Reg. datum: 16 november 2007
DRAM FREQUENCY 199.0 mhz
FSB:DRAM: FSB+33mhz
in combinatie met een ASUS A7V600-X met AMD SEMPRON 2800+
welk geheugen kan ik het beste kopen om hem te upgraden?
ik wil er of 512 bij doen of 1 gb reep.
hoor het graag
GoT Index » Processors, Moederborden & Geheugen » welk geheugen upgraden?!?
Pagina's: 1
[Nieuw Topic]Pick my Icon!
Specs: Game PC
"Everything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law
Als je daarmee begint zal het waarschijnlijk niet enkel bij mobo+cpu+mem blijven. Hedendaagse moederborden hebben maar 1 IDE aansluiting meer, dus tenzij je slechts 1 HDD en 1 optisch station hebt, of je HDDs (of optische stations) een S-ATA aansluiting hebben zul je ook hier een upgrade moeten uitvoeren, of drives "wegsmijten".quote:Calamor schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:33:
Ik zou niet upgraten maar gelijk die samenstelling van de Godbak nemen.(bestbuy guide)
En anders als je iets meer geld uit geeft een upgrade packet kopen(mobo+pro+mem).
specs | Kater? Eerst water, de rest komt later
Wat betreft dat IDE, je kan voor een appel en een ei een PCI IDE controllertje kopen bij de dichtsbijzijnde PC-toko.quote:mbsaerens schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:41:
[...]
Als je daarmee begint zal het waarschijnlijk niet enkel bij mobo+cpu+mem blijven. Hedendaagse moederborden hebben maar 1 IDE aansluiting meer, dus tenzij je slechts 1 HDD en 1 optisch station hebt, of je HDDs (of optische stations) een S-ATA aansluiting hebben zul je ook hier een upgrade moeten uitvoeren, of drives "wegsmijten".
Met wat pech heeft de TS ook nog een AGP videokaart. Ook deze kan niet meer in hedendaagse mobo's gepluged worden, dus dat wordt dan ook overstappen naar PCI-e.
Voordat je aan je upgrade begint toch nog even alles goed bekijken
Bitage wijzigde dit bericht 09-07-2008 12:23 (9%)
Reden: PW linkjes
Pick my Icon!
Specs: Game PC
"Everything that can go wrong, will go wrong" -Murphy's Law
Q6600 G0@3200, P35-DS4, 8800GTS512, 2x 1GB OCZ XTC 4-4-4-12, Antec 900 | Nikon D50| Xfire: Flowz82
Knoflookworst + LANparty = overtreding Genčve Protocol (gas...)
Dit topic is gesloten. ![]()
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus