Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
De afgelopen seizoenen heb ik elke wedstrijd PIC gespeeld. Wanneer je een coach hebt met matig leiderschap of hoger is mijn idee dat je beter elke week PIC kunt spelen dan dat je normaal speelt. Je middenveld is hoger met PIC + TS=In de Wolken, dan met Normal + TS=Bedaard.

Wat zijn jullie ervaringen/ideeen?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Reg. datum: 12 februari 2002

quote:
Brainpower schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:09:
De afgelopen seizoenen heb ik elke wedstrijd PIC gespeeld. Wanneer je een coach hebt met matig leiderschap of hoger is mijn idee dat je beter elke week PIC kunt spelen dan dat je normaal speelt. Je middenveld is hoger met PIC + TS=In de Wolken, dan met Normal + TS=Bedaard.

Wat zijn jullie ervaringen/ideeen?
Ligt helemaal aan je tegenstander. Elke week PIC spelen tegen tegenstanders die op een hoog niveau spelen welke jij alleen op normaal kunt behalen (met hoog TS), levert je ook niet direct punten op. Maar op het moment dat je duidelijk beter bent dan je tegenstanders en verstandiger kunt omgaan met PIC, dan zou het best mogelijk zijn. Maar het ligt echt compleet aan je tegenstanders.

Ik zou het me bijvoorbeeld niet kunnen veroorloven om elke week PIC te spelen. Daarvoor halen mijn tegenstanders te hoge middenveld ratings. Het zal dus tussendoor en in bekerwedstrijden hoog gehouden moeten worden.

Highlight of the night

Reg. datum: 29 december 2002

Iemand nog een oefenwedstrijd ?

Fc Kaat 1 (211338)

E6600 @ 2,4 Ghz / Gigabyte GA-965P-DS3 / Kingston 4096mb PC6400 / Radeon x1950 pro / Samsung T166 500 gb

Reg. datum: 06 oktober 2000

quote:
Mich schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:12:
[...]

Als je 3x PICt maar daardoor verlies je wel een keer meer, is het dan nog steeds rendabeler om een hoge teamspirit te hebben ondanks 3 verliespunten ? Betaald dat zich terug later in het seizoen?
Als je ver genoeg komt in de beker betaalt het zich terug omdat je langer een hogere ts hebt dan de rest. Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan de beker. Ik heb natuurlijk met mijn def training het geluk dat ik kan counteren en piccen en dan regelmatig nog win.

Pewwy United (501819) in V.244

quote:
Fresh T. schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:23:
[...]

Ligt helemaal aan je tegenstander. Elke week PIC spelen tegen tegenstanders die op een hoog niveau spelen welke jij alleen op normaal kunt behalen (met hoog TS), levert je ook niet direct punten op. Maar op het moment dat je duidelijk beter bent dan je tegenstanders en verstandiger kunt omgaan met PIC, dan zou het best mogelijk zijn. Maar het ligt echt compleet aan je tegenstanders.

Ik zou het me bijvoorbeeld niet kunnen veroorloven om elke week PIC te spelen. Daarvoor halen mijn tegenstanders te hoge middenveld ratings. Het zal dus tussendoor en in bekerwedstrijden hoog gehouden moeten worden.
Mijn ervaring is dat je juist hogere midfield ratings haalt door altijd te piccen, dan normal te spelen.
Dus je middenveld rating is hoger wanneer je altijd PICt en op wedstrijddagen je TS op bv In de Wolken staat, dan wanneer je altijd normaal speelt je TS op bedaard staat.

Vroeg me af of jullie dit ook zo ervaren.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Brainpower schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:07:
[...]

Mijn ervaring is dat je juist hogere midfield ratings haalt door altijd te piccen, dan normal te spelen.
Dus je middenveld rating is hoger wanneer je altijd PICt en op wedstrijddagen je TS op bv In de Wolken staat, dan wanneer je altijd normaal speelt je TS op bedaard staat.

volgens mij heb je daarin gelijk, zolang de coach idd beter leiderschap heeft, om de TS in de wolken te houden heb je echt een coach met goed leiderschap nodig... zelfs met redelijk leiderschap hou je je TS niet boven de dolgelukkig een week na de PIC-wedstrijd.

Verder is wat mij betreft altijd nog de factor aanwezig van welke tegenstanders je een week later of mogelijk zelfs twee weken later treft:
Op basis daarvan heb ik besloten vanavond geen PIC maar normaal te spelen, omdat ik volgende week toch een botje tref en de week erop het allersterkste team van mn liga (waarvan ik waarschijnlijk toch niet ga winnen en dus wel PIC speel) .... nu te PIcen zou weinig tot geen positieve invloed hebben, erwijl ik vanavond tegen de mede-promovendus juist de punten het allerhardste kan gebruiken.

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world

Reg. datum: 12 februari 2002

quote:
Brainpower schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:07:
[...]

Uiteraard, als je het zo met elkaar gaat vergelijken (PIC met TS in de wolken vs normaal met TS op bedaard), dan is het inderdaad wel waar. Je wedstrijden altijd op PIC spelen zal inderdaad meer opleveren dan je wedstrijden altijd op normaal spelen.

Waar ik echter op doel, is dat het afwisselend gebruiken van PIC en normaal in bepaalde gevallen meer winst oplevert. Een wedstrijd op normaal met je TS in de wolken levert natuurlijk een beter resultaat op dan een PIC en in bepaalde gevallen is dat gewoon nodig (kijkend naar niveau tegenstander, je gebruikte tactiek e.d.).

Highlight of the night

Santa Duck
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Thije schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:46:
Ik heb ook een team :)

Ik ga voor een 4-1-3-2 formatie. Ik wil iedere wedstrijd de eerste 20 minuten pressen. Zodat de tegenstander moe wordt. Dan wissel ik 2 spelers voor technische jongens.
Ook wil ik de jeugdopleiding maximaliseren door jeugdtrainers persoonlijk op te leiden. Ik zal kaarten om de wedstrijd te bezoeken in prijs doen verlagen, van 5 naar 2 euro p/ kaartje.
EN ik hoop de bosmanregel te omzeilen door mensen "stiekem" een Nederlands paspoort te geven.

Goede plannen?
Klinkt als een strak plan, wou dat ik er zelf op was gekomen :+

Welkom terug.

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

Reg. datum: 17 december 2001

quote:
Thije schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:46:
Ik heb ook een team :)

Ik ga voor een 4-1-3-2 formatie. Ik wil iedere wedstrijd de eerste 20 minuten pressen. Zodat de tegenstander moe wordt. Dan wissel ik 2 spelers voor technische jongens.
Ook wil ik de jeugdopleiding maximaliseren door jeugdtrainers persoonlijk op te leiden. Ik zal kaarten om de wedstrijd te bezoeken in prijs doen verlagen, van 5 naar 2 euro p/ kaartje.
EN ik hoop de bosmanregel te omzeilen door mensen "stiekem" een Nederlands paspoort te geven.

Goede plannen?
Zoo, je kent het spel nog niet Cker? :+

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

SC Amsreiw

Ja, Thije is totaal onbekend met het spel :P

SC Amsreiw Div V, SCA Koters Eredivisie (Winnaar Jeugdseizoen 1) (Winnaar GoTCup seizoen 35) Systems --> Blue Ray & Koffer

SandstorM [148839]
Reg. datum: 11 mei 2003

3x is scheepsrecht?

Het publiek vond dat Randy van Gogh een penalty had moeten krijgen in de 2e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Jos de Zwarte bij een poging langs hem te komen. Het publiek vond dat Randy van Gogh een penalty had moeten krijgen in de 20e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Jos de Zwarte bij een poging langs hem te komen.

Hattrick: playing V.42
PSN: Sandyman

SC Amsreiw

Wat een slagveld zeg. Eerst een winger eruit geschopt. Dan een Mid en nu mijn keeper. Mag hopen dat het wat mee gaat vallen. Schrale troost dat er voor woensdag net een andere mid weer hersteld is en een tweede zijn schorsing heeft uitgezeten. Gelukkig heb ik intussen al wel 1-1 kunnen maken.

SC Amsreiw Div V, SCA Koters Eredivisie (Winnaar Jeugdseizoen 1) (Winnaar GoTCup seizoen 35) Systems --> Blue Ray & Koffer

Santa Duck

Ben de competitie met een 5-0 overwinning begonnen. Dat is in ieder geval een beter begin dan vorig seizoen toen verloor ik van dezelfde tegenstander met 0-1.

Don't Panic!!!
Reg. datum: 22 juli 2000

Woei, verloren vanavond. Helaas teveel Special Events tegen gekregen. (3 v/d 4 goals waren SE). De stats waren wel in mijn voordeel, maar daar koop je helaas niet zo heel veel voor.

Oh ja, en natuurlijk m'n beste verdediger eruit getrapt, maar dat hoort erbij.

-- == Alta Alatis Patent == --

Chario2 (818126)
Reg. datum: 15 november 2006

begonnen met een 4-0 thuis overwinning van een directe concurrent voor de strijd tegen degredatie.
het had slechter kunnen beginnen, wel een beetje weinig toeschouwers...

Chario2 (818126)

Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Quintus schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:34:
Ja, Thije is totaal onbekend met het spel :P
in dat geval is het natuurlijk wel netjes om je als newbie eerst voor te stellen in de thread: eventjes netjes te vragen met een zinnetje als "zoo? niemand kent het cker?" :P

Ik heb het weekend een rot-wedstrijd gehad... thuis verloren van juist mn medeconcurrent voor lijfsbehoud.
had me compleet vergokt op zijn middenveldstats... had hem veel sterker ingeschat en dus zelf ook net wat meer power op mn middenveld gezet....
echter, nu hij uiteindelijk zelfs een lagere middenveldrating dan mij haalde werd mn counter opeens erg fout,,,
had ik geen counter gekozen had ik zeer waarschijnlijk wel gewonnen, eveneens had ik counter kunnen spelen als ik een middenvelder naar de vleugel had gezet en dan wat meer aanvalskracht en minder middenveld.

Gezien de ratings die de andere teams halen, maak ik niet direkt veel kans tegen de andere teams, al is er natuurlijk altijd een kans dat ik met behulp van counter wat puntjes bijeen schaar.
enkel mn tegenstander van vandaag en nog een ander team (dat echter uitspeelde) halen hatstat-ratings in mijn bereik,d e rest haalt allemaal 200 of mer hatstats, wat ik voorlopig nog niet kan bijbenen.

gelukkig kan ik wel volgende week tegen het enige botteam (het gaat dus om één degradatieplek) en dan en beetje opkrabbelen

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world

Reg. datum: 23 januari 2002

Hay,

Ik heb een vraagje wat jullie een goede team-opstel-manager beschouwen. Ik gebruik hattrick-control en hattrick-forever. Alleen nu kan ik bij hattrick-forever niet meer inloggen.

Hattrick forever gebruikte ik om een team me op te stellen. Heeft iemand ervaring met een ander programma die dit redelijk kan (er is zoveel keus namelijk).

Santa Duck

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 1

De wedstrijd van de week werd in de eerste helft beslist. Beide elftallen speelde op de counter en RoMar MFC benutte er eentje meer dan SC Destiny. RoMar MFC scoorde 2 keer in de eerste half uur en die twee waren genoeg om de winst zeker te stellen.

Een hoop van de teams hebben zich geplaatst voor de volgende. De ene plaatste zich wat makkelijker dan de andere. Fc Strijen bijvoorbeeld had er penalties voor nodig om zich te plaatsen voor de volgende ronde. Gezien het verschil in kracht was dat ook het maximaal haalbare voor zijn tegenstander. Ook zagen we deze ronde oud GoT-winnaar (F.C. Flower Power) die zijn team op een heel laag pitje heeft staan hard onderuit gaan en met een 12-0 uitgeschakeld worden. Boer Harmsen nam zelfs de moeite niet om genoeg spelers in dienst te nemen om een opstelling te kunnen maken. J-Unit wist zijn thuisvoordeel het meest optimaal uit te buiten en zette zijn tegenstander met 7-1 aan de kant. Het meest ongelukkige team moet wel Santo Boma zijn geweest. Zij zagen drie van hun spelers geblesseerd het veld verlaten. Desondanks stapte het team wel met een overwinning van het veld.

Voorbeschouwing Ronde 2

Deze ronde zullen 85 teams weer de eer van de federatie gaan verdedigen. Voor de 3 teams die nog actief zijn vanuit de VIII zal het zware opgaven worden om de volgende opgaven worden. Dat in tegenstelling tot Santo Boma, FC KoelKast en FCThe_Blade die in deze ronde een van de weinige overgebleven BOTS treffen. Zij zullen naar alle waarschijnlijk zonder al te veel problemen de volgende ronde halen. De rest van de ploegen zullen zich in de nu nog grote zee er tussen begeven. Iedereen succes met hun wedstrijd en mogen er maar veel doorgaan naar ronde 3.

Statestieken

Aantal deelnemers Nederland: 80 (2 Bot-tegenstanders)
Aantal deelnemers Belgie: 5 (1 Bot-tegenstanders)
Aantal deelnemers Duitsland: 0

Wedstrijd van de week

FC Railrunner - Panthera (202297142)
FC Railrunner had moeite in de eerste ronde om de winst mee naar huis te nemen. Ze hadden een verlenging nodig om deze ronde te bereiken. Nu mogen ze zelf proberen om het de bezoekers zo lastig mogelijk te maken in de eerste thuiswedstrijd van de beker. Panthera had in wat minder moeite om deze ronde te bereiken. In de eerste ronde werd er in iets meer als 60 minuten af gerekend met een veel mindere tegenstander. Kijkend naar de behaalde stats in de eerste ronde zou dit wel eens de laatste ronde kunnen worden voor FC Railrunner, maar mogelijk weet hij het thuisvoordeel optimaal te benutten.

Overzicht

Ik zal in de loop van de week het overzicht eens na gaan lopen of ik nieuwe leden over het hoofd heb gezien of dat er mensen nog tussen staan die er uit kunnen.

Bekeroverzicht

SC Amsreiw

quote:
Frenzy_LS schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:29:
Hay,

Ik heb een vraagje wat jullie een goede team-opstel-manager beschouwen. Ik gebruik hattrick-control en hattrick-forever. Alleen nu kan ik bij hattrick-forever niet meer inloggen.

Hattrick forever gebruikte ik om een team me op te stellen. Heeft iemand ervaring met een ander programma die dit redelijk kan (er is zoveel keus namelijk).
Probeer HattrickOrganizer eens.

boom headshot
Reg. datum: 09 juni 2004

Zo mensen ben weer terug van vakantie :)

Lig al uit de beker, eerste match al verloren het gaat dus weer aardig voor de wind :)
Doel is dit seizoen 40 miljoen bij elkaar te schrapen :) Hopelijk lukt het. Ook wil ik degradatie vermijden :)

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

*pwiet*
Reg. datum: 29 april 2004

Bah eerste rotmatch...

Stond met 0-3 voor en in de het laatste kwartier nog met 4-3 verloren :(

Chario2 (818126)
Reg. datum: 15 november 2006

zoek nog een vriendschappelijke wedstrijd voor mijn jeugd.
daag me maar uit!

Chario2 (818126)

Reg. datum: 11 september 2001

Vanavond tweede bekerronde.

Aangezien lijfsbehoud en training belangrijker is mogen mijn trainees de wei in en ga ik niet alles opzij zetten voor de winst.

Primator wijzigde dit bericht 15-10-2008 10:02 (6%)

There is no place like 127.0.0.1

Santa Duck

Voor mij geld hetzelfde alleen hoop ik dat de strijd bij mij om het kampioenschap gaat ;)

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Jeej, ik ben genoemd! Niet echt om trots op te zijn natuurlijk, hoewel 64 hatstats verschil normaal gesproken toch wel een zekerheidje is om het in 90 minuten af te ronden :P
Had eigenlijk zonder na te denken counter aangezet, wel met PIC natuurlijk, maar ook (omdat het de enige match was die week) mijn basis middenvelders. Haalde dus wat teveel middenveld om goed te counteren.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: