Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Brainpower schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:37:
Iemand een jeugdfriendly? Daag me maar uit :)

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 29-08-2008. Staat er bij jou, terwijl ik sinds 25-08 weer een friendly mag regelen... :X

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Joss schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:45:
[...]

De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 29-08-2008. Staat er bij jou, terwijl ik sinds 25-08 weer een friendly mag regelen... :X
Ik heb nu een uitnodiging geaccepteerd. :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Reg. datum: 04 juni 2008

Yay, dat ben ik ;) Ik kan net aan 11 spelers opstellen, ik heb er maar 11 :o

quote:
Vicarious schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:06:
Yay, dat ben ik ;) Ik kan net aan 11 spelers opstellen, ik heb er maar 11 :o
Als je maar zorgt dat er 9 op het veld staan zodat we geen WO krijgen :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Reg. datum: 12 mei 2005

quote:
Damien2004 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:48:
[...]

Tja daar beschrijf je precies wat je moet doen :) Dat heet afwijken van wat er veel in de lagere divisies gedaan word. Zo word er heel veel de zelfde opstelling gespeeld.
Maar dan doe je het goed :)
Hehe :)

Laten we hopen dat ik het goed genoeg doe hé, dees week nog normale match maar achter 2 weken de topper voor promotie naar III, vraag is dan ook of ik weer zou moeten picen de zondag want ik speel thuis, maar echt heel veel verschil gaat er niet zijn tussen de ploegen, hij heeft wel klote defenesie.

De topper zal dus een uitmatch zijn waar ik alles ga mogen geven en hopen dat mijne spits zondag geen 3de geel krijgt, maar daar ga ik hem niet voor laten rusten, al zou het wel mogelijk zijn. Heb nu 27 punten, en nog één WO, sta gelijk met de eerste maar iets achter op doelpunten.

Enige wat nog wat kan veranderen aan de stand zijn de laatste 2 matchen,daar speelt de huidige eerste nog tegen de 3de en huidige 4de, laten we dus ook ma hopen dat hij ook eerst tegen mij motst :)

Heb juist nog ff paar seats under roof bijgevlamd, dat ik een schoon rond getalleke voor mijne arena heb, 80000 man dan :) Dit seizoen voor eerste keer uitverkocht in cup en ook bjina 2 keer in compo. Zondag veracht ik ook in de 70k toeschouwers.

Nu maar hopen dat alles goed verloopt :)

De nieuwe ME zorgt er dan ook voor dat je wat meer opties hebt hé, je kan wat meer schuiven in je ploeg, maar je moet natuurlijk wel wat MS spelers in je ploeg hebben. Kwa verdedigen is het ook leuker geworden, 352 heb je nu veel variaties in. Verdedigen bv 1 man centraal, 2 op flanken, je kan je flanken makkelijk naar het midden zetten zonder veel kracht in def ratings te verliezen. Omgekeerd ook, je centrale naar de flank zetten, en je verliest weinig ratings centraal in def. Het is van tijd genoeg om de aanval van voorspelbare tegenstanders gewoon lekker af te blocken.

Op dit moment speel ik 352 met één super flank en 1 middenvelder naar het middenveld, als je de cijfers die ik wat eerder gepost heb bekijkt(en ja het staat ook in de wijzingen in de text van de tutorials van de ht's, maar dit is leuk overzicht :) ), dan is het dus veel intressanter om 2 mega wingers te hebben met heel hoog pm en wing, en die normaal of aanvallend te zetten, uiteindelijke rendement van je team zal pak hoger liggen door hoge aanvalsratings en je verliest maar heel weinig op het middenveld tov een middenveldder op de wing naar het midden te zetten.

Enige nadeel, die wingers kosten rond de 5 miljoen en meer. Maar ik heb 8 midds ofzo dus ik kan er wel een mauw aanpassen :) Kga der mee wachten tot week 2 van volgend seizoen, dan zijn prijzen ook weer wa hoger voor mijn SP trainees, ookal omdat SP dan in nieuwe ME voor echte matchen meetelt :)

Mijn reusachtige wing met wereldklasse pm koste mij in den tijd al op de 5 miljoen, hij was toen wel nog maar 25. Maar heb prijzen gecheckt, en ze schelen niet veel tov toen voor die MS'ers.

Kheb ook lang met spits naar de vleugel gespeeld, maar heb alles nog eens bekeken, kwa verdeling kansen enzo(25Wing-40Centraal-25Wing) en heb toch besloten om mijn spits met zijn uitmuntend wing weg te doen, want er is teveel in geknipt door ht's, en hem te vervangen door ne reusachtige spits met minium formidabel passen ofzo, één heb ik al, koste ook rond 5 miljoen, ma leuke speler :)

Nu maar maken dat we III geraken, want zit met 400 K loon nu wel break even ongeveer door mooie cuprun, en hooge stand in de ranking van compo, heb volgend seizoen ook wel weer 5 of 6 jeugdpulls die iets of wat gaan op brengen, waarvan 2 heel veel normaal, dus das ook al positief.

