Reg. datum: 12 december 2006
Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63
Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 december 2006
DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3
Ik nut m'n extra wedstrijden nu uit om een extra inkomsten-bron te testen; nl. het gebruiken van de 'extra posities' voor oudere spelers met 'redelijk' ervaring en 'redelijk' leiderschap, en te pogen hen een ervaringspop te geven;
Zaterdag was al het eerste succesje, een net twee weken terug voor 12.000¤ gekochte speler van 36 popte naar 'goed' ervaring en zou nu zeker voor tegen de 100K verkocht kunnen worden
1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world
Maar wanneer kan ik nu het beste inkopen voor komend seizoen? Is dat in de laatste week van die seizoen, in het tussenseizoen of nu al?
Ik moet dus een een heel middenveld, verdediging en keeper aanschaffen wat hopelijk VI waardig is. Daarnaast moet ik ook nog bepalen wat ik zal gaan trainen, train nu spitsen/passen maar wil iig van spitsen trainen af en weer 352 spelen.
Iemand suggesties?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
ik zou gewoon nu al redelijk goed rondkijken en proberen om voorzichtig wat te bieden op relatief laag staande spelers... niet meebieden, maar als je wat geluk hebt kan het best zijn dat je een succesje boekt en een speler relatief goedkoop te pakken krijgt...quote:Brainpower schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:06:
Maar wanneer kan ik nu het beste inkopen voor komend seizoen? Is dat in de laatste week van die seizoen, in het tussenseizoen of nu al?
middenvelders schijnen nu wel behoorlijk gedaald te zijn tov begin van dit seizoen (dat kan ook de 'normale' seizoensfluctuatie zijn)
de prijzen zitten volgens de prijsontwikkelingsweergave van HTPE rond week 14 en 15 op hun dieptepunt gemiddeld, met vooral een enorme prijsstijging tussen week 16 en week 1..
maar dat zijn gemiddeldes en het is niet zeker dat je ook in die week net die gewneste spelers vind en niet toevallig iemand anders tegen je op gaat bieden.
mwah, 9 VI-waardige spelers voor 13 miljoen?quote:Ik moet dus een een heel middenveld, verdediging en keeper aanschaffen wat hopelijk VI waardig is.
volgens mij is dat niet zo zinnig, voor anderhalf miljoen per speler kan ik me dat nauwelijks voorstellen (zelf heb ik 7 miljoen voor 3 spelers die me in de VII moeten gaan houden), zeker niet als je ze bv ook nog eens trainbaar wilt hebben, als je bv passing wilt blijven trainen (en dan 22, 23 -jarigen zoekt)
1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world
Ik speel dus ook nog met PIC... IMO is de uitslag echt belachelijk. M'n doel was eigenlijk om niet met teveel te verliezen en met PIC ietwat TS op te pakken om volgende week de nr. 1 in te kunnen pakken met een mooie MOTS.
Heb ik nou gewoon een uitstekende strategische ingeving gehad, of gewoon echt veel te veel de matchengine on my side? (Ik denk het laatste, aangezien je kunt zien dat mijn aanval echt helemaal NIETS voorstelde.)
P.S. Ik zou graag een youthfriendly willen spelen, iemand interesse? YouthID = 726762
CoRrRan wijzigde dit bericht 08-09-2008 22:53 (8%)
-- == Alta Alatis Patent == --
je wint het middenveld met 61%... dat betekent dat je tegenstander vrijwel geen kans op een normale kans heeft en het volledig moet hebben van SE... die ene die hij krijgt legt hij dr natuurlijk direkt in.quote:CoRrRan schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:44:
Totaal ongepast gewonnen afgelopen zondag... met 5-1. Graag wil ik jullie commentaar er toch even op zien: matchid = 184491146.
wat betreft die enorm sterke verdediging tegen jouw brakke aanval... die drie verdedigers spelen meer op de vleugel en slechts een speler dekt het centrum af, 2/3 van zn sterk defensief is dan zwaar overgewaardeerd... jouw scoorders zijn vooral doorstekende middenvelders (de enige score die je aanvaller maakte was een penalty)...
zo bekeken lijkt je zege me volledig terecht en verklaarbaar, overigens niet zozeer je klasse maar vooral domheid van je tegenstander..
wel toont het een aspect aan van de matchengine die de 'waarde' van het middenveld zo belangrijk maakt... heb je dat enmaal gewonnen kan ook je aanvallende kracht van je middenveld meegeteld worden bij je scorend vermogen ... iets waar dan vrijwel niet tegenop te verdedigen is; het 'op de nul spelen' van verdedigende teams is praktisch onmogelijk
Nou ja, hopelijk kan ik volgende week nog wat leuks doen tegen de nummer 1. Dat zal wel wat zwaarder worden.
tja, ik ben zelf een verdediger-trainer dus mij maakt het idd nooit zo blij dat de waarde van een stevige verdediging vele malen minder is dan het middenveld, en teams met een bagger-aanval nog steeds met gemak tegen je lijken te scoren ... maar, het is gewoon de manier waarop het spel gespeeld wordt en als je, zoals ik gedaan heb voor een bepaalde speelwijze kiest, moet je juist daarmee ook leren omgaan en de nadelen goed kennen ...quote:CoRrRan schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:35:
Maar 5-1? Ik vind dat altijd zo moeilijk te begrijpen, dat als je op zo'n manier het middenveld wint, je bijna altijd met grote cijfers wint.
in jouw geval zou het nog een stukje makkelijker moeten zijn en is het gewoon een winst waar je zeer tevreden mee kunt zijn en die je perspectieven biedt op mogelijk een betere positie in je liga (als die gast tweede staat moet je daar eigenlijk wel overheen kunnen gaan)
De subleague is aangemaakt! Meld je aan op http://www.profcoach.nl
Stel je team samen en bewijs jezelf tegenover andere GoTers.
De gegevens zijn:
Subleague naam: GoTtrick
Subleague pass: hattrick
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Ik sta nog steeds 3 punten voor op de nummer 2 en volgende week moet ik nog bij hem op bezoek. Als ik hem verlies wordt ik kampioen op doelsaldo, elk ander resultaat betekend kampioen op punten
@profcoach: maar even aangemeld bij de subleague
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
Voor de echte liefhebbers is er natuurlijk ook nog een profcoach topic op GoT
DSanka wijzigde dit bericht 09-09-2008 10:15 (43%)
Reg. datum: 24 augustus 2005
Team XIII heeft zich ingeschreven voor de profcoach subleague
Hattrick: Thorgal Eagles V.221 Maplestory: EMS, Amsterdam, L79 Fire
Trouwens de finale van de GoT-cup is nog niet geüpdatet op gottrick. Begin langzaam aan toch nieuwsgierig te worden naar de nieuwe opzet. We hebben wel allemaal braaf die pole ingevuld, maar kan hem even niet meer terugvinden om naar de uitslag daarvan te kijken.
Reg. datum: 04 juni 2008
Ik mag pas op 15-09 weer een jeugdfriendly boeken, anders had je nu een uitdaging gehadquote:CoRrRan schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:28:
Ik ben nog steeds op zoek naar een vriendschappelijke wedstrijd voor mijn jeugd. Iemand interesse? Team: Hekje mag niet (726762)
Ik kan niet meer op sitequote:DSanka schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:06:
Twee dagen geen berichten hier dat moet niet kunnen![]()
Trouwens de finale van de GoT-cup is nog niet geüpdatet op gottrick. Begin langzaam aan toch nieuwsgierig te worden naar de nieuwe opzet. We hebben wel allemaal braaf die pole ingevuld, maar kan hem even niet meer terugvinden om naar de uitslag daarvan te kijken.
!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United
Hij is al ingevultquote:DSanka schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:02:
http://www.gottrick.nl.nu
Als het goed is, mocht het niet lukken dan vul ik hem wel in.
!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United
Als jij het niet doet doe ik het welquote:
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Maar ik vraag me nu af of de criteria streng genoeg zijn of misschien te streng.
Ik had ook weer een leuke update +4/-11quote:CoRrRan schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:14:
Jeetje, wat een verassing: weer +4/-9... ik word echt moedeloos van die vorm-variabele bij spelers.
Echter, mijn topspits zakt in 3 weken van 7(solid) naar 3(poor)...
Chario2 (818126)
Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.