Hoofdcategorieën
Topicacties

Sony Ericsson W902

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 07 december 2004

Het onderscheid tussen de Walkman lijn en de Cybershot lijn vind ik bij SE altijd zo 'gekunsteld'.

Het is hen er echt om te doen om twee aparte doelgroepen te 'maken'.

In één richting kan in het begrijpen, iemand die gewoon een phone zoekt met muziekmogelijkheden heeft geen nood aan een goede camera, en een goede camera kan ook de kosten de hoogte in jagen. Maar vice versa? Wat 'maakt' een walkman phone? De mediaplayer software vermoed ik? En enkele dedicated media buttons.

Maar het zou toch onzin zijn om voor de twee type phones twee afzonderlijke mediaplayer apps te schrijven en met opzet 'kreupel' te maken voor de cybershots. Voor zover ik zie heeft elke SE telefoon nu de beschikking over dezelfde muzieksoftware en dezelfde mediasoftware (volgens het nieuwe 'ontwerp' van sony, namelijk PSP style met Xross Media Bar-achtig uitzicht)
edit: de K serie zou geen albumart ondersteunen? Dus toch een 'gekreupelde' mediaplayer voor de cybershot reeks? Zonder dat daar een goede reden voor is (draaien immers allemaal hetzelfde OS). Ach, verwarrend allemaal :p

Als je de speciale knoppen kan missen, kan je dus net zo goed voor een K850i of equivalent gaan?

Nu is het wel zo dat de ontwerpen van de Walkman serie heel wat moderner ogen en stijlvoller zijn. (voor elk wat wils, de soberheid van een K serie heeft ook wel iets)

Deze W902 combineert het beste van beide 'series' (cybershot en walkman) in een walkman. Neem een goede walkman en plak er een goede (K-serie waardige) camera op: 5 MP, autofocus, ...

Ziehier de zogenaamde 'verschillen' tussen beide cams.
Ben benieuwd wat dit dingetje moet gaan kosten!

Eén minpunt (voor een mediaphone) is het gebrek aan 3.5mm jack. Geldt voor alle Walkmans, en dat vind ik gewoon een groot gemis.

Hiermee kan je eigen headphones aansluiten (in de remote) maar kan iemand me vertellen hoe zoiets praktisch werkt? Als je daar een standaard headphone op aansluit is die kabel toch veel te lang en komt de remote toch veel te laag te hangen? Kan je dat ding dan nog gebruiken om handsfree te bellen?

Met het gewone bekende verloopstukje kan je al helemaal geen microphone/headphones aansluiten, zeker? (en dus handsfree telefoneren) Toch jammer

alvi wijzigde dit bericht 12-08-2008 06:28 (5%)

AnYtHiNg iS gOoD . . .
Reg. datum: 25 maart 2003

quote:
b00ster schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:40:
Zo!, ook ik ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon en mijn mond valt open na het zien van deze W902... :| :D Heb zelf nu de W810i voor 2 jaar en het is echt tijd voor een waardige opvolger... Op een of andere manier (ook na het kijken van andere telefoons) kom ik toch altijd terug bij sony ericsson...
Vooral om het feit dat ik geen mp3 speler heb, dus ook mijn telefoon veel gebruik voor mijn mp3's.
Lijkt me in ieder geval een geweldige opvolger, dus ook ik wacht nog eventjes met mijn keuze!

Grtz
Ik kom dus ook steeds terug bij Sony-Ericsson.. en voor mij is na 2 jaar gebruik van de W810i het ook weer tijd om iets nieuws te zoeken. Ik heb nu na 2 jaar trouwens wel in eens een batterij probleem bij mijn W810i - langer dan 2 dagen trekt hij het al niet meer... weird, maar dat terzijde. Succes met wachten ;) en ik heb al sterk een vermoedde wat mijn nieuwe telefoon gaat worden :+ .

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Reg. datum: 01 juli 2004

Echt een heel vet toestel dit, heb nu een G900 maar deze komt wel in aanmerking als opvolger. Wel jammer dat ik dan wel weer het touchscreen en WIFI zou moeten missen. Voor de rest heeft ie alles. Als ik het goed begrijp ook een flitser zoals de K850, dat is helemaal uniek voor een walkmanphone.

Een keer wat anders

Iemand al enig idee wanneer deze uitkomt in Nederland?
Ik heb Q4 gelezen. Alleen is dat nogal rekbaar (okt + nov + dec == Q4). Ik zie in deze telefoon wel een redelijke opvolger van mn K810 en ben benieuwd wanneer ik een dummy of een echt exemplaar kan vinden in de winkels.

Net wanneer ik dacht in de C902 een mooie opvolger te zien van mijn kaduke K850i en versleten W800i, zie ik door dit topic de W902. SE is weer eens handig bezig 8)7 Mijn vraag is hoe ze bij SE deze twee toestellen (C902/W902) qua marketing nu willen positioneren. Ze hebben nagenoeg dezelfde specificaties, alleen in een ander jasje.Toch geef ik de voorkeur aan de W902. Vanwege de ronde navigatie/bellen/ophangen toetsen. En omdat ie qua zwart een andere uitstraling heeft.

Die titanium C902 is van de baan, ik heb mijn telefoon echt gevonden. De W902 is een perfecte opvolger van de W810i, die dan weer het broertje was van de W800i, de eerste walkman telefoon. Ik ga afwachten welke mooie deal ik medio sinterklaas/kerst binnen kan hengelen i.c.m. de W902i. Het heeft alles dat ik wil hebben en in een nog mooier jasje als de C902, top gewoon _/-\o_ Volcano Black it is, welke hebben jullie op 't oog? :)

Joosie200 wijzigde dit bericht 17-08-2008 14:53 (3%)

Een keer wat anders

Op de site van Typhone zag ik November 2008 staan. Dus het zal wel een sinterklaaskado worden (al zal ik dan zelf voor sint moeten spelen ws ;) )

Volcano Black is mooi, al vind ik die groene ook wel wat hebben. Iets meer onderscheidend, keer wat anders als compleet zwart.

Reg. datum: 18 mei 2004

in eerste instantie was ik helemaal weg van deze gsm, alleen nu ik vind het design toch niet echt geweldig, maar dat kan nog veranderen :D

vooral het verschillende materaal dat gebruikt wordt aan de linker en rechter voorzijde van het toestel...

verder wel degelijke specs, eindelijk weer een goede camera in een walkman telefoon
hopelijk tegen een redelijke prijs

ik meen trouwens gelezen te hebben dat hij begin oktober uit komt?

Een keer wat anders

quote:
Licko schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:16:
in eerste instantie was ik helemaal weg van deze gsm, alleen nu ik vind het design toch niet echt geweldig, maar dat kan nog veranderen :D

vooral het verschillende materaal dat gebruikt wordt aan de linker en rechter voorzijde van het toestel...

verder wel degelijke specs, eindelijk weer een goede camera in een walkman telefoon
hopelijk tegen een redelijke prijs

ik meen trouwens gelezen te hebben dat hij begin oktober uit komt?
Ow verhip, dat verschil in materiaal/structuur was me nog niet eens echt opgevallen.
Ben wel benieuwd hoe dat er in het echt uitziet.
Heb sinds mijn laatste post niet meer gekeken, maar zoals ik toen al schreef had ik alleen nog maar november gevonden.
Oktober zou mooi zijn, begin steeds meer vlekjes/krasjes te zien op m'n K810i, ook begint de headset van m'n W800i, die ik daarvoor had en nu nog steeds gebruikt, steeds minder te worden. De connector wordt wat gammel, of de aansluiting van K810 is niet helemaal 100% meer.

Zat eerst nog te twijfelen tussen deze en de X1, maar denk steeds meer dat ik toch voor een gewone gsm ga. Toch iets compacter, als is de X1 ook wel gaaf :9

Wat ik mij afvraag: hoe houd de lens zich zonder bescherming? Zijn die dingen een beetje krasvast?
Mijn W800 en K810 hebben allebei een cover die je ervoor schuift, lijkt mij toch iets veiliger.

We have what you want

ik denk dat de lens zich wel prima houdt zeker omdat hij wat dieper ligt en niet gelijk met de achterkant van het toestel.
Erg mooi ding even afwachten tot hij in de winkels ligt

| C2D E6300@ Artic Freezer 7 Pro @ 2.10 @ 1.25V| asus P5b | sapphire x1950 pro 256 MB@ 601/716 | 2GB 667 MHZ | 2*160 GB Raid 0 WD CAVIAR SE | 1*320 GB seagate 7200.10 | Coolmaster Power 430 Watt |Sony STR-DA1200ES / DVP-NS900S | Eltax Concept 400

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Hij ligt inderdaad vrij diep, dus met krassen zal het wel wat meevallen. Toch blijft zoiets altijd een zwakke plek. Persoonlijk had ik toch liever een kapje gezien.. maargoed.

Reg. datum: 08 december 2007

Ik wacht op een uitgebreide test van de camera.
Het verschil tussen de camera van de K810 en K850 was minimaal, ook al was het een verschil van 1,8 mp

Als deze telefoon zijn camera niet heeft verbeterd dan wacht ik een paar maanden tot de prijs gunstiger word

Jeffrey88 wijzigde dit bericht 14-09-2008 11:49 (12%)

Reg. datum: 11 december 2004

Ik ga er vanuit dat deze even duur is als de c902? Dus ongeveer 350 euro.

