• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
hey talita hoe heb je die update erop gekregen en wat verandert er dan eigenlijk? heb je nog wat last van het uitval probleem waar iedereen over spreekt heb dit in 2maanden maar 3x gehad en zitten er dan nieuwe functies of verbeteringen in dat je merkt?

Multiple pc builds in progress

• mafiatounes
  • Niet online
ik ben namelijk heel blij over deze w902 na 2maanden nog geen problemen buiten heel licht losse batterijklep en druk op het scherm bekende fabricage fouten maar nu wacht ik op een update voor wat vernieuwingen duurt dit lang bij se? heb er geen ervaring mee mn voorlaatste se was een k550 paar jaar trg die ik nooit had geupdate dit is echt een originele phone die veel kan voor een non smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:28:
ik ben namelijk heel blij over deze w902 na 2maanden nog geen problemen buiten heel licht losse batterijklep en druk op het scherm bekende fabricage fouten maar nu wacht ik op een update voor wat vernieuwingen duurt dit lang bij se? heb er geen ervaring mee mn voorlaatste se was een k550 paar jaar trg die ik nooit had geupdate dit is echt een originele phone die veel kan voor een non smartphone
Ik heb zo'n idee dat er voor dit toetsel geen nieuwe opdates uitkomen. Ik heb dit toestel gekocht toen ie net uit kwam, en er is nog geen nieuwe softwareversie uitgekomen. Bij mij blijft dat versie R3DA026.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
hoe lang heb je het toestel dan want ik vind dit niet normaal de andere toestellen hebben er al gehad zoals de c905 heeft er al een paar gehad enz vind toch dat de mobiel er 1 nodig heeft om de fouten zoals het uitval probleem eruit te krijgen als se zn goede naam wil behouden.. even nog een vraagje is de update hetzelfde via pc als op de gsm zelf? of moet je allebei checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
weet er iemand hoe je bij se de schermverlichting kan uitschakelen tijdens het bellen ik bel tamelijk veel maar denk dat dit veel opslorpt van de batterij vind het raar dat dit zo werkt ipv uit te schakelen en een uurtje of meer extra beltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:09:
hoe lang heb je het toestel dan want ik vind dit niet normaal de andere toestellen hebben er al gehad zoals de c905 heeft er al een paar gehad enz vind toch dat de mobiel er 1 nodig heeft om de fouten zoals het uitval probleem eruit te krijgen als se zn goede naam wil behouden.. even nog een vraagje is de update hetzelfde via pc als op de gsm zelf? of moet je allebei checken?
Ik heb de telefoon eind oktober gekocht. Bij belcompany was hij een week uit waar ik hem gekocht heb. Sindsdien geen enkele update, inderdaad erg vreemd. Wat vreemd is dat deze telefoon dezelfde firmware versie heeft als de c902. Zou het misschien dan zo zijn dat als er een nieuwe softwareversie voor de c902 uit komt, dat ook gelijk voor de w902 geldt? Ik zie trouwens ook dat deze telefoon nu al niet meer wordt verkocht in telefoonzaken. Gaat ie er nu al uit??
Overigens na 2x opsturen valt ie nog steeds uit. Ik ga voor de laatste keer maar weer terug en hopen dat hij dan wel gemaakt kan worden.

Ik zou ze allebei checken, want ik had een keer met een andere sony ericsson dat ie aangaf op de telefoon zelf dat er geen nieuwe software versie uit was en op de computer was dat wel zo. Dus allebei maar even kijken;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
wel spîjtig vind hem beter dan de c902 maar ik weet dat de c902 voor de w902 uitkwam dus daarom de voorsprong in updates. tellybelly valt hij regelmatig uit? de mijn namelijk maar 3x in iets meer dan 2maanden wat nog erdoor kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:18:
wel spîjtig vind hem beter dan de c902 maar ik weet dat de c902 voor de w902 uitkwam dus daarom de voorsprong in updates. tellybelly valt hij regelmatig uit? de mijn namelijk maar 3x in iets meer dan 2maanden wat nog erdoor kan
Oke. Die van mij valt soms wel 3 of 4x per dag uit. Heb hem dus al 2x oplaten sturen, zonder enige veranderingen. Dat wordt na een tijdje wel vervelend.
Jammer dat Sony Ericsson geen nieuwe updates beschikbaar stelt om dit probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:38:
[...]

Oke. Die van mij valt soms wel 3 of 4x per dag uit. Heb hem dus al 2x oplaten sturen, zonder enige veranderingen. Dat wordt na een tijdje wel vervelend.
Jammer dat Sony Ericsson geen nieuwe updates beschikbaar stelt om dit probleem op te lossen.
Dat is inderdaad te vaak en zeker niet prettig. Maar wie zegt dat het software is, misschien is het wel slechte hardware. Of een combinatie van beide: software die crasht als de hardware even niet goed reageert.
Bij mij is het sinds half november ongeveer 5 keer voorgekomen, beetje irritant, maar het gebeurd vaker bij SE en heb er mee leren leven.
Desalniettemin blijft het natuurlijk wel slecht dat er totaal geen update of iets komt terwijl dat voor andere telefoons wel gebeurd.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Laatst online: 09:32
Ik kreeg via de PC suite de melding dat er nieuwe software voor de W902 is? Lijkt me dat dit om nieuwe firmware gaat, er stond echt 'voor uw W902 telefoon' namelijk. Iemand deze al in gebruik? Zo ja, hoe bevalt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:36:
Ik kreeg via de PC suite de melding dat er nieuwe software voor de W902 is? Lijkt me dat dit om nieuwe firmware gaat, er stond echt 'voor uw W902 telefoon' namelijk. Iemand deze al in gebruik? Zo ja, hoe bevalt deze?
Inderdaad er is een nieuwe softwareversie uitgekomen :) Hij is tegelijk gekomen met de c902. Dus dat betekent dat ze opdezelfde software draaien. De softwareversie is nu R3EA037, simlock vrij toestel.
Ik zie tot nu toe geen veranderingen. Misschien is dan eindelijk het uitval probleem verholpen. We zullen zien!
Led lichtje achterop het toestel is nu voor de 2e x doorgebrand. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:37:
[...]

Inderdaad er is een nieuwe softwareversie uitgekomen :) Hij is tegelijk gekomen met de c902. Dus dat betekent dat ze opdezelfde software draaien. De softwareversie is nu R3EA037, simlock vrij toestel.
Ik zie tot nu toe geen veranderingen. Misschien is dan eindelijk het uitval probleem verholpen. We zullen zien!
Led lichtje achterop het toestel is nu voor de 2e x doorgebrand. Meer mensen hier last van?
Ik heb m'n telefoon zojuist geflashed, maar fuck zeg, alles naar factory defaults! :'( Wat een gedoe om alles weer in te stellen. Ik had wel van veel dingen een back-up gemaakt, maar van applicaties kun je dat niet doen.

Wat mij opvalt is dat Media sneller is, net als de Walkman. :) Het thema zit er nu in verwerkt en het loopt veel soepeler allemaal. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:31:
[...]

Ik heb m'n telefoon zojuist geflashed, maar fuck zeg, alles naar factory defaults! :'( Wat een gedoe om alles weer in te stellen. Ik had wel van veel dingen een back-up gemaakt, maar van applicaties kun je dat niet doen.

Wat mij opvalt is dat Media sneller is, net als de Walkman. :) Het thema zit er nu in verwerkt en het loopt veel soepeler allemaal. :)
Media is inderdaad iets sneller, maar het verschil is wel minimaal. Thema's verwerkt in het media menu ja. Aan de ene kant jammer. Dat zwarte vond ik altijd wel mooi als achtergrond. Het uitval probleem is trouwens niet verholpen. Gaat gewoon maar weer door. Dat is wel jammer.Verder geen extra functies toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Hmm aangezien alles bij mij prima werkt en ik dat mediamenu wel goed vind, denk ik dat ik het lekker zo laat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-01-2022
Bij mij doet de shortcut toets het soms niet meer. Ik moet de telefoon dan herstarten, dan doet hij het weer. Ben vrij zeker dat het een software probleem is.

Daarnaast heb ik een keer gehad dat ik gebeld werd (trilfunctie en ringtone werkten), maar dat de telefoon op het scherm geen incoming call aangaf. Ik kon ook niet opnemen of wegdrukken.

Hopelijk zijn deze issues gefixed in de nieuwe versie.

Update: heb de firmware geupdate, maar nu loopt de telefoon vaak vast, met name als ik internet gebruik :(

[ Voor 12% gewijzigd door reynard80 op 18-03-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reynard80 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:44:
Bij mij doet de shortcut toets het soms niet meer. Ik moet de telefoon dan herstarten, dan doet hij het weer. Ben vrij zeker dat het een software probleem is.

Daarnaast heb ik een keer gehad dat ik gebeld werd (trilfunctie en ringtone werkten), maar dat de telefoon op het scherm geen incoming call aangaf. Ik kon ook niet opnemen of wegdrukken.

Hopelijk zijn deze issues gefixed in de nieuwe versie.

Update: heb de firmware geupdate, maar nu loopt de telefoon vaak vast, met name als ik internet gebruik :(
Ja, ik heb dus precies hetzelfde. Ik vind dat de telefoon het alleen maar slechter is gaan doen sinds de nieuwe update. Toen ik even 5 minuten op youtube ging kijken, werd de achterkant van de telefoon heel warm. Weet niet waarom. Vervolgens liep ie vast en viel hij volledig uit..
Het toestel loopt bij mij ook vaak in media vast bijvoorbeeld. Bij de oude software versie kwam dit nauwelijks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
Sinds de update is de mediaspeler wel sneller, dat is een voordeel.

