Hoofdcategorieën
Reg. datum: 03 mei 2002

Het Sony Ericsson C702 topic!

http://www.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2008/03/sony_ericsson_c702_468.jpg

:? Ziet er gelikt uit, wat kan 'ie nog meer behalve bellen?
quote:
Inleiding
De Sony Ericsson C702 Speed Black is een Quad-Band telefoon waarmee u overal ter wereld kunt bellen. Dit komt omdat het toestel voor alle netwerken in de wereld geschikt is.

Aparaat en Afmeting
De Sony Ericsson C702 Speed Black heeft een afmeting van 106 x 48 x 15.5 milimeter en weegt 105 gram. Verder is de standby tijd van het toestel zo'n 300 uur, waarbij de spreektijd 7 uur bedraagt. Het scherm heeft een afmeting van 240 x 320 pixels.

Camera
De Sony Ericsson C702 Speed Black beschikt over een 3.15 Megapixels camera. Hiermee kunt u foto's maken met een resolutie van 2048x1536 pixels. Beeldbellen is met het toestel ook mogelijk omdat het over een 2e camera beschikt. Deze camera is wel van een mindere kwaliteit dan de 1e camera. Het is ook mogelijk om foto's in het donker te maken. Het toestel beschikt namelijk over een flitser waardoor foto's beter belicht zullen worden.

Connectiviteit
Het toestel beschikt over bluetooth waardoor het mogelijk is om verbinding te maken met een bluetooth headset of een carkit. Verder is het toestel ook geschikt om bestanden uit te wisselen met andere bluetooth toestellen. De Sony Ericsson C702 Speed Black is geschikt voor HSDPA verbindingen waardoor snel internet op dit toestel mogelijk is.

Overige specificaties
Standaard heeft de Sony Ericsson C702 Speed Black 160 mb aan intern geheugen. Het toestel is verder uit te breiden met Memory Stick Micro (M2) geheugen
:? Deze telefoon is ongeveer gelijk op de markt gekomen met de C902, wat zijn nou de belangrijkste verschillen?
• C702 heeft GPS-receiver (met sport application O+ : meet afstand, gem. snelheid, calorien verbrand, etc.)
• 3,2mp (C702) vs. 5mp camera met uitgebreidere functies (C902)
• C702 is water en schok bestendig
• Mijn mening: C702 is 'sport-minded' , de C902 is 'fashion minded'.
• Prijs: ¤ 268,- vs ¤ 330,- (goedkoopste uit de pricewatch)
• Het uiterlijk

Ik krijg hem vanmiddag binnen Op het moment dat ik op de "verstuur button" klikte ging de deurbel... :D.. Vanavond ga ik een review schrijven met enkele foto's. De telefoon spreekt mij enorm aan van vanwege de GPS receiver, spatwaterdichtheid en ik vind het uiterlijk mooier dan de C902. Dit alles voor een prijs/kwaliteit verhouding die wat mij betreft zeker goed is. Verder ben ik een Sony Ericsson fan ;).

Wat vinden jullie van deze telefoon?

• Telefoon kwam binnen
• Ik ben een half uur bezig geweest om het klepje open te krijgen, tevergeefs..
• naar de stad gefietst, bij 3 telefoon toko's gevraagd, niemand lukte het! :(.
• Uiteindelijk bij een SE servicepoint geweest, die is ook nog 10 min bezig geweest en adviseerde maar het ding terug te sturen
• Ik nog 1 poging wagen, en heb zojuist (met grof geweld) het klopje open gekregen! :D. Maar het viel dus niet mee. Absoluut minpunt dit.

Sport_Life wijzigde dit bericht 05-07-2008 15:50 (86%)

Oeh das balen. Ben benieuwd naar alle ervaringen! Hoop zelf aan het eind van de maand ook deze telefoon te kunnen oppikken icm een verlenging van mijn abbo.

huh.. ik had geen enkel probleem met het klepje, gewoon dat 'schroefje' naar de slotje-open positie draaien en je nagel onder het klepje > open is 'ie :)
Zit momenteel in de trein den haag > groningen, al de hele tijd te internetten op m'n EEE PC via bluetooth + 3G van de c702,
en vanmorgen heb ik met wayfinder aan naar m'n werk gefietst .. behoorlijk precies :D (alleen jammer dat je niet tegelijk muziek kunt draaien - zodra de eerste gesproken aanwijzing van wayfinder komt houdt de muziek op)

Reg. datum: 13 december 2003

quote:
Sport_Life schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:29:
• Telefoon kwam binnen
• Uiteindelijk bij een SE servicepoint geweest, die is ook nog 10 min bezig geweest en adviseerde maar het ding terug te sturen
• Ik nog 1 poging wagen, en heb zojuist (met grof geweld) het klopje open gekregen! :D. Maar het viel dus niet mee. Absoluut minpunt dit.
Had je hem bijna gemold terwijl het heel simpel was |:( maar op mijn W910 zit ook zon 'slotje'

Luiaard
Reg. datum: 19 februari 2001

quote:
rooie60 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:54:
[...]

Had je hem bijna gemold terwijl het heel simpel was |:( maar op mijn W910 zit ook zon 'slotje'
Als ze bij de SE service shop ook 10 minuten bezig zijn geweest zonder resultaat lijkt het me niet dat het alleen dat slotje is..
Waarschijnlijk een productiefoutje waardoor het wat teveel klem kwam te zitten of iets dergelijks.

Anyway, ik heb mijn C702 vorige week besteld maar heb nog geen bevestiging ofzo gekregen van gsmeasy.nl :/
Hopelijk krijg ik hem wel in de loop van de week zodat ik wat heb om mee te spelen op vakantie :)
Huh wat?

Ik ben ook naar een C702 aan het kijken, ter vervanging van een SE K750i.
GPS icm Google Maps klinkt wel ideaal, maar is dit alleen 'op de harde weg' bruikbaar of ook voor bospaden e.d.?

En wat betreft de schok/water bestendigheid, is het vergelijkbaar met de Sonim telefoon, of gewoon wat meer dan een 'gewone' SE?

Google geeft veel specs en info, maar nog niet echt gebruikerservaringen...

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

quote:
rooie60 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:54:
[...]

Ik denk dat het 'slotje' op jouw W910 wel iets makkelijker open gaat, rooie. De medewerker van het service punt SE maakt dagelijks tientallen slotjes open, maar dit ging hem echt niet lukken zonder extreem te forceren zoals ik hem open kreeg.

quote:
InFrA-WiZ schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:01:
Ik ben ook naar een C702 aan het kijken, ter vervanging van een SE K750i.
GPS icm Google Maps klinkt wel ideaal, maar is dit alleen 'op de harde weg' bruikbaar of ook voor bospaden e.d.?

En wat betreft de schok/water bestendigheid, is het vergelijkbaar met de Sonim telefoon, of gewoon wat meer dan een 'gewone' SE?

Google geeft veel specs en info, maar nog niet echt gebruikerservaringen...
In en rond mijn huis (in een woonwijk met hoogbouw 3 hoog en bomen) is het mij nog niet gelukt GPS signaal te ontvangen.. Op open terrein heb ik het nog niet geprobeerd, maar reken maar niet op dat het op bospaden werkt.
Schokvrij/water heb ik niet getest,maar het ziet eruit alsof het niet heel veel water kan hebben (sloot oid). Regen lijkt me geen probleem.

Sport_Life wijzigde dit bericht 05-07-2008 20:57 (8%)

Heb ik nog een vraagje voor diegene die er al mee aan het werken zijn. Hoe goed is de synchronisatie van je (outlook)agenda met de agenda in je telefoon? Ik gebruik zelf al 4 jaar lang een windows mobile toestel, echter de levensduur van de accu en het soms wegvallen van bereik is de reden dat ik weer over wil stappen naar een "gewone" telefoon.Ik wil alleen wel dat mijn agenda ook in mijn telefoon staat zoals ik gewend ben.

Reg. datum: 02 augustus 2007

quote:
Sport_Life schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:29:
• Telefoon kwam binnen
Ik heb vandaag ook de C702 gekocht zodat ik hem mee kan nemen op vakantie 8)
Het slotje werd open gemaakt met de zijkant van een (oude) simkaart en hij was zo open.
Is misschien niet de manier, maar het werkte wel zonder de telefoon te beschadigen.

Reg. datum: 07 juli 2008

Moet je eigenlijk online gaan om de gps te gebruiken?

quote:
luchtpost schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:08:
Moet je eigenlijk online gaan om de gps te gebruiken?
Als je alleen de gps-coordinaten wilt zien, of de 'tracker' applicatie gebruiken niet, maar de telefoon heeft geen kaarten aan boord.. deze worden gedownload door wayfinder/google maps terwijl je deze gebruikt.

kreeg trouwens gisteren een sms van wayfinder dat mijn licentie maar tot oktober 2008 loopt, en ik daarna een nieuwe moest aanschaffen voor 79 euro.. dat vond ik wel vrij flauw :/

Is er dan geen mogelijkheid om de kaarten op de gsm te zetten zodat geen internetverbinding noodzakelijk is?

Lees hier dat een aantal van jullie wayfinder op het toestel hebben staan. Hebben jullie dit gekocht of stond dit al op het toestel??
Ik heb het toestel vandaag gehaald en heb er geen wayfinder maar KPN OpWeg op staan... ) maar ben benieuwd of jullie wayfinder gekocht hebben of dat dit er al opstond

Ik gebruik het toestel nu een paar dagen en ben er zeer tevreden over!!! Langzaam begin ik aan de kleine toetsen te wennen (was gewend SE K750i), dat is tot nu toe het enige jammere. Verder echt een top ding dus, nu vallen ook de kleine details op die geweldig zijn! Bijv. fotoeditor, diashow, 2e camera, etc.

Iets anders: zojuist loopt mijn toestel voor de 2e keer vast, iemand daar ook last van? Ik las dat er ook problemen waren bij de C902.
quote:
luchtpost schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:57:
Is er dan geen mogelijkheid om de kaarten op de gsm te zetten zodat geen internetverbinding noodzakelijk is?
Nee... tenminste niet zover ik weet. Theoretisch zou het wel mogelijk zijn, maar er is nog geen applicatie ontwikkelt voor de SE 'enginge', zoals TomTom voor Windows Mobile. Helaas, ik vind het ook jammer (heb wel een kaartje van 4gb, dus zou wel kunnen).

Er is wel een 'tracker' die precies bijhoudt waar je loopt en hoe snel e.d. en GPS coordinatoren worden opgeslagen (volgens mij willekeurig :?), dus GPS is wordt wel gebruikt.
quote:
bosbb schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:57:
Lees hier dat een aantal van jullie wayfinder op het toestel hebben staan. Hebben jullie dit gekocht of stond dit al op het toestel??
Ik heb het toestel vandaag gehaald en heb er geen wayfinder maar KPN OpWeg op staan... ) maar ben benieuwd of jullie wayfinder gekocht hebben of dat dit er al opstond
Stond al op het toestel, bij Applicaties (ff zoeken!). Ik gebruik het niet, trouwens (heb geen GPRS verbinding).

Sport_Life wijzigde dit bericht 08-07-2008 00:10 (59%)

aha dank voor de applicaties tip...
KPN heeft haar eigen applicatie heel prominent in het toestel gestopt, maar wayfinder inmiddels ook gevonden, en nav4all gedownload. Kijken welke het best bevalt.
Verder ook al een spontane reboot gehad, opende een applicatie die ik meteen weer wilde sluiten, waana het toestel zomaar opnieuw opstarte.

Verder na de eerste paar uur nog weinig te klagen, batterij gaat hard maar dat is logisch met fulltime GPS aan. (handig dat je de GPS applicatie in de achtergrond kunt laten lopen zodat je altijd een snelle verbinding hebt als je google maps wilt gebruiken of navigeren.

Ja die batterij gaat idd keihard als de GPS aanstaat, viel mij ook al op! Denk dat de volledige batterij het geen 24 uur uithoudt met GPS constant aan!

Het duurde ook even voor ik doorhad dat je dat gps programma op de achtergrond moet draaien als je met de 'tracker' verbinding wilt maken. snap niet dat die tracker niet gewoon verbinding kan maken.