Erg mooie mobiel.

Sony Ericsson presenteert woensdag een eigen downloadabonnement waarop onbeperkt muziek is te downloaden via de catalogus van platenmaatschappijen Sony BMG, Universal Music, EMI en Warner Music Group.

Op het mobieltje worden direct al duizend nummers toegevoegd die op dat moment populair zijn. De muziek is voorzien van DRM-technologie die er voor zorgt dat de liedjes na afloop van het telefooncontract onbruikbaar worden.

Alleen de driehonderd nummers die hij of zij het meest beluisterde mag de gebruiker dan bij wijze van afscheidscadeau houden, in standaard MP3-formaat. Die zijn dan te gebruiken op een andere telefoon, een mp3-speler of op de computer thuis.

Leuk bedacht, maar die hele beveiliging bevalt mij niet, als je het contract wenst te beëindigen dan kun je fluiten naar je resterende nummers die je voor dat geld hebt gekocht.

(In combinatie met de w902)

AnYtHiNg iS gOoD . . .
Reg. datum: 25 maart 2003

Ik begreep afgelopen wknd dat de geplande release datum voor de W902 in wk 42/43 zou zijn... zou mooi zijn want ik heb maar even gewacht met afsluiten van een nieuw contract ;) Ik lees het graag zodra iemand de W902 live heeft gezien in de shops!

Cheers

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Reg. datum: 26 april 2006

Vind het design niet zo geslaagd. Konden ze er geen slider van maken?

Een keer wat anders

quote:
Darx-Jordi schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 00:25:
Vind het design niet zo geslaagd. Konden ze er geen slider van maken?
Hadden ze best kunnen doen, maar dan had ik um weer niet zo mooi/handig gevonden ;-)

Moet je altijd je telefoon uitschuiven als je letters of cijfers in wilt toetsen. Aangezien ik het menu veelal bedien met de cijfertoetsen zou dit dus betekenen dat ik bijna altijd mn telefoon uit moet schuiven, vind ik niet zo handig.

Week 42/43... wordt dus nog wel november voor je deze in de winkels ziet liggen.... even wachten dus nog.

Met een maand verwacht ik dat het sterretje weg is op de site. En dan moet je nog 3 weken geduld hebben eer hij binnendruppelt bij de telecomwinkels en providers. Ongetwijfeld zul je dan zien dat ze weer met een aantal december acties komen. Is zowat vaste prik elk jaar. En wat betreft dat het geen slider is, dan kies je toch de C905 of een ander slider uit bij SE?

Reg. datum: 01 juli 2004

Inderdaad, zijn genoeg sliders voorhanden. Ik prefereer zelf ook het candybar model. Ik denk dat ik hem ergens in januari ga kopen. Ik heb nu nog een G900 die opzich ook prima voldoet maar ik neem om het half jaar een nieuwe, omdat ik dan de vorige nog voor een redelijke prijs kan verkopen en omdat ik na een half jaar meestal wel weer wat anders wil :). Wil nu wel weer een weer eens walkman en ik vind dat UIQ ook niet geweldig werken qua soepelheid en snelheid.

Een keer wat anders

quote:
Joosie200 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:42:
Met een maand verwacht ik dat het sterretje weg is op de site. En dan moet je nog 3 weken geduld hebben eer hij binnendruppelt bij de telecomwinkels en providers. Ongetwijfeld zul je dan zien dat ze weer met een aantal december acties komen. Is zowat vaste prik elk jaar.
Mag ik vragen waar je dit op baseert? Want dat zou betekenen dat we nog een week of 7 moeten wachten.
Terwijl ik paar post terug al week 42/43 las...

quote:
Arie-Kanarie schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:02:
[...]

Mag ik vragen waar je dit op baseert? Want dat zou betekenen dat we nog een week of 7 moeten wachten.
Terwijl ik paar post terug al week 42/43 las...
Op mijn ervaring met de launch van de K850i vorig jaar. Zou uitkomen begin oktober, werd uitgesteld, kwam eind oktober uit, werd pas leverbaar begin november. Dat de W902 uitkomt in week 42/43 betekend nog niet dat ie dan meteen verkrijgbaar is bij elke telco inclusief provider eigen winkels.

Ik heb mijn K850i verkocht, gebruik de W800i nu als tussenoplossing. Twee maanden overbruggen totdat ik de W902 met abbo kan afsluiten moet wel lukken lijkt me. Zat er eerst nog aan te denken de W810i voor 160 euro nieuw op de kop te tikken. Maarja, dan wacht ik liever op de w902. We hoeven er immers geen half jaar meer op te wachten dus is het een minder grote kwestie om geduld op te brengen :)

Reg. datum: 26 april 2006

Heeft deze WLAN?

Een keer wat anders

quote:
http://www.sonyericsson.c...e/products/phoneportfolio
en daar even de juiste telefoon aanklikken, kan je alle eigenschappen zien...
Als ik me goed herinner heeft deze dat (helaas) niet.

Het sterretje is nu al weg en is vervangen door: komt binnekort uit. Verder heeft smape een review geschreven over de W902. Bevestigd precies hoe ik het toestel zie. Simpel design, degelijk gebouwd en pakt uit beide werelden (Walkman & Cybershot) iets zonder op 1 van de twee te moeten inleveren aan kwaliteit. Bedoel, je krijgt wel meteen HPM 77 oortjes, 8 GB en een 35mm plug bij het toestel. Dat is toch wel fijn om te hebben. Al doet die 35mm jack plug mij weinig, maar voor anderen was het geregeld de reden waarom zij SE telefoons links lieten liggen.

En oh, als je hier klikt dan kun je zelf de review doornemen. De W800i daar was ik tevreden mee, ik hoopte met de K850i een verbeterde versie aan te treffen, maar dat zal ik in de W902 gaan aantreffen als ik het zo allemaal bekijk. Geen C902 of G type GSM van SE voor mij, de Innov8 kan me gestolen worden en Nokia vind ik sinds de 3310 tijd er alleen maar op achteruit gegaan. En LG? LG beschouw ik geeneens als echt GSM fabrikant, dat zijn er maar 3: Nokia, SE en Samsung.

Enfin, het heeft dan weliswaar 1 jaar langer dan verwacht geduurd eer er een volwaardige opvolger van de W800i ten tonele verschijnt, maar nu gaat ie er toch echt aankomen. Het werd ook weleens tijd. (niet dan?)

Een keer wat anders

quote:
Joosie200 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 15:20:
Het sterretje is nu al weg en is vervangen door: komt binnekort uit. Verder heeft smape een review geschreven over de W902. Bevestigd precies hoe ik het toestel zie. Simpel design, degelijk gebouwd en pakt uit beide werelden (Walkman & Cybershot) iets zonder op 1 van de twee te moeten inleveren aan kwaliteit. Bedoel, je krijgt wel meteen HPM 77 oortjes, 8 GB en een 35mm plug bij het toestel. Dat is toch wel fijn om te hebben. Al doet die 35mm jack plug mij weinig, maar voor anderen was het geregeld de reden waarom zij SE telefoons links lieten liggen.

En oh, als je hier klikt dan kun je zelf de review doornemen. De W800i daar was ik tevreden mee, ik hoopte met de K850i een verbeterde versie aan te treffen, maar dat zal ik in de W902 gaan aantreffen als ik het zo allemaal bekijk. Geen C902 of G type GSM van SE voor mij, de Innov8 kan me gestolen worden en Nokia vind ik sinds de 3310 tijd er alleen maar op achteruit gegaan. En LG? LG beschouw ik geeneens als echt GSM fabrikant, dat zijn er maar 3: Nokia, SE en Samsung.

Enfin, het heeft dan weliswaar 1 jaar langer dan verwacht geduurd eer er een volwaardige opvolger van de W800i ten tonele verschijnt, maar nu gaat ie er toch echt aankomen. Het werd ook weleens tijd. (niet dan?)
aah kijk de eerste review (voor zover ik weet). Das mooi. Heb zelf ook de W800i gehad, mooi toestel.
Heb nu de K810, nog meer megapixels... Leek mooi, maar bij een beetje minder licht verschijnen er verspreid over de fotos gewoon zwarte pixels :| Die je zo niet ziet, maar als je de fotos op je PC bekijkt wel. Bij gewoon daglicht maakt de K810 wel betere fotos.
Hoop dat de W902 hier geen last van heeft. Gebruik altijd nog de headset van mn W800 maar die is wel aanvervanging toe inmiddels (beetje beschadigd, asfalt is niet goed), dus wel mooi dat hier weer zon mooie in-ear headset mee komt.

Verder ben ik het behoorlijk eens met hierboven.
Gelukkig glimt deze iets minder dan de K810, want daar zie je echt alle vlekken/vingers op. Tegenwoordig heeft iedereen strak zwart (zoals ook de K810) dus ik denk dat ik voor de groene versie ga, de "two-tone" van de W800 vind ik ook nog steeds wel wat hebben.

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: