1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world
Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicElwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Tweak-City
Ik heb geen eerdere bekerervaring. Is het vergelijkbaar met een competitiewedstrijd of minder?quote:Marzman schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 01:20:
Kijken naar je wedstrijd van vorig seizoen? In de eerste bekerwedstrijden komen er niet zo heel veel bezoekers.
Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
zeer waarschijnlijk aardig wat minder, in mn eerste bekerwedstrijd vorig seizoen kwamen minder dan 2/3 van het aantal bezoekers van mn laatste thuiswedstrijd in het voorgaande seizoen..quote:nXXt schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 01:34:
[...]
Ik heb geen eerdere bekerervaring. Is het vergelijkbaar met een competitiewedstrijd of minder?
je ontvangt ook slechts 2/3e van de inkomsten.... je kunt er dus van uitgaaan dat je ongeveer de helft verdient van wat je normaal met een competitie-thuiswedstrijd verdient, tenzij je een heel erg klein stadion hebt (dan zou uitbreiding zeer goed te overwegen zijn)
1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world
Reg. datum: 04 juni 2008
Mijn team is er in ieder geval klaar voor, het nieuwe seizoen.
Vorig jaar twee bekerwedstrijden thuis gespeelt tegen sterkere tegenstanders en toen was mijn stadion 2x (bijna) uitverkocht. Ik speel in 7e en schakelde een 6e klasser uit (26500 supps / 27000 capaciteit). De volgende ronde waar ik roemloos ten onder ging tegen een 4e klasser zat het tjokvolquote:RM-rf schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 02:46:
[...]
zeer waarschijnlijk aardig wat minder, in mn eerste bekerwedstrijd vorig seizoen kwamen minder dan 2/3 van het aantal bezoekers van mn laatste thuiswedstrijd in het voorgaande seizoen..
je ontvangt ook slechts 2/3e van de inkomsten.... je kunt er dus van uitgaaan dat je ongeveer de helft verdient van wat je normaal met een competitie-thuiswedstrijd verdient, tenzij je een heel erg klein stadion hebt (dan zou uitbreiding zeer goed te overwegen zijn)
PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !Fifa 09!, GTA4, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Reg. datum: 15 mei 2004
Alle teams tot en met de 6de plaats in de VIII en de beste 1368 nummers 7 uit de VIII spelen in de beker volgend seizoen. De eindklassering van dit seizoen is daarvoor bepalend.quote:jelle1978 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:04:
Hallo, ik spel nu 2 seizoenen hattrick, ben ongeslagen 2x kampioen geworden, nu ik in de VIII zit, vraag ik me af waarom ik geen beker speel, zie andere teams van mijn divisie VII12.42, dat die wel in de beker gaan spelen
Dus al je net gepromoveerd bent naar de VIII zul je nog een seizoen moeten wachten (tenzij je weer degradeert natuurlijk maar daar gaan we maar even niet van uit
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
Het is weer zover. Er staat een nieuw seizoen voor de deur en dus ook een een nieuwe beker. Zoals gebruikelijk de afgelopen seizoenen kan je weer via dit bekernieuws volgens hoe de leden van onze federatie in de beker presteren.Ik zal ieder week ook een wedstrijd van de week er uitlichten en samenvatting geven van andere noemenswaardige wedstrijden.
Aantal deelnemers Nederland: 112 (17 Bot-tegenstanders)
Aantal deelnemers Belgie: 5 (2 Bot-tegenstanders)
Aantal deelnemers Duitsland: 1
RoMar MFC - SC Destiny ( 190584841 )
De keuze voor de eerste ronde was niet zo moeilijk want er staat een echte GoT-battle op het programma in de eerste ronde van de beker. RoMar MFC is afgelopen seizoen gepormoveerd naar de VII. Dat is dezelfde divisie waar SC Destiny net zijn eerste seizoen met een derde plaats heeft afgesloten. Kijkend naar de ratings die beide teams vorig seizoen hebben gehaald zou SC Destiny als lichte favoriet aangeduidt kunnen worden, maar beide teams zullen in de tussentijd niet stil gezeten hebben. Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen en in ieder geval een GoTter in de volgende ronde.
Het overzicht is bijgewerkt qua divisies. Supporters die de federatie hebben verlaten zijn uit het overzicht gehaald. De teams die geen supporter meer hebben staan er nog wel tussen. Echter van deze groep weet ik niet zeker of er daar nog teams van weg kunnen. Dus kom je in het overzicht nog teams tegen die er niet in thuis horen of mis je een team dat er nog wel bij moet. Laat het mij weten en ik verwijder of voeg het team toe.
Bekeroverzicht
DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3
Reg. datum: 18 mei 2007
Reg. datum: 24 augustus 2005
Blessures voorkom je nooitquote:Brainpower schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:59:
Vroeger was het altijd het advies om bij een trainingintensiteit van 100% je 10 fysiotherapeuten moest inhuren om veel blessures te voorkomen. Is dit nog steeds zo eigenlijk? Of kan ik mijn 10 fysio's wel ontslaan?
Heb er 3 en train 100%, al vele seizoenen en heb IMO een gemiddeld aantal blessures
Hattrick: Thorgal Eagles V.221 Maplestory: EMS, Amsterdam, L79 Fire
Hoe kan ik mijn jeugdopleiding stopzeggen, ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd / zin voor. Kan je momenteel nog steeds gebruik maken van de oude jeugdopelding ?
PS. Ik heb nog wat leuke vleugelspelers te koop staan
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
Je kan hem opzeggen als je competitie afgelopen is. Ik heb het ook gedaan, doe gewoon weer de oude jeugdopleiding. Kost inderdaad minder tijdquote:Mich schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:53:
even een vraagje:
Hoe kan ik mijn jeugdopleiding stopzeggen, ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd / zin voor. Kan je momenteel nog steeds gebruik maken van de oude jeugdopelding ?
PS. Ik heb nog wat leuke vleugelspelers te koop staanteamnaam: vanaalst
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Tweak-City
Reg. datum: 28 september 2003
En scheelt mij enorm veel tijd, als flagchaser zoek in soms ook friendlies@home met iemand van een groter land.
De TH0Rretjes (508915) @ Hattrick
AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van Godenzonen Amsterdam
Daag maar uit, liefst zaterdag.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Reg. datum: 17 maart 2001
Done, zaterdag ochtend bij mij thuisquote:Brainpower schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:29:
Iemand een jeugdfriendly?
AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van Godenzonen Amsterdam
Daag maar uit, liefst zaterdag.
Proud manager of Lzzrd FC (1225901)
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.