Sport_Life wijzigde dit bericht 08-07-2008 00:25 (38%)

Batterij haalt volgens mij de 5 uur niet als je GPS aan hebt staan, maar is nog lastig om daar nu een beeld over te vormen, 1 keer geladen dus nog even een weekje wachten, 3G staat ook bijna constant aan nu...
Volgens mij had ik die tracker vanmiddag ook werkend zonder eerst het GPS programma te starten fix duurde wel veel langer. Zal morgen nog eens kijken, kan binnen sowieso geen GPS vinden.
Verder bevalt het toestel erg goed, hoop morgen mijn memorycard binnen te krijgen zodat ik er ook een lading muziek op kan zetten en dat kan testen, bijgeleverde dopjes zitten trouwens erg belabberd.

quote:
bosbb schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 00:16:
KPN heeft haar eigen applicatie heel prominent in het toestel gestopt, maar wayfinder inmiddels ook gevonden, en nav4all gedownload. Kijken welke het best bevalt.
Verder ook al een spontane reboot gehad, opende een applicatie die ik meteen weer wilde sluiten, waana het toestel zomaar opnieuw opstarte.
Heb ook een spontane reboot gehad, tot nu toe pas 1 keer.

Verder bevalt de telefoon prima en heb ik er al wat thema's, games en muziek op gezet.
Moet zeggen dat het geluid niet tegenvalt. Heb de headset niet gebruikt omdat ik die van mijn vorige Walkman-phone gebruik, kan daar helaas niet over oordelen.

Nog even een vraagje: ik heb net nav4all erop gezet maar krijg de GPS niet geïnstalleerd. Hoe heb jij dat gedaan?

marciagillian wijzigde dit bericht 08-07-2008 10:49 (20%)

To boldly do what no one has..
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
Plukkie schreef op zondag 06 juli 2008 @ 09:41:
Hoe goed is de synchronisatie van je (outlook)agenda met de agenda in je telefoon? Ik gebruik zelf al 4 jaar lang een windows mobile toestel, echter de levensduur van de accu en het soms wegvallen van bereik is de reden dat ik weer over wil stappen naar een "gewone" telefoon.Ik wil alleen wel dat mijn agenda ook in mijn telefoon staat zoals ik gewend ben.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :) Heb liever een SE dan zo'n Windows Mobile monster, maar WM heeft als grote voordeel de Exchange synchronisatie. Als dat nou ook zou kunnen met SE....

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

quote:
bosbb schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 00:45:
, bijgeleverde dopjes zitten trouwens erg belabberd.
Idd. zijn exact hetzelfde als die van mn K750i van 3 jaar geleden, weinig vooruitgang dus.
quote:
Priet schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:37:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :) Heb liever een SE dan zo'n Windows Mobile monster, maar WM heeft als grote voordeel de Exchange synchronisatie. Als dat nou ook zou kunnen met SE....
Er zit wel een synchronisatie functie op, maar aangezien ik die niet gebruik weet ik niet in hoeverre dat werkt. Ziet er wel prima uit allemaal.

Sport_Life wijzigde dit bericht 08-07-2008 11:13 (47%)

quote:
marciagillian schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:03:
[...]

..

Nog even een vraagje: ik heb net nav4all erop gezet maar krijg de GPS niet geïnstalleerd. Hoe heb jij dat gedaan?
Hij lijkt het niet te doen maar als je in het menu GPS instellen de optie LAPI advanced selecteert, dan gebruikt hij de interne GPS, werkt prima hier.

quote:
bosbb schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:57:
[...]

Hij lijkt het niet te doen maar als je in het menu GPS instellen de optie LAPI advanced selecteert, dan gebruikt hij de interne GPS, werkt prima hier.
Oké bedankt. Ik zal het straks uitproberen. Hier binnen in de flat doet mijn GPS het namelijk niet.

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

Ik heb vandaag even gespeeld met de C702 en wat foto's en een filmpje ermee gemaakt:
http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157606052807663/
http://nl.youtube.com/watch?v=AQM6R96QRq0

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: