-- == Alta Alatis Patent == --
Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63
Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicDSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3
Eindelijk? Dat was tot op de dag te voorspellen. Diegenen die hun promotiewedstrijd winnen krijgen na de wedstrijd nog een bonus.quote:aik0n schreef op zondag 28 september 2008 @ 10:28:
Eindelijk... we hebben de gelden ontvangen van't einde seizoen!
Mijn match vanavond wordt geen probleem. Intussen hebben we mooi de tijd om het team IV waardig te maken. Een aantal aan en verkopen zijn al gedaan. Met de laatste 8mln moet nog een Mid en een Def worden aangetrokken. Afhankelijk van de kosten komt daar nog wel een midje bij.
Heerlijk als je tegen het eind van het seizoen een rustig programma hebt en daarnaast de tijd om de Transfermarkt af te struinen. Nu nog twee weken te gaan om het team rond te maken voor komend seizoen. Ja, want niet alleen de PD is BOT ook de beker begint BOT.
Kortom, een nieuwe teamnaam. Godenzonen Amsterdam is het geworden
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Alle andere kampioenen en promovendi gefeliciteerd!
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh wat een vreselijke naamquote:Brainpower schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:25:
Na 2001 heb ik eindelijk een nieuwe teamnaam. Helaas vertegenwoordig ik dus niet meer GoT, maarja, er moest weereens wat nieuws komen.
Kortom, een nieuwe teamnaam. Godenzonen Amsterdam is het geworden
groeten uit rotterdam
Chario2 (818126)
Reg. datum: 03 december 2006
Hahaha geloof het graag dat je dat vreselijk vind. Dat maakt het juist nog leukerquote:chario2 schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:19:
[...]
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh wat een vreselijke naam![]()
groeten uit rotterdam
Groeten uit Amsterdam dan maar
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Reg. datum: 28 september 2003
De degradant vanuit de III is vrij zwak en ik ben gelijk aan twee gasten die in de divisie zijn blijven steken.
De twee promovendi hebben een beter team, vooral op middenveld
Naja, ben al lang blij dat ik nog een seizoen in de IV zit
De TH0Rretjes (508915) @ Hattrick
Begin volgend seizoen gaat er een middenvelder uit omdat ik die niet meer verder wil trainen vanwege zijn leeftijd. Hopelijk kan ik dat opvangen met een speler uit de eigen jeugdopleiding en anders moet er een vervanger voor worden aangeschaft. Dus zal qua middenveld weer iets terug zakken met het uitzicht om er aan het einde van het seizoen beter voor te staan.
DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3
Houd de moed erin! Ook al speel je nu tegen botjes, wat zwaar klote is, volgend seizoen zit je hoe dan ook in de VIII.quote:d3lph schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:55:
Eerste seizoen meteen kampioen in de 10, maar wat wil je ook met alleen maar botjes. Nu hoopte ik eindelijk een echt seizoen te kunnen spelen maar dat feestje gaat helaas niet door want ik zit alweer in een competitie met alleen maar botjes..... :-(
Ikzelf heb 1 bot vanuit de VII gekregen en 2 (zwakkere) teams uit de IX. Alleen zit ik nog steeds in een league waarbij nu 3 partijen kans maken om kampioen te worden. Van die drie ben ik over het algemeen de zwakste, maar misschien kan ik binnenkort weer wat trainees verkopen voor wat meer inkomsten en een goede verdediger.
En DSanka: het team van mijn collega heet "The Duncies".
-- == Alta Alatis Patent == --
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
In een competitie met zeven botjes waarin niet gedegradeerd kan worden.quote:Seizoensverwachting : we moeten vechten om ons te handhaven
Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) | Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>
Als ik alltid zo bekijk dan is het een goed team wat wel gelijk mee moet kunnen draaien. Beetje weinig Nederlandse speler, maar ja hij zal wel geld genoeg hebbenquote:CoRrRan schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:02:
[...]
En DSanka: het team van mijn collega heet "The Duncies".
Verwacht al met al niet dat de competitie er niet zwakker op gaat worden. Dus dat zal wel weer bij de top 50 V worden op alltid.
Reg. datum: 12 mei 2005
Dit is de speler in kwestie =>
Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Kean Maurissen heet hij en hij is 16.
Zonder extra training blijft hij wellicht matig wat betreft Spelmaken. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij redelijk in Passen voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens.
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
Wat weet ik over hem => Haalt 8 sterren als aanvallende winger.
Is nu 17 en 8 dagen en kan pas gepuld worden op 17 en 29 dagen.
Heeft zeker goed wing nu(Coach heeft tijdje terug al gezegd dat hij redelijk was,laatste match zondag is hij gestegen)
Heeft zeker redelijk pm(coach heeft dit gezegd, en is uitgetraind op pm).
Heeft zeker redelijk passen(coach heeft dit gezegd, scout zei dat hij redelijk kon halen).
Zijn defskill is laag want haalt pak minder sterren als verd winger.
De week voordat hij popte kreeg ik nog dit bericht :
25-09-2008 08:45
Wedstrijd Van Kean Maurissen moet je zeker geen wonderen verwachten. In zijn geheel kan hij wel beter worden, maar daar zal hij hard voor moeten trainen.
Door dat het nu tussenseizoen is, kan ik een week minder trainen , maja da geld voor iedereen.
Ik zou dus nog wing en wingattacks kunnen trainen, dan zou achter een 5 tal weken klaar moeten zijn op zijn max.
Nog even dit terzijde, ik train dus normaal pm,passen, nu wing,pm door die speler, ik heb al 2 nieuwe talenten voor pm posities die rond 6 sterren zitten maar één is net 16 en één 15 en 30 dagen, dus kan wel wat pm training missen.
Wat denken jullie? Door trainen of gewoon pullen op 17 en 29 dagen?
Owner of FCThe_Blade III.16 belgium
spelers onderin de 17 halen ook substantieel betere prijzen.
dus wat dat betreft denk ik dat de prijs die je kan vangen eerder zou dalen als je langer wacht, zelfs als de overall skills die die speler zou kunnen halen netaan wat beter zou kunnen zijn (maar dat blijven dan bijskills, wat voor de prijs minder uitmaakt)
1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world
Zegt ook heel veel over het niveau van jouw team natuurlijkquote:Exitium schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:13:
Mijn fans niet.
[...]
In een competitie met zeven botjes waarin niet gedegradeerd kan worden.
Hattrick: playing V.42
PSN: Sandyman
Het zou pas echt wat over zijn niveau zeggen als hij er wel uit wist te degraderenquote:Sandyman538 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:06:
[...]
Zegt ook heel veel over het niveau van jouw team natuurlijk![]()
Reg. datum: 12 mei 2005
Da is mijn redenering ook langs één kant.....quote:RM-rf schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:41:
ik zou hem over drie weken gewoon netjes pullen, de belangrijkste reden daarvoor is dat dat een optimaal moment is om een hoge prijs te vangen (de beginweken van een seizoen liggen de prijzen overall een stuk hoger, om gedurende het seizoen ietwat af te zakken)
spelers onderin de 17 halen ook substantieel betere prijzen.
dus wat dat betreft denk ik dat de prijs die je kan vangen eerder zou dalen als je langer wacht, zelfs als de overall skills die die speler zou kunnen halen netaan wat beter zou kunnen zijn (maar dat blijven dan bijskills, wat voor de prijs minder uitmaakt)
Ma langs de andere kant moet ik hem zowiezo nog 2 weken trainen, en nog 2 weken meer dan zou hij al op uitstekend kunnen zitten.....
Speler blijft zowiezo onder de 17 jaar, zal rond 17 en 40-50 dagen hangen eer hij uitstekend heeft in week 4 ofzo. Naar mijn weten beginnen prijzen pas te stabiliseren rond week 6 en zijn ze top in week 2.
Owner of FCThe_Blade III.16 belgium
Was dat maar waar.quote:Sandyman538 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:06:
[...]
Zegt ook heel veel over het niveau van jouw team natuurlijk![]()
@ hierboven: Ik weet dat ik wel op leeftijden let met het aantrekken van trainees. Eén kon ik goedkoop halen en is halverwege 17, de rest is net 17.
Exitium wijzigde dit bericht 30-09-2008 14:52 (14%)
Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) | Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>
Toevallig, ik heb net vanmorgen jouw wedstrijd zitten bekijken nadat ik op je logo had gestemd.quote:Quintus schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:53:
Met een heerlijke 10-0 winst is vanavond opnieuw promotie naar IV een feit geworden.
Alle andere kampioenen en promovendi gefeliciteerd!
Mijn competitie is er bepaald niet sterker op geworden. Een van mijn rivalen is voor het eerst gedegradeerd; seizoenen lang kampioenskandidaat, en een keertje je team reorganiseren en keihard gebokt worden in de p/d-wedstrijd... nou ja, his loss is my gain. De degradant heeft nog geen spelers gekocht, afwachten hoeveel geld hij in kas heeft. Blijf er nog een concurrent over. Gelijkwaardig, maar zo krap bij kas dat hij ieder seizoen voor de laatste wedstrijd z'n hele team al verkoopt. Misschien gaat hij wel failliet
Ik hoop dat ik het seizoen niet weer begin met 4+ weken blessures bij meerdere basisspelers...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Nu reserveer ik ongeveer 1 tot 1.5 miljoen voor een goed met bijstats of uitstekend positiespel trainee van 17 jaar. Geen U20 prospect, maar in ieder geval dat ik hem tot bovennatuurlijk/reusachtig op kan trainen.
Dan moet ik eens gaan kijken waar ik kan versterken met de overige 4M, maar eerst eens kijken hoe we het seizoen starten en welke spelers niet presteren enzo.
Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.