raar....want als ik mezelf nu bel vanaf een vaste lijn heb ik prima bereik.....snap je toch niet ?
;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een storing hoeft niet te betekenen dat alles 100% plat ligt..

Gewoon rustig afwachten en maar hopen dat je verloren liefde niet juist Nu probeert te bellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:42

Beaves

Usque ad Finem

Hier (Son, vlakbij Eindhoven) ligt het er ook uit :(

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

mrsar schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:00:
Op dit moment is er een grote storing op het mobiele netwerk van T-Mobile in de regio rond Rotterdam en provincie Brabant.
Het wordt nog maffer...

Collega van me heeft een HTC Kaiser, MDA Vario3 enz. enz. icm T-mobile en UMTS. Hij zit achter me en kan prima bellen :?
Belt hij via HSDPA/UMTS?
Ik weet dat het kan, maar ik wist niet dat kon in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd op GSM mode staan....geen benul van UMTS, als ik hem op dual-modus zet....kan dat effect hebben op mijn maand-afrekening bij normaal bellen/sms ??? (geen internet-dingen....heb nog geen PIT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
XanderDrake schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:28:
[...]

Het wordt nog maffer...

Collega van me heeft een HTC Kaiser, MDA Vario3 enz. enz. icm T-mobile en UMTS. Hij zit achter me en kan prima bellen :?
Belt hij via HSDPA/UMTS?
Ik weet dat het kan, maar ik wist niet dat kon in NL.
Raar, mijn Touch Cruise zit ook altijd op het UMTS netwerk voor bellen. Ik kan echter niet bellen via UMTS en niet via GSM. (maar wel Internetten :))

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crosspost vanaf de Iphoneclub:
T-Mobile heeft sinds vanochtend een storing aan de nummertoekenningscomputer.
Wat ook kan kloppen, ik kan inmiddels weer bellen maar mijn collega nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vanochtend had ik in rotterdam rond 9:00 ineens geen netwerk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:09
Ik had ook geen netwerk in Den Haag tot 5 min geleden. Maar nadat ik de telefoon heb gereboot doet die het weer. Weet niet hoe lang die het gaat blijven doen.

Edit:
Oke, tot nu dus :) UMTS verbinding doet het wel nog steeds trouwens.. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Ozzie op 25-07-2008 10:48 ]

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:55

Laguna

Connaisseur

Staat inmiddels ook op de site van T-Mobile:
Storing

Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.

De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:17
Bij mij werk het mobiel internet ook nog gewoon op volle snelheid (3G, HSDPA), kan alleen dus niet bellen of gebeld worden. Staat bij mij ook onder belfunctie geen service in beeld.
Maar de storing is echt per persoon anders, want een kennis van mij kan nog wel bellen, terwijl we vlak bij elkaar zitten (enkele straten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Weg. Hier stond iets wat al bekend was. O-)

[ Voor 177% gewijzigd door pven op 25-07-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-08 13:18
Hier is mn telefoon ook als een gek aan het switchen tussen G, 3G, en H. Er staat dat ik wel bereik heb, bellen lukt ook soms wel, maar gebeld worden / smsjes ontvangen gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:44
En hier werkt hij weer hoor! :-)
Ik kreeg op mijn telefoon de melding: 'Geen netwerk toegang' het is hier al opgelost gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:41

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ik heb een Orange abo maar die zijn overgenomen door t-mobile. Deze week nog een brief ontvangen of ik even mijn telefoon uit en aan wilde zetten want dan zou ik vanzelf switchen naar het "verbeterde t-mobile netwerk". Braaf gedaan. Gelukkig toch geen problemen vandaag vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Hier ook storing, aantal collega's ook en weer een ander binnen hetzelfde contract weer niet. Ook een reboot van de telefoon wat een aantal posts hierboven geopperd werd helpt niet.