Nadeel is zeker dat hij veel vaker crasht..

Bovendien ben ik mijn telfort 3g instellingen kwijt en als ik automatische instellingen bij telfort op wil halen geeft telfort aan dat de telefoon niet ondersteunt wordt. Met de handmatige instellingen is het internetten traag (GPRS denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik m'n W902 met m'n laptop kan verbinden (via Bluetooth / USB)
en zodoende kan internetten via m'n Vodafone internetabbo wat ik bij m'n mobieltje heb..

Begrijp niet wat ik moet instellen, waar ik dat moet instellen namelijk..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

CLB schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:55:
Iemand een idee hoe ik m'n W902 met m'n laptop kan verbinden (via Bluetooth / USB)
en zodoende kan internetten via m'n Vodafone internetabbo wat ik bij m'n mobieltje heb..

Begrijp niet wat ik moet instellen, waar ik dat moet instellen namelijk..
Gewoon de PC Suite installeren en dan de Internetverbinding activeren...? :P
reynard80 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:36:
Sinds de update is de mediaspeler wel sneller, dat is een voordeel.

Nadeel is zeker dat hij veel vaker crasht..

Bovendien ben ik mijn telfort 3g instellingen kwijt en als ik automatische instellingen bij telfort op wil halen geeft telfort aan dat de telefoon niet ondersteunt wordt. Met de handmatige instellingen is het internetten traag (GPRS denk ik).
3G is een netwerk, geen internetinstelling.

[ Voor 37% gewijzigd door MensionXL op 19-03-2009 15:00 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
MensionXL schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:59:
[...]

3G is een netwerk, geen internetinstelling.
Inderdaad, maar verschillen de instellingen voor gebruik van het 3G netwerk niet van de instellingen voor het GPRS netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
MensionXL schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:59:
[...]
Gewoon de PC Suite installeren en dan de Internetverbinding activeren...? :P
Dat is alvast een beginnetje, dank, even installeren en bekijken!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

reynard80 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:00:
[...]

Inderdaad, maar verschillen de instellingen voor gebruik van het 3G netwerk niet van de instellingen voor het GPRS netwerk?
Nope.
CLB schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:28:
[...]

Dat is alvast een beginnetje, dank, even installeren en bekijken!
:)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Superprogramma tot wat ik er nu gezien van heb..
Alleen ik kan geen verbinding maken met m'n Vodafone internet..
- Niet via 3G
- Niet via GPRS

Ligt dat aan de instellingen op m'n mobiel of aan PC Suite?
Hij blaat over 'openen van de poorten' ofzo..
Moet ik dus nog wat VF-instellingen op m'n mobiel aanpassen?
Moet ik misschien een 'eigen verbinding' opzetten zodat ik wel kan internetten?

(via USB werkt het wel, maar 't is toch wel wat chiller als 't ook via BT zou werken)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 19-03-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
Na het updaten van de firmware loopt ie elke keer vast als ik wil internetten, scherm gaat op zwart en toestel trilt als ik een url ga invoeren.

Verder start ie nu veel trager op, duurt echt lang.

[ Voor 20% gewijzigd door reynard80 op 20-03-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelleratioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 15:28
reynard80 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 23:48:
Na het updaten van de firmware loopt ie elke keer vast als ik wil internetten, scherm gaat op zwart en toestel trilt als ik een url ga invoeren.

Verder start ie nu veel trager op, duurt echt lang.
Dat probleem had ik ook na de firmware update!
De firmware nog een keer opnieuw installeren deed wonderen :) Alles werkt nu weer perfect!

Misschien is dat een optie voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
FiREFaRT schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:35:
[...]

Dat probleem had ik ook na de firmware update!
De firmware nog een keer opnieuw installeren deed wonderen :) Alles werkt nu weer perfect!

Misschien is dat een optie voor je?
Ah, dat is zeker een optie als dat werkt! Maar hoe doe je dat? Gewoon via SEUS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelleratioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 15:28
reynard80 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:31:
[...]

Ah, dat is zeker een optie als dat werkt! Maar hoe doe je dat? Gewoon via SEUS?
Jup, als het goed is krijg je eerst de melding dat je al de nieuwste firmware erop hebt staan.

Je kan echter daarna nog aangeven dat je de firmware nog een keer opnieuw wilt installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
FiREFaRT schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:22:
[...]

Jup, als het goed is krijg je eerst de melding dat je al de nieuwste firmware erop hebt staan.

Je kan echter daarna nog aangeven dat je de firmware nog een keer opnieuw wilt installeren!
Bedankt! Heb het gedaan.
Het probleem met het vastlopen van de browser is verholpen! Verder lijkt/is het toestel stukken sneller. Erg mooi! Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de kleur groen (Earth Green) al leverbaar? En zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:25:
Volgens mij komt ie niet.. de w902 gaat er overal al uit in de telefoon winkels.. In het buitenland heb ik enkel de groene wel gezien ( duitsland )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Vreemd dat ie er nu alweer uit gaat? Is net een half jaartje uit en volgens mij is een best wel goed gewaardeerd toestel. Staat er al een opvolger klaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:18:
Vreemd dat ie er nu alweer uit gaat? Is net een half jaartje uit en volgens mij is een best wel goed gewaardeerd toestel. Staat er al een opvolger klaar dan?
Ja, de opvolger wordt de W995 die weer een stuk beter is dan de w902. Het heeft een GPS ontvanger, Wifi, een 8 megapixel camera, stereo speakers, betere walkman en nog een aantal dingen. Je moet alleen niet rekenen op de prijsklasse van de w902.
Wel apart ja dat de w902 er nu al uit gaat. bij alle normale telefoon winkels zijn ze er al uit. Dus er is denk ik de enige mogelijkheid om de w902 via internet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:17

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 17:18:
[...]

Ja, de opvolger wordt de W995 die weer een stuk beter is dan de w902. Het heeft een GPS ontvanger, Wifi, een 8 megapixel camera, stereo speakers, betere walkman en nog een aantal dingen. Je moet alleen niet rekenen op de prijsklasse van de w902.
Wel apart ja dat de w902 er nu al uit gaat. bij alle normale telefoon winkels zijn ze er al uit. Dus er is denk ik de enige mogelijkheid om de w902 via internet te bestellen.
Kan je dat met een bron onderbouwen of is dat jouw persoonlijk idee?

De opvolger van de W902 zal ongetwijfeld verbeteringen bevatten maar een overstap van mid range (W902) naar high end (W995) lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Bovendien is de W902 een candybar en wordt de opvolger dat wellicht ook.

Verder denk ik dat de W902 heus wel nog een tijdje verkrijgbaar zal zijn (al dan niet op bestelling). Wellicht moet ie in de winkels gewoon plaats maken voor nieuwere/populairdere modellen. De gemiddelde winkel kan immers onmogelijk elk mobieltje gedurende diens volledige levensduur uitstallen en op voorraad hebben, daarvoor is het aanbod veel te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fanatic_david schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:52:
[...]

Kan je dat met een bron onderbouwen of is dat jouw persoonlijk idee?

De opvolger van de W902 zal ongetwijfeld verbeteringen bevatten maar een overstap van mid range (W902) naar high end (W995) lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Bovendien is de W902 een candybar en wordt de opvolger dat wellicht ook.

Verder denk ik dat de W902 heus wel nog een tijdje verkrijgbaar zal zijn (al dan niet op bestelling). Wellicht moet ie in de winkels gewoon plaats maken voor nieuwere/populairdere modellen. De gemiddelde winkel kan immers onmogelijk elk mobieltje gedurende diens volledige levensduur uitstallen en op voorraad hebben, daarvoor is het aanbod veel te groot.
Ik had zelf ergens gelezen dat het de opvolger zou worden van de w902. Trouwens de w902 is ook een high end muziektelefoon.. Je zou natuurlijk kunnen kijken bij een normale telefoonwinkel of ze hem nog kunnen bestellen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2009 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 19:22:
[...]

Ik had zelf ergens gelezen dat het de opvolger zou worden van de w902. Trouwens de w902 is ook een high end muziektelefoon.. Je zou natuurlijk kunnen kijken bij een normale telefoonwinkel of ze hem nog kunnen bestellen ;)
Of gewoon via de pricewatch? :z

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Bij mij zijn de eerste gebreken ook gearriveerd. Volumeknoppen aan de zijkant doen het niet meer, evenals de Walkman knop aan de bovenkant.

Zal hem dus maar even langs een servicepoint brengen. Anderen ook ervaring met deze defecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:27:
Bij mij zijn de eerste gebreken ook gearriveerd. Volumeknoppen aan de zijkant doen het niet meer, evenals de Walkman knop aan de bovenkant.

Zal hem dus maar even langs een servicepoint brengen. Anderen ook ervaring met deze defecten?
Ik heb exact hetzelfde gehad met dezelfde toetsen. Gewoon terug gaan. Je krijgt er nieuwe toetsen in na de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Ok, hopen dat die wat langer heel blijven dan.. Hoe lang was je hem kwijt eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:38:
Ok, hopen dat die wat langer heel blijven dan.. Hoe lang was je hem kwijt eigenlijk?
Ik was hem toen 1,5 week kwijt. Maar dat verschilt iedere keer. Ik heb m'n toestel nu ruim een maand geleden weer opgestuurd ( voor software ) maar die is ook nog niet terug. Dus dat kan verschillen, maar meestal rond de 2 weken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:29:
[...]

Ik was hem toen 1,5 week kwijt. Maar dat verschilt iedere keer. Ik heb m'n toestel nu ruim een maand geleden weer opgestuurd ( voor software ) maar die is ook nog niet terug. Dus dat kan verschillen, maar meestal rond de 2 weken.
Stuur je hem dan direct naar SE? Ik was dit weekend bij een servicepoint maar daar moest ik alsnog handelingskosten etc. betalen en moest ik de bon hebben (had ik niet bij me, dus ik stuur m dan net zo lief zelf op ipv weer teruggaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:27:
[...]

Stuur je hem dan direct naar SE? Ik was dit weekend bij een servicepoint maar daar moest ik alsnog handelingskosten etc. betalen en moest ik de bon hebben (had ik niet bij me, dus ik stuur m dan net zo lief zelf op ipv weer teruggaan).
Ik breng hem naar mijn telefoonzaak ( belcompany ) en die sturen hem voor je op. Als ie klaar is, rond de 2 weken dus kan je hem weer ophalen. Maar dat ligt eraan waar je hem hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben vanplan een dagboek bij te gaan houden en wil dit graag doen op mijn sonyericsson w902, dus ben ik op zoek naar een goed programma waar een wachtwoord op zit en waarmee ik alles kan backupen op mijn pc
Hopelijk kan iemand mij helpen want ik kan het gewoon niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:49:
Hallo,

Ik ben vanplan een dagboek bij te gaan houden en wil dit graag doen op mijn sonyericsson w902, dus ben ik op zoek naar een goed programma waar een wachtwoord op zit en waarmee ik alles kan backupen op mijn pc
Hopelijk kan iemand mij helpen want ik kan het gewoon niet vinden.
volgens mij bestaat dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:25:
Ik heb sinds een half jaar de groene W902, tijdens mijn vakantie in Thailand gekocht destijds, hier heb ik groen nog nooit ergens gezien, maar Europa (Nederland?) wordt op dat gebied altijd benadeeld heb ik het idee :|

achteraf best riskant met dit toestel omdat ik toch lees over veel gebreken/defecten bij dit toestel en ik er dus niet zo maar even mee terug kan naar de winkel
echter doet de mijne het perfect (tot nu toe) zonder gebreken, op het loszittende achterklepje na dan, wat gemakkelijk valt te verhelpen.

wel vraag ik me af of er inmiddels nieuwe firmware uit is die het toestel misschien iets sneller maakt? en is het wel aan te raden nieuwe firmware erop te zetten als het toestel verder goed werkt?

[ Voor 13% gewijzigd door Noedelsupke op 12-05-2009 20:30 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Weet iemand misschien of het mogelijk is om flightmode te activeren zonder het toestel opnieuw op te starten? :) Bij vrijwel alle andere merken kan dit gedaan worden door van profiel te switchen, echter bij Sony Ericsson niet lijkt het. :'(

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

MensionXL schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:35:
Weet iemand misschien of het mogelijk is om flightmode te activeren zonder het toestel opnieuw op te starten? :) Bij vrijwel alle andere merken kan dit gedaan worden door van profiel te switchen, echter bij Sony Ericsson niet lijkt het. :'(
Ik zou het niet weten. Heb een W800 en K810 gehad en nu een W902, maar nog nooit iets gezien of gehoord dat het anders kan... Waarom weet ik ook niet, zal wel niemand bij SE ooit aangedacht hebben. Of het is niet belangrijk genoeg en nemen ze elke keer lekker makkelijk de functionaliteit van voorgaande toestellen mee.

Mijn vraag
Zijn er hier mensen die de agenda/kalender gebruiken en dan ook de herinnering instellen?
Ik zet er nog wel eens afspraken in en wordt dan ook netjes gewaarschuwd, maar in beeld staat dan een venstertje zonder tekst met daaronder de 3 standaard opties: Nu Lezen, herinnering herhalen, uit lijst verwijderen.
Dit gebeurd bij alle reminders uit de agenda. Stel ik een taak in dan komt wel netjes de tekst in beeld (+ de 3 opties). Als ik bij reminders uit de agenda kies voor nu lezen dan zie ik wel netjes alle informatie van de afspraak.
Reboten heeft geen zin, firmware updaten via ingebouwde updateservice geeft aan dat de telefoon al over de nieuwste versie beschikt...

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie-Kanarie, ik had dit ook nadat ik de volgende instelling had gewijzigd: Instellingen -> Algemeen -> Nieuwe events -> Pop-up.

Als ik het vervolgens terug instelde op Instellingen -> Algemeen -> Nieuwe events -> Activiteit Menu, dan liet ie bij een herinnering weer de volledige reminder zien.

Success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sciver3
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-02-2019
Fijne foon is dit toch! :9~

Heb 2 vraagjes:

1. blijft dit toestel in het buitenland ongevraagd contact zoeken met internet/GPRS? Hier vind ik dat prachtig, maar het zou ook ongemerkt (behalve wereldbolletje dan) een flinke rekening kunnen opleveren als je Google Maps ff opstart aan de andere kant van de wereld... :X
2. naast netwerk-coverage indicatie komt en gaat bij mij een 'H'...kan in manual niet vinden waar die voor staat?

Bij voorbaat dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Sciver3 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:02:
Fijne foon is dit toch! :9~

Heb 2 vraagjes:

1. blijft dit toestel in het buitenland ongevraagd contact zoeken met internet/GPRS? Hier vind ik dat prachtig, maar het zou ook ongemerkt (behalve wereldbolletje dan) een flinke rekening kunnen opleveren als je Google Maps ff opstart aan de andere kant van de wereld... :X
2. naast netwerk-coverage indicatie komt en gaat bij mij een 'H'...kan in manual niet vinden waar die voor staat?

Bij voorbaat dank! :)
H = HSDPA. :)

Volgens mij kan je wel instellen dat hij niet tijdens roaming mag internetten.

[ Voor 6% gewijzigd door MensionXL op 20-05-2009 17:35 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 14:41:
Arie-Kanarie, ik had dit ook nadat ik de volgende instelling had gewijzigd: Instellingen -> Algemeen -> Nieuwe events -> Pop-up.

Als ik het vervolgens terug instelde op Instellingen -> Algemeen -> Nieuwe events -> Activiteit Menu, dan liet ie bij een herinnering weer de volledige reminder zien.

Success
Bedankt voor de tip, maar hij werkt niet. Ik heb standaard nieuwe events als PopUp staan.
Dit vind ik fijner dan het activiteiten menu.

Heb het volgende gepropeerd met herinnering in de kalender/agenda:
Van popup naar activiteit naar popup: herinnering bij begin gaat goed. Herinnering vooraf gaat niet goed.
Van popup naar activiteit: herinnering vooraf: goed, herinnering bij begin: goed.
Weer terug naar popup: herinnering vooraf: niet goed, herinnering bij begin: goed.

Taken en smsjes worden wel goed getoond als popup. Kortom weer een bugje.
Iemand enig idee waar ik bugs kan melden? bugreport@se.com?

Verder is het best handig toestel met een hoop opties. Mooi en handzaam formaat. Alleen had de behuizing wat steviger gekunt en is het opstarten traag.
Nou start ik het ding zelden opnieuw op. Meestal is het alleen na een spontane vastloper op een compleet willekeurig moment (nog een raar bugje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met een Brodit houder? Voornamelijk de types: 870292 en de 875292, deze schijnen geschikt te zijn voor de W902.

Als ik de plaatjes zo zie werken ze hetzelfde als veel andere houders, kan alleen niet precies zien hoe.
Je schuift de telefoon er van boven af in? Hoe goed klemt zon houder? Kan iemand hier iets zinnigs (uit ervaring) over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:14
jap85 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:27:

Crap, dat heb ik dus ook.. :| Zal hem ook maar wegbrengen.

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Patatjemet schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:10:
[...]

Crap, dat heb ik dus ook.. :| Zal hem ook maar wegbrengen.
Ja tis best lastig, heb het nog steeds niet geregeld omdat ik bij het servicepoint een bon met imei nummer moest hebben en die heb ik dus niet. Zal hem nog steeds een keer naar de winkel terugsturen maar wil m eigenlijk geen paar weken kwijt dus ben het een beetje aan het uitstellen..

Gelukkig kan ik als het nodig is het volume met mn horloge nog aanpassen, dat scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn walkman knop en volumeknoppen zijn nu ook kapot. de 2e keer nu. en de 5e keer dat ik hem terugstuur. Toestel valt nog steeds continue uit, word er gek van. Maar kijken naar een ander toestel, want kan wel door blijven gaan met dat opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:01:
Nou mijn walkman knop en volumeknoppen zijn nu ook kapot. de 2e keer nu. en de 5e keer dat ik hem terugstuur. Toestel valt nog steeds continue uit, word er gek van. Maar kijken naar een ander toestel, want kan wel door blijven gaan met dat opsturen.
Klinkt kut zeg, ben blij dat ik er geen last van heb. Even afkloppen...

Het moet toch gewoon mogelijk zijn om een totaal ander toestel te krijgen na een tijdje? Dit is natuurlijk gewoon zwaar klote.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:13:
[...]

Klinkt kut zeg, ben blij dat ik er geen last van heb. Even afkloppen...

Het moet toch gewoon mogelijk zijn om een totaal ander toestel te krijgen na een tijdje? Dit is natuurlijk gewoon zwaar klote.
Ja, vast wel. Nu al helemaal denk ik, omdat ie voor de 5e keer terug gaat. Wel apart dat meerdere mensen last hebben van die knoppen. Maar geen mensen die last hebben van het uitvallen?
Ik hoef mijn toestel maar een kwartiertje in mijn broekzak te houden of hij is alweer uit. Echt vreemd.
Maar goed we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:33:
[...]

Ja, vast wel. Nu al helemaal denk ik, omdat ie voor de 5e keer terug gaat. Wel apart dat meerdere mensen last hebben van die knoppen. Maar geen mensen die last hebben van het uitvallen?
Ik hoef mijn toestel maar een kwartiertje in mijn broekzak te houden of hij is alweer uit. Echt vreemd.
Maar goed we zullen zien.
Zit de batterij wel goed vast? (Lees: dat hij niet losschudt en dus even het contact verliest waardoor je toestel uitgaat?)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:42:
[...]

Zit de batterij wel goed vast? (Lees: dat hij niet losschudt en dus even het contact verliest waardoor je toestel uitgaat?)
bedankt voor de tip. Wat ik merk dat als ik de batterij heel zacht aanraak, dan valt het toestel uit. Dit gebeurt ook als ik de bovenkant van het toestel zacht aanraak. Wel vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 21:05:
[...]

bedankt voor de tip. Wat ik merk dat als ik de batterij heel zacht aanraak, dan valt het toestel uit. Dit gebeurt ook als ik de bovenkant van het toestel zacht aanraak. Wel vreemd..
Gewoon even wat stukjes papier of buddy ertussen doen zodat je batterij klem zit. :) Dan ben je ook gelijk van dat gerammel af.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Dit toestel is ook niet erg waterbestendig.. was ermee aan het bellen toen ik in bad zat (dus er druppelde wat water over de telefoon heen).. nadat het geluid wat begon te kraken besloot ik hem uit te zetten en te laten drogen, nu doen een paar cijfertoetsen het niet meer dus kan niet eens mn pin intoetsen om erin te komen...

Jammer. Echt heel jammer dat ze dit ding zo brak in elkaar hebben gezet want ik vond het echt een heel fijn toestel met een supermooi design.. Mja nu is het na 6 maanden alweer tijd voor een nieuwe denk dat k maar een W995 neem.

Waterschade is niet te repareren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap85 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:00:
Dit toestel is ook niet erg waterbestendig.. was ermee aan het bellen toen ik in bad zat (dus er druppelde wat water over de telefoon heen).. nadat het geluid wat begon te kraken besloot ik hem uit te zetten en te laten drogen, nu doen een paar cijfertoetsen het niet meer dus kan niet eens mn pin intoetsen om erin te komen...

Jammer. Echt heel jammer dat ze dit ding zo brak in elkaar hebben gezet want ik vond het echt een heel fijn toestel met een supermooi design.. Mja nu is het na 6 maanden alweer tijd voor een nieuwe denk dat k maar een W995 neem.

Waterschade is niet te repareren toch?
nee waterschade is niet te repareren inderdaad.
Ik stap ook over van de w902 naar de w995. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Kleine KICK.
Maar wat ik mij zo af vroeg: is het mogelijk om het internet op mijn mobiel (hi eindeloos online) te delen via Bluetooth, zodat ik met PDA of laptop kan internetten via de UMTS verbinding van mijn mobiel?
Op mn N311 is het toch net wat beter webpagina's kijken dan op mn W902.

Heb wel iets van modem functie gevonden via BT, maar dan krijg ik dingen als inbelnummers of naam en wachtwoord... Lijkt mij niet helemaal de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiffmeisterr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:05
@ ArieKanarie

Dat is wel mogelijk, ergens redelijk in het begin van dit topic heeft iemand die vraag ook gesteld. Maar volgens mij is het ook maar de vraag of je mobiele provider dit toe laat. Dat weet ik niet zeker overigens.

Mijn vraag:

Weet iemand wat de laatste firmware versie is? (heb een vodafone branded w902, simlockvrij)

Huidge firmware van mijn w902: R3DA026.
Dit vind ik vreemd, want ik last ergens in dit topic dat er nieuwe firmware beschikbaar was.
Heb zojuist nog een firmware update uitgevoerd, maar ik kreeg de melding dat ik reeds over de nieuwste firmware beschik...

Toen ik er voor koos om 'de huidige' firmware opnieuw te installeren, ging dit goed. Maar toen ik mijn telefoon na het updaten weer aan deed, was er veel veranderd! Dat terwijl de Software-info aangeeft dat de telefoon nog steeds over firmware versie R3DA026 beschikt. De hele interface (icoontjes enzo) ziet er nu anders uit! En met anders bedoel ik: lelijk!

Foto van het hoofdscherm (na herinstallatie van de firmware):
Afbeeldingslocatie: http://img32.imageshack.us/img32/4747/hoofdscherm.png

Foto van het hoofdmenu (na herinstallatie van de firmware):
Afbeeldingslocatie: http://img32.imageshack.us/img32/9194/menuzw.png

Is er misschien iemand die hetzelfde is overkomen? Zou graag weer de normale look hebben.

Een ander probleem:

Als ik muziek luister met de telefoon, en de toetsenblokkering inschaken, dan blijven de toetsen aan de zijkant nog wel actief. Heel irritant als ik de telefoon vervolgens in mijn broekzak stop, want daarbij raak je één van deze toetsen gemakkelijk aan. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo bedoeld is voor een music phone. Ik dacht dit dus op te lossen met een firmware update, maar dit is dus niet erg goed bevallen, zoals hierboven valt te lezen.

[ Voor 53% gewijzigd door Stiffmeisterr op 12-01-2010 23:35 . Reden: Extra info + foto toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Stiffmeisterr schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:28:
Een ander probleem:

Als ik muziek luister met de telefoon, en de toetsenblokkering inschaken, dan blijven de toetsen aan de zijkant nog wel actief. Heel irritant als ik de telefoon vervolgens in mijn broekzak stop, want daarbij raak je één van deze toetsen gemakkelijk aan. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit zo bedoeld is voor een music phone. Ik dacht dit dus op te lossen met een firmware update, maar dit is dus niet erg goed bevallen, zoals hierboven valt te lezen.
Klopt das erg irritant vond dat ook een minpunt van de W902, die me verder op de bouwkwaliteit na erg goed beviel. Zeker aangezien ik veelal Dj sets van zo'n 2uur luister is het vervelend als ie trackskipt als je hem in je (strakke) spijkerbroek stopt, wat dan vrij snel gebeurt.

Heb nu ruim een half jaar de W995 die ook die knoppen aan de zijkant heeft, maar die zijn kleiner en moet je wat harder indrukken. Bij dit toestel is het me nog nooit overkomen dat ik ze per ongeluk indrukte.

Toch vond ik de W902 wel een erg leuk toestel en ik hoop dat er weer eens een soort opvolger komt (candybar walkman phone) want ik vind dat eigenlijk fijner dan het slide model van de W995 maarja had weinig andere keuze (wou sowieso een high range walkman series). Ze mogen er dan wel een 3,5mm uitgang (das echt ideaal) opzetten en hem net zo goed in elkaar zetten als de W995.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiffmeisterr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:05
3,5mm uitgang zou idd wel ideaal zijn! Heb mijn w902 zonet trouwens zelf gedebrand, en er toen via SEUS nieuwe firmware op gezet. Heb nu versie R3EA037. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-07-2023
Hallo,

Na veel en lang zoeken ben ik tot een waarschijnlijke oplossing gekomen voor het uitvallen van de sony-ericsson W902.
De W902 herstart zich steeds op een bepaald percentage bij het bijwerken van zijn media bestanden.
(Bij mij was dat 77%)
IK heb de W902 uitgelegd, en daarna aangesloten aan de computer. Ik heb alle bestanden gekopieerd naar een mapje( om verlies tegen te gaan van mijn foto's)
Daarna heb ik de geheugenkaart geformatteerd. Als je dan de W902 terug opstart zal de W902 de kaart automatisch voorzien van mapjes (music, foto's enz).
Dan kan je via start computer (of verkenner) de geheugenkaart zien. Dan kan je terug je bestanden (foto's en muziek) terugloaden naar de W902 sony-ericsson.
Ik ondervond dat bij het uploaden naar de W902.
Er staan nu 300 liedjes (mp3)en 1000 foto's op de geheugenkaart en de W902 valt niet meer uit.
Toch al 2 dagen niet meer. De w902 viel vroeger iedere 5min uit.
Ik kocht de gsm op ebay bij interphones.de, toen ik de gsm wilde terugsturen binnen de garantieperiode, wou de verkoper geen garantie geven.
Zelfs toen ik via een advocaat brieven liet schrijven, reageerde de verkoper niet.
Dus een gewaarschuwd man en vrouw is er twee waard. Geen aankopen meer bij interphones.de

Als deze oplossing helpt bij jou, stuur deze dan rond in de wereld, en laat iets weten op mailadres w902kapot@gmail.com.
Met groet

Perslek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:14
Stiffmeisterr schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:28:
Toen ik er voor koos om 'de huidige' firmware opnieuw te installeren, ging dit goed. Maar toen ik mijn telefoon na het updaten weer aan deed, was er veel veranderd! Dat terwijl de Software-info aangeeft dat de telefoon nog steeds over firmware versie R3DA026 beschikt. De hele interface (icoontjes enzo) ziet er nu anders uit! En met anders bedoel ik: lelijk!

Is er misschien iemand die hetzelfde is overkomen? Zou graag weer de normale look hebben.
Ik heb hetzelfde gedaan en had hetzelfde resultaat. Ik heb mijn thema gewoon anders ingesteld zodat ik weer een aanvaardbare look heb. De telefoon gaat door naar mijn vriendin (zelf een nieuwe :) ) dus een wat vrouwelijk thema (grape) is geen probleem.

Overigens zijn bij mij de volume toetsen ook kapot (al wel een jaar). Erg vervelend omdat ik nu in een lawaaiige omgeving vaak de andere kant niet kan verstaan.

- raid does not fix stupid -

Pagina: 1 2 3 Laatste