Die driepolige mickeymouse kabel kun je gewoon met een Euro stekker eraan bij het onderdelenhuis halen.
Overigens bestaat exact diezelfde 90 Watt Lenovo adapter van de ThinkPad 61 serie ook met een twee-polige aansluiting.
Ik heb mijn T61 in juni 2007 bij een US webwinkel gekocht en die voeding heeft maar een tweepolige aansluiting. De voeding van de R61 van m'n broer is exact hetzelfde qua gewicht / formaat / vermogen maar heeft die driepolige mickeymouse, net zoals het Advanced Docking Station dat op m'n bureau staat.
Let wel op met de garantie, niet alle ThinkPads hebben IWS (International Warranty nogwattes). Je kunt op de site van Lenovo uitzoeken of jouw model het al dan niet heeft in Nederland door het typenummer in te voeren, in de vorm van 7664-16U in het geval van mijn T61. In mijn geval leverd dat geen internationale garantie en het kan me eerlijk gezegd ook weinig uitmaken. Je kunt er op gokken dat je laptop niet kapot gaat (die van mij heeft het dus gehaald

) of je gokt erop dat ze coulant zijn met de garantie of je gaat hem opsturen naar de US als er iets mee is of je repareerd hem zelf in geval van een defect. Ik had zoiets van 'een dode HDD van 100 euro kan ik zelf nog wel vervangen met die 500 euro die ik heb uitgespaard'.
Doe jezelf een lol en ga niet prutsen met een andere stekker of met een verloopje. Gewoon een andere kabel halen en klaar. Als het een Mickeymouse is zul je die waarschijnlijk nog moeten kopen, als het een twee-polige is vis je die gewoon uit de kast
EDIT 1:
De 6457CTO heeft internationale garantie die ook in Nederland geldig is:
http://www-307.ibm.com/pc...s=on&sitestyle=lenovo
EDIT 2:
En je vraag wat betreft de BTW is hier niet helemaal geoorloofd; dat komt namelijk gewoon neer op belastingontduiking; iets wat bij wet strafbaar is en waar T.net dus niks mee te maken wil hebben
EDIT 3:
BTW betalen is vanaf 22 euro (als je pakje 22 euro of meer waard is > BTW betalen), dus met die $400 mag je alsnog $76 BTW lappen + ~¤10 (gokje, wellicht meer of minder, in geval van FedEx wel 10,-, in geval van USPS (komt met TNT aan de deur) 8 euro bij <50 euro BTW en 16 euro bij 50 of meer euro BTW) inklaringskosten voor UPS
Express de dollars laten staan aangezien dat nogal een variabele is de laatste paar jaar
Wellicht leuk om te weten; toen ik een jaar geleden mijn T61 uit de USA liet komen was de wisselkoers iets van $1,35 / ¤ 1,00 , nu kun je al $ 1,57 / ¤ 1,00 scoren
EDIT 4:
Houd er rekening mee dat Paypal een 'iets' andere wisselkoers hanteerd, wat bij deze bedragen al snel 40 euro scheelt ten opzichte van de echte wisselkoers.
jcvjcvjcvjcv wijzigde dit bericht 11-07-2008 00:45 (26%)