Erg klote dit, niet zo lang geleden had T-mobile ook al een keer een grote storing op z'n netwerk, wij zijn toen gespaard gebleven, maar je zou toch zeggen dat ze ervan leren. Guess not...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Ik heb in 4 jaar T-mobile nog nooit een storing gehad. En het is nu wel een keer lekker rustig op me telefoon. Vraag me toch af waar het aan ligt zo'n landelijke storing. En het begint nu ook wel een beetje lang te duren.
Ach, ga wel zeuren om 'T-Mobile extra' punten ofzoiets :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Nou, de eerste zware telefoonstoring van mijn leven is voorbij :)

Ik kan weer bellen en SMSen (regio R'dam)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurentbas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-07 21:38
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:31:
Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd op GSM mode staan....geen benul van UMTS, als ik hem op dual-modus zet....kan dat effect hebben op mijn maand-afrekening bij normaal bellen/sms ??? (geen internet-dingen....heb nog geen PIT)
Nee het heeft geen effect op je rekening. Dat kan zonder dat dat extra kost. Je belt niet via je data verbinding maar slechts via de UMTS frequentie. Het kan zelfs zo zijn dat je om sommige plekken beter bereik hebt op het umts netwerk dan op je gsm frequentie :)

[ Voor 3% gewijzigd door laurentbas op 25-07-2008 15:28 . Reden: Verkeerde zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laurentbas schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:26:
[...]

Nee het heeft geen effect op je rekening. Dat kan zonder dat dat extra kost. Je belt niet via je data verbinding maar slechts via de UMTS frequentie. Het kan zelfs zo zijn dat je om sommige plekken beter bereik hebt op het umts netwerk dan op je gsm frequentie :)
Dank u !!!

waren alle dingen maar zo makkelijk !!!
;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Heb eigenlijk de gehele dag geen last gehad? Eindhoven it is!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Staat ook op de site dat het niet regio gebonden is. Sommige mensen hebben er wel last van andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:20
Vanmorgen had ik in de metro idd geen bereik. Geen service gaf me telefoon aan.

Verder eigelijk niets gemerkt, Wel ontvangst gehad. in rotterdam centrum.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

Eh, ik zit met een nog mooiere:

mijn telefoon is gister gestolen, vandaag nieuwe sim gehaald, t-mobile gebeld om hem te activeren (met de desbetreffende sim), met als antwoord, ja als u mij kan bellen dan is ie al geactiveerd. vreemd.

Maar nu weigert de sim elke dienst in mijn kaiser. Regio groningen! iemand in regio Groningen die ook last heeft van storingen of is het alleen mijn simkaart die een hickup heeft.

Ik kan overigens ook niet inloggen op my t-mobile. anderen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 12:28
Mijn abonnement is van Orange en ik heb geen problemen ondervonden van de netwerkstoring van T-Mobile. Wellicht zit ik nu nog op het netwerk van Orange en de apparatuur die hier onder ligt.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Klopt:
Update 16.18 uur: De storing is nog steeds niet verholpen. Evenmin is er iets over de exacte oorzaak bekend, zo meldt de woordvoerster van T-Mobile aan Webwereld. De storing treft volgens het concern ongeveer 10 procent van het klantenbestand, zo'n 270.000 mensen. Abonnees die bij Orange zaten hebben geen last van enige mankementen, zij zitten nog op een eigen Orange-netwerk dat is overgenomen door T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Kreeg een uurtje geleden het persbericht in mijn bus:
Technische storing opgelost.
De technische storing bij T-Mobile, waarvan het bedrijf eerder vandaag melding maakte, is sinds 17.00 uur opgelost. Door de storing heeft ongeveer 10% van de klanten van T-Mobile een aantal uren hinder ondervonden en beperkt gebruik kunnen maken van hun mobiele telefoon. T-Mobile verwacht dat alle klanten in het komende uur weer normaal gebruik kunnen maken van haar dienstverlening.
Hiermee sluiten we dit topic. Het probleem lost zich gaande avond dus van zelf wel op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.