Rustig aan blijven groeien, en rustig aan naar de top :)

dreyners wijzigde dit bericht 27-08-2008 14:57 (45%)

Owner of FCThe_Blade III.16 belgium

quote:
Brainpower schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:09:
[...]

Als je maar zorgt dat er 9 op het veld staan zodat we geen WO krijgen :P
Komt goed, er zitten geen wedstrijden meer tussen, dus geen kans op schorsingen en blessures voor die tijd. Opstelling heb ik ook alvast gemaakt, dus mocht ik het vergeten zijn is er niets aan de hand :)

Santa Duck
Reg. datum: 01 juni 2001

Wat heb je trouwens met de rest van de spelers gedaan? Ik zou altijd reserves houden voor het geval dat er eentje afgeschopt word.

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

quote:
DSanka schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:19:
Wat heb je trouwens met de rest van de spelers gedaan? Ik zou altijd reserves houden voor het geval dat er eentje afgeschopt word.
Ik heb weinig geduld en promoveer er steeds eentje. Maar nu heb ik alle spelers die ik wilde promoveren gepromoveerd (en sommige gelijk ontslagen omdat ze niet de ratings hadden die ik verwachtte), dus kan ik weer wat reserves opbouwen. 13 a 14 man lijkt me voldoende voor een jeugdteam.

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

FC Ress gefeliciteerd met de winst en bedankt voor de vreselijke afstraffing ;)

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

Santa Duck

quote:
hilgo schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:11:
FC Ress gefeliciteerd met de winst en bedankt voor de vreselijke afstraffing ;)
Lijkt wel of hij een abonnement heeft op 7-0. De kwartfinale tegen mij wint hij met die cijfers. Vervolgens in de competitie en nu die halve finale tegen jou ook met 7-0. :P

Gisteren bij mijn B-prutsers een aanvaller er voor 6 weken uitgeschopt. Dus die gaan we vanavond rond een uur of 20:00 op de TL zetten, want dan loopt hij mooi af tijdens de wedstrijd en kunnen ze die blessure niet zijn >:)

DSanka wijzigde dit bericht 28-08-2008 10:31 (23%)

Reg. datum: 12 mei 2005

Iemand enig idee hoeveel passen van een vleugelverdediger toevoegt aan de vleugelaanval?

Iemand hier cijfers van? Of toch iets of wat informatie?

Want enige dat ik kan terugvinden ivm vleugelverdedigers is dat hun wing pak sterker geworden tov vroeger voor de vleugelaanval, maar vind niets terug over passen....

Wat voor nut (buiten counter) spelen zou passen anders hebben van een vleugelverdediger, moest het niets toevoegen aan vleugelaanval?

En ook het feit dat aow en centrumaanval omhoog gaat hierdoor weet ik, maar wat ivm pure wingaanval? Heeft het nut als wingback om passen te hebben puur voor wingaanval?

Ik vond dit nog : Ze kunnen een splijtende pas geven bij een tegenaanval, maar is dit alleen bij counter, of ook in "gewone" match? Ik vermoed dus dat ze zelf niks toevoegen aan vleugelaanval?

dreyners wijzigde dit bericht 28-08-2008 13:51 (28%)

Owner of FCThe_Blade III.16 belgium

boom headshot
Reg. datum: 09 juni 2004

De got cup finale is bekend!
Veel succes beide!

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

Reg. datum: 18 november 2004

Heyhey,

Heb mijn topmiddenvelders verkocht en heb weer 6 nieuwe. Mijn stadion is 47k e groot genoeg op dit moment. Heb een Wereldklasse keeper en spits gekocht. Verdediging is nog in orde. Heb nu nog 8 miljoen over.

Iemand tips wat ermee te doen?

De absurdoZ (VII.317)

Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Derekz schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:12:

Heb nu nog 8 miljoen over.

Iemand tips wat ermee te doen?
met die 8 miljoen kun je waarschijnlijk in week 14/15 enkele (3 of 4), prettig geprijsde spelers onder de TL-waarde kopen, en die in week 2,3, of 4 weer verkopen voor en prijs die dusdanig hoger is dat je alle loon- en aankoopkosten weer uithaald en een leuke winst boekt: laten we het 'seizoensovergang-traden' noemen
levert je zo een paar ton op en is op die manier vele malen lucratiever dan bv rente trekken.
wel een beetje letten op de geboortedag, beter geen speler die een jaar ouder wordt voor die seizoenswissel; dus eentje met een leeftijd van ten hoogste 70-75 dagen )

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world

Dat is een mogelijkheid. Zou je voor jonge spelers gaan zeg 18-19 of in de richtingvan 21-22?

De absurdoZ (VII.317)

boom headshot
Reg. datum: 09 juni 2004

quote:
Derekz schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:36:
Dat is een mogelijkheid. Zou je voor jonge spelers gaan zeg 18-19 of in de richtingvan 21-22?
Ligt er een beetje aan. Beste is even de transfer vergelijkingen te bekijken waar je de meeste winst op pakt :)

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Derekz schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:36:
als het puur gaat om spelers die rond week 14/15 relatief laag staan en rond week 3/4 van het volgende seizoen sterk in waarde stijgen, moet je volgens mij bewust niet 'trainee-potentiaal hebben, omdat die in weken dat ze geen training krijgen toch relatief ook sneller wat waarde verliezen.

het gunstigste zijn imho spelers die bv Scoren of PM briljant/wonderbaarlijk hebben en rond de 24,25 jaar zijn (en dus 1 tot 70 dagen oud): om te trainen zijn die niet zo interessant, maar het is wel een groep spelers waarnaar in de beginweken veel extra vraag ontstaat, omdat bv managers die punten van hun team opeens willen versterken als ze zien dat hun tegenstanders in de Liga daar wat sterker zijn.

idd kun je het beste Op HTPE kijken en daar wat vergelijken wat betreft het waardeverloop... mijn indruk is dat je moet opassen té dure spelers te nemen, omdat de sterkste beweging in spelerswaarde juist lijkt te zitten in de net iets minder klasse (waarschijnlijk omdat juist die gekocht worden door iets minder 'ervaren' managers rond liga VIII die nog wel eens de neiging hebben tever over te bieden)..
Ook moet je dan (enkel dus voor zulk een handel) volgens mij een klein beetje opassen met het aankopen van te hoge subskills, alhoewel die voor gebruik zelf meestal wel 'waardevast' zijn zijn ze voor de winstgericht trading juist een beetje meer risicol, omdat de TL-vergelijking zelf juist de hogere subskills wat benadeeld, waardoor bv de TL-vergelijkingsprijs opeens vergeleken is met allemaal spelers zonder zulke hoge subskills

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world

Don't Panic!!!
Reg. datum: 22 juli 2000

Zijn er toevallig ook nog mensen die meedoen met Profcoach? Misschien wel leuk om een GoT-Hattrick subleague te maken? (Als de functionaliteit eenmaal toegevoegd is op de website...)

-- == Alta Alatis Patent == --

Reg. datum: 27 december 2007

Ondanks dat ik mijn training verkloot had met een wedstrijd waar ik vergeten was mijn trainee's op te stellen mag ik hattrick toch bedanken voor 2 poppers van goed naar uitstekend, nu loop ik dus rond met 4 uitstekend middenvelders alleen leveren ze nu nog niet zo veel op, zijn zelf in prijs gedaald nu ze 18 zijn.

Gelukkig heb ik geen haast in de verkoop en hou ik ze tot volgend seizoen en dan gaan ze op de TL

Hattrick: FC Tuvanen ( IX.569 )

Santa Duck

quote:
CoRrRan schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:17:
Zijn er toevallig ook nog mensen die meedoen met Profcoach? Misschien wel leuk om een GoT-Hattrick subleague te maken? (Als de functionaliteit eenmaal toegevoegd is op de website...)
Jep heb mijn spelers al geselecteerd. Daarnaast speel ik ook nog mee met het managerspel van voetbalzone. Alleen moet je voor die van voetbalzone wel 5 euro betalen. Je kan alleen nog geen subleague aanmaken volgens mij.

DSanka wijzigde dit bericht 29-08-2008 14:00 (5%)

Bedankt voor de tips RM-rf. Ik zal HTPE even raadplegen en een schema proberen op te stellen, bij welke spelers het winstgevend kan zijn.
Ik zelf heb weinig tijd in de komende weken, dus weet niet of ik een uitgebreid schema af krijg, maar anders post ik die wel hier.

@Damien. Ik zal de vergelijking ook in het achterhoofd houden.

De absurdoZ (VII.317)

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
DSanka schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:56:
[...]

Jep heb mijn spelers al geselecteerd. Daarnaast speel ik ook nog mee met het managerspel van voetbalzone. Alleen moet je voor die van voetbalzone wel 5 euro betalen. Je kan alleen nog geen subleague aanmaken volgens mij.
Ik doe ook mee, al hebben een aantal transfers mijn selectie weer in de war gebracht. Kan je weer subleagues aanmaken? Zag ze 3 dagen geleden nog niet. Vind sowieso dat ze een beetje laat zijn dit seizoen.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Santa Duck

Subleagues aanmaken gaat ook dit seizoen weer kunnen het als is alleen nog niet open gezet. Vermoed dat alles wat traag op gang komt vanwege de nieuwe website. Maakt eigenlijk toch niets uit, want er zal weer eerst een aantal ronden proef gedraaid worden.

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: