Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Ik heb hem nu ook sinds vrijdag, erg mooi toestel! Eigenlijk alles zoals verwacht en ook bekend, aangezien ik al een aantal andere SE’s heb gehad. Moet nog wel een beetje wennen aan de kleine knopjes die vrij dicht op elkaar zitten. Ik vond het toetsenbord van de G900 wel wat lekkerder sms’en, maar dit zal ook wel weer wennen. Verder fijne headset erbij en camera doet het ook goed (in het donker minder, de flitser is minder goed dan die op mn K850, maar dat maakt me niet uit).

Ik heb alleen die stappenteller niet aan de praat gekregen, hoe werkt dit? Als je hem opent kun je nergens iets aanzetten ofzo, maar hij doet het ook niet automatisch? Niet dat het zo belangrijk is maar ik was wel benieuwd of het een beetje werkt.

Ik had dus ook de MBW-150 bluetooth watch (Music edition) erbij besteld, erg leuk dingetje er werkt goed, met de W902 wordt ook trackinformatie weergegeven en je kunt dus ook je muziek ermee bedienen (walkman starten, nummer vooruit/terug, play/pauze, volume) en je inkomende gesprekken muten/opnemen, zien wie er belt en of je een berichtje hebt (horloge gaat dan desgewenst ook trillen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:31
jap85 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:35:
Ik heb hem nu ook sinds vrijdag, erg mooi toestel! Eigenlijk alles zoals verwacht en ook bekend, aangezien ik al een aantal andere SE’s heb gehad. Moet nog wel een beetje wennen aan de kleine knopjes die vrij dicht op elkaar zitten. Ik vond het toetsenbord van de G900 wel wat lekkerder sms’en, maar dit zal ook wel weer wennen. Verder fijne headset erbij en camera doet het ook goed (in het donker minder, de flitser is minder goed dan die op mn K850, maar dat maakt me niet uit).

Ik heb alleen die stappenteller niet aan de praat gekregen, hoe werkt dit? Als je hem opent kun je nergens iets aanzetten ofzo, maar hij doet het ook niet automatisch? Niet dat het zo belangrijk is maar ik was wel benieuwd of het een beetje werkt.

Ik had dus ook de MBW-150 bluetooth watch (Music edition) erbij besteld, erg leuk dingetje er werkt goed, met de W902 wordt ook trackinformatie weergegeven en je kunt dus ook je muziek ermee bedienen (walkman starten, nummer vooruit/terug, play/pauze, volume) en je inkomende gesprekken muten/opnemen, zien wie er belt en of je een berichtje hebt (horloge gaat dan desgewenst ook trillen).
De Walk Mate applicatie: Ik heb het enkel op deze manier werken nu, en dan heb je de applicatie dus als achtergrond... Je gaat naar applicaties, navigeert tot je 'op' Walk Mate' staat, drukt links (voor opties) en kiest: 'Als achtergrond'. En dan werkt het.
Al bij al wel een leuke applicatie. Mijn max is 16668 stappen momenteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n mobiel wordt met de dag slechter. Eerst begon het met uitvallen, eens per week, nu continu, 5-10x per dag! Maar nu nog een probleem. Als ik de telefoon aan of uit heb, maakt niet uit, en ik geef een heel klein tikje op de achterkant van het toestel, gaat de LED verlichting spontaan aan. Geef je weer een tik dan wordt ie weer zwak.
Ik had m'n mobiel volledig opgeladen en na enkele uren haal ik hem eruit en was de batterij bijna leeg, bleek dus dat de verlichting aan was en dus niet meer uit kon. Dit toestel is echt verschikkelijk slecht. Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het ding heeft kuren, ga er mee naar een winkel en leg je probleem uit. Misschien krijg je wel een nieuwe.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 22:35
Ik heb na wat problemen met bestellen (bij Vodaphone) de telefoon ongeveer 2 maanden in bezit.

De eerste die ik kreeg had hetzelfde probleem als Stiffmeisterr had, namelijk dat het kaartje niet gelezen werd, ook zat er op het achter klepje wat speling. Dit meteen (de dag na ontvangst) aangekaart en na heel wat getelefoneer naar Vodaphone een nieuwe telefoon gekregen (de oude zijn ze vervolgens vergeten mee te nemen, dus binnenkort maar eens kijken naar het papiertje tussen het kaartje en het klepje verhaal :) ).

De nieuwe doet het gelukkig wel goed, al komt het uitval probleem wel bekend voor, dit gebeurd alleen maar 1 á 2 keer in de week en ik hoop dat firmware update dit zal oplossen.

Verder bevalt het toestel perfect. Zeer degelijk, het geluid van zowel bellen als de headset met muziek afspelen vind ik persoonlijk erg goed, de camera is bij voldoende licht acceptabel voor "party shots" en het formaat van de telefoon vind ik perfect. Geen spijt gehad van mijn aanschaf tot nu toe.

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Patatjemet schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:11:
Verder bevalt het toestel perfect. Zeer degelijk, het geluid van zowel bellen als de headset met muziek afspelen vind ik persoonlijk erg goed, de camera is bij voldoende licht acceptabel voor "party shots" en het formaat van de telefoon vind ik perfect. Geen spijt gehad van mijn aanschaf tot nu toe.
Ben het een heel eind met je eens... Toestel bevat mij ook goed en nog geen spijt gehad.
Maar zeer degelijk? Hij voelt goed en solide aan dat wel, dus een beetje degelijk is het wel.
Maar je geeft zelf al aan dat er speling zit op het klepje en moet je een rechts onder het scherm op de behuizing drukken: vlekje op je scherm. Heeft nog geen andere SE van mij gehad. Nou druk je daar natuurlijk niet zo vaak maar toch.
Ook zit bij mij de geheugenkaart niet helemaal vast. Die kan een mm of 2 verschuiven in het slot, toestel blijft de kaart wel herkennen, maar dat lijkt mij toch ook niet helemaal de bedoeling.
Toch een paar minpuntjes op de behuizing. Verder prettig toestel.
heb degelijk even geinterpreteerd als solide/stevig

Mocht je bibliotheek overhoop liggen en media bijwerken niet werken, dan moet je even de geheugenkaart eruit halen en er weer in doen (terwijl de telefoon aanstaat).
Mijn telefoon liep afgelopen weekend vast tijdens het afspelen van een mp3tje. Nadat ik de accu er een keer opnieuw ingedaan had kon ik weer opstarten alleen had ik volgens de mediaplayer nog maar 3 nummers op m'n telefoon. Bovenstaande bleek uiteindelijk de oplossing.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
Arie-Kanarie schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:04:
[...]

Ben het een heel eind met je eens... Toestel bevat mij ook goed en nog geen spijt gehad.
Maar zeer degelijk? Hij voelt goed en solide aan dat wel, dus een beetje degelijk is het wel.
Maar je geeft zelf al aan dat er speling zit op het klepje en moet je een rechts onder het scherm op de behuizing drukken: vlekje op je scherm. Heeft nog geen andere SE van mij gehad. Nou druk je daar natuurlijk niet zo vaak maar toch.
Ook zit bij mij de geheugenkaart niet helemaal vast. Die kan een mm of 2 verschuiven in het slot, toestel blijft de kaart wel herkennen, maar dat lijkt mij toch ook niet helemaal de bedoeling.
Toch een paar minpuntjes op de behuizing. Verder prettig toestel.
heb degelijk even geinterpreteerd als solide/stevig
Daar heb ik dus allemaal geen last van bij mij tweede toestel, vandaar dat ik het ook zo benoem.

Het is dus wel gebleken dat het toestel niet consequent van dezelfde "kwaliteit/degelijkheid" is als diegene die ik nu heb. Het lijkt me dan ook verstandig bij ontvangst van een toestel van dit type het even allemaal goed te proberen en te voelen, als het niet goed is zsm terug sturen/brengen, ook al zijn sommige problemen niet heel vervelend, het is toch wel fijn als het toestel solide en correct aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
Hebben jullie ook dat als je met de camera bezig bent er af en toe rechts boven een soort "wereld bolletje" komt te staan? Ik heb bij instellingen alleen gsm netwerk gebruiken aan staan en heb geen internet abbo (ik gok dat het bolletje internet betekend). Iemand anders dit of weet iemand wat er gebeurd als dat bolletje in beeld komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:47

aapelite

Do the kirby!

Patatjemet schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:48:
Hebben jullie ook dat als je met de camera bezig bent er af en toe rechts boven een soort "wereld bolletje" komt te staan? Ik heb bij instellingen alleen gsm netwerk gebruiken aan staan en heb geen internet abbo (ik gok dat het bolletje internet betekend). Iemand anders dit of weet iemand wat er gebeurd als dat bolletje in beeld komt?
Je kan fotos met de w902 toch linken aan google maps? Misschien checkt hij of er een internet verbinding is of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Patatjemet schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:48:
Dat betekent dat de locatie waar je nu bent opgeslagen wordt in de tags van je foto.
Dit wordt gedaan aan de hand van de gsmmasten om je heen en kan zodoende behoorlijk afwijken (500-1500m). Maar kost je geen dataverkeer.
Als je een foto bekijkt op je GSM kun je via opties kiezen voor: tonen op kaart. Dan wordt google maps geopend. Dit kost je uiteraard wel dataverkeer.
Heb het nog niet getest, maar neem aan dat als je de fotos op je PC zet je hetzelfde ook kunt doen via Picasa of soort gelijk pakket.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wat gaaf joh, wist niet eens dat dat kon :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

CLB schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:06:
Wat gaaf joh, wist niet eens dat dat kon :9
Ach tis wel grappig/handig, alleen verre van nauwkeurig. Bij ons in 't dorp is 1000m hemelsbreed al gauw het halve dorp, dus fotos die ik thuis in de huiskamer maak komen heel ergens anders op de kaart. Meestal is de afwijking wel vrij constant, dus komen de fotos wel op dezelfde verkeerde plek.
Maar op vakantie is het denk ik wel handig, en met een beetje fotopakket kun je het ook vast wel corrigeren en de precieze locatie aangeven (indien gewenst).

Heb je de label functie al ontdekt dan? Al je foto's kan je ook labelen, via Media kun je dan ook per label fotos bekijken. Kortom: genoeg te doen met deze telefoon bij verveling ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
Arie-Kanarie schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:56:
[...]

Dat betekent dat de locatie waar je nu bent opgeslagen wordt in de tags van je foto.
Dit wordt gedaan aan de hand van de gsmmasten om je heen en kan zodoende behoorlijk afwijken (500-1500m). Maar kost je geen dataverkeer.
Als je een foto bekijkt op je GSM kun je via opties kiezen voor: tonen op kaart. Dan wordt google maps geopend. Dit kost je uiteraard wel dataverkeer.
Heb het nog niet getest, maar neem aan dat als je de fotos op je PC zet je hetzelfde ook kunt doen via Picasa of soort gelijk pakket.
Aha, dat wist ik niet! Bedankt voor de verduidelijking d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:26
Is de telefoon al in meerdere kleuren verkrijgbaar of ligt alleen de zwarte versie nog maar in de winkels?

Zijn er mensen die overgestapt zijn van een c902 naar een w902? Ik ben benieuwd of de camera functies excact hetzelfde zijn.... :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harem.nl schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:20:
Is de telefoon al in meerdere kleuren verkrijgbaar of ligt alleen de zwarte versie nog maar in de winkels?

Zijn er mensen die overgestapt zijn van een c902 naar een w902? Ik ben benieuwd of de camera functies excact hetzelfde zijn.... :)
hee
Ik had hiervoor een c902 en nu een w902. De camerafuncties zijn echt helemaal hetzelfde. Alleen de gezichtsherkenning ontbreekt op de w902. De kwaliteit is helemaal hetzelfde verder.
Het menu is ook precies hetzelfde, dezelfde functies. Alleen de touch keys ontbreken, maar daar in plaats kun je gewoon de sneltoetsen gebruiken, zoals 7 voor de scenes en * voor de flitser.
Dus alles is het zelfde, alleen de gezichtsherkenning ontbreekt op de w902i!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:53:
[...]

hee
Ik had hiervoor een c902 en nu een w902. De camerafuncties zijn echt helemaal hetzelfde. Alleen de gezichtsherkenning ontbreekt op de w902. De kwaliteit is helemaal hetzelfde verder.
Het menu is ook precies hetzelfde, dezelfde functies. Alleen de touch keys ontbreken, maar daar in plaats kun je gewoon de sneltoetsen gebruiken, zoals 7 voor de scenes en * voor de flitser.
Bedankt! Dan denk ik dat ik deze ook maar neem. Jammer dat het topic nog niet zo snel loopt. Mensen weten niet wat ze missen ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Het toestel is overigens alleen nog op internet te vinden zeker? De telecomwinkels waar ik geweest ben hebben hem namelijk nog niet binnen.....

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
O neehoor, heb 'm nu al 1,5 maand geleden uit de plaatselijke BelCompany..
T for Telecom had 'm ook gewoon, alleen de PhoneHouse had 'm toendertijd nog niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
CLB schreef op maandag 19 januari 2009 @ 12:15:
O neehoor, heb 'm nu al 1,5 maand geleden uit de plaatselijke BelCompany..
T for Telecom had 'm ook gewoon, alleen de PhoneHouse had 'm toendertijd nog niet.
Ik was zaterdag bij de t-fortelecom hier in de buurt en daar wisten ze nog van niets. Toch raar. Verder nergens gevraagd maar wel gekeken en ik zal hem bij de BC en TPH niet in de vitrine liggen. Dus vandaar even mijn vraag ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat is idd lomp zeg, toestel is al pff 3/4 maanden oud/uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

CLB schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:01:
Dat is idd lomp zeg, toestel is al pff 3/4 maanden oud/uit :?
In Breda alleen gevonden bij BelCompany. Rest heeft er vrijwel niet van gehoord. Ik wil dit toestel wel erg graag maar wil hem wel graag in een winkel halen en niet online, omdat ik toch van wat problemen hoor van mensen. Nadeel van BelCompany is dat ze geen studentenkorting geven bij abbo`s, dus ik moet even wachten tot de providerwinkels hem hebben denk ik. Gaat een prima vervanger worden voor mijn K800i. Ik heb even getwijfelt tussen deze en de Xperia X1, maar ik verwacht dat ik de w902 een stuk minder frustrerend ga vinden. Iemand met ervaring met beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zijn makkelijk gezegd gewoon niet vergelijkbaar..
De X1 is Windows Mobile based waarmee je 33.000 extra opties hebt..
Resolutie is totaal anders, OS is anders, functies zijn anders.. 't Is maar net wat je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Jup precies het probleem. Aangezien ik zeer tevreden ben over mn k800i vanwege mogelijkheden, snelheid en eenvoud is de keuze voor mij vrij duidelijk dat de w902 dit prima kan voortzetten. De X1 is inderdaad totaal anders met opties die ik ook vrijwel niet zou gebruiken. Er zitten wel leuke extras op zoals de GPS, maar als ik kijk wat ik die met mijn telefoon over het algemeen past een w902 daar al snel beter bij. Ook heb ik het vermoeden dat ik vooral wat betreft muziek beter af ben met de w902.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiffmeisterr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:05
@ Patatjemet

Ik heb idd ook dat er speling zit op de achterkant bij het klepje. + de andere probleempjes dus.
Nu heb ik besloten om er ook mee terug te gaan, want het is gewoon niet zoals het zou moeten.
Kun jij me misschien wat aanraden wat betreft het er mee terug gaan? Moet ik eerst bellen (of alleen maar bellen) of zal ik meteen bij de vodafone winkel langsgaan?

@ aapelite

Ik vind de geluidskwaliteit van de w902 in combinatie met de meegeleverde ear-in oortjes erg goed. Het geluid klinkt een stuk helderder, en de bass klinkt nog mooier dan bij mijn vorige SE telefoon, de w810i. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Stiffmeisterr schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:57:
@ Patatjemet

Ik heb idd ook dat er speling zit op de achterkant bij het klepje. + de andere probleempjes dus.
Nu heb ik besloten om er ook mee terug te gaan, want het is gewoon niet zoals het zou moeten.
Kun jij me misschien wat aanraden wat betreft het er mee terug gaan? Moet ik eerst bellen
(of alleen maar bellen) of zal ik meteen bij de vodafone winkel langsgaan?
Heb ik ook en voor zover ik weet hebben alle W902's dat (wordt zelfs vermeld in reviews)
Je moet gewoon wat PrittBuddy tussen je batterij en je klepje fixen en dan is er no problemo meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
En hoe zit het eigenlijk met dat 'druk' probleem? Krijg je snel vlekken op je scherm? En wat zijn de andere kinderziektes op dit moment?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Stiffmeisterr schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 00:13:

aan andere W902 eigenaars: Als jullie tijdens het muziek luisteren op de stop/play knop (aan de zijkant van de telefoon) drukken om het nummer op stop/pauze te zetten, en daarna weer verder willen luisteren, dat het stop/play knopje dan niks doet?

Dit is bij mij namelijk wel het geval. Ik moet dan om verder te willen luisteren de middelste knop (tussen de navigatie knoppen) gebruiken om het nummer weer te laten spelen.

Ik weet niet of dit zo hoort, vandaar mijn vraag.
Zou ik hiermee (+ de andere problemen) terug kunnen naar de winkel, of haalt dat niks uit?
Ik weet niet of anderen dit inmiddels al uitgevonden hebben, maar wanneer je de muziek wilt starten met die play knop aan de zijkant moet je die knop gewoon een paar seconden ingedrukt houden. Dit werkt dus ook wanneer je eerst de muziek hebt gepauzeerd met deze knop en ook gewoon vanuit het standby menu. De Walkman player wordt dan in de achtergrond opgestart. Erg handig vind ik, aangezien ik vrijwel alleen maar livesets luister dus gewoon verder spelen voldoende is. Beetje hetzelfde principe als met die play/pauze knop op de zijkant van de K750, maar nu kun je dus ook nog skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiffmeisterr
jap85 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:58:
[...]

Ik weet niet of anderen dit inmiddels al uitgevonden hebben, maar wanneer je de muziek wilt starten met die play knop aan de zijkant moet je die knop gewoon een paar seconden ingedrukt houden. Dit werkt dus ook wanneer je eerst de muziek hebt gepauzeerd met deze knop en ook gewoon vanuit het standby menu. De Walkman player wordt dan in de achtergrond opgestart. Erg handig vind ik, aangezien ik vrijwel alleen maar livesets luister dus gewoon verder spelen voldoende is. Beetje hetzelfde principe als met die play/pauze knop op de zijkant van de K750, maar nu kun je dus ook nog skippen.
Ik had het nog niet uitgevonden, ging er min of meer al vanuit dat dit een bugje was. Maar idd, een paar seconden ingedrukt houden does the trick :) Vind wel dat de toetsen aan de zijkant snel geactiveerd worden. Als ik muziek aanzet, en de telefoon dan in m'n broekzak steek, dan heb ik regelmatig dat ik een toets aan de zijkant raak waardoor de muziek stopt ie naar het vorige of volgende nummer gaat.

[ Voor 0% gewijzigd door Stiffmeisterr op 20-01-2009 11:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Harem.nl schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:41:
En hoe zit het eigenlijk met dat 'druk' probleem? Krijg je snel vlekken op je scherm? En wat zijn de andere kinderziektes op dit moment?
:)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
jap85 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:58:
[...]
Hmm en je moet daarna nog wel bevestigen met de joystick op 'yes' ?
Het is dan iets beter, maar 't is nog steeds niet je van het, play/pauze moet gewoon gelijk play/pauze doen!
Het 'druk' probleem? En of het scherm snel vies wordt, uhm nee?
Wel zitten de randen naast het scherm (dus niet boven en onder) vol met stof..
Ik haal 't om de 2 a 3 dagen weg met 'n papiertje ofzo, ook het gleufje van de microfoon is 'n stovanger!

Maar alles is nog beter dan die stofvanger van 'n SE G900, waarbij het stof onder het scherm zat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
CLB schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:19:

Het 'druk' probleem? En of het scherm snel vies wordt, uhm nee?
Wel zitten de randen naast het scherm (dus niet boven en onder) vol met stof..
Ik haal 't om de 2 a 3 dagen weg met 'n papiertje ofzo, ook het gleufje van de microfoon is 'n stovanger!

Maar alles is nog beter dan die stofvanger van 'n SE G900, waarbij het stof onder het scherm zat 8)7
Ik las in het begin dat mensen last hadden van witte vlekken in het scherm als ze op een toets vlak bij het scherm drukte. Dat bedoelde ik met het druk probleem. ;)

Verder geen bugs op het play/pauze knopje na dan?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Harem.nl schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:23:
[...]
Dat bedoelde ik met het druk probleem. ;)
Ahaa nog nooit van gehoord en ben best 'n SE-dude, maar ik heb er hier geen problemen mee
Verder geen bugs op het play/pauze knopje na dan?
Uhm neenee, soms reset die zich automatisch.. Is nu 2x gebeurd in 2 maanden tijd..
Precies op dezelfde plek, telefoon lag naast m'n laptop en muis.. maar dat overleef ik ook wel.

Voor de rest, prachtig telefoontje, zowel qua design, functies en volledigheid van de accesoires!

Oja wat wel irritant is (vind ik persoonlijk dan) dat de mediaplayer bij filmpjes echt alle filmpjes erin plempt.
Zo staan er 300 filmpjes tussen die ik zelf met m'n telefoon genomen heb, 3 of 4 speelfilms en wat gekke filmpjes die ik heb gekregen dmv BlueTooth-overdracht.. Alles staat zeg maar door elkaar, daarom gebruik voor 't afspelen van 'n speelfilm (ja die kijk ik op m'n mobiel) nooit de mediaplayer zelf, maar ga er gewoon naartoe via de file-manager om 'm daarna af te spelen. Wat betreffende foto's en muziekjes is de mediaplayer _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 21-01-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

CLB schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:25:
[...]

Ahaa nog nooit van gehoord en ben best 'n SE-dude, maar ik heb er hier geen problemen mee

[...]

Uhm neenee, soms reset die zich automatisch.. Is nu 2x gebeurd in 2 maanden tijd..
Precies op dezelfde plek, telefoon lag naast m'n laptop en muis.. maar dat overleef ik ook wel.

Voor de rest, prachtig telefoontje, zowel qua design, functies en volledigheid van de accesoires!
....
Reseten/vastlopen kan ik beamen.
Volledigheid van accesoires niet helemaal. SE nog niet eens een fatsoenlijke carholder gemaakt.
De HCH-70 is wel compatibel, maar werkt net niet helemaal goed. Doordat de HCH-70 de telefoon vastklemt worden knopjes aan de zijkant in gedrukt. Laat nou net de w902 knopjes aan de zijkant hebben...
Maar verder best goed toestel, niet zo populair, wat ook de (geringe) hoeveelheid (not SE) accesoires verklaard.
Ik gebruik de HCH-70 icm. een ProClip van Brodit (www.brodit.se). Dit werkt goed. Wilde eerst ook een houder van brodit, maar via mail van brodit te horen gekregen dat ze die niet hadden en voorlopig ook niet van plan waren om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harem.nl schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:41:
Het druk probleem is inderdaad een bekend probleem bij dit toestel. Ik heb met alle sony ericsson's, ook ( vooral !) met deze het uitvalprobleem. Het toestel slaat dus zonder enige reden zomaar uit.
Ook restarts zijn van toepassing. Het toestel valt dan uit en gaat ie vanzelf weer aan.
De software is niet erg goed van dit toestel.
De flitser is inmiddels ook doorgebrand, maar ik denk dat je je om dit probleem geen zorgen hoeft te maken.
Dan nog het batterijklepje. Deze zit aardig los bij aankoop. Mijn toestel is al omgeruild voor een nieuwe, maar helaas deze heeft dat ook.
Hoop dat ik je ermee geholpen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Arie-Kanarie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:40:
Reseten/vastlopen kan ik beamen.
Volledigheid van accesoires niet helemaal. SE nog niet eens een fatsoenlijke carholder gemaakt.
Ik had 't over de bijgeleverde accesoires ;)
Een 8GB m2-geheugenkaartje, cardreader, inear headset vind ik vrij netjes!
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:52:
[...]
De software is niet erg goed van dit toestel.
Kan ik niet beamen, werkt hier voortreffelijk!
De flitser is inmiddels ook doorgebrand, maar ik denk dat je je om dit probleem geen zorgen hoeft te maken.
Hoe doe je dat dan? :/
Dan nog het batterijklepje. Deze zit aardig los bij aankoop.
Mijn toestel is al omgeruild voor een nieuwe, maar helaas deze heeft dat ook.
Hoop dat ik je ermee geholpen heb!
Zoals ik al zei, een bekend probleem en nou niet echt noemenswaardig imho..
Okee natuurlijk is 't jammer dat hij ietwat los zit, maar het toestel functioneert daardoor niet minder..

Al met al ben ik best tevreden met m'n W902, die ik bij elkaar slechts 7 maandjes zal moeten gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:57:
[...]

Ik had 't over de bijgeleverde accesoires ;)
Een 8GB m2-geheugenkaartje, cardreader, inear headset vind ik vrij netjes!

[...]

Kan ik niet beamen, werkt hier voortreffelijk!

[...]

Hoe doe je dat dan? :/

[...]

Zoals ik al zei, een bekend probleem en nou niet echt noemenswaardig imho..
Okee natuurlijk is 't jammer dat hij ietwat los zit, maar het toestel functioneert daardoor niet minder..

Al met al ben ik best tevreden met m'n W902, die ik bij elkaar slechts 7 maandjes zal moeten gebruiken!
Ja, ik vind Sony Ericsson slecht op dit moment. Mijn toestel is voor de zoveelste keer weg, voor die software.
Het doorbrand probleem is ontstaan doordat ik een keer het toestel een keer uit mijn zak haalde en vervolgens de zaklantaarn aanstond. Deze wilde ik uitzetten, maar de software gaf aan dat ie uit was.
Nou bleek het dat als ik op de achterkant van het toestel aanraakte, heel zachtjes, ging spontaan de zaklantaarnfunctie aan. Zit niet goed daar binnen, terwijl ik het toestel netjes behandel.
Ik wilde dezelfde dag een foto maken. Het viel mij gelijk op dat de flitser zo fel was, dat ik gelijk wist, dit is niet goed. Het lampje was dus doorgebrand. Erg vreemd.
Accesoires is inderdaad erg uitgebreid, vooral die oordopjes, deze kwaliteit zul je bij geen enkele andere telefoon aantreffen!
Maar dan kan de accesoires wel uitgebreid zijn, maar als de software zo blijft, stap ik over naar eventueel een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:27:
[...]

Ja, ik vind Sony Ericsson slecht op dit moment. Mijn toestel is voor de zoveelste keer weg, voor die software.
Het doorbrand probleem is ontstaan doordat ik een keer het toestel een keer uit mijn zak haalde en vervolgens de zaklantaarn aanstond. Deze wilde ik uitzetten, maar de software gaf aan dat ie uit was.
Nou bleek het dat als ik op de achterkant van het toestel aanraakte, heel zachtjes, ging spontaan de zaklantaarnfunctie aan. Zit niet goed daar binnen, terwijl ik het toestel netjes behandel.
Ik wilde dezelfde dag een foto maken. Het viel mij gelijk op dat de flitser zo fel was, dat ik gelijk wist, dit is niet goed. Het lampje was dus doorgebrand. Erg vreemd.
Accesoires is inderdaad erg uitgebreid, vooral die oordopjes, deze kwaliteit zul je bij geen enkele andere telefoon aantreffen!
Maar dan kan de accesoires wel uitgebreid zijn, maar als de software zo blijft, stap ik over naar eventueel een ander merk.
Ik heb al jaren SonyEricsson en ben er meer dan tevreden over. Nu een uitstap gemaakt naar Nokia maar SE past veel beter bij mij. Wel jammer dat je dan net een *** toestel heb want ik heb eerlijk gezegd nooit te klagen gehad over SE (op de vroegere slechte joystickjes en het spontaan opnieuw opstarten van de telefoon na ;) ). Hopelijk krijg je een nieuw toestel zodat je kan ervaren dat hoe prettig een SE toestel werkt als je geen problemen hebt.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harem.nl schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:34:
[...]

Ik heb al jaren SonyEricsson en ben er meer dan tevreden over. Nu een uitstap gemaakt naar Nokia maar SE past veel beter bij mij. Wel jammer dat je dan net een *** toestel heb want ik heb eerlijk gezegd nooit te klagen gehad over SE (op de vroegere slechte joystickjes en het spontaan opnieuw opstarten van de telefoon na ;) ). Hopelijk krijg je een nieuw toestel zodat je kan ervaren dat hoe prettig een SE toestel werkt als je geen problemen hebt.
Ik heb ook vele Sony Ericsson's gehad, oa w800-50, k800-50, c902 etc. Maar vooral de k850, c902, en deze dus hebben echt veel problemen met uitvallen. Ik vind het erg belangrijk dat dit probleem wordt opgelost.
Wat vond je van Nokia vergeleken met Sony ericsson. Als Sony Ericsson toch beter is, wordt mijn volgende gewoon weer dit merk. Want ik heb geen enkele ervaring met Nokia. Dus ik durf het eigenlijk niet aan, aangezien Sony wel goed is, alleen dat uitvallen begin ik wel van te balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:40:
[...]

Ik heb ook vele Sony Ericsson's gehad, oa w800-50, k800-50, c902 etc. Maar vooral de k850, c902, en deze dus hebben echt veel problemen met uitvallen. Ik vind het erg belangrijk dat dit probleem wordt opgelost.
Wat vond je van Nokia vergeleken met Sony ericsson. Als Sony Ericsson toch beter is, wordt mijn volgende gewoon weer dit merk. Want ik heb geen enkele ervaring met Nokia. Dus ik durf het eigenlijk niet aan, aangezien Sony wel goed is, alleen dat uitvallen begin ik wel van te balen.
Klopt dat had ik ook bij mijn C902. Maar het stoorde me niet echt omdat het toestel gelukkig ook weer snel aanspringt en het niet tijdens het bellen gebeurd. Ik ben het overigens zeker met je eens dat ze snel met een oplossing moeten komen. Hopelijk in de volgende update....

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nokia's vind ik maar lompe menu's hebben wat erg onvriendelijk is en erg veel gebruiksongemak geeft..
Zelf al tig SonyEricsson toestellen gehad en vond 't altijd zeer functionele, mooi gestylde mobiele telefoontjes.

De SonyEricsson G900 was daaentegen een groot brok ellende, deze W902 is net als de andere: toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:39:
Nokia's vind ik maar lompe menu's hebben wat erg onvriendelijk is en erg veel gebruiksongemak geeft..
Zelf al tig SonyEricsson toestellen gehad en vond 't altijd zeer functionele, mooi gestylde mobiele telefoontjes.

De SonyEricsson G900 was daaentegen een groot brok ellende, deze W902 is net als de andere: toppertje!
Oke dan weet ik dat. Ik vind de toestellen zelf ook wat mooier ja, dan die lompe Nokia's. Is dat Symbian niet uitgebreider dan qua functies, zoals camera mogelijkheden, muziek, media, etc.. Dat vraag ik me al lang af. Of is dit beter van Sony Ericsson de normale modellen, zoals deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Symbian is gewoon een OS, waar je onwijs veel applicaties en muk voor kan downloaden.
Varierend van games, tot cleanprogramma'tjes, van Messenger-applicaties tot videobewerkingssoftware.

Het is nou niet echt zo dat je opeens 1000 camera- , muziek- of mediafuncties meer hebt!

Zelf heb ik ook Windows Mobile toestellen gehad en die vond ik veel sneller, simpeler en makkelijker werken dan het (enige) Symbian toestel wat ik heb gehad (SonyEricsson G900) Het eigen SE OS op bv. deze SonyEricsson W902 is gewoon lekker simpel, makkelijk, snel, ziet er goed uit, maar is niet groots uit te breiden met allerlei extra software en applicaties.. Ik heb er dan Opera Mobile opstaan (java applicatie) om te kunnen browsen en Pathe Mobiel (java applicatie) om de Pathe films en bioscopen te checken, that's it... Oja 150.000 Java-games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
Stiffmeisterr schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:57:
@ Patatjemet

Kun jij me misschien wat aanraden wat betreft het er mee terug gaan? Moet ik eerst bellen (of alleen maar bellen) of zal ik meteen bij de vodafone winkel langsgaan?
Ik had het toestel bij de online winkel besteld. Toen ik de dag na bezorging met een klacht naar de vodaphone winkel ging werd ik erop gewezen dat online en de winkels aparte onderdelen zijn en ik dus niet bij de winkel een nieuw toestel kon krijgen. Ik kreeg een telefoonnummer welke ik zou moeten bellen, maar ik heb voor de zekerheid de man in de winkel op mijn account een aantekening laten maken dat ik de dag na levering al langs gegaan ben met problemen.

Toen ik iets later die dag (zaterdag) belde naar het nummer bleek de hele online verkoop afdeling al naar huis te zijn. Toen maandag nog een keer geprobeerd en via 10 keer doorschakelen (ja dat is 10 keer het hele verhaal vertellen en dan doorgeschakeld worden naar de "juiste" medewerker) terecht gekomen bij een persoon die me kon helpen, viel de verbinding weg (toeval??)...

Toen nog een keer geprobeerd en na een tijdje de juiste afdeling aan de lijn...werd me gezegd dat met een week je het toestel kon ruilen en dat het geen probleem was, courier zou wel langs komen om te ruilen. Overigens nog even gevraagd of ik het toestel wel gewoon mocht blijven gebruiken, dat mocht dus wel...maar er mocht geen kras opkomen..ik heb de gsm dus voor de zekerheid terug gedaan in de verpakking.

Na een week niks gehoord te hebben nog eens gebeld..weer het zelfde doorschakel gezeur, maar uiteindelijk iemand aan de lijn. Die gaf zijn naam en persoonlijke nummer zodat ik bij problemen hem zou kunnen bellen (helemaal goed dus). Toen hij het doorgegeven had werd 2 dagen later mijn nieuwe w902 bezorgd. Hij vertelde me dat ze behoorlijk wat problemen hadden en bood netjes zijn excuus aan. (en ik heb mijn oude w902, die dus een paar van de standaard problemen heeft, "mogen houden", al weet ik niet in hoeverre hij daar iets mee te maken had..)

Om een lang verhaal (je wilt niet weten hoe gefrustreerd ik was, kan echt niet meer zonder telefoon tegenwoordig :/ ) kort te maken, het hangt er vanaf of je hem in de winkel hebt gekocht of online. Het telefoonnummer van de vodaphone online winkel is 0800-0200056 en volgens mij was het optie 1 (weet ik niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:33:
Symbian is gewoon een OS, waar je onwijs veel applicaties en muk voor kan downloaden.
Varierend van games, tot cleanprogramma'tjes, van Messenger-applicaties tot videobewerkingssoftware.

Het is nou niet echt zo dat je opeens 1000 camera- , muziek- of mediafuncties meer hebt!

Zelf heb ik ook Windows Mobile toestellen gehad en die vond ik veel sneller, simpeler en makkelijker werken dan het (enige) Symbian toestel wat ik heb gehad (SonyEricsson G900) Het eigen SE OS op bv. deze SonyEricsson W902 is gewoon lekker simpel, makkelijk, snel, ziet er goed uit, maar is niet groots uit te breiden met allerlei extra software en applicaties.. Ik heb er dan Opera Mobile opstaan (java applicatie) om te kunnen browsen en Pathe Mobiel (java applicatie) om de Pathe films en bioscopen te checken, that's it... Oja 150.000 Java-games!
Oke bedankt. Ja ik denk dat ik dat allemaal niet ga gebruiken. Als de muziek maar een beetje goed is en de camera. Dan is deze natuurlijk wel perfect. Het is ook belangrijk inderdaad dat het een beetje snel werkt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:53:
[...]

hee
Merk je eigenlijk nog verschil in snelheid tussen de c902 en de w902?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik wil de W902 gaan nemen bij verlenging van mijn abonnement, alleen levert Telfort hem niet. Weet iemand toevallig of Telfort de W902 binnenkort gaat leveren? Anders moet ik een andere (dure) optie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je kan naar elke BelCompany / TforTelecom / PhoneHouse..
Daar kun je gewoon elk abbonement, van elke provider, met elke telefoon kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harem.nl schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:28:
[...]

Merk je eigenlijk nog verschil in snelheid tussen de c902 en de w902?
Nee, ze zijn precies even snel qua menu's/foto's etc. Alleen doet de w902i bijvoorbeeld wel weer langer over het opstarten van het toestel zelf. Ik vind ze beide nou niet super snel, vergeleken met de oude sony ericssons van 1/2 jaar terug. Deze software was beter. Ze moeten soms bij het laden van instellingen bij bijv. de camera of muziekplayer langer nadenken.
Maar over het algemeen zijn ze even 'snel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Nou ik heb het toestel ook in mijn bezit. Mijn eerste indruk: mooi strak en degelijk toestel. t.o.v. mijn c902 lijkt hij lichter en houdt hij ook beter vast (ik had vaak het idee dat de c902 bijna uit mijn handen viel). Tevens vind ik het grote scherm ook prettiger. Ook ik had het probleem met de batterij klep maar met een beetje van dat pritt spul is dat zo verholpen en voelt hij heel stevig aan!

Dit is volgens mij een toestel wat je wel een aantal keer kan laten vallen (niet dat ik daar op hoop ;) ) en dat had ik bij de c902 niet echt.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Harem.nl schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:48:
Ook ik had het probleem met de batterij klep maar
met een beetje van dat pritt spul is dat zo verholpen en voelt hij heel stevig aan!
Uiteraard niet helemaal 100% in orde, maar 't werkt wel en 'n buitenstaander heeft 't niet door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Wat voor pritt spul hebben jullie het over? Just out of curiosity :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Pritt Buddy! Is een manier om posters op muren / deuren te plakken..
Lijkt op 'n soort van kauwgom, maar is gewoon overal makkelijk af te halen.
Ik heb 't tussen m'n batterij en m'n batterijklepje gedaan en 't klepje zit nu zo vast als de neten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik playlist kan maken voor deze mobiel, ik wil graag gewoon 1 playlist akon 1 playlist kanye west en ga so maar door maar dit is te veel werk om op de mobie zelf te doen . iemand een freeware ofzo of iets waardoor ik hem met itunes kan sync ?

mvg thale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 12:33:
weet iemand hoe ik playlist kan maken voor deze mobiel, ik wil graag gewoon 1 playlist akon 1 playlist kanye west en ga so maar door maar dit is te veel werk om op de mobie zelf te doen . iemand een freeware ofzo of iets waardoor ik hem met itunes kan sync ?

mvg thale
Gewoon je tel via de usb met je computer aansluiten. Dan via de pc naar je geheugenkaart gaan en naar je map met mp3. Dan bestanden selecteren->rechter muisknop en dan de optie playlist maken aanklikken.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiffmeisterr
Hallo mede w902 eigenaars!

Mijn bijgeleverde ear-in oortjes zijn gister min of meer overleden :@
Er komt nog wel geluid uit, maar dit klinkt nergens naar. Net of er een aantal kanalen defect zijn. Nouja ik ga er maar mee terug want dit mag natuurlijk nooit gebeuren binnen een maand. Of zou ik dan te horen krijgen dat er op de accesoires geen garantie zit?

Iemand anders ook last van defecte oortjes, of ben ik de enige (tot nu toe?) ?
Gelukkig werken de oortjes van mijn w810i nog, zodat ik niet zonder zit. Ik hoop alleen dat vodafone niet moeilijk gaat lopen doen...

Gewoon terug naar jouw leverancier. Kijk even in je boekje, daar staat namelijk hoeveel garantie je heb op accessoires. Volgens mij is het of 3, of 6 maanden garantie.

[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 30-01-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hoe kan Vodafone er nou wat aan doen dat je oordopjes kapot zijn?
Hoe kan Vodafone nou checken of jij ze niet (perongeluk) kapot gemaakt heb?

*weg* Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod juist voor ;)

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 30-01-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiffmeisterr
CLB schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:57:
Hoe kan Vodafone er nou wat aan doen dat je oordopjes kapot zijn?
Hoe kan Vodafone nou checken of jij ze niet (perongeluk) kapot gemaakt heb?

Nee daar kan Vodafone ook niks aan doen, maar ik heb het product wel via hun verkregen...
En nu het product niet naar behoren functioneert lijkt het me logisch dat ik bij Vodafone aanklop, toch? Hoe Vodafone dat met SE gaat regelen zal mij een zorg zijn. Ik zou het wel erg skraal vinden als ik "nu gewoon pech" heb. Ik heb niks geks gedaan met de oortjes, ze zijn er (na plus minus 3 weken) uit zichzelf mee opgehouden.

Btw, je linkje werkt niet.

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 30-01-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm laat maar weten hoe 't afloopt ben benieuwd...

[ Voor 54% gewijzigd door pven op 30-01-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamburgler
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-01-2021
hoi, ik heb speciaal voor deze thread me aangemeld. Wat voor alternatieven zijn er voor de w902 als ik geen problemen met mijn telefoon wil hebben? Ik wil de beste SE walkman hebben maar al deze klachten maken me zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Volgens mij valt het wel mee hoor met 'al deze klachten'. ten eerste zijn het kleine dingetjes en ten tweede reageren vaak mensen met problemen op forums. In ieder topic hoor je klachten over apparaten. Ik heb m nu ook een maand en bijvoorbeeld niets van deze problmen gehad, bevalt juist uitstekend. (ja ok het klepje zit een heel klein beetje speling in maar dat boeit me dus echt helemaal niet).

Ook nog even een vraag, ik kon nergens de instellingen voor webfeeds vinden, ik had een feed toegevoegd via de browser en de headers van de feed komen dan automatisch als achtergrond op je scherm, wat je ook weer kunt verbergen. Maar kan ik hiervan bijvoorbeeld nog de layout veranderen? en hoe vaak wordt de feed ververst (als dit al automatisch gebeurd?) en kan ik zeggen welke feeds ik in ticker wil hebben staan en hoe kan ik andere feeds checken?

Ik zal waarsachijnlijk wel ergens overheen hebben gekeken, maar kan het echt niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
hamburgler schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:26:
hoi, ik heb speciaal voor deze thread me aangemeld. Wat voor alternatieven zijn er voor de w902 als ik geen problemen met mijn telefoon wil hebben? Ik wil de beste SE walkman hebben maar al deze klachten maken me zorgen.
Hier ook totaal geen problemen op de het klepje na maar zoals eerder vermeld met een beetje Pritt Buddy is dat verholpen en is het een TOP toestel!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hamburgler schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:26:
Ja, opzich is de w902i de beste muziektelefoon. Binnenkort komt wel de w705i uit. Deze is mogelijk weer iets beter. Maar de verschillen zijn minimaal. Ik zelf heb altijd problemen met Sony Ericsson gehad. Ook na 6 modellen te hebben gehad van het afgelopen jaar. Met name met het uitvallen, of restarten wat soms vervelend kan zijn. Je kunt hier niks aan doen, want het komt voor in elk toestel. Maar vaak bij velen toestellen gebeurt het niet vaak. Ik heb op dit moment gewoon een pechtoestel.
Ja het batterijklepje zit inderdaad een klein beetje los, maar je hebt er verder geen last van.
Maar misschien de w705 is aan te raden, maar dan heb je niet de geweldige 5 megapixel camera.
Wel Wifi zit erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamburgler
dank jullie wel voor jullie reacties. Ik kreeg de indruk dat de meeste mensen ernstige problemen kregen en ik vind deze pocket juist zo mooi. Als ik hem, of de w705i heb horen jullie van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug van reperatie. Was aardig snel gerepareerd, 9 dagen. Er zit een nieuwe LED in en er is een softwareupdate gedaan, die niet veel heeft geholpen. Mijn beeldscherm valt vaak weg, waardoor ik dus niks meer kan zien en de batterij eruit moet halen. Komt regelmatig voor. Ook gaat de toetsenbordverlichting vaak niet meer uit bij toetsenblokkering. Uitvallen is 1x voorgekomen.
Maar weer terugsturen denk ik... Iemand meer last van dat beelscherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gewoon weer teruggaan ja.. Als jij er niet content mee ben, gelijk weer terugsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kun je niet eerst proberen handmatig de firmware opnieuw te installeren? Als het een softwarematig probleem is zou dat nog wel eens kunnen helpen. Zo niet gewoon weer terugsturen inderdaad, want dit soort dingen zijn onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:45:
Kun je niet eerst proberen handmatig de firmware opnieuw te installeren? Als het een softwarematig probleem is zou dat nog wel eens kunnen helpen. Zo niet gewoon weer terugsturen inderdaad, want dit soort dingen zijn onacceptabel.
Ja heb ik al gedaan. Maar heeft helaas geen zin. Stuur hem wel weer terug. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
Heb de W902 nu binnen.

Eerste indruk is goed. Alleen wel last van het drukprobleem. Als ik op een bepaalde manier op de softkey (vooral de linker) druk witte vlekken. Kan ik hiervoor naar een SE servicepoint en kunnen ze er dan wat aan doen?

Daarnaast vroeg ik mij af wat de linker sensor boven het display doet. Dit zou een lichtsensor zijn die de brightness van het scherm regelt? Ik merk niet dat dit iets doet, jullie wel?

[ Voor 67% gewijzigd door reynard80 op 09-02-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reynard80 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:47:
Heb de W902 nu binnen.

Eerste indruk is goed. Alleen wel last van het drukprobleem. Als ik op een bepaalde manier op de softkey (vooral de linker) druk witte vlekken. Kan ik hiervoor naar een SE servicepoint en kunnen ze er dan wat aan doen?

Daarnaast vroeg ik mij af wat de linker sensor boven het display doet. Dit zou een lichtsensor zijn die de brightness van het scherm regelt? Ik merk niet dat dit iets doet, jullie wel?
Ik ben bang dat het drukprobleem niet opgelost kan worden, omdat elk toestel het heeft.
Verder is dat links inderdaad een lichtsensor. Heb je het scherm wel op 100% helderheid gezet? Anders merk je geen verschil. Je ziet wel duidelijk een verschil als je hem op 100 hebt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:16:
[...]

Ik ben bang dat het drukprobleem niet opgelost kan worden, omdat elk toestel het heeft.
Elk toestel? Ik heb het niet hoor. Heb van geen van de genoemde problemen last. Ja er zit wel een klein beetje speling in het klepje, maar daar stoor ik me echt niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:35:
[...]

Elk toestel? Ik heb het niet hoor. Heb van geen van de genoemde problemen last. Ja er zit wel een klein beetje speling in het klepje, maar daar stoor ik me echt niet aan.
oke, dan heb je wel geluk, want er zijn wel veel klachten. Maar dan wordt het veel toestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:28:
[...]

oke, dan heb je wel geluk, want er zijn wel veel klachten. Maar dan wordt het veel toestellen ;)
Akkoord ;) Ik heb dus echt op alle manieren op en rond de 2 kiesknoppen gedrukt, maar krijg geen vlek op mn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
Hmm vreemd dat niet alle toestellen het hebben. Kun je ergens de productiedatum van het toestel zien? Misschien hebben ze het drukprobleem bij latere toestellen opgelost?

[ Voor 18% gewijzigd door reynard80 op 11-02-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reynard80 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:41:
Hmm vreemd dat niet alle toestellen het hebben. Kun je ergens de productiedatum van het toestel zien? Misschien hebben ze het drukprobleem bij latere toestellen opgelost?
Ja dat zou inderdaad kunnen. Je kunt volgens mij de productiedatum bekijken als je de batterij eruit haalt. Je ziet dan een stikkertje op het toestel geplakt. Volgens mij moet het daar op staan, de week.

• jap85
reynard80 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:41:
Er staat 08W39. Als dat het is zou het dus week 39 zijn. Lijkt me niet echt een later toestel dan... Ik heb em sinds begin januari.

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

jap85 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:45:
[...]

Er staat 08W39. Als dat het is zou het dus week 39 zijn. Lijkt me niet echt een later toestel dan... Ik heb em sinds begin januari.
Bij mij staat er 08W42 op het toestel en 08W35 op de batterij.
Ik heb em sinds half november. Als ik rechts onder het scherm (naast of op de knop) druk zie ik wel iets op het scherm, links is het minder.
Het lijkt mij dus meer een algemeen probleem, dat alleen niet bij alle toestellen voorkomt.

• reynard80
Bij mij ook 08W39. Week 39 dus. Als ik hard op de softkeys druk zie ik een vlek op het scherm, zoals altijd bij een lcd scherm waar je op het scherm drukt (alleen druk je nu dus gewoon op de toets en niet op het scherm zelf). Wanneer ik rustig en precies op de toets druk heb ik er geen last van. Ik moet echt rekening houden met hoe ik druk om het te voorkomen.

Erg jammer dit, want verder is het echt een perfect en erg mooi toestel.

Misschien ff naar een service center bellen, of die iets weten. En misschien hebben ze op esato nog tips..

[ Voor 21% gewijzigd door reynard80 op 12-02-2009 19:38 ]

Verwijderd

Ja inderdaad, bij mij ook w39, heb even gekeken. Wel vroeg allemaal. Heb dit toestel bijna 3 maanden later gekocht. Ik denk inderdaad dat die vlek dan een algemeen probleem is ja.. Jammer genoeg. Want het is inderdaad een mooi toestel. Morgen laat ik hem alleen voor de 2e x opsturen, voor uitvallen, het beeldscherm dat uitvalt, en de walkman knop + volumeknopjes zijn inmiddels ook overleden.. Misschien iets fout gegaan bij de 1e reparatie bij het openmaken van het toestel?

• reynard80
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:04:
Ja inderdaad, bij mij ook w39, heb even gekeken. Wel vroeg allemaal. Heb dit toestel bijna 3 maanden later gekocht. Ik denk inderdaad dat die vlek dan een algemeen probleem is ja.. Jammer genoeg. Want het is inderdaad een mooi toestel. Morgen laat ik hem alleen voor de 2e x opsturen, voor uitvallen, het beeldscherm dat uitvalt, en de walkman knop + volumeknopjes zijn inmiddels ook overleden.. Misschien iets fout gegaan bij de 1e reparatie bij het openmaken van het toestel?
Ja best mogelijk dat die knopjes door de eerste keer zijn overleden. Heb je bij de eerste reparatie toevallig nog gevraagd of die drukvlekken opgelost kunnen worden?

Overigens is die walkman knop ook een geval apart, zit bij mij best los en je voelt totaal niet dat je hem indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamburgler
hey ik heb problemen met de 3,5mm plug. Bij de bijhorende se oordopjes werkt hij goed maar bij elk andere gaat het geluid uit als ik de plug er volledig insteek; ik moet hem dan er een beetje uit trekken zodat ik optimaal geluid hoor. Hebben jullie dat ook? Gelukkig heb ik nog me oude 3,5mm jack converter van me w810i ^^, die werkt namelijk wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reynard80 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:08:
[...]

Ja best mogelijk dat die knopjes door de eerste keer zijn overleden. Heb je bij de eerste reparatie toevallig nog gevraagd of die drukvlekken opgelost kunnen worden?

Overigens is die walkman knop ook een geval apart, zit bij mij best los en je voelt totaal niet dat je hem indrukt.
Nee heb ik niet gedaan. Dat doe ik de volgende keer wel even als ik hem weer ophaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

hamburgler schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 00:42:
hey ik heb problemen met de 3,5mm plug. Bij de bijhorende se oordopjes werkt hij goed maar bij elk andere gaat het geluid uit als ik de plug er volledig insteek; ik moet hem dan er een beetje uit trekken zodat ik optimaal geluid hoor. Hebben jullie dat ook? Gelukkig heb ik nog me oude 3,5mm jack converter van me w810i ^^, die werkt namelijk wel normaal.
Dat zou iets te maken kunnen hebben met het pinnetje van de 3,5mm aansluiting. Die kan soms wat verschillen. Dan komt het niet helemaal overeen en moet je het pinnetje iets "opschuiven", ofzo. Het precieze verhaal is me even ontschoten. In ieder geval dacht ik dat zoiets niet meer voorkwam. Vroeger had je nog dat er verschil zat in verschillende mediaspelers, maar tegenwoordig hoor je daar niets meer over, en is alles gelijk. Apart dat het dan hier nog wel voor lijkt te komen. En dat voor een walkman-telefoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamburgler
jah de 3,5mm jack is niet door walkman gemaakt maar sony ericsson in tegenstelling tot vroegere modellen. Ik denk dat dat alles verklaard -__-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag met zussie samen naar Den Haag geweest en hem allebei aangeschaft in het winred :9 Is inderdaad zo goed als gelijk aan de C902,dit model is alleen mooier :)Wel vind ik dat het scherm wat meer licht mag geven,als ik mijn k770i ernaast leg is die veel lichter.Misschien als er een update komt dat dat feller wordt.Had al gecheckt,nog geen nieuwe software voor deze tellie :X Verder heb ik geen speling in het klepje maar wel links die drukvlek :/ Maar vind dat niet echt storend hoor persoonlijk.

Ga weer verder pielen ermee *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb deze telefoon nu ook sinds een dag, maar wat me direct opviel was dat de batterij erg snel leeg was.
Ik heb hem nu een nachtje laten laden, maar 12 uur verder met een uurtje muziek luisteren en een beetje foto's maken zit 'ie al op 60%. :')

Meer mensen die dit hebben? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Allereerst is het verstandig om de batterij een paar keer volledig op te laden en te ontladen. Dit om de batterij aan zijn volledige capaciteit te laten komen. Vergeet daarnaast niet dat muziek luisteren en foto's maken behoorlijk intensieve taken zijn die veel van de batterij vergen.

Kijk het even aan zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem 20 feb.gekocht gewoon mee gespeeld.s'avonds pas aan de lader gehangen.
Het is nu de 23ste en nog niet leeg hoor,spelletjes gedaan,foto's gemaakt,muziek geluisterd en gesurft op internet,mail opgehaald.Heb hem dan wel uit als ik naar bed ga :9
Mijn accu staat nu op 25% *O* Maak hem nu eerst helemaal leeg voordat ik hem opnieuw ga opladen.Maar niet slecht moet ik zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
reynard80 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:33:
Bij mij ook 08W39. Week 39 dus. Als ik hard op de softkeys druk zie ik een vlek op het scherm, zoals altijd bij een lcd scherm waar je op het scherm drukt (alleen druk je nu dus gewoon op de toets en niet op het scherm zelf). Wanneer ik rustig en precies op de toets druk heb ik er geen last van. Ik moet echt rekening houden met hoe ik druk om het te voorkomen.

Erg jammer dit, want verder is het echt een perfect en erg mooi toestel.

Misschien ff naar een service center bellen, of die iets weten. En misschien hebben ze op esato nog tips..
08W41 in het toestel EN 08W37 op de accu :)
Ook als ik een sms typ verandert de lichtsterkte steeds :? Van flauw branden naar weer fel gewoon tijdens het typen,maar ben toch al niet zo tevreden over de achtergrond verlichtigkwaliteit :|

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:59:
[...]

08W41 in het toestel EN 08W37 op de accu :)
Ook als ik een sms typ verandert de lichtsterkte steeds :? Van flauw branden naar weer fel gewoon tijdens het typen,maar ben toch al niet zo tevreden over de achtergrond verlichtigkwaliteit :|
Is dat niet de lichtsensor die dat doet? Of heb je continu dezelfde lichtomstandigheden om je heen. Want de lichtsensor zorgt ervoor dat als je in het donker bent, de verlichting van het scherm ook donker wordt en het toetsenbordverlichting feller, en in het licht ( overdag ) geldt dat andersom.
Als je je in dezelfde lichtomstandigheden bevindt is er iets mis met de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelfde lichtomstandigheden,maar die sensor werkt niet hoor,als ik me vinger erop hou en eraf zie ik geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:05:
Zelfde lichtomstandigheden,maar die sensor werkt niet hoor,als ik me vinger erop hou en eraf zie ik geen verschil.
Vreemd, het hoort niet dat het licht ineenkeer veranderd, terwijl je je in dezelfde lichtomstandigheden bevindt. Ik heb hier nooit last van gehad, wel zie je een heel duidelijk verschil tussen de felheid van het licht van het beeldscherm/toetsen als je bijv. van donker naar licht gaat.
Er zou wel iets met je toetsel aan de hand moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat shake controle he,
Knopje bovenaan het toestel indrukken,dan play en schudden toch :? :X

werkt ook al niet bij mij

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:11:
Dat shake controle he,
Knopje bovenaan het toestel indrukken,dan play en schudden toch :? :X

werkt ook al niet bij mij
Je moet eerst de muziek aan doen. Vervolgens ( het maakt niet uit of je in de walkman player zit ) Houd je de knop in en tegelijkertijd dat je de knop inhoud, schud je de telefoon van links naar rechts. kan natuurlijk ook andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blond he hahaha,ja werkt *O*
Heb er vandaag andere software opgezet via wotanserver.
Versie:R3DA032

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:17:
Blond he hahaha,ja werkt *O*
Heb er vandaag andere software opgezet via wotanserver.
Versie:R3DA032
Heb je een gelockt toetsel dan? Want bij mij is R3DA026 de nieuwste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Heeft iemand een idee wat nu precies de bedoeling is van "SIP-instellingen"? Ik heb het net even allemaal ingevuld, maar je kan er gewoon geen donder mee.

Google verraadt ook niks hierover. :'(

Wat ik ook regelmatig merk (en nu weer :P), is dat m'n snelkoppelingen-knop niet werkt. Als je erop drukt, dan gebeurt er gewoon niks.

Meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 32% gewijzigd door MensionXL op 25-02-2009 19:30 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:29:
[...]

Heb je een gelockt toetsel dan? Want bij mij is R3DA026 de nieuwste
nee lockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:29:
Heeft iemand een idee wat nu precies de bedoeling is van "SIP-instellingen"? Ik heb het net even allemaal ingevuld, maar je kan er gewoon geen donder mee.

Wat ik ook regelmatig merk (en nu weer :P), is dat m'n snelkoppelingen-knop niet werkt. Als je erop drukt, dan gebeurt er gewoon niks.

Ja dat is een softwarefout van sony ericsson. Ik had dat ook met andere sony ericssons van mij, zoals de c902, en nu ook bij deze w902. Dan moet ik hem opnieuw opstarten.

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

MensionXL schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:29:

SIP heeft iets met internet te maken volgens mij... Niets over te vinden hier op GoT?
Dat met die snelkoppeling-knop heb ik ook 1 keer gehad. Dacht dat mn tobo na 2 maand al stuk zou zijn, maar een reboot deed wonderen.

De software zal wel te moeilijk en geavanceerd worden om nog degelijk en bugvrij op te leveren.

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Arie-Kanarie schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:53:
[...]

SIP heeft iets met internet te maken volgens mij... Niets over te vinden hier op GoT?
Dat met die snelkoppeling-knop heb ik ook 1 keer gehad. Dacht dat mn tobo na 2 maand al stuk zou zijn, maar een reboot deed wonderen.

De software zal wel te moeilijk en geavanceerd worden om nog degelijk en bugvrij op te leveren.
SIP staat voor Session Initiation Protocol en wordt in de volksmond gewoon VoIP genoemd. ;) Ik weet wat het is, maar hoe kan je het gebruiken? De handleiding zegt ook helemaal niks hierover. :?

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1 2 3 Laatste