Reg. datum: 22 augustus 2005
| MBP 2.6Ghz, 4 GB 17" high res. | iPhone (US) 16 GB fw 2.0.2 |
PSN ID: Heraz | PS3 games: Fifa 2009, Buzz, R&C ToD, Motorstorm, Singstar, 1942:JS
Mijn telefoon vertelt me dat ik buiten mijn ontvangstgebied zit. Bijzonder vreemd, gezien ik vol bereik heb en in het centrum van Rotterdam zit... Zelfde verhaal vanochtend in de trein, dus het is niet alleen in R'dam.
Gister deed alles het nog uitstekend.
Ik dacht eerst dat het aan mijn phone lag, maar zo te zien hebben andere ook problemen!
Tevens raar: PIT, oftewel internet via UMTS werkt nog prima. Dus het ziet er naar uit dat het GSM netwerk eruit ligt terwijl het UMTS netwerk (het zijn andere frequenties) nog wel werkt.
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ziet er naar uit dat ze hun handen vol hebben aan iets... Lokale/regionale/landelijke storing misschien?
Reg. datum: 13 juni 2002
Ik heb het ookquote:DaannO schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:06:
Voordat iedereen hier gaat melden van "ik heb het ook": niet doen aub
Reg. datum: 16 augustus 2001
Inderdaad geinig, mijn tc geeft aan 'Geen netwerk' en toch kan ik gewoon via UMTS internetten :-)quote:XanderDrake schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:24:
Tevens raar: PIT, oftewel internet via UMTS werkt nog prima. Dus het ziet er naar uit dat het GSM netwerk eruit ligt terwijl het UMTS netwerk (het zijn andere frequenties) nog wel werkt.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
ik krijg net dit mailtje:
Beste mobiele gebruikers,
Op dit moment is er een grote storing op het mobiele netwerk van T-Mobile in de regio rond Rotterdam en provincie Brabant.
Het is niet bekend hoe lang de storing gaat duren.
http://mrsar.kicks-ass.net:5000
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
die krijg ik van general services van mijn bedrijf,deze regelt de telefonie en dus ook het mobiele gedeeltequote:pven schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:01:
Uit nieuwsgierigheid: hoe kom je aan die mail?
http://mrsar.kicks-ass.net:5000
Reg. datum: 04 juli 2002
Reg. datum: 10 maart 2008
;-)
Reg. datum: 04 juli 2002
Gewoon rustig afwachten en maar hopen dat je verloren liefde niet juist Nu probeert te bellen
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 20D / 300D + glas | Eigen huis in puin blog
Het wordt nog maffer...quote:mrsar schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:00:
Op dit moment is er een grote storing op het mobiele netwerk van T-Mobile in de regio rond Rotterdam en provincie Brabant.
Collega van me heeft een HTC Kaiser, MDA Vario3 enz. enz. icm T-mobile en UMTS. Hij zit achter me en kan prima bellen
Belt hij via HSDPA/UMTS?
Ik weet dat het kan, maar ik wist niet dat kon in NL.
Reg. datum: 10 maart 2008
Reg. datum: 16 augustus 2001
Raar, mijn Touch Cruise zit ook altijd op het UMTS netwerk voor bellen. Ik kan echter niet bellen via UMTS en niet via GSM. (maar wel Internettenquote:XanderDrake schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:28:
[...]
Het wordt nog maffer...
Collega van me heeft een HTC Kaiser, MDA Vario3 enz. enz. icm T-mobile en UMTS. Hij zit achter me en kan prima bellen![]()
Belt hij via HSDPA/UMTS?
Ik weet dat het kan, maar ik wist niet dat kon in NL.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Wat ook kan kloppen, ik kan inmiddels weer bellen maar mijn collega nog steeds niet.quote:T-Mobile heeft sinds vanochtend een storing aan de nummertoekenningscomputer.
Reg. datum: 11 februari 2004
Edit:
Oke, tot nu dus
Ozzie wijzigde dit bericht 25-07-2008 10:48 (20%)
quote:Storing
Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.
De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info.
Antec Solo * Tagan 480W PSU * Asus A8N-SLI Premium * Athlon 64 3500+ * 4x Kingston 512MB DDR400 * 2x WD2500KS 250GB * 2x WD2000JB 200GB * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T
Reg. datum: 16 september 2004
Maar de storing is echt per persoon anders, want een kennis van mij kan nog wel bellen, terwijl we vlak bij elkaar zitten (enkele straten).
Qtec S100 | Qtec 9000 | HTC Tytn UK | HP iPAQ 914c UK
Dit topic is gesloten.