Het Sony Ericsson C702 topic!

Inleiding
De Sony Ericsson C702 Speed Black is een Quad-Band telefoon waarmee u overal ter wereld kunt bellen. Dit komt omdat het toestel voor alle netwerken in de wereld geschikt is.
Aparaat en Afmeting
De Sony Ericsson C702 Speed Black heeft een afmeting van 106 x 48 x 15.5 milimeter en weegt 105 gram. Verder is de standby tijd van het toestel zo'n 300 uur, waarbij de spreektijd 7 uur bedraagt. Het scherm heeft een afmeting van 240 x 320 pixels.
Camera
De Sony Ericsson C702 Speed Black beschikt over een 3.15 Megapixels camera. Hiermee kunt u foto's maken met een resolutie van 2048x1536 pixels. Beeldbellen is met het toestel ook mogelijk omdat het over een 2e camera beschikt. Deze camera is wel van een mindere kwaliteit dan de 1e camera. Het is ook mogelijk om foto's in het donker te maken. Het toestel beschikt namelijk over een flitser waardoor foto's beter belicht zullen worden.
Connectiviteit
Het toestel beschikt over bluetooth waardoor het mogelijk is om verbinding te maken met een bluetooth headset of een carkit. Verder is het toestel ook geschikt om bestanden uit te wisselen met andere bluetooth toestellen. De Sony Ericsson C702 Speed Black is geschikt voor HSDPA verbindingen waardoor snel internet op dit toestel mogelijk is.
Overige specificaties
Standaard heeft de Sony Ericsson C702 Speed Black 160 mb aan intern geheugen. Het toestel is verder uit te breiden met Memory Stick Micro (M2) geheugen
• C702 heeft GPS-receiver (met sport application
• 3,2mp (C702) vs. 5mp camera met uitgebreidere functies (C902)
• C702 is water en schok bestendig
• Mijn mening: C702 is 'sport-minded' , de C902 is 'fashion minded'.
• Prijs: € 268,- vs € 330,- (goedkoopste uit de pricewatch)
• Het uiterlijk
Ik krijg hem vanmiddag binnen Op het moment dat ik op de "verstuur button" klikte ging de deurbel...
Wat vinden jullie van deze telefoon?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1